Sziasztok!
Most már biztos, hogy jön a céges gépsárkány, így a 66 piacra kerül. Ha valakit innen érdekelne, annak jobban örülnék, mint külsősnek. Több, mint öt éve van nálam, szinte csak városon kívül és pályán használtam. Az előéletéről, hibáiról, javított részeiről tudok, hiszen majdnem mindent én csináltam. 2004-es, 177e km, 150 lovas, egyszerű motor, nem az általam kevésbé szeretett húszszelepes. ;) Ráadásul nem is 150...
Keressetek, amíg nem hirdettem meg!
András bácsi2015-02-13 18:26:47 // 75029
redlbalazs2015-02-13 17:27:47 // 75028
Sziasztok
Tud valaki segiteni Porlasztócsúcs ügyben? Felújított vagy olyan ember aki felújít és megbízható???a 2 hengembe csak pisilget a nafta...😡 Segítsetek!!!
Tud valaki segiteni Porlasztócsúcs ügyben? Felújított vagy olyan ember aki felújít és megbízható???a 2 hengembe csak pisilget a nafta...😡 Segítsetek!!!
Cro1662015-02-13 16:07:42 // 75027
Keresek 166 hoz gyári 5 lyukas 17-es felnit 1 darabot, ha van valakinek elfekvőben, megmaradt, pótkerék volt, stb jelezze kérem, ármegjelöléssel a falamon,vagy mail-ben. Thx :)
Zotya 1642015-02-11 16:52:04 // 75026
Sziasztok. Emberek......eladom a164, 2.5 vm diesel motorom ,ha valakit érdekel jelezze,de csak telón. Ismerve az itthoni felhozatalt, nyugodtan kijelentem, hogy az országban nem igazán találsz ilyen "bikát" és jót. Turbó és szervó szivattyú nincs rajta . Garancia van.........tőlem. Köszönöm!
dev1662015-02-11 10:44:33 // 75025
Gear ratios 159 2.4 20V 2005
I 3.917 (13.89)
II 2.04 (7.23)
III 1.321 (4.68)
IV 0.954 (3.38)
V 0.755 (2.68)
VI 0.623 (2.21)
R 3.75
166 2.4 20V 2004
I 3.8 (13.49)
II 2.04 (7.24)
III 1.32 (4.69)
IV 0.96 (3.41)
V 0.76 (2.7)
VI 0.62 (2.2)
R 3.54
I 3.917 (13.89)
II 2.04 (7.23)
III 1.321 (4.68)
IV 0.954 (3.38)
V 0.755 (2.68)
VI 0.623 (2.21)
R 3.75
166 2.4 20V 2004
I 3.8 (13.49)
II 2.04 (7.24)
III 1.32 (4.69)
IV 0.96 (3.41)
V 0.76 (2.7)
VI 0.62 (2.2)
R 3.54
dev1662015-02-11 10:40:16 // 75024
Azért furcsállom, mert a közhiedelem az, hogy a korabeli dízel Alfákban, Lanciákban, Fiat-okban, Saab-okban (9-3, 9-5), Opel-ekben (Signum, Insignia, stb.) és még Cadillac-ekben is (CTS) is teljesen egyező GM F40 váltót szerelték. Ehhez képest a gyári olajajánlás Saab/Fiat-hoz 75W-80 vagy 85 GL4, Opel/Cadillac 75W-90 GL4 vagy GL5. Tehát komoly szórás van. Tegyük hozzá, h mindegyikre igaz, hogy az adott márkához kötődő olajbeszállító gyakorlatilag mindenféle váltóolajat gyárt, így nem lehet ráfogni, h csak azért írták elő ezt vagy azt, mert nem tudnának saját olajat ajánlani (ezt a Fiat már eljátszotta párszor a múltban, de itt nem ez a helyzet) Ugye, hogy nem is olyan egyértelmű? Miért írnak elő más és más olajat ugyanahhoz a váltóhoz, ha üzleti érdek sem motiválja őket? Én arra tippelnék, h azért, mert más a váltó, ami kívülről nem feltétlenül látszik. pl lehetnek az F40-nek altípusai vagy mittomén.
Azért fontos, mert eltérni készülök a gyári váltó olajajánlástól (vékonyabb fullszint irányába), de amíg nem tudom, hogy pontosan milyen váltóm van, nem akarok lépni.
Az Aisin automata az más tészta, ahhoz biztos nincs köze a GM-nek.
Azért fontos, mert eltérni készülök a gyári váltó olajajánlástól (vékonyabb fullszint irányába), de amíg nem tudom, hogy pontosan milyen váltóm van, nem akarok lépni.
Az Aisin automata az más tészta, ahhoz biztos nincs köze a GM-nek.
Kunyho2015-02-11 08:17:15 // 75023
Pont tegnap voltam Sulek mesternél, és egy faceliftes 156 kombit szerelt, amiből ki volt véve a váltó. Az is GM F40 váltó volt. Ezzel szerelik a 159-t és az Insigniákat is, és sajnos némelyik 166-ba is ez van. De ezen kívül szerelték még japán váltóval is, ami mind közül a legdrágább, és hamar tönkremegy.
vologya[kendács mester]2015-02-10 21:50:29 // 75022
Természetesen megvárom :D Viccet félretéve az lesz az első dolgom.
Trumpf (NagyVad)2015-02-10 21:46:39 // 75021
Tesvér, az aut. vezérlőt letakartad-e már valamivel, vagy megvárod míg újra beázik?
Csóközön!
Csóközön!
vologya[kendács mester]2015-02-10 21:27:45 // 75020
Abszolút vodka volt a születésnapomról maradt:D Még jobb mintha a TATRATEA -t (ZBOJNÍCKY) nyitom ki (72%). De megnyugtattál, köszönöm. Éppen számoltam, hogy lassan 2000+ eurót költöttem csak ebbe a kocsiba és ha megint ugyan az hal meg benne mint anno, akkor a családom is kitagad :D
Andy2015-02-10 20:36:21 // 75019
Ja, még valami! Vodkát öntsd ki a picsába és igyál rendes gyümölcspálinkát! ;)))))
Andy2015-02-10 20:34:56 // 75018
Nyugodtság van, a jelenség normálisnak nevezhető!
Nekem is csinálja és mindig is csinálta. Akkor is amikor alig volt benne km.
A helyzet a következő. Ilyenkor beindítom és azonnal le is állítom. A következő indításra már gond nélkül működik. Ami fontos, ha világít a váltó visszajelzője akkor ne nagyon indulj el vele. Mert qrva nagyokat fog rántani minden sebességbe rakásnál és váltásnál.
Vezettem sok régi ZF váltós autót, mind ezt csinálta!
Szóval NE piszkáld!!!!!! :)))
Nekem is csinálja és mindig is csinálta. Akkor is amikor alig volt benne km.
A helyzet a következő. Ilyenkor beindítom és azonnal le is állítom. A következő indításra már gond nélkül működik. Ami fontos, ha világít a váltó visszajelzője akkor ne nagyon indulj el vele. Mert qrva nagyokat fog rántani minden sebességbe rakásnál és váltásnál.
Vezettem sok régi ZF váltós autót, mind ezt csinálta!
Szóval NE piszkáld!!!!!! :)))
vologya[kendács mester]2015-02-10 18:32:04 // 75017
Cartársak most bereszkettem!
Kb. 1 hete kivettem az aksit a kocsiból, mert tudtam, hogy úgysem megyek sehová és nem is volt igen feltöltve. 2 napig töltöttem és ma este beszereltem vissza.
Ami feltűnt (és felnyomta a vérnyomásomat azonnal), hogy a sebváltó kontroll égője világított a műszerfalon. Utoljára mikor ilyenem volt, akkor beázott a vezérlőegység és szétégett. Kézi üzemmódban váltogattam fel - le, de semmi, kettesben maradt. Megálltam, leállítottam a kocsit és újraindítottam, azonnal működött rendesen.
Kérdés: lehet, hogy csak meghülyült (ideiglenesen) a sebváltó vezérlő egysége és ezért csinálta (sokáig volt áram nélkül, kinullázódott valami), vagy kezdjek izgulni a sebváltó miatt. Akár a sebváltó olaj is lehetett hideg, vagy kevés?
Nem szoktam, de megittam 2 vodkát, hogy rendbe jöjjön a keringésem.
Motorom van 3 is, sebváltóm is akad, de a vezérlő elektronika az hiánycikk.
Kb. 1 hete kivettem az aksit a kocsiból, mert tudtam, hogy úgysem megyek sehová és nem is volt igen feltöltve. 2 napig töltöttem és ma este beszereltem vissza.
Ami feltűnt (és felnyomta a vérnyomásomat azonnal), hogy a sebváltó kontroll égője világított a műszerfalon. Utoljára mikor ilyenem volt, akkor beázott a vezérlőegység és szétégett. Kézi üzemmódban váltogattam fel - le, de semmi, kettesben maradt. Megálltam, leállítottam a kocsit és újraindítottam, azonnal működött rendesen.
Kérdés: lehet, hogy csak meghülyült (ideiglenesen) a sebváltó vezérlő egysége és ezért csinálta (sokáig volt áram nélkül, kinullázódott valami), vagy kezdjek izgulni a sebváltó miatt. Akár a sebváltó olaj is lehetett hideg, vagy kevés?
Nem szoktam, de megittam 2 vodkát, hogy rendbe jöjjön a keringésem.
Motorom van 3 is, sebváltóm is akad, de a vezérlő elektronika az hiánycikk.
Mr. Z2015-02-10 18:06:34 // 75016
a blogomba meg tudod nézni a ledeket, amúgy t5 valami power led. Igen miért ne működne? Az csak egy mezei potméter
dev1662015-02-10 17:36:11 // 75015
Fogas kérdés: széles körben elterjedt az a feltételezés, hogy a 166 2.4 20V JTDm (175/185LE) manuális verziókban GM F40 váltó lakozik, ahogy a 159 2.4-ben is. Eddig (beleértve magam is) tényként kezeltük ezt, de van erre valami bizonyíték? Én abszolút semmi érdemlegeset nem találtam (autodata-ban sem). A 159 tiszta sor, azokban M32 (1.9) és F40 (2.4, 2.0) váltók vannak. A 166-ról viszont valójában senki nem állítja ezt. Vajon mivel szerelték? lehet, hogy egy módosított ZF vagy valami más GM termék, amit az Alfának fejlesztett ki a GM? hmmm
vologya[kendács mester]2015-02-10 16:52:24 // 75014
Ok megleltem a blogodban! :-)
Föckös2015-02-10 08:42:49 // 75013
hepp, nálam meg balról egy hete :-)
vologya[kendács mester]2015-02-10 07:51:10 // 75012
Nagyon durva :-) És működik a fényerő szabályzás is? Milyen ledek? Tokozás ugyan az?
Nálam napfelkelte van jobbról :D A baloldal örök sötétségbe merült.
Nálam napfelkelte van jobbról :D A baloldal örök sötétségbe merült.
vm2015-02-09 23:40:39 // 75011
Le fogsz barnulni... ;-)
Mr. Z2015-02-09 21:57:40 // 75010
itt a képek, mivel a hóba garázsban pihen ezért ritka hogy este használatban van. Nagyon durvát pirítanak a ledek. Már már sok is. Most már van értelme a fényerő csökkentő potinak.
nappali fényben a szobában:
kiméregettem a lábait a csatlakozónak így táppal ellenőrizve végül mindet világításra bírtam, még a kilóméter számlálót is. Kivéve az indexet az még makacskodik.
nappali fényben a szobában:
kiméregettem a lábait a csatlakozónak így táppal ellenőrizve végül mindet világításra bírtam, még a kilóméter számlálót is. Kivéve az indexet az még makacskodik.
cezso872015-02-09 21:43:59 // 75009
Poliuretánt, amik pirossal vannak jelölve
forrasr2015-02-09 21:41:18 // 75008
Milyen szilenteket tettetek bele?
cezso872015-02-09 21:36:13 // 75007
takip2015-02-09 17:45:53 // 75005
Az elmúlással (lepukkanó 166-ok) kapcsolatban jutott eszembe... a hétvégén a régi újságok rendezgetése közben megakadt a szemem az alábbi címlapon:
Itt pedig a cikk:
És aztán pár fotó, hogyan hirdették a HaHu-n többször is. Az első alkalommal még csak viseltes volt, majd később már hajtókarcsapágyas, majd később adunk mellé egy tartalék autót is...
Később felfedezni véltem itt az Amorén, megjavítva, másik belsővel, talán átrendszámozva.
Rendszám alapján a legelső 166 lehetett, amit itthon forgalomba helyeztek (bár ezt csak az újságokban feltűnő rendszámok alapján gondolom). Ezekről találtam infót újságokban, vagy itt, vagy a HaHu-n, vagy valahol:
GTW-472 -> TS, Aurora, újság
GTW-474 -> 2.0 V6 turbo, Alfissimo
GTW-475 -> 2.0 V6 turbo, metálzöld, újság
GTW-478 -> 3.0 V6, verde argo, Amore
GTW-479 -> TS, verde argo / az enyém /
GTW-480 -> TS, piros, újság
Minden esetre kár érte, már csak a különleges Aurora fényezés miatt is.
Itt pedig a cikk:
És aztán pár fotó, hogyan hirdették a HaHu-n többször is. Az első alkalommal még csak viseltes volt, majd később már hajtókarcsapágyas, majd később adunk mellé egy tartalék autót is...
Később felfedezni véltem itt az Amorén, megjavítva, másik belsővel, talán átrendszámozva.
Rendszám alapján a legelső 166 lehetett, amit itthon forgalomba helyeztek (bár ezt csak az újságokban feltűnő rendszámok alapján gondolom). Ezekről találtam infót újságokban, vagy itt, vagy a HaHu-n, vagy valahol:
GTW-472 -> TS, Aurora, újság
GTW-474 -> 2.0 V6 turbo, Alfissimo
GTW-475 -> 2.0 V6 turbo, metálzöld, újság
GTW-478 -> 3.0 V6, verde argo, Amore
GTW-479 -> TS, verde argo / az enyém /
GTW-480 -> TS, piros, újság
Minden esetre kár érte, már csak a különleges Aurora fényezés miatt is.
vologya[kendács mester]2015-02-09 13:51:17 // 75004
Biztosan igazad lehet, én még soha nem találkoztam vele, de itt a fórumon találtam róla infót: ITT. Gondolom az öregek már átrágták a témát rendesen.
Az enyém is Zender -es, de hogy gyárilag -e azt nem tudom.
Az enyém is Zender -es, de hogy gyárilag -e azt nem tudom.
Föckös2015-02-09 13:32:44 // 75003
pff
Zsunior2015-02-09 13:27:54 // 75002
Rosszul gondolod, anno a 5901029 cikkszámon lehetett utólagosan rendelni a gyári ültetőrugókat a V6okhoz.
vologya[kendács mester]2015-02-09 13:21:42 // 75001
Ne érts félre én nem piszkálódni akartam. Isten ments. Éna akkor még nem is láttam, hogy néz ki a hátsó futómű lebontva és én is abban a tudatban voltam, hogy itt is (más kocsikhoz hasonlóan) lehet állítani rajta +/- valamennyit. Utoljára, mikor hídon volt, akkor is 2 szerelő próbálta megfejteni a logikáját, de végül ők is azt mondták, hogy ez akkor lesz "tökéletes", ha mindent kicserélnek rajta. A haver 325 -ös BMW-jén volt excenteres megoldás (-3.5 / +3,5) mm -ert lehetett állítani rajta. Megpróbálom majd az enyémen szétfeszíteni a rugót és megnézni befolyásol -e valamit. Az biztos, hogy én meg sem próbáltam kiszedni ezeket az ínbuszos csavarokat :D
Valaki említett itt "gyári ültetést". Gondolom ez csak valami legenda, mert SEHOL nem találtam róla infót (módosított futómű alkatrészeket meg pláne).
Valaki említett itt "gyári ültetést". Gondolom ez csak valami legenda, mert SEHOL nem találtam róla infót (módosított futómű alkatrészeket meg pláne).
forrasr2015-02-09 13:16:23 // 75000
hja rakat szar szilentekkel meg fáradt törött rugókkal ne várd hogy beállítod gyári értékre. alapvetően az összetartás állíthato elöl hátul a 166 ban semmi más
forrasr2015-02-09 13:12:24 // 74999
ajtóba menő kábel szakadt,bal hŕtsň hangszóró rács alatt férsz hozzá ha ügyes vagy a kalaptartň alatt
forrasr2015-02-09 13:10:10 // 74998
hja bocs mester biztos hazudok. Én írtam neked,ez nem állítási lehetőség,egyszerüen a furatok nem szorosak és kijebb lehet tolni kb oldalanként 2mm-t ha le van szedve a kpl-t futomű,nem egyszerű a csavarokat sem megindítani,össze van állva az acélcsavar az aluval. Aztán tőlem úgy csináljátok ahogyakarjátok. Majd a szerelő állít az excenteres csavaron ha farag bele
Atos2015-02-09 12:53:14 // 74997
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék. 166-omnak egyik oldalon a hátsó világítás párból az egyik izzó nem világít pedig az izzó jó. Biztosíték probléma lehet? Ha igen melyiket kéne cserélni? Ha nem mi lehet még a gond? Köszi előre is a segítséget
vologya[kendács mester]2015-02-09 12:46:54 // 74996
Ezen a képen az én bontott hátsó hidam egy része látható. Nekem is azt írta valaki, hogy a 'felső lengőkart kitolták ütközésig'. Miután már darabokra szedtem és újra összeraktam így állíthatom, hogy semmilyen iránya nem állítható ez a konzol. Én is arra számítottam, hogy belül lesz valamilyen excenteres állítható mechanizmus, de semmi. Bár ha megnézzük milyen irányú terhelést kap. lehetne vele játszani, de azt nem ajánlanám senkinek. Másik dolog, hogy ha a geometriáját nézzük, akkor látszik, hogy ha emelnél a szár felfüggesztésén, akkor csak még jobban magára húzná az agyat és még jobban bedőlne. Ami szerintem eléggé befolyásolja (és itt írták már sokan) a lengéscsillapító (vagyis a rugó). Nekem a két kocsi rugó között majd 2cm különbség van. És ha ezt vesszük alapul, akkor a hidat tartó szilentek állapota is mérvadó lehet. A témával kapcsolatban tettem fel ide képeket ott megnézheted.
cezso872015-02-09 11:19:55 // 74995
Alátétet ha teszel alá, az számíthat esetleg?
cezso872015-02-09 11:15:46 // 74994
Nem tudom, én nem találtam olyat, csak szóban próbálta elmagyarázni. Mennyi állító csavar van?
Ehhez szerinted hozzá lehet férni alulról, vagy nehéz dió arrább tenni a tartót?
Ehhez szerinted hozzá lehet férni alulról, vagy nehéz dió arrább tenni a tartót?
forrasr2015-02-09 09:24:11 // 74993
igen arra. Szerelőd szerint melyik csavar excenteres?
forrasr2015-02-08 20:55:18 // 74991
Nem tudok excenteres csavarról a hátsó csonkaállványban, amennyiben nem tuningolta meg valami doktor kotász.
A felső "bumeráng" alakú lengőkart befogó lemez alkatrész felfogatásával lehet játszani pár mm-t kifelé, mert annak furatai szélesebbek mint a csavar, tehát fellazítva kijjebb lehet tenni kicsit a felső lengőkart amitől a negatív dőlés csökken. Nekem hátsó futóművem tökéletesen gyári értéken belül van így. Az első már nehezebb ügy, teljesen új lengőkarokkal is nagyobb volt a negatív dőlése mint a gyári érték. Korábban volt erről már értekezés. Be kéne méretni mérőpadon a karosszériát, hogy esetleg fáradtak-e a tornyok és attól lehet-e, vagy a bölcső terpeszt jobban mint eredetileg. Fáradt rugóktól is változik a dőlés mert berugózáskor direkt befele dönti a kereket a geometria.
A felső "bumeráng" alakú lengőkart befogó lemez alkatrész felfogatásával lehet játszani pár mm-t kifelé, mert annak furatai szélesebbek mint a csavar, tehát fellazítva kijjebb lehet tenni kicsit a felső lengőkart amitől a negatív dőlés csökken. Nekem hátsó futóművem tökéletesen gyári értéken belül van így. Az első már nehezebb ügy, teljesen új lengőkarokkal is nagyobb volt a negatív dőlése mint a gyári érték. Korábban volt erről már értekezés. Be kéne méretni mérőpadon a karosszériát, hogy esetleg fáradtak-e a tornyok és attól lehet-e, vagy a bölcső terpeszt jobban mint eredetileg. Fáradt rugóktól is változik a dőlés mert berugózáskor direkt befele dönti a kereket a geometria.
cezso872015-02-08 19:14:33 // 74990
Sziasztok!
Elkészült az első felső és a hátsó alsó lengőkarokban a szilentek cseréje strongflex került bele. Azt mondta a szerelő h a hátsó futóművön nem tudott már jobban állítani, mert a csonka állványban valami excenteres állítócsavar bele van rohadva...
Szerinte a zöld értéken belül van, de még lehetne finomítani az állításon, de ahhoz cserélni kéne a csonka állványt. Nekem még mindig ferdének tűnik... Valami ötletetek van esetleg, hogy mivel lehetne finomítani a dolgon? Nem akarom, hogy megint lenyalja a gumit...Köszi.
Elkészült az első felső és a hátsó alsó lengőkarokban a szilentek cseréje strongflex került bele. Azt mondta a szerelő h a hátsó futóművön nem tudott már jobban állítani, mert a csonka állványban valami excenteres állítócsavar bele van rohadva...
Szerinte a zöld értéken belül van, de még lehetne finomítani az állításon, de ahhoz cserélni kéne a csonka állványt. Nekem még mindig ferdének tűnik... Valami ötletetek van esetleg, hogy mivel lehetne finomítani a dolgon? Nem akarom, hogy megint lenyalja a gumit...Köszi.
Don Gombóc2015-02-08 16:59:49 // 74989
Alul nincs is gáz a padlólemezen meg pláne nincs. Érdekes módon a küszöb ha elkezd rozsdásodni az alább leírt helyen kezd el, a legalján nem is annyira, ott ahol a műanyag küszöbtakaró fedi, az indul el a legkésőbb.
És a bal oldala a gázosabb, de ez minden autónál így van, hiszen ott kapja a legtöbb áldást, a köveket és a sós levet a szembejövő forgalomtól.
És a bal oldala a gázosabb, de ez minden autónál így van, hiszen ott kapja a legtöbb áldást, a köveket és a sós levet a szembejövő forgalomtól.
Don Gombóc2015-02-08 16:56:07 // 74988
A hátsó kerékív előtt és az első kerékív mögött is gázos, mert a felpattanó kövek ha csak egy szemmel nem látható lepattanást is okoznak a festéken és az alapozáson, előbb utóbb beindul alattomosan. Ezeket a helyeket még idejében jó lett volna valamilyen puhán maradó racsis cumóval lekezelni amit nem kezd ki a kőfelverődés, de ki gondolt volna rá anno. :-(
Don Gombóc2015-02-08 16:51:54 // 74987
Nekem most viszi az új gazdája lakatoshoz.
Az én öreg drágámon már egyszer hegesztette egy ismerős, de sajna megint kirohadt de durván. Az is biztos hogy amúgy nem egy rohadós fajta, ismerve a társak verdáit, de én kilenc évig csak melóra használtam, télen nyáron toltam neki, a bal oldal meg a sok sós úton kikezdte a küszöböt.
Után gyártottat nem találtam, és szerintem nincs is, és gyáriban is csak a komplett kör keret van, ami átöleli körben az ajtókat és a tető peremet, tehát az egész körív. És kurva drága.
Viszont ha találsz egy jó karosszériást aki meghajlítja a küszöböt olyanra amilyenre kell, és jócskán a rohadt részt túlfedve hegeszti át az új részt, és megoldást is talál a belső védelemre akkor meg lehet csinálni rendesen, úgy mint bármelyik autót.
Az én öreg drágámon már egyszer hegesztette egy ismerős, de sajna megint kirohadt de durván. Az is biztos hogy amúgy nem egy rohadós fajta, ismerve a társak verdáit, de én kilenc évig csak melóra használtam, télen nyáron toltam neki, a bal oldal meg a sok sós úton kikezdte a küszöböt.
Után gyártottat nem találtam, és szerintem nincs is, és gyáriban is csak a komplett kör keret van, ami átöleli körben az ajtókat és a tető peremet, tehát az egész körív. És kurva drága.
Viszont ha találsz egy jó karosszériást aki meghajlítja a küszöböt olyanra amilyenre kell, és jócskán a rohadt részt túlfedve hegeszti át az új részt, és megoldást is talál a belső védelemre akkor meg lehet csinálni rendesen, úgy mint bármelyik autót.
Don Gombóc2015-02-08 16:43:46 // 74986
Kézi polír nem sokat javít rajta sajna, én nem is próbáltam tovább.
Viszont egy fúrógéppel filces koronggal meg lehet próbálni óvatosan, inkább úgy hogy az egyik végén a sarkán megpolírozni, az a kis egy két négyzetcentis rész ad róla referenciát hogy is nézne ki az egész. Szerintem vigyázva a fordulatra, nehogy belekapjon a korong a lemezbe. Szerintem érdemes lenne megpróbálni.
Viszont egy fúrógéppel filces koronggal meg lehet próbálni óvatosan, inkább úgy hogy az egyik végén a sarkán megpolírozni, az a kis egy két négyzetcentis rész ad róla referenciát hogy is nézne ki az egész. Szerintem vigyázva a fordulatra, nehogy belekapjon a korong a lemezbe. Szerintem érdemes lenne megpróbálni.
Mr. Z2015-02-08 15:59:25 // 74984
Én azt hittem a nagyvadak nem könnyen rozsdásodnak, mikor a kipufogót csinálták alá álltam végig néztem és semmit nem láttam , de tényleg semmit. Akkor megnyugodtam, hogy valóban ezek tényleg nem rozsdásodnak.
forrasr2015-02-08 15:38:53 // 74983
forma és a küszöb műanyag burkesz miatt lakatolni nem egyszerű sajnos szerintem
FRC2015-02-08 15:25:12 // 74982
Úgy látszik kezd kifogni az idő az öreglányon, hólygosodik - üt át a rozsda a küszöbön.
-Utángyártott ha jól tudom nincs.
-Lakatolni szabad?
-Bontóban kersesni, donorról átheggeszteni?
Sírni volna kedvem...
-Utángyártott ha jól tudom nincs.
-Lakatolni szabad?
-Bontóban kersesni, donorról átheggeszteni?
Sírni volna kedvem...
Mr. Z2015-02-08 13:19:37 // 74981
Sziasztok
a küszöb diszléceim elég mattak illetve nagyon karcosnak néz ki pedig még a körmömmel se érzem őket. Mivel lehetne ezt felpolírozni ? valaki próbálta már?
a küszöb diszléceim elég mattak illetve nagyon karcosnak néz ki pedig még a körmömmel se érzem őket. Mivel lehetne ezt felpolírozni ? valaki próbálta már?
pettinke2015-02-07 22:00:07 // 74980
igen, ez így szok' lenni :-)
van, hogy a vészvillogó visszajelzője is hülyén viselkedik ilyenkor.
van, hogy a vészvillogó visszajelzője is hülyén viselkedik ilyenkor.