W.2014-12-23 13:46:37 // 74429
Valószleg el van törve a magasságállítója. Nos. Ezeken a betegségeken az enyém már túl van, ugye... ;)
Mr. Z2014-12-23 13:33:20 // 74428
sima halogén, vettem bele osram silverstar izzót, de annyira lentre világít, hogy alig látni vele sötétben.
Grando2014-12-23 10:41:07 // 74427
Köszönjük! Nektek is boldog Karácsonyt! ;)
Mr. Z2014-12-22 21:12:17 // 74425
Sziasztok ,a lámpám a legfelső állásban is nagyon lefelé világít hol lehet ezen állítani ?
W.2014-12-22 17:36:42 // 74424
Mr. Z2014-12-22 17:29:45 // 74423
Fisher2014-12-22 17:11:11 // 74422
Neked is Thank You!!! :D
Mr. Z2014-12-22 12:01:24 // 74420
csokagm2014-12-22 01:57:17 // 74419
Nem még. Azt a kis kampot merre talalni hol tudom megnezni hogy az a ludas-e?:)
Josh.812014-12-21 23:01:11 // 74418
Sziasztok!
Olyan cartársakat kérdeznék; akiknek esetleg 235/45 R17-es 'nyári' gumi méreten hasít az Alfájuk..
Ugyanis cserélni akarom a nyári 225/45 R17-es gumijaimat újra és kaptam egy nagyon jó árat a 235/45-ös méretre!
Csak nem tudom,hogy nem-e lenne 'nagyon széles' a 7,5J-s gyári alu-felnire..
Magassága az rendben lenne ennek a méretnek; 9 mm-el magasabb a 225-nél átmérőben.
Ha valaki használ ilyen méretet, azt kérném,hogy írja meg nekem; kényelmesen vezethető-e még a vas, nem-e 'ballonos' a kerék tőle a szélesség-arány miatt, és hogy mit mutat a 66 alatt..?
(Tudom, nincs szezonja most a nyári guminak:)de baromi jó árat mondtak a 4 db.-ra és az enyém már kopottas is,cserélnem kell!)
Köszönöm mindenkinek..üdv!
Olyan cartársakat kérdeznék; akiknek esetleg 235/45 R17-es 'nyári' gumi méreten hasít az Alfájuk..
Ugyanis cserélni akarom a nyári 225/45 R17-es gumijaimat újra és kaptam egy nagyon jó árat a 235/45-ös méretre!
Csak nem tudom,hogy nem-e lenne 'nagyon széles' a 7,5J-s gyári alu-felnire..
Magassága az rendben lenne ennek a méretnek; 9 mm-el magasabb a 225-nél átmérőben.
Ha valaki használ ilyen méretet, azt kérném,hogy írja meg nekem; kényelmesen vezethető-e még a vas, nem-e 'ballonos' a kerék tőle a szélesség-arány miatt, és hogy mit mutat a 66 alatt..?
(Tudom, nincs szezonja most a nyári guminak:)de baromi jó árat mondtak a 4 db.-ra és az enyém már kopottas is,cserélnem kell!)
Köszönöm mindenkinek..üdv!
kalo166TB2014-12-21 22:13:50 // 74417
mea culpa...ma is tanultam valamit :)
LeonSilver2014-12-21 20:45:23 // 74416
Köszönöm szépen!
Eztán nézz a hátad mögé.... hálám örökké üldözni fog. ;)
Eztán nézz a hátad mögé.... hálám örökké üldözni fog. ;)
forrasr2014-12-21 20:05:29 // 74415
http://www.kulcsmasolas.com/
Don Gombóc2014-12-21 18:54:31 // 74414
Az úgymond szívó oldalra. A lefújó szelep gumicsövéhez is csatlakoztathatod, egy három ágú műanyag T elágazóval, amit ablakmosó elosztókhoz árulnak fillérekért. Így a lefújó szelep is fog működni, és az óra is kap nyomást és vákumot egyaránt.
Nem fárasztasz, mert most egy kicsit ráérősebb vagyok. :-)
Nem fárasztasz, mert most egy kicsit ráérősebb vagyok. :-)
vm2014-12-21 18:13:57 // 74413
vm2014-12-21 18:10:31 // 74412
A belső, ami a konzol alján van. Ha nincs benne az érzékrlő, akkor ezt a funkciót is egyszerűsítették...
LeonSilver2014-12-21 17:24:28 // 74411
Sziasztok cartársak!
Ismételten a segítségeteket szeretném kérni egy, számomra súlyos probléma megoldásában. És előre elnézést kérek ha már volt róla szó és én, láma módon nem keresek rá ;)
A következő a probléma. A drága kis Mex-em kulcsai húzták, ameddig bírták de mára az összes tönkre ment. Jellemzően a műanyag adta meg madát, használhatatlanná téve a kulcsokat.
Jelenleg a kód avagy mester kulccsal használom az autót és külön egy bicskakulccsal a központi zárat. Eés hát ez így nem túl szerencsés.
A kérdésem az, hogy hogy lehetne ezt megoldani? A gyári utánpótlás lenne a tuti, de hát a helyi Fiat szervizben valami horror árat mondtak egy kulcsra. Nem akarok hazudni, de olyan 50-60e Ft/kulcs...
Szóval, lehet kapni esetleg programozható nyers kulcsot? Vagy mit tudom én, valamit :) amivel meg lehetne oldani ezt az áldatlan állapotot.
Mit javasoltok?? (menj a sóhivatalba Leon :D )
Köszi!
Ismételten a segítségeteket szeretném kérni egy, számomra súlyos probléma megoldásában. És előre elnézést kérek ha már volt róla szó és én, láma módon nem keresek rá ;)
A következő a probléma. A drága kis Mex-em kulcsai húzták, ameddig bírták de mára az összes tönkre ment. Jellemzően a műanyag adta meg madát, használhatatlanná téve a kulcsokat.
Jelenleg a kód avagy mester kulccsal használom az autót és külön egy bicskakulccsal a központi zárat. Eés hát ez így nem túl szerencsés.
A kérdésem az, hogy hogy lehetne ezt megoldani? A gyári utánpótlás lenne a tuti, de hát a helyi Fiat szervizben valami horror árat mondtak egy kulcsra. Nem akarok hazudni, de olyan 50-60e Ft/kulcs...
Szóval, lehet kapni esetleg programozható nyers kulcsot? Vagy mit tudom én, valamit :) amivel meg lehetne oldani ezt az áldatlan állapotot.
Mit javasoltok?? (menj a sóhivatalba Leon :D )
Köszi!
Fisher2014-12-21 15:18:49 // 74410
Fisher2014-12-21 15:08:19 // 74409
Ezzel kapcsolatban még annyit kérdeznék, hogy a mechanikus nyomás merő órának a vákumcsövét hova érdemes kötni a T vel? Melyik részbe?
(és nem fárasztom tovább a fórum olvasóit! :D)
(és nem fárasztom tovább a fórum olvasóit! :D)
Fisher2014-12-21 15:05:06 // 74408
Igen, ilyesmi van így a szívó csőre fogatva. (csak nincs fém háza, de az mindegy!) ennek az egyik csöve megy a turbó melletti "fém hengerre", a másik alatta ahogy a képen is a szívócsőbe, a harmadik meg szintén a szivócsőbe 10 centivel lejjebb... És a turbón ott az üres csonk! Ennek a bekötésnek nincs semmi értelme szerintem! De értem Te mit írtál, az logikusnak tűnik! Majd, ha megint lesz alkalmam alámászni, veszek csövet és átkötöm a tiéd szerint! (csak akkor ugye a szivócsőbe lesz egy üres csonk! :) )
quasimoto2014-12-21 14:19:01 // 74407
164QV - be milyen váltóolajat ír elő a gyár? Sehol nem találok infót hozzá. A váltó nem ugyanaz mint a normál 3.0, persze ettől lehet, h ugyanaz való bele, de jó lenne tudni is.
Előre is köszönöm a segítséget!
Előre is köszönöm a segítséget!
Don Gombóc2014-12-21 11:24:01 // 74405
Egy ilyen képet találtam a Pierburg szelepről.
Itt éppen rövidre van úgymond zárva, így becsapós a kompjuter felé, a turbón meg direktre át van dugva a kompresszor és wastegate között a kis gumicső. Így ha padlózol is nem ad többet 0,6 bar nyomásnál, és a pierburg szelep is működik, de feleslegesen, és így nem ad hibakódot mivel nem megy fel a nyomás, és nincs ütközés a megemelt nyomás és keverékképzés között, így nem jelenik meg a műszerfalon valami szarság. :-)
Don Gombóc2014-12-21 11:06:22 // 74404
Azt nem tudom. Mert ha az az elektromos valami egy három kivezetéses szelep, akkor az olyan mint a 166-ban az owerboost szelepe ami egy Pierburg gyártmány. De annak is úgy kell működnie illetve bekötve lennie hogy az 1-es csonk a Turbóra a 2-es csonk a szívócsőre,(ez a légszűrőház szívócsöve, pontosabban ami megy a turbó kompresszor oldalára, tehát a beszívó oldalra) a 3-as pedig a wastegate házra. Az elektromos csatlakozón keresztül meg a szelepet a fed comp vezérli, ez engedi brutál gyorsításnál a nyomást feljebb 1-1,2 bar nyomásig, de aztán visszaáll az alap 0,6-bar nyomásra. Sok esetben van ezzel az owerboost rendszerrel probléma, és ha az előző alap csatlakozásra kötöd be simán úgy mint ahogy a képekkel ilusztráltam, akkor nem lesz nyomás emelés de biztonságosabb a rendszer.
Egy turbónyomás mérő óra a műszerfalra mindenképpen ajánlott, arról sok referenciát kaphatsz.
Ennek az egész cuccnak a lényege az hogy minden nyomorult elektromos szarság rendben legyen, mert akkor működik rendesen. ( Légtömeg mérő, gyertya + kábel, stb. stb. ) Ez sajna ilyen dolog.
Mindjárt teszek fel képet az overboost szelepről.
Ezek szerint volt 164 ben ilyen is meg amolyan is.
Mondjuk két féle turbós verzió volt, ez talán az utolsó.
Egy turbónyomás mérő óra a műszerfalra mindenképpen ajánlott, arról sok referenciát kaphatsz.
Ennek az egész cuccnak a lényege az hogy minden nyomorult elektromos szarság rendben legyen, mert akkor működik rendesen. ( Légtömeg mérő, gyertya + kábel, stb. stb. ) Ez sajna ilyen dolog.
Mindjárt teszek fel képet az overboost szelepről.
Ezek szerint volt 164 ben ilyen is meg amolyan is.
Mondjuk két féle turbós verzió volt, ez talán az utolsó.
Fisher2014-12-21 10:20:39 // 74403
Köszi!
Erre gondoltam én is! Már csak az a kérdés, hogy a membrán ház mire van kötve!? Az enyém megy fel egy kis elektromos szabályzó szerűre, de abból a két cső a szívó csőbe csatlakozik egymás alá. Annak nem vákumra kellene mennie?
Erre gondoltam én is! Már csak az a kérdés, hogy a membrán ház mire van kötve!? Az enyém megy fel egy kis elektromos szabályzó szerűre, de abból a két cső a szívó csőbe csatlakozik egymás alá. Annak nem vákumra kellene mennie?
Don Gombóc2014-12-21 08:26:08 // 74402
Ez a 166 turbójának a kompresszor oldala. Ha megnézed látod a két kis levegőcsonkot a kompresszorházon, és a wastegate membránházán. Ezeket kellene összekötni egy kis gumicsővel.
Ez meg a turbina oldal, tehát a meghajtó oldala. Itt látod hogy mi is az a wastegate szelep amit a tolórúd nyit. A kipufogó gáz útját átnyitja a turbina távozó oldalára, így nem tölt úl a turbód és nem lesz az a baj mint az alább látható képen. :-)
Fisher2014-12-21 07:27:00 // 74401
Hálás vagyok, köszönöm!
Don Gombóc2014-12-21 07:16:36 // 74400
A 164-ben nincs overboost rendszer kezdjük ezzel, ebben Kalo tévedett.Csak a 166-ban. Ez ne is zavarjon meg titeket.
A 164-nél csak egy sima átkötésnek kell lennie a felső képen lévő kis levegő csonk, és az az alsó képen lévő wastegate szelepet mozgató levegő munkahenger között. Ez az átkötés egy sima kis gumicső. A levegő munkahenger tolórúdjának állításával lehet a turbónyomáson változtatni. Úgy kell beállítani, természetesen egy nyomásmérő óra segítségével, hogy 0,6 bar legyen a turbónyomás, és akkor nyisson a wastegate szelep.
Tehát a kompresszor oldalról (felső kép) a kis gumicsőből ami nincs rajta kell megkapnia a munkahengernek a 0,6 bar nyomást, és akkor a tolórúd megnyitja a turbina oldalon belül a hajtó lapátok mellett lévő kis szelepet, ami elengedi a felesleges meghajtó kipufogó gázt, és nem tölt túl a turbó. Ha nem ilyen a bekötés, akkor valami kókányolás van a dologban.
Az a kék benzinszagú műanyag cső meg az aktívszenes benzingőz szűrő csöve lesz, amit sokan szétbarmolnak és nem is foglalkoznak vele, mert nem is tudják hogy van ilyen benne. Megpróbálok valamilyen képet feltenni egy turbóról hogy értsd a leírtakat.
A 164-nél csak egy sima átkötésnek kell lennie a felső képen lévő kis levegő csonk, és az az alsó képen lévő wastegate szelepet mozgató levegő munkahenger között. Ez az átkötés egy sima kis gumicső. A levegő munkahenger tolórúdjának állításával lehet a turbónyomáson változtatni. Úgy kell beállítani, természetesen egy nyomásmérő óra segítségével, hogy 0,6 bar legyen a turbónyomás, és akkor nyisson a wastegate szelep.
Tehát a kompresszor oldalról (felső kép) a kis gumicsőből ami nincs rajta kell megkapnia a munkahengernek a 0,6 bar nyomást, és akkor a tolórúd megnyitja a turbina oldalon belül a hajtó lapátok mellett lévő kis szelepet, ami elengedi a felesleges meghajtó kipufogó gázt, és nem tölt túl a turbó. Ha nem ilyen a bekötés, akkor valami kókányolás van a dologban.
Az a kék benzinszagú műanyag cső meg az aktívszenes benzingőz szűrő csöve lesz, amit sokan szétbarmolnak és nem is foglalkoznak vele, mert nem is tudják hogy van ilyen benne. Megpróbálok valamilyen képet feltenni egy turbóról hogy értsd a leírtakat.
Mr. Z2014-12-20 22:09:39 // 74399
kalo166TB2014-12-20 21:21:31 // 74398
uhhh, ebbe akkor belenyúltál szépen, minden esetre kitartás, és remélem hamarosan élvezheted majd igazán a vasat
mreni2014-12-20 19:19:33 // 74397
nem rossz cucc,BMW-nél sokszor gyári első szerelt gyújtás alkatrész...
Fisher2014-12-20 18:59:16 // 74396
Köszi!
Próbáltam igen... Most is ott van a vas! Haverom ugyanis szerelő egy műhelyben. Csak nem Alfa specialista és ami ebben van káosz.....! Azt átlátni feladat! A kokányolás emlékműve komolyan mondom! Természetesen ismeri a turbós autókat, a turbót is, csak egyszerűen elemek, alkatrészek hiányoznak, csövek amik nem mennek semerre, stb... A turbóbak is összesen egy szabályzó szelepe van, de vezérlése sehol... Plusz a vákumcső sem vákum rendszerhez csatlakozik, stb.... De megy a bogozás, csak sötétben tapogatozunk... Komolyan, legszívesebben visszavinném a kedves "tag" háza elé és ott gyújtanám fel a kapujában, leszarom a beleölt lóvét is! Csak sajnos én tényleg szeretem az Alfát és inkább megteszek érte mindent, hogy lábra álljon és újra a tervező elképzelései szerint működjön és ne a legolcsóbb, legszarabb alkatrészek legyenek benne és ne 220v-os hálózati kábellel legyen pl. a fűtőventilátor bekötve, és 220v-os "csokival" összetákolva a két első lámpa keresztbe vágott kábelkötege mert a super lámpája 5e forinttal több lett volna bontva....
(bocs a kiborulásért, de egy ilyen embernek nem hogy Alfa nem való, de még egy talicska se!!!)
(és érthetetlen, hogy "amore" tag... 20e km egy turbó benzinbe egy olajjal...............)
Próbáltam igen... Most is ott van a vas! Haverom ugyanis szerelő egy műhelyben. Csak nem Alfa specialista és ami ebben van káosz.....! Azt átlátni feladat! A kokányolás emlékműve komolyan mondom! Természetesen ismeri a turbós autókat, a turbót is, csak egyszerűen elemek, alkatrészek hiányoznak, csövek amik nem mennek semerre, stb... A turbóbak is összesen egy szabályzó szelepe van, de vezérlése sehol... Plusz a vákumcső sem vákum rendszerhez csatlakozik, stb.... De megy a bogozás, csak sötétben tapogatozunk... Komolyan, legszívesebben visszavinném a kedves "tag" háza elé és ott gyújtanám fel a kapujában, leszarom a beleölt lóvét is! Csak sajnos én tényleg szeretem az Alfát és inkább megteszek érte mindent, hogy lábra álljon és újra a tervező elképzelései szerint működjön és ne a legolcsóbb, legszarabb alkatrészek legyenek benne és ne 220v-os hálózati kábellel legyen pl. a fűtőventilátor bekötve, és 220v-os "csokival" összetákolva a két első lámpa keresztbe vágott kábelkötege mert a super lámpája 5e forinttal több lett volna bontva....
(bocs a kiborulásért, de egy ilyen embernek nem hogy Alfa nem való, de még egy talicska se!!!)
(és érthetetlen, hogy "amore" tag... 20e km egy turbó benzinbe egy olajjal...............)
kalo166TB2014-12-20 17:25:25 // 74395
próbáltad szervizben? :))))) szerintem érdemes volna...
amúgy: igen, az egy fontos cucc, az ún overboost szeleppel van kapcsolatban, de elmagyarázni nem tudom, mivel nem vagyok szerelő:) Az biztos, hogy ezek hiánya, rossz (akár fordított) bekötése, a csövek repedése abnormális turbo működést tud eredményezni....tapasztalatból tudom sajnos.
amúgy: igen, az egy fontos cucc, az ún overboost szeleppel van kapcsolatban, de elmagyarázni nem tudom, mivel nem vagyok szerelő:) Az biztos, hogy ezek hiánya, rossz (akár fordított) bekötése, a csövek repedése abnormális turbo működést tud eredményezni....tapasztalatból tudom sajnos.
Fisher2014-12-20 09:24:07 // 74394
Sziasztok!
Tegnap este csak nekiálltunk haverral annak a kib....tt kuplungnak... Nézelődtünk egy picit a kókány tengerben, és találtunk egy vákumcső szerű csatlakozást a turbón, amire nem megy semmi. Közelben se csődarab, se csonk, se lógó fölösleges dolog, semmi! Valaki nem tudja, mire lehet kötve gyárilag?
(mondjuk maga a turbó vákumozását sem értettük hirtelen... A karika feletti vákumdob egy kis "vezérlőre" van kötve, amivel nincs is baj, de az nem kap vákumot sehonnan... Két vákumcső jön ki belőle, de mind a kettő a szívócsőbe van kötve egymás alá! Ok, ott is van valamennyi, de ez fura! Viszont gyárinak tűnik! Szó szerint, mivel a vákumcsövek le vannak szinte szakadva! Kicseréljük, hátha feléled a turbó! :) )
Van viszont egy fura kék (egyátalán nem gyárinak tűnő műanyag cső ami megy az utastérbe) vákumcső szerű műanyag cső, amiről a toldás után le van szakadva a további része. Gondoltam lehet ez ment a turbő üres csatlakozására, de nem valószínű... (plusz benzin íze van! :D ) Valakinek ötlet, vagy leírás, vagy bármije van a turbó vákumozását illetően?
Tegnap este csak nekiálltunk haverral annak a kib....tt kuplungnak... Nézelődtünk egy picit a kókány tengerben, és találtunk egy vákumcső szerű csatlakozást a turbón, amire nem megy semmi. Közelben se csődarab, se csonk, se lógó fölösleges dolog, semmi! Valaki nem tudja, mire lehet kötve gyárilag?
(mondjuk maga a turbó vákumozását sem értettük hirtelen... A karika feletti vákumdob egy kis "vezérlőre" van kötve, amivel nincs is baj, de az nem kap vákumot sehonnan... Két vákumcső jön ki belőle, de mind a kettő a szívócsőbe van kötve egymás alá! Ok, ott is van valamennyi, de ez fura! Viszont gyárinak tűnik! Szó szerint, mivel a vákumcsövek le vannak szinte szakadva! Kicseréljük, hátha feléled a turbó! :) )
Van viszont egy fura kék (egyátalán nem gyárinak tűnő műanyag cső ami megy az utastérbe) vákumcső szerű műanyag cső, amiről a toldás után le van szakadva a további része. Gondoltam lehet ez ment a turbő üres csatlakozására, de nem valószínű... (plusz benzin íze van! :D ) Valakinek ötlet, vagy leírás, vagy bármije van a turbó vákumozását illetően?
forrasr2014-12-19 21:29:41 // 74393
És nem sikerült megjavítani? írtad, hogy néha dob hibaüzenetet a klímád. Korábban reggelente velem is feleselt a rendszer, nálam ugyan az volt az oka mint Atisnál, a külső belső levegő keringetés terelőlemezének mozgató karja elreped az idők folyamán és kiakad a motor ami ellenállás alapján áll meg, egyébként keresi a helyét. Én készítettem kis kart fémből a műanyag helyett, és azóta rendben van.
csokagm2014-12-19 21:05:38 // 74392
Nekem meg azt az érdekességet csinálta hogy a ventilátor csak akkor kapcsolt be ha ment a légkondi amugy nem...
forrasr2014-12-19 20:41:41 // 74391
Hja én ilyesmit cseréltem, mikor nem ment a ventilátorom. Érdekes hiba volt, mert ha meleg motornál levettem a gyújtást majd újra rátettem már működött, aztán megcseréltem a mellette levővel ami az indításért felelős, és akkor jó lett a venti, vettem bele kb két éve azóta rendben van.
atis_166jtd2014-12-18 21:22:44 // 74390
atis_166jtd2014-12-18 21:20:38 // 74389
Bocs, igazad van, van a bárdiban 30Amperos. Tényleg nem gond, mert ilyen négylábút bárhol kapok, nem kell rá várni esetleg napokat. Szerintem ennyi átalakítás belefér. Meg hogy olvadozott a múltkor a biztije, Kapott egy 30 Amperes maxi biztit. Annak ugye nagyobb a felülete a saru részen is. Már a múltkor megvettem, így most az is bekerült. Természetesen a saruban most forrasztva is vannak a vezetékek, 40A relét kaptam. Majd jövőhéten lesz egy kis időm, kíváncsi vagyok mekkora az áramfelvétele a motornak. De ez már csak kíváncsiság.
atis_166jtd2014-12-18 21:02:08 // 74388
Most amit lehet kapni 20 Amperos. Olyan volt az sem bírta tovább. Így sajnos át kellett alakítanom. Viszont ezt nem kell magyarázni sehol mit szeretnék.
[k i z z o]2014-12-18 20:27:21 // 74386
Ez biztos, hogy relé? Szétszedted? nekem úgy tűnik, a csatlakozó és a relé lába között volt a legmelegebb, azaz a legnagyobb ellenállás.
forrasr2014-12-18 20:07:42 // 74385
nem kaptál eredeti relét? én gyárit vettem tavaly előtt, akkor még volt
Coyote2014-12-18 19:56:43 // 74384
és ha elkészült akkor utazhatunk vissza a jövőbe :-D
vm2014-12-18 19:19:00 // 74383
Vááá... egy fluxuskondenzátor ;-)
vologya[kendács mester]2014-12-18 18:44:39 // 74382
atis_166jtd2014-12-18 18:28:39 // 74381
A hiba oka.
Tegnap éjjel hazafelé azon törtem a buksim, hogy nyáron mióta kicseréltem a fűtőventi reléjét se hibaüzenet meg minden normális. Erre ma reggel hibaüzenet és a motor nem indul el. Na mondom se baj, megint relé csere. Viszont mivel nem lehet kapni ilyen mini tokozású relében 20 amperosnál nagyobat igy sajna kapott egy normál relét persze foglalattal együtt. Viszont most se a bizti, se a háza nem volt megolvadva.
Tegnap éjjel hazafelé azon törtem a buksim, hogy nyáron mióta kicseréltem a fűtőventi reléjét se hibaüzenet meg minden normális. Erre ma reggel hibaüzenet és a motor nem indul el. Na mondom se baj, megint relé csere. Viszont mivel nem lehet kapni ilyen mini tokozású relében 20 amperosnál nagyobat igy sajna kapott egy normál relét persze foglalattal együtt. Viszont most se a bizti, se a háza nem volt megolvadva.
Fisher2014-12-18 11:06:17 // 74380
Na, ez az... :)
Akkor Beru vagy Bosch...(?)
Akkor Beru vagy Bosch...(?)