gecsa2014-05-23 19:21:47 // 71929
Jó az a cucc, az 56on én is használtam.. olyan jó lett, hagy szinte vonzotta a guminőket... :-)
vologya[kendács mester]2014-05-23 19:15:07 // 71928
3M készlettel felpolíroztam a hátsó lámpáimat...hát baba :-) Nem olyan gumibaba mint amilyennel ti szórakoztok, de jó :-)
Grando2014-05-23 18:48:22 // 71927
Pedig ezért valakinek el kell vinnie a balhét. :D ;)
Coyote2014-05-23 18:40:58 // 71926
én félig meddig ott lakom, de guminővel nem foglalkozom :-)
Grando2014-05-23 18:27:28 // 71925
A fenébe! Ezt neked küldtük. Le akartuk úsztatni a Dunán Csepelig, de akkor ezek szerint meglékelte valaki útközben. Ki lakik Újpesten? :D ;)
Zoli19802014-05-23 18:04:58 // 71924
Urak. Ha ráadom a gyujtást és nem alszik el a code jelzés az baj ugye? Kint volt az akksi egy darabig, plusz most inditani se merem, még nincs összerakva. Rég mentem már vele, nem emlékszem... :(
Andy2014-05-23 17:34:14 // 71923
kalo166TB2014-05-23 16:25:01 // 71922
Grando nevében nem beszélhetek, de én tuti jól néztem ki :DD
(fáj bevallani, az autók azért szebbek :D)
(fáj bevallani, az autók azért szebbek :D)
Grando2014-05-23 16:12:02 // 71921
Az akkor nem ér, mert plágium. :D ;)))
W.2014-05-23 15:58:12 // 71920
Jó képek! Nekem is az jutott eszembe, mint Andynek...:)
Grando2014-05-23 15:48:06 // 71919
Mi annyira qrvajól néztünk ki, hogy a parton napozó buxák beleolvadtak a Dunába. Azt meg már ne is említsem, hogy marha jól is fogyasztottunk! :DD ;)))
Andy2014-05-23 15:41:24 // 71918
Az autók szépek, az hogy Ti hogy néztek ki, ne feszegessük! ;))))
Grando2014-05-23 15:39:29 // 71917
Andy2014-05-23 15:39:16 // 71916
Pontosan 4 autó az ideális minden magyar családban! ;) :)
W.2014-05-23 15:23:44 // 71915
Az enyém most van Zé.-nél, teljes futómű upgrade és a szokásos olajcsere meg sallangok! Ha készen lesz teljesen költségmentes kiváló állapotú nagyvad lesz! Úgy döntöttem megmarad! Még ha 4. autó is lesz...;) Jó keresgélést neked! :)
gecsa2014-05-23 14:53:44 // 71914
az az elsődleges szempont, de nem nagyon akad épkézláb a piacon..
vologya[kendács mester]2014-05-23 14:25:06 // 71913
Az én véleményem nem számít, de csakis V6 3.0 az igazi. Nekem is van vagy 2 összesen :D
gecsa2014-05-23 14:05:14 // 71912
sokat... :D olyanból találtam elfogadható állapotút elfogadható áron.. érdemes belevágni, vagy inkább szívó v6?
.......................2014-05-23 14:01:33 // 71911
V6 egyenlö jó sound
Andy2014-05-23 13:46:28 // 71910
6 henger, túró, benzin. :)))
Sokat segítettem? ;)))
Sokat segítettem? ;)))
gecsa2014-05-23 13:10:58 // 71909
166 v6tb-ről általánosságban mit tudtok nyilatkozni?
gecsa2014-05-23 13:01:04 // 71908
sok-sok kábelezéssel.. :D
ha a másik végére is ráakasztod a motyókat, ami kell hozzá, akkor elméletileg annyival, amennyivel papíron is többet tud.. kérdés, hogy miért cserélnéd?
ha a másik végére is ráakasztod a motyókat, ami kell hozzá, akkor elméletileg annyival, amennyivel papíron is többet tud.. kérdés, hogy miért cserélnéd?
Kimis1112014-05-23 11:07:23 // 71906
Köszönöm!!
Zoli19802014-05-23 11:07:15 // 71905
Üdv Urak.
Ha egy komfortmodul kerülne bele az autómba, mivel tudna többet? Már ha bele lehet tenni!?
Zoli
Ha egy komfortmodul kerülne bele az autómba, mivel tudna többet? Már ha bele lehet tenni!?
Zoli
Kimis1112014-05-23 10:44:48 // 71903
Meglett 1,4 L....
Kimis1112014-05-23 10:18:05 // 71902
Sziasztok!
Nem tudja véletlen valaki a 166 2.4 jtd-nél a kormányszervó feltöltési mennyiséget?
Ért egy baleset...
Szentendrén egy mellékutcában feljött elém egy forgalomszabályzó oszlop a földből.
Jelzem,semmilyen tábla vagy utalás nincs. Nincs behajtani tilos.
Előttem jött ki egy autó,be akartam menni.És puff...
Vissza tolattam és nem láttam semmit!!
Néztem,hogy miben akadtam fel,erre odajött egy pincér az egyik vendéglőből és mondja,hogy ott az oszlop! Csak éppen a földben volt mikor araszoltam befelé,megindult föl,de azt nem láthattam,mert már a kocsi orra takart. Olyan 15 cm-re jött fel és így eltolta a hűtőt,a coolerhűtőt,a bölcső első kereszttartóját.. A szervó hűtőről csak a cső ment le.
Most jön meg a két hűtő. bölcsőt meg kihúzatom valahogy.
Meg megyek feljelenést tenni,mert tuti hogy nem szabályosan van ott az a nyomorult oszlop...
Nem tudja véletlen valaki a 166 2.4 jtd-nél a kormányszervó feltöltési mennyiséget?
Ért egy baleset...
Szentendrén egy mellékutcában feljött elém egy forgalomszabályzó oszlop a földből.
Jelzem,semmilyen tábla vagy utalás nincs. Nincs behajtani tilos.
Előttem jött ki egy autó,be akartam menni.És puff...
Vissza tolattam és nem láttam semmit!!
Néztem,hogy miben akadtam fel,erre odajött egy pincér az egyik vendéglőből és mondja,hogy ott az oszlop! Csak éppen a földben volt mikor araszoltam befelé,megindult föl,de azt nem láthattam,mert már a kocsi orra takart. Olyan 15 cm-re jött fel és így eltolta a hűtőt,a coolerhűtőt,a bölcső első kereszttartóját.. A szervó hűtőről csak a cső ment le.
Most jön meg a két hűtő. bölcsőt meg kihúzatom valahogy.
Meg megyek feljelenést tenni,mert tuti hogy nem szabályosan van ott az a nyomorult oszlop...
DieselManiaco(NagyVad)2014-05-22 22:53:02 // 71901
ilyen van saját tapasztalat,egyszerűen beszűkül a fékcső belső átmérője,persze a fékpedál lenyomására nem érzel semmit,mert át bírod rajta préselni a folyadékot,csak vissza nem engedi,hiába veszed le a lábad a fékről,mi egyszer ilyen fékcső miatt voltunk árokban télen Cromával... mi sem hittük el még a közepén ketté nem vágtuk a fékcsövet...
Tommy sk2014-05-22 22:26:53 // 71900
Nekem a TRW betét is sipolt és nagyon kemények voltak, egyébként ate tárcsa-betét kombót ajánlottak
Zoli19802014-05-22 22:08:57 // 71899
Üdv urak.
Jó a téma, fékcsere elött állok épp. Eddigi tapasztalatok, tanácsok, amiket kaptam: Zimmermannt, még véletlen se vegyek, Brembo-Brembo kombó sem jó, kemény a betét a tárcsához. A dízelnél a Brembo- Ferodo szett jó volt, nem nyikogott, jól fogott. Amint látom, itt is sokan használnak többfélét, és változó a vélemény is. Most is a dízelhez hasonló szetten gondolkodom, de ezek után kételyeim lettek. Az offon TRW betét van, fékezés nélkül is visít. Át kell rágnom (és pasztáznom) a dolgokat ezek szerint. :-)
Jó a téma, fékcsere elött állok épp. Eddigi tapasztalatok, tanácsok, amiket kaptam: Zimmermannt, még véletlen se vegyek, Brembo-Brembo kombó sem jó, kemény a betét a tárcsához. A dízelnél a Brembo- Ferodo szett jó volt, nem nyikogott, jól fogott. Amint látom, itt is sokan használnak többfélét, és változó a vélemény is. Most is a dízelhez hasonló szetten gondolkodom, de ezek után kételyeim lettek. Az offon TRW betét van, fékezés nélkül is visít. Át kell rágnom (és pasztáznom) a dolgokat ezek szerint. :-)
Grando2014-05-22 21:32:13 // 71898
Fasza! Mi a GTV-vel voltunk, különben odafurakodtam volna. ;)
Tommy sk2014-05-22 21:31:43 // 71897
Most voltam teszt körön és úgy hallom hogy csak a bal eleje sipol de az vmi brutálissan és csak üzem meleg állapotban, megpróbálom majd pasztázni, de nemvárok tőle csodát, esetleg nemtudja valaki milyenek a gyári tárcsák+ betétek a brembo nyergekhez?
forrasr2014-05-22 21:02:16 // 71896
Josh.812014-05-22 20:32:26 // 71895
Az Én 'visítós' tapasztalataim is hasonlóak..mikor megvettem a verdát 1éve, akkor az előző tulaj mondta, hogy FERODO szettet tett mindenhova; visított is'mint a malac'! Erre én vettem bele Brembo tárcsát-Brembo betéttel előre,és szintén 'sin autó' volt..:( Hozzáteszem, hogy pasztáztunk,dugattyúkat megjárattuk, csúszkákat takarítottuk és +kentük, a fékcső kb.2 éves,és így sem volt változás!! Gariba visszavittem a Brembo betétet és elhoztam helyette egy puhább fajtát(ETF) amivel most jó,DE még így is hallom néha-néha..
Tehát én sem tudom az okokat és a megoldást! Próbáltam a Brembo tárcsát Ferodo betéttel is,az is sípolt! Az biztos, hogy a Brembo betétekre és szettekre sok panaszt hallottam-sok szakitól és szerviztől míg az U..x-nál dolgoztam(5 év..)Állítólag túl 'kemény' a Brembo betét! A B.tárcsa a saját betétével egy kalap.s..r sajnos,(nekem sem jött be) nesze neked világmárka:) Én a legközelebbi cseréknél az ATE szetten gondolkodom.
Kikészülök én is egyébként a sípolástól, főleg, hogy az egyik olasz sem csinálta soha nálam!
Tehát én sem tudom az okokat és a megoldást! Próbáltam a Brembo tárcsát Ferodo betéttel is,az is sípolt! Az biztos, hogy a Brembo betétekre és szettekre sok panaszt hallottam-sok szakitól és szerviztől míg az U..x-nál dolgoztam(5 év..)Állítólag túl 'kemény' a Brembo betét! A B.tárcsa a saját betétével egy kalap.s..r sajnos,(nekem sem jött be) nesze neked világmárka:) Én a legközelebbi cseréknél az ATE szetten gondolkodom.
Kikészülök én is egyébként a sípolástól, főleg, hogy az egyik olasz sem csinálta soha nálam!
Cro1662014-05-22 18:45:28 // 71894
Nekem nem sípolt még soha az elmúlt 6,5 évben.Nem dicsekvés, csak hogy legyen előttetek pozitív példa is :) Az első kettőben nem tudom milyen tárcsa milyen betét volt,(miután elkoptak) én 4,5 évvel ez előtt, elöl ATE tárcsa ATE betét, hátul BREMBO tárcsa JURID betét összeállítást választottam csendben, hang nélkül teszik a dolgukat.Ja, elöl volt fékcső csere is anno.(repedezett volt)
Buddha2014-05-22 18:35:31 // 71893
Nem! Azon fékpadra szerelték a tárcsát és a betétet, aztán valami monitorral nézték mikor kezd el csikorogni. Változtatták a fordulatszámot és a terhelést! Amikor csikorgott jól lehetett látni egy diagrammon. Ekkor szétszerelték, ragasztottak egy lapot a betét hátuljára és újra teszt. Így már nem tudták elérni a csikorgást...
Elméletileg lehet valami a fékcsőben is ha rugalmassá válik és a nyomás önrezgésbe megy egy bizonyos fordulaton, akkor el tudom képzelni, hogy csikorog...
Elméletileg lehet valami a fékcsőben is ha rugalmassá válik és a nyomás önrezgésbe megy egy bizonyos fordulaton, akkor el tudom képzelni, hogy csikorog...
tipoatti2014-05-22 18:30:30 // 71892
Evek hosszu sora alatt a fekfolyadek egyszeruen oldja a fekcsovet anyagaban belulrol. Valtozik a keresztmetszet, nem optimalis a nyomas. Allitolag.
atis_166jtd2014-05-22 18:10:27 // 71891
Viszont nem értem az összefüggést. Lehet hogy van köze hozzá, de nem étem miért. Na de itánna olvasok majd.
gecsa2014-05-22 17:56:08 // 71890
ez esetben előnyös lehet a fémhálós fékcső.. talán tartósabb, de nem biztos..
Zsunior2014-05-22 17:53:45 // 71889
Minél előbb rá fogok nézetni, biztos van rá megoldás. A bal oldal teljesen jó, úgyhogy biztos nem ilyennek kell lennie :) majd kiderül!
tipoatti2014-05-22 17:00:44 // 71888
Leirom meg egyszet: a regi fekcsovektol siman csikoroghatnak a fekek. A Fiat konszern verdai a gyari fekcsovekkel, azok oregedesevel egyenes aranyban hajlamosak erre. Nalam SOKKAL okosabb embertol tanultam. ;)
DieselManiaco(NagyVad)2014-05-22 17:00:16 // 71887
úgy ne járjatok vele,valamelyik csúszka,vagy maga a betét meg van szorulva,olyan nincs hogy sípol,olyat hallottam már a hip-hop sport betét sikít fékezésre,de hogy menetközben amikor nem fékezel akkor nem sípolhat.
Tommy sk2014-05-22 15:50:20 // 71886
nekem hátul sipolt mikor bevolt állva a nyergem és befogott 20000 km-er alatt megis ette a betétet és a tárcsa is megégett, utánna féknyereg csere megoldotta a problémát , emeld fel aztán próbáld megpörgetni a kerekeket hogy könnyedén át e forognak...
forrasr2014-05-22 15:43:40 // 71885
ezek szerint a Brembonak párja nincsen...
Andy2014-05-22 15:32:04 // 71884
Fékes témához némi adalék.
A Brerán most lett kicserélve az első tárcsa és a betét is. Brembo-Brembo kombináció.
A bal eleje teljesen jó, ellenben a jobb eleje az menet közben (nem fékezéskor) sípol. Elég hangosan. Persze szóltunk Zé-nek, aki szerint nincs megoldás, a Brembo ilyen.
Na ezt viszont nem akarja bevenni a gyomrom. Mert ha ilyen akkor miért csak az egyik oldalon ilyen? :)))
A Brerán most lett kicserélve az első tárcsa és a betét is. Brembo-Brembo kombináció.
A bal eleje teljesen jó, ellenben a jobb eleje az menet közben (nem fékezéskor) sípol. Elég hangosan. Persze szóltunk Zé-nek, aki szerint nincs megoldás, a Brembo ilyen.
Na ezt viszont nem akarja bevenni a gyomrom. Mert ha ilyen akkor miért csak az egyik oldalon ilyen? :)))
Tommy sk2014-05-22 15:19:00 // 71883
még annyit hogy mikor megvettem a brembo nyergeket a srác elküldte hozzá a tárcsákat is ,bár már nagyon kopottak voltak de anyagi okok miatt be lett szerelve, persz megkapta az új TRW betéteket... meg sem nyekkent velük a fék csak nagyon rázott, ezután cseréltük a már emlitett Zimmerman( made in GERMANY!!!) tárcsákra és akkor kezdődött ez a rémálom, az öreg tárcsák szerintem gyáriak voltak... lehetséges hogy a gyári tárcsa megoldaná a problémát?...
Tommy sk2014-05-22 14:57:33 // 71882
szerintem fékcsövek kihúzva mert nemegész 1 éve voltak cserélve, ja és TRW-re ,rézpasztán énis gondolkodtam, bár több helyen olvastam hogy a betét csere megoldja... de nem..sajnos , új tárcsákon gondolkodom...brembokon de nembiztos hogy megoldja a problémát,énis hallotam hogy a visitó fék az brembó betegség főleg a 166-on esetleg a tárcsákat megcserélni??? bár nemsok értelme van...
Buddha2014-05-22 13:19:02 // 71880
Mert ez egy önrezgés ami azért van, mert a betét nem ideálisan fekszik fel a tárcsára! De ezt már az előbb leírtam...
A Brembo-nak volt erről egy oktatófilmje néhány éve, direkt szerelőknek. Persze angolul, de lehet a youtube-n is meg lehet találni...
A Brembo-nak volt erről egy oktatófilmje néhány éve, direkt szerelőknek. Persze angolul, de lehet a youtube-n is meg lehet találni...