W.2014-05-20 21:10:12 // 71829
Dehogy jár...:) egyébként meg V6-nál nem szempont a fogyasztás...:)
Andy2014-05-20 21:10:06 // 71828
Akkor a gázpedált csak nézegeti a hazudós! ;)))
Zoli19802014-05-20 21:09:22 // 71827
Az elég kímélős autózás lehet. Ha élvezni is akarod az autó adta élvezetet, akkor 9-10-től felfele. :) Mert hiába szeretne az ember spórolósan menni, ez a motor nem arról szól...
mreni2014-05-20 21:02:54 // 71826
országúton belefér :) meg ugye V6-nál sokadrangú szempont a fogyasztás :)
Mr. Z2014-05-20 20:55:18 // 71825
tegnap volt szerencsém egy 2.5 V6 bőrös 166-hoz, és függő lettem, :) meg a tulaj szerint 8 liter körül eljár országúton
fobakter2014-05-20 20:03:49 // 71824
Nem még, de megpróbálom. Köszi a tippet!
Don Gombóc2014-05-20 19:47:52 // 71823
Carol gyújtókábel Opel Astra G címen üsd be a keresőbe.Ott látod a fazont. :-) Bár készletet árulnak, de lehet kapni darabonként is Carol kábelt a három hosszúság szerint. Szinte tök ugyan az, bár egy kicsit gyengébb mint a gyári Bosch, de azért sokáig jó.
dev1662014-05-20 17:51:52 // 71822
Nálam a bal hátsó halt be először. 10 évet bírt a gyári. előttem senki nem nyúlt hozzá, mert hangszigetelés érintetlen volt.
A szegecs lefúráson kívül, mindent magam csináltam és nálam tökéletesen bevált, eltelt fél év azóta és hibátlanul működik a kp. zár. Persze lehet, hogy nem fogja évekig húzni, majd kiderül. a Motorcsere nyilván időtállóbb megoldás, de csak akkor ha nem még a gyárinál vacakabb kerül bele, akkor az szintén 2-3 napot fog bírni. No meg azt sem árt kimérni, hogy a cseremotor paraméterei tényleg azonosak-e a gyárival.
A szegecs lefúráson kívül, mindent magam csináltam és nálam tökéletesen bevált, eltelt fél év azóta és hibátlanul működik a kp. zár. Persze lehet, hogy nem fogja évekig húzni, majd kiderül. a Motorcsere nyilván időtállóbb megoldás, de csak akkor ha nem még a gyárinál vacakabb kerül bele, akkor az szintén 2-3 napot fog bírni. No meg azt sem árt kimérni, hogy a cseremotor paraméterei tényleg azonosak-e a gyárival.
tipoatti2014-05-20 15:47:49 // 71821
Illetve meg sok esetben: tukorhazak, es a "B" oszlopok magassagaban felul az ajtok kulso boritasa alatt szokott holyagosodni. Ezek nem klasszikus rohadasi pontok, nincs semmi teherviselo funkcio nyilvan - pusztan esztetikai minusz tud lenni.
vologya[kendács mester]2014-05-20 14:46:03 // 71820
Amit eddig kiderítettem :
a szenzor(ok) tulajdonképpen piezoelektromos mikrofonok. Sok helyen (kézikönyvekben ) azt írják, hogy a szenzor ellenállását kell mérni (pár száz kilo-ohm, típustól függően), de elvileg az ECU gerjeszti 5 volt körüli feszültséggel és működésnél a feszültségesést kell mérni, ami 2.5 volt körüli érték esetében jó. Ha az érték közelebb van az 5 vagy ö volthoz, akkor a szenzor hibás.
A kérdésem arra vonatkozna, hogy ha mégis jó a szenzor, akkor mi lehet a meghibásodás a motorban?
a szenzor(ok) tulajdonképpen piezoelektromos mikrofonok. Sok helyen (kézikönyvekben ) azt írják, hogy a szenzor ellenállását kell mérni (pár száz kilo-ohm, típustól függően), de elvileg az ECU gerjeszti 5 volt körüli feszültséggel és működésnél a feszültségesést kell mérni, ami 2.5 volt körüli érték esetében jó. Ha az érték közelebb van az 5 vagy ö volthoz, akkor a szenzor hibás.
A kérdésem arra vonatkozna, hogy ha mégis jó a szenzor, akkor mi lehet a meghibásodás a motorban?
Zoli19802014-05-20 14:34:40 // 71819
Még annyit, hogy nálam mindkét kocsinál az első ajtók alja egy kis részen középtájban. Lehet hogy kiszállási sérülés, és azért....
gecsa2014-05-20 14:30:40 // 71818
ennek azért kicsit örülök.. :)
gecsa2014-05-20 14:29:59 // 71817
vagy esetleg ofiéknál?
Grando2014-05-20 13:44:34 // 71816
Erhardot kérdezted már?
Grando2014-05-20 13:44:04 // 71815
Amennyire én tudom, a küszöb és a hátsó sárvédő találkozásánál alul kívül (azaz a hátsó ajtó hátsó alsó sarka alatt), illetve mint minden autónál: az emelési pontoknál, esetleg a küszöböknél. Meg persze ahol törve volt. Ez nem a rohadós autó. :P A többiek majd kiegészítik (ha van mivel).
fobakter2014-05-20 12:48:37 // 71814
Sziasztok!
Van tippetek, hogy hol lepet 164 V6 TB-hoz vezérlésszettet kapni? A szíj általában sehol nem gond, de feszítőgörgő már mindenütt necces.
Van tippetek, hogy hol lepet 164 V6 TB-hoz vezérlésszettet kapni? A szíj általában sehol nem gond, de feszítőgörgő már mindenütt necces.
gecsa2014-05-20 12:33:26 // 71813
vannak tipikus rozsdásodási pontok a 166on?
vologya[kendács mester]2014-05-20 10:54:57 // 71812
Üdv. Van egy hibakódom, ami kicsit dühít. http://www.obd-codes.com/p0325
Az adott oldalon főleg azt tárgyalják, hogy hibás a szenzor valószínüleg, de mivel ez a szenzor a szabálytalan égést(gyújtást elő/után) jelzi. Az Totalcar -os Égéstérben pont erről volt szó, hogy pl. az Opeleknel a letapadó kipufogószelep okozhatja, bár azt is olvastam, hogy rossz üzemanyagnál a robbanás bekövetkezik a gyújtás előtt.
Valami tapasztalat, észrevétel a jártasabb cartársaktól?
Elvileg más az eset, ha mindkét szenzor jelez (p0330)!?
Az adott oldalon főleg azt tárgyalják, hogy hibás a szenzor valószínüleg, de mivel ez a szenzor a szabálytalan égést(gyújtást elő/után) jelzi. Az Totalcar -os Égéstérben pont erről volt szó, hogy pl. az Opeleknel a letapadó kipufogószelep okozhatja, bár azt is olvastam, hogy rossz üzemanyagnál a robbanás bekövetkezik a gyújtás előtt.
Valami tapasztalat, észrevétel a jártasabb cartársaktól?
Elvileg más az eset, ha mindkét szenzor jelez (p0330)!?
Zoli19802014-05-20 09:38:45 // 71811
Nekem is kell bal-jobb hátsó. :) Ennyiért??!! :)
tipoatti2014-05-20 09:12:17 // 71810
Megfogod és kihúzod. Ennyi a trükkje. :)
Grando2014-05-20 09:10:58 // 71809
Mondjuk ehhez képest fura, hogy akkor hogyan bírnak ki a gyáriak ~8-10 évet az első problémákig. :P :)
atis_166jtd2014-05-20 08:46:12 // 71808
Amikor vettem az autót kaptam hozzá egy hátsó ajtó zárat mondván nem működik a központi zár. Kicseréltem kb 1 hétig működött. Utánna sorban döglöttek be a motorok. Kollégám ránézett a motorokra és azt mondta csodálkozik hogy bírják ugyan is nem 12V-os motorok vannak benne gyárilag. Itt el sem merem árulni mennyi volt a motorok darabja, 12V-os és erősebb mint a gyári. Ezek már 2 éve vannak benne és minden gond nélkül működik. Mondjuk én nem fúrtam szét a zárakat máshogy szedtem szét,de így megmaradt a gyári szegecselés.
Grando2014-05-20 07:42:45 // 71807
Egyet nekem is megmókolt Zé, asszem egy használt megtisztítottat pakolt bele. Ideig-óráig bírta. Aztán Totti tette bele a Smith- től vett új motort, ami azóta is nagy kedvvel teszi a dolgát. Szóval az új motoros megoldás még jó is lehet. ;)))
Smith2014-05-20 06:56:46 // 71806
Küldheted! Megcsinálom szivesen!!!!
(pucolgatni meg a motort szerelgetni valóban nem jó ötlet, de cserélni lehet minden gond nélkül.
(pucolgatni meg a motort szerelgetni valóban nem jó ötlet, de cserélni lehet minden gond nélkül.
Andy2014-05-20 06:39:05 // 71805
Na pont az általad említett megoldást követte el Zé nekünk is. Egyszer a Nuvolán, egyszer a megboldogult trakeszen. Egyik sem bírt ki 2-3 napnál többet. Viszont a bontottak nekem beváltak.
Ám eztán semmi gond, ha beokádik és már nem lesz tartalék (van bőven!! :)) ) akkor kiveszem, leküldöm egy csomagban Smith kollégának egy csomagban némi kp-vel és várom a javítást! ;)))
Ám eztán semmi gond, ha beokádik és már nem lesz tartalék (van bőven!! :)) ) akkor kiveszem, leküldöm egy csomagban Smith kollégának egy csomagban némi kp-vel és várom a javítást! ;)))
dev1662014-05-19 23:28:12 // 71804
Ez így van. Tökéletesen javítható. A mechanikával nem szokott baj lenni. Az ócska hajszárítómotor színvonalú DC motor kommutátora és szénkeféi kopnak meg. Ettől előállhat az a helyzet, hogy a motor képtelen indulni, mert épp az a menet/menetek nem kapnak gerjesztést, amik ahhoz kénének, hogy a kommutátor lépni tudjon. Emiatt néha működni fog, néha nem, attól függ épp hogy áll a tengelye.
Először én is rohantam a bontóba komplett zárszerkezetért (8eFt volt egy kimondottan lehúzós bontóban), de miután a kezemben volt, nem tudtam megállni, hogy szét ne kapjam (a sajátot, a bontotthoz egyelőre nem nyúltam, hátha vissza kell vinni). Egy szegecset le kell fúrni a szétszedéshez (köszönet Zé-nek), ami utána nem tart, de ez később semmit nem befolyásol majd. van elég csavar, ami összetartja.
A motor cseréje a legjobb megoldás, de nekem ilyen nem volt kéznél, úgyhogy szétkaptam azt is és csak a kommutátort igazítottam meg és megtisztítottam kicsit és láss csodát, azóta is hibátlanul teszi a dolgát.
Azt mondanom sem kell, hogy a bontott cucc eleve rossz volt, de anélkül, hogy hozzányúltam volna visszavittem. Nem kértem vissza az árát, mert meg akartam tartani tartaléknak. Közöltem, h rossz, megegyeztünk és majdnem a teljes összeget visszakaptam, úgyhogy ez egy nevetségesen olcsó, ám annál időigényesebb művelet volt (ajtó +zárszerkezet szétszedés összerakás).
Először én is rohantam a bontóba komplett zárszerkezetért (8eFt volt egy kimondottan lehúzós bontóban), de miután a kezemben volt, nem tudtam megállni, hogy szét ne kapjam (a sajátot, a bontotthoz egyelőre nem nyúltam, hátha vissza kell vinni). Egy szegecset le kell fúrni a szétszedéshez (köszönet Zé-nek), ami utána nem tart, de ez később semmit nem befolyásol majd. van elég csavar, ami összetartja.
A motor cseréje a legjobb megoldás, de nekem ilyen nem volt kéznél, úgyhogy szétkaptam azt is és csak a kommutátort igazítottam meg és megtisztítottam kicsit és láss csodát, azóta is hibátlanul teszi a dolgát.
Azt mondanom sem kell, hogy a bontott cucc eleve rossz volt, de anélkül, hogy hozzányúltam volna visszavittem. Nem kértem vissza az árát, mert meg akartam tartani tartaléknak. Közöltem, h rossz, megegyeztünk és majdnem a teljes összeget visszakaptam, úgyhogy ez egy nevetségesen olcsó, ám annál időigényesebb művelet volt (ajtó +zárszerkezet szétszedés összerakás).
Josh.812014-05-19 23:07:59 // 71803
Ha valaki vette már ki a kerek szellőző rostélyokat az legyen szíves ossza már meg velem a folyamatát és trükkjét! Esetleg képpel is illusztrálni.. Ugyanis szeretném az enyémből mindet kivenni, tisztítás végett és amelyik olyan(mind:) átfújás-festés céljából..!
Köszönöm szépen előre is!Üdv
Köszönöm szépen előre is!Üdv
Smith2014-05-19 21:41:56 // 71802
De mi nem lett tökéletes? Akkor valamit rosszul csináltatok, mert 100%-osan és kompormisszum mentesen cserélhető a motor.
Andy2014-05-19 21:13:03 // 71801
Azt azért tudjuk, hogy a szerkezet NEM szétszedésre van gyártva. Magunk is próbáltuk az általad említett megoldást, hát nem lett annyira tökéletes. Inkább maradok a bontott gyáriszerelt cuccnál, nekem még mind bevált. :))
Smith2014-05-19 20:46:06 // 71800
Tisztázzuk hogy a motorról beszélünk. Az kifutja simán az említett összegből. Bontós meg nyilván nem ad motort, csak komplett szerelt zármechanikát. Az lehet hogy 10-12000. Nem tudom, én mind a 4 ajtóban motort cseréltem. Ezeröccázé. Bontós zár meg olyan amiben majd 2 hónap múlva lehet motort cserélni :)
Andy2014-05-19 20:42:33 // 71799
Na ne beszélj már hülyeségeket, mert lesz itt aki elhiszi, aztán a bontósok megölnek! :))
De ha tudsz centrál motort egy ezresért akkor tízet veszek tőled holnap! Meg szerintem még mások is kérnek majd.
De ha tudsz centrál motort egy ezresért akkor tízet veszek tőled holnap! Meg szerintem még mások is kérnek majd.
Smith2014-05-19 19:27:55 // 71798
Centrálzár? Az említett ár osztható nyugodtan 10-zel. Annyiból megáll bőven.
gecsa2014-05-19 19:22:30 // 71797
még nem, de vannak kiszemeltek. jövő héten indul az éles buli. csak gondoltam egyszerűbb lenne rádobni egy ideiglenest, így tudok már vele mozgolódni azonnal, de így inkább kihagyom, annyiból megvan az olajcsere. :)
Ákos912014-05-19 18:44:10 // 71796
Nézegetem igen, megpròbálom lealkudni köszi
Andy2014-05-19 18:07:54 // 71795
Szóval most vennéd?
Ha nem jön fel a gomb vagy visszaugrik akkor tuti a centrál motor rossz. Ez nem könnyen de beszerezhető, kb 10-12 ezer forint.
Újonnan gondolom horror. Minden esetre alkudj miatta! ;))
Ha nem jön fel a gomb vagy visszaugrik akkor tuti a centrál motor rossz. Ez nem könnyen de beszerezhető, kb 10-12 ezer forint.
Újonnan gondolom horror. Minden esetre alkudj miatta! ;))
Ákos912014-05-19 18:03:19 // 71794
Még nem láttam az autòt, de valòszínü, hogy a zárral van vmi. Hétvégén okosabb leszek köszi azért
Andy2014-05-19 17:56:46 // 71793
Ez azt jelenti, hogy vettél valamit? ;)))
Andy2014-05-19 17:53:29 // 71792
Mit értesz azon, hogy nem lehet kinyitni? Nem jön fel a gomb, vagy beszorult az ajtó?
Előbbinél centrál motor csere, utóbbinál lakatos. :))
Előbbinél centrál motor csere, utóbbinál lakatos. :))
Ákos912014-05-19 17:47:23 // 71791
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy 166 FL-nél nem lehet kinyitni a hátsò ajtòt, ez típusbetegség? Mit lehet ellene tenni, mennyire nagy melò megcsinálni?
Olyan kérdésem lenne, hogy 166 FL-nél nem lehet kinyitni a hátsò ajtòt, ez típusbetegség? Mit lehet ellene tenni, mennyire nagy melò megcsinálni?
gecsa2014-05-19 15:47:06 // 71790
mekkora szívás ez az "E" rendszám... asszongya' 60ezer a kötelező fél évre.. na neee... akkor inkább egyből rendes rendszám..
Andy2014-05-19 14:05:36 // 71789
Bőrözés előtt is le kell takarítani a trutymót. De nem olyan nagy titok, aceton tartalmú körömlakklemosó pillanatok alatt leszedi a ragacsot. :)))
Atya2014-05-19 13:12:37 // 71787
Utolért a kárpit alsó és középső részének ragadóssá válása.
Túrtam a net-et, de sehol nem találtam érdemleges megoldást. De van egy jó barátom!
Elmentem hozzá, és gyorsan véglegesen meg is oldotta a problémát! Bár Ő nem fórumtag, de köszönet a munkájáért!
Ha valakit érdekel : (sajnos csak reklámszintentudommegadni) lali varázs-garázs. XXI. Jókai u. 25.
ZÉ mesternek kunyiztam egy adagot, nála csekkolható a hatás.
Túrtam a net-et, de sehol nem találtam érdemleges megoldást. De van egy jó barátom!
Elmentem hozzá, és gyorsan véglegesen meg is oldotta a problémát! Bár Ő nem fórumtag, de köszönet a munkájáért!
Ha valakit érdekel : (sajnos csak reklámszintentudommegadni) lali varázs-garázs. XXI. Jókai u. 25.
ZÉ mesternek kunyiztam egy adagot, nála csekkolható a hatás.
tipoatti2014-05-19 10:20:37 // 71786
Gyariban a legjobb megoldas az e-bay. Ott lattunk a hazai ar feleert is Angliaban.
tipoatti2014-05-19 10:15:58 // 71785
En is kihordtam labon egy infarktust, amikor lattam az arakat. :( Napjainkra sajnos neuralgikus pontja a V6TB- nek. Jomagam felre is rakattam magamnak egy hasznalt szettet kesobbre. Allitolag a Bardinal lehet kapni emberi aron valamilyet. Kerdezz ra Lali baratunknal! :)
kalo166TB2014-05-19 07:32:10 // 71784
sziasztok
ha valakinek van V6 TB-be való GYÁRI! gyújtókábel szettje, akár használt is, akkor az plíz ne tartsa magában:). Legfőképpen az első hengersori 3db érdekelne, a hátsók teljesen rendben vannak, elképzelhetőnek tartom, hogy a többi V6-hoz is ugyanilyen kell előre, mint ami a turbo-ban van elöl.
mindenféle kedvezmény nélkül olyan ára van a gyári szettnek, hogy azt hittem rosszul látok. Megpróbáltam utángyártottat, sejthetitek a végeredményt....röviden: bek...hatja mindegyik. Pár nap után lézershow volt a motortérben, olyan gyönyörűen ütött át a pipánál az összes.
ui: két első dobbetét is kerestetik :DDDD
ha valakinek van V6 TB-be való GYÁRI! gyújtókábel szettje, akár használt is, akkor az plíz ne tartsa magában:). Legfőképpen az első hengersori 3db érdekelne, a hátsók teljesen rendben vannak, elképzelhetőnek tartom, hogy a többi V6-hoz is ugyanilyen kell előre, mint ami a turbo-ban van elöl.
mindenféle kedvezmény nélkül olyan ára van a gyári szettnek, hogy azt hittem rosszul látok. Megpróbáltam utángyártottat, sejthetitek a végeredményt....röviden: bek...hatja mindegyik. Pár nap után lézershow volt a motortérben, olyan gyönyörűen ütött át a pipánál az összes.
ui: két első dobbetét is kerestetik :DDDD
kalo166TB2014-05-18 22:00:20 // 71783
nekem ez volt amikor meghalt a generátor, semmit nem jelzett vissza a műszerfal, és már csak a villogás volt, mutatók leestek, stb... nem volt vicces :(
cZ2014-05-18 19:54:33 // 71782
Köszi, holnap megnézem felénk mit lehet kapni :)
mreni2014-05-18 19:43:11 // 71781
Én is most csináltam jópár autónál,nekem az einszett klíma bombája vállt be legjobban a motip és loctite mellett.
cZ2014-05-18 19:39:28 // 71780
Köszi :D Én nem ismerem ezt a bedugom a csövet telesprickolom dolgot. Illetve ismerem de nem klíma tisztításnál :D Tehát veszek spayt :)