Én is mostam tegnap:)
Szép a vas.)
Egyébként az EGR témához hozzászólva, azt nem tudom, hogy a MJet-eknél mi a helyzet, de ha nem csak városba mész vele, hanem felmászol néha pályára,Mo-ra stb és egy kicsit meghajtod akkor a korom is nehezebben rakódik le.Egyébként vezetési stílustól is nagyon függő a dolog.Nem kell ahhoz széthajtani, hogy megtalálj egy egézséges fordulatszám tartományt ahol használod.
Az EGR ledugózást én nem tartom jó megoldásnak, a részecskeszűrő az már egy más történet,nyilván én sem nyúlnék a zsebembe 5 kilóér hogy kicseréljem.
Kriszo2011-01-30 16:22:29 // 55279
tibcsi2011-01-30 16:00:39 // 55278
Köszi. Kimegyek , lássuk mire jutok...
Zotya 1642011-01-30 15:51:09 // 55277
Szép.....így szépek ,ha tisztán "pompáznak" a nagyvadak.:)
grande bandi2011-01-30 15:46:43 // 55276
Ha oda kerül a sor van bontottam ,de előbb nezzetek meg a csatlakozojat. ott lenn a pedaloknal van egy konzol, mind 3 pedalnak ott mennek a vezetekei. ertelem szerűen a gazpedal feletti a potmeter csatlakozoja. ez szokott szetcsuszni. nincs rendes erintkezes es csak azt veszed eszre , hogy elment a vasbol az erő.
Nem egyszerű hozzaferni. En háton szoktam beereszkedni hozza. Szigetelő szalaggal rögzitettem ,hogy megegyszer ne ugorjon szet.
Nem egyszerű hozzaferni. En háton szoktam beereszkedni hozza. Szigetelő szalaggal rögzitettem ,hogy megegyszer ne ugorjon szet.
tibcsi2011-01-30 15:39:03 // 55275
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne , hogy tudjae vki mennyibe kerülhet egy gázpedál potméter (166 2.4 jtd) , esetleg bontottal érdemes-e probálkozni?
BeczA2011-01-30 13:29:12 // 55274
'''''2011-01-30 12:15:12 // 55273
Szerintem mindegyiket meg lehet csinálni.Ha csak úgy lehúzod biztos,hogy hibaüzenetet küld.
Smith2011-01-30 12:04:46 // 55272
gondolom a 166 2.4 JTDM-nél is.
Mi a helyzet pl. a 150 lovasokkal? Ha lehúzom az EGR-t biztos rinyálni fog :) Melyik számít egyszerűbb dizelnek?
Mi a helyzet pl. a 150 lovasokkal? Ha lehúzom az EGR-t biztos rinyálni fog :) Melyik számít egyszerűbb dizelnek?
'''''2011-01-30 11:05:33 // 55271
Előbb utóbb minden eldugul.Bár ez igazából a 159, 2.4jtdm-nél jellemző.
Cro1662011-01-30 11:01:55 // 55270
Azért a mi JTD-nk a 140-150Le-s még egyszerűbb, nem?
Don Gombóc2011-01-30 10:56:07 // 55269
Szinte ingyen van. :-) Rohadjanak meg. Azok meg akik nem járnak az ilyen verdákkal csak városban, még többet szívnak. Bár a taxisok mind kiiktatják. Meg is tudom érteni.
'''''2011-01-30 10:45:03 // 55268
Ebben igazad van.Megkérdeztem a gyári részecskeszűrő árát,480.000Ft.Az autómban 68000Km volt.Azért egy kicsivel bírhatná tovább is.Hozzátenném még,hogy az autóm minimálisan(csak beindításkor) füstöl jobban!
Don Gombóc2011-01-30 10:37:00 // 55267
Szerintem is ez a legjobb megoldás. Hiába vagyunk környezet tudatosak, de ezek az euro normák megölték az autózást. A régi vesszőparipám szerint nem is értem hogy ha ennyire fontos a környezetvédelem, akkor ezeknek a szabályozó egységeknek az egész élettartamára miért nem adnak illetve kötelezik a gyártót lifetime garanciára. Most akkor környezetvédelem vagy sem?
'''''2011-01-30 10:29:43 // 55266
Nekem 59-em van.Minden előjel nélkül eldugult a részecskeszűrő annyira,hogy a szívósort is cserélnem kellet.Teljesen eldeformálódtak a lapátok.A tisztítás mindkettőnél csak nagyon rövid ideig hatott.Kénytelen voltam kidobni a részecskeszűrőt,helyére egy cső került,ledugózták a többi csövet és kiírták a vezérlésből.Összköltség 30.000Ft volt.Új szívósor,használt rész.szűrő együtt 180.000Ft volt munkadíj nélkül! Részecskeszűrő szerepe a 159-nél,hogy a káros anyagot megszűrje,ezáltal teljesíti az autó az euró 5-öt. Tehát már csak egy kérdés maradt:Hibaüzenet után nekiállsz pucolgatni,netán szerzel használt cuccokat és utána kezded elölről.vagy kidobod,kiíratod és mész gond nélkül. Sajnos ezeket tapasztalatból írtam.
Cro1662011-01-30 10:15:33 // 55265
Én még csak képen láttam.
Nem meglepő a korom, ha egyszer ott megy keresztül..nyilván lerakódik:)
Ha nyit, zár rendesen akkor elfér. szerintem:)
(persze én is gondolkodom néha, mert 3000 körül már szerintem gyenge a gép,nem "ugrik", nem-e az a baj, hogy kevés a zoxigén:) ja és még ott van a kartergáz is..szegény moci..alig kap levegőt:( )
Nem meglepő a korom, ha egyszer ott megy keresztül..nyilván lerakódik:)
Ha nyit, zár rendesen akkor elfér. szerintem:)
(persze én is gondolkodom néha, mert 3000 körül már szerintem gyenge a gép,nem "ugrik", nem-e az a baj, hogy kevés a zoxigén:) ja és még ott van a kartergáz is..szegény moci..alig kap levegőt:( )
tipoatti2011-01-30 09:34:10 // 55264
Tapasztalatom csak annyi van vele, hogy pucoltattam már ki. Ijesztő mennyiségű korom került ki belőle.
Cro1662011-01-30 09:26:21 // 55263
Nem vagyok szakértője a témának, de amit tudok, gondolok leírom...az EGR egy olyan kütyü, amin keresztül megy a kipufogógáz(egy része),és feladata, hogy engedjen vissza a motorba kipufogógázt.Természetesen nem mindig ugyan annyit, hanem valószínűleg nagyobb fordulatnál többet. A kipufogógáz beáramlását egy pillangószelep segítségével oldják meg, egy csőben elfordul lényegében, mint a karburátorokban például.különböző módon vezérlik,pl vákummal.Alap helyzetben zárva van, nagyobb fordulatnál nyit.
Az buherálás az az elv alapján indult, hogy te is jobban szereted az oxigént,mint a kipufogógázokat:)) Magyarul, a tisztább,kipufogógáz mentes levegőbe juttatott üzemanyag jobban ég,és "jobban megy" így az autó is.
Ráadásul, X használat után, a korom annyira lerakódik a szelep peremén, vagy a fészkén, vagy a mozgató tengelyen, hogy képes nyitva maradni, ezáltal már kis fordulaton is kapja a motor a gázt,ami nem egészséges neki, mivel akkor még kevés levegő jut a hengerekbe, mert nincs "turbó" ami töltené.
Ezen negatív hatásokat szeretnék kiküszöbölni,azzal, hogy kiiktatják az EGR-t.
Van, aki csak lehúzza a vákumcsövet róla(bedugózza a végét,pl csavart dug bele,és szigetelő szalag),ezáltal nincs ami mozgassa a tengelyét, így mindig zárva van.
Van aki pl üdítős alu dobozból vág ki egy olyan méretű, formájú lapot, amit betesz a szelep elé, ezzel "elfalazza" elzárja a kipufogógáz útját.
A modernebb cuccok észlelik,ha nem az alap beállítások alapján működik a motor, magyarul hiányzik a képletből a visszavezetett kipufogógáz, így módosít a keverékképzésen, és nem megy jobban az autó, hiába volt az a célod:)Persze erre jön a válasz, valamit kiírnak a vezérlőben, és voálááá, megy mint a távirat, és nem érzékeli a "hibát".
A dízelmánia topicban van több hozzászólás ez ügyben ha jól emléxem.
Ja és az EGR értelme pedig, a környezet védelme,és a környezetvédelmi követelményeknek való megfelelés.. azt hiszem:)
(elnézést azoktól akiknek nagyobb tapasztalata van EGR ügyben, remélem nem csaptam be senkit, és nagyjából így van ahogy leírtam....ha nem akkor kérem pontosítsátok!)
Az buherálás az az elv alapján indult, hogy te is jobban szereted az oxigént,mint a kipufogógázokat:)) Magyarul, a tisztább,kipufogógáz mentes levegőbe juttatott üzemanyag jobban ég,és "jobban megy" így az autó is.
Ráadásul, X használat után, a korom annyira lerakódik a szelep peremén, vagy a fészkén, vagy a mozgató tengelyen, hogy képes nyitva maradni, ezáltal már kis fordulaton is kapja a motor a gázt,ami nem egészséges neki, mivel akkor még kevés levegő jut a hengerekbe, mert nincs "turbó" ami töltené.
Ezen negatív hatásokat szeretnék kiküszöbölni,azzal, hogy kiiktatják az EGR-t.
Van, aki csak lehúzza a vákumcsövet róla(bedugózza a végét,pl csavart dug bele,és szigetelő szalag),ezáltal nincs ami mozgassa a tengelyét, így mindig zárva van.
Van aki pl üdítős alu dobozból vág ki egy olyan méretű, formájú lapot, amit betesz a szelep elé, ezzel "elfalazza" elzárja a kipufogógáz útját.
A modernebb cuccok észlelik,ha nem az alap beállítások alapján működik a motor, magyarul hiányzik a képletből a visszavezetett kipufogógáz, így módosít a keverékképzésen, és nem megy jobban az autó, hiába volt az a célod:)Persze erre jön a válasz, valamit kiírnak a vezérlőben, és voálááá, megy mint a távirat, és nem érzékeli a "hibát".
A dízelmánia topicban van több hozzászólás ez ügyben ha jól emléxem.
Ja és az EGR értelme pedig, a környezet védelme,és a környezetvédelmi követelményeknek való megfelelés.. azt hiszem:)
(elnézést azoktól akiknek nagyobb tapasztalata van EGR ügyben, remélem nem csaptam be senkit, és nagyjából így van ahogy leírtam....ha nem akkor kérem pontosítsátok!)
Smith2011-01-29 21:52:47 // 55262
Na ilyet találtam, kicsit hosszú de hasznos lehet :)
(idézet egy másik fórumról)
"Ha nem kokszosodik, akkor minek is kellett lezárni? Mert divat az EGR-t piszkálni?
Manapság már nem a környezetvédelem az egyik legfontosabb szerepe az EGR(AGR) szelepnek.
A kipufogógáz egy részének visszavezetésével csökken az égési hőmérséklet és ennek nagyobb fordulatszámokon van igazán szerepe.
Persze vannak rendszerek amelyeknél a motorvezérlő "észreveszi" és módosítja a keverékképzést lezárt EGR esetén.
Egy másik fórumban éppen erről beszélgetünk.... Ott is divat az EGR ledugózása, lezárása csak mert jó brahinak tűnik, oszt' szépen lassan jönnek a problémák.
Teljesen elzárt EGR-nél még létezik a korrekció, amivel a vezérlőegység észreveszi a lezárást és dolgozni tud nélküle is, de leszűkített félig elzárt EGR-nél a motorvezérlés nem veszi észre a lezárást. Éppen ezért teljesen lezárt EGR esetében a vélt és valós teljesítménynövekedés placebo effektusnak tűnik, hiszen ha a vezérlés észrevette az EGR hiányát és úgy korrigált, akkor a teljesítmény nem növekszik. Félig elzárt EGR esetében lehetnek teljesítménynövelő tényezők, hiszen nem veszi észre a vezérlő a leszűkített EGR-t így kevés vagy minimális kipufogógáz jut ugyanarra az üzemállapotra. Viszont így a teljesítménnyel együtt növekszik az égési hőmérséklet is. Közben nincs ami csökkentené ezt a hőmérsékletet, így szépen dolgozgat a motor megemelt égési hőmérséklettel. Dolgozgat, dolgozgat, dolgozgat.....
Mindeközben nem lát bele senki a motorba főleg nem magas fordulatszámnál... és csak dolgozgat, dolgozgat.....egyszer csak..........................................................................................
Ezért nem mindegy le van-e zárva vagy nincs. Le van e szűkítve vagy nincs, hiszen a keresztmetszet nem véletlenül akkor amekkora...
Benyás autó nem is kormol általában, viszont sokan (dízel autóval) már felismerték, hogy inkább sűrűbben szétszedik és takarítják a lerakódott kormot és piszkot amit az EGR gyűjt maga körül és pucolják az EGR szelepet... Mert azért valljuk be szeretik tolni az autót vagy az autónak a gázt.....
Ezért is kérdeztem, ha nem mocskos és működik, akkor miért piszkáltad? Jobban nem fog menni, legalábbis legfeljebb jobbnak érezheted...
Nem értem miért ez a nagy össznépi egr piszkálás. Valaki elkezdte, terjed a neten, mint a pestis, közben sokan bedőlnek legendáknak..."
(idézet egy másik fórumról)
"Ha nem kokszosodik, akkor minek is kellett lezárni? Mert divat az EGR-t piszkálni?
Manapság már nem a környezetvédelem az egyik legfontosabb szerepe az EGR(AGR) szelepnek.
A kipufogógáz egy részének visszavezetésével csökken az égési hőmérséklet és ennek nagyobb fordulatszámokon van igazán szerepe.
Persze vannak rendszerek amelyeknél a motorvezérlő "észreveszi" és módosítja a keverékképzést lezárt EGR esetén.
Egy másik fórumban éppen erről beszélgetünk.... Ott is divat az EGR ledugózása, lezárása csak mert jó brahinak tűnik, oszt' szépen lassan jönnek a problémák.
Teljesen elzárt EGR-nél még létezik a korrekció, amivel a vezérlőegység észreveszi a lezárást és dolgozni tud nélküle is, de leszűkített félig elzárt EGR-nél a motorvezérlés nem veszi észre a lezárást. Éppen ezért teljesen lezárt EGR esetében a vélt és valós teljesítménynövekedés placebo effektusnak tűnik, hiszen ha a vezérlés észrevette az EGR hiányát és úgy korrigált, akkor a teljesítmény nem növekszik. Félig elzárt EGR esetében lehetnek teljesítménynövelő tényezők, hiszen nem veszi észre a vezérlő a leszűkített EGR-t így kevés vagy minimális kipufogógáz jut ugyanarra az üzemállapotra. Viszont így a teljesítménnyel együtt növekszik az égési hőmérséklet is. Közben nincs ami csökkentené ezt a hőmérsékletet, így szépen dolgozgat a motor megemelt égési hőmérséklettel. Dolgozgat, dolgozgat, dolgozgat.....
Mindeközben nem lát bele senki a motorba főleg nem magas fordulatszámnál... és csak dolgozgat, dolgozgat.....egyszer csak..........................................................................................
Ezért nem mindegy le van-e zárva vagy nincs. Le van e szűkítve vagy nincs, hiszen a keresztmetszet nem véletlenül akkor amekkora...
Benyás autó nem is kormol általában, viszont sokan (dízel autóval) már felismerték, hogy inkább sűrűbben szétszedik és takarítják a lerakódott kormot és piszkot amit az EGR gyűjt maga körül és pucolják az EGR szelepet... Mert azért valljuk be szeretik tolni az autót vagy az autónak a gázt.....
Ezért is kérdeztem, ha nem mocskos és működik, akkor miért piszkáltad? Jobban nem fog menni, legalábbis legfeljebb jobbnak érezheted...
Nem értem miért ez a nagy össznépi egr piszkálás. Valaki elkezdte, terjed a neten, mint a pestis, közben sokan bedőlnek legendáknak..."
Smith2011-01-29 21:24:05 // 55261
El tudná valaki magyarázni mit jelent az "EGR ledugózása" művelet?
Mi az értelme? Hogyan csinálják? Miért csinálják? Ezzel ki van iktatva az EGR? Ezek szerint akkor az EGR-nek semmi értelme nincs?
Mi az értelme? Hogyan csinálják? Miért csinálják? Ezzel ki van iktatva az EGR? Ezek szerint akkor az EGR-nek semmi értelme nincs?
Cro1662011-01-28 23:22:10 // 55260
Te járhatnál most is...csak nem akarsz feltűnősködni :))
Tommi2011-01-28 23:11:26 // 55259
Én meg V12-vel. Aminek piros szelepfedele van. És Maranelloban gyártották.
:)))
:)))
Smith2011-01-28 22:28:09 // 55258
Ja, hát pont erről beszélek. Hogy mekkora lehúzás.
Kriszo2011-01-28 21:54:04 // 55257
nagyon szűken számoltam a dolgot..
Egyébként Smith lehet hogy a szervíznek nem annyiért számolja fel, de mit csiálsz vele ha már nincs rajta garancia?:)Akkor már zsebbenyúlós a történet.)
Egyébként Smith lehet hogy a szervíznek nem annyiért számolja fel, de mit csiálsz vele ha már nincs rajta garancia?:)Akkor már zsebbenyúlós a történet.)
Cro1662011-01-28 19:22:48 // 55256
Na ja..egy "tökéletes világban" még én is V6-tal járnék :)))
Smith2011-01-28 18:52:08 // 55255
Tök jó cikk! Bár az a jótanács hogy csak a végsebesség 80%-át használjuk ki, egyáltalán nem tetszik :)
Az meg hogy teljes terheléskor kormol, hát én a főnököm 0 km-es passátjából is szép koromfelhőt láttam kijönni. Most akkor ennyi erővel soha nem vehetnénk dizelt. Kormol az összes, szerintem kivétel nélkül!
Tudom hogy sokak szerint be is kéne tiltani :) Szia Arno! :)
Tudom hogy csak viszonylagos a dolog de ha olcsóbb lenne a benzin, és nem 12+ l6100-zal kéne számolni, én is V6-tal járnék. De szegény ember vizzel főz. Javításban meg drágább a dizel, állítja mindenki.
Részemről azt tudom mondani hogy eddig egy olyan hibám se volt (csak az utóbbi turbo nyomás szabályzó), ami dízel specifikus lett volna. Alapvetően a motornak még soha nem votl semmi baja.
- futómű cuccok hegyekben, axiál, felső lengőkar párszor, stb szilentek elől hátul, stb.stb.
- LMM
- ajtó zár motorok
- kormánymű
- hátsó lámpa repedés
- turbo nyomás szabályzó (ez sem kizárólag dizelben van, gondolom a TB-kben is van ilyen)
- xenon izzók
- fék tárcsák, fék pofák
- kézifék bovden
- kuplung tárcsa
- izzítógyertya ( na ez dizel dolog, kizárólag) :)
- akku
- vezérlés csere
- hosszbordás + sallangok csere
- szélvédő csere
Most hirtelen ennyi jutott eszembe :)
Az meg hogy teljes terheléskor kormol, hát én a főnököm 0 km-es passátjából is szép koromfelhőt láttam kijönni. Most akkor ennyi erővel soha nem vehetnénk dizelt. Kormol az összes, szerintem kivétel nélkül!
Tudom hogy sokak szerint be is kéne tiltani :) Szia Arno! :)
Tudom hogy csak viszonylagos a dolog de ha olcsóbb lenne a benzin, és nem 12+ l6100-zal kéne számolni, én is V6-tal járnék. De szegény ember vizzel főz. Javításban meg drágább a dizel, állítja mindenki.
Részemről azt tudom mondani hogy eddig egy olyan hibám se volt (csak az utóbbi turbo nyomás szabályzó), ami dízel specifikus lett volna. Alapvetően a motornak még soha nem votl semmi baja.
- futómű cuccok hegyekben, axiál, felső lengőkar párszor, stb szilentek elől hátul, stb.stb.
- LMM
- ajtó zár motorok
- kormánymű
- hátsó lámpa repedés
- turbo nyomás szabályzó (ez sem kizárólag dizelben van, gondolom a TB-kben is van ilyen)
- xenon izzók
- fék tárcsák, fék pofák
- kézifék bovden
- kuplung tárcsa
- izzítógyertya ( na ez dizel dolog, kizárólag) :)
- akku
- vezérlés csere
- hosszbordás + sallangok csere
- szélvédő csere
Most hirtelen ennyi jutott eszembe :)
Smith2011-01-28 18:16:38 // 55253
Na akkor harmadszorra pedig szeretném leírni ide, hogy úgy néz ki a turbo nyomás szabályzó cserétől elmúlt a kivillanó hibajelzés is.
Próbáltam az utóbbi 2 napban kitaposni a lelkét, és nem villan ki és nem torpan meg. Lehet tekerni rendesen!
Szóval a nyomás szabályzó feliratkozhat a tonnányi cucc közé ami hibajel kivillanást + torpanást okoz :)
Próbáltam az utóbbi 2 napban kitaposni a lelkét, és nem villan ki és nem torpan meg. Lehet tekerni rendesen!
Szóval a nyomás szabályzó feliratkozhat a tonnányi cucc közé ami hibajel kivillanást + torpanást okoz :)
tipoatti2011-01-28 18:10:44 // 55252
Pontosan ilyen autó VOLT a B4 szériáig.
Smith2011-01-28 18:04:45 // 55251
Azért a porlasztócsúcs csere gariban szerintem nem 50.000 / db, szerintem a gyárból ilyen esetben pár ft-ért megkapják az anyagot, na meg el tudjuk képzelni hogy a gyár mennyiért kapta.... filléres cucc nekik szerintem. Csak az "utcára" árulják az ilyeneket egy vagyonért. :(
Smith2011-01-28 18:03:06 // 55250
Én egész eddig úgy tudtam hogy a vw paszta a legtökéletesebb autó a világon, nem kell szervizelni, örökké tart, keveset fogyaszt, minden másnál jobban tartja az értékét, stb. stb.
:)
:)
Kriszo2011-01-28 17:10:22 // 55249
Ez a Post részben neked is szól úgyhogy olvasd figyelmesen.)
Ne haragudjatok az Off -ért , de ezt muszáj megosztanom veletek...
Ma a kúton kávézás közbe a kezembe akadt az e havi Auto Bild.Szokásos kedvenc rovatomnál kinyitom a 100-ezres tartós tesztnél.A tesztelt gép Vw Passat 2.0Tdi.
Cserélt dolgok a következők:
100000km alatt 2x a teljes porlasztóegység.))Azthiszem emellett ne menjünk el szó nélkül.Az első teljes csere 27000-nél volt.khm mi??Még ha garis is számoljunk már egy picit utána..4x50000, csak a csúcs munkadíj nélkül..Aztán 97000-nél ugyanez a probléma szintén 4x50000.Ez azért szerintem nem kicsit durva...
Következő.
A motor szétbontása után észleltünk hajszálrepedéseket a hengerfejen, hangsúlyozom 100000km után.Az ujság rákérdezett a vw-nél hogy ez meg micsoda, mire egy nagyon egyszerű válasz érkezett, üzemmeleg motornál ezek a hajszálrepedések eltűnnek...!!!!!!!!!!!:)))))))A Bild csak ennyivel kommentálta:Pfff..)
Miután hazajöttem délután lementem a garázsba és megsimogattam a gépet:)))
Azért egy kicsit fel kell, hogy értékeljük a 100000-nél megjelenő futómű problémánkat is azthiszem.))))
Bocs az Offért és akinek van lehetősége pillantson az újságba mert érdemes.)
Ne haragudjatok az Off -ért , de ezt muszáj megosztanom veletek...
Ma a kúton kávézás közbe a kezembe akadt az e havi Auto Bild.Szokásos kedvenc rovatomnál kinyitom a 100-ezres tartós tesztnél.A tesztelt gép Vw Passat 2.0Tdi.
Cserélt dolgok a következők:
100000km alatt 2x a teljes porlasztóegység.))Azthiszem emellett ne menjünk el szó nélkül.Az első teljes csere 27000-nél volt.khm mi??Még ha garis is számoljunk már egy picit utána..4x50000, csak a csúcs munkadíj nélkül..Aztán 97000-nél ugyanez a probléma szintén 4x50000.Ez azért szerintem nem kicsit durva...
Következő.
A motor szétbontása után észleltünk hajszálrepedéseket a hengerfejen, hangsúlyozom 100000km után.Az ujság rákérdezett a vw-nél hogy ez meg micsoda, mire egy nagyon egyszerű válasz érkezett, üzemmeleg motornál ezek a hajszálrepedések eltűnnek...!!!!!!!!!!!:)))))))A Bild csak ennyivel kommentálta:Pfff..)
Miután hazajöttem délután lementem a garázsba és megsimogattam a gépet:)))
Azért egy kicsit fel kell, hogy értékeljük a 100000-nél megjelenő futómű problémánkat is azthiszem.))))
Bocs az Offért és akinek van lehetősége pillantson az újságba mert érdemes.)
bizi2011-01-28 16:53:27 // 55248
Köszi, tied is szuper!
Itthon vettem, kb másfél éve hozták németből.
Remélem az írtaknék komolyabb baj nem lesz.
Itthon vettem, kb másfél éve hozták németből.
Remélem az írtaknék komolyabb baj nem lesz.
Kriszo2011-01-28 14:47:57 // 55247
Szép vas!
Kinntről hoztad?Szép a vas egyébként.Fasza motorok ezek nagyon nem szokott gond lenni velük...
Szíjtárcsák,szíjfeszítők,ilyesmikkel szokott gondd lenni.
Kinntről hoztad?Szép a vas egyébként.Fasza motorok ezek nagyon nem szokott gond lenni velük...
Szíjtárcsák,szíjfeszítők,ilyesmikkel szokott gondd lenni.
Marklar1552011-01-28 10:22:48 // 55246
TtK2011-01-28 07:39:52 // 55245
Én is gratulálok! (úgy is mint márka-, típus- és színtárs :))
Zotya 1642011-01-27 21:51:53 // 55244
Gratula hozzá!Ápolgasd.:-)))
bizi2011-01-27 21:48:08 // 55243
Köszi!
Smith2011-01-27 21:34:32 // 55242
bizi:
aggodalomra semmi ok, járkálhatsz vele nyugodtan, valamelyik izzítógyertya szaraxik az 5 közül. Erhard nevű car-társ tud 4000 HUF/db áron adni gyárit. Ajánlott mind az 5-öt egyben cserélni, megelőzendő hogy 2 hét múlva meg másik nyiffanjon ki :)
Amúgy nyugodtan kérdezz, nem baj az se láma, abból tanul a nép :D
Jómagam is csak azért vagyok ilyen okos ebben az izzítás-témában mert nemrég estem át ezen, és én is itt a fórumon okosodtam meg :))))))
aggodalomra semmi ok, járkálhatsz vele nyugodtan, valamelyik izzítógyertya szaraxik az 5 közül. Erhard nevű car-társ tud 4000 HUF/db áron adni gyárit. Ajánlott mind az 5-öt egyben cserélni, megelőzendő hogy 2 hét múlva meg másik nyiffanjon ki :)
Amúgy nyugodtan kérdezz, nem baj az se láma, abból tanul a nép :D
Jómagam is csak azért vagyok ilyen okos ebben az izzítás-témában mert nemrég estem át ezen, és én is itt a fórumon okosodtam meg :))))))
tipoatti2011-01-27 21:33:17 // 55241
Üdv! Nagyon szép a verda! Ne izgulj, hanem teljes nyugalomban készülj egy izzítógyertya cserére. :) Kérdezz nyugodtan bármiről bármit a típussal kapcsolatban, szívesen segít, aki tud itt.
bizi2011-01-27 21:14:21 // 55240
(Hupsz, befejezés előtt elment az üzenet.)
Azt akartam kérdezni, hogy itt lehet-e kérdezgetni akár láma kérdésekről is :)
Most pl azt csinálja, hogy indítás után néha a fűtőszál villog még egy darabig, ami hibát jelent elvileg. Kezdjek izgulni vagy amíg ritkán csinálja ne foglalkozzak vele?
Azt akartam kérdezni, hogy itt lehet-e kérdezgetni akár láma kérdésekről is :)
Most pl azt csinálja, hogy indítás után néha a fűtőszál villog még egy darabig, ami hibát jelent elvileg. Kezdjek izgulni vagy amíg ritkán csinálja ne foglalkozzak vele?
bizi2011-01-27 21:11:33 // 55239
Sziasztok!
Most vettem a második Alfámat (166 mjtd, 2006), ez az első dízeles kocsim és van pár Alfás furcsaság is :)
Most vettem a második Alfámat (166 mjtd, 2006), ez az első dízeles kocsim és van pár Alfás furcsaság is :)
Hunor2011-01-27 20:32:35 // 55238
Köszönöm!Szépen rendbe akarom rakni és úgy is tartani!Nem hibátlan de idővel az lesz!
Hunor2011-01-27 20:28:18 // 55237
A fiamnak tetszik nagyon a színe!
Kriszo2011-01-27 20:12:33 // 55236
Gyönyörű példány!Szerintem a legjobb kezekbe került.!))
W.2011-01-27 19:36:09 // 55235
Persze, jó az! Grandóval egymás mellé kell állnotok az Egomi talin! :)
Hunor2011-01-27 18:39:15 // 55234
Színt nem néztem csak azt,hogy aránylag egyben legyen!Nem nagy választék van sajnos!
W.2011-01-27 17:59:21 // 55233
Körömlakk színűre gerjedtél Te is? :)))
TtK2011-01-27 13:25:57 // 55232
Alfisti! Van valakinek európai 164 kapcsrajza? A közkézen forgók amerikai verziójúak. Thx.
Hunor2011-01-26 19:16:42 // 55231
Meg a sikamika is belül!Téli gumi is fent van,holnap szerviz!
Hunor2011-01-26 19:15:24 // 55230
Szürke plüss van benne egyenlőre,de bőr belső a terv !Majd csinálok a belsejéről képeket mert ma átíratási program volt!