pár ki be kapcsolás után engedni fogja
DE! borzasztóan szar az órája, legalább 10 perccel előre állídsd , mert 1-2 hét alatt késik annyit minyima, hja és erőteljesn időjárásfüggő , ebből is látszik, hogy arra apelláltak hogy van navi, hja igen a rds időbeállítást se állítsd be, mert a magyarországi csodálatos rádiók egy kapap szart nem érnek, min mind más és más időt adnak, és öszevisza állítgatják az órád, attól függ éppen melyiket hallgatod....
FRob2008-09-17 19:51:19 // 41779
FRob2008-09-17 19:46:59 // 41778
ha szele a turbó csöved akkor először azt csináldmeg, addig ne is vegyél LMM et
és utána is pár le fel húzása a csatlakozónak is skokat javíthat, én jártam úgy hoy egy szerelés után nem rakták vissza és ue játszotta, meg 160 ná többet nem akart menni
szóval lehet hogy csak kontaktos
de a tubócső nem szelelhet, ez mondjuk alap!!!
és utána is pár le fel húzása a csatlakozónak is skokat javíthat, én jártam úgy hoy egy szerelés után nem rakták vissza és ue játszotta, meg 160 ná többet nem akart menni
szóval lehet hogy csak kontaktos
de a tubócső nem szelelhet, ez mondjuk alap!!!
Lumpi2008-09-17 19:45:43 // 41777
Arno1662008-09-17 19:43:35 // 41776
Nem... de ha nem sikerul megoldani huzd le hatul a navit... 1 zold csati.
Ugyse nagyon van terkep, mas ertelme nincs. Csak fogyassza az aramot, ami meg LE csökkenéssel jár :))))
Meg amugy is nehez. Vedd ki belőle... hiányozni nem fog és 1kg / 0.0001 LE-vel előrébb vagy :)
Ugyse nagyon van terkep, mas ertelme nincs. Csak fogyassza az aramot, ami meg LE csökkenéssel jár :))))
Meg amugy is nehez. Vedd ki belőle... hiányozni nem fog és 1kg / 0.0001 LE-vel előrébb vagy :)
Arno1662008-09-17 19:40:50 // 41775
Fú, rettenetesen tudom utálni... :))
Most épp termosztat (ha nincs 4db rossz gyári+utangyartott termosztatom vegyesen itthon a garazsban 1 se...most epp lassan melegszik fel...masszor tulmelegszik...rohadjon meg), bal felső lengokar, jobb also szilentek, legtomegmero, szelvedo van soron... elmult fel evben mindet csereltem ezekbol a szelvedot kiveve... azé kicsit kezd zavarni hogy 2.5 eve miota nalam van majdnem rakoltottem az arat... :-/
Sztem lassan összeírom mit költöttem már rá...csak a vicc kedvéért... hogy ilyet mégegyszer ne csinaljak az életben :) Meg más se :)
Nagyon jól fog járni vele aki egyszer megveszi.......
Azt meseltem hogy kicsereltem az elso hutot a nyaron egy vagyonert mert mar nem tudtam mitol melegszik a rohadek neha mikor rajon. Aztan kiderult hogy a ventilatorban az elotetellenallas ponthegesztese kontakthibas!!!!!!!!!!
BAZEEEEEEEEE azthittem leszopom magam 2 hete mikor rajottem.
Ti miért nem szivtok ilyesmivel?! Nem mintha kivannam barkinek is...de a k. eletbe hogy lassan ugy erzem az egesz bandának járó összes rohadt sunyi kis hiba nálam csoportosul... kezd uldozesi maniam is lenni?! :)
Kicsinal a ribanc :) De olyan nagyon szep... hüppp hüppp szejetem... hüppp
Most épp termosztat (ha nincs 4db rossz gyári+utangyartott termosztatom vegyesen itthon a garazsban 1 se...most epp lassan melegszik fel...masszor tulmelegszik...rohadjon meg), bal felső lengokar, jobb also szilentek, legtomegmero, szelvedo van soron... elmult fel evben mindet csereltem ezekbol a szelvedot kiveve... azé kicsit kezd zavarni hogy 2.5 eve miota nalam van majdnem rakoltottem az arat... :-/
Sztem lassan összeírom mit költöttem már rá...csak a vicc kedvéért... hogy ilyet mégegyszer ne csinaljak az életben :) Meg más se :)
Nagyon jól fog járni vele aki egyszer megveszi.......
Azt meseltem hogy kicsereltem az elso hutot a nyaron egy vagyonert mert mar nem tudtam mitol melegszik a rohadek neha mikor rajon. Aztan kiderult hogy a ventilatorban az elotetellenallas ponthegesztese kontakthibas!!!!!!!!!!
BAZEEEEEEEEE azthittem leszopom magam 2 hete mikor rajottem.
Ti miért nem szivtok ilyesmivel?! Nem mintha kivannam barkinek is...de a k. eletbe hogy lassan ugy erzem az egesz bandának járó összes rohadt sunyi kis hiba nálam csoportosul... kezd uldozesi maniam is lenni?! :)
Kicsinal a ribanc :) De olyan nagyon szep... hüppp hüppp szejetem... hüppp
Lumpi2008-09-17 19:39:39 // 41774
tipoatti2008-09-17 19:23:21 // 41773
Ugye, hogy igazam van? ;))) Egyébként már "csak" a gömbfejezés/futómű-beállítás van hátra, és csacsi-ragyi novicsento a hátulja ( amúgy most is síri csend van, és jóval masszívabb lett ).
Elöl hibátlan, belül is megszüntettem minden cicergést, pótolva lett x csavar és y patent az enteriőrben, úgyhogy perpill imádom. Mondjuk ez az érzés nálam - ellentétben Veled - állandó!!! ;) :)
Faxom a kvattroportéba... :))))
Elöl hibátlan, belül is megszüntettem minden cicergést, pótolva lett x csavar és y patent az enteriőrben, úgyhogy perpill imádom. Mondjuk ez az érzés nálam - ellentétben Veled - állandó!!! ;) :)
Faxom a kvattroportéba... :))))
Arno1662008-09-17 19:20:33 // 41772
filecserélőkön (pl emule.org asszem ) vannak kód generátorok... de vigyazz mert joresze virusos, es csak a 2569-es ics-hez jok. 2580-hoz nem.
Hatha segit vmit...
Hatha segit vmit...
Arno1662008-09-17 19:14:40 // 41771
muhhahha :)))) legszebb öröm a káröröm, nincs benne irigység.. :))
Okosat nem tudok mondani...köszi h megirtad, legalabb nem erzem h en vagyok az egyetlen balek aki allandoan nyuglodik valamivel... :)
Okosat nem tudok mondani...köszi h megirtad, legalabb nem erzem h en vagyok az egyetlen balek aki allandoan nyuglodik valamivel... :)
Arno1662008-09-17 19:11:37 // 41770
6e körül necces a kiegyenlítgetés... picit elcseszed máris vagy reccs, vagy oda az addig megszerzett dinamika. Jo tom, nem versenyauto.
De pont az a jo az otomataban hogy ha ugyes vagyok es nem rugom fel leszabalyzasig (bár az is muris mikor ket valtas között felszalad és daral daral... ordit mint a veszedelem, aztan gyí :)) akkor a ket valtas kozott a tobblet fordulatbol nyomatekot csinal.
Ami valtas utan hatbaver mintegy potolva a valtaskor elvesztegetett lenduletet...
Jopofa dolog nna... en belezugtam :)
De pont az a jo az otomataban hogy ha ugyes vagyok es nem rugom fel leszabalyzasig (bár az is muris mikor ket valtas között felszalad és daral daral... ordit mint a veszedelem, aztan gyí :)) akkor a ket valtas kozott a tobblet fordulatbol nyomatekot csinal.
Ami valtas utan hatbaver mintegy potolva a valtaskor elvesztegetett lenduletet...
Jopofa dolog nna... en belezugtam :)
tipoatti2008-09-17 18:51:31 // 41769
A gyári asszem 60K körül van.
Lumpi2008-09-17 18:49:55 // 41768
Na... ujjult a helyzet..Bementem a alfába hogy kivettem a ics-t és hogy nesze bakker nézd meg hogy hol a s.n.. Szal most már van beckeres serial számom. Korbe fotóztam és visszaraktam. Be írtam a ics kodját és láss csodát.. elindult,azaz nem idnult el de nem kéri a kodot és valami torténik legalább. Most azt írja ki hogy CD upside down. de rámehetek valami infora és ott is van valami menu de az se megy. Legalább nemkéri a kodot. Meg azta az szerelo arc hogy a alégtomegméro-m végett szaggat és szelel a turbo csovem is. Menyi lové a dízeles légtomegméro?
Lumpi2008-09-17 18:37:30 // 41767
Az arc nem hazudik... tuti mert a legjobb haverom... életében nemfoglalkozott a kocsival,csak a takarítással. Na midegy.
tipoatti2008-09-17 18:04:36 // 41766
És szerintem nagyon jól gondolod - típushiba! ;))))
W.2008-09-17 16:19:14 // 41765
Hála Grande Bandi-nak bennfigyel az ablakemelő szett. Már csak a kapcsolót kell cserélnem és rendben lesz.
BeczA2008-09-17 11:35:23 // 41764
..." Itthon tipus hiba" :P ... és a mai eladósorban lévők között szerintem elég nagy százalékának kehes ez a része... Én erre gondoltam
Gye'2008-09-17 11:26:50 // 41763
Szia Gombóc! Köszönöm kérdésed, a gyerkőc és mi is jól vagyunk, csak én közben melóhelyet váltottam, átmentem full maszek forgácsolóba (CNC marok-esztergálok), csináltam egy kis műhelyt, így kevés az időm. Másik kérdésedre válaszolva, gondolkodok fiatalabb autóban, nem mintha ez most rossz lenne, mert új az egész hátsó futómű, az eleje is szinte új, van benne új kuplung és lendkerék, új termosztát + 1-2 apróság.... megnézegettem, hogy milyen áron mennek és van egy vevőm 2.5ért a gépre.... 2.7ért hirdetem, de annyiért odaadom az összes alkatrészemet is hozzá, ami bőven több mint 200k értékü (vezérműszet, 2db xenonlámpa, régi futómű, 1-2 új futómű alkatrész, chip, service leirás, tartalék navi, hangszórók stb.) Ha elviszik, mert nincs lefoglalózva, akkor valszeg másik tipus lesz, mert sajnos az Alfának most nincs olyan autója, ami ennyire bejönne, a Faceliftes meg szinte semmiben nem kölönbözik, nincs bennük annyival több extra hogy ráfizessek 1-1,5millát. Valszeg veszek egy 2-3éves Fiat Cromát, azok elég jól felszereltek és ahogy olvastam az első futóművük Alfa (McPherson) de a hátsó szerintem GM, a 1.9 JTDm moci pedig szerintem a legmegbíhatóbb a kategóriájában. A belső tere is kb ugyan akkora mint a 166-é csak jobban pakolható és VAN BENNE MÉG A HÁTSÓ KÖNYÖKLŐBEN IS 2DB POHÁRTARTÓ, ELŐL PEDIG HŰTÖTT REKESZ!!!! úgyhogy most itt álok a dologban, várom a vevőm jelentkezését, de pl az asszony men szeretné lecserélni...
Grando2008-09-17 11:03:08 // 41762
Talán annyi, hogy gömbfejet ne buheráltass. Az elemcsere.
Szilentet poliuretán brutálrallyedögre ne cseréltess, mert akkor vmi más kap nagyobb terhelést.
Kb... ;)))
Szilentet poliuretán brutálrallyedögre ne cseréltess, mert akkor vmi más kap nagyobb terhelést.
Kb... ;)))
Grando2008-09-17 10:39:47 // 41761
Tőlem nagy okosításra ne számíts, csak ugatom a témát. Lesz itt okosabb, aki hozzászól. ;)))
Egy ilyet mindenesetre tanátam:
"A GL-szem tulképpen ugyanúgy gömbcsukló, mint a normál autókon használt kormányösszekötő gömbfejek, a különbség annyi, hogy míg a széria g.f.-nél műanyag ágyazásban vannak a gömbcsapok, addig a GL-szemnél fémperselyben. Ennek a jelentősége abban rejlik, hogy a szériánál fontos a karbantartásmentesség, ezért nagyjából önkenő a cucc, viszont gyengébb, és deformálódhat (hiszen nem ua. az igénybevétele, mint egy versenyautónál). A GL-szem, mivel fém-fém kapcsolat van, sokkal jobban megvezeti az alkatrészeket, a futómű nem tud "elnyúlni", a pilótának sokkal közvetlenebb a kapcsolata az útfelülettel. Éppen ez miatt nemcsak gömbfejek, hanem szilentblokkok helyett is használják. Ugye ott a gumipersely ad egy bizonyos mozgásszabadságot a futóműnek, emiatt azonban az 5-10mm-eket is vándorolhat előre-hátra-fel-le. Az egyszerűbb, olcsóbb megoldásban ezeket a szilentblokkokat kemény műanyag (pl. danamid), vagy fém (pl. bronz) perselyekre cserélik, a drágább, igényesebb megoldás a GL-szem, ami a befeszülést is meggátolja. Alkalmazási helyek tehát: kormányösszekötő, lengőkarok, stabilizátorok, kitámasztókarok egymással, és a kasznival történő összekötése. Hátránya, hogy nincs provédő, ezért és a már említett fém-fém kapcsolat miatt karbantartásigényes."
Egy ilyet mindenesetre tanátam:
"A GL-szem tulképpen ugyanúgy gömbcsukló, mint a normál autókon használt kormányösszekötő gömbfejek, a különbség annyi, hogy míg a széria g.f.-nél műanyag ágyazásban vannak a gömbcsapok, addig a GL-szemnél fémperselyben. Ennek a jelentősége abban rejlik, hogy a szériánál fontos a karbantartásmentesség, ezért nagyjából önkenő a cucc, viszont gyengébb, és deformálódhat (hiszen nem ua. az igénybevétele, mint egy versenyautónál). A GL-szem, mivel fém-fém kapcsolat van, sokkal jobban megvezeti az alkatrészeket, a futómű nem tud "elnyúlni", a pilótának sokkal közvetlenebb a kapcsolata az útfelülettel. Éppen ez miatt nemcsak gömbfejek, hanem szilentblokkok helyett is használják. Ugye ott a gumipersely ad egy bizonyos mozgásszabadságot a futóműnek, emiatt azonban az 5-10mm-eket is vándorolhat előre-hátra-fel-le. Az egyszerűbb, olcsóbb megoldásban ezeket a szilentblokkokat kemény műanyag (pl. danamid), vagy fém (pl. bronz) perselyekre cserélik, a drágább, igényesebb megoldás a GL-szem, ami a befeszülést is meggátolja. Alkalmazási helyek tehát: kormányösszekötő, lengőkarok, stabilizátorok, kitámasztókarok egymással, és a kasznival történő összekötése. Hátránya, hogy nincs provédő, ezért és a már említett fém-fém kapcsolat miatt karbantartásigényes."
Gye'2008-09-17 10:21:47 // 41760
Hello! Hát ha a navihoz kell a kód, akkor annak a számát kell is meg kell adni a kódkártya lekéréséhez és akkor azt a csomagtartóból kell kiszedni, kb 15perc... utánna beballagni egy márkakereskedőhöz, leadni a forgalmi adatokat és a navi meg az ICS sn számot és jópénzért 2-3 hét alatt megkapod.... De itt azért lenne egy kérdésem, az ICS-hez van kódkártyád??? mert a navi csak akkor kér kódot ha lehúzod az ICS-ről, mert az ICS-megjegyzi a navit, ha egyszer fel lett rá csatlakoztatva és a kód meg lett adva neki, akkor akksilevétel után sem kéri. Amúgy meg mivel 1999 évjáratú az autód valószínüleg G2-es navija van, amihez nem nagyon vannak friss térképek....G3-hoz pl van Csah és Szlovák 2007 térképem....
Ákos2008-09-17 10:00:15 // 41759
Mi az a GL szem. Most fogom a hátulját szétborítani én is. Okosíts ki, hogy mire figyeljek!
Ákos2008-09-17 09:51:39 // 41758
Az én haveromnak is van ilyen vasa. A duma mindig óriási: 5,5 L-es fogyasztás, és nem eszi az olajat az övé sem. DEEEEEE: Erdélyi túra, hosszútáv - fogyasztás mégis 8.8 L, és 800 km.-enként öntünk bele 1 L olajat. Én ezt nem értem. Mire jó ez a sok hazug duma az off-oknál, és egytől egyig mind ezt csinálja. Szerintem magukat is be akarják csapni.
Lumpi2008-09-16 23:17:28 // 41757
Jééé van olyan is? kocce... meek meglessem.
Grando2008-09-16 23:12:04 // 41756
Akkor legyen vele boldog, amíg lehet. (nekem kb. mindegy) :DDD
A légtömegmérő akár sanszos lehet, de mivel dízelről van szó, inkább a dízelmániában vagy a szerelőműhelyben kérdezz rá. Persze lehet, hogy itt is érkezik válasz. ;)))
A légtömegmérő akár sanszos lehet, de mivel dízelről van szó, inkább a dízelmániában vagy a szerelőműhelyben kérdezz rá. Persze lehet, hogy itt is érkezik válasz. ;)))
Lumpi2008-09-16 23:04:58 // 41755
18000 ment rá olajcserétol olajcseréig és eccer se onotte fel,sot eloszor 16ezernél nézte meg hogy mi a szitu,olajcsere után fél literrel jott ki kevessebb mint kellet volna..nemrosz...na de mindegy....a szaggatásra lennék kiváncsi... mindenki a légtomegmérore panaszkodik.. nemlehet hogy az a nemjo?
Grando2008-09-16 22:57:09 // 41754
Ja. Jó cucc az, még az sem baj, ha a repedt a hengerfej. Csak ne legyen túl nagy az a repedés. Biztos ezért állnak át a közös nyomócsövesre. Na meg az olajat se zabálja. Haverod gépe meg sokáig fog tartani, ha hidegen gyilkolássza. :(((
Lumpi2008-09-16 22:37:20 // 41753
Haveromnak van 1.9PDTDI-s octaviája.. megy mint a okor,gyurja mint a nemnormális. 210ezer km-vel vette egy éve.Hideg motor,melegmotor végighuzz monden fokozatott és a motor megy mint az ora.
Kosz.
Kosz.
Grando2008-09-16 22:28:05 // 41752
Vagy inkább pumpe-dűzés motor hanyagolása úgy egy az egyben. ;)))
tipoatti2008-09-16 22:27:22 // 41751
Egyébként üdv itt! :)
tipoatti2008-09-16 22:25:59 // 41750
ORIÁS OFF: Azzal, hogy kihagytad a 2,5 TDI-t, óriási örömöt okoztál magadnak, hidd el. Iszonyat problémás motor az!!! Ha valaki ilyesmire vetemedne, CSAKIS 1,9 TDI akárhány lóerővel. UFF.
Lumpi2008-09-16 22:15:58 // 41749
Egyébként Audi A6 2.5TDI V6-osokat nézegettem de a fater rábeszélt erre.. nem bántam meg,eddig...
Lumpi2008-09-16 22:14:07 // 41748
Bologato kutyám az van csak a redony miat nem teszem ki.. meg félek hogy a szaggatástol kiesne a feje:D
Grando2008-09-16 22:11:15 // 41747
Aaaaz! Meg faló-mí-hóm funkció, nem? Vagy Brembo bólogató kutya... :DDD ;)))))
tipoatti2008-09-16 22:04:14 // 41746
Igaz. Harmóniában VB. De az a pohártartó... :))) Mondjuk néha tényleg nem zavarna, ha a gyerekem nem ENGEM használna annak - vezetés közben...:)
tipoatti2008-09-16 22:00:47 // 41745
Elöl teljesen OK minden.
Lumpi2008-09-16 21:58:40 // 41744
Pedig nekem hiányzik az a fránya pohártartó. Ez nem igazi McDrive-os verda :D
Grando2008-09-16 21:55:42 // 41742
Az-e vagy sem, az biztos, hogy kevés harmonikusabb belsőteret láttam még. Meg elfogult sem vagyok. Egy kicsit se. ;))) Pohártartó meg NEM KELL! :DDDD ;))))))
Bianco2008-09-16 21:51:07 // 41741
Bocsi én tisztelem a fejlett technikát és a 166 belsője valóban gyönyörű.....de más.....nagyon más...
O.k ! Közben eltelt majdnem egy évtized, legalábbis közel egy évtized
O.k ! Közben eltelt majdnem egy évtized, legalábbis közel egy évtized
Grando2008-09-16 21:49:55 // 41740
Ne hagyd ki! ;)))
Grando2008-09-16 21:49:25 // 41739
Na igen, gondolom, hogy idegel a navi. Én ezt megúsztam.
A rángatósdira meg passzolok. A dízeleseket kérdezd. ;)))
A rángatósdira meg passzolok. A dízeleseket kérdezd. ;)))
Átok79146TD2008-09-16 21:45:17 // 41738
ehh azt hiszem néznem kell egyet..:)))
Lumpi2008-09-16 21:43:43 // 41737
Holnap még eccer ráfutok a navira és ha semmi akkor visszarakom és jo az ugyis. Egy hagyományos térkép ugyis jobb,sztem. Csak ha már van akkor legalább menjen.
Azt mitol csinálhatja hogy 1-2-3as fokozatokban ha lassan megyek akkor 2000 fordulat korul rángat. PL :3as fokozatban a legjobban (vagyis általába ugy megyek a városban) 40nél ,2000fordulatnál igazi LOW-RIDER ... ami elég szopoka.. nemtudom csak gondolom hogy van osszefugése azzal hogy ha belelépek szintén kis sebbességnél akkor elkezd huzni és 2500fordulatnál megtorpan egy pillanatra és aztán huz tovább. Ez mi lehet?
Azt mitol csinálhatja hogy 1-2-3as fokozatokban ha lassan megyek akkor 2000 fordulat korul rángat. PL :3as fokozatban a legjobban (vagyis általába ugy megyek a városban) 40nél ,2000fordulatnál igazi LOW-RIDER ... ami elég szopoka.. nemtudom csak gondolom hogy van osszefugése azzal hogy ha belelépek szintén kis sebbességnél akkor elkezd huzni és 2500fordulatnál megtorpan egy pillanatra és aztán huz tovább. Ez mi lehet?
Bianco2008-09-16 21:42:47 // 41736
Mire gondolsz az értékére ??????
Arról sajnos vagy nem sajnos a Mo-i überfosvágen imádat tehet, hogy nem tartják az értéküket a "szarolaszfosok". Mi viszont tudjuk, mi az igazság a többi pedig engem személy szerint nem naon érdekel.
Annyiból rossz számomra, hogy amikor fiatalitani szeretnél típuson belül, nem kell a kutyának sem, mondván, hogy "öreg fos"......
Arról sajnos vagy nem sajnos a Mo-i überfosvágen imádat tehet, hogy nem tartják az értéküket a "szarolaszfosok". Mi viszont tudjuk, mi az igazság a többi pedig engem személy szerint nem naon érdekel.
Annyiból rossz számomra, hogy amikor fiatalitani szeretnél típuson belül, nem kell a kutyának sem, mondván, hogy "öreg fos"......
Grando2008-09-16 21:42:42 // 41735
Nem kell bexarni. Az elsőhöz van minden utángyártottban. ;)))
Na mondjuk a hátsóhoz nem találtam, de azt nem is kerestem nagyon.
Na mondjuk a hátsóhoz nem találtam, de azt nem is kerestem nagyon.
tipoatti2008-09-16 21:37:45 // 41733
Szomorú vagyok. Én is pont így tudtam... :)
Grando2008-09-16 21:37:11 // 41732
Nagyon más a képeken, és nagyon más benne ülni, hidd el. Én először 155-öt szerettem volna. Aztán beültem a 164-be.... ;))))
Átok79146TD2008-09-16 21:36:46 // 41731
köszi hogy kijavítottál..:):)
tipoatti2008-09-16 21:36:36 // 41730
khm... nagyon halkan jegyzem meg, kissé a 166-é is az... :)