Fórum >> Típusok >> 164-166

BFMSE2008-09-15 20:45:47 // 41679
Mondjuk en beszelek, nekem is alig van :)))
BFMSE2008-09-15 20:45:23 // 41678
Gratula! Tehetnel meg fel par kepet rola :)
Totti (NagyVad)2008-09-15 20:37:36 // 41677
Bár már volt kösza gondoloatom mikor tempomatot használtam hogy kényelmesebb lenne az automata de gyorsan ki vertem a fejemből ! :-)
Totti (NagyVad)2008-09-15 20:35:04 // 41676
Itt is köszönös:-)
Don Gombóc2008-09-15 20:34:05 // 41675
No itt is gratula!
Grando2008-09-15 20:32:53 // 41674
És milyen jól gondoltad! ;)))
Totti (NagyVad)2008-09-15 20:31:20 // 41673
Kösz! Hát igen én is ugy voltam vele hogy vagy manuál vagy semmi!
tipoatti2008-09-15 20:29:22 // 41672
Grat a vashoz! Háromezervéhat nem túl sűrű 6 gangos kéziváltóval... :)
Totti (NagyVad)2008-09-15 20:23:44 // 41671
Köszi én is iyg gondolom!
Grando2008-09-15 20:15:18 // 41670
Grat a vashoz! Kitűnő választás! ;)))
Totti (NagyVad)2008-09-15 20:03:01 // 41669
Sziasztok azt hiszem be léptem a klubba :-)
Grando2008-09-15 19:53:58 // 41668
Jó nagyot! :)))
Don Gombóc2008-09-15 19:40:57 // 41667
Jó estét!
BFMSE2008-09-15 11:14:05 // 41666
A műszer beépítésére már én is gondoltam, ez lesz az első lépés. Köszi az infókat!
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2008-09-15 08:19:41 // 41665
Ezt ma találtam,összeszorult szivvel,és könnyes szemekkel olvastam,miközben hizott a májam!!
Nagy sebességnél is csendesen, de határozottan tapad az útra. Ebben a példányban nincs aktív futómű, de érdemes volt évekig csiszolgatni a 164-est, mert ennyi pénzért ilyen menetkomfortot és kanyarsebességet nehéz találni. Az elegáns autó nem veszélytelen, nincs menetzaj, a marha nehéz kormány 100 felett helyre kerül és kiteljesedik, észrevétlenül száguldunk a fizetős tartományban.

Ezzel a kocsival hamar jó espressóhoz és vaskos büntikhez lehet jutni. A 164-est az E-Classe, BMW 5 ellen tervezték, és láthatólag mindent beleadtak: tisztességes összeszerelés, galvanizált karosszéria, agyontesztelt motorok. Még az ajtócsapódás is tökéletes, szépen magára borítja az elengedett ajtókat. Esküszöm, egyenes terepen próbálgattam.
idézet innét:klatty
Don Gombóc2008-09-14 19:18:03 // 41664
Ha lóg a tengely attól csak az olajat eszi általában, de egy szintig lógnia is kell, mivel ezek siklócsapágyak és a bemelegedés után áll be a megfelelő hézag illetve tűrés. Az alap nyomás 0,6 bar kell hogy legyen, Oweboosttal felmegy 1,2 bar-ig. Persze ez 3000-től még nem fickós, hiába írja a manuál a 290 Newtonmétert 2500-tól, az nem igaz legfeljebb egy bizonyos százaléka. Persze ezzel meg kell tanulni autózni, bár félre ne érts, de a 3000-res fordult más ha azt kettesből vagy negyedikből indítod. Amit még szokni kell hogy rá kell érezni a turbonyomás állandó jelenlétének a kihozására, ami egy kis odafigyelést igényel. A nyomás érzékeléséhez és beállításához a légmennyiségmérő a felelős, általában ennek a hibája okozza az anomáliát. Az LMM életkora 150-160 ezer kilométer. Persze csak a rohadék Boscht eszi a drágaság. :) A turbo felújítás meg úgyis szétszedés után derül ki, de ez a felújítással együtt max kettő három nap, de inkább kettő. Ha csak egy sima felújítás kell neki ami a csapágyak cseréjét és a centirozást takarja, az kb 45-50 ropi, de a tengely és lapát cserékkel is max 120-130 ezer pénz. Egy új turbó meg 170+ áfa. Nézd meg a neten a Belfegor turbo név alatt az embert Pestszentlőrincen van a Nemeske utca 21/c alatt ha jól emlékszem, ők jó munkát végeznek, és nem a reklámozott menőmanók árán.
Don Gombóc2008-09-14 19:01:28 // 41663
Én is voltam náluk, de ahogy néztem, nem egy nagytapasztalatú brigád. Bár kocsinézőben voltam, a hozzá állásuk az egyenlő a nullával. Egyik napon a kereskedő nem tudott velünk foglalkozni mert elvolt havazva, másnap nem vette fel a telefont, pontosabban kivolt kapcsova, mert a recepcióst is felhívtam hogy beszélni akarok vele, de nem kapcsolta be, egy későbbi időpontban meg a kocsi megnézésekor sem volt eléggé aktív, ezt úgy mondanám beleszart az egészbe, és telefonálgatott félrevonulva. Valyon ezt a Szabó úr tudja-e? Na ezekhez mennék a legutolsó sorban. Ha kell normális villanyász akkor menj a Halászteleken lévő Large autóhoz, ott a villanyász tudja a dolgát, és ért is a gyári komputerhez. Ugyanis a turbónyomást nem lehet a gyári kompival sem megmérni, legfeljebb annyit ír ki szó szerint hogy eltérő turbonyomás. Ha javasolhatom egy turbonyomásmérő beépítését, mert az ad referenciát az aktuális nyomásról. És nem jársz úgy mint én, hogy a nagy nyomás miatt leolvad egy dugattyúd.
BFMSE2008-09-14 18:56:10 // 41662
Úgy néztük, hogy lóg a tengelye, és méréskor meg nem töltött 0,5 fölé. Amikor 3000 alatt van a fordulatszám, akkor meg klímával olyan gyenge mint egy 1,2-as astra :(

Gondoltuk, hogy a nyomásszabályzó szelep, de a hibakiolvasánál csak a kopogásérzékelőt írta be hibának.

Esetleg katalizátor, mert el van tömődve?

Az a bajom, hogy ha szétszedik, és nem tudják megcsinálni, akkor mindenképpen kell egy másik bele, mert a régit már nem lehet összerakni. Szóval készítenem kell egy vészforgatókönyvet, hogy ha nem lehet felújítani, akkor is legyen valami hajszárító amit rátehetek :)
BFMSE2008-09-14 18:51:48 // 41661
Valaki kérdezte, hogy milyen tapasztalatok vannak a Fiat Szabóval kapcsolatban.

Lecseréltem a fakormányomat bőrkormányra, és a légzsák lámpa világított. Ezért elmentem a Fiat Szabóhoz, hogy kitöröljék a hibát. Mivel most akciós az Alfa szervízelés, ezért a diagnosztikát ingyen megcsinálták!

Normálisak voltak, bár sok 166-ost nem szerelhetnek. Pl. turbó nyomás méréshez azt mondták nincs műszerük, mert az új kocsiknál a computerből meg lehet mondani, hogy mekkora a nyomás...
Don Gombóc2008-09-14 18:49:32 // 41660
Most az eredeti felújított van fent, amiről a képek készültek, a másik az most van lasú felújításon. Egyelőre nem adom el az egyiket sem, mert ez eszi az olajat a felújítás után a másik megy bele, de a régit még megnézetem kibír-e még egy felújítást. A tiédnek mi a baja?
FRob2008-09-14 18:43:36 // 41659
anno amikor én vettem kb 10e km vel ezelőtt szintén unixos szart
akkor 14e volt a gyári meg 25, ezért vettem utángyártottat, 4 e km után a szilentek mentek ki, 10 e km után meg a gömbfej....most van benne 17e huf os gyári... elaforgtól

szóval unixos utángyártottat tényleg kerülje mindenki mert egy nagy rakás szar
BFMSE2008-09-14 18:42:45 // 41658
Akkor most van egy tartalék turbód? Nem adod el az egyiket? :)
Don Gombóc2008-09-14 18:20:04 // 41657
Csak óvatosan kérdezem, típus váltás vagy egy újabb Alfa? :)
Kicsi hogy van? No meg ti is? :)
Don Gombóc2008-09-14 18:18:10 // 41656
Az nem volt drága 20 ropiért, pláne ha nem a gyári. Szerintem sok volt. És ezek szerint szar is. Nem értem ezt bár szerencsére nem Budapesten autózom, csak elenyésző részben, de ez kevés mindenképpen, még akkor is ha szigszalagból tekernéd a szilent gumiját. :)
Gye'2008-09-14 13:32:38 // 41655
Hello! Nekem Novitec chip van a kocsiban, teljesen jó, jobban megy vele és normál használatnál közuton 0,5-1 literrel kevesebbet eszik... úgy tudom 100-120000 ft a bolti ára, én használtan vettem 40pénzért, annyit megér és egyszerű a beszerelése.... nekem anno 90-100ezerért akarák átprogramozni a vezérlésemet, lehet hogy úgy jobb teljesítményt lehet elérni de el is baszhatják a kocsit úgyhogy inkább ezt választottam. Ha érdekel lehet hogy eladó lesz 40rugóért, mivel most gondolkodok autócserén és ezt nem adom vele. Egyébként ha valakit érdekel egy jó 166, akkor ajánlom figyelmébe az autómat, http://www.hasznaltauto.hu/2329395_alfa_romeo_166_2001
Arno1662008-09-14 11:49:10 // 41654
A gyujtaskapcsolo korul van egy tekercs... az az antenna...az bele megy egy fekete dobozba amin zold matrica van... ez a kormanyallito kartol jobbra van. Erdemes kihuzni, bedugni, valszeg csak KH-s.
Arno1662008-09-14 11:49:02 // 41653
Hi Urak!

Uj minuszos rekord... bal felso lengokar... 2 hónap... -> kuka.
Szilentek KO... Igaz SOS-ben volt cserelve es unix-os utangyartott vmi volt hirtelen 20e-ért, de akkor is...ennyiert birhatna.... mostanában nem is állatkodom pedig...
Don Gombóc2008-09-14 06:52:57 // 41652
Ja bocs, ez 40 ropi volt három éve, csapágy cserékkel és centírozással, de sajna nemsokkal utánna elkezdte enni az olajat és azóta is eszi, bár kivállóan működik.
Don Gombóc2008-09-14 06:49:58 // 41651
Nem ez ami három éve lett felújítva, ez a régi, ez van fent még, a tiéd az most van oda, a turbósnál, majd lassúba csinálják.
BFMSE2008-09-14 00:11:12 // 41650
Don: köszi az infót!

Grande Bandi: tömegmérőddel mi legyen?
grande bandi2008-09-13 20:41:01 // 41649
Ez ami tolem van papa?? mennyibe faj egy iulyen szep felujitas?
Don Gombóc2008-09-13 15:48:39 // 41648
285x225x20 millimétere a pollenszűrő mérete.
Don Gombóc2008-09-13 07:02:13 // 41647
Ezen jól olvasható a gyári adattáblája.
Don Gombóc2008-09-13 07:01:48 // 41646
Ezen jól olvasható a gyári adattáblája.
Don Gombóc2008-09-13 07:00:13 // 41645
Ezen jól olvasható a gyári adattáblája.
Don Gombóc2008-09-13 06:54:16 // 41644
Ha jól emlékszem a turbinaház alakja a kipufogógáz csatlakozásánál mások,de belül egyforma. Itt van a 166 V6 TB turbó képei felújítás után, talán segít az azonosításban. Ollahnak talán meg van a gyári GTV turbója, tőle kéne képet kérni róla. Ez a lecsupaszított turbo csövek nélkül.
BFMSE2008-09-12 22:53:17 // 41643
Nem tudjátok, hogy a GTV turboja megeggyezik-e a 166 turbojaval?
Átok79146TD2008-09-12 22:44:43 // 41642
köszi neked is:):))))
tipoatti2008-09-12 22:42:19 // 41641
Majd' minden np látom az Üllőin a kereskedés ELŐTT, messziről tetszik az biztos, a tulaj is üdvözölt nem 1x, ha épp1 szembetalálkoztunk...
tipoatti2008-09-12 22:40:19 // 41640
Keresd Falatkát innen. Az övében van P-Box, annyit elmondhatok, hogy elég zorall a vas... :)
h-arcos2008-09-12 20:25:49 // 41639
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sziasztok! NEM 164-166 DE NAGY BAJ van, segítségre lenne szükségem. Megadta magát frissen vásárolt 156 2.0TS-om! Állítólag valami elektronika a vezérműtengely környékén, de nem biztos. A lényeg, hogy fullad és nem veszi fel a fordulatot csak nehezen. Alapjáraton jár, 3-4ezer körül pörög, közte mintha nem kapna anyagot. Nekem hétköznap nagyon fontos az autó, ezért kellene egy szerelő (aki ért is hozzá), aki hétvégére tudná vállalni....röviden ennyi...segítsetek, ha tudtok........ha nincs senki, akkor van időpontom Csörihez hétfő délutánra, de az nekem nagyon késő lenne. Segítsetek!!!!!! Köszi!
Átok79146TD2008-09-12 20:23:19 // 41638
köszi itt is:):)
Don Gombóc2008-09-12 20:20:00 // 41637
Írtam az autóvásárlás topicban. Minden nap ott van a kocsi, Essso autókereskedés a neve a cégnek.
Átok79146TD2008-09-12 20:16:38 // 41636
sziasztok nagytesók:)))

elnézést hogy csak így bepofátlankodok..))

ezt az autót véleményeznétek nekem?:)))

Klikk

előre is köszönöm:)))
Don Gombóc2008-09-12 19:08:51 // 41635
Joe 166 nak volt Novitec P-box benne de ő már eladta a verdát. A Kiskunhalasi Fiat kereskedés szervíz foglalkozik vele leginkább, azt nézd meg a neten.
Weedmaster1662008-09-12 18:36:05 // 41634
Haliho!
Ha valakinek van P-Box 166-ba JTD-be az irjon már hogy milyen meg hogy hol vegyek bele mert nem akarok sz@rt bele rakni.
Kössze
Seriff2008-09-12 12:45:46 // 41633
Vett tőlem alkatrészt, de a hírneve megelőzte korábban is:)
Putyesz2008-09-11 19:33:52 // 41632
helyes, kolléga:D!el van veszve????jó lenne már dumálni egyet.....mit szólsz??jövő héten vmelyik nap lehet felugrok egerbe.....akkor dumálhatnánk!mátrai talira jöszz?
Firemanus2008-09-11 18:40:28 // 41631
Üdv bálnák!

Újra van klíma és fűtés. Nagy szarakodás után kiderült,hogy azért nem fújta a levegőt az utastérbe,mert a ventillátor vezérlője meghalt.Grande Bandi jóvoltából alkatrészt beszereztük,hozzáértők beépítették.Király lett!

Köszönöm szépen Bandi!
tolyaasch2008-09-11 05:54:25 // 41630
Hja meg valami. Milyen tipusu kulcsok mennek azokra a nyomorult csavarokra - foleg a hfej erdekelne, mert a T kulcsok nem pont beleilloek volnanak. Nezegettem egy kulcskatalogust hat leginkabb a "hexagon" kulcsokra hasonlitt a forma de nem nagyon tudok szerezni. Jo lenne ha valaki meg tudna mondani a kulcs pontos tipusat es meretet.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak