tipoatti2009-10-10 22:46:29 // 46829
Nem. :( Pedig nem elfogultságdiból, de egy igazi gasztronómiai csodát alkotott, és piárban is maximálisan odatették magukat!!!
Cro1662009-10-10 22:46:13 // 46828
jah rosszul emlékeztem.. csak 101-180kw, és van még egy felette. de akkor is miért nem lehet meghatározni Xforint/kw alapon?:(
Cro1662009-10-10 22:39:14 // 46826
2011-től akarják bevezetni
BeczA2009-10-10 22:37:41 // 46825
Ez ebben a formában durva lenne....
Cro1662009-10-10 22:37:12 // 46824
:DD
Nem Andy-ék nyerték a főzőversenyt?
Nem Andy-ék nyerték a főzőversenyt?
tipoatti2009-10-10 22:34:57 // 46823
Ne már... ez tényleg hihetetlen. :(
Cro1662009-10-10 22:32:57 // 46822
Ma olvastam valahol, hogy a kötelező nem köbcentire lesz, hanem kw-ra. De nem úgy ám, hogy X forint/kw hanem tol-ig határok lesznek.100 kw felett csak egy kategoria lesz az a legdrágább értelemszerűen. bexarás... 103 kw:))
tipoatti2009-10-10 22:28:16 // 46821
:) Nem fogod elhinni, hogy Totti ma is megszopatott a kávézós műsorával!!! Nem tudom, hányszor fogom még benyalni. :)
tipoatti2009-10-10 22:21:13 // 46819
Itt is köszi Nándi Apu gondviselőmnek, hogy lecipelt mint koloncot, és mutatott jó filmeket hazafelé... :)))
tipoatti2009-10-10 22:15:36 // 46818
A mai kaposi tali ÜBERKŐNIG volt, nagyon jól éreztük magunkat Nándival!!!
Andy, Ildi, Totti & All!
Nem tudom eléggé megköszönni Nektek azt az ízorgiát, és hangulatot amit prezentáltatok!
Ahogy Grando mondta: igazi ÍNYENCSÉG keletkezett abban a bográcsban!
Andy, remélem a ma estét róka nélkül úszod meg, jut eszembe a Levin-ről... ;)
A főzőversenyhez annyit: Luca Brazi... ;)
Grando! Ne legyél hangember, tudod mit beszéltünk meg! :)))
Andy, Ildi, Totti & All!
Nem tudom eléggé megköszönni Nektek azt az ízorgiát, és hangulatot amit prezentáltatok!
Ahogy Grando mondta: igazi ÍNYENCSÉG keletkezett abban a bográcsban!
Andy, remélem a ma estét róka nélkül úszod meg, jut eszembe a Levin-ről... ;)
A főzőversenyhez annyit: Luca Brazi... ;)
Grando! Ne legyél hangember, tudod mit beszéltünk meg! :)))
Cro1662009-10-10 22:11:19 // 46817
Na ja, minden hétre nem jutunk:)
Cro1662009-10-10 22:09:51 // 46816
Hol lehet megnézni azt a mintát?
tipoatti2009-10-10 22:08:35 // 46815
Szia!
ööö... akár. Bár szerintem itt az is nagy eredmény lesz, ha a hónapok számának megfelelő mennyiségű nagyvad össze tud jönni...
Köszönjük a felajánlást! :)
ööö... akár. Bár szerintem itt az is nagy eredmény lesz, ha a hónapok számának megfelelő mennyiségű nagyvad össze tud jönni...
Köszönjük a felajánlást! :)
Diny2009-10-10 20:27:39 // 46814
Sziasztok!
Felmerült, hogy a nagyvadakról is lehetne 2010-es naptárat készíteni. Ha van rá igény, akkor a 156-os naptár mintájára elkészülhet a tiétek is :)
legyen?
Felmerült, hogy a nagyvadakról is lehetne 2010-es naptárat készíteni. Ha van rá igény, akkor a 156-os naptár mintájára elkészülhet a tiétek is :)
legyen?
BeczA2009-10-10 20:14:10 // 46813
Ha élményautóról van szó akkor mindenképp egyetértek az elöttem szólókhoz... 3.0 V6 egy igen jó feeling...
Városi autónak szerintem vagy egy jó MJet vagy a Ts a megfelelő... persze nincs meg ugyanaz az érzés mint a V6-ban ,de mint autó... a vezethetőségi élményben már majdnem ugyan az csak nem megy annyira ;)
Fogyasztásilag meg nagyon baráti... most hogy fel lett újjítva a blokk 1- 1.5 el csökkent a fogyim... így a nagy átlagra olyan 9-et tudnék mondani dugóval kombinálva... elötte olyan 10-10.5 volt
Talán majd egyszer hobby autónak csak befigyel majd egy 3,2 V6 FaceLift... :P
Városi autónak szerintem vagy egy jó MJet vagy a Ts a megfelelő... persze nincs meg ugyanaz az érzés mint a V6-ban ,de mint autó... a vezethetőségi élményben már majdnem ugyan az csak nem megy annyira ;)
Fogyasztásilag meg nagyon baráti... most hogy fel lett újjítva a blokk 1- 1.5 el csökkent a fogyim... így a nagy átlagra olyan 9-et tudnék mondani dugóval kombinálva... elötte olyan 10-10.5 volt
Talán majd egyszer hobby autónak csak befigyel majd egy 3,2 V6 FaceLift... :P
Kriszo2009-10-10 12:05:56 // 46812
Vagy esetleg kinyalhatnák a seggemet a sok hülyeségeikkel..
Basszus én tényleg csak akkor megyek be a városba ha valami dolgom van ott.De az hogy bemegyek behajtási engedélyt intézni a Bajcsyra és 360ft-ér parkolok óránként több mint disznóság....
Majd kihuznak a Parkingnál 20000ft a zsebemből hogy bejárjak a teherautóval a hungárián..
Ja kis adalék...Nem tudom figyeltétek e mostanság hogy megszaporodtak az Ifák a hungárián...Ugyanis az belefér a 12t-ba tehát teljesen ingyen pöföghet a városba míg én az Euro 3 ra csengethetek gazdagon...Tök jó elképzelés...Arról már nem is beszélve hogy tegnap 5x állítottak meg a közteresek kérni az engedélyemet.....
Basszus én tényleg csak akkor megyek be a városba ha valami dolgom van ott.De az hogy bemegyek behajtási engedélyt intézni a Bajcsyra és 360ft-ér parkolok óránként több mint disznóság....
Majd kihuznak a Parkingnál 20000ft a zsebemből hogy bejárjak a teherautóval a hungárián..
Ja kis adalék...Nem tudom figyeltétek e mostanság hogy megszaporodtak az Ifák a hungárián...Ugyanis az belefér a 12t-ba tehát teljesen ingyen pöföghet a városba míg én az Euro 3 ra csengethetek gazdagon...Tök jó elképzelés...Arról már nem is beszélve hogy tegnap 5x állítottak meg a közteresek kérni az engedélyemet.....
alfatech2009-10-09 22:08:28 // 46811
Szia, az az ezüst színű V6 TB waschee cartársé. 2008 nyarán az orrom elől vette meg. Magyar szervizkönyves, ha nem is teljesen, de elég szépen vezetve volt, összes kulcs, kódkártya megvolt. Úgy emlékszem, 1-2 elem volt csak újrafényezve. Ha jól tudom, a motorjához viszont hozzá kellett nyúlnia.
Én egyébként 3.0 V6-ra gyúrnék, nehogy azt hidd, hogy a V6 TB-vel nagyságrendeket lehet spórolni. 1-2 litert talán. Viszont a V6 TB 2500 1/min-ig nagyon átlagos,hogy finom legyek, a 3.0 alapjárattól rendesen húz és ez az igazi varázsa a V6-nak, persze a hang mellett. Viszont a normális állapotú, 2000 évj környéki gépekből alig-alig akad, ezt is tudom, ezért vettem meg én is a V6 TB-t fél évnyi keresgélés után. Ez is megy mint az Isten nyila, de másképp kell vezetni mint a szívót.
És még vmi: a hirdetett ár csak a bekerülési ár egy része, ha pöpec autót akarsz, szorozd meg kb. 1,5-tel még akkor is, ha a legjobbak közül választasz. De fel a fejjel, 1,5-2,0 millió környékén még így is kijössz.
Én egyébként 3.0 V6-ra gyúrnék, nehogy azt hidd, hogy a V6 TB-vel nagyságrendeket lehet spórolni. 1-2 litert talán. Viszont a V6 TB 2500 1/min-ig nagyon átlagos,hogy finom legyek, a 3.0 alapjárattól rendesen húz és ez az igazi varázsa a V6-nak, persze a hang mellett. Viszont a normális állapotú, 2000 évj környéki gépekből alig-alig akad, ezt is tudom, ezért vettem meg én is a V6 TB-t fél évnyi keresgélés után. Ez is megy mint az Isten nyila, de másképp kell vezetni mint a szívót.
És még vmi: a hirdetett ár csak a bekerülési ár egy része, ha pöpec autót akarsz, szorozd meg kb. 1,5-tel még akkor is, ha a legjobbak közül választasz. De fel a fejjel, 1,5-2,0 millió környékén még így is kijössz.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-10-09 18:45:57 // 46810
Köszönöm a biztatásokat,valóban elgondolkodtató,hogy mekkora legyen az a motor.
Lehet,hogy kompromisszumként 2.0 v6 turbó,vagy 2.5.
Persze ha kihúzzák a számaimat akkor 10000 v46:-))
Lehet,hogy kompromisszumként 2.0 v6 turbó,vagy 2.5.
Persze ha kihúzzák a számaimat akkor 10000 v46:-))
Cro1662009-10-09 16:38:02 // 46809
vagy tegyen még 2 forint adót valamilyen címen a benzin árába és kész.Észere se vennénk. (föleg hogy gázolajat tankolok hehe..ez is vicccccc vóóóót)
Cro1662009-10-09 16:35:09 // 46808
Értem én, de azért megkérdőjelezném, hogy ezt pont így kellene, mert akinek piros matricája van, sztem nem tud majd fizetni:( Meg olyan kevesen v annak, hogy az egésznek semmi értelme.nem miattuk van dugó+szennyezés.Korrektebb lenne valami más elvet követve, kihúzni a zsebünkből a maradék pénzt:) Puki-adó vagy mittudomén:)
Andy2009-10-09 16:19:12 // 46807
Felvázoltam a valós erőviszonyokat! :)))
Andy2009-10-09 16:17:12 // 46806
Ez nem a színekről szól, hanem a toljatok be még több pízt a zsebünke project része.
tipoatti2009-10-09 16:13:15 // 46805
Jaaa, az más, akkor csak rendet tettél, mea culpa!!! ;)
Andy2009-10-09 16:12:11 // 46804
Mer egyszer plekniből lenyomott! :)) Bebambultam aztán nagy lett szöveg amit kaptam. De most már tudja a határait! :))))) Bazd állandóan versenyzünk! :))
tipoatti2009-10-09 16:11:53 // 46803
Igen, az... Tényleg, annyi bőrt tépnek már le az autósokról, hogy hihetetlen...
Andy2009-10-09 16:10:17 // 46802
De mondjuk tesz is érte! :)) Annyit tanul mint egy állat, hordja haza a jó jegyeket. Rendes gyerek. :)) Csak nagy autót kis motorral? Az milyen má? Kis motorhoz kis autó kell. Nem V6- on kéne tanulnia!
Cro1662009-10-09 16:10:11 // 46801
Mielőtt bárki megsértődne, természetesen poén akart lenni.Engem speciel felháborít, hogy bárki is fizessen ilyen alapon "adót" vagy mit, bőrt, szőrt lenyúznák már az emberekről, ha piros, ha sárga ha zöld tökmindegy. Tudom, ez megint vita alap, de nem érdekel, mert meggyőződésem, hogy nem "mi"(pirosak,sárgák, zöldek) szennyezzük olyan mértékben a várost, hanem a füstokádó BKV .Meg az időjárás kedvezőtlen alakulása miatt van néha szmogriadó.
(a 136 lovas az csak euro2 es moci? )
(a 136 lovas az csak euro2 es moci? )
tipoatti2009-10-09 16:09:13 // 46800
Te, a női lelkek nagy tudora, miért nem engedted nyerni? Gonosz vagy! ;))
tipoatti2009-10-09 16:07:13 // 46799
Úgyis a gyerek nyer, én neki drukkolok!!! ;)
tipoatti2009-10-09 15:55:07 // 46798
Na, ez már egy egész jóra sikeredett hozzászólás, köszönöm. A Petneházy-klub (?) és annak ilyen-olyan szokásjogai meg esetleges szankciói engem nem fenyegetnek, de tartom annyira jó összehasonlításnak ezt az amore-val, mint a fauvé-Alfa kombinációt...
Tudod, ha abban a klubban valki a SAJÁT játékáról, ütőjéről, ruházatáról meg ki tudja mijéről beszélne dörgedelmesen, onnan sem akarnák kidobni szvsz. ... Sose' szidtam a "gyepedet", remélem érted.
Sem jó ismerősöd, sem cimborád nem leszek, ettől meg neked nem kell tartanod.
Egyébként írtam az oldaladra, nem tudom, más dimenzióba helyezi-e a sztorit az az iromány nálad...
Tudod, ha abban a klubban valki a SAJÁT játékáról, ütőjéről, ruházatáról meg ki tudja mijéről beszélne dörgedelmesen, onnan sem akarnák kidobni szvsz. ... Sose' szidtam a "gyepedet", remélem érted.
Sem jó ismerősöd, sem cimborád nem leszek, ettől meg neked nem kell tartanod.
Egyébként írtam az oldaladra, nem tudom, más dimenzióba helyezi-e a sztorit az az iromány nálad...
tipoatti2009-10-09 15:45:58 // 46797
Van egy olyan rossz érzésem, hogy mi hamarabb fogunk tiltólistára kerülni a nagy köbcentis tádéval... Bár az Euro3 nem rossz, a Tiéd is az. A 136 lovasoknak nem jósolok nagy jövőt hosszú távon, ( innentől szigorúan SZVSZ. ) hacsak fel nem számolják végre ezt a remek Uniót a csodálatos terveivel, marha fontos rendeleteivel együtt...
W.2009-10-09 15:44:15 // 46796
Azért egy apró megjegyzést még engedj meg: egy klubot a közös értékek tartanak össze! Kíváncsi lennék pl. hogy mit szólnának a Petneházy golfklubban ha valaki minden alkalommal szidná a gyepet, a labdát, meg a helyszínt, stb., stb. Szerintem az lenne a minimum hogy első alkalommal figyelmeztetnék, azután megszüntetnék a tagságát. Kicsit sántít a példa, de remélem megérted. Az meg, hogy adott esetben a kritikát személyeskedésbe fordítod és olyan stílusban adod elő, immár sokadszor, amit még az ismerőseimnek sem szoktam eltűrni, különösen nem tetszik és ennek hangot is adtam már párszor. Talán Grando sem véletlenül írta , amit írt.... Ezek után biztosan megérted, ha nem kívánok közelebbi ismeretséget kötni és a veled való csevegést részemről befejezem!
Andy2009-10-09 15:42:25 // 46795
Zöld matricás! :))))))
Andy2009-10-09 15:41:51 // 46794
Ildi feszegeti ezt a kérdést, tudniillik a múltkor csúnyán lenyomtam a Szabadkikötő úton! :)) Már beszélt Zé-vel a projectről...
A gyerek perpill 164-ben gondolkodik, de az apja faxát!
A gyerek perpill 164-ben gondolkodik, de az apja faxát!
tipoatti2009-10-09 15:41:48 // 46793
Várjál, asszem mindenkinek kell majd fizetni hamarosan... Úgy tudom, a piros matricával ellátott csótányok kerülnek csak most tiltólistára, a 4-es metró elkészülte után ( reményeim szerint 2360-tól kb.:) ) mindenkinek kell dugódíjat fizetnie.
Cro1662009-10-09 15:38:46 // 46792
"Na, 3.0 V6-ot Pestre még valaki? "
Lassan be se engedik őket a Hungárián belülre, csak pénzért:)
Lassan be se engedik őket a Hungárián belülre, csak pénzért:)
tipoatti2009-10-09 15:38:22 // 46791
"őrültek" vagytok, de komolyan!!! :)) Nem hittem volna, hogy ennyire "megbetegszel"!!! ;) Anya feszegeti a témát, vagy Te nem bírsz magaddal? Ha a fiadat is V6-tal lepitek majd meg egyszer, a családi tankoláshoz nem kerestek szponzort? :)
Andy2009-10-09 15:35:21 // 46790
Még csak annyit a TS kontra V6 ügyben, hogy Anya Spiderében motor csere lesz, szvsz nagyon hamarosan! Pedig semmi baja!:))
tipoatti2009-10-09 15:34:26 // 46789
:) Nem éppen az a kifinomult klózer-sztájl ;)
tipoatti2009-10-09 15:31:50 // 46788
Egy ŐSZINTE ember!!! :)))) Na, 3.0 V6-ot Pestre még valaki? :))))
Igen, a fogyi az uccsó szempon. Nem titkolom, a franc megesz engem is mostanság egy V6-ért... ;) Ha az égiek is úgy akarják, akkor talán egyszer...
Igen, a fogyi az uccsó szempon. Nem titkolom, a franc megesz engem is mostanság egy V6-ért... ;) Ha az égiek is úgy akarják, akkor talán egyszer...
Andy2009-10-09 14:57:53 // 46787
Vagyok, vagyok! :)
Szóval az automata 3.0 V6 24V fogyasztása az igazi hamisítatlan Pesti dugóban 19-20 liter. De nekem mutatott már 21,5-öt is. (25km 2 óra alatt) Átlagfogyasztást néztem 5000 km-re, vegyes használat mellett 15 liter körül volt. Ha tempomat 130 autópálya akkor 10-10,5 liter, de ha kegyetlenül túrom neki, (szoktam) akkor autópályán is 17 liter. Mondjuk Én nem vagyok az a spórolós sofőr. :)
Sok vagy nem sok mindenki döntse el maga. Szerintem amikor a 3 literes motort tervezték akkor a fogyasztás volt a legutolsó szempont.
Szóval az automata 3.0 V6 24V fogyasztása az igazi hamisítatlan Pesti dugóban 19-20 liter. De nekem mutatott már 21,5-öt is. (25km 2 óra alatt) Átlagfogyasztást néztem 5000 km-re, vegyes használat mellett 15 liter körül volt. Ha tempomat 130 autópálya akkor 10-10,5 liter, de ha kegyetlenül túrom neki, (szoktam) akkor autópályán is 17 liter. Mondjuk Én nem vagyok az a spórolós sofőr. :)
Sok vagy nem sok mindenki döntse el maga. Szerintem amikor a 3 literes motort tervezték akkor a fogyasztás volt a legutolsó szempont.
Andy2009-10-09 14:41:05 // 46786
Tényleg nem akartam beleszólni, de... Hát ez is egy stílus. Mondjuk elég szar!
tipoatti2009-10-09 14:26:22 // 46785
Nem, én sem vagyok mazochista. ;)
Grando2009-10-09 14:21:20 // 46784
Kb így vagyok ezzel én is. De gondolom te sem jársz oda feltétlenül, ahol kapod a sarat az arcodba. ;))
tipoatti2009-10-09 14:11:17 // 46783
Nem vagyunk egyformák. Nekem a 6. olasz autó birtoklása után elmennek a fülem mellett ezek a mondatok, nem foglalkozom velük. Az ilyen emberek úgyis láthatják, hogy újra és újra olaszban ülök, előbb-utóbb elgondolkodnak, hogy lehet, nem véletlenül...
Leszoktam már a mundér védéséről, fárasztó a sarokba szorított macska-effektus. Aki érdeklődéssel a szemében fordul hozzám, mindig szívesen segítek, ha tudok. Aki eleve prekoncepciókkal támad, és kóstolgat azt általában egy gunyoros mosollyal és egy fejcsóválással intézem el...
Leszoktam már a mundér védéséről, fárasztó a sarokba szorított macska-effektus. Aki érdeklődéssel a szemében fordul hozzám, mindig szívesen segítek, ha tudok. Aki eleve prekoncepciókkal támad, és kóstolgat azt általában egy gunyoros mosollyal és egy fejcsóválással intézem el...
Grando2009-10-09 13:49:39 // 46782
Naná! Addig megy a macerálás, amíg nem tudják, hogy mi van a karosszéria alatt - ami persze már önmagában is szép. Aztán kiderül, hogy van műszaki tartalom is (érzékeny műszaki tartalom), és lehervadnak az arcok. Ilyenkor jön a csakazértis szarolasz, vagy a sógorom munkatársának az apósának az ismerőse hallotta, hogy..... :DDD
(Na és ezt nem jó sokáig hallgatni.)
(Na és ezt nem jó sokáig hallgatni.)
BFMSE2009-10-09 13:32:02 // 46781
Ezt az olasz autó leszólást én is szoktam tapasztalni néhány embertől. Legutóbb amikor olajat cseréltem, akkor is ment az "okosítás".
Persze amikor felemelték a kocsit, és látták a Brembo fékeket a 310-es tárcsával, az már tetszett mindenkinek, meg a krómozott szívócsövek és a V6 turbó hangolt leömlője... A több lengőkaros futóműről már nem is beszélek.
Persze amikor felemelték a kocsit, és látták a Brembo fékeket a 310-es tárcsával, az már tetszett mindenkinek, meg a krómozott szívócsövek és a V6 turbó hangolt leömlője... A több lengőkaros futóműről már nem is beszélek.
tipoatti2009-10-09 12:14:18 // 46780
Részemről leakadtam nyilvánosan a témáról, remélem te is ezt fogod tenni. Amennyiben akadna még valami velőt rázó fontos mondani valód ez ügyben, az oldalamon megteheted, sőt, a számom is ott van...