Fórum >> Típusok >> 164-166

vm2013-03-18 19:46:17 // 66129
17.
Így józan paraszti szemre ;-)
GTPeti2013-03-18 19:43:55 // 66128
Ez bizony szép felni!! Mekkora?
W.2013-03-18 19:39:26 // 66127
Megjöttek a nyárinak szánt felnijeim. Nem volt egyszerű móka a 166-ra olyat találni, ami a fék miatt szélesítő nélkül felmegy. Végül is el lett:
bizi2013-03-18 14:47:36 // 66126
Köszi, remélhetőleg nemsokára kiderül.
Cro1662013-03-17 19:32:22 // 66125
Ma délelőtt már kellemesebb volt az időjárás, és az útviszony, azon a környéken:)
Andy2013-03-17 18:45:39 // 66124
Ez csak természetes, ami jár az jár. :) Nekem nagyon tetszett a hozzáállásuk. Közvetlenek és segítőkészek voltak mind. Úgy tudtunk beszélgetni mintha ezer éves barátok lennénk.
F412013-03-17 18:24:08 // 66123
Rendőrként,pedig a kollégák nevében is köszönöm a dícsérő szavakat :-)
F412013-03-17 18:22:35 // 66122
Örülök,hogy mindenki rendben hazaért.
Az elejénmegörültem, hogy a V6 mennyire jól bírja benyával,aztán rájöttem..... :-)
GTPeti2013-03-17 18:01:27 // 66121
Bocsi, még nem olvastam vissza.

Komoly "élmény" lehetett.... :((
Andy2013-03-17 17:59:36 // 66120
Jáááá, mi voltunk. 66101 hsz. ;)
DieselManiaco(NagyVad)2013-03-17 17:56:22 // 66119
forrasr (Nagyvad)2013-03-16 17:03:50 // 66109
DieselManiaco(NagyVad)2013-03-17 17:55:01 // 66118
de ezt linkelte más is ezek Andy-ék zsunior vadjával:)
GTPeti2013-03-17 17:45:16 // 66117
Srácok, ez közülünk volt valaki? 3. kép a gallériában.
forrasr2013-03-17 11:18:30 // 66116
Túl nagy mágia nincs a hosszbordás szíjnál, ha vonalba fut minden, tárcsák bordái nem kopottak, hidraulikus csillapítású feszítő jó, az excenteres feszítő jól van feltéve,generátor nem csapágyas, akkor amit a szerelő mond, hogy a klíma lógó csapágya nem lehet, én még is azt gondolnám, tekintve, hogy minden más jó, egy valami rossz, akkor az okozza a bajt, esetleg még érdemes a szervó szivattyú háza táján is nézelődni.
bizi2013-03-17 11:15:34 // 66115
Én szerencsére megúsztam a havazást, időben hazaérkeztem csütörtökön a Kalocsa-Békéscsaba-Kalocsa útvonalról.
Másnapra viszont egy coupe-t kaptam hótábornoktól:
bizi2013-03-17 11:11:04 // 66114
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, mert én is, szerelő is tanácstalanok vagyunk.
Generátor szíj visít, de nagyon és állandóan (minden fordulaton). Generátortárcsa, feszítőrugó már cserélve volt, szíjból már a második van. Smith kollega javaslatára a második Continental Contitech lett, ez kb két hétig tette csendben a dolgát, de most már rosszabb, mint volt.
Klíma csapágya kicsit kotyog, de szerelő eddigi véleménye szerint az nem csinálhatná.
Ha van vkinek tapasztalata, ötlete kérlek írjatok, mert holnap viszem és jó lenne, ha jó lenne.
Köszi!
W.2013-03-17 08:26:13 // 66113
Viccet félretéve: nekem 2002-ben volt egy ehhez hasonló kalandom Szolnok-Szeged viszonylatban. Szerencsére nem akadtam el, bár Szentestől nem volt út csak 2 keréknyom , amit az előttem haladó húzott. Mindösszesen ketten voltunk, se előttünk se mögöttünk senki. A kb. 100km-es út majd 4 óra volt...
W.2013-03-17 08:22:20 // 66112
Pedig ment a segítség, csak nem vártatok elég türelmesen! :)))
Alfás Viktor (NagyVad)2013-03-16 19:07:21 // 66111
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3vsI186rNLA

Ezt nézzétek meg! Erre jó egy VW
Zsunior2013-03-16 18:47:47 // 66110
Itt van pár kép:) legrosszabb a motortér volt, azt egy órát sikáltam :)
forrasr2013-03-16 17:03:50 // 66109
Meg vagytok örökítve felülről is!
Zotya 1642013-03-16 16:04:43 // 66108
Ennyi sár.......akarom mondani, baj legyen! :))
Zsunior2013-03-16 15:51:09 // 66107
U.i.: ENNYI SÁR A FÖLDÖN NINCS :))))
Képeket majd rakok föl :)
Zsunior2013-03-16 15:50:10 // 66106
A mi odautunkról annyit mondanék, hogy ha annyiszor visszafordultunk volna ahányan mondták, akkor pestről nem érünk ki. Rendőrök, katasztrófavédelmisek, rokonok, ismerősök, és néha a természet is, mind azt mondták nem lehet. No kérem. Lehetetlen nincsen. Köszönhetően kitartásunknak, Blacky és Riti elszántságának, és a kölcsönadott 4x4 terepjárónak (gazdájának örök hála!) úttalan-utakon, fűalatt, szervízutakon, havat ellapátolva odaértünk CSAK AZÉRT IS! Blacky és Riti, fantasztikus barátok vagytok! Minden tiszteletem a tiétek.

Más: a vasat kivakartam a sárból és hóbol. Jelentem megúsztuk nagyobb baj nélkül. Fényezés is rendben :)
Andy2013-03-16 15:11:21 // 66105
Ettől a Trakesz még Trakesz marad! :P :))))
Cro1662013-03-16 14:28:25 // 66104
Komoly helyzet.. de az ember, és a gép helytállt :) Éljen az olajkályha :)

(remélem reggelre járható lesz az M1-es-Mosonmagyaróvárra mennék... )
Zotya 1642013-03-16 14:13:42 // 66103
Húúúú Ember, olvasni is rossz az ilyen sztorikat,nem pedig átélni. A lényeg ,hogy minden rendben veletek. :)
vm2013-03-16 14:02:21 // 66102
Ez igen! Szép kis kaland. Könnyű ilyenkor pánikba esni, elveszíteni a lélekjelenlétet, de tudtuk, hogy kézben tartod a helyzetet, az autót.
Üdv itthon ;-)
Andy2013-03-16 13:37:34 // 66101
Na, túléltük. Nem mindennapi kaland volt az biztos, és szívesen kihagytam volna. Kölnből indultunk Csütörtök délelőtt 9.40-kor. Kellemes utazásunk egészen Linzig tartott. A német szakaszokon 180-190 utazóval 7.1 átlaggal prímán haladtunk. Aztán Linznél kezdett esegetni a hó (ezért gyorsan teletankoltam), meg az Osztrák balfasz és korlátozza a sebességet. Innentől lelassultak a dolgok. Bécs előtt már ömlött a hó és orkán erejű szél fújt. A Schwechatnál már állt az úton a hó a szembejövő oldalon 8 kilométer hosszú dugó alakult ki. Aztán átlépve a határt jöttünk kb Mosonmagyaróvárig, havas, kásás, hóátfúvásos úton. A gép igen jól tette a dolgát, könnyedén haladtunk előzgettem, semmi nem volt akadály. Lébény környékén álltunk meg először egy kb 40-50 perces időre. Itt kamionok akadtak el. Aztán valahogy kitisztult a dolog, és 40-50 km közötti sebességgel eljutottunk Győrig. Esélytelen lett volna kimenni valamelyik kihajtón mivel nem látszott sem a tábla, sem az út. Újabb megállás valahol a 100 km környékén. Itt már annyira szakadt a hó és úgy fújt a szél, hogy semmit nem lehetett látni. Egyszer csak felbukkant egy magányos tűzoltó és közölte hogy kiásták az utat, ha nem tökölünk akkor talán eltudunk jutni a Bábolnai OMV kútig. Onnantól sztrádazár van életbe léptetve. Mint másnap kiderült 40-50 autó indult el együtt, velünk az élen. Így jutottunk el vakon a 97-es km ig, ahol sikeresen ráfutottam úgy 40 centi hóra. Eddig és ne tovább. Az autó felült, se előre, se hátra. Jobbról még 3 verda valahogy kikerült, de a negyedik már szintén beragadt. Pillanatok alatt körberakott minket a szél újabb 20-30 centi friss hóval. Itt töltöttünk el cirka 26 órát mire kimentettek minket. Kajánk és italunk nem sok volt de kitartott. Viszont üzemanyaggal jól álltunk, akár még mindig fűthetnék vele. :)))
Arra kellett figyelni ne temessen be teljesen a hófúvás, illetve kapjon levegőt a motor, meg a kipu környéke szabad legyen. Ezért óránként kiszálltam és a kezemmel kapartam a havat ahonnan kellett. Na ez qrva szar volt. Közben próbáltuk elérni a katasztrófavédelmet, akik sokadik nekifutásra sem vették fel. Végül a rendőrségen sikerült bejelentenünk a helyzetünket. Mondták hogy folyamatban a mentés, türelem. Kösz. :)) Nos a türelem az rendben volt, és igazán nem is a foglyai voltunk az autónak, hanem a vendégei. Kellemes fűtött, az ülésekben jól elvoltunk mind a hárman. Szóval nem törtünk össze. (ugyanez mondjuk egy opelben hmmmm...) Aztán reggel lett és akkor qrvára megijedtem. Nem csitult az orkán, ömlött a jeges, havas szar és előttünk, mellettünk balra és hátul másfél-két méter magas hófalak lettek. A vezetőoldali ajtót sikerült kinyitnom (hála az éjszakai kényszerű kiszállásaimnak) Gyorsan kikapartam a többi ajtónál is, hogy legalább kitudjunk szállni ha jön a kényszer. Rengeteg embert láttam akinek kifigyott a nafta a kocsiból és gyalog indultak kúszva mászva a 3 km-re lévő benzinkútra. Iszonyatos volt. Kb délig küzdöttem de, akkora már annyira belepett mindent a jeges hó, hogy kezdett kipufogó szag lenni a kocsiban. Ekkor úgy döntöttem Ildi minden tiltakozása ellenére, hogy ennyi. Muszáj elmennünk nekünk is a benzinkútig. Autó bezár és elindultunk. Szó szerint néhol derékig süllyedtünk. Néhol meg semmi, még az aszfalt is látszott. Érdekes ez hófúvás. OMV kútnál a lányokat biztonságba helyeztük, köszönet érte a Bábolnai polgármester asszonynak és csapatának. Étel, ital, szállás mindenkinek.
Én meg elindultam futva vissza, mert szóltak hogy az üres autókat előszeretettel törik fel a románok. Ezt szerencsére megúsztuk. Közben délutánra elállt a hó, és gyengült a szél ereje. A mellettem álló kocsiból adott a srác egy darab darab deszkát hogy azzal kaparjam körbe amit muszáj. Aztán tovább javult az idő, és egyre többen kezdték el kiásni a saját autóikat a hó alól. Az egyik autósnak volt egy hólapátja, és az járt kézről kézre. Mindenki segített mindenkinek. Nagyon jó összetartó volt a helyben alakult kis csapat. Valamikor 16 óra magasságában megjelent a előttünk a kétméteres hófal mögött a TEK egy BTR harcjárművel. Kitörő öröm fogadta őket. Pedig tanácstalanul nézegették az akadályt ami előttük állt. Beszédbe elegyedtünk velük, de azt mondták hogy ez így nem fog menni, erősítés kell. Osztottak csokit, ételt megkérdezték van e beteg vagy sérült esetleg. Aztán erősítésért száguldottak. Két óra elteltével megérkeztek megint. Eszméletlen sokan. Rengeteg kommandós, rendőrök, két BTR, 3 hómaró, és hótolók. Akkor azt mondták ennyi van, de nem biztos hogy sikerül. Ha nem akkor mindenkit elvisznek éjszakára egy melegedőbe. Senki nem maradhat az autóknál, a várható újabb vihar miatt. Csak Ők maradtak volna, vigyázni az autókra. A BTR-ek kezdték aprítani a havat. Nekirohantak a hófalnak és vissza, aztán megint neki. Sokszor. Egészen addig amíg a hómarók elbírtak a feladattal. Bár így is volt olyan hómaró ami beragadt. Közben kaptam egy telefont, hogy egy ismeretlen ismerősöm, édesapja a 100-as km-nél vesztegel és reggel óta nem adott életjelt magáról. Név, típus, rendszám mondtak mindent. Szóltam a kommandósoknak, akik azonnal azt mondták megkeresik. FUTVA indult a srác és 10 perc múlva már jött is a jó hír, megvan a keresett személy! Közben dolgoztak, lapátoltak, mindenkinek segítettek. És egyszer csak ott állt előttem nyitva az egész autópálya!!! Vége, 26 óra után ismét gurult a 166! :)))
Közben Pestről elindult Zsunior és Blackyegy kölcsönkért terepjáróval, hogy Ildiéket hazajuttassák Bábolnáról. Nem kevés kalanddal véghez is vitték ezt. Óriási köszönet érte.De erről majd ők.

Tanulság???? Na az van néhány!
A V6-ban megfagytunk volna, mivel az simán felzabálta volna az összes bengát. :)))
A 166 egy kényelmes szálloda amiben simán lehet klubozni napokig.
A magyar igenis összetartó nép.
A TEK-et és a Rendőrséget leszámítva az összes szervezet tehetségtelen balfasz...
A vidéki emberek vendégszeretet példa nélküli. (Még most is a Bábolnaiak által csomagolt szendvicset eszem)

Aztán köszönjük mindenkinek aki mellettünk állt, tartotta bennünk a lelket, telefonon, neten, bárhogy. Köszönjük a rengeteg felajánlást, amiket ugyan nem tudtunk igény bevenni, de jó esett.

vm2013-03-16 11:19:18 // 66100
O.k. 30/1400 ;-)

A románok meg nem normálisak. Nem szabadna beengedni őket a határon, mert életveszélyesek.
Föckös2013-03-16 11:01:53 // 66099
nekem is jóváírhatnál valamennyit, 6óra alatt értünk le Komlóra...
persze az m6osról nulla hírt közöltek bármely hírcsatornán...
innen is üzenném a buszvezetőknek, hogy a kurva anyjába rohanjon mind, főleg akkor ha tele van utassal. Megelőzött egy pár busz, aztán 3 is az árokban landolt...
Gondolom azt meg nem is kell részleteznem, hogy a román mikróbusz trélerrel miért megy a leállósávban 2x annyival mint a többiek...

tegnap végül csak 2x akadtam el, a másodiknál a szőnyegeket kellett a kerekek alá tenni, úgy sikerült kijönni. ja meg 3an tolták...
csak kéne egy asr, nagyon kéne.

szerencsére most itt van vagy 10 fok, meg tűz a nap, remélem jobbak lesznek a kilátások mindenhol.
vm2013-03-16 10:51:45 // 66097
Na ennek örülünk, jó hogy minden rendben.
Apádnak ha felébred, mondd meg hogy jóváírok neki 50 km-t, és 2000 m szintet ;-)
Zsunior2013-03-16 10:19:23 // 66096
Mindenki épségben itthon van :)) ősök pihennek, kutya körülmények voltak ott, a fotók nem igazán adják vissza.
A vas celeb lett, fel-fel bukkan időnként a hírekben :) de most elviszem, megmosom :)))
DieselManiaco(NagyVad)2013-03-16 09:19:45 // 66095
voltál már szerelőnél vele? vagy azóta nem nézetted még meg?:)
vm2013-03-15 23:23:07 // 66092
Andy-ék hazaértek ;-)
Petya19682013-03-15 16:50:53 // 66091
Próbáltam, de sajnos nem "gyógyult" meg. Írtam Zé-nek és Alfater-nak, remélem valamelyikük meggyógyítja a fűtést!
W.2013-03-15 15:03:02 // 66090
Típushiba a 166-nál. Sokszor nincs mögötte semmi nagy baj, de egy kiolvasást megér! Gyújtás le, majd újraindít és jó lesz!
DieselManiaco(NagyVad)2013-03-15 14:33:02 // 66089
ezt mindezt arra alapozva mondom hogy hengerfej hiba javítástól kezdve produkálja ezeket a tüneteket,valószínűnek tartom szerelési hiba és arrébb van a vezérlés..
DieselManiaco(NagyVad)2013-03-15 14:31:55 // 66088
a szerelő összerakásnál esetleg nem figyelt,vagy önhibáján kívül,vagy vezérlés rögzítő hiányában(nem tudom kell-e az adott motorhoz),egy esetleg két foggal arrébb tette a vezérlést,valamelyik vezérműtengelyen. Persze ez nem készpénz innen a messzi távolból az interneten keresztül de a leírtak alapján ez nem érzékelő(kopogás szenzor,légtömeg,hőmérséklet stb. szenzor) hiba.
Petya19682013-03-15 14:05:36 // 66087
Köszi, megpróbálom!
F412013-03-15 13:48:45 // 66086
Köznyelvre lefordítva? :-)
A rángatás megoldódott, beszart a jobb hátsó féh munkahenger és az szorul.
Trumpf (NagyVad)2013-03-15 13:22:30 // 66085
Ha jól emlékszem Romi166-nak is pont ez volt a gondja, kérdezd Őt, szerintem szivesen segít.
Petya19682013-03-15 12:45:15 // 66084
Sziasztok!

Segítsetek legyetek szívesek!

Ma reggel beindítottam a vasat, hogy melegedjen. Minden ok volt, de egy pár perc után megállt a fűtésventillátor.
Próbáltam kikapcs-bekapcs, de nem reagált semmire. Kiírta, hogy a klíma meghibásodott, vegyem fel a kapcsolatot egy szervizzel. Csak a ventilátor nem megy, ha állítgatom szellőztetést (ablakra, lábra, stb…) az működik.

Tud valaki ebben segíteni?

Köszi előre is:

Petya1968
Luigiano2013-03-15 11:23:56 // 66082
Nálam 1850-1900 körül mutat
Alfás Viktor (NagyVad)2013-03-15 11:11:22 // 66081
Szegény Andy ék otragadrak az M1 es en mar kb 14 órája! Se innivaló se enni való már nálluk és az üzemanyaguk is nagyon elfogyott! Nagyon sajnálom őket! Basszus nem lehet igaz hogy nem tudják mozgósítani a honvédsének a láncossait!
Marek2013-03-15 10:54:23 // 66080
164-166-os típusokhoz ajtók, lökhárítók, váltók eladóak, meg egy csomó apróság! Kérdezz bátran!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak