vm2014-05-18 19:35:29 // 71779
Kis tisztításra "lenyomom, becsukom, kiszellőztetem" tipusú un. gránát spray. Nagy tisztításra klímás. A "bedugomacsövet, telespricckolom" cucc felejtős, mert aztán folyik mindenfelé ahová nem kéne, és rendet vág egy-két útbaeső elektronikában.
cZ2014-05-18 19:33:07 // 71778
Ha már a klímánál járunk, mit tudtok ajánlani a "klíma tisztítására" ? Láttam lehet kapni ilyen spray tisztitókat), van valami más módszer is? Őszintén szólva ez az első klímás autóm, nem vagyok otthon ebben a témában :)
Zoli19802014-05-18 13:45:21 // 71777
Viszont ebben az esetben indításnál kiír egy klíma hibaüzenetet, és egyből ECON módba kapcsol. Ha be is nyomom a klímát, az ECON kikapcsol, de hidegebb nem lesz. Nálam legalábbis (néha).
Azzurro2014-05-18 12:21:59 // 71776
Tegnap halgattam a kompreszor hangjat, de szerintem nem dolgozot. Lehet hogy az van amit irtal, hogy ninvs benne annyi gaz es letilt. :-(((
gecsa2014-05-18 12:15:34 // 71775
ok, köszi.. még lesz néhány "okos" kérdésem úgyis. :D
forrasr2014-05-18 11:57:26 // 71774
Nem túl tudományos megoldás, de nyomd meg valamivel(csavarhúzóval) a töltőszelepet,ezzel el lehet dönteni ha nincs benne egyáltalán nyomás, mást nem, de el lehet indulni utána a klímáshoz vákumpróbázni, majd megfestetni a rendszert. Ha jön belőle nagy nyomással a gáz, akkor javaslom csekkoltatni a nyomást, lehet csak lement az alá a szint alá ami alatt nem engedi indítani a kompresszort védelmi okokból. Ha van nyomás akkor villanyászra van szükséges, mert elektronikai baj lesz. Aki szorgalmas megnézheti a kompresszorra menő csatlakozót, nyomáskapcsolóra menőt, valamint a szárítóra.
Azzurro2014-05-18 11:43:23 // 71773
Levettem a hofokot amennyire lehetet, de semmi. Automata modban ahogyan irtatok. Szerintem gaz problema van. :-(((
Grando2014-05-18 09:45:33 // 71772
A valóságban igen. Az eladó fejében vagy mondataiban meg aztán az ördög tudja. :)
atis_166jtd2014-05-18 09:08:55 // 71771
A höfokot leveted? Mert nem igazán van meleg. Vedd le minimumra ott próbáld de ne hagy econ modban.
gecsa2014-05-18 08:57:29 // 71770
tehát értelmezésem szerint a 220ló euro3, a 226ló meg euro2?
W.2014-05-18 06:18:08 // 71769
Ezer és egy ok lehet! Így ezt senki nem momdja meg neked! El kell vinni egy klímáshoz, aki ért is hozzá! Még ő sem biztos, hogy rögtön meg tudja mondani, nert ha ereszt valahol, az 1-2 hét után látszik, miután megfestik a gázt!
mreni2014-05-18 01:19:51 // 71768
Szolj es osszehozzuk valamikor ;)
Mr. Z2014-05-17 23:27:57 // 71767
köszi, kevesen ajánlanak fel ilyet majd lehet élek a lehetőséggel bár úgy is borítékolt a vigyor, mondjuk én legutóbb egy szakadt 33-as 1,7 boxer tesztvezetése alatt eufóriában voltam.
Azzurro2014-05-17 23:26:55 // 71766
Megynyomtam az auto es nem igen hut. Szoval szerintem nincs benne gaz, vagy mas a baj. Mi lehet a gond meg?
mreni2014-05-17 22:53:12 // 71765
Amit belinkeltel abban van.
Ha gondolod valamikor kiprobalhatod az enyemet,bar az nem automata
Ha gondolod valamikor kiprobalhatod az enyemet,bar az nem automata
Mr. Z2014-05-17 22:45:24 // 71764
ebbe már van tempomat?
Trumpf (NagyVad)2014-05-17 22:06:08 // 71763
igaz, amúgy a váltó kiválóan dolgozik. Gázpedál állásból olvassa ki hogy most gazdaságosan vagy sportosan szeretnénk-e menni és aszerint váltogat. Van szekvenciális mód is, de nem használom.
Mr. Z2014-05-17 21:55:54 // 71762
kertőstömegű is van ennyibe
Trumpf (NagyVad)2014-05-17 21:51:34 // 71761
Általában 300e (szeleptömb csre) vagy több (+konverter felújítás, stb.).
Mr. Z2014-05-17 21:32:06 // 71760
az mit jelent hogy költséges? 200e vagy több? kb?
Trumpf (NagyVad)2014-05-17 21:31:08 // 71759
Üdv! A JTDm-hez 5 sebességes japán AISIN váltót párosítottak. Rendszeres olajcserék mellett megbízható. Előnye a kézivel szemben az hogy nincs kuplung és kettőstömegű lendkerék. Viszont az aut. váltó felújítása rendkívül költséges mulatság.
Grando2014-05-17 21:11:29 // 71758
Elírás. A 226 lovasban 1 lambda van (kat előtt), a 220-asban meg... hmmm... hát 2 minimum. A környezetvédelmi besorolás is eszerint alakul. :)
gecsa2014-05-17 21:00:42 // 71757
3.0 v6 esetén hogy ment egy az euro2 meg az euro3? mindkettőt láttam 220, meg 226 lovas verzióban is, vagy csak elírás?
Mr. Z2014-05-17 20:57:11 // 71756
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_2.4_jtd_20v_progression_automata_magyarorszagi_uzembehelyezesu-7764775
ezt konkrétan ismeri valaki azt írja Alfa szamosinál szervizelték
ezt konkrétan ismeri valaki azt írja Alfa szamosinál szervizelték
gecsa2014-05-17 20:52:36 // 71755
a varázsszó: nincs kettőstömegű? :D
Mr. Z2014-05-17 20:51:58 // 71754
sziasztok,
én 2.4 JTD 20V autómatát néztem van valakinek ilyen? Mennyire jó ebben az automata váltó? Ha megnézném mire kell figyelni a váltónál?
én 2.4 JTD 20V autómatát néztem van valakinek ilyen? Mennyire jó ebben az automata váltó? Ha megnézném mire kell figyelni a váltónál?
GTPeti2014-05-17 20:34:04 // 71753
gecsa a csAlfa barát. :))
gecsa2014-05-17 20:17:24 // 71751
nem dízelt akarok.. :)
dev1662014-05-17 20:10:46 // 71750
Több hónapnyi 159-es vadászat után a hazai helyzetet így jellemezhetném:
3 közül 2 tetszőlegesen választható: drága-törött-tekert
A dízel 166-osoknál sem sokkal jobb a helyzet, csak annyiban, h maga a típus sokkal jobban sikerült, így nem annyira kritikus a szerízmúlt, mint a 159-esnél.
3 közül 2 tetszőlegesen választható: drága-törött-tekert
A dízel 166-osoknál sem sokkal jobb a helyzet, csak annyiban, h maga a típus sokkal jobban sikerült, így nem annyira kritikus a szerízmúlt, mint a 159-esnél.
gecsa2014-05-17 20:00:02 // 71748
elkelt a jtd.. indul a vadászat.. :D
mreni2014-05-17 18:50:32 // 71747
épp ez az hogy újraindításnál nem econ módban indul,hiába úgy volt mikor leállítottam..
Coyote2014-05-17 18:43:58 // 71746
elvileg ECON módban nem szabadna a klíma kompresszornak mennie. ha akkor is megy akkor ott nem kerek valami.
mreni2014-05-17 18:38:28 // 71745
na igen,de a szellőzést jó volna bekapcsolva hagyni.
érdekes egyébként,mert nekem ha econ módban leállítom mondjuk manuális módban 22fokon, akkor mikor indulok ugyanúgy van(man 22fok) minden ahogy hagytam kivéve ez... utánajárok a dolognak valahogy :)
érdekes egyébként,mert nekem ha econ módban leállítom mondjuk manuális módban 22fokon, akkor mikor indulok ugyanúgy van(man 22fok) minden ahogy hagytam kivéve ez... utánajárok a dolognak valahogy :)
Coyote2014-05-17 18:34:56 // 71744
elvileg igen, legalábbis nálam így van, de azt is meg teheted ha kikapcsolod az off gombbal. akkor kikapcsolja teljesen.
vagy a ventillator erosegenek a szabályzoját teljesen leveszed. akkor se fog működni.
vagy a ventillator erosegenek a szabályzoját teljesen leveszed. akkor se fog működni.
mreni2014-05-17 18:26:58 // 71743
ha jól értem,akkor mielőtt leállítom az autót econ módban van akkor,elvileg újraindításnál is econ-ban lesz?
W.2014-05-17 18:00:50 // 71741
Így van! Nem kapcsolja! :)
Mr.Gabesz_1452014-05-17 17:25:50 // 71740
Igen. Van hogy 3 - 4 percig nem jelez. Ma pl 20 km alatt 3szor égett kisebb ideig.
mreni2014-05-17 16:08:03 // 71739
bekapcsolja,próbáltam :/
Zoli19802014-05-17 14:37:26 // 71738
Ha előtte megnyomod az "Econ" gombot, asszem újraindításnál nem kapcsolja be. Mindig az utolsó beállítással indít.
mreni2014-05-17 14:33:52 // 71737
Es olyat nem lehet muvelni vele(mint pl a 156nal),hogy inditas utan ne kapcsolja automatikusan a kompresszort?
Azzurro2014-05-17 13:11:15 // 71736
Koszi. Megpropalom.
pettinke2014-05-17 13:08:49 // 71735
megnyomod az AUTO gombot ... ha azt írja a kijelzőn, hogy FULL, és jól letekerted a kívánt hőmérsékletet, akkor mennie kell. ha van benne gáz :-)
Imyx2014-05-17 12:31:11 // 71733
Mintha most gurult volna ki a szalonból :), tényleg.
tipoatti2014-05-17 12:30:46 // 71732
Azzurro2014-05-17 12:25:37 // 71731
Mondja mar meg valaki hogyan tudom a klimat bekapcsolni 166-nal? Egyszeruen vagy nincs benne gaz, vagy nem jol kapcsoltam be.:-(((
Mattyancs2014-05-17 12:09:55 // 71730
Igen a nagyfékeshez nem mindegyik felni jó. A blogomból kiderül, hogy a 16-os tojástartós polírozott jó, a 17-es 18-as természetesen jó, de a sima ezüst festésű 16-os tojástartós pl nem jó.