Mattyancs2014-05-22 13:14:45 // 71879
Fog is. 10 éve ugyanígy csinál az enyém is, a V6TB és a jelenlegi dízelemen is. Mindegyiken csináltam már fékbetét és féktárcsa cserét is, fékcsöveket is cseréltem, rézpaszta is volt. Nincs megoldás. Valamikor szól valamikor nem.
vm2014-05-22 12:52:02 // 71878
Éppenséggel lehet köze.
Legtöbbször pedig nem is a betétet hallani a tárcsán, hanem a betétet a nyeregben...
Legtöbbször pedig nem is a betétet hallani a tárcsán, hanem a betétet a nyeregben...
atis_166jtd2014-05-22 12:40:00 // 71877
letöred a betétek széleit? Mert azok szeretnek előszeretettel ilyen csúnya hangot adni.
A fékcsőnek nem sok köze van a sípoláshoz.
A fékcsőnek nem sok köze van a sípoláshoz.
mreni2014-05-22 12:14:38 // 71876
én meg cseréltetném minden ilyen idős autón a gumi fékcsöveket,csúnya dolgokat is tudnak művelni..
gecsa2014-05-22 09:34:08 // 71875
ettől még egy tisztítással, és rezezéssel kezdeném, majd jöhet a többi mulatság.. :) a lényeg, hogy várjuk a megoldást.. :) nekem az 56on segített.. :)
gecsa2014-05-22 09:32:10 // 71874
tipoatti2014-05-22 09:07:00 // 71873
Hidd el, túl volt már mindenen Zé.-nél a verda. A barátom 3 komplett fékgarnitúrát vett, és mindegyikkel üvöltött a fék rezestűűűűl. ;)
gecsa2014-05-22 08:22:01 // 71872
én azért előtte rezezném, főleg ha anélkül lett összerakva.. :)
tipoatti2014-05-21 23:11:16 // 71871
Fekcsovek csereje lesz a megoldas! Nemregen estunk at egy ugyanilyen sztorin kedves baratommal...
Buddha2014-05-21 22:58:02 // 71870
A féknyeregben az összes dugattyúnak hasonló könnyedséggel kell járnia! Kis kenőanyagot érdemes bevinni a porvédő gumi alá és szépen átjáratni az összeset. A fékbetétek hátoldalára rezgéscsillapító felületet lehet ragasztani, ebből több féle is van. Sok betéten a gyári is tökéletes, de van amelyiken egy rugalmas anyag van fémlapra applikálva, azt kell a betétre rakni. (Amelyik féknyereg úszó ott a csapokat is tisztán és kenőanyaggal ellátva kell beszerelni.)
Dióhéjban talán ennyi...
Dióhéjban talán ennyi...
Tommy sk2014-05-21 22:22:52 // 71868
sziasztok, kis problémám van de annál idegesitőbb....sipol a fékem,nevezetessen a 4 dugatyus brembo,sajna mióta fent vannak küzdök ezzel a problémával, cserélve volt a betét+tárcsa előbbi TRW, utóbbi Zimmermanra de nagyon sipolt megállásnál pl. stopnál mint egy vonat, ma cseréltem betéteket brembora de azzal majdnem hogy jobban sipol, szerintetek mi lehet a gond? tárcsa?
kalo166TB2014-05-21 18:03:58 // 71865
ne is mondd, mert szétb... az ideg.... nem részletezném, magyarázkodni nem szeretek :)
Grando2014-05-21 18:00:21 // 71864
Te meg a faszé nem jársz talikra? :D ;)))
Grando2014-05-21 17:59:19 // 71862
Na az a dízel. :P ;)))
Smith2014-05-21 17:21:56 // 71861
Nem tudok írni, a kiváló fórummotor meg nem tud szerkesztés funkciót... miért is nem?
Szóval én "nyekegteM".
Szóval én "nyekegteM".
Smith2014-05-21 17:20:45 // 71860
Andy: egyszer mikor nyekegtek hogy semmi nem olyan mint kezdetben, mert hoga az amorés lelkesedést már felváltotta a business, a felhajtás, a cirkusz, meg a majom sztárvendégek, akik nyilván jó gázsiért majomkodnak, nyilván (gondolom) ez az oldal már-már megélhetés is lett néhány embernek, mint ahogy a találkozó is, ami inkább szól a szponzorokról, mint rólunk, vagy az autónkról.
Akkor még Te csitítottál hogy változik minden, nekünk is változni, alkalmazkodni kell az új helyzethez. Na akkor most tessék csinálni, irány változni! :D
Sajnos ahogy egyre több bontószökevény lesz a piacon óccsóért, egyre többen vesznek ilyen autót, merthát lássuk be, gyönyörű darab!
Csak hogy örömködjek is, SOHA AZ ÉLETBEN ENNYIRE NEM VOLT EGYBEN AZ AUTÓM mint mostanában. Igaz rá is ment az elmúlt 10 hónapban vagy 6-7 kHUF, de MEGÉRTE!!!! Minden alkalommal érzem ezt amikor rápillantok, és beleülök. Jupppiiiiii!
Akkor még Te csitítottál hogy változik minden, nekünk is változni, alkalmazkodni kell az új helyzethez. Na akkor most tessék csinálni, irány változni! :D
Sajnos ahogy egyre több bontószökevény lesz a piacon óccsóért, egyre többen vesznek ilyen autót, merthát lássuk be, gyönyörű darab!
Csak hogy örömködjek is, SOHA AZ ÉLETBEN ENNYIRE NEM VOLT EGYBEN AZ AUTÓM mint mostanában. Igaz rá is ment az elmúlt 10 hónapban vagy 6-7 kHUF, de MEGÉRTE!!!! Minden alkalommal érzem ezt amikor rápillantok, és beleülök. Jupppiiiiii!
Kriszo2014-05-21 17:10:32 // 71859
Egyszer hazajöttem Szarvasról Érdre úgy hogy Szarvason kivillant a sárga lámpa:DDD
Még valaki??:)))))
Még valaki??:)))))
kalo166TB2014-05-21 16:53:41 // 71858
mondtam én nem olyan régen, hogy az a lényeg, hogy mindenki szeret mindenkit :DDD
gecsa2014-05-21 16:22:53 // 71857
"Szeretlek. Menekülj!!! :D"
és akkor még a guminő a furcsa, mi? :D
és akkor még a guminő a furcsa, mi? :D
tipoatti2014-05-21 16:18:35 // 71856
"Az, hogy Tipoattival osztjuk egymást, ne tévesszen meg senkit. Régóta szívjuk már egymás vérét, sokszor azonosak a nézeteink, de van hogy eltérnek. Ám ettől még jó barátok vagyunk! Remélem! :))"
Szeretlek. Menekülj!!! :D
Szeretlek. Menekülj!!! :D
Andy2014-05-21 16:14:34 // 71855
Na látod, Én meg nem vagyok nagy fórumozó, itt pusztítom csak az idegrendszerem! ;)))
De azért megpróbálok válaszolni! :)
Valamikor 2008-derekán, mikor idefújt engem a szél, akkor még másképp mentek itt a dolgok. Nem mondom, hogy hibátlan volt, de mindenképpen jobb!
Abban az időben is voltak szereléssel kapcsolatos kérdések és feleletek, de főleg társasági élet fojt itt. Beszélgettünk egymással a mindennapokról, topic találkozók szerveződtek, az ott történt dolgokon röhögtünk még hónapok múlva is.
Aztán komoly barátságok is születtek ennek a topicnak köszönhetően.
Ám akkor még az volt a divat, hogy aki új volt az jött és udvariasan bemutatkozott. Kicsit írt magáról, érdeklődő volt és bizony nem restelltünk visszaolvasni ha valami gondunk bajunk volt.
Ma jellemzően beesik az új 164-166 user és azonnal mondjuk meg mitől nyikorog, recseg, kopog, hűt, fűt stb.
Na erre aztán vagy kap kielégítő választ vagy nem.
Mit gondolsz azok akik profi módon ismerik a típust és ezzel foglalkoznak hivatásszerűen azok miért nem írogatnak megfejtéseket?
Megmondom. Azért mert egy bizonyos nyűgnek több oka is lehet. És így nagyon nem szerencsés tippelgetni.
Aztán bizony unalmas dolog állandóan a fogyasztáson meg a nemlétező navi cd-n lovagolni. Pláne ha megírjuk (a navi kapcsán) hogy nincsnemisvoltsosemlesz, de bizony állítják már sokadjára hogy valami opelé az tuti.
De lehetne még sorolni azokat a dolgokat amiktől hidegrázást lehet kapni.
És lehet benne valami, ha már olyan tagok is látják, mondják akik "típusidegenek" itt.
Mikor itt olyat olvasok, hogy valaki LEFESTETTE a műszerfal alját mert ragadt, na attól nálam kimegy a bizti!
Viszont jó volt olvasni tőled, hogy Romi után mekkora örömöt okozott az 5 méteres autód! ;))
Én azt értékelném ha ez a topic inkább az ilyesmiktől volna hangos.
Az, hogy Tipoattival osztjuk egymást, ne tévesszen meg senkit. Régóta szívjuk már egymás vérét, sokszor azonosak a nézeteink, de van hogy eltérnek. Ám ettől még jó barátok vagyunk! Remélem! :))
De azért megpróbálok válaszolni! :)
Valamikor 2008-derekán, mikor idefújt engem a szél, akkor még másképp mentek itt a dolgok. Nem mondom, hogy hibátlan volt, de mindenképpen jobb!
Abban az időben is voltak szereléssel kapcsolatos kérdések és feleletek, de főleg társasági élet fojt itt. Beszélgettünk egymással a mindennapokról, topic találkozók szerveződtek, az ott történt dolgokon röhögtünk még hónapok múlva is.
Aztán komoly barátságok is születtek ennek a topicnak köszönhetően.
Ám akkor még az volt a divat, hogy aki új volt az jött és udvariasan bemutatkozott. Kicsit írt magáról, érdeklődő volt és bizony nem restelltünk visszaolvasni ha valami gondunk bajunk volt.
Ma jellemzően beesik az új 164-166 user és azonnal mondjuk meg mitől nyikorog, recseg, kopog, hűt, fűt stb.
Na erre aztán vagy kap kielégítő választ vagy nem.
Mit gondolsz azok akik profi módon ismerik a típust és ezzel foglalkoznak hivatásszerűen azok miért nem írogatnak megfejtéseket?
Megmondom. Azért mert egy bizonyos nyűgnek több oka is lehet. És így nagyon nem szerencsés tippelgetni.
Aztán bizony unalmas dolog állandóan a fogyasztáson meg a nemlétező navi cd-n lovagolni. Pláne ha megírjuk (a navi kapcsán) hogy nincsnemisvoltsosemlesz, de bizony állítják már sokadjára hogy valami opelé az tuti.
De lehetne még sorolni azokat a dolgokat amiktől hidegrázást lehet kapni.
És lehet benne valami, ha már olyan tagok is látják, mondják akik "típusidegenek" itt.
Mikor itt olyat olvasok, hogy valaki LEFESTETTE a műszerfal alját mert ragadt, na attól nálam kimegy a bizti!
Viszont jó volt olvasni tőled, hogy Romi után mekkora örömöt okozott az 5 méteres autód! ;))
Én azt értékelném ha ez a topic inkább az ilyesmiktől volna hangos.
Az, hogy Tipoattival osztjuk egymást, ne tévesszen meg senkit. Régóta szívjuk már egymás vérét, sokszor azonosak a nézeteink, de van hogy eltérnek. Ám ettől még jó barátok vagyunk! Remélem! :))
W.2014-05-21 15:58:36 // 71854
Hidd el, eljön az a kor, amikor jól jön a finom paprikás krumpli, mert az evésen kívül mást úgy sem tudsz csinálni.....;)
vologya[kendács mester]2014-05-21 15:56:12 // 71853
Az értékek százalékos városi és városon kívüli értéke sem releváns, mivel az értékek 0 - 120 km/h -ra vannak mérve. Na most 90+ illegális és autópályát nem említ :D
A kolléga C6 -osának kézikönyvében szépen szét van írva, nagy - ki város, autóút, autópálya stb. csak ennek a kombinációi elvesznek a könyvből 2 oldat :D
A kolléga C6 -osának kézikönyvében szépen szét van írva, nagy - ki város, autóút, autópálya stb. csak ennek a kombinációi elvesznek a könyvből 2 oldat :D
kalo166TB2014-05-21 15:55:52 // 71852
háááát, ha egy nő faszául csinálja a csülkös bablevest, akkor az nálam már fél siker:))))))
Cro1662014-05-21 14:53:30 // 71851
2,4 jtd nél stimmelnek az adatok..forgalomfuggo.. de kb 0,3-0,5 literrel az én stilusommal kevesebbet fogyaszt talán.
Grando2014-05-21 14:23:38 // 71850
Ne fáradj a gyári adatokkal, hadd aludjon a vad. ;)
Felteszem ide sokadjára, azt is hozzáfűzve sokadjára, hogy ezek a városi fogyasztások (legalábbis a V6-oknál) mondjuk egy erősen akadozó pesti (vagy világszinten is NAGYvárosi) forgalmat szimulálnak.
Íme tehát az adatok:
Megnézés után felejtendő. A csodavárás pedig folytatható. :)
Egyébként én is futottam már bele olyan csókába, aki bizonygatta, hogy egyszer volt egy 530-as (vagy mittudomén) BMW-je, és az sokkal kevesebbet evett. Kiröhögtem. Plusz megkérdeztem, hogy minek vette, ha nem használta. Elhallgatott, és tovább mosta az autómat. :P
A múltkor meg egy csabai haver mesélt a szuperjó fogyasztású egyszervolt 3.0 V6 TDI Volkswagen Tuaregjéről. Utánanéztem a Spritmonitoron. Az övé volt a világ legjobb fogyasztású ilyen típusú járműve. :D
Amúgy meg... persze, hogy fontos a fogyasztás. Egyikünk sem szarja a pénzt. De nem azért vesz az ember V6-os Alfát, hogy utána a fogyasztását nézegesse. Tegye fel a kezét, aki azért jött össze a nőjével, mert az nagyszerű paprikás krumplit tudott főzni! :)
Felteszem ide sokadjára, azt is hozzáfűzve sokadjára, hogy ezek a városi fogyasztások (legalábbis a V6-oknál) mondjuk egy erősen akadozó pesti (vagy világszinten is NAGYvárosi) forgalmat szimulálnak.
Íme tehát az adatok:
Megnézés után felejtendő. A csodavárás pedig folytatható. :)
Egyébként én is futottam már bele olyan csókába, aki bizonygatta, hogy egyszer volt egy 530-as (vagy mittudomén) BMW-je, és az sokkal kevesebbet evett. Kiröhögtem. Plusz megkérdeztem, hogy minek vette, ha nem használta. Elhallgatott, és tovább mosta az autómat. :P
A múltkor meg egy csabai haver mesélt a szuperjó fogyasztású egyszervolt 3.0 V6 TDI Volkswagen Tuaregjéről. Utánanéztem a Spritmonitoron. Az övé volt a világ legjobb fogyasztású ilyen típusú járműve. :D
Amúgy meg... persze, hogy fontos a fogyasztás. Egyikünk sem szarja a pénzt. De nem azért vesz az ember V6-os Alfát, hogy utána a fogyasztását nézegesse. Tegye fel a kezét, aki azért jött össze a nőjével, mert az nagyszerű paprikás krumplit tudott főzni! :)
tipoatti2014-05-21 14:21:53 // 71849
Na jó, Ginoékért megkövetlek! :) Vasárnap beszélünk!
Viszont most jönnek GTV-t nézni, BIZTOS, hogy rákérdeznek a fogyasztásra...
Viszont most jönnek GTV-t nézni, BIZTOS, hogy rákérdeznek a fogyasztásra...
W.2014-05-21 14:19:23 // 71848
Atti és Andy! Zé-nél megtaláljátok a vita korrekt lezárására a megoldást! Higgyétek el, tudom, mert én vittem oda! :)
vologya[kendács mester]2014-05-21 14:16:56 // 71847
Nagy fórumozó vagyok (főleg német, cseh, angol), ezért csak egy kérdésem lenne. Semmi provokációt ne keress benne!
Van itt "találkozások", "rendezvények", megyék alapján és még ki tudja milyen kategória (szerelőműhely is).
Ha a kis egyszerű logikámat használom, nekem akkor az jön le, hogy ez legyen egy tiszta topic melyben (által) a "166 kapja meg a neki kijáró tiszteletet és alázatot" és nem kell ide piszkítani olyan dolgokkal amik nem ide tartoznak, mert van más topic is a tárgyalásukra.
Ez logikus is, de azt kérdem, hogy tulajdonképpen ezt szem előtt tartva miről kellene írni itt a hozzászólásokat?
Van itt "találkozások", "rendezvények", megyék alapján és még ki tudja milyen kategória (szerelőműhely is).
Ha a kis egyszerű logikámat használom, nekem akkor az jön le, hogy ez legyen egy tiszta topic melyben (által) a "166 kapja meg a neki kijáró tiszteletet és alázatot" és nem kell ide piszkítani olyan dolgokkal amik nem ide tartoznak, mert van más topic is a tárgyalásukra.
Ez logikus is, de azt kérdem, hogy tulajdonképpen ezt szem előtt tartva miről kellene írni itt a hozzászólásokat?
Andy2014-05-21 13:40:43 // 71846
Atti!
Azért nem tegnap óta terelgetek autót Én sem. Régen megtanultam, hogy a fogyasztás mint olyan, mivel csökkenthető, vagy mivel növelhető. Azt is tudom, hogy az automata mennyivel képes többet enni, mint a manual. De azt is tudom, tapasztalatból hogy konstans országúti tempó mellett ez a különbség elenyésző. Városban nyilván markáns a különbség, de csak ott.
Ha tételezzük fel 90 km/órás sebességgel haladsz mindkét váltós verzióval, de azonos motorral, nem nagyon lesz különbség.
Egyszer mikor tévedésből egy órával korábban indultam Nagymarosra a 2A-n és ezért állatira ráértem, nekem is 9,1 literes fogyasztást írt az ICS a Szobi lehajtónál. Igaz nem ment a klíma és 85-90 körül lötyögtem végig. De ettől még nem kezdtem el híresztelni, hogy ennyi lenne az országúti normál. De amint lesz időm elmegyek a garázsba kiveszem a gépkönyvet és belinkelem a gyári adatokat. Amik egy valóságos helyzetet szimulálnak, olyan országúti haladást, ahol gyorsítás van, meg lassítás, meg előzés, és olyan tempó amit a forgalom megenged.
Nekem a példám a szicíliai túránk a családdal, több mint 5000 km, háromheti motyóval, klímával, bőven 12 liter feletti átlaggal, úgy hogy nem lógtam ki az olasz forgalomból!
És itt érkeztünk el a kiindulási ponthoz!
Szegény srác aki bedobta most a nyolc litert, ne higgye már, hogy ez mindig így van.
Kizárólag jó szándékkal írtam, írtuk, semmi sértő nem volt egyikünk kommentjében
sem. És nem küldtük el sehová!
Sőt szerintem segítettünk, mert mekkora pofon az ha megveszi, csak azért mert itt is a 8 litert hallja, aztán az első komolyabb roham után 12-13 liter jön ki!
Ugye, hogy ugye.
Amit nem értesz, azt majd elmagyarázom személyesen, de szerintem ha kicsit visszagondolsz az elmúlt 1 évre (vagy mióta autókat adsz-veszel) lehet beugrik valami.
Legyen itt elég annyi, hogy kb ugyan ott, ugyan azzal, és ugyan azokkal, sok esetben after market alkatrészekkel javítják a gépeinket!!!!
Ami tény, valóban szeretném azt elérni, hogy ez a topic ne egy kesergő szerelőműhely legyen és a 166 kapja meg a neki kijáró tiszteletet és alázatot.
Sajnos perpill ez a dolog szinte reménytelen és az ázsió erősen lefelé tendál.
Több dolog mellett azért is, mert sok olyan ember is képes belevágni, akinek egyáltalán nem engedi a pénztárcája. Ezért talán nem baj ha néha az ember egy kicsit igazán őszinte!
A Gino egy kicsit erős és sért is rendesen.
Azért nem tegnap óta terelgetek autót Én sem. Régen megtanultam, hogy a fogyasztás mint olyan, mivel csökkenthető, vagy mivel növelhető. Azt is tudom, hogy az automata mennyivel képes többet enni, mint a manual. De azt is tudom, tapasztalatból hogy konstans országúti tempó mellett ez a különbség elenyésző. Városban nyilván markáns a különbség, de csak ott.
Ha tételezzük fel 90 km/órás sebességgel haladsz mindkét váltós verzióval, de azonos motorral, nem nagyon lesz különbség.
Egyszer mikor tévedésből egy órával korábban indultam Nagymarosra a 2A-n és ezért állatira ráértem, nekem is 9,1 literes fogyasztást írt az ICS a Szobi lehajtónál. Igaz nem ment a klíma és 85-90 körül lötyögtem végig. De ettől még nem kezdtem el híresztelni, hogy ennyi lenne az országúti normál. De amint lesz időm elmegyek a garázsba kiveszem a gépkönyvet és belinkelem a gyári adatokat. Amik egy valóságos helyzetet szimulálnak, olyan országúti haladást, ahol gyorsítás van, meg lassítás, meg előzés, és olyan tempó amit a forgalom megenged.
Nekem a példám a szicíliai túránk a családdal, több mint 5000 km, háromheti motyóval, klímával, bőven 12 liter feletti átlaggal, úgy hogy nem lógtam ki az olasz forgalomból!
És itt érkeztünk el a kiindulási ponthoz!
Szegény srác aki bedobta most a nyolc litert, ne higgye már, hogy ez mindig így van.
Kizárólag jó szándékkal írtam, írtuk, semmi sértő nem volt egyikünk kommentjében
sem. És nem küldtük el sehová!
Sőt szerintem segítettünk, mert mekkora pofon az ha megveszi, csak azért mert itt is a 8 litert hallja, aztán az első komolyabb roham után 12-13 liter jön ki!
Ugye, hogy ugye.
Amit nem értesz, azt majd elmagyarázom személyesen, de szerintem ha kicsit visszagondolsz az elmúlt 1 évre (vagy mióta autókat adsz-veszel) lehet beugrik valami.
Legyen itt elég annyi, hogy kb ugyan ott, ugyan azzal, és ugyan azokkal, sok esetben after market alkatrészekkel javítják a gépeinket!!!!
Ami tény, valóban szeretném azt elérni, hogy ez a topic ne egy kesergő szerelőműhely legyen és a 166 kapja meg a neki kijáró tiszteletet és alázatot.
Sajnos perpill ez a dolog szinte reménytelen és az ázsió erősen lefelé tendál.
Több dolog mellett azért is, mert sok olyan ember is képes belevágni, akinek egyáltalán nem engedi a pénztárcája. Ezért talán nem baj ha néha az ember egy kicsit igazán őszinte!
A Gino egy kicsit erős és sért is rendesen.
Andy2014-05-21 13:11:14 // 71845
Dehogynem, tudni akarjuk! ;)))
Zoli19802014-05-21 13:08:31 // 71844
Nem akarom tudni, hogy a második sort honnan tudod.....
gecsa2014-05-21 11:59:36 // 71843
meg is voltak róla a vélemények.. :)
pont olyan, mint egy guminővel szeretkezni..
pont olyan, mint egy guminővel szeretkezni..
vologya[kendács mester]2014-05-21 11:44:45 // 71842
Én már kaptam itt egyszer oltást a fogyasztás téma miatt, így ezt nem ragoznám. Most hogy megszoktam, hogy 110 lóval több van alattam, nem is zavar. De most átrágtam magam rengeted Bosch szakirodalmon (+modern autószerelési kézikönyvek) és igazat kell hogy adjak neked abban, hogy a lambda szonda az (a beáramló levegő és a hűtőfolyadék hőmérsékletén kívül) ami a leginkább befolyásolja a fogyasztást. Ugyan azon az úton járok hetente oda vissza ( klíma off ) és a szonda csere után (semmilyen más változás + az hőmérséklet különbség 3-4 fok) a fogyasztás 0,8 litert csökkent.
Ezt csak úgy infónak szántam.
Ezt csak úgy infónak szántam.
tipoatti2014-05-21 10:43:10 // 71841
Ja, és nekem is ugyanúgy a gyomrom forog az LPG-s véhatoktól. A minap a face-n megkérdezte egy arc, hogy GTV-be lehet-e JTD motort beépíteni. Ez az alsó küszöb nálam is...
tipoatti2014-05-21 10:22:21 // 71840
Andris, azt gondolom, hogy az a qrvanagy matrica azzal a szöveggel pont jó helyen van a Te autódon. :S Szerintem Gyuszi barátomat láttad már Zé.-nél, 9 hónap alatt közel 30K km.-t tekert bele a manuális 2,5-ös vasba vegyes használattal. Ő azt gondolom, hiteles és naprakész adatokat tud mondani bárkinek, bár téged gondolom qrvára nem érdekel. Cápa leírta a korrekt 2,5 sportronic adatokat, manuállal kettővel kevesebbet simán hoz átlagra. ÉS PONT. :)
Ha tetszik neked/nektek, ha nem, hetente/kéthetente úgyis előhozza valaki így, vagy úgy a fogyasztási témát. Azért éppen itt, mert a legtöbb V6 szív nagyvad testben szaladgál, a 33 topikban azt gondolom alapból eléggé okafogyott a téma, ugyebár. Ez így van közel 10 éve, és szerintem már így is marad.
Ideír egy cartárs, hogy beleült/látott egy nagyvadat V6 motorral, és szerelmes lett. Ideírja a hallott fogyasztási adatokat, erre cizelláltan el van küldve melegebb éghajlatra. DÉJAVU. Ugyanazok az emberek mindig. Ez e hálás tevékenység megy itt évek óta... Muszáj lesz leírnom Andris, de valahol azt gondolom: nincs objektivitásod és türelmed már, vagy nem is volt. Vágysz/erőlködsz egy űber-topik álomvilágra rózsaszínes nagyvad-felhőkben gigapátosszal. Pedig Te is sírsz, amikor senki nem látja. :P
" Sőt termelték a benzint és mire leértél velük a Gilice térről Zé-hez addigra 10 liter helyett 12 volt a tankban. ;))
Mi meg csóringerek, csak ácsingózunk itt a lepattant romjaink mellett és nem tudjuk mit beszélünk." Ezek a leírt mondataid pedig értelmezhetetlenek számomra és van egy stílusuk - inkább nem írom le, szerintem milyen... :S
Azt gondolom, engem pont nem láttál itt nyivákolni a fogyasztás miatt egyik V6-ommal sem. A mostani V6TB-met IS szoktam sűrűn rugdosni - csak a lefújószelep hangja miatt akár. Képzeld, soha nem mértem/néztem a fogyasztását, pedig hetek óta napi szinten használom, akárcsak anno a nuvolát. Zé.-nél viszont annál gyakrabban láthatsz valóban valamelyik - éppen aktuális - autóm gondoztatása/javíttatása/átépítése/akármi csináltatása közben. Nem otthon gányolok, ezért vagyok ott sűrűn.
A faszbókon elég mozgalmas nemzetközi Alfás élet van, a minap éppen egy olasz GT-s oldalon időztem Ákos barátommal. Nagyjából hasonló témák röppennek fel mint itt, mégsem ugat le senki senkit. Tényleg úgy érzem magam lassan, mint Gino a majálison. Az a problem, hogy mások is...
Lesz miről beszélnünk személyesen vasárnap.
Ha tetszik neked/nektek, ha nem, hetente/kéthetente úgyis előhozza valaki így, vagy úgy a fogyasztási témát. Azért éppen itt, mert a legtöbb V6 szív nagyvad testben szaladgál, a 33 topikban azt gondolom alapból eléggé okafogyott a téma, ugyebár. Ez így van közel 10 éve, és szerintem már így is marad.
Ideír egy cartárs, hogy beleült/látott egy nagyvadat V6 motorral, és szerelmes lett. Ideírja a hallott fogyasztási adatokat, erre cizelláltan el van küldve melegebb éghajlatra. DÉJAVU. Ugyanazok az emberek mindig. Ez e hálás tevékenység megy itt évek óta... Muszáj lesz leírnom Andris, de valahol azt gondolom: nincs objektivitásod és türelmed már, vagy nem is volt. Vágysz/erőlködsz egy űber-topik álomvilágra rózsaszínes nagyvad-felhőkben gigapátosszal. Pedig Te is sírsz, amikor senki nem látja. :P
" Sőt termelték a benzint és mire leértél velük a Gilice térről Zé-hez addigra 10 liter helyett 12 volt a tankban. ;))
Mi meg csóringerek, csak ácsingózunk itt a lepattant romjaink mellett és nem tudjuk mit beszélünk." Ezek a leírt mondataid pedig értelmezhetetlenek számomra és van egy stílusuk - inkább nem írom le, szerintem milyen... :S
Azt gondolom, engem pont nem láttál itt nyivákolni a fogyasztás miatt egyik V6-ommal sem. A mostani V6TB-met IS szoktam sűrűn rugdosni - csak a lefújószelep hangja miatt akár. Képzeld, soha nem mértem/néztem a fogyasztását, pedig hetek óta napi szinten használom, akárcsak anno a nuvolát. Zé.-nél viszont annál gyakrabban láthatsz valóban valamelyik - éppen aktuális - autóm gondoztatása/javíttatása/átépítése/akármi csináltatása közben. Nem otthon gányolok, ezért vagyok ott sűrűn.
A faszbókon elég mozgalmas nemzetközi Alfás élet van, a minap éppen egy olasz GT-s oldalon időztem Ákos barátommal. Nagyjából hasonló témák röppennek fel mint itt, mégsem ugat le senki senkit. Tényleg úgy érzem magam lassan, mint Gino a majálison. Az a problem, hogy mások is...
Lesz miről beszélnünk személyesen vasárnap.
dev1662014-05-21 09:59:31 // 71839
2.5-ösöm még nem volt, a 3.0-t még nem mértem, úgyhogy csak a 164 V6 TB-ről tudok nyilatkozni. Ott hosszú úton kicsivel 9 alá vihető az átlag, de ennél lejjebb nem nagyon, valószínűleg a váltó miatt. A vegyest és városit nem írom, mert nem összehasonlítható adatok.
A lambda-szondák állapotától is függ a fogyasztás. Azok pedig általában nincsenek a helyzet magaslatán, pontatlanul mérnek, ami miatt a motorvezérlő túldúsít. Eleinte csak 1-2L plusz, de végül akár 25L-est fogyasztást is okozhatnak mindenféle durvulás nélkül. Saját tapasztalat.
Ha napi, városi használatban gondolkodunk, akkor lehet a V6 fogyasztása miatt aggódni, de újonnan autópályafalónak használták őket, mi pedig élményautónak, vagyis a fogyasztás mellékes. Az előbbit nem érdekelte a fogyasztás, mi meg nem megyünk velük sokat.
A lambda-szondák állapotától is függ a fogyasztás. Azok pedig általában nincsenek a helyzet magaslatán, pontatlanul mérnek, ami miatt a motorvezérlő túldúsít. Eleinte csak 1-2L plusz, de végül akár 25L-est fogyasztást is okozhatnak mindenféle durvulás nélkül. Saját tapasztalat.
Ha napi, városi használatban gondolkodunk, akkor lehet a V6 fogyasztása miatt aggódni, de újonnan autópályafalónak használták őket, mi pedig élményautónak, vagyis a fogyasztás mellékes. Az előbbit nem érdekelte a fogyasztás, mi meg nem megyünk velük sokat.
Andy2014-05-21 08:12:54 // 71838
Megteszem, volt... :P
A legszebbek, legjobbak, és a legkevesebbet fogyasztók. Sőt termelték a benzint és mire leértél velük a Gilice térről Zé-hez addigra 10 liter helyett 12 volt a tankban. ;))
Mi meg csóringerek, csak ácsingózunk itt a lepattant romjaink mellett és nem tudjuk mit beszélünk.
Atti, ne kezdjük megint. Normálisan egy Busso nem ennyit eszik és punk-tum.
Max ha a mókus Kőkeménykarós kűlsőn lakik, de közvetlen az út mellett és Nemesnedvesre jár minden nap. De csak a széléig ám! Kizárólag délelőtt 10 és 13-óra között, mikor nincs az a szaggató nagy dugó. De akkor sem nagyon piszkálva a gázpedált, max 2000-es fordulatig vadítva azt a 200 körüli lovat. ;))
...faxom már a fogyasztási hülyeségekbe...
A legszebbek, legjobbak, és a legkevesebbet fogyasztók. Sőt termelték a benzint és mire leértél velük a Gilice térről Zé-hez addigra 10 liter helyett 12 volt a tankban. ;))
Mi meg csóringerek, csak ácsingózunk itt a lepattant romjaink mellett és nem tudjuk mit beszélünk.
Atti, ne kezdjük megint. Normálisan egy Busso nem ennyit eszik és punk-tum.
Max ha a mókus Kőkeménykarós kűlsőn lakik, de közvetlen az út mellett és Nemesnedvesre jár minden nap. De csak a széléig ám! Kizárólag délelőtt 10 és 13-óra között, mikor nincs az a szaggató nagy dugó. De akkor sem nagyon piszkálva a gázpedált, max 2000-es fordulatig vadítva azt a 200 körüli lovat. ;))
...faxom már a fogyasztási hülyeségekbe...
W.2014-05-21 07:55:51 // 71837
Nekem egyszer volt 8.2, amikor a feleségem után mentem Pestre...;) Egyébként az enyém kb. 80% városi használat mellett az elmúlt 6000km-t alapul véve 12.3-as átlagot produkált.
tipoatti2014-05-21 07:26:32 // 71836
Tedd mar meg legyszi, nem volt meg V6-om soha, semmilyen...
gecsa2014-05-21 06:45:26 // 71835
Láttam egy nagyon jó képet nálad ics szerinti fogyasztásról, szerintem az is megteszi.... :-)
Andy2014-05-21 06:34:54 // 71834
Haggyámá, akkor minek a V6. Ahhoz amit Te említesz, bőven elég egy mutyuki placcs is.
:)))
Ha "normálisan" használja, (előz, gyorsít, élvezkedik, akarja hallani a hangját), akkor nem jár el nyóóc literrel )
Alkalmilag nyilván kihozható, hiszen Totti még kevesebbet is publikált már, de azért NEM ez a norma. És NEM ezzel kell népszerűsíteni egy 166-os hathengerest. :))
Linkeljem be újra a gyári adatokat??? :D
:)))
Ha "normálisan" használja, (előz, gyorsít, élvezkedik, akarja hallani a hangját), akkor nem jár el nyóóc literrel )
Alkalmilag nyilván kihozható, hiszen Totti még kevesebbet is publikált már, de azért NEM ez a norma. És NEM ezzel kell népszerűsíteni egy 166-os hathengerest. :))
Linkeljem be újra a gyári adatokat??? :D
tipoatti2014-05-20 23:14:28 // 71833
Hat, ize... Marpedig 8 literrel konstans tempomattal elmegy egy hat gangos manualis valtos valoban orszaguton!
Petya19682014-05-20 21:14:43 // 71831
Országúton 90-100 körül valóban ennyit eszik. Nekem az elmúl 8000 km alatt 10.1 az átlagom ICS szerint. Használom döcögve, de néha (mert a fiam követeli) rendesen lepadlózom.
Josh.812014-05-20 21:12:22 // 71830
Köszönöm, de már meg is oldottam:)
Egyébként(nálam legalább is..)nem jött ki 'kézi'húzásra..,alá kellett óvatosan-körben feszíteni..!
Köszönöm azért a 'segítséget':)
Üdv
Egyébként(nálam legalább is..)nem jött ki 'kézi'húzásra..,alá kellett óvatosan-körben feszíteni..!
Köszönöm azért a 'segítséget':)
Üdv