tbesze2015-07-30 06:28:51 // 76829
Igen. Pontosan nekem a jobb hátsó ajtó üvegén törött el ez a csuszka. Jelenleg kötegelővel van felszorítva a sínen, hogy ne csússzon le.
forrasr2015-07-29 21:02:39 // 76828
Lehet venni külön csúszkát, gyáriban is van külön cikkszáma de mikor kérdeztem azt mondták már nem forgalmazzák, de van belőle utángyártott erősített
Kimis1112015-07-29 20:18:48 // 76827
ez az ajtóban van?
Kimis1112015-07-29 19:39:10 // 76826
A végeredmény milyen lett?
Töki 147 TS2015-07-29 19:34:24 // 76825
Sziasztok!
A múltkori füst-eregetés megszűnt. Intercooler csövet kellett cserélnem... pár ezerből orvosolva lett...
Most azt szeretném kérdezni, hogy: bicskakulcsot kell cserélnem, nekem még a téglalap alakú van, viszont neten csak az íves tokot lehet rendelni... bele tudom abba rakni az elektronikát, vagy nem...?
Ha valakinek van ebben tapasztalata, ne tartsa magában...
Köszönöm a segítséget!
A múltkori füst-eregetés megszűnt. Intercooler csövet kellett cserélnem... pár ezerből orvosolva lett...
Most azt szeretném kérdezni, hogy: bicskakulcsot kell cserélnem, nekem még a téglalap alakú van, viszont neten csak az íves tokot lehet rendelni... bele tudom abba rakni az elektronikát, vagy nem...?
Ha valakinek van ebben tapasztalata, ne tartsa magában...
Köszönöm a segítséget!
forrasr2015-07-29 19:31:40 // 76824
És hogy kezelted, hogy ne kopjon le a bevonat?
Peta742015-07-29 18:23:08 // 76823
Illatosított aceton használtam az oldja a ragacsot kitartó pucolás kell hozzá!😜
atis_166jtd2015-07-29 15:51:13 // 76822
Hát csak hallkan jegyzem meg, hogy lemosod, kevertetsz ki matt színt és szépen átfújod vele. Sajna nem gyári, de szép egy darabig.
Kimis1112015-07-29 13:02:30 // 76821
A belső kárpit ragacsosságát kinek sikerült megoldania? Mintha valaki írta volna...
atis_166jtd2015-07-29 12:00:48 // 76820
Sajna a telekomnál volt valami frekvencia váltás és ez miatt a régi készülékek nem működnek. Nekem is váltanom kell mert elég sokat használom.
DieselManiaco(NagyVad)2015-07-29 11:39:20 // 76819
nahh igen ez a technikai része:)
kalo166TB2015-07-29 11:23:43 // 76818
így igaz...én nem vagyok műszaki, csak tapasztalatról tudok beszámolni...mit is mondjak...
(V6 tulajok fogjátok be a fületeket pontosabban takarjátok el a szemeteket :DDDD)
motor vissza van "butítva" 385nm-ről 330-ra, gondolom kímélendő a váltót, de bőven elég így is. A váltó ha jó állapotú, akkor tövig nyomott gázra eszetlenül beforgatja pirosba, komolyan élvezetes dolog, és igen igen igen a V6 azért V6, az a leg leg leg, de ez is nagyon megkedvelhető. Az enyémben 140Ekm van már (120-szal vettem), azonnal dobtam le a váltóolajat, mindenki ezt javasolta, nem is drága dolog, Z-nél megoldották simán. Amit még tanácsoltak nekem és ezt tudom neked továbbítani, hogy azon túl amit már elmondtak, hogy D-ben tűrnie kell simán az egy helyben állást. Amíg nem volt automatám, úgy gondoltam, hogy helyettem ne váltogasson már semmilyen gép, de be kell valljam megkedveltem a kényelmét :)
kb ennyi a tapasztalatom
sok sikert
üdv
(V6 tulajok fogjátok be a fületeket pontosabban takarjátok el a szemeteket :DDDD)
motor vissza van "butítva" 385nm-ről 330-ra, gondolom kímélendő a váltót, de bőven elég így is. A váltó ha jó állapotú, akkor tövig nyomott gázra eszetlenül beforgatja pirosba, komolyan élvezetes dolog, és igen igen igen a V6 azért V6, az a leg leg leg, de ez is nagyon megkedvelhető. Az enyémben 140Ekm van már (120-szal vettem), azonnal dobtam le a váltóolajat, mindenki ezt javasolta, nem is drága dolog, Z-nél megoldották simán. Amit még tanácsoltak nekem és ezt tudom neked továbbítani, hogy azon túl amit már elmondtak, hogy D-ben tűrnie kell simán az egy helyben állást. Amíg nem volt automatám, úgy gondoltam, hogy helyettem ne váltogasson már semmilyen gép, de be kell valljam megkedveltem a kényelmét :)
kb ennyi a tapasztalatom
sok sikert
üdv
tbesze2015-07-29 11:09:23 // 76817
DieselManiaco(NagyVad)2015-07-29 10:30:58 // 76816
gradvolttomi2015-07-29 08:41:02 // 76815
Szia, néhány alkatrész érdekes lehet számomra, összeírom és küldöm mi kellene. Esetleg képet kaphatnék az autóról?
DieselManiaco(NagyVad)2015-07-28 23:38:59 // 76814
Mindenképpen kérdezd meg hogy cseréltek-e olajat a váltóban,gyári előírás szerint élettartamgaranciásnak van kikiáltva az olaj,ami igaz,mert 200eKm körül megeszi a váltót ha nem cserélik,60 ezrenként csere.Amire figyelj,hogy ne váltson durván ha finoman nyomod neki a gázt,szépen kapcsoljon le-fel.Ha szar akkor szervízigényes.Még esetleg érdemes az anyós oldali bőr burkolatot leszedni a lábtérben,ugyanis a váltó előtt,az ICS és a fűtőtest alatt van a vezérlője,ami beázhat,mivel típushiba a folyó fűtőtest.
DieselManiaco(NagyVad)2015-07-28 23:35:39 // 76813
T-commal hibátlan
Kimis1112015-07-28 21:02:25 // 76812
Hát...lehet,hogy szépen bebőröztetem a régit...most úgyis lett még egy.
Megérkezett a donor autó. Tehát V6 turbó. Akinek ami kell,most erősítsen rá.
Én a belső kárpitot és a karosszéria elemeket hasznosítom. De az enyémből azok is vihetőek, Ezüst szín.
Megérkezett a donor autó. Tehát V6 turbó. Akinek ami kell,most erősítsen rá.
Én a belső kárpitot és a karosszéria elemeket hasznosítom. De az enyémből azok is vihetőek, Ezüst szín.
DanFather2015-07-28 19:36:49 // 76811
Sziasztok!
Szeretett 156-om 166-ra tervezem cserélni. Ki is szemeltem már a faceliftes, 2,4 JTD "áldozatot", de kicsit félek az automata váltótól.
Tapasztaltabb kollégák véleményét szeretném kikérni a témában, hogy vajon az automata nagyon szervízigényes-e, drága-e a fenntartása, esetleg csak túlgondolom az egészet, és nyugodtan csapjak a lecsóba, mert nagyon megbízható egy darab...? :)
A véleményeket/válaszokat előre is nagyon köszönöm, sokat segítenek a döntésben!
Üdv,
Dani
Szeretett 156-om 166-ra tervezem cserélni. Ki is szemeltem már a faceliftes, 2,4 JTD "áldozatot", de kicsit félek az automata váltótól.
Tapasztaltabb kollégák véleményét szeretném kikérni a témában, hogy vajon az automata nagyon szervízigényes-e, drága-e a fenntartása, esetleg csak túlgondolom az egészet, és nyugodtan csapjak a lecsóba, mert nagyon megbízható egy darab...? :)
A véleményeket/válaszokat előre is nagyon köszönöm, sokat segítenek a döntésben!
Üdv,
Dani
Peta742015-07-28 16:50:10 // 76810
Szia! T-Com nekem működik!
Josh.812015-07-28 16:03:36 // 76809
Üdv!
Kérdezném azokat akiknek telefonos ICS-ük van és Telenoros kártyát használnak benne, hogy nektek működik a (Pannon..)hálózatra való 'fellépés' és a fix tartós térerő?
Nekem állandóan keres,nehezen és ritkán talál szolgáltatót, "Only Emergency call"t ír ki pedig a térerő fullos! ha meg megtalálja akkor hibátlan, x-ideig.
Régen stabilan működött
Valamit írtak sms-ben anno, hogy elavult a GSM rendszerem(érthető), de akkor meg miért működik néha.?
Más szolgáltató kinél, hogy működik?Voda vagy T-Com kártya?
Köszönöm,sziasztok
Kérdezném azokat akiknek telefonos ICS-ük van és Telenoros kártyát használnak benne, hogy nektek működik a (Pannon..)hálózatra való 'fellépés' és a fix tartós térerő?
Nekem állandóan keres,nehezen és ritkán talál szolgáltatót, "Only Emergency call"t ír ki pedig a térerő fullos! ha meg megtalálja akkor hibátlan, x-ideig.
Régen stabilan működött
Valamit írtak sms-ben anno, hogy elavult a GSM rendszerem(érthető), de akkor meg miért működik néha.?
Más szolgáltató kinél, hogy működik?Voda vagy T-Com kártya?
Köszönöm,sziasztok
Smith2015-07-28 13:56:04 // 76808
Szerintem a régi kormány sokkal szebb :)
Kimis1112015-07-26 22:01:17 // 76807
gondoltam össze szigszalagozom.....
forrasr2015-07-26 21:45:18 // 76805
mindenképp vedd le előbb a régit :)
Kimis1112015-07-26 18:50:05 // 76804
Sziasztok!
A faceliftes kormány kerék felmegy a régire? Erősen töröm rajta a fejem,hogy kicserélem...
A faceliftes kormány kerék felmegy a régire? Erősen töröm rajta a fejem,hogy kicserélem...
kepi1662015-07-26 02:46:20 // 76803
Hááát jobban biztos nem jártam :)Azt hiszem intézek egy loudlinket...köszi a válaszokat :)
vologya[kendács mester]2015-07-25 21:00:29 // 76802
Szevasztok. Egy kérdésem lenne. Eddig nem figyeltem fel rá, de ma az erdőben autókázva, 4esben (automata) 1500 körüli fordulatnál, ha hirtelen ráléptem a gázra (nem annyira, hogy elváltson), akkor fura csörgő hang jött motortól, olyan mintha a szelepek csörögnének. Olajat nem evett szinte semmit. Van ez a jelenség másnál is, vagy számítsak meglepetésre?
Hazudtam. Két kérdésem lenne :D Kick down -nál mikor elvált az automata, akkor fura hangok jönnek, hasonló, mint mikor turbósnál lefúj a turbó. Nincs teljesítményvesztés, csak olyan fura, magas, kicsit csörgős hang. Amúgy nincs gond vele, ezt is csak azért vettem észre, mert zene helyett inkább V6 -ot hallgatok. Fura, de mégis szebb a hangja, mint a Jaguárom V8-asának. Nem gondoltam volna, de ha a közeljövőben mennie kellene valamelyiknek, akkor az nem Romi lessz.
Hazudtam. Két kérdésem lenne :D Kick down -nál mikor elvált az automata, akkor fura hangok jönnek, hasonló, mint mikor turbósnál lefúj a turbó. Nincs teljesítményvesztés, csak olyan fura, magas, kicsit csörgős hang. Amúgy nincs gond vele, ezt is csak azért vettem észre, mert zene helyett inkább V6 -ot hallgatok. Fura, de mégis szebb a hangja, mint a Jaguárom V8-asának. Nem gondoltam volna, de ha a közeljövőben mennie kellene valamelyiknek, akkor az nem Romi lessz.
Grando2015-07-25 20:36:36 // 76801
Akkor most milyen jól jártál, hogy az óccsóbbat vetted, nem igaz? :(
Itt van, sokunk által ismert és elismert cartárs cucca a Loudlink, mindig ajánljuk, tuti bevált. Na de sosem késő a helyes útra térni, nem igaz? ;)
Itt van, sokunk által ismert és elismert cartárs cucca a Loudlink, mindig ajánljuk, tuti bevált. Na de sosem késő a helyes útra térni, nem igaz? ;)
forrasr2015-07-25 19:43:17 // 76800
tudtommal a Yatour sosem volt jó 66 hoz, csak 56 meg 47-hez, írja is, hogy csak blaupunkt lejátszókhoz való, az meg nincs a 66-ban, hiába van fenn az oldalon, hogy 166-hoz is alkalmas. ICS az Siemens-becker találmány
kepi1662015-07-25 18:37:48 // 76799
tbesze2015-07-24 17:08:52 // 76797
Szia! Szétszedtem a zöld dobozt, de nem láttam rajt hibát. Úgy hogy ment vissza. De... a villogás végül is megoldódott. Annak ellenére hogy az égő világított, nem volt egészen rendben. Jól megviccelt. :) Valamiért pár másodperc után, a vezérlés letiltotta, majd megint adott neki feszültséget. Az a vicc az egészben, hogy a csere izzóval is ezt csinálta. Az megint az igazsághoz tartozik, hogy a csere izzó is már használt volt, de még használható állapotban. Aztán gondoltam hogy kellene egy próbát csinálni új izzóval is. Vettem párat, egyet beletettem, és láss csodát, azóta rendben van. Úgy hogy az új a nyerő! Gondoltam leírom, hátha hasznát veszitek az esetnek. Aztán maradt még időm a gépre, és megcsináltam az irányjelző kar vissza húzó automatikáját. Így a mai napom is hasznosan, és eredményesen telt. : )
Köszönöm a segítséget!!
Köszönöm a segítséget!!
atis_166jtd2015-07-24 08:38:14 // 76796
Csak a világitást. Ebben van a izzó figyelő rendszer.
tbesze2015-07-24 07:48:53 // 76795
Ez a doboz a csak a világítást vezérli? Vagy mást is?
atis_166jtd2015-07-23 20:57:12 // 76794
Valoszinüleg a zöld dobozban lesz a hiba a biztitábla mellett. Nézd át a forrasztásokat hátha meglátsz valamit.
tbesze2015-07-23 20:09:56 // 76793
Szeretnék még egy problémámat megosztani, hátha már valakinél volt ilyen, és meg lett a megoldás is. A bal hátsó világítás a csomagtér ajtóban pár másodpercig világít, de van úgy hogy egy percig is, majd pár másodpercre kialszik. És ezt csinálja folyamatosan. Természetesen az égő foglalattól, az ajtó vezeték kötegéig, illetve a hátsó kalaptartó alatt lévő csatlakozásig kontakt ügyileg átnézve. De ez nem is olyan jellegzetes érintkezési hibára utal, olyan, mint ha szabályozottan kapná, illetve nem a feszültséget. Minden ötletet szívesen fogadok. Még a műszaki topikba is leírom, hátha onnét is jön ötlet. :)
Előre is köszönöm.
Előre is köszönöm.
tbesze2015-07-23 08:51:56 // 76792
Köszi segítséget. Akkor a terheléses kapcsolás az világos. A vezérlés ügyben pedig tovább nyomozok.
Szép napot!
Szép napot!
atis_166jtd2015-07-23 08:11:12 // 76791
Egy az egyben nem lehet. Az ICS-nem rgb jel kell.
atis_166jtd2015-07-23 08:10:35 // 76790
Igen, ha nincs terhelés rajta körbe forog ugyanis áramfelvételt figyel a vezérkő. Elméletileg ha a külső belső keringetést váltod működnie kell. Ha nem akkor valószínű. Tovább igy nem tudom mert az enyém működik rendesen.
VMate2015-07-23 07:26:59 // 76789
Sziasztok tolató kamerát rálehet kötni a 166os kijelzőére ?
tbesze2015-07-22 16:16:02 // 76788
Igen, megcsináltam. Össze is raktam, de mást nem csinál mint csak a párátlanításkor bezárja az ajtót, és úgy is marad. Ha ki kapcsolom a párátlanítást, akkor is zárva marad. Még az az érdekes, ha nem akasztom be a kart, akkor az említett párátlanítás bekapcsolásakor, folyamatosan megy a motor, forog körbe a kar. Kikapcsoláskor pedig meg áll. Még a kérdésem, hogy ebben a motorban nincs végállás kapcsoló? Mert próbáltam a motort külső tápról, és mind a két irányba folyamatos forgást végez. Ez normális működés?
Illetve ha nem reagál a levegő keringetésre hol lehet a hiba? A vezérlőben?
Köszi.
Illetve ha nem reagál a levegő keringetésre hol lehet a hiba? A vezérlőben?
Köszi.
atis_166jtd2015-07-22 15:49:32 // 76787
Nekem nem volt ilyen hangom sosem, de mikor el volt törve a mozgatása amit a képen látsz akkor volt egy kis csapkolódó zaj.
atis_166jtd2015-07-22 15:47:59 // 76786
Ez a motor igen a külső-belső szivást hivatott állítani. Ha belsőre teszed akkor is kellene mozgatnia. Ha jól emlékszem te is megcsináltad már mert itt el van törve.
KisP2015-07-22 14:44:25 // 76785
Jó a téma, erről nekem is van két kérdésem:
1. Az normális-e, hogy a ventilátor úgy indul el mint egy felpörgő turbina, vagy mihez hasonlítsam.
2. néha -néha olyan hangot hallok a műszerfalból, mintha egy ajtót csapnál be, mintha magától lezáródnak vagy kinyílnak a zsaluk, de jó nagy zajjal jár. Ez normális szerintetek?
1. Az normális-e, hogy a ventilátor úgy indul el mint egy felpörgő turbina, vagy mihez hasonlítsam.
2. néha -néha olyan hangot hallok a műszerfalból, mintha egy ajtót csapnál be, mintha magától lezáródnak vagy kinyílnak a zsaluk, de jó nagy zajjal jár. Ez normális szerintetek?
tbesze2015-07-22 14:29:35 // 76784
Sziasztok!
atis! Ha már a levegő befújós témánál tartunk, ha kérdezzem meg, hogy a képen látható zsalu mozgató motort mi aktiválja pontosan. Mert utoljára azt a választ kaptam, hogy a külső-belső levegő keringetés működteti. Na, az nálam sajna nem. Viszont a párátlanítást ha bekapcsolom, zárja a zsalut, de ha kikapcsolom nem nyit vissza, továbbra is zárva marad. Igazából nem vagyok tisztába a működésével, hogy milyen funkcióknál nyit, és zár. Ha kaphatnék egy rövid magyarázatot, azt nagyon megköszönném. ( A kép csak illusztráció. )
atis! Ha már a levegő befújós témánál tartunk, ha kérdezzem meg, hogy a képen látható zsalu mozgató motort mi aktiválja pontosan. Mert utoljára azt a választ kaptam, hogy a külső-belső levegő keringetés működteti. Na, az nálam sajna nem. Viszont a párátlanítást ha bekapcsolom, zárja a zsalut, de ha kikapcsolom nem nyit vissza, továbbra is zárva marad. Igazából nem vagyok tisztába a működésével, hogy milyen funkcióknál nyit, és zár. Ha kaphatnék egy rövid magyarázatot, azt nagyon megköszönném. ( A kép csak illusztráció. )
atis_166jtd2015-07-22 14:08:05 // 76783
Ha kapcsol és nem enged át.
LeonSilver2015-07-22 13:57:49 // 76782
:)
Levegőt fúj be a venti, csak éppen nem hideget :D
Tehát ha 16°-ra állítom be a hőmérsékletet akkor is olyan ájer jön be, mint a kinti hőmérséklet.
Egyébként pedig köszönöm szépen a segítséget ! Mindjárt lemegyek megfőni... megnézem azt a relét. Egy reléről honnan tudni, hogy rossz? (bocsánat a láma kérdésért.. )
Levegőt fúj be a venti, csak éppen nem hideget :D
Tehát ha 16°-ra állítom be a hőmérsékletet akkor is olyan ájer jön be, mint a kinti hőmérséklet.
Egyébként pedig köszönöm szépen a segítséget ! Mindjárt lemegyek megfőni... megnézem azt a relét. Egy reléről honnan tudni, hogy rossz? (bocsánat a láma kérdésért.. )
atis_166jtd2015-07-22 13:54:08 // 76781
Ha azok nem mennek amik a képen vannak akkor nincs benne gáz. Nem egyből indul el, de ilyen melegben nem várat sokáig. A reléje menet irány szerinti bal oldalon a lámpa mögött van egy dobozban mind a relé mind a bizti. A fűtőmotoré meg ott ahol a pollenszűrő van menetirány szerinti bal oldal és az szélvédőhöz közelebbi meg egy 30amperes zöld bizti tartozik hozzá.
pettinke2015-07-22 13:40:08 // 76780
van a kép bal szélén (= a kocsi elején) 2 hűtőventi amit sárgával bekrumpliztál, ezek a vízhűtőt, klímahűtőt, olajhűtőt, intercoolert hivatottak hűteni, ha nincs menetszél. ha megy a klímakompresszor, akkor álló helyzetben ezek nagy valószínűséggel bekapcsolnak, hogy a klímahűtő hőcseréjét segítsék.
van a kép jobb szélén (= a tűzfalon, a belső középkonzol előtt, és a képen nyilván nem látszik) egy befúvó / szellőztető venti, ami a klíma hőcserélőjén keresztül tolja be az utastérbe a levegőt. ez függetlenül a klíma működésétől kéne menjen (akár meleget is tolhat ugye ha fűteni akarsz), ha megkéred a vezérlőpanelt, hogy fújjon az utastérbe levegőt.
reléje meg biztije éppen látszik a kép jobb szélén, a pollenszűrő feletti soron van (szélvédő előtt egy hosszúkás műa. fedél), tán a menetirány szerinti bal szélen
mindezek után fingom sincs, melyik ventilátor nem-működését kifogásolod :D
van a kép jobb szélén (= a tűzfalon, a belső középkonzol előtt, és a képen nyilván nem látszik) egy befúvó / szellőztető venti, ami a klíma hőcserélőjén keresztül tolja be az utastérbe a levegőt. ez függetlenül a klíma működésétől kéne menjen (akár meleget is tolhat ugye ha fűteni akarsz), ha megkéred a vezérlőpanelt, hogy fújjon az utastérbe levegőt.
reléje meg biztije éppen látszik a kép jobb szélén, a pollenszűrő feletti soron van (szélvédő előtt egy hosszúkás műa. fedél), tán a menetirány szerinti bal szélen
mindezek után fingom sincs, melyik ventilátor nem-működését kifogásolod :D