Fórum >> Típusok >> 164-166

FRC2016-09-02 13:11:05 // 79529
Én is sokáig kerestem, nem találtam és lehet hogy nem is gyártottak hozzá javító elemet. Végül egy karosszériás hajlított hozzá 50cm darabokból és gyönyörűen megcsinálta!!! Blogomban találsz képeket is.
Gin1452016-09-02 12:41:19 // 79528
Megvettem a kódot innen https://www.radio-code.co.uk/ Csak 1 órára letiltott az ics :D

Beállitottam az oldalon a becker-re a rádiót aztán a serialt megkaptam,bízom benne jó!
Azzurro2016-09-02 12:28:25 // 79527
Szerelőnél volt az autó és ott biztosan szarrá vágták. Lehet javítani vagy ilyenkor kuka?
Gin1452016-09-02 12:22:51 // 79526
hiába,kérdezem,semmi!!!!
medcare2016-09-02 12:05:27 // 79525
Kérdés: hol lehet 166-hoz küszöböt rendelni, rohad... Ki kell javítani vizsga előtt. :-(
medcare2016-09-02 11:49:44 // 79524
Huh, de jó, hogy említed. A múltkor vettem észre, hogy laza a test sarum. Meghúztam jól.
Nem szórakozik mostanában az immo-val.
medcare2016-09-02 11:47:53 // 79523
Ugyan négy jegyű a szám, de brutál lenne végigpróbálni...
medcare2016-09-02 11:47:03 // 79522
No, megy ez, csak az ellenállás kicsi, elég brutálisan forog. 0,4 Ohmnak mértem, elvileg ez jó. Két ellenálláshely van, de csak az egyikben van ellenállás, a másik kitörhetett. Ennek ellenére, ha felcserélem a helyét, úgyanúgy megy a két venti. Az alap fordulaton túl, ha a motor bemelegszik plusz brutál módon elindul. Tehát elvileg mind a kettő sebességgel jár a venti. No, de most kimegyek s ráteszem kábelre. Me4gnézem megmozgatja-e a teszt.
gradvolttomi2016-09-02 11:36:58 // 79521
Nekem az előző tulaj megadta a kódot; amikor vettem egy bontottat, azon rá volt írva kézzel; ill. amikor kihúztam az enyémet, arra is rá van írva (szintén kézzel). Ezen sajnos nincs... Előző tulajdonost nem tudod kérdezni?
Gin1452016-09-02 11:29:06 // 79520


Hm lehet,csak én nem látom :/

Már minden kinom van :/
Peter6022016-09-02 08:15:58 // 79519
Sziasztok!
3.0 V6 hűtője és olajhűtője megegyezik a 2.4jtd-jével?tehát beépíthető?átrakható egyikből a másikba?
Válaszokat előre is köszönöm!
forrasr2016-09-02 07:23:30 // 79518
Alacsony akkufeszültségre meg akkusaruval "szikráztatásra" érzékeny az immoja,hamar haza lehet vágni.
atis_166jtd2016-09-02 06:54:29 // 79517
Ha az ellenállást rövidre zárod akkor igen max fordulaton megy.
medcare2016-09-02 05:51:31 // 79516
Ja, és lehet, hogy ez a 0,18 Ohm érték a 3.0 V6-oshoz, ami a donor volt a javításnál OK, de nálam nem. Mármint a 2.4 jtd-ben.
Megnézné, kérem valamelyiktek, mekkora előtétellenállás van egy 2001 évjáratú hűtőjében?
Amúgy, ha direktbe kötném, akkor teljes fordulatun kerllene pörögnie, nem?
medcare2016-09-02 05:48:14 // 79515
Nálam is szarakodott pl. nagy melegben. Valószínű, kontakthiba. Kiváncsi lennék jómagam is, hol található ez a csatlakozó. Elég megfújni kontakt spray-jel?
atis_166jtd2016-09-02 00:05:34 // 79514
Mind a két fokozatot kapcsolja az is. Nem biutos hogy sikerűl. Mert lehet hogy az ecun keresztűl van. Ha gondolod holnap megnézem neked. Ugyanis lehet hogy egy bizonyos ellenállás értéken vannak belőve a fordulatok.
Azzurro2016-09-01 23:05:56 // 79513
Szervízben volt az autó, vezérlés stb.... erre előjött egy ilyen hiba... ezért nem szeretem kiadni a kezemböl a vast. Csinálgatta azota már többször de azért még elindult. Este garázsba akartam parkólni de már nem tudtam mivel nem indult be.
Holnap megnézem amit írtál. Hogyan ismerem meg ezt az kütyüt?
pettinke2016-09-01 22:54:18 // 79512
kormányoszlopon a zár körül van az immo érzékelő antennája. annak a csatlakozója szokott kontakthibás lenni.
Azzurro2016-09-01 21:26:11 // 79511
Sziasztok!

Volna egy kérdésem! Tapasztalatokra, esetleg probléma megoldására vagyok kíváncsi.
Alfa 166 Jtd 136E lenne szó. Indításkor a kulcs nem alszik el a kijelzőn és így nem is indul a vas.Gondolom én, hogy az imójával lehet a gond. Mivel a másik kulccsal is megpróbáltam és a hiba továbbra is fent maradt.
Javítható, vagy esetleg komplett imó csere a megoldás?
Piritu - 1.000.0002016-09-01 20:17:52 // 79510
Nekem eddig 4 ellenállásból a 2 kocsimban 3 meghalt. relé egy sem...
medcare2016-09-01 20:06:06 // 79509
A lassú fokozatot a klíma nyomásérzékelője kapcsolja. Azt hogy tudom kimérni, hogy kapcsol-e? Szakadásmérővel?
Coyote2016-09-01 19:14:20 // 79508
nálam is volt ilyen, a biztosíték szokott kimenni benne.
a régi Nagy Öregek szerint a 30-as az kicsi hozzá a 40-es meg túl sok. én anno kicseréltem a komplett biztosítékot foglalattal és saruval együtt azóta működik.
ja, és egy apró trükk.....

leállítás elött ki kell kapcsolni a klímát manuálra és a fokozatot levenni a nullára.
így gyújtáskor nem kap sokkot a klíma biztije (szvsz)
ez a módszer eddig be vált. mióta így csinálom nincs gond vele sose.
medcare2016-09-01 18:46:02 // 79507
Felcseréltem a két relét, most is megy a gyors fokozat, a lassú nem...
medcare2016-09-01 18:44:40 // 79506
Akkor, amit belinkeltem alkatrészt, lehet nem is kell ellenállást tartalmazzon s direkt van megszakítva?
gradvolttomi2016-09-01 16:08:22 // 79505
Kihúzod és az oldalára a vonalkód matrica környékére nincs ráírva?
Gin1452016-09-01 15:52:42 // 79504
Sziasztok.ICS kód problémám van :/ Nem kaptam meg a kódot!Valakinek ötlet?
atis_166jtd2016-09-01 13:06:59 // 79503
Nekem megy mind a kettő lassan is és gyorsan is. Csak két relé van benne egy lassú menetre meg egy a gyors menetre.
Don Gombóc2016-09-01 11:29:45 // 79502
Mind a kettőnek van külön külön reléje, általában az szokott beszarni, sőt ha beég akkor meg nem enged el és csak áramtalanítással lehet a ventilátort leállítani. A sönttel nem volt soha senkinek gondja viszont a relékkel igen, bár azzal sem olyan sok. Hiába elöregszenek. Mondjuk az ellenállást ki is lehet mérni. És ha jól emlékszem a kisfordulatú finom hűtésnél csak a menetirány szerinti bal oldalinak kell mennie.
Piritu - 1.000.0002016-09-01 06:53:29 // 79501
Igen.
Tudtommal az ellenállás egyszerűen sorba van kötve a ventilátorral.
medcare2016-09-01 06:00:10 // 79500
Lehet olyan, hogy arelé "késve" húz be?
medcare2016-09-01 05:59:09 // 79499
Annak meg 0,4 Ohm az ellenállása. Ha rövidre zárom azt a két vezetéket, akkor max-on kell pörögjön?

Nem találom a kapcsolási rajzát, pedig egyszer letöltöttem a teljes CD-t.
:-(
atis_166jtd2016-08-31 23:17:18 // 79498
Igen, a 2-es számú bizti illetve az A jelü relé az övé. Ha esetleg megint elolvadt akkor cseréld le maxi biztire. Nekem azóta nem melegszik mióta az van bent. Próbálkoztam én is mindennel.
Piritu - 1.000.0002016-08-31 21:14:22 // 79497
Elvileg a másiknak kéne mennie.
gradvolttomi2016-08-31 20:44:56 // 79496
Igazán nincs mit, örülök ha tudtam segíteni és csak ennyi a gond. (De azért nem bánnám ha más is megerősítené...)
medcare2016-08-31 20:41:26 // 79495
Hálás köszönetem!
gradvolttomi2016-08-31 20:30:42 // 79494
Emlékeim szerint a 2-s számú bizti (91.ábra, a kézikönyv viszont nem említi) :



medcare2016-08-31 20:14:16 // 79493
De néha meg elindul. Tudod melyik az? Szerintem ezt már szereltem s készítettem neki új biztosítékházat. Pontosan nem emlékszem. No ezért kellene blogolni...
medcare2016-08-31 20:12:17 // 79492
Ez a hiányos alkatrész...
gradvolttomi2016-08-31 20:10:13 // 79491
Nálam ugyanez a jelenség volt -> a szélvédő alatti biztosíték ment ki.
medcare2016-08-31 19:44:51 // 79490
És az mitől van, hogy az utasteret szellőztető ventillátor nem indul be, a központi egység hibát dob, Air Cond. Failure?
medcare2016-08-31 19:31:26 // 79489
kettő... Az lehet, hogy ha az egyik ellenállás rossz, akkor a másik ventillátor sem működik?
Piritu - 1.000.0002016-08-31 19:24:26 // 79488
Hány ventilátor van a hűtődben? Ventilátoronként van egy-egy előtét ellenállás. Cikkszám alapján lehet újat rendelni.
csokagm2016-08-31 19:09:31 // 79487
Beszart az ablakmosóm. Nem is búg. Első körben, mit nézzek meg? Ez olyan amit jó esetben otthon megtudok oldani? Biztosíték, esetleg az egész motort macerás cserélni?

Megyek 10-én Zéhez, de örülnék ha működne. Pályán a bogarak miatt jól jönne.
medcare2016-08-31 17:47:56 // 79486
Ja! Áram az van a vezetékekben, bisztosíték az 1. fok. 40 A, a 2. 60 A mindkettő jó. Relé ok. Felcserélve is működik a gyors fokozat.
medcare2016-08-31 17:46:36 // 79485
Két 0.18 Ohmos ellenállás van a 166 jtd hűtőjében? Mert az alsón nem találtam ellenállást. Szerintem letört már rég. Nincs valakinek elfekvő? Szerintem az is kell oda, nem?

Köszönöm!
medcare2016-08-30 09:49:53 // 79484
Nem megy a hütöventi 1. fokozata. Olvastam a fórumon, hogy 156-osban tipikus hiba s gyakran elötétellenállás szakadása a hiba. A gyors fokozat meg úgy dübörög, hogy ihaj! (Ez az eladásra szánt kocsiban van így, de orvosolni szeretném.) Tudnátok segíteni mit nézzek át?

Köszönöm.
medcare2016-08-30 08:39:38 // 79483
Hála az égnek! Felülröl cseréltem ki, kivettem az önindítót. Korábban 1x már ki kellett szereljem, mert zárlatos lett. Szombathelyen egy idösb szaki megcsinálta 3000 Ft-ból (nem mindíg kell újat venni vagy bontottat, a fiaimat is erre tanítom).

Közben sikerült szert tennem egy FL-re a sógoroktól. Kisebb külcsinyi, használatból adódó sérülések ellenére nem lelakott. Mondjuk a váltó zavarhatta a krapekot, mert majdnem beváltottam vele 100-nál hátramenetbe. Mint kiderült a müanyag konzolból elülsö részén kitörött egy 3szögletü kis rész, nem csoda. Hajtottam bele átmeneti megoldásként egy alu lapocskát, amit süllyesztett csavarral rögzítettem. Azóta patent.
Putyesz2016-08-29 20:52:11 // 79482
Akkor az volt a baja neked is?....de a lényeg hogy újra tol mint az állat! ;)
FRC2016-08-29 16:08:28 // 79481
Sziasztok! 166 hoz keresek piros kulcsot azaz abból is csak a nyomtatott áramkört (elektronikát)
medcare2016-08-29 13:19:13 // 79480
No, ez is kb úgy ment, olyan echte öregurasan. No, de most...
:-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak