Fórum >> Típusok >> 164-166

Mateus2016-06-23 18:52:10 // 79329
Sziasztok!
Van egy rovarszemű 166-osom, és két DPS mélynyomót szeretnék rakni a kalaptartóba,mert ebbe nincs gyárilag, viszont kábelezést láttam a hangszórók helyén.
Kérdésem, ha megveszek két gyári DPS mélynyomót erősítővel, és rákötöm a kalaptartóba a helyükre, akkor az működni fog a gyári ICS-sel?
Válaszokat előre is köszönöm!
KisP2016-06-23 09:16:57 // 79328
Bocs, hogy belevaú, de ha nem fogy az olaj akkor az miért lenne baj?
Nálam a Boxer is csak akkor eszi az olajat, ha tartósan magas fordulaton pörög (pl. autópálya). Városban egyébként nem.
JTD is minimálisan fogyaszt, az lehet azért mert az olajszűrőnél csöpög picit,mert a szűrő lelazul (!) aztán rá kell tekernem időnként. Köv. olajcsérénél más szűrőt veszek...
vologya[kendács mester]2016-06-23 06:28:51 // 79327
3 literes cartársak tapasztalata érdekelne. Olajcsere előtt állok. Selenia 10W-40 20K Alfa Romeo (bár nem-tudom van e különbség a nem Alfa Romeo-s és e között) van benne és majdnem pontosan egy 10e jártam rá. Eddig kb. 2.5 -3 dcl kellett hozzáönteni. Ez az olajfogyasztás mennyire normális? Ezzel egykorú kocsijaim azért többet megettek, még ha jó állapotban is voltak motorilag. És gondolom a kevés olajfogyasztás nem csak pozitívum lehet.
gecsa2016-06-22 21:30:02 // 79326
Ja, már ideje lenne jogsit szerezned. 😁
FRC2016-06-22 12:03:41 // 79325
nyerő hirdetés:

vologya[kendács mester]2016-06-22 08:03:55 // 79324
Megmondja nekem valaki gyorsan, hogy a főtengelyen lévő ékszíjtárcsa anyacsavarja milyen méretű (166 V6 3.0)?

Köszönöm előre is.
atis_166jtd2016-06-22 07:54:03 // 79323
Le kell venni a kormányt. Utánna jöhet az egész kormánykapcsoló.
Bilux2016-06-21 21:59:04 // 79322
Köszi.
A kart hogy kell leszedni?
tbesze2016-06-21 21:44:58 // 79321
Húúúú de jó lett! :-) Gratula.
Putyesz2016-06-21 20:11:20 // 79320
Szééép.....a régi nagyvadamra emlékeztet!!!!!
Kimis1112016-06-21 18:38:13 // 79319
Mostanság
Coyote2016-06-21 17:56:58 // 79318
Sziasztok. Mostanában kicsit rosszalkodik a nagyvad.
Két hibát is produkál rendszeresen.
Az egyik az az, hogy üzem meleg motornál magától meg emeli az alapjárati fordulatot 1000-re, majd egy idő után vissza áll normálisra.
A másik az hogy a vízhőfok mutató néha magátol felugrik 130-ra majd vissza, közben ki gyullad a check lámpa is.
Ki olvastattam a hibát a szervízben és ezek találták a fiuk:
Turbó nyomás érzékelő,
Akku főrelé
Motorolaj szint szenzor
ABS, ASR,ESP, kézifék figyelmeztető lámpa
Eseteg mind ennek lehet az okozója, hogy induláskor túl nagy feszültséget vesz fel az önditó? Sajna az tuti csere érett, de már úton van az uj belőle.
KisP2016-06-21 14:41:24 // 79317
Ok. Megvan, rájöttem.
KisP2016-06-21 12:11:39 // 79316
Hogy lehet a FL-s xenon lámpa kábelét kihúzni? El kell tekerni vmelyik irányba vagy hogy? Hiába rángatom nem jön ki, hibakereséshez le kellene szednem.
atis_166jtd2016-06-20 23:51:58 // 79315
Szét kell szedni a komplett kart és egy kallantyún lévő kopást feltölteni. De kérsezd kimis kollégát neki lesz képe is.
Bilux2016-06-20 23:20:33 // 79314
Indeksz kart nem húzza vissza kanyarodáskor, mi lehet a baj?
Gabor_1662016-06-20 23:13:18 // 79313
AZ a baj nem olvastam 2 napja a forumot nem lattam a kerfesed pedig lefenykepeztem volna meet pont most kellett ismet visszafeszegetni azt a lemezt.Kozvetlenul a tarcsa mogott van csak levett kerekkel behajolva a fek moge fogod eszrevenni.
tbesze2016-06-19 14:56:22 // 79312
Már hátul is rendben!
tbesze2016-06-19 14:52:48 // 79311
Tempomat is pipa! :) Köszönet a szakmai tanácsokért atis_166jtd - nek!
Don Gombóc2016-06-18 21:37:48 // 79310
Írtam az oldaladra. :-)
kgth2016-06-18 20:25:24 // 79309
Köszönöm, róluk már sok jót hallottam!
Smith2016-06-18 15:48:37 // 79308
Gabor_166:

Csikorgás ügyben: Benyúltam a féktárcsa mögé, de én nem érzek ott semmi lemezt. Hol kéne keresnem?

Egyenesen haladva nem hallatszik semmi, de ha kicsit eltekerem a kormányt akkor biza rögtön rákezdi. :(
gecsa2016-06-17 14:02:47 // 79307
Csörgő Várpalotán. Kedesd Csöri tagot.
kgth2016-06-17 10:17:01 // 79306
Üdv Urak, egy kérdésem lenne.

Hidegen nyikorog és kopog, rázza a kuplungpedált, 1800-as fordulat körül rezeg a bódé, a motor nehezen pörög fel. Ez a kettős tömegű lendkerék végstádiuma igaz-e?
Két szerelőnél jártam vele, egyik szerint hidrotőke (menekültem), a másik szerint a dízel az ilyen (nagyon gyorsan eljöttem).

Kérlek javasoljatok egy hozzáértő, megbízható alfaszerelőt vas megyében.

Előre is köszönöm, sziasztok!
kgth2016-06-17 10:17:00 // 79305
Üdv Urak, egy kérdésem lenne.

Hidegen nyikorog és kopog, rázza a kuplungpedált, 1800-as fordulat körül rezeg a bódé, a motor nehezen pörög fel. Ez a kettős tömegű lendkerék végstádiuma igaz-e?
Két szerelőnél jártam vele, egyik szerint hidrotőke (menekültem), a másik szerint a dízel az ilyen (nagyon gyorsan eljöttem).

Kérlek javasoljatok egy hozzáértő, megbízható alfaszerelőt vas megyében.

Előre is köszönöm, sziasztok!
vologya[kendács mester]2016-06-15 09:37:43 // 79304
Régebben kérte itt valaki a linket a vezérlés blokkolás készlethez, most megtaláltam. Bár én eBay ről vettem , de a Paypal szerint ők a beszállítók.
tbesze2016-06-14 20:19:57 // 79303
pü-ben kereslek. Köszi.
tbesze2016-06-14 20:19:13 // 79302
A kart már be is tettem, de sajna vezeték az nincs. Úgy hogy most jön a vezetékezés. Köszi.
atis_166jtd2016-06-14 19:51:22 // 79301
Csak felső kitámasztót kell kivenni hogy legyen hej.
cZ2016-06-14 15:45:15 // 79300
Szia!
Nagyon köszönöm a választ! Így nem állok neki mindent kibontani az autóból!
1000hála :)
KisP2016-06-14 14:47:38 // 79299
Igen rögzítőre. Tehát akkor meg tudom anélkül is oldani? Az jó. A motor tartó bakot gondolom le kell kötni, hogy hozzáférjek, igaz?
atis_166jtd2016-06-14 14:16:43 // 79298
Már mint rögzítőre gondolsz? Nem. Minden jelölve van. Csak ne húzd túl a szijjat.
atis_166jtd2016-06-14 14:15:33 // 79297
Nem kell sokat bontani, ha még nem csináltad akkor az a leg egyszerűbb ha kiveszed a közép boxot. Mást nem kell. Így kényelmesen hozzáférsz mindenhez.
grande bandi2016-06-14 13:50:42 // 79296
Én szereltem be 2004 -es facelitfesbe. 2,4 jtd manuális volt. Be volt hozzá kábelezve. Akksi le, kormány le kapcsoló cserél és vissza minden , persze ügyesen. Előtte azért nézd meg van-e vezeték hozzá. Vedd le a kormányburkolatot és kiderül.
KisP2016-06-14 13:46:58 // 79295
Csak az Elearn-ben tudsz ilyesmit keresni.
cZ2016-06-14 12:50:12 // 79294
Sziasztok!

Nyilván ezerszer kérdezték már, de -az amore keresőmotorja valami borzalom- meg tudjátok mondani hol találok valami frankó leírást a 166-os kézifékkötél (bowden) cseréjéről? :S Nincs kedvem fölösleges kárpitokat lebontani a hátsó ülésnél.
Nagyon köszönöm a válaszokat.
KisP2016-06-14 10:59:49 // 79293
Vezérlés és vízpumpa cseréhez szükséges vmilyen speckó szerszám? 2.4 JTD 10V
atis_166jtd2016-06-13 18:18:59 // 79292
Igen raktunk. Nem egy ördöngős dolog.
KisP2016-06-13 14:04:54 // 79291
Nincs nálam az emelőm, hogy megnézhessem a szenzorokat, de az lesz az első, hogy megvizsgálom amint tudom. Köszi az infókat, hasznos.
forrasr2016-06-13 13:46:29 // 79290
Futóműnél lévő szenzorok rendben vannak?rudazatuk a faudi fejnél be szokott rohadni, és van hogy le is törik a lengőkarról, vagy letöri a műanyag füleit amivel fel van fogatva a szenzor, onnantól össze vissza állhat. Baloldalon elöl hátul van a kerék mögött, a lengőkarra van a rudazata rögzítve. Túl magas értéket adhat ha határértéken kívül van a szállított feszültségjel. 3 pines a csatlakozója, tesvezeték, táp és jelvezeték megy rá. Nincs bal és jobb vezérlő, a lámpán csak trafó van, a vezérlő a bal első ülés alatt van a szőnyeg alatt egy kis műanyag házban, oda futnak be a szenzoroktól a szálak, és onnan megy a motork felé a szabályzás. Tápot azt a világításkapcsoló után kapja az egész rendszer. Elearnebn van rendes nyomtatható kapcsolási rajz is.
KisP2016-06-13 12:33:01 // 79289
Sziasztok.

Akad egy két orvosolni való dolog az autómon,de van ami nagyon fontos lenne, ebben kérném a tanácsokat. Úgy tűnik valahol ereszt a hűtővíz, mert tegnap délután mikor mentem haza klímázva és a szélvédőre irányítottam, elkezdett párásodni belülről a szélvédő alja az anyós oldalin. Kissé meglepődtem, hiszen ősszel volt fűtőradiátor cserélve. Aztán az is lehet, hogy azért vagyok már idén 3-4 szer beteg ugyanazokkal a tünetekkel, felső légúti bakteriális fertőzés, mert tele van bacikkal, gombákkal a szellőzőrendszer.:( Háziorvos már el akar küldeni kivizsgálásra. Kérdezett a klímázásról, munkahelyemen nem használjuk (még), autóban viszont megy, mikor éppen kell. Automata módban van.
Középkonzol mögötti részt megvizsgáltam, nem vizes, elvileg a fűtőradiátor nem ereszt.
Pollenszűrőt cseréltem pont előtte egy napja.
Na most mit csináljak, hol szedjem szét? Vinném ózonos fertőtlenítésre a gépet, de előtte jó lenne kiderítenem hol a hiba.

Másik kevésbé fontos: Xenon rendszer MES-re dugva, B1003, B1020, B1021 hibát dob. Nem is mozognak a lámpák, valszeg vészüzemmódban van. Kalibrálásra hibát dob, nem is engedi, hogy bármit is teszteljek. Érvénytelen ISO számot ír a bal oldali vezérlőre.

tbesze2016-06-13 12:23:38 // 79288
Sziasztok! Szerelt már be valaki utólag tempomatot? 2002. JTD manuális.
kalo166TB2016-06-13 12:06:01 // 79287
és turbócső repedés is lehet...néha ránézésre nem is látható, mégis van rajta 5cm-s repedés. Nekem ez a TB-nél is és a JTD-nél is megvolt... mindkettőnél jelentős volt a teljesítmény vesztés
Putyesz2016-06-12 22:43:36 // 79286
Köszi az infót!!!!
forrasr2016-06-12 22:34:01 // 79285
Gyáriakat -Alfa Romeo-Fiat kereskedés, vagy http://www.alkatreszlink.hu/ -meg még egy csomó helyen 4-500 Ft körül volt darabja ahogy emlékszem, arról nem tudok, hogy a toldat is oda csatlakozik-e, de jó eséllyel
forrasr2016-06-12 22:32:13 // 79284
Légkondi hiba jó eséllyel a külső belső keringetés állító kar hibája, jobb elöl a szélvédő alatt, tompa puffanás jelzi ha el van szabadulva mikor becsapod az ajtót, kívülről állva hallani
forrasr2016-06-12 22:30:37 // 79283
Lehet a túltöltés oka a letapadt geometria(kormos a geometria állító gyűrű és lamellák, és nem bírja megmozdítani a vákum-140 lovas vákumvezérelt már), vagy eleve a vákumvezérlésében van a hiba(vákumcső,vezérlőszelp stb), de lehet mechanikus gondja is a csigának.

Can-bus.os téma érdekes, nekem a jobb hátsó lámpáról van megcsapolva a horoghoz a villany, vagyis csak jelet vettem le és relézve van az összes szál. Can bus nincs az autóban, így nem kellett nekem hozzá vezérlő, el nem tudom képzelni mi volt nálad a gond.
Putyesz2016-06-12 15:00:38 // 79282
Urak...zender küszöbhöz ugyanolyan patentok kellenek mint a gyárihoz?
Hol tudok ilyet rendelni?
tolobiker2016-06-12 12:43:14 // 79281
hibakód olvasás volt, turbo túltölt, ezt írta ki, a hibát töröltük, de nem néztem azóta...
A loudlink-et megnézem, bár most a neten találtam cd tárat,ami fiatba való elvileg használt.....
tolobiker2016-06-12 12:38:36 // 79280
köszi, megnézem
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak