Fórum >> Típusok >> 164-166

atis_166jtd2016-05-08 21:37:55 // 79079
Ha a toldásnál folyik ahol a fém-gumi csatlakozik akkor vidd el egy hidraulika cső készítőhöz, ő présel rá neked új csövet.
Csibcsa2016-05-08 21:16:22 // 79078
Üdv Mindenkinek! Ma megoldódott az állandó folytószelep hiba,ecu csere kellett hozzá, valósinü beázott valamikor. Jipííí. Átalakítottam a szívócsövet, az itt látottak alapján. Ez lett belőlle.
gecsa2016-05-08 18:26:29 // 79077
Azért most már nem szedem ki megint. Nem vészes, aksi le, tűzfal ki, ablaktörlő szerkezet ki, így már csak egy csavar lesz, ami szar helyen van, de negyedes krova hosszabbítóval és csuklóval simán viszi. Minden csavar adja magát.
vologya[kendács mester]2016-05-08 18:14:00 // 79076
Hála érte! Csak ez a 2 képed van (ami a blogodban van), vagy van még valahol?
Peta742016-05-08 18:02:45 // 79075
Szia! Én csináltam!
KisP2016-05-08 14:40:27 // 79074
Szivárgó olajhűtő csövekre mi is a megoldás? Lassan foglalkoznom kell vele, mert reggelente pár cm átmérőjű olajfoltot hagy az autóm. :(
atis_166jtd2016-05-08 14:27:34 // 79073
Sajna a gumi tömìtés adja meg magát ahogy a kis csövek vannak belepréselne a végébe. Zárd le fújd fel kb 0.8 bar nyomásra közben tedd egy lavor vizbe. Látni fogod hogy szinte minden csőnél gyönygyözik.
Én annak idelyén a 33-ba javítottam mert nem lehetett kapni. Kicsit kokány megoldás volt, de sikerűlt. Az egyik kollégámtól vettem hütőgép ragasztót, szépen szétszedtem a radiátort és a gumiágyat kivettem belőle. Minden csövet beragasztottam. Utánna hibátlan lett. De ebbe lehet kapni és egy darabig jó lesz.
vologya[kendács mester]2016-05-08 13:53:53 // 79072
Szurkolok! Csinálhatnál fotódokumentációt, mert neki látnék én is :-)
gecsa2016-05-08 12:09:58 // 79071


Jobb képem nincs, de érdekes, hogy a radiátor egészségesnek néz ki, alatta viszont tocsogott a fagyálló. Bilincsek szorosak voltak, a csövek meg szintén rendben. Majd szemrevetelezem jobban..
gecsa2016-05-08 12:02:30 // 79070
Már bent is az új. 😀
csokagm2016-05-08 11:11:05 // 79069
Loudlinkes generátor zajra van valami megoldás? Néha picit zavaró már mikor számot váltok, vagy valami lágyabb zene szól.
atis_166jtd2016-05-08 10:47:00 // 79068
Hajrá. Drukolunk! Csak türelmesen!!
gecsa2016-05-08 08:22:32 // 79067
God mode ON
Iddqd
Idkfa

Induljon a fűtőradiátor csere. 😀
Smith2016-05-07 22:13:21 // 79066
Remelem tenyleg csak ennyi! Koszonom!
Smith2016-05-07 22:12:37 // 79065
Nekem volt ennel jobb. A 164.
Gabor_1662016-05-07 21:15:55 // 79064
Fektarcsa mogott van egy vekony lemez beleer a tarcsaba vissza kell feszegetni a helyere vagy ki kell szedni es nem fog csikorogni.
AlfaZoli1662016-05-07 20:05:40 // 79063
Sziasztok
Csak egy aprócska észrevétel
Mikor
Megvettem a 166 ost minden ismerősöm talán egy két kivétellel
Hülyének tartott,hogy uristen hogy lehet alfát venni stb
Nos a személyes tapasztalatom 5 hónapja hogy soha ilyen jo autóm nem volt pedig vilt már mercim is es annál jobb is
Nektek mi a tapasztalatotok?
Kizárólag benzinesről beszélek
Üdv
Smith2016-05-07 14:39:15 // 79062
Hat nem :)
Teli az 16-os, nyarii 17-es, de azzal is csinalja. Nem gumicsikorgas sajnos :(
Public Enemy2016-05-07 12:47:25 // 79061
Esetleg még téligumi van fennt? :-))
Smith2016-05-07 12:31:15 // 79060
Kérdezek én is egyet, hátha valaki...

Bizonyos kanyarodási ívnél, elég jelentős csikorgást hallok előlről. Nagyon zavaró, pláne most hogy lehúzott ablakkal lehet közlekedni :(

Ahogy érzékelem, kb. a kerék forgási sebességével azonos a csikorgás üteme is. Jobb és bal irányba is hallható.

Esetleg valakinek van tippje mi lehet? Érdemes vele foglalkozni?
Alfabundi2016-05-07 12:13:40 // 79059
Úgy lesz, köszi!
Smith2016-05-06 17:55:08 // 79058
Igen. És ajánlott egyben cserélni mindet.
gecsa2016-05-06 16:01:09 // 79057
Az én gyanúm inkább a fagyálló lecsapódása lenne.
Don Gombóc2016-05-06 15:09:20 // 79056
Ez a beltér ragacsosodás biztos hogy nem autó függő akinek ilyen volt, az elbaszta akaratán kívül valamilyen csodaszernek hitt cuccal.
Alfabundi2016-05-06 14:37:08 // 79055
Kedves JTD-sek! Ha indítás után párszor bevillog az izzítójel az azt jelzi, hogy valamelyik rossz?
gecsa2016-05-05 16:13:21 // 79054
Ne áruld el a titkot! 😀😀😀
vologya[kendács mester]2016-05-05 07:58:40 // 79053
Van az a lejtő mi felénk is :D
gecsa2016-05-04 19:03:09 // 79052
Mondjuk ezt az átlagot simán hozom én is.. :P
AlfaZoli1662016-05-04 14:51:30 // 79051
Az az egy nem működik sajna :-)
gecsa2016-05-04 12:13:22 // 79050
Felétek még elég hideg van. 😀😇
AlfaZoli1662016-05-04 09:39:41 // 79049
Nem fogyaszt rosszul a nagyvad 😀😀😀😀
KisP2016-05-04 08:13:11 // 79048
Szerencsére nálam is egyben van.
Nyilván idővel minden autó elporlad, ezzel nem lehet mit kezdeni,maximum csak késleltetni. Én a tartósságra írtam azt amit írtam , ha újként tekintünk a 166-osra és a 159-esre akkor a 166 nyer anyagminőségben.
gecsa2016-05-03 22:56:30 // 79047
Csak átlag 15.. És átlag 400000-es futással..
vm2016-05-03 22:21:10 // 79046
Hány éves autókról beszélünk?
gecsa2016-05-03 21:46:12 // 79045
Úgy érzem nem lesz kedvenc időtöltésem a fűtőradiátor csere. 😀
atis_166jtd2016-05-03 18:44:46 // 79044

Klíma ügyben mutatom nektek mi az ami miatt gyengélkedik a hűtés főleg városi tempónál. Ez az amit legtöbb klímás nem csinál. /tisztelet a kivételnek/ csak ráfogják valamire miért nem hűt rendesen. Vagy esetleg miért kell évente vagy ne adj isten havonta tölteni.
gecsa2016-05-03 17:27:05 // 79043
Az állapot mindig is gazdától függött és függ is. Nekem pl egyben van a belterem is..
vologya[kendács mester]2016-05-03 13:12:17 // 79042
Hát ebben igazat kell adnom. Főleg a kesztyűtartó és a hátsó retesz elég undorító tud lenni :D De erre is van megoldás. Mindenkinek más :-)

Ja és visszatérve az eredeti kérdéshez 166 helyett csak egy valamit tudok elképzelni. Lancia Kappa 3.0 V6, csak hogy maradjon a Busso fealing :-)
KisP2016-05-03 12:05:40 // 79041
Ennyi? :)
Hát azért anyagminőségben a 166 se olyan hűdeszuper..
Gondolok itt a lemálló beltéri elemekre,a hatsó kis rekesz fedelére, stb. Tény, hogy szépnek szép.
Garázs2016-05-03 11:33:30 // 79040
Köszi szépen. :)
vologya[kendács mester]2016-05-03 08:09:10 // 79039
Ezt most látom először, de tetszik nagyon: https://www.youtube.com/watch?v=O_zDXwcSBPA
Főleg a DRL és az irányjelzők.
gecsa2016-05-02 23:00:28 // 79038
Helykinalat, anyagminoseg, azert erzodik, hogy egy osztallyal feljebb van.
KisP2016-05-02 22:03:46 // 79037
Én még nem ültem 159-ben, de több helyen olvastam, hogy a 166 jobb. Mibe jobb? Valaki meg tudná fogalmazni konkrét tényekkel? Komolyan érdekelne.
farki2016-05-02 21:32:09 // 79036
Munkába járni kis köbcentis occon üzemeltethető benzines offos, hétvége & ünnepnap marad6 a nagyvas.
Szerintem 😜😜😜
Smith2016-05-02 19:37:32 // 79035
Egyre inkább aggaszt egy gondolat pár napja. Mi lesz ha kihullik alólam a vas? Megbízható, meg minden, sosem hagyott cserben, de mi lesz ha. Mi lesz helyette? Mibe üljek át? Nekem munkába járás eszköze is, más lehetőségem nincs. Nincs semmi normális Alfa ami tetszene is, és kifizethető. 159? Akárki átült bele a 166-ból, mind azt mondta, jól megy, szép, de.... közel sem 166. Fanyalgás. Új értelmes nagyvad nincs. Giulietta tetszik, de alaphangon 11 millióm nincs. Kell neki 3-4 év mire kifizethető lesz. És ugye annál is azt írtak, hogy egy 15 éves 166 még mindig bőven luxus a Giuliettához képest. Akkor? Merre tovább? Off-os gép addig míg lesz valami vállalható Alfa? :(
Alfabundi2016-05-02 18:54:21 // 79034
Megnéztem, a biztositékház mögött be van relézve meg van rajt egy bizti is onnan megy tovább arra a műszerfal közepe felé nem látni hova. Járó motornál elkapcsoltam a relé meghúz de látszólag nem történik semmi... Na mindegy ez lehet örök rejtéj marad.
Coyote2016-05-02 17:28:20 // 79033
Lehet hogy dallam kürt volt benne vagy valami csipogó csak eladás elött ki szerelték belőle.
csokagm2016-05-02 16:53:01 // 79032
Urak!
Van egy kis problémám.
Van DSP is az autóban illetve már nem a gyári hangszórók szólnak, valamilyen Alpine-t vettem de már nem igazán emlékszem a típusra.. Eddig teljesen jól be volt állítva, és jól is szólt, de le lettek húzva a saruk és azóta nem az igazi. Beállítottam a hangzás fasza, de mintha a teljesítmény nem lenne az igazi.
Tanácstalan vagyok.
pettinke2016-05-02 16:01:16 // 79031
nyisd le a fedelet, és nézd meg, a kapcsoló fenekéről hová mennek a drótok...
Alfabundi2016-05-02 15:39:40 // 79030
Sejtettem... A riasztó az gyári a csomiban ki lehet kapcsolni. Légkürtöt nem láttam sehol. Az immót ha már kapcsolóra tették míért nem kötötték ki simán. Amúgy a kocsiban minden müxik, nem világít semmi hiba, ugyhogy már csak az utolsó verziód lehet. Emiatt nem is merem elkapcsolni soha! :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak