Fórum >> Típusok >> 164-166

Gábor1662006-02-26 13:51:13 // 7629
Akkor egy fokkal jobb mint a Lucas. Ott a fékhatás is nagyon lecsökkent. (még a 164 TB-nél)
András bácsi2006-02-26 13:48:15 // 7628
Annyi csak, hogy üvegesedik a felülete, és csikorok. Nagyon idegesít, bár a fékhatást nem befolyásolja.
Gábor1662006-02-26 13:30:37 // 7627
Bandi: Bocs, nem is köszöntem vissza: Szóval: SZIA! Az az igazság topicban (kivéve, ha reggel én nyitok) nem szoktam. Nem találom az Ate problémádat lentebb. Mi volt a gond? Legfeljebb Don Gpmbóc le böbeszédű-z. :-)))
András bácsi2006-02-26 13:24:05 // 7626
Konkrétumokat nem kérdeztem, de néhány ezer forintos árakat hallani. Egy próbát nálam megér.
Gábor1662006-02-26 13:18:49 // 7625
Bandi:
Én viszont határozottan ajánlom a Galfer GA 3853-at.

Mennyiért sütnek egy olyat aminek hidegen is 0,4 felett van a súrlódási együtthatója?
András bácsi2006-02-26 12:59:55 // 7624
Hello Gábor! Addig ráér, kösz. Ahol sütnek, állítólag nem csak hagyományos anyagok vannak, hanem versenycélúak is. Valami közteset akaraok, mert elegem van az állandó felületi beégésből. Az Atét nem ajánlom igazán: most az van bent és lsd. feljebb.
Gábor1662006-02-26 12:55:34 // 7623
Bandi: Nem tudom mennyire sürgős a dolog. Nekem kb. egy hónap múlva cserélnem kell első betéteket. Ha akkor ráér, megmérem. Mindenki: Gondban vagyok, hogy a jól bevált, de kicsit drága Galfernél maradjak, vagy valami más legyen. Pl: Ferodo FDS1334, Mintex MDB1950 esteleg Ate? Kinek milyen tapasztalatai vannak? (Elsősorban a 310-es tárcsával rendelkező autók esetén.)
Alfa Hím2006-02-26 10:10:21 // 7622
Helló csajok!:-) Ma reggel arra ébredtem, hogy xxx-vagyok. Tegnap voltam 30:-( Öregszem basszus.... Mostanában azért voltam ritkán, mert reggeltől estig suli van. Ha megyek dolgozni, látom lesz mit visszaolvasnom:-) Esztergomi talira jöttök? Én ha megyek, ott is alszom, most keresek valami jó szállást. Tud valaki ajánlani valami nagyon faszát? Az asszonyt el akarom kényeztetni kicsit, nehogy azt higgye már, hogy csak az Alfák érdekelnek:-)
András bácsi2006-02-26 10:06:25 // 7621
A nagyobbé jóval vékonyabb 15mm körüli.
Gye'2006-02-26 10:04:50 // 7620
hi, most jöttem rá, hogy a polcomon itt figyel a gyári új első fékbetétgarnitúrám. Na ez 19.3mm vastag, ebből 12,5mm a fékanyag, a többi a vas. Ja ez ugye 283as tárcsához való, de gondolom a nagyobbé sem lehet több.
András bácsi2006-02-26 09:06:52 // 7619
Saccra én is tudom, hogy ennyi. Akarok a régi vasra valami jó anyagot süttetni, azért kéne.
András bácsi2006-02-26 09:05:51 // 7618
Jó-jó, de a példában 150 kiló volt. :)))
András bácsi2006-02-26 09:05:21 // 7617
Rendben vagyon, majd beszélünk róla.
Vader (a Gróf)2006-02-26 09:02:33 // 7616
Ciaoadjonistenjóreggelt!Hívlak!
Don Gombóc2006-02-26 09:00:55 // 7615
Green Vader zöld nagyúr csörrentsen meg a telefonomon ha tud mert nem tudok írni. A fényszóróval kapcsolatosan. Egy kép van róla az oldalamon de az nem sok.
Don Gombóc2006-02-26 08:59:27 // 7614
Na Isten áldja az urakat megyek Mohácsra busójárásra, azt hiszem be is állok közéjük. :)
Don Gombóc2006-02-26 08:57:36 // 7613
Vazzeg meg akartam mérni amikor új volt de csak a betétet mértem de azt is elfelejtettem. A betét az kb 12mm a vas kb 4-5mm Asszem ezzel nem sokat segítettem :))
Don Gombóc2006-02-26 08:54:08 // 7612
Egyetértek, de az ülléshez annyit hogy az én 125 kilómmal még tökéletes így 200 ezer után is.
Don Gombóc2006-02-26 08:51:45 // 7611
Erősem gondolkodom rajta asszem vevő leszek már a gumik miatt is, de lehet hogy csak a gumit ha nem gond. Majd személyesen megbeszéljük legközelebb addig stipi stopi.
Don Gombóc2006-02-26 08:48:19 // 7610
Meg lesz bőbeszédű barátom.
András bácsi2006-02-25 18:42:16 // 7609
Én is feladtam a Nőstény luxorát 30%-os részesedésért. :))))
Csumez2006-02-25 18:38:34 // 7608
Pontosan én is erre gondolok. És az Alfa mellett van bőven még hobbim, ami viszi a pénzt. Amikor itthon felhozom a szpojlerezés témát, egyből megtámadnak, hogy akkor nekik is kell valami "luxus". És így már nehéz, mert igazat adok nekik. Nembaj lottozunk.
András bácsi2006-02-25 18:34:31 // 7607
Hát igen, gyerek, házisárkány meg ilyesmi nehezen megy együtt. Félek én is a jövőbe nézve. :)))
Csumez2006-02-25 18:32:07 // 7606
Igen gondolom. Éppen ezért irigykedek, mert én nemtudom megengedni magamnak. Sajnos. Pedig én is nagyon szeretném.
András bácsi2006-02-25 18:30:10 // 7605
Ne irigykedj, sokba volt. Elkezded, és nincs visszaút. :)
Csumez2006-02-25 18:23:47 // 7604
De nagyon frankó! De nagyon jó neked irigykedek. Egomba majd csemegézünk rajta.
András bácsi2006-02-25 18:21:33 // 7603
Itthon van már minden fényezett állapotban. Ha lesz időm addig, akkor felrakom. Bár épp ma jutott eszembe, hogy az első lölöst a ragasztás előtt át kéne fújni: túl sok a karc és a kő. Majd +látjuk mit mond a piktor.
Csumez2006-02-25 18:15:21 // 7602
Egomba már lesz valami szpojler a gépeden? Mert korábban említetted, hogy addigra szeretnél valamit összehozni.
András bácsi2006-02-25 18:12:55 // 7601
Igen, ez a fő ok. :)
Csumez2006-02-25 18:12:20 // 7600
Hát igen, a szpojlerekhez mutatós kerék illik.
András bácsi2006-02-25 18:09:08 // 7598
Valaki nem tudja pontosan a Brembo rendszerű első fék betétjeinek vastagságát a talppal együtt?
Csumez2006-02-25 18:08:18 // 7597
Miért adod el? Jövőre mit akarsz majd felrakni?
András bácsi2006-02-25 18:05:46 // 7596
Nagyurak, a szezon végével megválok a téli kerekeimtől (5x108-as 16-os lemezfelnik + 205/55-ös Nokianok, eddig 5e-t futottak). Ha valakinek igénye mutatkozik, jelezze, akkor nem hirdetem. A felnik 20e, a gumik 60e.
Kilo166 (Droid#1)2006-02-25 16:20:25 // 7595
Nem rokon, de próbáld meg, hogy hivatkozol rám :)))
András bácsi2006-02-25 16:17:14 // 7593
Jaj bocsánat. Prof. K.L-re gondoltam. :):):)
Kilo166 (Droid#1)2006-02-25 16:15:37 // 7592
Aha... mit tettem, hogy ekkora fenyegetést jelentek számodra, hogy ennyire leköteleznéd magad a Donnak?
András bácsi2006-02-25 15:29:32 // 7591
Tök mindegy, hogy mit néz a laikus, mert ha akarják, úgyis átb...ák. Nézze meg, hogy tetszik-e vagy sem, jó -e az ára aztán ennyi. Gyakorlatilag minden zsákbamacska. Sőt még a nagy hírűek általi átnézés is egy hülyeség: egyrészt le lehet zsírozni a dolgot, másrészt sok esetben vagy szarnak a dologra, vagy ők basszák át a vevőt azzal, hogy mi mindent ki kell majd cserélni és persze rögtön árajánlatot is adnak hozzá. Jó példa: friss - és nem vásárolt - műszaki, előtte, közben 2x lengéscsillapító mérés tökéletes eredménnyel, majd a kedves vevő általi szervízben szarok a lengéscsillapítók. Egy hét és kb. 200km után. :)))
Hunor2006-02-25 14:08:50 // 7590
Átvágják az ember fejét még új autónál is.Egy-két ismerősöm tudna mesélni.az Az új autó törve volt,igazságügyi szakértőt vitt utána a kereskedésbe.
Csumez2006-02-25 13:49:58 // 7589
A laikus vegyen egy új autót. Aki pedig nem laikus, az is vegyen egy új autót. Akkor kevesebb az esélye hogy átba@ák a fejét.
gsx-r2006-02-25 13:40:50 // 7588
Akkor mégis mit nézzen egy laikus?Amiket írtam azokat egy laikus is látja,és mind arra utal,hogy érdemes tüzetesebben átnézni mert már barkácsolták.
Csumez2006-02-25 13:30:58 // 7587
Én is ezt akartam mondani. Hűűűű...
András bácsi2006-02-25 13:18:48 // 7586
Apropó: Gombóc! 10-ére kérem Kecskés László kiiktatását!!!
András bácsi2006-02-25 13:17:45 // 7585
Csakhogy Padre nehogy a bőbeszédűségemre utaljon. :))))
András bácsi2006-02-25 13:17:05 // 7584
Ezek mind relatív fogalmak: pl a 166-nál a kopás sajnos elég hamar előjön a kormányon, váltógombon, a köyöklő anyaga alapból szar. A kiült ülés sem mérvadó: pl más, ha egy 150 kilós fazon használja városban ki-be szállogatva, vagy egy 50 kilós pályán sokkal nagyobb megtett km-nél. A kormáynküllö sem mérvadó: pl az enyém x-szer le volt már szedve, hol-ez, hol az lett rápróbálva. És igen idegesítő, ha rosszul rakod vissza, ami pedig már egy ricniné is látványos. Azt is megnézném, aki alfás előélet nélkül megmondja, hogy melyik motrnak milyen a rendellenes hangja. A kartergáz meg a rendes elvezető rendszerrel szerelt motoroknál alig látható. Ezek azért már a fiat124-es motorját jóval meghaladták. :) De nem is ez a lényeg szerintem, inkább a futómű, a kaszni ne legyen húzatva, az elektronyika működjön. Zömmel ezek a húzós tételek. Azt meg el kell fogadni, aki ilyet vesz, hogy a TS hajlamos kikönyökölni, a V/ elszakítani a szíjat, a Turbonál nem ismerheted az előéletét, a JTD meg szinte biztos, hogy többet ment, mint amennyi a háttértárolóban van.
András bácsi2006-02-25 13:08:50 // 7583
Egyetértek, sok dolog megtévesztő lehet.
András bácsi2006-02-25 13:08:23 // 7582
Nem tudom milyen led. :)
gsx-r2006-02-25 13:00:31 // 7581
Igaz! Ge azért vannak intő jelek:kikopott váltó gomb,kormány,ülés,esezleg kirepedezett könyöklő.Motornál csörgö hang,magas háznyomás esetleg kartergáz,kormány küllő nem középen áll....stb
Csumez2006-02-25 12:54:35 // 7580
Sokszor hiába nézed meg. Ki kell fogni. Szerintem.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak