vivalfa2005-11-22 08:01:31 // 9271
	Sziasztok!
pb_: NGK BP6E volt benne.
hali
	
pb_2005-11-22 07:47:50 // 9270
	"Azt mondta, hogy a Subaru után szerinte Az Alfa és a porsche csinálta a földkerekség legjobb boxereit!"
Ezt 1 kicsit korrigálnám:
Azt mondta, hogy az Alfa után, szerinte a Subaru és a Porsche csinálta a földkerekség legjobb boxereit!
	
kando.2005-11-22 00:44:32 // 9269
	Ha egy V6-os motorhoz hasonlítom, kicsit alacsonyank tűnik ez az érték :-))
Bár, a Subaru sem egy rossz márka (de bben bb18 az illetékes ill Andorka, Ők ismerik jól ezt a márkát). 
Vagy érdeklődj a V6 társaknál.. (végül is a boxer motor egy 180 fokos V  motor :-))...
	
martin-i2005-11-22 00:40:08 // 9268
	Bocsánat, hogy ide irom, de a boxer miatt ezt kell tennem! Nemrég beszéltem egy off-os Subaru SVX tulajjal, aki azt mondta, hogy a 3,3-as boxer (talán 6henger?) automata váltóval +4x4 A Városban 12 litert eszik ! Létezik ilyen, vagy csak ábrándozás???????????? Azt mondta, hogy a Subaru után szerinte Az Alfa és a porsche csinálta a földkerekség legjobb boxereit! És erre nagyon nagyokat bólogattam!
	
pb_2005-11-21 23:59:37 // 9267
	Ok vettem, holnap majd írok választ.
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-11-21 23:56:14 // 9266
	Kösz,de összeépített autóból elég az az egy is! :-)
pb: a levél végén a 110.000 km = 11.000 km, of course!
	
kando.2005-11-21 23:38:34 // 9264
	Ez már talán a fáradság jele... :))
Nem veszed meg krisz gépét ? Akkor a kettőből összeépít(het)esz egy jót ;-))
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-11-21 23:33:14 // 9263
	"áh,áh... imádom a humorát!"
( id. "nyuszi vagy!" Mcfly)
	
kando.2005-11-21 23:25:49 // 9262
	a repülő, és itt hagyott...
:-))
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-11-21 23:17:14 // 9261
	elment
	
pb_2005-11-21 22:59:51 // 9260
	Ok.
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-11-21 22:50:01 // 9259
	küldök mélt  -mingyá'
	
pb_2005-11-21 22:19:47 // 9258
	Na most ezt annyira nem értem.
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-11-21 22:17:00 // 9257
	ezt majd inkább holnap,ha már biztosat tudunk ;-)
	
pb_2005-11-21 22:15:00 // 9256
	Vizsgára te készítetted fel?
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-11-21 22:07:31 // 9255
	á,nem ciciztem,átrendeztem 1-2 dolgot gyorsan
ma autómentes napot tartottam, itthon terveztem+egy gyalogos munka megnézés volt.
aztán átmentem és gyorsan beszereltem a jobb1-et meg a bal1 be két csavart.
Utána 200 m-nyi illegalitás után letettem a szerelőnél.
holnap reggel viszi vizsgázni
	
pb_2005-11-21 21:59:51 // 9254
	Bele lehetne tanulni a bonyolultabb elektronikába is, nem az a baj. Az igazi baj, hogy 1 számítógép kéne, ami kiolvas + 1 rakás doski, amiben utána lehetne nézni a konkrét hibáknak, kódoknak.
	
kando.2005-11-21 21:59:11 // 9253
	Hmm, akkor meg kell(ene) hosszabbítani s úgy menni vizsgára...
Nekem is így volt, asszem 2 héttel a lejárat után vizsgáztatták le...
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-11-21 21:54:53 // 9252
	igen,túlságosan is... :-(
amúgy kész lett tegnap,meg én is,amikor beleolvastam az autóbab felejtett forgalmiba...
aznap járt le a forgalmi,miközben én 25-ére emlékeztem
	
kando.2005-11-21 21:49:09 // 9251
	No, elhoztad a karosszériáastól a vasat, összehegesztette, ahol kell ?
Water Resist = 100 % ? :-)))
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-11-21 21:47:02 // 9250
	jó meglátások...
1. 
sajnos,ilyen nemzet vagyunk,mindig várjuk,hogy megmondják mi a 
frankó, ahelyett hogy tőlünk rettegne  a világ...
"Az autógyártás nélküli elfogulatlan magyarok tesztértékelésétől ments meg Ó Uram minket!" :-)
2.
akkor én mit szóljak...
elsőre mindenki lepadlózik a duppla Weber szisztemtől,de nekem szétszedés közben az volt a tanulság ,hogy: na ez nem tud elromlani
úgy,hogy csak állunk felette...
Más:
kasztni-mutter ügyben valami bölcsesség? :-)
	
granturismo2005-11-21 21:40:31 // 9249
	Nagyon jó cikk, de összességében nem meglepő.
Viszont ezzel a mondattal rohadtul nem tudok egyetérteni:
"így igazán független autós újságírás csak olyan országban létezhet, amelynek nincsen saját autómárkája."
Erre jó példa szép hazánk.
"Az elektronika pedig legalább akkora átok az autósoknak, mint amekkora áldásnak tűnik elméletben. Mert az elektronikával telezsúfolt autók egyre rejtélyesebb és veszélyesebb, gyakran javíthatatlan hibákat produkálnak," 
Ez viszont nagyon nagy igazság. Ezért nem merek én a jelenleginél újabb autót venni mert a magamfajta bütykölőknek ott már kicsúszik a talaj a lába alól. Már ez is épp a határon van, de még azért átlátható. Legalábbis én azt szeretem ha pontosan tudom milyen folyamatok zajlanak éppen abban a szerkezetben amiben ülök.
De a CAN buszok meg a légzsák meg a befecskendező hibatörlés szervizben stb.... az nekem már nem fér be.
	
Viktor852005-11-21 17:13:58 // 9248
	Nekem NGK 1 pólusú van és tökéletesek. Bosch+Mercedes+Autobild+Németek=4elektróda :D
	
bb182005-11-21 16:40:30 // 9247
	ez igen tanulságo solvasmány.
bár azt hiszem ezeket a konkluziokat mindenki tudja valahol legbelül, csak nem nagyon gondol bele. minden szentnek maga felé hajlik a keze.
és akkor még nem is beszéltek arrol, hogy miért a fiat-nak van a legtöbb év autoja ?
	
bb182005-11-21 16:38:09 // 9246
	nekem is ez volt az autoban és teljesen jol muzsikált.
mellesleg nagyon sok darabba valo ez, vagy a BPR6es változata.
nekem az NGK-val sosem volt rossz tapasztalatom.
	
bb182005-11-21 16:18:35 // 9245
	attol még be tudjuk azonositani n em ? az sem kerül semmi be, és legalább tudjuk van-e ?
	
granturismo2005-11-21 13:46:41 // 9244
	Nekem NGK BP6ES van benne. Én meg vagyok vele elégedve.
Mikor megvettem akkor utána 25HL-t vettem bele. Azzal sem volt semmi gondom. Az az egy bajom a 25HL el, hogy a kivitelezése nem a legigényesebb. De az üzemére ez nem hat ki.
	
norbee2005-11-21 11:18:57 // 9242
	De akkor még minndig nem kerek a sztori, mert az meg nem gyári :)
A "gyári" piros csomagolású gyertya is GL25HL, és négypólusú.;)))
	
krisz332005-11-21 11:16:01 // 9240
	a nevét elfelejtetem de azota nem köpi be a gyertyákat  Tiby biztos tudja mit rakott bele :))))))))))))))))
	
kando.2005-11-21 11:14:43 // 9239
	Talán gyári...? :-)))
(most akkor az milyen ? 1,2,3,4... pólusu...)
	
norbee2005-11-21 11:12:52 // 9238
	Öööö... most akkor mid van benne? :))))
	
krisz332005-11-21 11:07:05 // 9237
	nekem az volt benne Bosch és Tiby kidobta a kukába és rakott bele gyári gyertyákat és jobb lett ,pedig én is azt hittem hogy a 4polusu jobb lessz :) még jo hogy ingyen volt :))
	
vivalfa2005-11-21 11:05:36 // 9236
	KÖTELEZŐEN OLVASANDÓ !
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/sclassecrash/
Ezért nem veszek már évek óta ilyen szennylapokat, úgyis mindig OFF germán talicska az űberfasza ON
	
vivalfa2005-11-21 11:03:50 // 9235
	A gyárinal ajánlásnál nincs jobb (v. csak ritkán).
	
kando.2005-11-21 11:02:39 // 9234
	A boxerekben 4 elektródás gyertya van?
Az tény, hogy biztosabban ad szikrát, bár ehez képest érdekes, hogy a nálunk levő nagy V motorkban ,,sima'' 1 elektródás gyertya van (12..25 kV közötti gyújtófesszel). Bár ezek a gyertyák sem olcsóak, meg kicsit nagyobbak is az autóban levőknél :))
	
norbee2005-11-21 10:41:02 // 9233
	Eccer olvastam egy értekezést egy külföldi fórumon, amiben csak úgy repkedtek a valve, camshaft és egyéb káromkodások, és ott magyarázták, miért fontos a 4 elektródás gyertya a tökéletesebb égéshez.
	
pb_2005-11-21 10:37:22 // 9232
	Mert a 33 boxerekhez, 1 kivételével a GL 25HL gyertyát ajánla a gyár. Persze ettől el lehet térni, csak ugye ki tudja milyen következményei lesznek. 
Az NGK-t, és a Bosch-t csak a 16v-hez ajánlják. A 16v-be nagyon jó az NGK. Bár halkan jegyzem + az enyémben valami Bosch van.
	
vivalfa2005-11-21 10:26:53 // 9231
	Passz... Holnapra megnézem a számát.
	
norbee2005-11-21 10:22:22 // 9230
	Ritkaszágok... Bár inkább Alfettákra való.
Evett itt már valaki 13-as felnin 185/70-es gumit?
	
pb_2005-11-21 10:21:48 // 9229
	Sztem ez volt a baj. A te motorodba GL 25HL gyertya való. Egyébként milyen NGK volt benne?
	
vivalfa2005-11-21 10:18:59 // 9228
	
	
vivalfa2005-11-21 10:16:28 // 9226
	Elhiszem neked, de nem én raktam bele, hanem aki összerakta motort és mivel akkor pont kicsengettem 160e Ft-t, már nem volt "kedvem" másikat venni...
Egyébként az alapjáratom ingadozott, most viszont az első tapasztalatok (15km) alapján nem.
	
norbee2005-11-21 10:12:21 // 9225
	Ebből most megint vita lesz, de mindegy: nekem személy szerint csak rossz tpasztalataim voltak NGK-val (bizonytalan alapjárat, teljesítményvesztés. magasabb fogyasztás), amik egy csapásra elmúltak, miután a GL 25HL visszakerült. De ezt másoktól is hallottam, 33 fórumokon.
	
vivalfa2005-11-21 10:07:56 // 9224
	NGK volt benne, most raktam bele 25HL-t....akkor hőértékben lehetett rossz?
	
norbee2005-11-21 09:53:28 // 9223
	Ja, magas volt a gyertyák hőértéke, olyankor úl rá ilyen fehéres koksz. Ha alacsony,a kkor kormos, és olajpiszkos. De mivel feltételezem, hogy 25HL-ről beszélgetünk, ezért ennek csak a keverékszgénység lehetne az oka, vagy az állandó autópályahasználat. :)
	
vivalfa2005-11-21 09:50:37 // 9222
	Nem tűnt fel... szegénykeverékre gondolsz?
	
Online tag
4
		Vendég4
395
