Kau2006-08-21 14:19:07 //
21121
Sziasztok!
Hogy egy kicsit én is közbeszóljak. Én is úgy tudom, hogy Vince ment egy 15.2-es időt, miután a váltójánál lehúztak egy fellazult csavart. Előtte gyengébb időket ment. (16)
Az ezüst 33-as tulaja, tényleg nem volt bőbeszédű, de el kell ismerni, nagyon jól ment. (15.6-15.7) Simán döntős lehetett volna, ha nem megy haza.

Ferke2006-08-21 14:18:14 //
21120
Bandi, Neked mindened van, most írtam az adok-veszekbe, na egy olyan kis bigyód esetleg nincs?:)
pb_2006-08-21 14:14:46 //
21119
Ennyire közlékeny volt veled a kolléga? Ezt nem is mondtad.) Amúgy komolyat ment nagyon. Csak nem bírta kivárni a döntőt, sima ügy lett volna neki.
pb_2006-08-21 14:10:49 //
21118
Ezt is lehet rá mondani.) Több dolgot is cserélni/szerezni kell hozzá. De sztem a legnagyobb probléma a karbi ráfaragása a hfejre.
pb_2006-08-21 14:08:29 //
21117
Ez elég jól hangzik. Akkor már a 7en indít6od is.))
Scott2006-08-21 14:06:28 //
21116
Bandi ! Félreértetted a beszélgetést :)
Eleve 16V motorról beszélünk, sajnos a 8V-k ideje lassan kezd lejárni :)
Hogy közbeszóljak: van egy komplett 1.7-es karbis motorom. Ugyan a két karbira úgy tűnik van jelentkező, de a többi vihető. Adásvételi is lehet, magyar jármű volt. Most még kipróbálható is, ugyan csak álló helyzetben.
Scott2006-08-21 14:03:43 //
21114
Ja és nagyon szép Nardi fakormány van benne :)
Scott2006-08-21 14:03:03 //
21113
Ja-ja. Én is csináltam tegnap képet róla :)
Az lesz az. Itt vannak a képek valahol. Hegesztve van az a közdarab.
Scott2006-08-21 13:58:38 //
21111
Nem tudom lehet :) Egy biztos, nagyon keményet megy a gép :)
Egyébként egy '83-as régi műszerfalas.
Ez az az ezüst 33-as aminek a motorjáról régebben tettem be képeket? Kétszer találkoztam korábban már a sráccal itt nálam. Egyik alkalommal csináltam a fotókat.
Ferke2006-08-21 13:43:19 //
21109
Én asszem láttam az e-bay-en nem is túl drágán legyártott talpakat. Bár gondolom nem lehet nagy vasziszdasz legyártani sem.
Scott2006-08-21 13:41:34 //
21108
Egyetlen problémás része van a dolognak: legyártani a szívócsonk talpazatot a karbi és a hengerej közé. Ha az megvan akkor, gyakorlatilag ugyanúgy rárakod a 40-es karbikat, mint egy 8 V-re. Beszélgettem a gyerekkel. Neki is sima 40-es Del'Ortok voltak a mocin.
Ferke2006-08-21 13:40:59 //
21107
Igy kimondva elég jól hangzik. Szívás meg nem lehet több vele, mint egy 8v-s karbissal, ugye...
Scott2006-08-21 13:39:00 //
21106
Hogy milyen ? Király :) Már régóta tervezek egy ilyen projectet.
Ferke2006-08-21 13:37:50 //
21105
Pont ezt akartam minap kérdezni Tőletek: milyen lehet egy 16V-s moci, karbikkal? Hatalmas Problémagyártó baromság?:)
Ferke2006-08-21 13:31:58 //
21104
gt, elküldtem mélben a 147-es motor-és alvázszámát.
Most beszéltem a sráccal. Sikerült szereznie olyan csavart a kuplunghoz. Most már be tudom építeni a motort a helyére.
pb_2006-08-21 13:06:27 //
21102
Jó kis gépek nem tagadom.) De már 1 kicsit elszállt felettük az idő.
Cs2006-08-21 12:32:37 //
21101
"Sztem nem sok esélyük lenne magasabb katban. "
Nem elevszett ügy az. A srác aki a kék 3.0 V6 spiderrel volt, a legjobbja kb. 15,0-a volt. Ok, Cabrió erősebb kasztni, meg minden, de akkor is. Több mint 10-szer annyiba kerül, mint mondjuk egy 33-as, és akkor 402-méteren kb. rád ver 0.5 tizedet. De városban lámpától lámpáig nem tud lenyomni! :-)
pb_2006-08-21 12:02:59 //
21100
Nem tudom lehet én 15,6-os idejét láttam. De majd jön azt +mondja a frankót.))
Az ezüst az 1 érdekes gép volt 16v motor karbikkal, és, ahogy hallottam 1.5-ös váltóval. Vagyis sztem a 9/37-es difivel. Bár a tulaj nem volt túl közlékeny, a váltó dolgot csak hallottam. A motort az láttam, de mikor elkezdtük volna kérdezgetni gyorsan becsukta az elejét a gépnek.
Cs2006-08-21 11:52:35 //
21099
De az is lehet, hogy félrenéztem és a 15.2 nem sz ő, hanem a másik verda ideje volt. Most elbizonytalanodtam! :)
Cs2006-08-21 11:50:39 //
21098
Én kérdeztem tőle mi volt a legjobb ideje, mutatta a papírt, és 15.2 volt rajta. De a 15,7 is jó szerintem. Az ezüst 33-as meg 150 lovas tunyingolt verda volt.
pb_2006-08-21 11:48:33 //
21097
Annyira, azért nem.))) Bár már elég sokan +ismernek innen a fórumról.)
Ferke2006-08-21 11:45:20 //
21096
Azért ez történelmi esemény! Picit sérült az inkognitod!:))
pb_2006-08-21 11:44:48 //
21095
Vince kolléga sztem nem ment 15,2-öt, bár lehet tévedek. Én az ezüst nagylámpásról hallottam 1 15,3-as időt. Sztem simán nyerte volna a katot, ha nem lép le.
Sztem nem sok esélyük lenne magasabb katban.
pb_2006-08-21 11:39:55 //
21094
15,702. Persze ezzel nem én voltam a katban a leggyorsabb, vagy 3-4-en is tudtak jobb időket futni.
Cs2006-08-21 11:37:36 //
21093
Egyébként azt néztem, hogy nem voltak olyan egetverő különbségek a verdák között. A 2-es kategóriában szereplő 33-asok magasabb kategóriában is simán jók lettek volna. A srác, aki nem tudott kiállni a döntőre ment asszem 15.2-es időt.
A DCS topikban olvastam, hogy egy 1.9 MJTD-je 15,4-es időt ment, illetve hogy egy GT ment 15.2-őt. Chippelve
Ültem egy GT-ben, először lenyomott egy 2.0 156-os TS-t, aztán éppenhogy kikapott, de 16.5-ös időnél jobbat nem nagyon tudott menni. Piiros 33-as SW is simán hozta ezt az időt.
Ha jól emlékszem még a GTA-k is csak ilyen 14.7-et tudtak.
pb_2006-08-21 11:30:10 //
21092
Köszönöm neked is.
Nem volt ez altatás, végig tudtam mi a terv, így mikor kérdeztétek öntögettem az olajat a tűzre.))
Amúgy tényleg nem tudtam mi fog kisülni ebből az egészből. Itt nemcsak az aug. 20-ra gondolok, hanem, úgy az egészre. Persze tervem az volt, csak hát...
A 2-es kép.
Cs2006-08-21 11:29:00 //
21091
Csak nézőként mentem, nem akartam gyilkolni a vasast. Gondoltam biztos lesz ott még olyan 1.7-es mint az enyém, és annak az ideje irányadó lehet arra, mit tudhat az én gépem. De sajnos egy olyan sem indult, így úgy voltam vele, hogy nekem kell megnézni. A nap végén mentem volna egyet, de végül nem jött össze. Majd jövőre! :-)
kando.2006-08-21 11:18:36 //
21090
Örülök, hogy egy pillanatra összefutottunk kint, hirtelen nem is tudtam, hogy Te vagy az, aki a végén ment volna pb_ -vel :)
Cs2006-08-21 11:15:45 //
21089
Mi volt a legjobb időd?
pb_
grat,jól elaltattál minket! ;-)
1 indsizkrét kérdés: a gyorsulás topikban még tegnap betette az elején valaki egy hsz-ben a 6 győztest.
te melyik vagy? :-)
pb_2006-08-21 11:04:28 //
21087
+emelt állapotban addig, míg nem folyt a szintjelzőn. Sztem, ha 1-1,5 dl-vel több ment bele.
Elvileg 2,6l a szintig. Én még 4dl-t rátöltöttem úgyhogy 3l van benne most. De ennélt több is belefér. Teljesen csurig töltötted?
pb_2006-08-21 10:46:56 //
21085
1 patent(ill 2) P4-es váltó összerakása. Donorból már van annyi, mint a szemét, most már csak 1 hibátlant kéne csinálni.
Nem tudom végül mennyi lehet benne, mert csak rátöltöttem. Most, hogy így kérded, nem is tudom mennyi mehetett bele, abból a l-es flakonból, de még maradt benne.
Mennyi olajat tudtál beletölteni a váltóba?
vivalfa2006-08-21 10:37:18 //
21083
Szia!
Azért nem értesz, mert én nem te vagyok :-) Nézd, kb. azt kellene véghez vigyem, amit te is végigcsináltál a gépeden. Két éve láttad az autót, azóta sajna elindultak a rozsdásodások ismét és egy újabb tél rendesen amortizálná, ahhoz hogy rendben megmaradjon, azt kéne véghezvigyem, amit te is végigcsináltál (teljes kibelezés, lakatolás, stb), amire sajnos nincs lehetőségem: van lakáshitelem 15 évig+házfelújítás (amihez szükségem van kocsira, mert gyakran ki kell menjek intézkedni), amibe csak idén ~1 misit toltam be és még nincs vége+a tandíjamat is ki kell termeljem és stb,stb,stb. Namost köztisztviselőként nem keresem szarrá magam. A karosszéria meló tehát nem lenne filléres, hidd el nem egyszer gondoltam végig a dolgot.
Most is csak annyit tudok tenni, hogy veszek vmit kevés önrésszel és a havi tizen egy-két ezer forintot még kicsengetem. Sajna ilyen az élet(em), nehéz döntések...
Más: mi a gond az 1.6 TS-l? (amit nem is akarok)
Hali
És mi lenne az a következő projekt?
pb_2006-08-21 10:31:23 //
21081
Működött, és végülis 1 szavam nem lehet a szutyokra, mert az egész napos ütés-vágást bírta. 1 futam kivételével minden futamban 7k, vagy afölött váltottam el. A váltó, és a kuplung is bírta, pedig azt hittem, a váltó le fog 0-ázódni. Már készítettem a haveromat a következő projektra. Igaz annyit +tettem előtte, hogy csurig töltöttem olajjal a váltót, sőt ahogy mondtam még + is emeltem, és légtelenítettem még 1x a kuplungot. Mondjuk ennek ellenére is +maradt a recsegés, de viszont 1x sem dobta ki 1ik fokozatot sem.
Útvonal engedély, ki emléxik már arra.)))
Nade várjál, mihez kell itt gratulálni?:-))
Jó én örülök, hogy a nagy napra működött a vas, de még mi történt?
pb netitkolózzámá!!!
Útvonalengedély rendben volt?:-)
pb_2006-08-21 10:09:38 //
21079
Köszönöm. Csak szerencsém volt.)
Gratulálok! Ügyes voltál! :))))
pb_2006-08-21 10:02:09 //
21077
Ez könnyen lehet.))
pb_2006-08-21 10:01:08 //
21076
Minden maradt a helyén.))
kando.2006-08-21 10:00:56 //
21075
Na ja ;-)))
Illusztris egy társaság, az biztos. :))
Ferke2006-08-21 10:00:00 //
21073
Köszi! Szuper! Szétszedem, aztán kireül, milyen-mekkora kell bele:)
Kész lett egyébként a nagyvas! Nem volt ócsó, viszont profi meló volt, és hibátlan azóta:)
Hát persze! :)))
Csak nem hozom haza, ha már egyszer elvittem. :)))