Bálint332007-02-09 17:41:44 // 27171
Hát lehet, hogy Andorkát megpróbálom elérni holnap...
Hari2007-02-09 17:39:55 // 27170
Nincs a közelbe egy Alfás haver? Az övéből ki, a tiedbe be! 10 perc az egész.
Bálint332007-02-09 17:35:19 // 27169
No igen, csak azt nem tom még, honnan aksztok most egy másik gyújtáselosztót... Boltban csak úgy adnak, ha meg is veszem :(
Hari2007-02-09 17:14:47 // 27168
Keríts gyorsan egy másik gy.elosztót, beledugni és kiprobálni, ha igy se gyujt akkor az elektronika vagy a trafó.
pb_2007-02-09 15:33:59 // 27167
Asszem, akkor +tanulok nagyon gyorsan futni, vagy reszelek a szutykon még, hogy jobban menjen, mert más valaki is beígérte, hogy rettegjek.
)))))))))))))))
Bálint332007-02-09 15:27:41 // 27166
Most kaptam segítséget, így ki tudtam próbálni, hogy van-e szikra. Sajna nincs.
Én a gyújtáselosztó jeladójára gyanakszom. Az ment már így tönkre többször is...
Van v.mi tippetek, hogyan lehetne megbizonyosodni arról, hogy az-e a hiba?
granturismo2007-02-09 15:21:59 // 27165
Jólvan hallgatok rád.
De ha füstölni fog, reszkessss!!!!
:-))))))))
pb_2007-02-09 15:07:37 // 27164
A most bent lévő dugókkal volt ugye a gépműhelyben, akkor elméletileg, ezekhez igazították a henegereket, most mind1ik 1 méretosztályú, akkor + lehet, hogy pont az lenne a baj, hogy páronként különbözik. Én még mindig azt mondom, össze kell rakni, és sztem jónak kell most már lennie. A vizsga miatt, pedig ne izgasd magad.)
granturismo2007-02-09 14:39:03 // 27163
És akkor még arról nem beszéltünk hogy a gyári gyűrű sokkal merevebb keményebb mint az AE. Ez nem tudom milyen mértékben befolyásolja az olaj feljutását.
granturismo2007-02-09 14:37:28 // 27162
Az a baj, hogy a dugattyún a gyűrűhézagot nem tudom pontosan megmérni tolomérővel. A gyűrűvastagságot azt meg tudtam mérni. 2 század mm-el volt ugye vékonyabb a gyűrű mint kellett volna. A gyűrű vastagság pedig 1 századon belül lehet. Elvileg a gyűrű ha túl sokat tud mozogni fel-le a dugattyúhoronyban akkor úgy működik mint egy pumpa szívja fel az olajat.
Most a hézag minden hengeren kisebb lett 2 századdl ez tuti. Kérdés hogy ennyi hézagcsökkenés eredményezhet-e kedvező változást??
Mert most még nincs annyira összerakva. És a hengerfejcsavarok le vannak húzva de nem votl még bemelegítbe tehát a hengerfejtömítés még nem olvadt be a helyére.
Fene tudja.
A német dugóból 2db A 2db B méretosztályú a bent lévő az D méretosztályú...
Nem tudom.
Az a baj hogy feb 28-án lejár a forgalmim addigra nem füstölő szépen üzemelő boxit kell produkálnom.
pb_2007-02-09 14:25:38 // 27161
Akkor pedig nincs miért aggódni.) Be kell fejezni a projektet, és jó lesz az!
granturismo2007-02-09 14:23:11 // 27160
Nem újak azok sem.
Bálint332007-02-09 14:18:51 // 27159
Na megpróbáltam, a csövön jön a benzin rendesen, szóval a motorba még bejut a benzin.
Az viszont érdekes, hogy a gyertyák ennyi próbálkozás után is szárazak. Lehet, hogy a hengerbe már nem jut benya?
Bálint332007-02-09 13:52:55 // 27158
Azt tudom, hogy a membrán szar, mert eddig is előfordult, hogy hosszabb állás (pár hét) után nehezen kapta el, mert visszaengedte a benyát, de ilyet eddig nem csinált (legalábbis nem-e miatt).
Tulajdonképp rángatás, ilyesmi nem volt, de persze ez attól még nem zár ki semmit. Megyek megpróbálom amit mondtál.
Arra is gondoltam, hogy lehet, hogy eldugult valami...
pb_2007-02-09 13:47:32 // 27157
Van rajta 1 kar, amivel kézileg lehet pumpálni? Ha nincs, akkor húzd le a motor felé menő csövet, és indítózz rá(1x, vagy 2x), aztán nézd +, hogy dolgozott-e ki benzint(legjobb ezt 2en csinálni). Ha igen, akkor nem ott van a baj. Nem biztos, hogy van neki előjele, 1x csak fogja magát a membrán, és átszakad, az autó pedig szinte azonnal +áll(addig tud még menni a motor, amíg az úszóházban van anyag), esetleg olyan előjele lehet, hogy rángatott már korábban is, nem ment rendesen nagyobb fordulaton.
Bálint332007-02-09 13:37:03 // 27156
Gondoltam rá én is, de ott mit nézzek? (amúgy ha azzal lenne gond, nem kellett volna, hogy v.mi előjele legyen?)
pb_2007-02-09 13:28:07 // 27155
Akkor nézd + az AC-t, hátha ott a probléma.
Bálint332007-02-09 13:13:01 // 27154
Üdv srácok!
Az autó ma jól megszivatott. Reggel még simán elindult, de utána kinn állítottam le az esőben, ott állt egy órát és utána már nem indult. Az indítómotor teker, de nem indul be (olyan mintha semmi benzint nem kapna)
Van valakinek v.mi ötlete mi lehet a bibi?
Gyújtáselosztót, trafót, gyertyákat megnéztem/szétszedtem, tök száraz minden (el is törölgettem, biztos ami biztos), benzin van benne.
pb_2007-02-09 12:45:21 // 27153
Akkor gyári dugók vannak most benne. Ahogy ismerlek, tüzetesen +nézted, +mérted őket mielőtt beépítetted. Azt írtad, hogy a német gyűrűk, frankón rámentek, nem úgy, mint az AE-k, jók a hézagok is. Sztem így ezek a jelek elég bíztatóak, aggodalomra semmi okot nem adnak. Ha jól emléxem a német dugók is bontott cucc(viszont, ha vadiúj, akkor azt mondom, hogy menjen bele), így sztem teljesen felesleges újra szétbontani az egész motort. Be kell fejezni az összerakást, még 1 kicsit járatni, aztán pedig eszméletlenül +hajszolni.))
Rumi2007-02-09 12:26:37 // 27152
a német dugók újak?
granturismo2007-02-09 12:22:44 // 27151
mind a 4 dugó bontott ami benne van Rolandtól.
Nem kéne most egyből beletenni inkább a 4 másik dugót?
pb_2007-02-09 11:20:35 // 27150
Ne idekeskedjél, jó lesz az.) 3 dugó a donor motorból van, ha jól emléxem, vagy azok újak? Ha pedig füstöl, nem fog, akkor le kell vezetni rajta a felhalmozódott indulatokat(nagyon jót fog tenni), aztán pedig szép nyugodtan szétszedni, és kicserélni a dugókat.
pb_2007-02-09 11:13:28 // 27149
Az 1. perctől kezdve nevelni kell, + kell tudnia, hogy hol is van a helye.))))
granturismo2007-02-09 11:01:31 // 27148
Idegeskedek most már hogy majdnem kész. Mi van ha továbbra is füstöl?
Lehet bele kellett volna tenni ezt a 4 német dugattyút...
pedrito2007-02-09 11:01:22 // 27147
Illetve 6. :-)))
pedrito2007-02-09 10:59:04 // 27146
Naptár! Még van 5 hely! :-)))
Sprint:
-Pedrito
-Whiteskull
-gargapitic
-Gery83
-tt I.
-tt II.
-Szala
-toto1
Sud:
-tt
-Ingenere
-tomek_
33:
-pb_
-Kando777
-Rumi és a P4, najó, lehet csak az autót is :D
-Hudini :D:D
-Vince, iszonyat P4
-Wikicica
-Scott
pb_2007-02-09 10:57:29 // 27145
LE3-nál is van kapcsoló.) ML4.1-nél az csinálják, ezek a rohadt szutykok ilyen esetben, hogy leesik az alapjárati fordulatszám 500-700 közé, aztán néha elkezdi magát dobálni, gyanítom, hogy LE3-nál is ilyet csinálna.
Whiteskull2007-02-09 10:55:19 // 27144
Nem mindenki akarja az első napon taccsratenni a gépet. :)))
pb_2007-02-09 10:54:37 // 27143
Aztám jól hajtsd ám +!)))))))
pb_2007-02-09 10:52:25 // 27142
Ha LE3-nál az "LMM" elköszönt, akkor az régen rossz, mert akkor az egész befecskendező rendszer már nem ér semmit. Lszonda hibánál nem csinál ilyeneket, ezeknél a Lszonda hibát eddigi tapasztalataim alapján max. a fogyasztáson lehet látni, vagy még talán ott sem.
Igazi LMM-ről pedig csak ML4.1 esetében beszélhetünk.
Kedves kollégák, tessék már használni a fórumot, mert ez már volt téma itt gt nagyon szépen leírta, hogy ki hogy merre, meddid, és miért.
Nyugodtan vissza lehet olvasni, keresni régi hsz-okat, ha, ha valakit komolyan bele akarja magát ásni a témákba. Nem véletlenül jött össze több, mint 27k hsz, voltak olyan témák, amiket többször is alaposan kiveséztünk.
Ez most úgy mindenkinek szól.
granturismo2007-02-09 09:50:51 // 27141
Jajjj. Hú ezen nem olyan befecskendező van hogy a szívócsővákuumot egy vékony műanyag csövön be kell veteni a vezérlőszámítógépbe??
Mert ha az a cső nincs fenn az pont ilyen galibát csinál...
granturismo2007-02-09 09:41:51 // 27140
Ja bocs ez nem 16V:-))
teljesen abba élek most:-))
granturismo2007-02-09 09:40:54 // 27139
Le kéne ellenőrizni a fojtószelepkapcsolót is, hogy ad-e kontaktot és jókor-e?
granturismo2007-02-09 09:36:09 // 27138
Ez mindkettő elképzelhető.
granturismo2007-02-09 09:35:43 // 27137
Reggelt.
Tegnap csak a szíjburkolatokat tettem fel + olajszűrő csere, öníndító bekötés meg a jobb hf elektromos csatijait bekötöttem, meg beépítettem az alapjárati levegőelosztót.
Szombaton készen leszek.
kando.2007-02-09 09:34:51 // 27136
Mindenféle kábelezés jó, ami megy a vezérlőelektronikához, esetleg olyasmi nem lehet, hogy a légtömegmérő nem jó vagy a lambda-szonda, s ez a 2000-es fordulat amolyan vészprogram a számítóműben ? (én csak tippelek, pb_ vagy gt majd kiigazít, hogy rossz nyomon járok vagy sem...) :)
csabyyy2007-02-09 08:57:41 // 27135
A gázbovden laza igy nem hiszem hogy az okozza!!!
Ha megrántom a gázt akkor felpörög majd leesik 900 ra a fordulat, pár másodperc után visszamegy 2000 fölé magától!!!!
pb_2007-02-08 23:16:29 // 27134
Állít6ó az alapjárati fordulatszám, az autóval szemben állva, a generátor elől a szívócsonkon, a generátortól balra találod + a csavarját. Még 1 dolgot érdemes +nézni, a gázbowden beállítását, hátha az okozza a problémát.
Whiteskull2007-02-08 22:16:09 // 27133
csabyyy2007-02-08 21:49:58 // 27132
És azt hol találom????
Wikicica.2007-02-08 18:22:51 // 27131
Hi csabyyy!
Sajna sehol, mivel az alapjárati fordulatszámot nem lehet utólagosan beállítani, mivel teljes mértékben az elktronikus vezérlőkészülék és az alapjárati fordulatszám-állító szabályozza.
csabyyy2007-02-08 17:37:30 // 27130
végre beindult a boxer!!!
2000rpm a fordulat pedig 900rpm-nek kéne lenni alapjáraton.
Hol tudom állitani az alapjáratot?
Whiteskull2007-02-08 14:38:19 // 27129
Köszi! :)))
Ha az andor.zso@freemail.hu-ra írsz, akkor még ma odaér a pénz.
granturismo2007-02-08 14:10:27 // 27128
Ok akkor utaljál légyszi.
Mail fog menni.
kando.2007-02-08 14:02:09 // 27127
Jó, oké, igaz..
De valahova leírtam én is, vagy msn-en mondtam el talán.. régebben...
Whiteskull2007-02-08 13:24:20 // 27126
Bocsi! Természetesen igen. Azért kérdeztem, hogy mikor utaljam a pénzt. :))))
pb_2007-02-08 12:44:45 // 27125
25964
De nem igazán a tranzisztor számát írtad le.) Azt gt mondta, vagy írta le.
kando.2007-02-08 12:23:58 // 27124
keresem, keresem...
Persze azt nem tudom, keresekedelemben (még) kapható-e, de ha találok róla adatlapot, az alapján talán lehet találni helyettesítőt. Bár ha már a tranzisztor rossz, lehet, hogy azzal együtt más is elszállt.
pb_2007-02-08 12:10:59 // 27122
Akkor írd be a hsz számát is.)