swan2007-02-19 09:18:12 //
27671
Hát nme mondanám hogy sikerült a végére járnom a sebeségmérő problémájának de valamire azért jutottam! Hétvégén megnéztem a csatikat azt is ami az akksi mellett van utána kiszedtem a műszerfalat. Rájöttem hogy az elektronika a fordulatszámérő hátulján van. Azt is levettem csatlakozásokat megnéztem. Visszaszerel azóta nem csinálja. Tahát tuti nem ic probléma hanem valami kontankt. De akárhogy próbáltam nem tudtam szimulálnia dolgot!!! Ez van!
Ja és közben szoptam egy nagyot az üzemanyag szintjelzővel:-) De ez már csak haba tortán:-)

bb182007-02-19 08:59:24 //
27670
gyerekek megint ugy állok hellyel, hogy ha valakinek kell a sud kitalálunk valamit.
:-((
Andorka2007-02-18 18:54:10 //
27669
Szeva, van kettő álló Weber nálam...
Ez így igaz, addig szoktam élvezkedni én is velük, amíg átiratás után hivatalosan lehet, aztán letámasztás, felújítás, aztán mégnagyobb letámasztás, mert azután meg nincs lelkierőm szétb@..ni. A mai igazi Alfaszerelős hobbi nap lett, igaz ma nem 33, hanem Sprint, de már nincs sok híjja... Egomba szeretném mustrára vinni a két éves munka eredményét! Néhány kép máról:


Üdv mindenkinek!
Egy haverom kért meg, hogy kérdezzem meg, nem tud e valaki 2db eladó weber karbit? (Nem alfára lesz) A dolog viszonylag sürgős, szóval csak olyan érdekel, amihez mostanában hozzá lehet jutni, Budapesten, vagy Veszprém környékén.
Ha valaki tud ilyet légyszi az üzenőfalamon jelezze.
Köszi előre is!
pb_2007-02-18 17:54:09 //
27666
Ha lehet, akkor mindenképp kell mellé 1 másik autó. Lehet vele járni olcsón, egészen addig, míg le nem jár róla a műszaki.) Akkor viszont erőteljesen el kell gondolkodni a továbbiakon.)
Az stimmel, de ő másodiknak venné, ahol nem számít annyira mennyi időt tölt szerelőnél. Másrészt meg szerintem azt te is osztod, hogy azért járni lehet vele olcsón is, ha az ember szemet huny néhány hibájának. Jó ezt lehet igénytelenségnek nevezni, de én szerintem csak simán nem feltétlenül kell maximalistának lenni, vagy ha az az ember, akkor meg fizessen.
csabyyy2007-02-18 17:26:00 //
27663
Köszi, legalább megprobáltad, ezt értékelem!!!! :-)))
pb_2007-02-18 17:24:30 //
27662
Nem tudok már mit mondani sajnos, ennél a pontnál kimerült hézagos tudásom.
pb_2007-02-18 17:22:10 //
27661
Én hiszek Neked, ebből arra következtetek, hogy volt már ilyen autód, és ismered minden porcikáját/típushibáját.)) Amúgy pedig sok sikert hozzá, és a felújításhoz.
pb_2007-02-18 17:17:01 //
27660
1 ilyen autó vásárlásánál azt kell szem előtt tartani, hogy aki +vesz 1 ilyen autót, az 1fajta mentőakciót hajt végre. Aztán a következő nagyon fontos tapasztalat, sk kell ezeket +csinálni, különben sosem lesz jó, vagy hord6od szakemberhez, de akkor vigyél mellé 1 talicska pénzt is minden alkalommal, és utána rezignáltan kell tudomásul venni, hogy az adott hiba nem szűnt +, viszont mellé keletkezett másik 3. Utána, ha ténylegesen elkezdi az ember számolni kell azzal, hogy az autó heteket, hónapokat állni fog, jobb esetben kézben/buszon/bicklivel cipeled hozzá az alkatrészeket, az akció során esetleg néhány sérülést is szerzel, és a legvégén kiderül, hogy tök fölösleges volt az egész, mert nem jó a +vásárolt cuccot nem lehet beépíteni, vagy a végén kiderül, hogy nem sikerült a művelet, és felhajt6od az újra táblát. Aztán kb. 1 bő 3 év után elhut6sz oda, hogy már valamennyire lehet élvezni az autót, bár még mindig számolatlanul sok meló akad rajta.
pb_2007-02-18 17:02:39 //
27659
Nem az írigység, hanem a tapasztalat beszél belőlem. Ezt sztem Te is tudod.) 1 rakás trágyadomb, ezt bármikor tartom is, de 50k-ért nem adom el, mert belekezdtem valamibe, amit be is fogok fejezni.
Tudom, hogy nem vagy szerelő vénájú, de neked van 1 szerelőd, akivel elég jó kapcsolatot építettél ki.
csabyyy2007-02-18 17:00:38 //
27658
Még1szer nem szedem szét a motort, mert a blokknak semmi baja!!
A hengerfej környékén lehet probléma, de sajnos semmit nem látok rajta amiből ki tudok indulni!
Ezért kérem a segitséged(segitségetek).
Júj, én csak most olvasom vissza, hogy mi lelt. :))
Ez nagy poén, mert az Alfissimo (Takács Ákos) szerint kb. 4300 db-t gyártottak összesen, ebből hasaljuk, meg, hogy kb. 3000 db élte meg a 13-16. életévét, és adjuk hozzá, hogy a keleti végen van belőle mostmár 3 db. Azért ez teljesítmény. Gratulálok magunknak! :)
Én is csak belecseppentem a dolgokba, úgyhogy ez nem a leghitelesebb válasz, de tájékoztatásnak elmegy.
Majd, ha már meg lesz a kívánt darabszám, vagy valaki úgy dönt, hogy eddig volt határidő, akkor valakinek el kell küldeni azt a fényképet, ami szeretnéd, hogy bekerüljön.
145/146 naptárat asszem 1600-ért szórták.
Ennek a naptárnak az ügyében fel tudna valaki világosítani?
Ide most fényképet kell küldenünk, vagy lesz fényképezkedés? Milyen költségek várhatók?
Köszi a hozzászólásokat! :))
Higyjétek el, valóban nem ér meglepetés, bármilyen! Saját részre kell, úgy ahogyan a többi a sorban, és nem bontásra. Szeretném, ha néhány éven belül ez is úgy nézne ki, mint a Sprintjeim, ezáltal nem a legfontosabb, hogy mennyit és mennyiért kell rajta dolgozni. Így igazán a közeljövőben az sem érdekel, ha többe lesz, mint amit belefektetek, ennél sokkal hosszabb távon gondolkodom, amikor kiválasztok egy arra érdemes darabot. Szerencsére egyre inkább akadnak, akik a mindennapi autógyilkosságokon túl is kezdik valamibe nézni az öreg, és öregedő Alfákat. Jóleső saját tapasztalat, amikor ilyen emberekkel összefutunk, eszmét cserélünk és próbáljuk egymást a lehető legcélravezetőbb irányba terelni, hogy a végén egy-egy találkozón örömmel járjuk körbe egymás vassait, azzal a tudattal, hogy valamennyit én is segítettem benne, hogy ilyen lett! :))
Csicsi ezt szerette volna írni (beszéltem vele telefonon).
Naptár !
33:
-pb_
-Kando777
-Rumi és a P4, najó, lehet csak az autót is :D
-Hudini :D:D
-Vince, iszonyat P4
-Wikicica
-Scott
- ...
-Bálint33 ??
-Csicsi (alulról fényképezem)
Na jó, a zárójeles az nem biztos, hogy igaz. :))
Ez a se rá-, se lebeszélős válasz.
Attól függ milyen célra kell.
Ha megcsinálni über-über gyárira, és korzózgatni vele, akkor nyilván rengeteg pénzbe kerül, ezzel bizonyára nem mondtam újat.
Ha azt szeretnéd, hogy legyen egy élményautód, akkor meg igényed szerint annyi pénzt költesz rá, amíg nem tűnnek el azok a hibák, amik téged zavarnak.
(szerintem erre vagy kiváncsi:)
Az üzemképességével nincs probléma, tehát ez akár minimális összeg, vagy ha szerencséd van a vasárlásnál, akkor 0 is lehet. A szinkronygyűrűket kell cserélgetni (én például azt sem szoktam, mert úgyis rugom neki a gázt visszaváltásnál) A 4X4 több mint valószínü, hogy direktre van kikötve benne, kézi kapcsolásúra. De például az enyémben a régi mechaniku kapcsolású van. A rohadás szintén szerencse kérdése, mert pl amit Svájcból hoztak, azok nagyon jók (azt törettem össze :-( ), az olaszok viszont porhanyósak (most olyanom van). De 50-150 e között a lakatolás megáll (igény szerint). Nekem pl. az egyik fullra ki van, a másik viszont likas.
pb_! Űlj le, egyes!
Miért vagy írigy? :) Más miért nem élveszkedhet egy igen jó autúval? Vagy ha akkora rakás trágyadomb, akkor add el nekem 50 ezerért. :))
Ja, és én sem vagyok szerelő vénájú.
pb_2007-02-18 12:29:26 //
27649
Az nem jelent semmit, bs1, és bs2 is 48ezerx volt már szétszedve, azt mégis rohadnak.)
Rumi2007-02-18 12:24:33 //
27648
szerinted hányszor volt már szétszedve totálra? :)
pb_2007-02-18 12:23:45 //
27647
Nem?)
+nézzük jobban is?))
Rumi2007-02-18 12:21:02 //
27646
aztat tudom én, hogy alfa guru vagy, és a 33 sem ujkeletű a gépparkodban :)
de minden alfa picit más, legalábbis szerintem, (egy modellen belül is)
ezért kérdeztem ez milyen érzés, nem ugy hogy jó vagy rossz, meg hogy mindjárt szétesik, hanem hogy milyen emociókat vált ki ha beröffented :)
pb_2007-02-18 12:20:13 //
27645
Akkor, ha jól értem látatlanba vetted +, bátor húzás.) Hogy biztosna nem ér +lepetés... Én azt mondom, hogy nem biztos, hogy +úszod +lepetés nélkül.)
Rumi2007-02-18 12:19:46 //
27644
persze, ezt számoltam most ki én is.
minimum fél év tárolás, de inkább több.
de nyilván nem bontás céljából vette, ezt cask aqrra mondtam, hogy ennyiért egy "jó" állapotunak hirdetett autót érdemes megvenni, annak tudatában, hogy végszükség esetén nem bukik rajta sokat az ember, mert ki tudja árulni ha minden kötél szakad
erre vonatkozott a megállapításom :)
Rumi2007-02-18 12:17:56 //
27643
hihi!
az enyém totálra nem, csak párszor az eleje!
és még nem rohad sehol :)
igazából a régi sem rohadt sehol, nagyon nem. az viszont nem egyszer, és nem kétszer volt halálra törve mielőtt megadtam neki a kegyelemdöfést :). ez a nagyvonalú illesztési hézagokon is tetten érhető volt :D
pb_2007-02-18 12:16:02 //
27642
Akkor éri + kiárulni, ha 100k-nál többet nem fizettél érte. Fölötte csak futsz a pénzed után, + hónapig tárol6sz mindenféle hulladékot. Aztán a végén, ha szerencséd van sikerül 0szaldósra kihozni a bizniszt.
pb_2007-02-18 12:13:08 //
27641
Nem.
De, mind1ikről már el lehet mondani, hogy 1x totálra volt törve, és biztos, hogy rohad. Ezen felül pedig jönnek az egyéb nyalánkságok.
Még az eladónál van jövő héten megyek érte. Volt már pár 33-asom, biztosan nem ér meglepetés...
Rumi2007-02-18 12:10:03 //
27639
grat hozzá!
milyen érzés?
és az autó? :)
pb_2007-02-18 12:09:02 //
27638
Miért nem így van?))
Asszem szereztél már tapasztalatot ilyen témában.)(
Rumi2007-02-18 12:08:58 //
27637
szerintem meg igen. csak ki kell várni!
az ülések (bár ezen elég kopottak) kárpitossal felújítatni tizes. szvsz 80K meg el lehet adni őket. sokan szeretnének ilyen Recarot a kocsijukba!
motortérben lévő cuccok
gen: 8K
ind. mot: 10K
üres blokk: 10K
vez tengelyek 20K (4db)
hf: 10K (2db)
+ motorbelsőségek
+ futó részei
+ kasztni elemek (lökös, ajtó, szárny, szélvédő...)
szvsz kb pont 220K lehet :DD
nyilván állapottól függően
az árakat is hasból mondtam. kb.ra jók lehetnek :)
Ezt az autót is ismered!?
Rumi2007-02-18 12:03:35 //
27635
:DDD
pb_2007-02-18 11:57:40 //
27634
Jah, aztán majd lehet rádobni a vételár többszörösét, mire lesz is belőle valami.) Az a klíma ami benne van az xart sem ér. Kiárulni ennyit pedig nem lehet belőle.
pb_2007-02-18 11:52:37 //
27633
Nézd +, hogy van-e normális szikrád.
pb_2007-02-18 11:45:33 //
27632
Szedd szét újra a motort, és keresd +, hogy mi kopog.
Rumi2007-02-18 10:46:21 //
27631
az SW-nek van plussz sínje?
én ezt adtam el a héten. ja és tökéletesen felmegy a 33ra, be lehet tenni a nyelvet az eső elvezető sín és a kasztni közé :)
Tegnap megvásároltam, csak kíváncsi voltam, hogy ismeri-e valaki a járgány előéletét.
Rumi2007-02-18 10:37:54 //
27629
nem, de ennyiért nagyon jó vételnek tűnik, főleg hogy légkondis, legalábbis a panel.
szvsz ennyit ki is lehet árulni belőle
becsi2007-02-18 10:31:00 //
27628
Probaltam ot jol meghajtani de semmi. Hol megy hol nem, meg ha megy is akkor nincs semmi teljesitmenye. Lovoldozik a kipufogobol ja es lementem vele max1,5 km-ert es megevett vagy 5 liter uzemanyagot.
csabyyy2007-02-18 10:10:19 //
27627
A kopogástól, hogy szabadulhatok +?
Mert öszintén szólva a szelephang nem zavar inkább a kopogás szünne meg!!!!
becsi2007-02-18 08:53:29 //
27625
Hat akkor ma megprobalom +hajtani es majd irok hogy alakult a dolog.
pb_2007-02-18 03:39:51 //
27624
Benzincső nem valószínű, mert akkor el sem indult volna. 1xűen csak jól + kellene hajtani.
pb_2007-02-18 03:38:34 //
27623
A kopogás az +marad, csak a szelephangtól szabadulsz + általa. Szedd ki a belső részét, és a szelepet tisztísd ki.
pb_2007-02-18 03:37:09 //
27622
Elképzelhető, hogy ott leszek.))