djliott752010-05-02 19:27:10 // 30479
Hidegen ha beinditom fölugrik 1200-re utána röktön leesik 900-majd párperc után 500 és ezt utána tarcsa is.Van valami ötleted?
LacUS2010-05-01 20:42:18 // 30478
Értem, a hézagot mi 3mm-re növeltük, így most a pedálút utolsó 1/4-én kezd el fogni a kuplung. Nekem ez kevésnek tűnik, bár összehasonlítási alapom nincs, mert a régi kopott gyári tárcsával is ugyanilyen magasan fogott, és tulajdonképpen ebből gondolom azt, hogy vmi nem kerek még ,mert vastagabb tárcsával lentebb kéne,hogy fogjon.
Viszont a munkahengeres dolog teljesen új, még kinti fórumokon sem említik a munkahenger cseréjének szükségességét.Ez tapasztalat már nálad?Illetve a nagy igénybevétel a sok rugdosást vagy a nagyobb teljesítményt takarja?
Viszont a munkahengeres dolog teljesen új, még kinti fórumokon sem említik a munkahenger cseréjének szükségességét.Ez tapasztalat már nálad?Illetve a nagy igénybevétel a sok rugdosást vagy a nagyobb teljesítményt takarja?
[k i z z o]2010-05-01 19:05:13 // 30477
Hidegen mindig jó?
Keri2010-05-01 14:10:06 // 30476
Komoly!!! Tízen egy két évesen itt voltam jegyszedő... jó kis pálya...:)))
djliott752010-05-01 12:04:56 // 30475
Átnézettem egy szerelövel az autott amiket leirtatok minden müködik és jo.Mostmár szerintem csak számitogépes átvizsgálás segithet.Test hiba hol fordulhatna kb elö?
Mester2010-04-30 22:11:22 // 30474
Az a lényeg hogy a hézagot növelni kell 4.8-4.7mm-re elég a gyári tárcsa is,de a legfontosabb a kuplungfőhengert ki kell dobni mert a gyári szart sem ér. Egy másik fajta kell bele.A gyárinál nagy igénybevételnél megszünik a holtjáték ez a probléma,ezért csúszik meg és aztán szét ég minden.
LacUS2010-04-30 21:44:16 // 30473
Ez okés, de ki van hézagolva? Tehát a nyomólap és a lendkerék közt vannak hézagolók,hogy az elméletileg vastagabb tárcsát kompenzálja? Ez nálam a fő kérdés.
[k i z z o]2010-04-30 19:58:12 // 30472
Biztos, hogy nem benzin baja van. Valami melegen elhal. Elektromos.
Marek2010-04-30 18:48:40 // 30471
Nekem kevlár van bent 2 éve! :)
Gábor(figi75)2010-04-30 08:56:59 // 30470
Tuti a videó!:-)
Gábor(figi75)2010-04-30 08:56:24 // 30469
Nekem már lazult le a holtponti jeladóm,de egyszerűen leállt és nem indult többet,fél napig kerestük a hibát! :-(
pb_2010-04-30 08:40:42 // 30468
Sztem nézd + a felső holtponti érzékelőt.
Vigla2010-04-30 07:31:34 // 30467
Csak a miheztartás végett...A szentesi 75-ösök is megjelennek a videóban:-)vidi
Kisbubi2010-04-30 00:22:06 // 30466
Sztem nem üa problem. Inkább testhiba(kontakt). Az üa got megtudod nézni ugy h a visszafolyó ágat lekötöd és oda egy csövön keresztül kannába megy amikor beinditod és ha telik normálisan a kanna akkor üa, van. Vagy megméred a nyomását de azt a üa szabályzo elött.
Igen kényesek viszont a testhibára, de akkor durrogni és rángatni szokott inkább.
Lehet h csak a holtpont,fordulat érzékelöd lelazult és eltávolodott v bekoszolodott.
Igen kényesek viszont a testhibára, de akkor durrogni és rángatni szokott inkább.
Lehet h csak a holtpont,fordulat érzékelöd lelazult és eltávolodott v bekoszolodott.
Tocsa2010-04-29 23:48:14 // 30465
Na ezt jó hűlyén irtam .:) Szóval van egy hőgomba a blokkba ami az alapjárati fordulatot szabályozza hogy hideg e a motor vagy meleg e az is lehet szar de mivel visszaveszi rendesen és utánna van a jelenség szerintem kontakt hiba . Lehet a szivattyú se kap elég cuflát pl + érzékelők rossz értékeket adnak szintén emiatt .
Összes test kábel megpucol saruk cserélye ha üszök stb stb.
Jólessz meglátod utánna. :)
Összes test kábel megpucol saruk cserélye ha üszök stb stb.
Jólessz meglátod utánna. :)
Tocsa2010-04-29 23:39:35 // 30464
Bemelegedés szabájzó hőgomba??? Lmm? Méregetni kéne!
Szerintem testhibád van valahol tuti!
Szerintem testhibád van valahol tuti!
Gábor(figi75)2010-04-29 20:58:13 // 30463
De autóvillamosságinak is vidd el ha nem oldódik meg,mert ő ki tudja mérni a bajt!!!
Gábor(figi75)2010-04-29 20:54:26 // 30462
Én azért gondolom,mert mikor nekem tönkrement a"tankban a kis szivattyúm" hasonlóan nem akart menni!:-(
djliott752010-04-29 20:36:09 // 30461
Üzemanyag nyomásnál hollehet a baj?Mert egy 8-báros szivatyu van benne már négy éve és semmi gond nem volt vele.Vagy lehet hogy mostanáig.
Gábor(figi75)2010-04-29 16:20:18 // 30460
Én csak az üzemanyag nyomásra tippelek először! :- /
djliott752010-04-29 15:22:40 // 30459
Amikor beinditom fölugrik az alapjárat hidegen 1200-re melegen 900-ra de utána leesik vissza 500-ra.Elöször hol jovolt hol nem de mostmár egyáltalán nem javul.Amugy nem piszkáltam semit igy magátol romlott el.Van valami ötleted.
LacUS2010-04-29 15:11:44 // 30458
Már nem csúszik. :-) Már szinter van benn. Csak hallottam hogy lehet hogy hézagolni kell a kuplungot. Viszont ezt csak nyomóról hallottam ,de ott tény,hogy kell hézagolni, csak kíváncsi vagyok ki hallott már húzókuplungról ilyet.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-04-29 13:14:29 // 30457
Köszi az infót!
Úgy tűnik hogy nem levegős a rendszer, úgyhogy megnyugodtam. Az viszont szopó, hogy pont most döglött meg a vízpumpám, szóval engedhetem le meg szedhetem szét az az egész szart még egyszer. A felajánlásokat köszi, de a generátort szerencsére fel tudom újíttatni egyszerűen (meg pillanatnyilag nem is szükséges), vízpumpából meg illik újat venni.
Úgy tűnik hogy nem levegős a rendszer, úgyhogy megnyugodtam. Az viszont szopó, hogy pont most döglött meg a vízpumpám, szóval engedhetem le meg szedhetem szét az az egész szart még egyszer. A felajánlásokat köszi, de a generátort szerencsére fel tudom újíttatni egyszerűen (meg pillanatnyilag nem is szükséges), vízpumpából meg illik újat venni.
prooF_752010-04-28 22:49:49 // 30456
Én nem használok, de azt hallottam hogy a gyári húzó is elég jó, a sima 3.0-hez kicsit túl is van méretezve, szóval ha jó állapotban van, akkor el kell hogy bírja a tied nyomatékát is szerintem. Vagy csúszik már a gyári?
[k i z z o]2010-04-28 22:37:17 // 30455
Egyszer csak ilyen lett? Pontosan mit piszkáltál előtte?
A motorvezérlő nem elégszik meg 500 -as alapjárattal, ha más nem előgyújtással felhúzná egy pillanat alatt 900ra, igaz ekkor nagyon gyenge lenne a motor - nem indulna el csak kuplunggal 1 ben.
Azaz valahonnan azt érzi a vezérlő, hogy ő nem 500on hanem 1000en robog...
A motorvezérlő nem elégszik meg 500 -as alapjárattal, ha más nem előgyújtással felhúzná egy pillanat alatt 900ra, igaz ekkor nagyon gyenge lenne a motor - nem indulna el csak kuplunggal 1 ben.
Azaz valahonnan azt érzi a vezérlő, hogy ő nem 500on hanem 1000en robog...
LacUS2010-04-28 20:35:04 // 30454
Használ itt valaki szintert húzókuplunggal? Lenne néhány kérdésem. :-)
Gábor(figi75)2010-04-28 20:14:24 // 30453
Üzemanyag nyomás,légtömeg mérő,vezérlő egység stb...!
Kezd el apránként és szűrd ki.
Kezd el apránként és szűrd ki.
djliott752010-04-28 19:55:53 // 30452
500-mutat külön-külön és egyben is és fele annyira is megy.
Szaki2010-04-28 19:29:41 // 30451
Ciao! Az ülés sin és a müanyag burkolat közé.
Wickey2010-04-28 12:34:50 // 30450
Vagy valami okos ember V6-os fordulatszámmérőt rakott bele. Igaz, az nem felez, csak kétharmadol.
[k i z z o]2010-04-27 23:56:59 // 30449
Olyan mintha fele annyit mutatna a fordulatszám mérő. Ha pontositunk, akkor 450x2 900rpm alapjárat, és 6320 - nál tilt a TS soft limiter.
Tényleg 500 on jár, vagy annyit mutat?
Tényleg 500 on jár, vagy annyit mutat?
Dags2010-04-27 22:52:53 // 30448
Halo! Tudja valaki , hogy azt a is műanyag alátétet ami az ülés alatt van azt egyből az ülés alá vagy a műanyag fedél és a fém konzol közé kell-e rakni???
djliott752010-04-27 22:45:43 // 30447
Sziasztok.Lenne egy problémám amire nem tudom a választ és gondoltam valaki tud nekem segiteni.Van egy 75 2.0 TS-em és lement a fordulatom 500-ra és 3500-nél letilt külön megyen mind a két gyertyasor akkor is 500 de együtt sem változik többre.Mindegyik gyerty jo kebelek rotor trafok mindent kitisztitotam és mégsem jo.Ha valaki tud valami okosat mondani annak elöre is köszönöm.
Gábor(figi75)2010-04-26 13:58:44 // 30446
Ne aggódj nincs olyan csavar a gépen,nekem sem!!!
Ha nem megy lejjebb akkor nincs levegő a rendszerben.
Generátorban tudok segíteni,vízpumpám nincs.
Ha nem megy lejjebb akkor nincs levegő a rendszerben.
Generátorban tudok segíteni,vízpumpám nincs.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-04-26 12:56:44 // 30445
Azért a vezetéstechnikán még csiszolhatna a gyerek, de amúgy nem megy rosszul. Jók azok az alufelnik a járgányon (az első kettő).
Nekem meg gondom akadt a vassal. Leengedtem a hűtővizet, kicseréltem a repedt tágulási tartályt, feltöltöttem friss hűtőfolyadékkal, de azok a légtelenítő csavarok, amiket a biblia ír, na azoknak nyoma nem volt se a vízpumpán, se a termosztáton.
Átnyomkodtam a hűtővízcsöveket, jött is ki belőle levegő, de úgy nézem már nemigen lehet benne, mert nem megy lejjebb a hűtővíz szintje. Az a kérdésem, hogy lehet-e még valahol a rendszerben légbuborék, nehogy rácseszés legyen belőle. (Meg is járattam, hogy nyisson a termosztát, de olyan nagyon sokat nem merem járatni.)
A másik, ami inkább aggaszt, hogy elég szar hangja van a vízpumának, bár mondjuk lehet, hogy a generátorom csapágyas.
Nekem meg gondom akadt a vassal. Leengedtem a hűtővizet, kicseréltem a repedt tágulási tartályt, feltöltöttem friss hűtőfolyadékkal, de azok a légtelenítő csavarok, amiket a biblia ír, na azoknak nyoma nem volt se a vízpumpán, se a termosztáton.
Átnyomkodtam a hűtővízcsöveket, jött is ki belőle levegő, de úgy nézem már nemigen lehet benne, mert nem megy lejjebb a hűtővíz szintje. Az a kérdésem, hogy lehet-e még valahol a rendszerben légbuborék, nehogy rácseszés legyen belőle. (Meg is járattam, hogy nyisson a termosztát, de olyan nagyon sokat nem merem járatni.)
A másik, ami inkább aggaszt, hogy elég szar hangja van a vízpumának, bár mondjuk lehet, hogy a generátorom csapágyas.
Gábor(figi75)2010-04-23 09:56:58 // 30444
Ami egyértelműen látszik,hogy teljesen másképpen viselkedik a kanyarban mint a többi kommersz vas,egyszerűen nagyobb kanyarsebességet lehet venni vele!!! :-)
Másrészt kivétel nélkül jobban lehet vele rajtolni,amint az látszik is állva hagyja a többi vasat!:-)
Csak azzal "marad le",hogy sokat kóricázik a pálya szélén,nem vesz ideális íveket!:-(
De amúgy az 1.6 karbal ilyet menni!:-)))
Másrészt kivétel nélkül jobban lehet vele rajtolni,amint az látszik is állva hagyja a többi vasat!:-)
Csak azzal "marad le",hogy sokat kóricázik a pálya szélén,nem vesz ideális íveket!:-(
De amúgy az 1.6 karbal ilyet menni!:-)))
[k i z z o]2010-04-22 23:23:37 // 30443
Nem kell erő, ha nem 1 irányba akar forogni :)
prooF_752010-04-22 21:16:54 // 30442
Érdekes, erről nem is tudtam hogy létezik... de jól küldi:)
Gábor(figi75)2010-04-21 23:38:10 // 30441
Gábor(figi75)2010-04-21 23:37:10 // 30440
Gábor(figi75)2010-04-21 22:50:06 // 30439
Uh,mekkora erőnek kellett ott lenni,hogy ilyen pusztítást végezzen!:-O
Gebasz....
Gebasz....
Kisbubi2010-04-21 21:17:34 // 30438
Ötlet a sok van ,de egyiksem forradalmi mivel már biztos kitalálták már, csak eddig nem tudtunk rola. Különben sztem ez a jó, mármint a hardy nem a lendkerék:)
Belga2010-04-21 13:21:06 // 30437
Termeszetesen nem szentiras, de Spruell-ek oldalan ez van a protektorrol:
Our new tool steel shields are CNC machined from 4243 alloy billets then hardened to 38-42 Rockwell. The new flex disc is rated for 380 HP. Our engine dyno has a flex disc of this type hitching the engine to the power absorption unit that has seen up to 500 HP.
Our new tool steel shields are CNC machined from 4243 alloy billets then hardened to 38-42 Rockwell. The new flex disc is rated for 380 HP. Our engine dyno has a flex disc of this type hitching the engine to the power absorption unit that has seen up to 500 HP.
Gábor(figi75)2010-04-21 13:15:13 // 30436
Nem ment az agyadra,majd ha 8 éven keresztül minden nap szereled a 75 autókat majd akkor megy az agyadra,mert én most ott tartok!:-)))
Gardán projekteben hallgassátok meg "kisbubit" neki van 1 forradalmi ötlete!!!
Gardán projekteben hallgassátok meg "kisbubit" neki van 1 forradalmi ötlete!!!
Tom5552010-04-21 13:12:16 // 30435
szóval a kardánt szedtem le... és az első kuka...
agyamrament a szerelés biztos
agyamrament a szerelés biztos
Tom5552010-04-21 13:08:16 // 30434
Én múlt héten szedtem le a hardyt a TS alól és csak az első kuka. de az nagyon..
Szerencsére szereztem újat jó áron, aztán ameddig bírja-birja. A donut protectoron agyaltam, és lehet belevágok, csak nem tudom milyen anyagból kéne meg nem tudom mennyiért állna neki a szaki, és mennyi idő alatt csinálná meg.
Nekem testszett ez a német szett, bár abban biztos igazad van kizzo, hogy az a merevítés..... na meg amugy sincs most fölösleges 100 ezrem erre.
Jah mégvalami. Az skf csapágyszámról info?
Szerencsére szereztem újat jó áron, aztán ameddig bírja-birja. A donut protectoron agyaltam, és lehet belevágok, csak nem tudom milyen anyagból kéne meg nem tudom mennyiért állna neki a szaki, és mennyi idő alatt csinálná meg.
Nekem testszett ez a német szett, bár abban biztos igazad van kizzo, hogy az a merevítés..... na meg amugy sincs most fölösleges 100 ezrem erre.
Jah mégvalami. Az skf csapágyszámról info?
[k i z z o]2010-04-21 00:12:03 // 30433
Ez a B nekem is inkább szimpatikus, jól kell méretezni, aztán mehet gyártásba.
Itt elég jól leiródik, melyik jobb és hova, milyen célra:
http://www.alfabb.com/bb/forums/transmissions/150586-alfetta-gt-exploding-guibo-donut.html
+ itt a lényeg:
http://www.alfabb.com/bb/forums/motorsports/136703-drive-shaft-safety.html#post723935
Itt elég jól leiródik, melyik jobb és hova, milyen célra:
http://www.alfabb.com/bb/forums/transmissions/150586-alfetta-gt-exploding-guibo-donut.html
+ itt a lényeg:
http://www.alfabb.com/bb/forums/motorsports/136703-drive-shaft-safety.html#post723935
Kisbubi2010-04-20 21:56:49 // 30432
Kisbubi2010-04-20 21:54:25 // 30431
sztem én ilyet készitek majd. Talán mivel a nagypolszkié szinte ugyan ilyen csak több anyag van benne, mint fém és kevesebb gumi. az tuti nem ugrik szét, de nemsoká tesztüzemódban lesz.
LacUS2010-04-20 21:18:12 // 30430
Szerintem ez mázli kérdése. Nekem a nem hipererős autóm, a sima kis 2*5km-es libakergető versenyen ripityára törte a hardy felfogató háromszöget, még gyári állapotában pedig egy új első hardyt rántott szét a 3.rajtnál....Amit mostmár tapasztalatból tudok mondani, hogy más kardánt csak akkor rakjatok be, ha nem zavar egy kis csörgés zörgés kis fordulaton. :-)