NaTo2008-04-29 14:45:42 // 25279
Ahogy elnézem a kocsimat, nem...
lee752008-04-29 13:46:49 // 25278
jo is volt bizony!!!az idei matrai talira nem jössz?
NaTo2008-04-29 13:40:14 // 25277
A campona szuper volt! :)
osztalgiázzunk egy picit...
osztalgiázzunk egy picit...
lee752008-04-29 13:29:01 // 25276
nincs mit meg emlekezem tavaly a camponaba amikor odadtad az ameriat egy kis pörgesre,feledhetetlen olt:D:D:D:D ha tudok megprobalok segiteni!!!
NaTo2008-04-29 13:25:19 // 25275
Hát elhiheted, hogy nekem is forr az agyvizem! Elsőkörben a hét vége felé elmegyünk sokadmagammal az ürgéhez, és előtte mérem neki le a löket hosszát! Gyerty ki, colstok pedug, főtengely teker... Aztán megmérjük az ő 3.0-ás 164-es motorjában is ugyanezt, hogy lássa, hogy eltér a kettő. Után megkérdezem, hogy vajon most ő mit tenne a helyemben? Aztán megpróbálok diplomatikus eszközökkel közös nevezőre jutni, és kicsikarni belőle valami pénztárcabarát megoldást. Ez természetesen nem az ő tárcájának lesz baráti!
Mellesleg köszönöm a főtengely felajánlásodat, ha nem tudok megegyezni az ürgével, akkor még lehet hogy üzletelünk!
Mellesleg köszönöm a főtengely felajánlásodat, ha nem tudok megegyezni az ürgével, akkor még lehet hogy üzletelünk!
NaTo2008-04-29 13:20:05 // 25274
Igen, a gépműhelyt nem lehet megúszni, ez nyilvánvaló. Ezen nem is spórolnék.
Saughassy2008-04-29 13:15:29 // 25273
Az átmérőt muszáj lesz megmérni a csapágyméretek miatt, ha nincs műszer, akkor el kell vinni vhova. Ezt sajna nem úszod meg.
lee752008-04-29 13:14:13 // 25272
haat ez koma über szopas en odamennek es had ne mondjam mit csinalnak azzal a fötengelyel amit ö dott lényeg az hogy fajna neki!!!de ekkora surmo hogy lehet es egyebkent en semm neztem volna meg mert ha 3.0as fötengelyt kerek akkor ha 2.5öst add ez az ö hibaja!!es neki kutya kötelessege adni egy masikat ez a minimumm!!!!de nem akkarlak elöre lelkesedni nekem sztem van egy americaba valo 3.0as fötengelyem otthon!egy pizza araert oda adom mert a 164es hez van egy masik motorom!!
NaTo2008-04-29 13:07:48 // 25271
Nem egy kardánról van szó, hogy ha szar, akkor leszedem és visszaviszem. Azért egy 2.5-ös főtengelyt 3.0-ásként eladni elég nagy szopatás! Ráadásul ha már itt tartunk, miért nem nézett utána először Ő, hogy egyáltalán mit ad el?! Ezek után milyen alapon kéri számon tőlünk, hogy nem hasonlítottuk össze?!
NaTo2008-04-29 13:03:54 // 25270
Igen. A "kereskedő" állította, hogy 3000-es 164-es motorból van a főtengely. Most meg azzal jön nekem a telefonban, hogy miért nem mértük össze a törött főtengellyel?
HÁt mert álmomban nem gondoltam arra, hogy nem azt adja el, amit mond! Ráadásul egy törött főtengellyel hogy a picsába mérjem össze? miliméterekről beszélünk...
HÁt mert álmomban nem gondoltam arra, hogy nem azt adja el, amit mond! Ráadásul egy törött főtengellyel hogy a picsába mérjem össze? miliméterekről beszélünk...
Saughassy2008-04-29 12:59:27 // 25269
Lemaradtam a részletekről... valaki úgy sózta rátok, hogy 3.0? No mind1, de hogy meg1x ne szivjatok be, KET gyari alapmeret van, ennek megfelelő csapágyakkal.
NaTo2008-04-29 12:57:44 // 25268
Meg hát tudod 4 hónapig állt a vas, most nagynehezen összejött a lóvé, összeraktuk a 2.5-ös főtengellyel, erre most megint állítsam le pár hónapot?
Hát a faszomat!
Elmegyünk az ipséhez, orra alá teszem, hogy mennyibe van nekem az ő "baklövése", és az a legkevesebb, hogy egy alapméretes fasza 3.0-ás főtengelyt hozzám vág!
Hát a faszomat!
Elmegyünk az ipséhez, orra alá teszem, hogy mennyibe van nekem az ő "baklövése", és az a legkevesebb, hogy egy alapméretes fasza 3.0-ás főtengelyt hozzám vág!
NaTo2008-04-29 12:54:40 // 25267
inkább egy fasza alapméretes főtengelyt adjon!
Vagy az udvarán álló 3.0-ás 164-es motort...
Vagy az udvarán álló 3.0-ás 164-es motort...
jakuska2008-04-29 11:41:09 // 25266
Jó soké.... 40e.... és még csak azt se tudja megmondani milyen állapotban van... légyeg, hogy 2.4... aztán meglátjuk:)
NaTo... nyugodj meg... még én sem tudtam neki fizetni... hót ideg Mester is... 5 nap mulva tudok csak neki fizetni, addig meg... a jó szíve fogja egyszer tönkretenni Mestert is:(( Annyi pénzük van amit tegnap törlesztettem. Benne áll a pénzük egy csomó vasban, szégyenlem de az enyémben is:((
NaTo... nyugodj meg... még én sem tudtam neki fizetni... hót ideg Mester is... 5 nap mulva tudok csak neki fizetni, addig meg... a jó szíve fogja egyszer tönkretenni Mestert is:(( Annyi pénzük van amit tegnap törlesztettem. Benne áll a pénzük egy csomó vasban, szégyenlem de az enyémben is:((
Saughassy2008-04-29 11:19:49 // 25265
Hat pl visszamehetnel az eladohoz, lelejmolhatnal rola meg 4 felnit 1 szezont futott gumikkal, cserebe a balszerencsedert. Van akinek ez bejott... csak gerinc kerdese minden.
En azert megis azt javaslom, ha nincs love, inkabb tamaszd le a vasat par honapra. Plane ha garazsban tudod tarolni. Semmi baja sem lesz, es addig kitalalod mi es hogy legyen.
En azert megis azt javaslom, ha nincs love, inkabb tamaszd le a vasat par honapra. Plane ha garazsban tudod tarolni. Semmi baja sem lesz, es addig kitalalod mi es hogy legyen.
NaTo2008-04-29 10:31:59 // 25264
Mondjuk a vas szeretetének a 2.5-ös főtengelyhez nem sok köze van...
a generátorban szerintem a fesszabályzó ment ki, most lett benne cserélve két csapágy és a szénkefék. A lámpáim sorra égnek ki, és semmit nem töltött, ezek a jelek pedig a fesszabályzóra mutatnak. Szóval ez a kisebbik gond, és megoldódik hamarosan. De hogy most mit a faszt kezdjek a 2.5-ös főtengellyel, meg a 7.5-ös kompresszióval és a 15 literes fogyasztással, azt nemtom. Ja és ne gyertek azzal, hogy turbósítsam be, mert betérdelek azonnal! :) Nincs most pénzem ilyesmire... :(
a generátorban szerintem a fesszabályzó ment ki, most lett benne cserélve két csapágy és a szénkefék. A lámpáim sorra égnek ki, és semmit nem töltött, ezek a jelek pedig a fesszabályzóra mutatnak. Szóval ez a kisebbik gond, és megoldódik hamarosan. De hogy most mit a faszt kezdjek a 2.5-ös főtengellyel, meg a 7.5-ös kompresszióval és a 15 literes fogyasztással, azt nemtom. Ja és ne gyertek azzal, hogy turbósítsam be, mert betérdelek azonnal! :) Nincs most pénzem ilyesmire... :(
Gábor(figi75)2008-04-29 10:27:13 // 25263
Hogyé adják a 2.4 váltót? :-O
Gábor(figi75)2008-04-29 10:26:32 // 25262
Ez rendesen szívás mostanában ami rádjár,talán nem szeret a vas,mert ezeknek lelkük van,engem szeret az enyém ezért kell havonta kicserélni benne valamit,de már én így szeretem!:-)
Generátor van 5k/db áron!:-)))
Generátor van 5k/db áron!:-)))
NaTo2008-04-29 10:07:24 // 25261
Ja, és hogy faszább legyen méginkább a kedvem, tegnap bekulázott a generátorom is. Úgyhogy autó áll. Éljen, hurrá, dekurvajó már a kedvem!
NaTo2008-04-29 10:03:08 // 25260
Szia! Köszönöm az infót, de egy fillérem nincs most ilyesmire.
Nem tudok egyelőre főtengelyt venni. Még Mestert se fizettem ki teljesen.
Nem tudok egyelőre főtengelyt venni. Még Mestert se fizettem ki teljesen.
jakuska2008-04-29 09:59:46 // 25259
Hali NaTo! Hasznaltautó.hu-n találtam egy faxa bontót Szolnokon, ha 2.4 es td váltójuk volt... akkor 3.0 v6 főtengelyük is bizti van... kérdezz rá! Remélem segítettem.... ja.. mester megy holnap, vagy ma késő délután a váltóért, rá tud kérdezni!
NaTo2008-04-29 09:56:49 // 25258
Mindent...
de főleg hogy ne incompatibilis főtengely legyen benne...
de főleg hogy ne incompatibilis főtengely legyen benne...
NaTo2008-04-29 09:38:07 // 25257
Debizony!
Beigazolódott, amitől féltünk: a 3.0-ás főtengely valójában 2.5-ös...
Tegnap megmértük a lökethosszt, és ez bizony 66-67 miliméter. A neten 68 milimétert írnak a 2.5-ös löketének. A 3.0-ásnak meg 74 mm.
Ezek után néztünk kompressziót is. Úgy fél éve 11 volt. Most 7.5
Beigazolódott, amitől féltünk: a 3.0-ás főtengely valójában 2.5-ös...
Tegnap megmértük a lökethosszt, és ez bizony 66-67 miliméter. A neten 68 milimétert írnak a 2.5-ös löketének. A 3.0-ásnak meg 74 mm.
Ezek után néztünk kompressziót is. Úgy fél éve 11 volt. Most 7.5
KávégépesLaca2008-04-29 09:34:10 // 25256
75-ös guruk segítsetek! :)
mit érdemes nagyon megnézni egy 75-ösön esetleges vétele esetén?
mit érdemes nagyon megnézni egy 75-ösön esetleges vétele esetén?
Wickey2008-04-29 09:15:40 // 25255
naja, ettől nem félek. Ötletekből jól állunk :-)
Wickey2008-04-29 09:14:03 // 25254
az igaz, de nekem kellett kifizetni :-P
Szarul esik az embernek ha egy tízezer forintos tömítést rosszul ütnek le, ráadásul meg még vasárnap is van, és vissza se lehet vinni egy jót balhézni. :-))
Szarul esik az embernek ha egy tízezer forintos tömítést rosszul ütnek le, ráadásul meg még vasárnap is van, és vissza se lehet vinni egy jót balhézni. :-))
Robi2008-04-29 01:16:59 // 25253
Nekem eddig a piros ProSeal pasztával se volt bajom. Olajálló, és hőálló. Nagyanyám kétütemű Trabijának kiégett a tömítése a kipufogócsonk és a hengerfej közül, és mivel nem volt otthon másik tömítés, a csúcsgép meg kellett, így kentem rá ProSeal pasztát. Ez már hónapokkal ezelőtt volt, és még mindig bírja, pedig ott aztán van meleg, és olaj is. :)
Robi2008-04-29 01:12:00 // 25252
Hát akkor R.I.P.
Sebaj, kitalálok más hülyeséget, van még a tarsolyomban. :)
Sebaj, kitalálok más hülyeséget, van még a tarsolyomban. :)
Robi2008-04-29 01:10:19 // 25251
Nem is te szoptad be, hanem én, nekem kellett reszelgetni! :)))
Wickey2008-04-29 00:20:04 // 25250
aha
A jobbos Reinz hengerfejtömítésemet reszelgetni kellett, mert kibaszottul elütötték az egyik tőcsavar lukát, és nem feküdt fel... vagy 3 mm-el... boldogság...
Amúgy általában véve tényleg jó a Reinz, de én pont beszoptam vele.
A jobbos Reinz hengerfejtömítésemet reszelgetni kellett, mert kibaszottul elütötték az egyik tőcsavar lukát, és nem feküdt fel... vagy 3 mm-el... boldogság...
Amúgy általában véve tényleg jó a Reinz, de én pont beszoptam vele.
Wickey2008-04-29 00:17:53 // 25248
hát...
mondjuk úgy, hogy maradt belőle egy hátulja, tetők, ajtók, sárvédő, motorháztető, doblemezek, homloklemez és ... ööö... persze, üvegek nélkül.
Se kardán, se futómű, csak nettó 100 kiló fémhulladék.
mondjuk úgy, hogy maradt belőle egy hátulja, tetők, ajtók, sárvédő, motorháztető, doblemezek, homloklemez és ... ööö... persze, üvegek nélkül.
Se kardán, se futómű, csak nettó 100 kiló fémhulladék.
[k i z z o]2008-04-28 23:54:09 // 25247
Hi,
Hfej Reinz, szelepfedel mindegy, a lényeg a tömitöanyag, jo az ajusa is, de inkább Reinz:) Az ujat is fel szoktam kicsit szörösiteni / szelepdekni tömcsit. / P220
Én Loctite -ot használok, a hengerfejnél a viztér széleknél is.
Most nincs nalam, de valami 37xx a szama, copper azaz réz tartalmű, arany szine van. 350 fokig tuti, olaj + hutoviz ellenáll. gagyit ne vegyél. Kb. max 2e Ft. Sokáig elég. Nincs vele gond. Én mindenhova ezt kenem. Csapágyboltokban szokott lenni.
Ami még jó :Den Braven mérgespiros szinű motortömitöje. Praktikerben is láttam. A második isten.
Lényeg, hogy a szelepfedelet + hengerfej peremet alatta / vez. tengely csészék körül is P220 körülivel huzd szállba. Utána 2x nitro és mehet fel a massza vékonyan, majd tömcsi, rá massza, fel a dekni, kicsit lehuz, vár fél óra és kilora huz. Hátul a gumi félköröknél is pucold ki rendesen, és maszába ágyazd. Tömcsi és gumi közé is massza. Felesleget még melegen papirtorlovel, majd nitros papirtorlovel fugázod.
Azaz aranyszabály: massza fel, mindkét félre vékonyan, zsirtalanitani kell, összerakod, de nem huzod elsore halálra.
Szakal metalban van Reinz. Unix is hozza . A 2 egy tizes. Amugy a gyári Alfa is Reinz, 2 éve rendeltem, és Alfa zacsiban Reinz volt.
Persze Spesso az isten hengerfejen, csak azt pesten nem kapsz. Rendelni szoktam, Sandtler katalogusban van. Nem standard meretet csak a Spesso gyart. Pl. van 1.2 , 1.0 mm vastag, nemcsak gyári. Ha ilyen méret kellene akkor Spesso.
Hfej Reinz, szelepfedel mindegy, a lényeg a tömitöanyag, jo az ajusa is, de inkább Reinz:) Az ujat is fel szoktam kicsit szörösiteni / szelepdekni tömcsit. / P220
Én Loctite -ot használok, a hengerfejnél a viztér széleknél is.
Most nincs nalam, de valami 37xx a szama, copper azaz réz tartalmű, arany szine van. 350 fokig tuti, olaj + hutoviz ellenáll. gagyit ne vegyél. Kb. max 2e Ft. Sokáig elég. Nincs vele gond. Én mindenhova ezt kenem. Csapágyboltokban szokott lenni.
Ami még jó :Den Braven mérgespiros szinű motortömitöje. Praktikerben is láttam. A második isten.
Lényeg, hogy a szelepfedelet + hengerfej peremet alatta / vez. tengely csészék körül is P220 körülivel huzd szállba. Utána 2x nitro és mehet fel a massza vékonyan, majd tömcsi, rá massza, fel a dekni, kicsit lehuz, vár fél óra és kilora huz. Hátul a gumi félköröknél is pucold ki rendesen, és maszába ágyazd. Tömcsi és gumi közé is massza. Felesleget még melegen papirtorlovel, majd nitros papirtorlovel fugázod.
Azaz aranyszabály: massza fel, mindkét félre vékonyan, zsirtalanitani kell, összerakod, de nem huzod elsore halálra.
Szakal metalban van Reinz. Unix is hozza . A 2 egy tizes. Amugy a gyári Alfa is Reinz, 2 éve rendeltem, és Alfa zacsiban Reinz volt.
Persze Spesso az isten hengerfejen, csak azt pesten nem kapsz. Rendelni szoktam, Sandtler katalogusban van. Nem standard meretet csak a Spesso gyart. Pl. van 1.2 , 1.0 mm vastag, nemcsak gyári. Ha ilyen méret kellene akkor Spesso.
prooF_752008-04-28 22:42:42 // 25245
Kinek milyen tapasztalatai vannak hengerfej és szelepfedél tömítés ügyében? Javasoljatok egy jó márkát amit be lehet szerezni bp-en! Illetve szelepfedélnél hallottam hogy nem mindig tömít jól az új, ezért szoktak tömítő pasztát (is) használni. Erről is írhatnátok, milyet, hol, mennyiért. Kösssszike!
Fészi2008-04-28 19:29:27 // 25244
... "félszuper" főtengely... höhö ... :P
Robi2008-04-28 17:30:52 // 25243
Itt hever a műhely sarkában a jó 2.4-es VM dízel fűzöttblokk, van hozzá minden, össze lehetne rakni. Kár azért a kasztniért, még jó játszós autót lehetett volna belőle csinálni, csak azt a csúnya, éktelenkedő lyukat kellett volna befoltozni a tűzfalon. ;)
Robi2008-04-28 17:25:44 // 25242
Vége van, mint a botnak?
Wickey2008-04-28 15:22:30 // 25241
dízel boxer subaru már van :D
NaTo2008-04-28 13:39:01 // 25239
Tényleg, GTV-ből dieselt... :D beszép is vóna...
Vajon mikor adják ki a első diesel Ferrarit? :D
Vajon mikor adják ki a első diesel Ferrarit? :D
Robi2008-04-28 11:13:12 // 25238
És ne verd szét a kasztnit samuval, mert építünk belőle automata váltós dízel GTV-t. :)
Robi2008-04-28 11:09:41 // 25237
"ez nem mentség. mire való a vonat?:D"
Hát nem driftelésre. :)))
Hát nem driftelésre. :)))
Vikking 3112008-04-28 09:03:03 // 25236
Whiteskull2008-04-27 23:53:32 // 25235
Milyen jó, hogy beleolvastam. :))))))))))))))))))
Oké, így lesz. :))))
Oké, így lesz. :))))
Wickey2008-04-27 23:50:15 // 25234
jó, de én nem vizsgázok Marek helyett, feltűnne a hirtelen javulás :-)
Fészi2008-04-27 20:58:04 // 25233
mindentmegoldunkokosba.hu bt. :D
Wickey2008-04-27 19:40:14 // 25231
ugyanmár, mindent meg lehet oldani okosba' :-D
Saughassy2008-04-27 17:58:58 // 25230
A főtengelycsapagyak meretosztalya miatt (is) muszaj volt.