Azt a 60-as kipuff rendszert azért meghallgatnám a Diesellel... :D
Semmi folytás, csak egy minimal középdob és egy hátsó dob, ami szinte teljesen üres :D
Figi meg inkább ne szopjon le! :)
Inkább valami unatkozó, kanhiányos szépségkirálynő...
Azt jól meg.... miközben lehordom mindenféle utolsó útszéli büdöskúrvának...
NaTo2008-04-30 16:52:05 // 25329
Saughassy2008-04-30 16:50:55 // 25328
Rosszul tudom, hogy felkinaltak neked egy 3.0 motort? Mi bajod azzal? Szerintem is a legjobb megoldas egy mukodo motort beletenni, a mostanival pedig raersz kitalalni mi legyen. Akar biturbo, akar nitro. :)
jakuska2008-04-30 16:49:26 // 25327
az kuva rövid lenne alá az a váltó.... ha haladni is akarsz vele az legalább 3000 es fordulat, tudom, mert igy jártam vele majd 1 évig, ma sikerült turkálni egy 2.4 es váltót a 2.4 es mocimhoz.... kérdés, hogy jó é, vagy nem é:))
NaTo2008-04-30 16:42:24 // 25326
csattogós motor?! :)
Mitől csattog az? Szelephang?
Mitől csattog az? Szelephang?
Wickey2008-04-30 16:41:47 // 25325
semmit.
Egyedül a műszercsoportot lenne előnyös dízelre cserélni, még a gyári america váltó is alatta maradhat :) Sperres 2.0 TD... Figi ezért le is szopna :D
Egyedül a műszercsoportot lenne előnyös dízelre cserélni, még a gyári america váltó is alatta maradhat :) Sperres 2.0 TD... Figi ezért le is szopna :D
Wickey2008-04-30 16:40:37 // 25324
odaadom neked addig a csattogós motort a gtv-ből. Olajnyomása van, teljesítménye közepes, a hangja horribilis. :-)
Igaz, ez nekem majd kelleni fog, ebből kívánom transaxle-kompatibilissé tenni a 24V motort. De azt is meg lehet oldani akár máshogy is.
Igaz, ez nekem majd kelleni fog, ebből kívánom transaxle-kompatibilissé tenni a 24V motort. De azt is meg lehet oldani akár máshogy is.
NaTo2008-04-30 16:14:29 // 25323
akár azt is! De nem tudom, hogy mit kellene átheggeszteni a tartóbakokban....
Nem szívesen gányoltatnám szét.
Nem szívesen gányoltatnám szét.
prooF_752008-04-30 16:12:15 // 25322
"Vagy az van, hogy veszek egy 3.0-ás, vagy 2.5-ös motort, "
vagy egy 2.0td-t:) az legalább nem zabál ki a vagyonodból és gyüjthetsz a v6-ra. különben is, Robinak gondolom tetszene az ötlet...dízel america:D
vagy egy 2.0td-t:) az legalább nem zabál ki a vagyonodból és gyüjthetsz a v6-ra. különben is, Robinak gondolom tetszene az ötlet...dízel america:D
NaTo2008-04-30 16:01:56 // 25321
Egy ilyen turbósítás project elég sok idő, munka, és PÉNZ.... ezekből kevés van nekem. Bár a munkával elvagyok látva, mégse fizetnek annyit, hogy ezt bevállaljam.
Ha be is vállalom, ehhez kell legalább fél év, hogy összeálljon. Ha nem több...
Aztán meg addig is kéne autó.
Az más kérdés, hogy ezt a mostani motort mindenképpen szét kell szedni, bármit is akarunk vele csinálni.
Én szívem szerint csak egy 3.0-ás főtengelyt tolnék bele, olyat, ami alapméretes, hogy a mostani 500km-ert futott csapágyakat ne kelljen kidobnom. Ez megint elég sok lóvé, de azért még talán a legolcsóbb, és leggyorsabb.
Aztán ott van a Zender motor, amihez viszont csontra szét kell fűzni a motort, és a blokkból leszedetni azt a 3mm-ert. Utána meg kioperálni a tiltást...
Vagy az van, hogy veszek egy 3.0-ás, vagy 2.5-ös motort, amivel eljárkálok, és a mostanit félreteszem tuningmotornak, akár turbo, akár Zender. Kérdés, hogy mennyiért tudok egy ilyen motorhoz hozzájutni...
Ha be is vállalom, ehhez kell legalább fél év, hogy összeálljon. Ha nem több...
Aztán meg addig is kéne autó.
Az más kérdés, hogy ezt a mostani motort mindenképpen szét kell szedni, bármit is akarunk vele csinálni.
Én szívem szerint csak egy 3.0-ás főtengelyt tolnék bele, olyat, ami alapméretes, hogy a mostani 500km-ert futott csapágyakat ne kelljen kidobnom. Ez megint elég sok lóvé, de azért még talán a legolcsóbb, és leggyorsabb.
Aztán ott van a Zender motor, amihez viszont csontra szét kell fűzni a motort, és a blokkból leszedetni azt a 3mm-ert. Utána meg kioperálni a tiltást...
Vagy az van, hogy veszek egy 3.0-ás, vagy 2.5-ös motort, amivel eljárkálok, és a mostanit félreteszem tuningmotornak, akár turbo, akár Zender. Kérdés, hogy mennyiért tudok egy ilyen motorhoz hozzájutni...
prooF_752008-04-30 15:33:53 // 25320
Azért abból a szempontból jobb mondjuk egy 164-ből kivenni a 2.0v6 motort, mert akkor az elektronikát is lehet vele együtt kiszedni, így azzal tuti nem lesz gond. Meg mégis csak gyárilag turbos moci, az már tök mindegy hogy 1 vagy 2 csiga tolja neki a levegőt:) Meg 2-nél lejjebb lehet venni a töltőnyomást, így kisebb lesz a turbólyuk is.
Pl ha fogsz egy külföldi papíros és/vagy rommá törött 164-est olcsó pénzért, kiveszed a motort, elektronikát belőle, a motoron a felfogatásokat, stb. átcseréled transaxle-kompatibilisre, csináltatsz hozzá leömlőt, szimmetrikusat, mind2 oldalon kialakítva a helyet a túrónak, már csak egy u. olyan turbot kell szerezned pluszba mint amit kibontottál a 164-esből. Na meg nyilván meg kell csinálni a kipuffot a turbok után is, de egy ilyen kaliberü autóra amúgy se rakná fel sztem senki a gyári rendszert.
Persze ha ott figyel a kocsidban egy általad leírt 2.8-as térfogatú motor, akkor abból érdemes építkezni.:)
Pl ha fogsz egy külföldi papíros és/vagy rommá törött 164-est olcsó pénzért, kiveszed a motort, elektronikát belőle, a motoron a felfogatásokat, stb. átcseréled transaxle-kompatibilisre, csináltatsz hozzá leömlőt, szimmetrikusat, mind2 oldalon kialakítva a helyet a túrónak, már csak egy u. olyan turbot kell szerezned pluszba mint amit kibontottál a 164-esből. Na meg nyilván meg kell csinálni a kipuffot a turbok után is, de egy ilyen kaliberü autóra amúgy se rakná fel sztem senki a gyári rendszert.
Persze ha ott figyel a kocsidban egy általad leírt 2.8-as térfogatú motor, akkor abból érdemes építkezni.:)
Wickey2008-04-30 14:49:03 // 25319
felejtsétek már el a V6TB-t transaxle-be... Az szimpla turbós, keresztben beépített, és valami roppant buzin van megoldva a kipufogó és a feltöltés rajta gyárilag (pont úgy, ahogy egy előlkotrós fiatba kell). Lehetne előről kezdeni vele mindent, akkor meg már ugyanannyiba kerül turbósítani a 3.0 12V-t (93 x 72.6mm), mint a 2.0 12V-t (leánykori nevén V6TB, 80 x 66.2mm).
Sőt, igazából a 2.5 V6-ot van legtöbb értelme okosítani (86 x 68.3mm). Kicsi a lökete (alig nagyobb mint a V6TB-é), de pöppet nagyobb hengerűrtartalma van mint a két lötyisnek.
A 3 literes 73mm-es lökete már baszottnagy, abból max. turbódízelt lehetne építeni akkora lökettel :-PPP
Nato szerencséje a szerencsétlenségben az, hogy pont a legoptimálisabb combóval rendelkezik: 93mm-es furat, 68.3mm löket, ezenfelül 7.5-ös kompresszió, 2786 köbcentis lökettérfogat. Nincs is ennél jobb.. :-)
Ott a megoldás, bele kell toszni egy bélbeteg 3 literest valami szakadt 164-esből fillérekért, amivel elmegy 1-2 évet, amíg kész nincs a túrós motor. Ennyi. Oszt kit érdekel ha füstöl egy picit. :-P
Sőt, igazából a 2.5 V6-ot van legtöbb értelme okosítani (86 x 68.3mm). Kicsi a lökete (alig nagyobb mint a V6TB-é), de pöppet nagyobb hengerűrtartalma van mint a két lötyisnek.
A 3 literes 73mm-es lökete már baszottnagy, abból max. turbódízelt lehetne építeni akkora lökettel :-PPP
Nato szerencséje a szerencsétlenségben az, hogy pont a legoptimálisabb combóval rendelkezik: 93mm-es furat, 68.3mm löket, ezenfelül 7.5-ös kompresszió, 2786 köbcentis lökettérfogat. Nincs is ennél jobb.. :-)
Ott a megoldás, bele kell toszni egy bélbeteg 3 literest valami szakadt 164-esből fillérekért, amivel elmegy 1-2 évet, amíg kész nincs a túrós motor. Ennyi. Oszt kit érdekel ha füstöl egy picit. :-P
Fészi2008-04-30 12:37:20 // 25317
Most néztem meg mit írtam tegnap este :D kicsit sem voltunk kottán :D De Robi elalvás nélkül lenyomta visszafelé az etapot :)
Öcsi 155Turbo :)2008-04-30 10:06:33 // 25316
Nyugodj meg a faszomba van jó erős rugó! XD
De lehet öreg koromba örülnék majd egy rugónak.
Amúgy meg jól gondold meg hogy mit csinálsz mert az egész kocsit szét kel szedni megint!
Én a helyedbe szereznék egy komplett motort 3.0 ást! Ha már így alakult.
Beleraknám! Ez a leggyorsabb és lehet hogy nem is drágább ha tökéletes a motor!
Vagy 2.0 v6-ot szerezni kábel és elektronikával! Abból meg meglehet csinálni majd a mostanit tubósra! Ráadásul a 2.0 és 3.0 főtengelye úgy tudom ugyan az!!!
Persze focizd le a sráccal akitől vetted hogy mit lép a helyzetre!
Mindíg egy brutális 75-ről és tuboról álmodtál Lehet itt alehetőség!
De lehet öreg koromba örülnék majd egy rugónak.
Amúgy meg jól gondold meg hogy mit csinálsz mert az egész kocsit szét kel szedni megint!
Én a helyedbe szereznék egy komplett motort 3.0 ást! Ha már így alakult.
Beleraknám! Ez a leggyorsabb és lehet hogy nem is drágább ha tökéletes a motor!
Vagy 2.0 v6-ot szerezni kábel és elektronikával! Abból meg meglehet csinálni majd a mostanit tubósra! Ráadásul a 2.0 és 3.0 főtengelye úgy tudom ugyan az!!!
Persze focizd le a sráccal akitől vetted hogy mit lép a helyzetre!
Mindíg egy brutális 75-ről és tuboról álmodtál Lehet itt alehetőség!
Marek2008-04-30 09:42:23 // 25315
Konkrétan 5-kor ment dolgozni és már beüzemelt és felprogramozott egy Hostware rendszert, a benti gépen... és igen amúgy családcentrikus is - de hogy jön ez ide?!
Marek2008-04-30 09:40:37 // 25314
De legalább nincs szemüvege, nem nőtt egy bokor az arcára és nem büdös a lába sem, és nem egy női atléta súlyában van, mint aki mondja, írja!!!
Marek2008-04-30 09:32:39 // 25313
Ö ő!
Semmiféle félszuper, csak 2.8 Zender és. Az ezüst Milánómban teljesített szolgálatot anno...
Semmiféle félszuper, csak 2.8 Zender és. Az ezüst Milánómban teljesített szolgálatot anno...
NaTo2008-04-30 09:20:30 // 25312
aha!
Félszuper 2.8-as motor?
...
Félszuper 2.8-as motor?
...
Marek2008-04-30 09:15:07 // 25311
Van egy csapágyas 2.8-as motorom a polcon ha kell, neked meg van bele fasza főtengelyed, meg új csapágysorod, a maradék mocidat meg beszámolom! :) :(
Marek2008-04-30 09:13:25 // 25310
Én már nem merek neked sgíteni barátom...
NaTo2008-04-30 09:12:26 // 25308
Nincs valakinek 2 kis turbója odahaza a kispolcon? :D
NaTo2008-04-30 09:11:45 // 25307
1.3 D...
NaTo2008-04-30 09:04:39 // 25304
nekem egy 1.9-es TD kéne vazze. Akkor tudnék gyűjteni lóvét...
NaTo2008-04-30 09:03:38 // 25303
Erős rugót a faaszodra kéne szerelni! :)
A turbó fasza ötlet, csak kib*szott sok pénz...
Szar motort meg honnan varázsolok a V6-os tartóbakok helyére?
érted...
A turbó fasza ötlet, csak kib*szott sok pénz...
Szar motort meg honnan varázsolok a V6-os tartóbakok helyére?
érted...
Öcsi 155Turbo :)2008-04-30 08:38:37 // 25302
Szia Tocsa!
A Mester csak így utólag tünik ludasnak az ügyben!!!
Gondolj bele Neked visznek egy alkatrészt /akármibe/ gépmühelyben megnézték hibátlan volt.Te nem szerelnéd be? Hisz azt mondták 3.0-ás! Pár mm az eltérés a régi főtengely meg már a kukában volt addigra!
Szerintem ha egy zsidó embernek disznóhúst adsz és megeszi, majd kiderül biztosan nem azt mondja hogy ő a hibás mert nem vizsgáltatta be a húst !
Hiszen azt mondtad hogy az nem disznó!
Azt kellett vola mondani az eladónak hogy nagy valószinűséggel 3.0-ás de nézzétek meg! SZERINTEM!
99.9% beszerelte volna!
A turbó volt az én első gondolatom is! NaTonak kellene 1 szar motor addig ezen meg megcsinálni a dugattyú hűtést rá 2 kis turbó 2.0 elektronikával és máris lenne egy brutális motorja! :)
A gázpedál alá meg beszerelni 1 jó erős rugót!!! :)
A Mester csak így utólag tünik ludasnak az ügyben!!!
Gondolj bele Neked visznek egy alkatrészt /akármibe/ gépmühelyben megnézték hibátlan volt.Te nem szerelnéd be? Hisz azt mondták 3.0-ás! Pár mm az eltérés a régi főtengely meg már a kukában volt addigra!
Szerintem ha egy zsidó embernek disznóhúst adsz és megeszi, majd kiderül biztosan nem azt mondja hogy ő a hibás mert nem vizsgáltatta be a húst !
Hiszen azt mondtad hogy az nem disznó!
Azt kellett vola mondani az eladónak hogy nagy valószinűséggel 3.0-ás de nézzétek meg! SZERINTEM!
99.9% beszerelte volna!
A turbó volt az én első gondolatom is! NaTonak kellene 1 szar motor addig ezen meg megcsinálni a dugattyú hűtést rá 2 kis turbó 2.0 elektronikával és máris lenne egy brutális motorja! :)
A gázpedál alá meg beszerelni 1 jó erős rugót!!! :)
Saughassy2008-04-30 08:14:49 // 25301
Szerintem a témát addig feszegetem ameddig szükségét érzem. És addig szükségét is fogom, ameddig ebben a gerinctelen pöcsben nem lesz annyi, hogy így, vagy úgy de lezárja ezt az ügyet. Az igazsagerzetedet becsulom, de ha annyira tulbuzog, akkor engem esetleg nem akartal megkerdezni, hogy megis mi tortent? Ha mar...
Te annyira értékeled ezt az autót amennyire akarod, szíved joga. DE az autó vételára rajta volt az adásvételi szerződésen amit aláírt. Szóbeli megállapodás volt továbbá felni/gumicseréről, mert voltam olyan szemet geci, hogy télen rajtahagytam neki a 4 jó téligumit, hogy ne essen bele az árokba a szarrákopott nyárikkal. Na ezeket a gumikat azota is hozza, a felnikkel együtt. Eddig azt hittem, hogy kettőt már visszakaptam, de csinaltunk egy nagytakaritast a muhelyben es rohadtul nem azokat a felniket es gumikat kaptam vissza amiket odaadtam. Mindezt persze honapok baszogatasa utan es sorozatos "hamarosan viszem, megoldom" kamuk kozepette. Azt a reszet mar nem is feszegetem a temanak, hogy egy fixaras auton nekiall alkudni, mikozben azt keri, hogy a tobbi vevot tartsam vissza, igy en le is koptatom oket, majd a vegen benyogi, hogy kell az auto de nem annyiert. Erre mondjak, hogy ugyes...
Ugyhogy most ott tartok, hogy tobb mint egy éve várom az 1 szezont futott GY UG5 hatsokat, es a hasonlo allapotu elsoket (asszem yokohama de most nem jut eszembe fejbol) no meg a 4 felnit.
(Én egy dolgot éltem át, mikor Ákostól megvettem: csodalatot, hogy lehet egy auto ennyire egyben. Es egyben is van (volt). Lehet, hogy szerinted max 100k t er egy 100et futott Milano, mukodo klimaval, motoros ulesekkel, gyak. rozsdamentes kasztnival, nem lotoyogo nyiszogo futomuvel, sperres automataval, tempomattal, komplett szij, szimmeringcserevel, garis Varta akksival es garis sarga Konikkal, Zender felnikkel, de akkor tul sok Milanot nem is fogsz venni a kozeljovoben.
Te annyira értékeled ezt az autót amennyire akarod, szíved joga. DE az autó vételára rajta volt az adásvételi szerződésen amit aláírt. Szóbeli megállapodás volt továbbá felni/gumicseréről, mert voltam olyan szemet geci, hogy télen rajtahagytam neki a 4 jó téligumit, hogy ne essen bele az árokba a szarrákopott nyárikkal. Na ezeket a gumikat azota is hozza, a felnikkel együtt. Eddig azt hittem, hogy kettőt már visszakaptam, de csinaltunk egy nagytakaritast a muhelyben es rohadtul nem azokat a felniket es gumikat kaptam vissza amiket odaadtam. Mindezt persze honapok baszogatasa utan es sorozatos "hamarosan viszem, megoldom" kamuk kozepette. Azt a reszet mar nem is feszegetem a temanak, hogy egy fixaras auton nekiall alkudni, mikozben azt keri, hogy a tobbi vevot tartsam vissza, igy en le is koptatom oket, majd a vegen benyogi, hogy kell az auto de nem annyiert. Erre mondjak, hogy ugyes...
Ugyhogy most ott tartok, hogy tobb mint egy éve várom az 1 szezont futott GY UG5 hatsokat, es a hasonlo allapotu elsoket (asszem yokohama de most nem jut eszembe fejbol) no meg a 4 felnit.
(Én egy dolgot éltem át, mikor Ákostól megvettem: csodalatot, hogy lehet egy auto ennyire egyben. Es egyben is van (volt). Lehet, hogy szerinted max 100k t er egy 100et futott Milano, mukodo klimaval, motoros ulesekkel, gyak. rozsdamentes kasztnival, nem lotoyogo nyiszogo futomuvel, sperres automataval, tempomattal, komplett szij, szimmeringcserevel, garis Varta akksival es garis sarga Konikkal, Zender felnikkel, de akkor tul sok Milanot nem is fogsz venni a kozeljovoben.
Tocsa2008-04-30 00:19:43 // 25300
NA barátom most olvasom hogy mennyire beszoptad már bocs a kifelyezésért ez az igazság ! :)
Amúgy én nem aggódnék annyira a 7.5 ös kompresszióért !!! :))
Fel kell jól tölteni két jó turbinyával és kész!:DDD
Amúgy meg basszátok meg ha valamiben nem vagytok biztosak minek rakjátok össze mérés nélkül!! Azért mestert nem akarom bántani de látott már több autót is és nem mérte meg ???? Vagy mérette meg ??? Annyi doksi van mint égen a csillag rajta minden mérettel csak picit utánna kellett volna nézni ! :)
Na de a tanulópénz ugye ugye!
Amúgy nehogy megharagudj rám csak leírtam amit gondoltam! :)
Ha segítség kell szólj!! :) Itt Miskolcon van egy fasza gépműhelyes haverom!!
Amúgy én nem aggódnék annyira a 7.5 ös kompresszióért !!! :))
Fel kell jól tölteni két jó turbinyával és kész!:DDD
Amúgy meg basszátok meg ha valamiben nem vagytok biztosak minek rakjátok össze mérés nélkül!! Azért mestert nem akarom bántani de látott már több autót is és nem mérte meg ???? Vagy mérette meg ??? Annyi doksi van mint égen a csillag rajta minden mérettel csak picit utánna kellett volna nézni ! :)
Na de a tanulópénz ugye ugye!
Amúgy nehogy megharagudj rám csak leírtam amit gondoltam! :)
Ha segítség kell szólj!! :) Itt Miskolcon van egy fasza gépműhelyes haverom!!
Fészi2008-04-29 23:09:26 // 25298
ő az aki reggel 6kor dolgozni megy, és őőő családcentrikus :D
Wickey2008-04-29 23:05:53 // 25297
Robi: "marek, kapd be a faszomat!"
Tomi: "ki az a marek"
Robi: "dagadt, büdöseket fingik, és agórafóbiája van" .-P
Tomi: "ki az a marek"
Robi: "dagadt, büdöseket fingik, és agórafóbiája van" .-P
Wickey2008-04-29 23:04:53 // 25296
Marek!
lassan már 4 órája késel. :-P
lassan már 4 órája késel. :-P
NaTo2008-04-29 17:04:38 // 25295
Az biztos, hogy ezt a szopást is megéneklem...
Roberto! Ti meg majd írjátok már össze a történeteket! Amikről tegnap este beszéltünk útban a Móricz körtér felé! Mert lassan összejön egy zenére való...
Roberto! Ti meg majd írjátok már össze a történeteket! Amikről tegnap este beszéltünk útban a Móricz körtér felé! Mert lassan összejön egy zenére való...
NaTo2008-04-29 16:51:51 // 25294
Végre jó hír is van. Akkor majd értekezünk, hogy mikor menjek fel hozzád a sörökkel...
A ribanc boszorkány öregasszonyt meg meg ne lássam, mert leszakítom a kezét és a hátába állítom! Azt a kezét, amelyikkel a rendszámokat írogatja. Ez tuti 3/3-as volt. A múlt rendszerben az ilyenek köpték be a szomszédjukat, hogy kulák.
A ribanc boszorkány öregasszonyt meg meg ne lássam, mert leszakítom a kezét és a hátába állítom! Azt a kezét, amelyikkel a rendszámokat írogatja. Ez tuti 3/3-as volt. A múlt rendszerben az ilyenek köpték be a szomszédjukat, hogy kulák.
NaTo2008-04-29 16:48:49 // 25293
swiftet?
az legalább japán!
amúgy meg ha nincs, akkor jó a skoda meg a trabant is, csak mennyen. Anyu Zastavájával járkáltam egy darabig, és hát mit mondjak, elég érdekes vezetni, de jobb mint gyalogolni a 20 fokos emelkedőn! Sokkal jobb.
De már nem kérem el senki autóját. Nincs már pofám ehez, nevettséges ez az egész. Egyik kollégám poénkodik állandóan azzal, hogy a kocsim többet van szervizben, mint amennyit használom...
Ő ezt csak viccnek szánja, de a poén az, hogy ez már nagyon durván így van...
Egyáltalán minek fizetem a kibaszott biztosítást??????
az legalább japán!
amúgy meg ha nincs, akkor jó a skoda meg a trabant is, csak mennyen. Anyu Zastavájával járkáltam egy darabig, és hát mit mondjak, elég érdekes vezetni, de jobb mint gyalogolni a 20 fokos emelkedőn! Sokkal jobb.
De már nem kérem el senki autóját. Nincs már pofám ehez, nevettséges ez az egész. Egyik kollégám poénkodik állandóan azzal, hogy a kocsim többet van szervizben, mint amennyit használom...
Ő ezt csak viccnek szánja, de a poén az, hogy ez már nagyon durván így van...
Egyáltalán minek fizetem a kibaszott biztosítást??????
Robi2008-04-29 16:41:58 // 25292
Konkrétan holnap megyek a generátorodért. Később nem tudok, mert csütörtöktől vasárnapig minden zárva. :)
NaTo2008-04-29 16:38:35 // 25291
Csak hülyéskedek! Szerinted vennék opelt?! wáááááááááááá!
Venne a faszom! Vegyen a rendőr opelt a feleségének!
A kocsid pedig már eleget volt nálam, jó helyen van az derecskén!
Most gyaloglás projekt lesz.
Amúgy meg pár napon belül üzemképes lesz a verda, mert Roberto visszapakolja a generátort, ha megérkezik a javítóműhelyből. Hétfőn lemegyünk a bontós faszihoz, és egyeztetjük az "érdekeket"...
Venne a faszom! Vegyen a rendőr opelt a feleségének!
A kocsid pedig már eleget volt nálam, jó helyen van az derecskén!
Most gyaloglás projekt lesz.
Amúgy meg pár napon belül üzemképes lesz a verda, mert Roberto visszapakolja a generátort, ha megérkezik a javítóműhelyből. Hétfőn lemegyünk a bontós faszihoz, és egyeztetjük az "érdekeket"...
Robi2008-04-29 16:31:03 // 25290
Az igazán csalódott emberek piros újszviftet vesznek. :)
Öcsi 155Turbo :)2008-04-29 16:26:01 // 25289
Ne add fel! Ez már az utolsó stádium, ha szopelen gondolkozol. Inkább itt a kocsim odaadom!
Wickey2008-04-29 15:50:56 // 25288
vegyél egy fasztrát, c14nz, abban semmi nincs ami elromolhatna. :-)
Cserébe városban se kajázik 7 liter fölött, és nem is megy sehogyse. Ráadásul nem kell büdös gázolajat tankolnod. :-)))
Cserébe városban se kajázik 7 liter fölött, és nem is megy sehogyse. Ráadásul nem kell büdös gázolajat tankolnod. :-)))
NaTo2008-04-29 15:44:41 // 25287
Szerintem veszek egy opelt ...hmm?
mit szóltok?
mit szóltok?
Wickey2008-04-29 15:42:37 // 25286
dehottyis. Jóaz, tisztára félhat. Takszis is mekkmonta teknap, azért jó az 1.4-es octavia, mert harminccal lassabban közlexik vele mint a dejzel pásszáttal (ami ofkóz széthullott). :-P
Wickey2008-04-29 15:31:41 // 25284
vegyen mindenki sefffroletet akciós rádióval :-P
Robi2008-04-29 15:28:01 // 25283
Ez csak természetes, több szem többet lát. Valóban nem baj, ha egy tapasztalt ürge is szemügyre veszi, aki minden nap ilyenekkel sakkozik. :)
Robi2008-04-29 15:26:24 // 25282
Szerintem ezt a témát inkább ne feszegesd. Anno nem értettem, hogy miért akar mindenki szabadulni attól az autótól. Azóta volt szerencsém közelebbről megismerni, és sajnálattal tapasztaltam, hogy a kasztniján kívül minden hulladék rajta. Ha eltekintek tőle, hogy eredeti Milano (amitől el kell, hogy tekintsek, mivel ki van belőle baszva a szintszabályzás), akkor egy erős 100 ezer Ft-os kategória. Az én America-m - nyugodjon békében - a kasztniját leszámítva fényévekkel jobb állapotban volt, mint ez a Milano. És tudom, hogy szerinted Pec a megtestesült antikrisztus, de az én America-m anno tízszer többet kapott, mint ez a Milano, mégse volt soha semmi baja. A jó állapot nem egyenlő azzal, hogy még éppen véletlenül működik az autó, de holnap atomjaira hullik.
Egyedül azon lepődök meg, hogy anno te is átélted, amit Pec, mert te is jóhiszeműen megvetted az autót Ákostól, aztán meg csalódnod kellett benne. Sőt, valószínűleg Ákos is ugyanígy járt. Csak nem tudom, hogy miért kell itt játszani az ártatlan bárányt.
Ne haragudj a kirohanásomért, de az igazságérzetem megkívánta, hogy ezt leírjam.
Egyedül azon lepődök meg, hogy anno te is átélted, amit Pec, mert te is jóhiszeműen megvetted az autót Ákostól, aztán meg csalódnod kellett benne. Sőt, valószínűleg Ákos is ugyanígy járt. Csak nem tudom, hogy miért kell itt játszani az ártatlan bárányt.
Ne haragudj a kirohanásomért, de az igazságérzetem megkívánta, hogy ezt leírjam.
NaTo2008-04-29 15:24:05 // 25281
Jól beszélsz!
EZ megint drága tanulópénz lesz. Az a baj, hogy ez túl drága iskola...
Mondjuk lemérni lemérhetjük, de azért a gépműhelyet én nem hagynám ki a biztonság kedvéért.
EZ megint drága tanulópénz lesz. Az a baj, hogy ez túl drága iskola...
Mondjuk lemérni lemérhetjük, de azért a gépműhelyet én nem hagynám ki a biztonság kedvéért.
Robi2008-04-29 15:15:32 // 25280
Nem kell elvinni sehova. A mostani főtengelyt is megmértük, vittünk mikrométart anno, amikor vettük. Megmértem, alapméretes volt, azt is megmondtam, hogy piros, vagy kék csapágyak kellenek hozzá. A löketét viszont nem mértük, fel sem merült bennünk, hogy 2.5-ös. Sőt, utána Mesterék is beszopták Debrecenben, úgy tűnik, mi mindannyian ilyen naivak vagyunk. Bár szerintem alap dolog lenne, hogy csak akkor árulok egy főtengelyt 3.0-ásnak, ha tudom is róla, hogy tényleg az.