djliott752010-07-16 22:24:36 // 30779
Sziasztok.A gardánt kb menyi pénzböl lehetne felujitani?
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-07-16 14:35:44 // 30778
Oké, ez asszem mindent megmagyaráz. :) Lada szűrő rulez.
Tom5552010-07-16 13:54:44 // 30777
Ha a Mann filter árait nézzük akkor a Lada 1900 ft, az Alfa 4500.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-07-16 12:22:21 // 30776
Mondjuk a Biguli olajszűrő az egy szép nagy dög, gyanús, hogy az enyémen is az volt, mert a gyári cikkszám alapján vadászott Mann szűrőm az jóval kisebb volt, mint az előző.
Zsigulátor szűrőt azért szokás pakolni a 75-ösre, mert nagyobb a szűrőfelülete, vagy csak simán azért mert olcsóbban megkapni ugyanabból a márkából a Zsigához valót, mint a 75-öshöz valót.?
Zsigulátor szűrőt azért szokás pakolni a 75-ösre, mert nagyobb a szűrőfelülete, vagy csak simán azért mert olcsóbban megkapni ugyanabból a márkából a Zsigához valót, mint a 75-öshöz valót.?
Gábor(figi75)2010-07-16 12:19:50 // 30775
A hátsó hengert hajtja és az első is forog vele!
Tom5552010-07-15 11:59:04 // 30773
Én utoljára Tipoét tettem bele ..works perfect :D
[k i z z o]2010-07-14 17:52:53 // 30771
Olyat tegyél amilyen rá való :)
Gábor(figi75)2010-07-14 14:50:13 // 30770
A Lada szűrőnél nem kell és nem is halottam jobbat a soros nordba! :-)
Wickey2010-07-14 14:13:00 // 30768
jóhogy. Az olajszűrő korlátozza felülről az olajnyomást: hidegen fordulaton 10-15 bar is lenne ha nem eresztené el a szűrő a fölösleget.
Olvasgass. A 75be úgyis zsiguli olajszűrő kell. De még a V6ba is jó a zsiga szűrő. :-)
Olvasgass. A 75be úgyis zsiguli olajszűrő kell. De még a V6ba is jó a zsiga szűrő. :-)
Tom5552010-07-14 13:55:59 // 30767
Ennyi hellyel nem lesz egyszerű, meg van még állítólag egy olyan problem hogy nem mindegy milyen szűrő van rajta , mert ha nem elég nagy(hosszra) akkor az a menetes orsó amire ha rátekeri az ember, szépen elzárja a szűrőben a visszfolyásgátló szelepet és nincs olajnyomás.. (ergo csak gyári méretű szűrő)
LacUS2010-07-14 13:35:45 // 30766
A V6nál sokkal kisebb szűrőt kellett beraknom,de semmilyen nyomásváltozást nem tapasztaltam.Viszont a csövekhez speckó fittinget kellett vennem, mert máshogy nem fért el, illetve az adapterhez még egy távtartót is be kellett rakni.. Amúgy egyszerű :-)
Tom5552010-07-14 13:15:49 // 30765
Hali!
TS be szerelt már valaki pótlólagosan olajhűtőt?
Megláttam a polcon egy 164-esét kompletten mindennel, az olajszűrő alá kell egy adaptert betenni, viszont sok hely nincs ott lent (szűrő is épp hogy elfér, gyári állapotában)
Jahh mégvalami: Az olajszűrőknél halottam olyat hogy van amelyik magasabb olajnyomást eredményez mint társai . Igaz ez , és melyik?
TS be szerelt már valaki pótlólagosan olajhűtőt?
Megláttam a polcon egy 164-esét kompletten mindennel, az olajszűrő alá kell egy adaptert betenni, viszont sok hely nincs ott lent (szűrő is épp hogy elfér, gyári állapotában)
Jahh mégvalami: Az olajszűrőknél halottam olyat hogy van amelyik magasabb olajnyomást eredményez mint társai . Igaz ez , és melyik?
Gábor(figi75)2010-07-13 19:48:28 // 30764
Na akkor grat neki,végre megint jár találkozókra és produkció is van vele!:-)
Nekem ne mutasd be,már láttam így " szopni " ! :-)
Nekem ne mutasd be,már láttam így " szopni " ! :-)
Wickey2010-07-13 18:14:58 // 30763
nem. Pervollal mosva.
Tudod, Robi szeret szopni, néha behúz egy olyan lapot, hogy kerít egy csótány autót, ami önerőből még mozdulni se képes, péntek este 8kor magára húzza a garázsajtót, és kitalálja, hogy ő márpedig másnap reggel 8kor ezzel jön.
Tudod, Robi szeret szopni, néha behúz egy olyan lapot, hogy kerít egy csótány autót, ami önerőből még mozdulni se képes, péntek este 8kor magára húzza a garázsajtót, és kitalálja, hogy ő márpedig másnap reggel 8kor ezzel jön.
Gábor(figi75)2010-07-13 17:25:39 // 30762
Te Wickey,Szabó Robi mit keres ebben a TS-ben,saját??? :-P
Longman2010-07-13 10:02:20 // 30760
Atyagatya, de gyönyörűségesek!! :OOOO
Gábor(figi75)2010-07-13 06:30:43 // 30759
Wickey2010-07-12 23:06:17 // 30758
kommentelő faszinak viszont igaza volt.
Szép meg jó, de mindennek megvan a megfelelő helye és ideje, és az pedig az olasz autó tali a reptéren :-P
Szép meg jó, de mindennek megvan a megfelelő helye és ideje, és az pedig az olasz autó tali a reptéren :-P
Gábor(figi75)2010-07-12 22:40:09 // 30757
Kisbubi2010-07-12 22:19:23 // 30756
Alfa tali gondolom de egyértelmü h kik és milyen géppel produkálják magukat:)
Atesz772010-07-12 15:44:06 // 30755
Üdv mindenkinek,vannak bontásból 75td alkatrészek Hengerfej,adagoló,turb, önindító generátor,hajtáslánc elemek.Karosszériaelemek,stb stb.Rugalmas áron.
Gábor(figi75)2010-07-11 14:38:13 // 30754
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-07-07 20:17:11 // 30753
Elméletben ja, de gyakorlatban ilyenkor jön elő hogy ami elbaszódhat az el is fog, és ahogy kint a régi, a cseredarab ferdén kap bele, aztán leejted a, elszalad vele a kutya, közben megszólal a telefon, satöbbi-satöbbi-satöbbi.
Mondjuk az ilyenből lesz jó sztori sörözés mellé, nem abból, ami simán megy. :):)
Mondjuk az ilyenből lesz jó sztori sörözés mellé, nem abból, ami simán megy. :):)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-07-07 20:09:54 // 30752
Végülis a leengedés-feltöltés már csuklóból megy, mert rövid időn belül ez lesz a harmadik. Bezzeg a kispolákkal nem voltak ilyen gondok.:)))
Wickey2010-07-07 11:07:05 // 30751
igazából ha kéznél van a cseredarab akkor megoldható a dolog úgy is, hogy bal kéz kiteker jobb kéz bekapat, az a másfél deci lőre meg ami kifolyik közben az ott rohadjon el a kocsi alatt :-P
Cserélj hőmérséklet-jeladót 156JTD-n, ugyanaz a tészta, csak az akkumulátorra ömlik a víz, viccesebb, ha van tétje a dolognak :-P
Cserélj hőmérséklet-jeladót 156JTD-n, ugyanaz a tészta, csak az akkumulátorra ömlik a víz, viccesebb, ha van tétje a dolognak :-P
Gábor(figi75)2010-07-07 10:33:33 // 30750
Azt javaslom engedd le a hőgombánál szépen kicsordogál az,ha gomba kel az is van! :-)
Nekem 2x kellett eddig cserélni,és mindig úgy jártam mint te,nem kapcsolt ki! :-P
Nekem 2x kellett eddig cserélni,és mindig úgy jártam mint te,nem kapcsolt ki! :-P
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-07-06 22:56:28 // 30749
Az sem kizárt, hogy a hőgomba van megdögölve, bár annak nem igazán örülnék, mert akkor megint pacsálhatok a hűtővízben. A relét gyorsan, egyszerűen le tudom ellenőrizni, annyi simán belefér, mielőtt elkezdeném megint leengedni a hűtővizet.
Tom5552010-07-06 08:40:51 // 30748
Tom5552010-07-06 08:37:55 // 30747
Gábor(figi75)2010-07-06 08:04:02 // 30746
2x cseréltem hőgombát a hűtőben,nekem a biztivel semmi bajom nem volt.....
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-07-06 07:59:45 // 30745
Köszi! Akkor nincs nagy gáz, azt gyorsan és egyszerűen le tudom csekkolni. :)
[k i z z o]2010-07-04 21:00:15 // 30744
Sárvédő, bizti a tetejében.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-07-04 20:44:59 // 30743
Köszönöm a tippeket, kollégák!
Reményeim szerint nem a hűtő aljában levő hőgomba a ludas, mert elméletileg jókor kapcsolt, az meg hogy nem akar kikapcsolni a ventilátor az valszeg a relé hibája lesz. A relét hol találom? A tűzfalon levő relétáblán van az is, vagy a jobbos sárvédőn levő relé az?
Reményeim szerint nem a hűtő aljában levő hőgomba a ludas, mert elméletileg jókor kapcsolt, az meg hogy nem akar kikapcsolni a ventilátor az valszeg a relé hibája lesz. A relét hol találom? A tűzfalon levő relétáblán van az is, vagy a jobbos sárvédőn levő relé az?
prooF_752010-07-04 18:45:43 // 30742
Ez igen!:) Látszik, aki oda kiment, az nem szarral gurigázik.
[k i z z o]2010-07-03 22:54:11 // 30741
vagy a relé beégett.
Gábor(figi75)2010-07-03 17:34:58 // 30740
A hűtő aljában lévő hőgomba tönkrement! :-P
85 c az normális.
85 c az normális.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2010-07-03 15:19:35 // 30739
Végre kezd összeállni a verdám, de hála a magasságosnak megint előjött valami szar.
A vizem mindig elég gyorsan felmegy 90 fokig, onnan följebb nem kúszik egy árva fokot sem, az óra szerint legalábbis. Most így a jó időben bekapcsolt a ventilátor is, legalább tudom, hogy működik ez is. Mindez eddig szép és jó, de azóta a ventilátor baszik kikapcsolni. :):) Két nap állás után - nyilván hideg motorral - ráadtam a gyújtást aztán kapásból ment a ventilátor. A hűtőn levő szenzor lehet döglött?
Egyáltalán az normális, hogy mindig 90 fokon van a víz?
A vizem mindig elég gyorsan felmegy 90 fokig, onnan följebb nem kúszik egy árva fokot sem, az óra szerint legalábbis. Most így a jó időben bekapcsolt a ventilátor is, legalább tudom, hogy működik ez is. Mindez eddig szép és jó, de azóta a ventilátor baszik kikapcsolni. :):) Két nap állás után - nyilván hideg motorral - ráadtam a gyújtást aztán kapásból ment a ventilátor. A hűtőn levő szenzor lehet döglött?
Egyáltalán az normális, hogy mindig 90 fokon van a víz?
Tommi2010-07-02 22:41:46 // 30738
Gábor(figi75)2010-07-02 11:16:04 // 30737
LacUS2010-07-02 07:35:07 // 30736
Ahogy Kizzo írta ha később piszkálod, akkor ezt lehet írogatni, kisebb okosításhoz nem kell programozható ecut venned.
Pap Laci2010-07-02 06:35:15 // 30735
Minden van, mert vettem egy komplett 164-et, ezért gondoltam rá, de ha szinte semmi jelentősége, akkor nem vergődöm vele!
LacUS2010-07-01 22:31:17 // 30734
Na igen az AFMet kifelejtettem. :-)
[k i z z o]2010-07-01 22:05:35 // 30733
Motro 16ohms, Ljet 4ohms + kell a 60_2 poli tárcsa, igaz. + AFM 5 vezeték.
LacUS2010-07-01 21:52:46 // 30732
Főtengelyszíjtárcsát kell cserélned, így vízpumpát is kell egy főtengelyholtponti jeladó, kábelköteg+ecu. Nagyjából talán ennyi, esetleg injektort, ha jól emlékszem az Ljet alacsony a motronic már magas impedanciájú vagy fordítva :-)
[k i z z o]2010-07-01 21:35:44 // 30731
Az Motronic, ez Ljet. Szériában nem sok mindent veszel észre, a Motronicot jobban lehet piszkálni, ha a motort is piszkálod.
Pap Laci2010-07-01 21:16:26 // 30730
Sziasztok!
Szerintetek megérné az Americámnak lecserélni a vezérlését a 164- es Motronicjára? Miben lenne másabb? Miben külömbözik a két motor?
Szerintetek megérné az Americámnak lecserélni a vezérlését a 164- es Motronicjára? Miben lenne másabb? Miben külömbözik a két motor?