Tocsa2015-10-12 12:43:48 // 34279
Apropó 75 első /hátsó szélvédő elfogadható áru beszerzési forrást tud valaki ?
Tocsa2015-10-12 12:42:43 // 34278
Csak még egy tipp ! Alapjárati motor nem ragad le ? Esetleg a benzinszűrőd rossz eltömődött nincs elég nyomás a rendszerben. Vagy az egyik benzin csöved rossz belül elvan szakadva és amikor nyomja a szivattyú az anyagor lezár min egy szelep. (kuplungcsőnél szívtam vele rendesen mire kiderült....)
[k i z z o]2015-10-10 15:57:06 // 34277
Van biztosítékuk is,vagy ahogy Fangio írta ki kell egyet venni, ha műszered nincs és megnézni fecskendez e. De ha van egy szkópod akkor sok minden kiderül.
[k i z z o]2015-10-09 18:33:26 // 34276
Mennyi ideig jár?
Fangio2015-10-09 18:05:44 // 34275
A dupla relé adja ki az injektoroknak az áramot, a minuszt vezérli az elektronika. Szerintem ezt kellene megnézni vagy a hidegindító befecskendezőt kivenni, és egy flakonba tartani, ( tűzveszély!!) igy ellenőrizni az üzemanyag nyomást és, hogy így mennyire indul a motor, enélkül a befecskendezés nélkül.
meidl2015-10-09 17:23:54 // 34274
Csak nem akkora baj.
A benzinpumpa mukodik.
Valszeg az injektorok nem kapnak aramot.
De hogy miert? ....
A benzinpumpa mukodik.
Valszeg az injektorok nem kapnak aramot.
De hogy miert? ....
LacUS2015-10-08 20:47:41 // 34273
Nem akarlak ijesztgetni,de nagyon hasonló a tünet ami miatt nálam programozható ecu lett. A felújítás előtt minden fasza volt, motor ki, felújít, vissza beindít, dadog leáll, injektorok beméret kitisztít, dadogás megszűnik,de 1-2 perc és leáll. Mindent kicseréltem, komplett gyújtást, computer, 2 kábelköteg,3 légtömegmérő, minden jeladó, de soha nem lett jó. Kerepesi Jani 2 hónapig küzdött vele, mire én meguntam,hogy egyszerűen minden jó külön-külön együtt viszont nem adta ki. :( Így készült egy teljesen új kábelköteg a Gotechnek és a saját jeladókkal (-LMM) gyakorlatilag az első indításra beindult. :( Egy OT-re pályázó kocsinak sajnos ez nem pálya. :( Ha esetleg valami kéne próbára, (a kábelkötegen kívül) akkor szólj.
meidl2015-10-08 19:26:10 // 34272
Hello
Ismet egy kis segitseget kernek.
Kicsereltem a csovet, visszadugtam a helyere, de a motor tovabbra is leall. Kell esetleg legteleniteni a benzin rendszert, vagy van meg vmi amit csinalni kene?
Help!!!
Koszi
Ismet egy kis segitseget kernek.
Kicsereltem a csovet, visszadugtam a helyere, de a motor tovabbra is leall. Kell esetleg legteleniteni a benzin rendszert, vagy van meg vmi amit csinalni kene?
Help!!!
Koszi
meidl2015-10-07 21:12:31 // 34271
Kozben meglett a nyomasszabalyzora megy alulrol ra.
Koszi
Udv
Koszi
Udv
meidl2015-10-07 11:54:29 // 34270
Az elosztohidra egy masik cso megy. Nalatok nincs benntveletlenul egy az alfariumba amin meg lehetne nezni?
Koszi
Koszi
pettinke2015-10-07 09:21:38 // 34269
én úgy látom, ez európai szervizkönyv szerint is az a csecs az elosztóhídra kellene menjen.
itt keresgélj:
http://www.gtv6-156gta.be/indexEN.html
itt keresgélj:
http://www.gtv6-156gta.be/indexEN.html
meidl2015-10-07 08:23:45 // 34268
Szia
Kösz a segítséget, de ha megnézed az enyém nem úgy van becsövezve, ez az amerikai piacos becsövezése.
Ha esetleg otthon a tiedet meg tudnád nézni azt megköszönném.
Azt az oldalt már sokat néztem és sok különbséget fedeztem fel az amerikai és eu piacos autók között.
Üdv
Kösz a segítséget, de ha megnézed az enyém nem úgy van becsövezve, ez az amerikai piacos becsövezése.
Ha esetleg otthon a tiedet meg tudnád nézni azt megköszönném.
Azt az oldalt már sokat néztem és sok különbséget fedeztem fel az amerikai és eu piacos autók között.
Üdv
takip2015-10-06 22:23:23 // 34267
meidl2015-10-06 21:54:28 // 34266
Sziasztok
Segítségre lenne szükségem.
A képen pirossal jelölt gumicsőnek hova kéne csatlakoznia?
Nálam most éppen szabadon lóg a másik vége.
Az autó beindul de egyből meg is áll.
Feltételezem ez okozza a problémát.
Az autó egy GTV6 2.5 de 75 Milanoba is ugyanúgy van.
Ha valaki tudna segíteni és fényképpel illusztrálni merre keresgéljek azt megköszönném.
Üdv
Segítségre lenne szükségem.
A képen pirossal jelölt gumicsőnek hova kéne csatlakoznia?
Nálam most éppen szabadon lóg a másik vége.
Az autó beindul de egyből meg is áll.
Feltételezem ez okozza a problémát.
Az autó egy GTV6 2.5 de 75 Milanoba is ugyanúgy van.
Ha valaki tudna segíteni és fényképpel illusztrálni merre keresgéljek azt megköszönném.
Üdv
Settantacinque2015-09-17 22:44:08 // 34265
sparco2015-08-25 14:04:54 // 34264
LacUS2015-08-21 15:03:01 // 34263
Ha Americát akarsz, akkor nem biztos,hogy jó stratégia :) Itthon is megy fel az áruk, kintről nem is beszélek, mert ami jó az 6-8e Eurtól kezdődik, alatta "megcsináltak" vannak csak. Ha ennek csak a kormányműve lenne rossz, az nem egy nagy cucc arányaiban nézve, pl. Mareknél biztos hogy van jó kormánymű. A kasztni állapota sokkal érdekesebb. Az enyémet anno azért vettem meg mert jó volt kasztni ügyileg, csak két kisebb foltot találtunk rajta amikor csövezték, sehol máshol nem volt rozsda, viszont a motorja fáradt volt eléggé. Szóval ennyiért szerintem akár jó is lehet, ha másért nem befektetésnek.
boxerhang2015-08-21 13:50:49 // 34262
Köszi az infót! Azt hiszem várok még ezzel az autóváltással.:D
[k i z z o]2015-08-20 15:20:16 // 34261
A kormánymű betegágy. Ha komolyan nekiállsz, meg lehet csinálni, de ahhoz módosítani kell, felújítani nem elég, könnyen folyik újra.
Ha nem üreg kezelték stb. soha akkor tud csúnya világ lenni.
Ha nem üreg kezelték stb. soha akkor tud csúnya világ lenni.
boxerhang2015-08-20 09:56:26 // 34260
A kormánymű javítását egy értelmes műhely meg tudja oldani? Azzal rémisztgettek, hogy tuti nem lehet ezt az olajfolyást beszüntetni. Rohadásra mennyire hajlamos a kasztni?
[k i z z o]2015-08-20 08:27:48 // 34259
Jó lenne tudni, mit és ki javított rajta, hogy kiváló a motor és a váltó. Az 260k -t nem nagyon bír.
boxerhang2015-08-19 23:17:39 // 34258
Bocsi, ez tényleg lemaradt.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/75/alfa_romeo_75_3.0_v6_america-9162125
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/75/alfa_romeo_75_3.0_v6_america-9162125
[k i z z o]2015-08-19 22:53:27 // 34257
Képek, link?
boxerhang2015-08-19 21:56:11 // 34256
Sziasztok! Hahun találtam egy szép 75 v6 america-t. Ismeri valaki az autót? Én 155-ben ülök, ez már egy új kor gyermeke, így nincs alapom a 75-höz. Milyen autó? Mennyit kell út szélen szerelni? Milyen nyűgjei vannak? Alkatrész akad hozzá? Köszi előre is a válaszokat.
Inter156 (il mascalzone)2015-08-06 20:30:45 // 34255
Érdekes kép! Szerintem nem rossz :-)
Szaki2015-08-06 20:08:44 // 34254
Eladó egy pár alfa90-es hátsó ablak emelő kpl. Ár.:14000Ft./pár. Érdeklődni lehet az oldalamon.
Tocsa2015-07-08 15:15:53 // 34253
Sziasztok.
Sajna én nem tudok menni mert megyünk Horváthba na meg a kocsit is még polírozni kéne hogy ne legyek utolsó helyezett. :D
Sajna én nem tudok menni mert megyünk Horváthba na meg a kocsit is még polírozni kéne hogy ne legyek utolsó helyezett. :D
Settantacinque2015-07-07 16:58:28 // 34252
Király! Kíváncsi leszek az autódra, még nem láttam élőben.
[k i z z o]2015-07-07 13:22:50 // 34251
Szia, én tervezem, ahogy láttam Fangio is már feliratkozott.
Settantacinque2015-07-06 10:55:38 // 34250
Srácok, ki várható City-re a hátsókerekes Alfájával? Remélem lesz 90-es is :-)
meidl2015-06-02 10:40:32 // 34249
Hozzáfűzném, hogy a gyertyákat kiszedtem megpucoltam, a motort az "F" álláshoz forgattam, a gyujtáselosztót elvileg beforgattam az 1-es hengerhez, ennek ellenére se kép se hang.
meidl2015-06-02 10:33:59 // 34248
Sziasztok
GTV6-nál tudja vki hogy kell gyújtást beállítani?
A gyújtáselosztó csavarja lelazult és azóta nem tudom beindítani.
Köszi
GTV6-nál tudja vki hogy kell gyújtást beállítani?
A gyújtáselosztó csavarja lelazult és azóta nem tudom beindítani.
Köszi
Settantacinque2015-04-22 16:11:32 // 34247
Hívd fel Győzőt, vagy keress a Szakál-Metál katalógusban méret szerint!
Robika 752015-04-18 18:01:40 // 34246
Tud valaki trükköt VM dízelhez kicsivel erősebb szeleprugóhoz? :) Melyik tipusnak egyezik a mérete a VM dieselével?
VKG231!!! (156+75)2015-04-07 08:10:48 // 34245
Itt is egy. Bár erősen kilóg a lóláb, gondolom a váltó sem sperres... A többiről nem is beszélve. Ehhez képest kissé merészen van árazva.
[k i z z o]2015-04-04 23:25:12 // 34244
A hőfok mérő az másik szenzor, de lehet, hogy rossz a termosztátod csak?
djliott752015-04-04 20:49:50 // 34243
Üzemanyag rendszer gyári.labda szonda 2 éves újonnan vettem.menet közben van mikor a hőfok mérő lemegy 60fokra nem igazán vettem komolyan.légtömeg mérőm van 2-is ugyan azt produkálta mind 2-vel.
[k i z z o]2015-04-04 20:43:32 // 34242
Hi,
valami miatt sok a benzin. Lehet motor hőmérséklet érzékelő - szívósorban, lambda szonda, vagy ha piszkálódott, akkor AFM.
Persze akkor is fekete lehet, ha nem jó a hőérték, de írtad, hogy fogyaszt.
Esetleg megnövekedett benzinnyomás, megint, csak ha piszkált.
kizzo
valami miatt sok a benzin. Lehet motor hőmérséklet érzékelő - szívósorban, lambda szonda, vagy ha piszkálódott, akkor AFM.
Persze akkor is fekete lehet, ha nem jó a hőérték, de írtad, hogy fogyaszt.
Esetleg megnövekedett benzinnyomás, megint, csak ha piszkált.
kizzo
djliott752015-04-04 19:32:18 // 34241
Mind fekete.Nem megfelelő keverési arány?
[k i z z o]2015-04-04 19:24:32 // 34240
Ha mind fekete, nem injektor. Gondolkodj tovább:)
djliott752015-04-04 19:22:42 // 34239
Sziasztok .Egy kis segítségre lenne szükségem: az utóbbi időben egyre többet eszik az autóm és nem is megy úgy ahogy kellene és a 6 hónapos gyertyák feketék.Amire én gondolok : injektorok !!!
prooF_752015-03-26 14:45:32 // 34238
Már hírértéke van:
2.0 TS hirdetés. Ma hívtam fel, még meg van. A hátulja állítólag kapott, ezért a jobb hátsó ajtó nehezen csukódik, illetve szokásos helyeken rozsdásodik. Meg persze kettes szinkron is kivan. Meg azt mondta a tulaj (nő) hogy félrehúz fékezéskor... hajrá, ne kerüljön rossz kezekbe!
2.0 TS hirdetés. Ma hívtam fel, még meg van. A hátulja állítólag kapott, ezért a jobb hátsó ajtó nehezen csukódik, illetve szokásos helyeken rozsdásodik. Meg persze kettes szinkron is kivan. Meg azt mondta a tulaj (nő) hogy félrehúz fékezéskor... hajrá, ne kerüljön rossz kezekbe!
quasimoto2015-03-10 11:09:26 // 34237
Tudom, h a 24v még jobb, de az már nagyon nagy szívás. Nem is hosszmotor, más elektrónika, leömlők, és a kocsi nem eredeti. Nem kell minőség, ugyis újraraknám a blokkot. Azért lenne a 75 az igazi, mert az bemegy simán. Állítólag a gtv komputerrel is vígan megy, de persze nem árt egy új rendszer neki. Teljesítményben pedig nekem ez a 200lóerő teljesen oké. A 164 is bombajól megy vele, meg is vagyok lepve 2 napja folyamatosan. Nem huzatgattam mert bejáratós volt, de most új olajjal bemelegítva meghuzatgattam és minden elismerésem a mérnököké akik ezt összehozták. Egy gtv 100 kilóval könnyebb, szerintem nagyon keményet léphet vele.
prooF_752015-03-10 01:28:34 // 34236
Kérdés, vannak-e minőségi elvárásaid.:)
De lehet tenni bele 24V-t is, kisebb átalakítások árán. Sokan megcsinálták, innen a fórumról is!
De lehet tenni bele 24V-t is, kisebb átalakítások árán. Sokan megcsinálták, innen a fórumról is!
quasimoto2015-03-09 11:57:49 // 34235
Kezdi mutogatni a foga fehérjét a 164qv, már bejáratódott a motor, jó olaj van benne, néhányszor megküldtem, hát mit mondjak, megy mint a barom. Egyúttal folyamatosan emlékeztet mit nem szeretek az elsőkerékhajtásban, de ami a lényeg, nem tudok kiszállni úgy, hogy ne gondolkodnék el egy ilyen motor gtv - be ültetésén.
Mennyire mission impossible egy 75 3.0 blokk beszerzése?
Mennyire mission impossible egy 75 3.0 blokk beszerzése?
prooF_752015-03-05 20:06:45 // 34234
LacUS2015-02-14 09:46:37 // 34233
Pontosan, mustangho vagy egy mitsu evohoz szinte fillérekért lehet jó cuccokat kapni, mert van belőlük rengeteg. Alfás elmeháborodott meg hát kevés, és hát valahogy profitot kell termelnie egy terméknek. Amúgy kb 2 embert ismerek akik kint megvették ezt a lendkereket :)
A konhoz annyit, hogy kértem ajánlatot Intraxtól, mert a RSR-t a maga 2300Eur árával megfizethetetlennek tartottam...hááát az intrax adott 3800 és egy 4500 eur ajánlatot, a barátomnak most vettünk egy BC racing futóműszettet a Delta Integralehoz 800GBP, szép is jó is és nem gagyi D2 meg K2 vagymi koreai szar és még az integrale is egy rétegmodel.
A konhoz annyit, hogy kértem ajánlatot Intraxtól, mert a RSR-t a maga 2300Eur árával megfizethetetlennek tartottam...hááát az intrax adott 3800 és egy 4500 eur ajánlatot, a barátomnak most vettünk egy BC racing futóműszettet a Delta Integralehoz 800GBP, szép is jó is és nem gagyi D2 meg K2 vagymi koreai szar és még az integrale is egy rétegmodel.
LacUS2015-02-14 09:46:36 // 34232
Pontosan, mustangho vagy egy mitsu evohoz szinte fillérekért lehet jó cuccokat kapni, mert van belőlük rengeteg. Alfás elmeháborodott meg hát kevés, és hát valahogy profitot kell termelnie egy terméknek. Amúgy kb 2 embert ismerek akik kint megvették ezt a lendkereket :)
A konhoz annyit, hogy kértem ajánlatot Intraxtól, mert a RSR-t a maga 2300Eur árával megfizethetetlennek tartottam...hááát az intrax adott 3800 és egy 4500 eur ajánlatot, a barátomnak most vettünk egy BC racing futóműszettet a Delta Integralehoz 800GBP, szép is jó is és nem gagyi D2 meg K2 vagymi koreai szar és még az integrale is egy rétegmodel.
A konhoz annyit, hogy kértem ajánlatot Intraxtól, mert a RSR-t a maga 2300Eur árával megfizethetetlennek tartottam...hááát az intrax adott 3800 és egy 4500 eur ajánlatot, a barátomnak most vettünk egy BC racing futóműszettet a Delta Integralehoz 800GBP, szép is jó is és nem gagyi D2 meg K2 vagymi koreai szar és még az integrale is egy rétegmodel.
quasimoto2015-02-14 00:41:23 // 34231
840$ egy lendkerékért abban az országban ahol 55e$ egy 2015 Corvette? 65 db lendkerék egy szupersportkocsi? Vagy egy Mustang 5.0 ami 450 lóerőt ledobott a padon 32.500? 40 db lendkerékért egy Mustan GT.
A többi cucc amit úgyadaptálnak Alfára meg tök olcsó ugye.( pl. Wilwood féknyereg mart aluból ).
Európában tuning szinte csak Angliában van, Anglia pedig súlyosan drága. Az USA - ban pedig olcsó a tuning de igen, ritka az Alfa, hóbortos emberek kocsija, mert aki nem az, az vesz egy USA gépet vagy japánt. Fillérekből megcsinálja atomra. Ha megunja eladja, mert a piac vevő a tuningkocsikra. Nagyon is.
Alfához meg veszel egy szett Koni gátlót 300$ ért ( kurvajó ár / érték ) egy lendkerék meg már 840, mert rá vagy utalva a 3 specialista közül az egyikre. Azt kijelenthetjük, higy Alfát hangolgatni nem egyszerű dolog. A kocsi olcsó, faragni drága.
Akinek van pénze az meg nem Alfával játszik.
Lendkereket fogok gyártatni. Egy Ducati gyári Ergal lendkerék ca. 250€...és ugyan imádom az Alfát, de nem egy súlycsoport még csak nem is egy bolygó. Gondolom erre egy csomó más ember is rájött és készülnek is egyediben az alkatrészek rendesen. A kocsi se olyan drága, hogy eret vágjanak, ha vmi nem jön be...
Ha már itt tartunk, nincs valakinek lendkereke ami nem kell neki? Sérült is oké, mintavételezéshez kellene. Megnézném mit lehet belőle kihozni. Ha lenne kész könnyű verzió biztosan lenne innen fórumról még ember aki belattintaná a kocsijába. Hm?
A többi cucc amit úgyadaptálnak Alfára meg tök olcsó ugye.( pl. Wilwood féknyereg mart aluból ).
Európában tuning szinte csak Angliában van, Anglia pedig súlyosan drága. Az USA - ban pedig olcsó a tuning de igen, ritka az Alfa, hóbortos emberek kocsija, mert aki nem az, az vesz egy USA gépet vagy japánt. Fillérekből megcsinálja atomra. Ha megunja eladja, mert a piac vevő a tuningkocsikra. Nagyon is.
Alfához meg veszel egy szett Koni gátlót 300$ ért ( kurvajó ár / érték ) egy lendkerék meg már 840, mert rá vagy utalva a 3 specialista közül az egyikre. Azt kijelenthetjük, higy Alfát hangolgatni nem egyszerű dolog. A kocsi olcsó, faragni drága.
Akinek van pénze az meg nem Alfával játszik.
Lendkereket fogok gyártatni. Egy Ducati gyári Ergal lendkerék ca. 250€...és ugyan imádom az Alfát, de nem egy súlycsoport még csak nem is egy bolygó. Gondolom erre egy csomó más ember is rájött és készülnek is egyediben az alkatrészek rendesen. A kocsi se olyan drága, hogy eret vágjanak, ha vmi nem jön be...
Ha már itt tartunk, nincs valakinek lendkereke ami nem kell neki? Sérült is oké, mintavételezéshez kellene. Megnézném mit lehet belőle kihozni. Ha lenne kész könnyű verzió biztosan lenne innen fórumról még ember aki belattintaná a kocsijába. Hm?
LacUS2015-02-13 23:56:40 // 34230
A mi autóink sajnos vagy sem de réteg autók. Így végül sajna aki nem akar egyedi gyártással foglalkozni és a lehetőségek után kutakodni az úgyis megveszi.Na meg minden politikai felhang nélkül,de kint ez nem egy nagy összeg egy átlag dolgozónak.