Fórum >> Típusok >> Brera

.......................2015-03-24 15:56:03 // 1997
én Sonax extreme szilikonmentes börápoló sprével ápolom a bört

a bört sikerült teljesen gyári állapotban tartani,egyáltalán nem fényesedik
G-MANN🍀2015-03-24 13:56:08 // 1996
én 2009-től láttam Ti-ket

pl.:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa-romeo-brera-1-8-tbi-ti-sportpaket-ostelsheim/206516353.html?lang=de&pageNumber=2&action=eyeCatcher&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=15&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&negativeFeatures=EXPORT
G-MANN🍀2015-03-24 13:50:20 // 1995
szép volt! tetszett! :-)
http://www.alfaamore.hu/kepnezo/autok/5014?num=2
G-MANN🍀2015-03-24 13:49:11 // 1994
na jó :-) az utolsó képen egy ilyen patent állapotú fekete-szürke FL előtti kombó is jöhet! :-)

sajnos a legtöbb használt Brera ülése olyan fényes, hogy az már fáj.... :-(
G-MANN🍀2015-03-24 13:46:35 // 1993
sajnos FL előtt a Brerák 90%-a fekete szürke belül, nekem FL előtt a másik két szín és kétszínű műszerfal nagyon tetszik :-)
G-MANN🍀2015-03-24 13:44:51 // 1992
ja és FL 2008 nyarán volt :-)
G-MANN🍀2015-03-24 13:43:56 // 1991
így pontos :-)

nekem az újabb ülés jobban bejött, nem csúszkáltam ki belőle a kanyarokban, de ízlés dolga
a 159 Ti volt a legjobb (na az tartott igazán!!!)

hogy is lehetne "szarabb" az FL ülés
csak a fotókat kell megnézni, vagy beleülni
ki-mit szeret és ki mit vett, úgy dönti majd el

nekem a sima fekete-szürke belső picit egyhangú volt a világos szürke tetőkárpittal
FL után a sötét tetőkárpit nekem nagyon bejött
.......................2015-03-24 12:40:53 // 1990
nem szarabb az ülés ,
csak sportosabb
döntse el mindenki ,h ez neki kell vagy nem
.......................2015-03-24 12:38:55 // 1989

ezek voltak Fl 2010 elött

Bre

kivülröl ugyanaz maradt a Brera

Fl után a belsö
.......................2015-03-24 12:34:02 // 1988
"lehet keresek egy kevés km-es 2.4-est"

azt inkább ne,
vagyél egy sok KM eres 2,4 et,200..250ekm errel is simán meg lehet venni
ugyis ki kell cse´reli valamikor a kettöstömegüt,kuplungot
injektorokat is felújítani
dpf et egr kiiktatni

ez beleugrik 1500.2000 euroba úgyis

ezt számold bele mert a kevesett futottban is ugyanezek lesznek
hacsak nem veszel egy 40..50 ezret futottat
.......................2015-03-24 12:30:47 // 1987
pont az ülésröl látod a Fl et
és a Fl elött a padlókárpit szürke ,vagy kék,vagy bézs
Fl után csak fekete van
Tompi2015-03-24 12:28:39 // 1986
Hm. Hát én is azt nézem, hogy a 2.0 JTDm-ek olyan 13-15 ezer EUR környékén vannak, a jobb 2.4-esek már 10 körül(vagy olcsóbban)... Korban nincs sok különbség, 1-2 év.
A fene se tudja, lehet keresek egy kevés km-es 2.4-est, aztán spóroltam is meg a kocsi is megvan :) Ha jól értem a Fl egyrészt jó, könnyebb a kocsi meg talán javítottak is dolgokat, másrészt szarabb az ülés? Ez az üvegtető-árnyékoló probléma számomra kicsit megfoghatatlan... Honnan lehet tudni, hogy milyen van bent?

A Facelift mikor volt? Vagy mit kell nézni?
Érdekes módon a 156-nál mindig tudtam, hogy melyik a FL-es :D Mondjuk ott ikvartak, volt egy átmeneti időszak, amikor már a belső FL-et megkapták a kocsik, a külsőt még nem...
.......................2015-03-24 12:23:11 // 1985
csak mert aktuál a fogyasztás

Fl elötti Brera
.......................2015-03-24 12:20:44 // 1984
motorhibakód ne legyen
a Motor érzékeny az olajcserékre,olajsár miatt
vezérmülánc megnyúlik akár 100ekm ernél is

futómü ne kopogjon,mert drága a TRW lengökar


nekem tecc a verda
Kriszo2015-03-24 12:08:30 // 1983
Sziasztok!

Egy jó barátom szemezget ezzel az autóval klikk


A kérdésem az, hogy valaki ismeri e esetleg?És ha lkísérem megnézni a barátomat mire lenne érdemes odafigyelni, mik lehetnek a problámák ezeknél az autóknál?:)

Előre is köszi!:)
.......................2015-03-24 11:44:44 // 1982
a 2,0 jtdm Brera ritka ,és drága
és csak Fl után Volt

a Fl elött más az ülés,sokkal kényelmesebb
két felszereltség Volt a sima és a Sky Window

a Fl utáni ülés inkább Rally ,szerintem kényelmetlenül kagylós
a Sky Window már nem felszerelt´seg része hanem önálló extra
van olyan ami kivülröl üvegtetös ,de belül nem lehet az árnyákolót elhúzni
'''''2015-03-24 11:15:58 // 1981
A 2.0-nál nincs olyan sok gond.Dpf jó helyen van,azzal nem lesz gondod.Piritu és még valaki írt valamit az egr-szelep repedéséről ha jól emlékszem de ezt tényleg tőle kéne megkérdezd.
Tompi2015-03-24 10:55:27 // 1980
Most a 2.0 fele húzok, chippelve... Össze tudja valaki írni , hogy mik ennek a betegségei (esetleg költségekkel)? Olajcserére, karbantartásra nyílván odafigyelek...
Mint írtam alapból országúton használnám. Kint dolgozom Ausztriában, most is ott tankolok, szóval az üzemanyaggal nem lenne gond. Viszont keveset megyek autópályán - kormolni csak országúton tudnám :)
Igazából második autó lenne, tehát néha, hetente pár napon ezzel mennék dolgozni, hétvégente, ha elruccanunk valahova. Gyerek még nincs, ha lesz akkor is ott a 156 (amitől nem akarok megválni, annyira megszerettem :))... Ha a 156 öreg lesz (bár már most is 10 felett van, tehát ez akkor lesz, ha eléri az 40-50-et :)) vagy előjönnek komoly gondok, akkor lesz másik családi autó (159 vagy újabb...).
Vennék én 3.2-est is, de azt nem biztos, hogy bírnám tankolni :D Ahogy látom annak 12-15 liter az átlagfogyasztása, azért az na ja... Bár gondolom a 2.2-es is 10-12 littyó...
Ahogy nézegetem kint is elég nehéz fullost találni, gondolom aki ilyet vett nehezen válik meg tőle... Pedig TI,Bőr,Bose,navi, napfénytető jó vóna...
Zsombor2015-03-24 00:50:22 // 1979
Akarom mondani minél később éri utol... :)
Zsombor2015-03-24 00:41:51 // 1978
Nekem is 2.4 JTDM Brera van, 2007-es. 7-8 liteeer?? :D Hol? Országúton... Városban, tojással a pedál alatt 10. Ha sokat araszolsz dugóban, simán 12 vagy több, nem csippelve. Őszintén szólva (már) teszek rá, hogy dízel. 2.2-est vezettem. Szerintem egyáltan nem megy. A 3.2 fasza, a maga 20 literes fogyasztásával (szerény becsléssel). Nekem a kormányművel gyűlt meg a bajom az elején, bár az állítólag alap 159 betegség is. Ami a motort illeti, hetente koromogatok egyet pályán, illetve alapvetően magas fordulaton vezetem, szóval bízom benne, hogy minél hamarabb éri utol a turbó-injektor halál. OMV prémium dízel, kizárólag. Olajcsere, minden szűrő cseréjével (igen, üzemanyag is) 10.000-enként, Selenia 5w30. Egyszer ctakarítottam és egyszer cseréltem benne EGR-t. anyaggal 40.000...na zágson... A futóműve tank és elképesztően feltűnő jelenség. Múlt szerdán, ha autóból füttyögős típus lennék, tuti lett volna 3 fuvarom... :)
Liquid2015-03-23 20:58:47 // 1977
A Brera/159 kissé nehezebb mint a 156 így ha azt akarod hogy menjen is akkor biza 7-8 a minimum, és az még dízel, a benyás nyilván többet kér.
Azt kell elsőre eldöntened hogy mennyi erő kell :)
A 2.0 kiforrottab legalábbis DPF ügyben, de azért ott is van buktató. A JTS-nél szintén van drága alkatrész.
.......................2015-03-23 20:18:56 // 1976
Én Magyaro ra x okból nem vennék diesel Brerát
1 állandó dpf gondod lesz,mert sosem melegszik fel igazán
2 a sünök miatt
3 drágább a gázolaj mint a benzin
4 sokba kerül az injektorok felújítása ,diesel rendszer karbantartása

Inkább 2,2jts est nézz.
..én próbáltam azt is ,megy az is rendesen ,pik pakk 200on van
.......................2015-03-23 20:13:35 // 1975
Fullos bőröst vegyél ha lehet,villamos székkel
Facelift előtt nem volt Ti,utána nem tom..de majd G Mann kollega felvilágosít

Nekem futóműves padon 100emberrel együtt 1800kg a Brera full

Ami könnyebb a Brerából a 2,2 jts mert tök alu a Blokkja
Az is megyeget ,és "csak" 1450kg
'''''2015-03-23 19:07:14 // 1974
Haddel tavaly ősszel a KUL-on megíratta Manky kollégával.Ő meg van elégedve vele de kérdezz rá nála.
A 2.4-emet lemázsáltattam.1680kg fél tankkal,személyek nélkül.130 körül 7.5 a fogyim (bár ritkán sikerül csak annyival mennem).
Nemsokára lesz a VTT tali.Ha oda elnézel,biztos,hogy visznek mindkét motorossal sőt,még mindkét változatból a chippelt is lesz és ott még több dologra is rá tudsz kérdezni.

Személy szerint nekem nagyon bejön a Brera.A bajom,(és ezért is nem vettem már egyet) a hátsó lábtérrel van.Sajna oda senki nem fér be mögém.Persze ha te csak két személyre tervezel akkor kitűnő választás.Mindenki megfordul utána.
Tompi2015-03-23 17:31:56 // 1973
Köszönöm a gyors válaszokat :)
Tény, hogy a 156 fogyasztásával nagyon meg vagyok elégedve, 5.5 körül megáll, pedig sokszor odalépek neki... A nyári nagy felnivel is kijön 6ból.
Ez alapján a 8 liter annyira nem hangszik üdítőnek :( A 2.0 JTDm is ennyit eszik?

A használatról... 90%-ban városon kívül használom, leginkább országúton...A város annyira nem érdekes... Hála a rend éber őreinek (meg az új trafiknak) a kikormolás nehézkes dolog lenne, de ha úgy van azért elfogadom a kihívást :)
A 2.0 JTDm súlyára tényleg összevissza irogatnak, találtam 1555, 1630, 1650-et. Az 1650 az gyanús, hogy a 2.4-esé, az 1555 tűnik reálisnak... A 2.0 JTDm-et van értelme megchipeltetni? Ha ki lehetne hozni belőle 190 körül lehet az is elég lenne...

Más egyéb jótanács, amivel érdemes megvenni kocsit? A Ti verzió mindenképp jobban bejön, Xenon, napfénytető, Bose hifi, amit még szeretnék bele...
G-MANN🍀2015-03-23 13:32:07 // 1972
ja és itt városban a 2.4 JTDm 10 körül fogyasztott nálam
G-MANN🍀2015-03-23 13:28:23 // 1971
szia,

szerintem a 2.0JTDm Brera nem nagyon lehet több 1450 kg-nál,
a 2.4 JTDm (200Le) meg kb1610kg, vagy később 2008 után, amilyen az enyém is volt 1575 kg.

Szerintem a 2.4 JDTm-nek picit szenvedés a város, én sajnáltam, igazán az országutakra való, vagy a pályára.
A 2.0JTDm nem lehet rossz Brerában, nekem volt 159 Ti, azt nagyon szerettem, csak ezzel a motorral is túl nehéz volt a 159, így annak sem a város a kedvence. 3. fokozattól viszont egy álom volt, főleg a Ti futóművel :-)

Ciao
Csaba
.......................2015-03-23 12:54:51 // 1970
A brera egy grandturismo,hosszú autópályautakra
Másra nemigen jó
Kell neki a magas terhelés hogy kitisztuljon a dpf meg a turbo
Városban csak oboa ez a diesel

Ha a gyorsulás nagyon számít majd,pl előzés országúton
Akkor inkább egy GT V6 ot vennék
.......................2015-03-23 12:49:37 // 1969
Ugyanaz a blokk mint az 1.9 16 V csak egy hengerrel több van
Ugyanazok a kínjai mint a 159 1.9 16Vjtdm nek,dpf ,egr,injektorok
A 2.0 más ,annak más kínjai vannak,vízpumpa,egr müanyag fedél repedés
.......................2015-03-23 12:46:21 // 1968
A brera és a 159 esben lévő 2.4 20V t a 156 2.4 20V ből fejlesztették tovább,nem tök ugyanaz,
Pl a turbo nagyobb
Alapvetően strapabíró blokk,de a dpf nem kellett volna bele
Ami meglepő lesz az a fogyasztás, 7,5 ..8 a Brera jtdm 2.4
Így nem sok értelme van ,ha van egy 5 litert fogyasztó kocsid is mellette

Nekem csippelt is a 2.4 jtdm ,de még így is keveslem néha a kraftot
Szóval a 2.0 jtdm szerintem kevés ..
Tompi2015-03-23 11:06:31 // 1967
Köszi a választ. A 156 nem megy rosszul, de úgy képzeltem el, hogy erre még a Brera kicsit tegyen rá tempóban... Én is azt számolgattam, hogy a 2.0 JTDM 30 lóval többet tud, de a kocsik között van majdnem 300 kg... Tehát ez alapján tényleg nem lehet sok különbséget várni...(9.85/9.705 a Kg/LE arány)...
Ugyanez a 2.4-el már 7.85... Azt már biztos megérzi az ember :)
Ez alapján én is a 2.4 felé húznék, de mint írtam hallottam olyan (rém?)híreket, hogy az nem annyira megbízható... Lehet, hogy tényleg a 159-es tulajokat kellene megkérdeznem, abból több van és ugyanaz a motor...
'''''2015-03-23 10:35:50 // 1966
Piritunak és Haddelnek van 2.0jtdm-je.Igaz,hogy 159 de a motor megegyezik.
Azért ahhoz,hogy tanácsot adjanak,melyik lenne neked jobb,ahhoz tudni kéne,hogy vezetsz.Piritunak volt előtte 156,1.9jtd-je is.Ő még gyorsulási táblázatot is csinált a két autóról.
Szerintem,ha az 1.9 most elég neked akkor az kb a 2.0jtdm a 170lovas változattal.
Ha annál többet szeretnél akkor 2.4jtdm.
Tompi2015-03-23 09:44:29 // 1965
Sziasztok,
Brera vásárláson töröm már egy ideje a fejem, a mostani 156-om mellé vennék egyet.
Mivel valószínűleg ezzel járnék ezután többet (havi 1500-2000 km), ezért dízelben gondolkodom... A kérdés az, hogy 2.4-est vagy 2.0 JTDm-et vegyek? A 156-os 1.9 JTD 16v, az tutti (legalábbis nálam :))...
Elég bele a 2.0? Valamelyik szerelő mondta, hogy a 2.4-eseknek vannak betegségei? Kinek van tapasztalata ezekkel a motorokkal?
Mit érdemes figyelni még a kocsin, kintről venném, max 150 ezer km-el.

Köszi:
Tompi
.......................2015-03-17 13:02:43 // 1964
De lehet 11 böl kijön

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/1-Alfa_Romeo/885-159.html?fueltype=2&vehicletype=1&power_s=175&power_e=185&powerunit=2
.......................2015-03-17 12:41:34 // 1963
13liter ,a 2,2jts fogyi

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/1-Alfa_Romeo/886-Brera.html?fueltype=2&vehicletype=1&power_e=185&powerunit=2
.......................2015-03-17 11:57:39 // 1962
130 autopálya
2,4 diesel 7,5...8 liter

Pont a 130 a legrosszabb tempo ennek a motornak ,igazaból 160..170el sem eszik többet

Ha 110 el mčsz akkor eszik 6,5 litert
MatthewGT2015-03-17 09:59:33 // 1961
Engem a 2.2jts fogyasztása érdekelne normál használat mellett, ilyen vegyesbe?!
Zsunior2015-03-17 09:02:29 // 1960
Há' melyik motorral keziccsókolom? :)
Valentino842015-03-15 23:08:14 // 1959
Fogyasztásban mit produkál ez a típus? Hetente járok Bécs-Tatabánya távon, így nem mind1. Pl. pályán 130-140 tempomattal?
Valentino842015-03-15 22:59:37 // 1958
Köszi az infót, megnézem.
.......................2015-03-12 15:07:07 // 1956
van BOSE a brerában

pl nekem van benne

tudom ,hogy sokan szidják,
de szerintem álom jó

annyi a hátránya ,hogy a BOSE s Brera csomija 235 Liter
a "sima" Brera meg 300..310 Liter

ha visszagörgeted a Brera fórumot tettem fel képeket is ,hogy is néz ez ki
Valentino842015-03-12 14:07:26 // 1955
Sziasztok!

Tervezem egy brera vásárlását. Ami érdekelne, hogy van-e belőle bose hifivel szerelt-e? A mostani GT-mben az van és nem nagyon szeretnék rosszabbat, illetve szerelgetni sem. Előre is köszi
Zsombor2015-03-02 09:04:53 // 1954
Az öntöttvas mivoltából titkot se tudna csinálni. Nehéz, mint a dög :) Valahogy a V6-ban izz senki nem igen gondolkodik. Közhely, de ha nem számítana, mennyit tankolok, azt vettem volna. Gyorsan hozzáteszem, hogy a JTDm is megeszik vegyesben min. 11 litert.
.......................2015-03-02 08:59:58 // 1953
én azért nem vettem jts t mert 13 at eszik,
és az egy 5 litert fogyasztó Mito után nagyon fájt volna
.......................2015-03-02 08:58:14 // 1952
majdnem,a vectraban a 2,2 direct 150 lovas
a vez lánc a nyavajája,meg a vez tengely jeladók
mennyi km ert mész éves szinten?
én a Tbi t Brerában nagyon drágállom,15.20ezer euro sok

én nem beszéllek le,szerintem rendben van a JTS is
nincs több baj vele mint a jtdm el

bár nem valószinü hogy atom tartós lesz hisz full alu blokkos
a Tbi és a JTDm öntöttvas blokkos ,az valszeg nem kopik annyira
Zsunior2015-03-02 08:29:33 // 1951
Sokat eszik, cserébe nem megy. Röviden én ennyit tudok róla :) Szerelőktől sem sok jót hallani róla, bár ez nem jelent semmit.
Mirrmurr2015-02-27 15:17:44 // 1950
JTS motorosról eddig mindenki lebeszélni próbált...Azt mondták, hogy TBI vagy JTDm..Mit lehet tudni erről a 2.2 JTSről? Ez ugyanaz mint ami a Signum/Vectrában van?
Mirrmurr2015-02-27 15:15:18 // 1949
Mivel útba esett munkahelyre menet-jövet, ezért megnéztem...Az állítólag kevés kilóméteres kocsi ülése szétülve, bal első gumi féloldalasa kopva. Gumikban szemre lehet vagy 40-50 K kilométer...a hozzáadott téligumikban legalább ennyi, téligumiknál is ugyanaz a gumi van félrekopva.. Vastagságmérő 3 elemnél a többi elemhez képest 3xos vastagságot mutatott..Egyszóval, felejtős kocsi, hangzatos nepperdumával...Ja, természetesen elindítani is alig lehetett, mivel a megbeszéltél 2 órával hamarabb ott voltam:) Alapjáraton meg sívító hangja van, mintha a turbó a végét járná..
.......................2015-02-26 16:31:21 // 1948
ez Sem jó hír.
igy a TBi t Sem könnyü tuningolni
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak