Szerintem itt az Amorén eddig én mentem a legtöbbet 2.0-val, úgyhogy tényként közölném, hogy eddig a 2.0-val maradtam fekve a legtöbbször. Mindemellett nagyon jó motornak tartom, még így csipp nélkül is...
Minden más a blogomban :-)
Piritu - 1.000.0002015-03-24 20:32:25 // 2001
Haddel2015-03-24 18:06:13 // 2000
Nekem 2.0 jtdm van csippelve.De én főleg pályán használom. 10 e kilométerenként olajat cserélek,bár most belemegy 13e, de szerintem kibírja. Nekem eddig csak a kötelező költségek voltak(olajcserék, vezérlés). Váratlan meghibásodás még szerencsére nem. Egr hűtő fedelet fogom még kicserélni,megelőzés céljából. Én is osztrákban tankolok mindig,felváltva Jet dizelt,és Bp ultimate-et. Fogyasztás most 8000 km-re vetítve 6.8 liter volt. De eléggé tempósan haladva. A Ti kerekekkel 7.3 szokott lenni az átlag. Összeségében én nagyon meg vagyok elégedve vele. Néha elcsábulok,nézegetek más autókat a használtautós oldalakon,de mikor beülök és megyek vele,rájövök, hogy le nem cserélném 😃
G-MANN🍀2015-03-24 17:49:18 // 1999
Sajnos valóban nem. Nekem gariban is cserélték még egy éves korában az első huzatomat.
.......................2015-03-24 15:57:38 // 1998
no ebben fényesebb a bör mint az én 2006 osomban ,és harmada a km is
tény hogy Fl után nem lett strapabíróbb a bör
tény hogy Fl után nem lett strapabíróbb a bör
.......................2015-03-24 15:56:03 // 1997
én Sonax extreme szilikonmentes börápoló sprével ápolom a bört
a bört sikerült teljesen gyári állapotban tartani,egyáltalán nem fényesedik
a bört sikerült teljesen gyári állapotban tartani,egyáltalán nem fényesedik
G-MANN🍀2015-03-24 13:56:08 // 1996
én 2009-től láttam Ti-ket
pl.:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa-romeo-brera-1-8-tbi-ti-sportpaket-ostelsheim/206516353.html?lang=de&pageNumber=2&action=eyeCatcher&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=15&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&negativeFeatures=EXPORT
pl.:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa-romeo-brera-1-8-tbi-ti-sportpaket-ostelsheim/206516353.html?lang=de&pageNumber=2&action=eyeCatcher&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=15&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&negativeFeatures=EXPORT
G-MANN🍀2015-03-24 13:50:20 // 1995
szép volt! tetszett! :-)
http://www.alfaamore.hu/kepnezo/autok/5014?num=2
http://www.alfaamore.hu/kepnezo/autok/5014?num=2
G-MANN🍀2015-03-24 13:49:11 // 1994
na jó :-) az utolsó képen egy ilyen patent állapotú fekete-szürke FL előtti kombó is jöhet! :-)
sajnos a legtöbb használt Brera ülése olyan fényes, hogy az már fáj.... :-(
sajnos a legtöbb használt Brera ülése olyan fényes, hogy az már fáj.... :-(
G-MANN🍀2015-03-24 13:46:35 // 1993
sajnos FL előtt a Brerák 90%-a fekete szürke belül, nekem FL előtt a másik két szín és kétszínű műszerfal nagyon tetszik :-)
G-MANN🍀2015-03-24 13:44:51 // 1992
ja és FL 2008 nyarán volt :-)
G-MANN🍀2015-03-24 13:43:56 // 1991
így pontos :-)
nekem az újabb ülés jobban bejött, nem csúszkáltam ki belőle a kanyarokban, de ízlés dolga
a 159 Ti volt a legjobb (na az tartott igazán!!!)
hogy is lehetne "szarabb" az FL ülés
csak a fotókat kell megnézni, vagy beleülni
ki-mit szeret és ki mit vett, úgy dönti majd el
nekem a sima fekete-szürke belső picit egyhangú volt a világos szürke tetőkárpittal
FL után a sötét tetőkárpit nekem nagyon bejött
nekem az újabb ülés jobban bejött, nem csúszkáltam ki belőle a kanyarokban, de ízlés dolga
a 159 Ti volt a legjobb (na az tartott igazán!!!)
hogy is lehetne "szarabb" az FL ülés
csak a fotókat kell megnézni, vagy beleülni
ki-mit szeret és ki mit vett, úgy dönti majd el
nekem a sima fekete-szürke belső picit egyhangú volt a világos szürke tetőkárpittal
FL után a sötét tetőkárpit nekem nagyon bejött
.......................2015-03-24 12:40:53 // 1990
nem szarabb az ülés ,
csak sportosabb
döntse el mindenki ,h ez neki kell vagy nem
csak sportosabb
döntse el mindenki ,h ez neki kell vagy nem
.......................2015-03-24 12:38:55 // 1989
.......................2015-03-24 12:34:02 // 1988
"lehet keresek egy kevés km-es 2.4-est"
azt inkább ne,
vagyél egy sok KM eres 2,4 et,200..250ekm errel is simán meg lehet venni
ugyis ki kell cse´reli valamikor a kettöstömegüt,kuplungot
injektorokat is felújítani
dpf et egr kiiktatni
ez beleugrik 1500.2000 euroba úgyis
ezt számold bele mert a kevesett futottban is ugyanezek lesznek
hacsak nem veszel egy 40..50 ezret futottat
azt inkább ne,
vagyél egy sok KM eres 2,4 et,200..250ekm errel is simán meg lehet venni
ugyis ki kell cse´reli valamikor a kettöstömegüt,kuplungot
injektorokat is felújítani
dpf et egr kiiktatni
ez beleugrik 1500.2000 euroba úgyis
ezt számold bele mert a kevesett futottban is ugyanezek lesznek
hacsak nem veszel egy 40..50 ezret futottat
.......................2015-03-24 12:30:47 // 1987
pont az ülésröl látod a Fl et
és a Fl elött a padlókárpit szürke ,vagy kék,vagy bézs
Fl után csak fekete van
és a Fl elött a padlókárpit szürke ,vagy kék,vagy bézs
Fl után csak fekete van
Tompi2015-03-24 12:28:39 // 1986
Hm. Hát én is azt nézem, hogy a 2.0 JTDm-ek olyan 13-15 ezer EUR környékén vannak, a jobb 2.4-esek már 10 körül(vagy olcsóbban)... Korban nincs sok különbség, 1-2 év.
A fene se tudja, lehet keresek egy kevés km-es 2.4-est, aztán spóroltam is meg a kocsi is megvan :) Ha jól értem a Fl egyrészt jó, könnyebb a kocsi meg talán javítottak is dolgokat, másrészt szarabb az ülés? Ez az üvegtető-árnyékoló probléma számomra kicsit megfoghatatlan... Honnan lehet tudni, hogy milyen van bent?
A Facelift mikor volt? Vagy mit kell nézni?
Érdekes módon a 156-nál mindig tudtam, hogy melyik a FL-es :D Mondjuk ott ikvartak, volt egy átmeneti időszak, amikor már a belső FL-et megkapták a kocsik, a külsőt még nem...
A fene se tudja, lehet keresek egy kevés km-es 2.4-est, aztán spóroltam is meg a kocsi is megvan :) Ha jól értem a Fl egyrészt jó, könnyebb a kocsi meg talán javítottak is dolgokat, másrészt szarabb az ülés? Ez az üvegtető-árnyékoló probléma számomra kicsit megfoghatatlan... Honnan lehet tudni, hogy milyen van bent?
A Facelift mikor volt? Vagy mit kell nézni?
Érdekes módon a 156-nál mindig tudtam, hogy melyik a FL-es :D Mondjuk ott ikvartak, volt egy átmeneti időszak, amikor már a belső FL-et megkapták a kocsik, a külsőt még nem...
.......................2015-03-24 12:23:11 // 1985
.......................2015-03-24 12:20:44 // 1984
motorhibakód ne legyen
a Motor érzékeny az olajcserékre,olajsár miatt
vezérmülánc megnyúlik akár 100ekm ernél is
futómü ne kopogjon,mert drága a TRW lengökar
nekem tecc a verda
a Motor érzékeny az olajcserékre,olajsár miatt
vezérmülánc megnyúlik akár 100ekm ernél is
futómü ne kopogjon,mert drága a TRW lengökar
nekem tecc a verda
Kriszo2015-03-24 12:08:30 // 1983
Sziasztok!
Egy jó barátom szemezget ezzel az autóval klikk
A kérdésem az, hogy valaki ismeri e esetleg?És ha lkísérem megnézni a barátomat mire lenne érdemes odafigyelni, mik lehetnek a problámák ezeknél az autóknál?:)
Előre is köszi!:)
Egy jó barátom szemezget ezzel az autóval klikk
A kérdésem az, hogy valaki ismeri e esetleg?És ha lkísérem megnézni a barátomat mire lenne érdemes odafigyelni, mik lehetnek a problámák ezeknél az autóknál?:)
Előre is köszi!:)
.......................2015-03-24 11:44:44 // 1982
a 2,0 jtdm Brera ritka ,és drága
és csak Fl után Volt
a Fl elött más az ülés,sokkal kényelmesebb
két felszereltség Volt a sima és a Sky Window
a Fl utáni ülés inkább Rally ,szerintem kényelmetlenül kagylós
a Sky Window már nem felszerelt´seg része hanem önálló extra
van olyan ami kivülröl üvegtetös ,de belül nem lehet az árnyákolót elhúzni
és csak Fl után Volt
a Fl elött más az ülés,sokkal kényelmesebb
két felszereltség Volt a sima és a Sky Window
a Fl utáni ülés inkább Rally ,szerintem kényelmetlenül kagylós
a Sky Window már nem felszerelt´seg része hanem önálló extra
van olyan ami kivülröl üvegtetös ,de belül nem lehet az árnyákolót elhúzni
'''''2015-03-24 11:15:58 // 1981
A 2.0-nál nincs olyan sok gond.Dpf jó helyen van,azzal nem lesz gondod.Piritu és még valaki írt valamit az egr-szelep repedéséről ha jól emlékszem de ezt tényleg tőle kéne megkérdezd.
Tompi2015-03-24 10:55:27 // 1980
Most a 2.0 fele húzok, chippelve... Össze tudja valaki írni , hogy mik ennek a betegségei (esetleg költségekkel)? Olajcserére, karbantartásra nyílván odafigyelek...
Mint írtam alapból országúton használnám. Kint dolgozom Ausztriában, most is ott tankolok, szóval az üzemanyaggal nem lenne gond. Viszont keveset megyek autópályán - kormolni csak országúton tudnám :)
Igazából második autó lenne, tehát néha, hetente pár napon ezzel mennék dolgozni, hétvégente, ha elruccanunk valahova. Gyerek még nincs, ha lesz akkor is ott a 156 (amitől nem akarok megválni, annyira megszerettem :))... Ha a 156 öreg lesz (bár már most is 10 felett van, tehát ez akkor lesz, ha eléri az 40-50-et :)) vagy előjönnek komoly gondok, akkor lesz másik családi autó (159 vagy újabb...).
Vennék én 3.2-est is, de azt nem biztos, hogy bírnám tankolni :D Ahogy látom annak 12-15 liter az átlagfogyasztása, azért az na ja... Bár gondolom a 2.2-es is 10-12 littyó...
Ahogy nézegetem kint is elég nehéz fullost találni, gondolom aki ilyet vett nehezen válik meg tőle... Pedig TI,Bőr,Bose,navi, napfénytető jó vóna...
Mint írtam alapból országúton használnám. Kint dolgozom Ausztriában, most is ott tankolok, szóval az üzemanyaggal nem lenne gond. Viszont keveset megyek autópályán - kormolni csak országúton tudnám :)
Igazából második autó lenne, tehát néha, hetente pár napon ezzel mennék dolgozni, hétvégente, ha elruccanunk valahova. Gyerek még nincs, ha lesz akkor is ott a 156 (amitől nem akarok megválni, annyira megszerettem :))... Ha a 156 öreg lesz (bár már most is 10 felett van, tehát ez akkor lesz, ha eléri az 40-50-et :)) vagy előjönnek komoly gondok, akkor lesz másik családi autó (159 vagy újabb...).
Vennék én 3.2-est is, de azt nem biztos, hogy bírnám tankolni :D Ahogy látom annak 12-15 liter az átlagfogyasztása, azért az na ja... Bár gondolom a 2.2-es is 10-12 littyó...
Ahogy nézegetem kint is elég nehéz fullost találni, gondolom aki ilyet vett nehezen válik meg tőle... Pedig TI,Bőr,Bose,navi, napfénytető jó vóna...
Zsombor2015-03-24 00:50:22 // 1979
Akarom mondani minél később éri utol... :)
Zsombor2015-03-24 00:41:51 // 1978
Nekem is 2.4 JTDM Brera van, 2007-es. 7-8 liteeer?? :D Hol? Országúton... Városban, tojással a pedál alatt 10. Ha sokat araszolsz dugóban, simán 12 vagy több, nem csippelve. Őszintén szólva (már) teszek rá, hogy dízel. 2.2-est vezettem. Szerintem egyáltan nem megy. A 3.2 fasza, a maga 20 literes fogyasztásával (szerény becsléssel). Nekem a kormányművel gyűlt meg a bajom az elején, bár az állítólag alap 159 betegség is. Ami a motort illeti, hetente koromogatok egyet pályán, illetve alapvetően magas fordulaton vezetem, szóval bízom benne, hogy minél hamarabb éri utol a turbó-injektor halál. OMV prémium dízel, kizárólag. Olajcsere, minden szűrő cseréjével (igen, üzemanyag is) 10.000-enként, Selenia 5w30. Egyszer ctakarítottam és egyszer cseréltem benne EGR-t. anyaggal 40.000...na zágson... A futóműve tank és elképesztően feltűnő jelenség. Múlt szerdán, ha autóból füttyögős típus lennék, tuti lett volna 3 fuvarom... :)
Liquid2015-03-23 20:58:47 // 1977
A Brera/159 kissé nehezebb mint a 156 így ha azt akarod hogy menjen is akkor biza 7-8 a minimum, és az még dízel, a benyás nyilván többet kér.
Azt kell elsőre eldöntened hogy mennyi erő kell :)
A 2.0 kiforrottab legalábbis DPF ügyben, de azért ott is van buktató. A JTS-nél szintén van drága alkatrész.
Azt kell elsőre eldöntened hogy mennyi erő kell :)
A 2.0 kiforrottab legalábbis DPF ügyben, de azért ott is van buktató. A JTS-nél szintén van drága alkatrész.
.......................2015-03-23 20:18:56 // 1976
Én Magyaro ra x okból nem vennék diesel Brerát
1 állandó dpf gondod lesz,mert sosem melegszik fel igazán
2 a sünök miatt
3 drágább a gázolaj mint a benzin
4 sokba kerül az injektorok felújítása ,diesel rendszer karbantartása
Inkább 2,2jts est nézz.
..én próbáltam azt is ,megy az is rendesen ,pik pakk 200on van
1 állandó dpf gondod lesz,mert sosem melegszik fel igazán
2 a sünök miatt
3 drágább a gázolaj mint a benzin
4 sokba kerül az injektorok felújítása ,diesel rendszer karbantartása
Inkább 2,2jts est nézz.
..én próbáltam azt is ,megy az is rendesen ,pik pakk 200on van
.......................2015-03-23 20:13:35 // 1975
Fullos bőröst vegyél ha lehet,villamos székkel
Facelift előtt nem volt Ti,utána nem tom..de majd G Mann kollega felvilágosít
Nekem futóműves padon 100emberrel együtt 1800kg a Brera full
Ami könnyebb a Brerából a 2,2 jts mert tök alu a Blokkja
Az is megyeget ,és "csak" 1450kg
Facelift előtt nem volt Ti,utána nem tom..de majd G Mann kollega felvilágosít
Nekem futóműves padon 100emberrel együtt 1800kg a Brera full
Ami könnyebb a Brerából a 2,2 jts mert tök alu a Blokkja
Az is megyeget ,és "csak" 1450kg
'''''2015-03-23 19:07:14 // 1974
Haddel tavaly ősszel a KUL-on megíratta Manky kollégával.Ő meg van elégedve vele de kérdezz rá nála.
A 2.4-emet lemázsáltattam.1680kg fél tankkal,személyek nélkül.130 körül 7.5 a fogyim (bár ritkán sikerül csak annyival mennem).
Nemsokára lesz a VTT tali.Ha oda elnézel,biztos,hogy visznek mindkét motorossal sőt,még mindkét változatból a chippelt is lesz és ott még több dologra is rá tudsz kérdezni.
Személy szerint nekem nagyon bejön a Brera.A bajom,(és ezért is nem vettem már egyet) a hátsó lábtérrel van.Sajna oda senki nem fér be mögém.Persze ha te csak két személyre tervezel akkor kitűnő választás.Mindenki megfordul utána.
A 2.4-emet lemázsáltattam.1680kg fél tankkal,személyek nélkül.130 körül 7.5 a fogyim (bár ritkán sikerül csak annyival mennem).
Nemsokára lesz a VTT tali.Ha oda elnézel,biztos,hogy visznek mindkét motorossal sőt,még mindkét változatból a chippelt is lesz és ott még több dologra is rá tudsz kérdezni.
Személy szerint nekem nagyon bejön a Brera.A bajom,(és ezért is nem vettem már egyet) a hátsó lábtérrel van.Sajna oda senki nem fér be mögém.Persze ha te csak két személyre tervezel akkor kitűnő választás.Mindenki megfordul utána.
Tompi2015-03-23 17:31:56 // 1973
Köszönöm a gyors válaszokat :)
Tény, hogy a 156 fogyasztásával nagyon meg vagyok elégedve, 5.5 körül megáll, pedig sokszor odalépek neki... A nyári nagy felnivel is kijön 6ból.
Ez alapján a 8 liter annyira nem hangszik üdítőnek :( A 2.0 JTDm is ennyit eszik?
A használatról... 90%-ban városon kívül használom, leginkább országúton...A város annyira nem érdekes... Hála a rend éber őreinek (meg az új trafiknak) a kikormolás nehézkes dolog lenne, de ha úgy van azért elfogadom a kihívást :)
A 2.0 JTDm súlyára tényleg összevissza irogatnak, találtam 1555, 1630, 1650-et. Az 1650 az gyanús, hogy a 2.4-esé, az 1555 tűnik reálisnak... A 2.0 JTDm-et van értelme megchipeltetni? Ha ki lehetne hozni belőle 190 körül lehet az is elég lenne...
Más egyéb jótanács, amivel érdemes megvenni kocsit? A Ti verzió mindenképp jobban bejön, Xenon, napfénytető, Bose hifi, amit még szeretnék bele...
Tény, hogy a 156 fogyasztásával nagyon meg vagyok elégedve, 5.5 körül megáll, pedig sokszor odalépek neki... A nyári nagy felnivel is kijön 6ból.
Ez alapján a 8 liter annyira nem hangszik üdítőnek :( A 2.0 JTDm is ennyit eszik?
A használatról... 90%-ban városon kívül használom, leginkább országúton...A város annyira nem érdekes... Hála a rend éber őreinek (meg az új trafiknak) a kikormolás nehézkes dolog lenne, de ha úgy van azért elfogadom a kihívást :)
A 2.0 JTDm súlyára tényleg összevissza irogatnak, találtam 1555, 1630, 1650-et. Az 1650 az gyanús, hogy a 2.4-esé, az 1555 tűnik reálisnak... A 2.0 JTDm-et van értelme megchipeltetni? Ha ki lehetne hozni belőle 190 körül lehet az is elég lenne...
Más egyéb jótanács, amivel érdemes megvenni kocsit? A Ti verzió mindenképp jobban bejön, Xenon, napfénytető, Bose hifi, amit még szeretnék bele...
G-MANN🍀2015-03-23 13:32:07 // 1972
ja és itt városban a 2.4 JTDm 10 körül fogyasztott nálam
G-MANN🍀2015-03-23 13:28:23 // 1971
szia,
szerintem a 2.0JTDm Brera nem nagyon lehet több 1450 kg-nál,
a 2.4 JTDm (200Le) meg kb1610kg, vagy később 2008 után, amilyen az enyém is volt 1575 kg.
Szerintem a 2.4 JDTm-nek picit szenvedés a város, én sajnáltam, igazán az országutakra való, vagy a pályára.
A 2.0JTDm nem lehet rossz Brerában, nekem volt 159 Ti, azt nagyon szerettem, csak ezzel a motorral is túl nehéz volt a 159, így annak sem a város a kedvence. 3. fokozattól viszont egy álom volt, főleg a Ti futóművel :-)
Ciao
Csaba
szerintem a 2.0JTDm Brera nem nagyon lehet több 1450 kg-nál,
a 2.4 JTDm (200Le) meg kb1610kg, vagy később 2008 után, amilyen az enyém is volt 1575 kg.
Szerintem a 2.4 JDTm-nek picit szenvedés a város, én sajnáltam, igazán az országutakra való, vagy a pályára.
A 2.0JTDm nem lehet rossz Brerában, nekem volt 159 Ti, azt nagyon szerettem, csak ezzel a motorral is túl nehéz volt a 159, így annak sem a város a kedvence. 3. fokozattól viszont egy álom volt, főleg a Ti futóművel :-)
Ciao
Csaba
.......................2015-03-23 12:54:51 // 1970
A brera egy grandturismo,hosszú autópályautakra
Másra nemigen jó
Kell neki a magas terhelés hogy kitisztuljon a dpf meg a turbo
Városban csak oboa ez a diesel
Ha a gyorsulás nagyon számít majd,pl előzés országúton
Akkor inkább egy GT V6 ot vennék
Másra nemigen jó
Kell neki a magas terhelés hogy kitisztuljon a dpf meg a turbo
Városban csak oboa ez a diesel
Ha a gyorsulás nagyon számít majd,pl előzés országúton
Akkor inkább egy GT V6 ot vennék
.......................2015-03-23 12:49:37 // 1969
Ugyanaz a blokk mint az 1.9 16 V csak egy hengerrel több van
Ugyanazok a kínjai mint a 159 1.9 16Vjtdm nek,dpf ,egr,injektorok
A 2.0 más ,annak más kínjai vannak,vízpumpa,egr müanyag fedél repedés
Ugyanazok a kínjai mint a 159 1.9 16Vjtdm nek,dpf ,egr,injektorok
A 2.0 más ,annak más kínjai vannak,vízpumpa,egr müanyag fedél repedés
.......................2015-03-23 12:46:21 // 1968
A brera és a 159 esben lévő 2.4 20V t a 156 2.4 20V ből fejlesztették tovább,nem tök ugyanaz,
Pl a turbo nagyobb
Alapvetően strapabíró blokk,de a dpf nem kellett volna bele
Ami meglepő lesz az a fogyasztás, 7,5 ..8 a Brera jtdm 2.4
Így nem sok értelme van ,ha van egy 5 litert fogyasztó kocsid is mellette
Nekem csippelt is a 2.4 jtdm ,de még így is keveslem néha a kraftot
Szóval a 2.0 jtdm szerintem kevés ..
Pl a turbo nagyobb
Alapvetően strapabíró blokk,de a dpf nem kellett volna bele
Ami meglepő lesz az a fogyasztás, 7,5 ..8 a Brera jtdm 2.4
Így nem sok értelme van ,ha van egy 5 litert fogyasztó kocsid is mellette
Nekem csippelt is a 2.4 jtdm ,de még így is keveslem néha a kraftot
Szóval a 2.0 jtdm szerintem kevés ..
Tompi2015-03-23 11:06:31 // 1967
Köszi a választ. A 156 nem megy rosszul, de úgy képzeltem el, hogy erre még a Brera kicsit tegyen rá tempóban... Én is azt számolgattam, hogy a 2.0 JTDM 30 lóval többet tud, de a kocsik között van majdnem 300 kg... Tehát ez alapján tényleg nem lehet sok különbséget várni...(9.85/9.705 a Kg/LE arány)...
Ugyanez a 2.4-el már 7.85... Azt már biztos megérzi az ember :)
Ez alapján én is a 2.4 felé húznék, de mint írtam hallottam olyan (rém?)híreket, hogy az nem annyira megbízható... Lehet, hogy tényleg a 159-es tulajokat kellene megkérdeznem, abból több van és ugyanaz a motor...
Ugyanez a 2.4-el már 7.85... Azt már biztos megérzi az ember :)
Ez alapján én is a 2.4 felé húznék, de mint írtam hallottam olyan (rém?)híreket, hogy az nem annyira megbízható... Lehet, hogy tényleg a 159-es tulajokat kellene megkérdeznem, abból több van és ugyanaz a motor...
'''''2015-03-23 10:35:50 // 1966
Piritunak és Haddelnek van 2.0jtdm-je.Igaz,hogy 159 de a motor megegyezik.
Azért ahhoz,hogy tanácsot adjanak,melyik lenne neked jobb,ahhoz tudni kéne,hogy vezetsz.Piritunak volt előtte 156,1.9jtd-je is.Ő még gyorsulási táblázatot is csinált a két autóról.
Szerintem,ha az 1.9 most elég neked akkor az kb a 2.0jtdm a 170lovas változattal.
Ha annál többet szeretnél akkor 2.4jtdm.
Azért ahhoz,hogy tanácsot adjanak,melyik lenne neked jobb,ahhoz tudni kéne,hogy vezetsz.Piritunak volt előtte 156,1.9jtd-je is.Ő még gyorsulási táblázatot is csinált a két autóról.
Szerintem,ha az 1.9 most elég neked akkor az kb a 2.0jtdm a 170lovas változattal.
Ha annál többet szeretnél akkor 2.4jtdm.
Tompi2015-03-23 09:44:29 // 1965
Sziasztok,
Brera vásárláson töröm már egy ideje a fejem, a mostani 156-om mellé vennék egyet.
Mivel valószínűleg ezzel járnék ezután többet (havi 1500-2000 km), ezért dízelben gondolkodom... A kérdés az, hogy 2.4-est vagy 2.0 JTDm-et vegyek? A 156-os 1.9 JTD 16v, az tutti (legalábbis nálam :))...
Elég bele a 2.0? Valamelyik szerelő mondta, hogy a 2.4-eseknek vannak betegségei? Kinek van tapasztalata ezekkel a motorokkal?
Mit érdemes figyelni még a kocsin, kintről venném, max 150 ezer km-el.
Köszi:
Tompi
Brera vásárláson töröm már egy ideje a fejem, a mostani 156-om mellé vennék egyet.
Mivel valószínűleg ezzel járnék ezután többet (havi 1500-2000 km), ezért dízelben gondolkodom... A kérdés az, hogy 2.4-est vagy 2.0 JTDm-et vegyek? A 156-os 1.9 JTD 16v, az tutti (legalábbis nálam :))...
Elég bele a 2.0? Valamelyik szerelő mondta, hogy a 2.4-eseknek vannak betegségei? Kinek van tapasztalata ezekkel a motorokkal?
Mit érdemes figyelni még a kocsin, kintről venném, max 150 ezer km-el.
Köszi:
Tompi
.......................2015-03-17 13:02:43 // 1964
De lehet 11 böl kijön
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/1-Alfa_Romeo/885-159.html?fueltype=2&vehicletype=1&power_s=175&power_e=185&powerunit=2
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/1-Alfa_Romeo/885-159.html?fueltype=2&vehicletype=1&power_s=175&power_e=185&powerunit=2
.......................2015-03-17 12:41:34 // 1963
13liter ,a 2,2jts fogyi
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/1-Alfa_Romeo/886-Brera.html?fueltype=2&vehicletype=1&power_e=185&powerunit=2
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/1-Alfa_Romeo/886-Brera.html?fueltype=2&vehicletype=1&power_e=185&powerunit=2
.......................2015-03-17 11:57:39 // 1962
130 autopálya
2,4 diesel 7,5...8 liter
Pont a 130 a legrosszabb tempo ennek a motornak ,igazaból 160..170el sem eszik többet
Ha 110 el mčsz akkor eszik 6,5 litert
2,4 diesel 7,5...8 liter
Pont a 130 a legrosszabb tempo ennek a motornak ,igazaból 160..170el sem eszik többet
Ha 110 el mčsz akkor eszik 6,5 litert
MatthewGT2015-03-17 09:59:33 // 1961
Engem a 2.2jts fogyasztása érdekelne normál használat mellett, ilyen vegyesbe?!
Zsunior2015-03-17 09:02:29 // 1960
Há' melyik motorral keziccsókolom? :)
Valentino842015-03-15 23:08:14 // 1959
Fogyasztásban mit produkál ez a típus? Hetente járok Bécs-Tatabánya távon, így nem mind1. Pl. pályán 130-140 tempomattal?
Valentino842015-03-15 22:59:37 // 1958
Köszi az infót, megnézem.
.......................2015-03-12 15:07:52 // 1957
.......................2015-03-12 15:07:07 // 1956
van BOSE a brerában
pl nekem van benne
tudom ,hogy sokan szidják,
de szerintem álom jó
annyi a hátránya ,hogy a BOSE s Brera csomija 235 Liter
a "sima" Brera meg 300..310 Liter
ha visszagörgeted a Brera fórumot tettem fel képeket is ,hogy is néz ez ki
pl nekem van benne
tudom ,hogy sokan szidják,
de szerintem álom jó
annyi a hátránya ,hogy a BOSE s Brera csomija 235 Liter
a "sima" Brera meg 300..310 Liter
ha visszagörgeted a Brera fórumot tettem fel képeket is ,hogy is néz ez ki
Valentino842015-03-12 14:07:26 // 1955
Sziasztok!
Tervezem egy brera vásárlását. Ami érdekelne, hogy van-e belőle bose hifivel szerelt-e? A mostani GT-mben az van és nem nagyon szeretnék rosszabbat, illetve szerelgetni sem. Előre is köszi
Tervezem egy brera vásárlását. Ami érdekelne, hogy van-e belőle bose hifivel szerelt-e? A mostani GT-mben az van és nem nagyon szeretnék rosszabbat, illetve szerelgetni sem. Előre is köszi
Zsombor2015-03-02 09:04:53 // 1954
Az öntöttvas mivoltából titkot se tudna csinálni. Nehéz, mint a dög :) Valahogy a V6-ban izz senki nem igen gondolkodik. Közhely, de ha nem számítana, mennyit tankolok, azt vettem volna. Gyorsan hozzáteszem, hogy a JTDm is megeszik vegyesben min. 11 litert.
.......................2015-03-02 08:59:58 // 1953
én azért nem vettem jts t mert 13 at eszik,
és az egy 5 litert fogyasztó Mito után nagyon fájt volna
és az egy 5 litert fogyasztó Mito után nagyon fájt volna
.......................2015-03-02 08:58:14 // 1952
majdnem,a vectraban a 2,2 direct 150 lovas
a vez lánc a nyavajája,meg a vez tengely jeladók
mennyi km ert mész éves szinten?
én a Tbi t Brerában nagyon drágállom,15.20ezer euro sok
én nem beszéllek le,szerintem rendben van a JTS is
nincs több baj vele mint a jtdm el
bár nem valószinü hogy atom tartós lesz hisz full alu blokkos
a Tbi és a JTDm öntöttvas blokkos ,az valszeg nem kopik annyira
a vez lánc a nyavajája,meg a vez tengely jeladók
mennyi km ert mész éves szinten?
én a Tbi t Brerában nagyon drágállom,15.20ezer euro sok
én nem beszéllek le,szerintem rendben van a JTS is
nincs több baj vele mint a jtdm el
bár nem valószinü hogy atom tartós lesz hisz full alu blokkos
a Tbi és a JTDm öntöttvas blokkos ,az valszeg nem kopik annyira