Ezen hatalmasat röhögtem, de egy talicskát kellett volna belinkelni inkább :D
Egyébként minden bántás nélkül mondom, hogy épeszű ember nem szeretne olyan motort, amiből hiányzik a teljesítményhez és a tisztaüzemhez szükséges alkatrész. Mert ha az a gondolatmenet, hogy elhagyjuk a problémás dolgokat, akkor a végeredmény egy lassú, zajos, és környezetszennyező motor lesz, amit használhatsz életed végéig csak éppen utálni fogod. Ilyen hozzáállással egyszerűbb gyalog járni és a pénz is megmarad.
Kicsit olyan ez, mint amikor egyesek sírnak a Totalcar fórumon, hogy az olcsón vett 10 éves olasz autó elromlik, zörög, kopott a kárpitja és nem megy úgy mint egy zsírúj, több kategóriával nagyobb BMW, ráadásul pimasz módon még szervizbe is gyakrabban kell vele járni. Csodák nincsenek.
Somez2012-02-29 18:36:04 // 5121
Kazes☻2012-02-29 18:07:35 // 5120
Ezt elég lett volna kicsiben, még elrontod itt az összképet! :)))
'''''2012-02-29 17:48:30 // 5119
Megnéztem,a színkód a forgalmiban 04 piros.Ma mehettem vele (lemosni).Találtam még negatívumot: -a térdemet nyomja a középkonzol sarka.
-a magnó hangerejének tekerője túl sima, elcsúszik az ujjam rajta.
Viszont tényleg egyre jobban bejön nekem és mindenki meg is nézi!
-a magnó hangerejének tekerője túl sima, elcsúszik az ujjam rajta.
Viszont tényleg egyre jobban bejön nekem és mindenki meg is nézi!
Public Enemy2012-02-29 17:25:22 // 5117
Vagy inkább az állólámpás lenne neki való....
Blade2012-02-29 17:15:01 // 5116
Öcséd ideális autója, azaz kocsija:
:-)
:-)
Gerion2012-02-29 16:42:05 // 5115
Öcsém nagy Opeles, és ő elég szkeptikus a mai motorok iránt, mondjuk jó pár javítás van már a háta mögött, pedig csak 5 éves még a kocsija, és 100e nemrég múlt benne. Frappánsan összeszedte, hogy szerinte jók lennének a mai dízelmotorok, ha
- nem húszmillió bar nyomással menne a befecskendezés
- nem lenne a turbo tetejére is három turbo szerelve, köbcenti meg sehol
- nem lenne a motorban EGR szelep (erre nagyon haragszik :) )
Nem autószerelő, de már sokat látott autószerelőt. :)
Szerintem a mai motorok elmehetnek akárhányszázezerig, de 100e felett nagyon komoly pénzeket kellhet akár csak kötelező szervizre költeni. Én olyan 80e, max száz körül tervezem eladni, szóval kb 1.5 éve várható még nálunk.
- nem húszmillió bar nyomással menne a befecskendezés
- nem lenne a turbo tetejére is három turbo szerelve, köbcenti meg sehol
- nem lenne a motorban EGR szelep (erre nagyon haragszik :) )
Nem autószerelő, de már sokat látott autószerelőt. :)
Szerintem a mai motorok elmehetnek akárhányszázezerig, de 100e felett nagyon komoly pénzeket kellhet akár csak kötelező szervizre költeni. Én olyan 80e, max száz körül tervezem eladni, szóval kb 1.5 éve várható még nálunk.
Jimmi T.2012-02-29 13:20:37 // 5114
Kibír az még 200-at is. Nem véletlenül tervezik az újabb modellekbe is a hasonló koncepciójú motorokat.
Gerion2012-02-28 18:47:10 // 5113
Továbbra is azt mondom, a garancia+kiterjesztett garancia miatt önmagukkal csesznek ki, ha a motor idő előtt tönkremegy. A kocsit meg nem tervezem örök életre megtartani, most pl nagyon megtetszettek az új Volvo V40 első fotói (lásd pl http://a5.hu/auto/nagyon-igeretes-volvo-v40)
100e kilómétert meg csak kibír egyben, most lassan 40 felé közeledünk, ő is, én is... :)
100e kilómétert meg csak kibír egyben, most lassan 40 felé közeledünk, ő is, én is... :)
.......................2012-02-28 08:47:26 // 5111
A belsö égésü motorok nem erre vannak kitalálva ,hanam tartós üzemre,
sokkal hamarabb tönkremegy a motor ha állandóan be ki üzemben jár
egyszerü kenéstechnika,
parasztvakítás az egész ,hogy a gyártó ráírhassa az adatlapra "városi fogyasztás 5 liter"
sokkal hamarabb tönkremegy a motor ha állandóan be ki üzemben jár
egyszerü kenéstechnika,
parasztvakítás az egész ,hogy a gyártó ráírhassa az adatlapra "városi fogyasztás 5 liter"
Jimmi T.2012-02-28 08:35:54 // 5110
Ahogy leírod valszeg olyan mint az enyém. A fényező cimbora is azt mondta hogy a metál mellett gyöngyház is van benne jócskán. Amikor én rendeltem ezt a színt "vörös metál " volt. Most alfa piros metálként rendelhető és van a sima alfa piros is. Ezt csak azért írtam le mert négyen négyféleként írtuk le az alfáink adatlapjában úgy hogy a szín egy és ugyanaz :)) A 170 lovas nekem nagyon bejövős és elég. Ha összefutunk majd valahol kipróbálhatod.
'''''2012-02-27 19:12:37 // 5109
Épp ma mondta nekem is Hajni,hogy nehéz bekötni az övet.
Gerion2012-02-27 18:48:39 // 5108
Az övért valóban nyúlni kell... És ha már öv, a hátsó öveket a párom a gyerekülésen áthajolva elég nehezen tudja bekötni, valahogy nem jól esik kézre ott sem.
Gerion2012-02-27 18:46:55 // 5107
Szerintem viszont nem rossz a StartStop... Én a Giuliettában és a Volvoban is használom, nem zavaró a működése, viszont valamit spórol ez is. Egyedül akkor kapcsolom ki, amikor dugóban araszolunk és állandóan leállna, újraindulna.
Az indító esetleg csökkentebb élettartama kapcsán meg azt gondolom, garancia+kiterjesztett garancia, ha nem csinálták kellően tartósra, magukkal csesztek ki vele. A garanciális idő végén pedig a kocsi jó eséllyel úgyis el lesz adva.
(Bár nekem azt mondták, erősebb indítómotor és akku jár a StartStop rendszerhez az Alfában is, szóval nem biztos, hogy hamarabb kipurcan, mint a többi)
Az indító esetleg csökkentebb élettartama kapcsán meg azt gondolom, garancia+kiterjesztett garancia, ha nem csinálták kellően tartósra, magukkal csesztek ki vele. A garanciális idő végén pedig a kocsi jó eséllyel úgyis el lesz adva.
(Bár nekem azt mondták, erősebb indítómotor és akku jár a StartStop rendszerhez az Alfában is, szóval nem biztos, hogy hamarabb kipurcan, mint a többi)
'''''2012-02-27 18:29:59 // 5106
Szerintem metál,sőt,kicsit gyöngyház metálnak tűnik.Majd holnap megnézem a kódját.Most mentem vele városban két-két kilométert,egyre jobban bejön.Fürge,jól megugrik,többnek tűnik mint 120ló ! A 9.8-as gyorsulási adatot én kevesebbre saccoltam volna,de itt a típusoknál ha jól emlékszem ennyit írtak.A 170 vagy 235lovashoz majd valakihez bekéredzkedem valamelyik gyorsulásin. :-)
Eddig ami nekem furcsa,de nem negatív,az a kormány,ami kicsit nehezebben forog mint az 59-é és az övet is kicsit nehezen érem el a vállam mögött.
Eddig ami nekem furcsa,de nem negatív,az a kormány,ami kicsit nehezebben forog mint az 59-é és az övet is kicsit nehezen érem el a vállam mögött.
Jimmi T.2012-02-27 16:45:56 // 5105
Ez a "piros" szín metál vagy pasztell ?
szasza1702012-02-27 15:03:23 // 5104
Én sem használom. A slusszkulcs elfordítása után az első mozdulatom a start/stop gomb lenyomása.Ha meg elfelejtem,az első piros lámpa után kapcsolom ki. Cartársak?
Jimmi T.2012-02-27 14:57:51 // 5103
Az 1.4 multiairba ha jól láttam 67Ah akksit pakoltak. Az azért elég,gondolom. Gondolom akkor az önindító is strapabíróbb.
Grando2012-02-27 14:23:40 // 5102
Persze minél kevesebbszer megy, annál kevésbé kopik. De a start-stopos autókba pont ilyen meggondolásból megerősített fogaskoszorús önindítót pakolnak, illetve strapabíróbb akksit.
Legalábbis gondolom, hogy a Fiat csoportnál is így van, nemcsak fócvágenéknél. ;)))
Legalábbis gondolom, hogy a Fiat csoportnál is így van, nemcsak fócvágenéknél. ;)))
Kazes☻2012-02-27 12:24:47 // 5101
Csatlakozom, az ősöktől! :)))
.......................2012-02-27 08:28:24 // 5100
Jól tetted,mert a sok Start stopp tól beköpi a gyertyát ,nem írtam el,beköpi
és nem indul el többé
városban ne használd ,égyébként meg semmi értelme
csak tönkreteszi az önindítót
aztán amit spóroltál elköltöd szervizre
és nem indul el többé
városban ne használd ,égyébként meg semmi értelme
csak tönkreteszi az önindítót
aztán amit spóroltál elköltöd szervizre
Gerion2012-02-26 22:34:39 // 5099
Üdvözlet itt! :) A női Giulietta tulajdonosok száma így kettőre nőtt, mert esetünkben én csak megvettem a kocsit, de a párom kapta, és többnyire ő jár vele.
Hajni2012-02-26 11:00:35 // 5098
Sziasztok!Köszi szépen a kedves fogadtatást!!!!:)
Jimmi T.2012-02-26 08:35:44 // 5097
Hajrá ! Megérkezett az első hölgy Giu driver ! Köszöntsétek méltóan ! Isten hozott Hajni !!!
:-)
:-)
pityke2012-02-25 20:35:15 // 5096
képeket kérünk a szépségröl :)
'''''2012-02-25 19:53:52 // 5095
A start-stoppot már megtanultam kikapcsolni és a D-be kapcsolás is megy már. :-)
Azért köszi az infókat!
Azért köszi az infókat!
Gerion2012-02-25 19:45:15 // 5094
Nem kell megijedni! A spórolás részeként jelzi, hogy mikor javasolt fel-le váltani. A dolog kizárólag tájékoztató jellegű, ha nem figyelsz rá, akkor sincs semmi, de szerintem viszonylag életszerű tanácsokat ad. Legalábbis nekünk a dízellel jól harmonizál.
És ha már fura üzenetek, a "Start-Stop unavailable" üzenettől se ijedj meg! Ez csak arról szól, hogy valami feltétel nem adott a Start-Stop működéséhez, azaz nem áll le a motor a lámpánál. Az ok annyi is lehet, hogy túl hideg van odakint, nincs még a motor eléggé bemelegedve és hasonlók.
És ha már fura üzenetek, a "Start-Stop unavailable" üzenettől se ijedj meg! Ez csak arról szól, hogy valami feltétel nem adott a Start-Stop működéséhez, azaz nem áll le a motor a lámpánál. Az ok annyi is lehet, hogy túl hideg van odakint, nincs még a motor eléggé bemelegedve és hasonlók.
'''''2012-02-25 11:55:44 // 5093
Igen,start-stoppos.Már jó,hogy nem ő mondja meg,mikor váltsak! :-)
Köszi az infót!
Köszi az infót!
.......................2012-02-25 11:40:38 // 5092
gondolom start stoppos a kocsi
.......................2012-02-25 11:39:36 // 5091
Hogy váltsál feljebb
'''''2012-02-25 11:25:08 // 5090
Help! Valami sárga SHIFT felirat villogott egy rövid ideig a műszerfalon.Mi a fene az?
'''''2012-02-24 15:29:29 // 5089
Köszönjük mindenkinek! :-)
Distinctive felszereltségen felül csak a 17-es kerék és a piros szín volt extra.
Distinctive felszereltségen felül csak a 17-es kerék és a piros szín volt extra.
Gerion2012-02-24 14:33:36 // 5088
Gratulálok a géphez, sok kellemes kilómétert és kevés hibát vele! :) Milyen extrákkal vettétek?
szasza1702012-02-24 13:19:53 // 5087
Üdv "hatalmas" táborunkban! Balesetmentes kilométereket kívánunk!
Pityukoma2012-02-24 10:39:23 // 5086
Hallom szaporodnak a keresztes kígyók a farmodon :-) Gratulálok hozzá:-) Használjátok egészséggel.
Jimmi T.2012-02-24 08:14:22 // 5085
Akkor előre ! Szárazabb úton D-be és próba ! :-) Örömteli kilométereket Nektek !!!
Kazes☻2012-02-23 19:26:54 // 5083
Gratula hozzá, sok boldogságos, balesetmentes kilométert kívánok! :)
'''''2012-02-23 19:08:20 // 5082
Megvan az új vas!Az első tapasztalatok pozitívak.Jól fekszi az utat és szerintem a 120le-vel is jól megy annak ellenére,hogy én a 230le körüli 159-hez vagyok szokva.A kilátást kicsit korlátozza a magas ajtóvonal és a magas műszerfal.Persze ez csak tövig lenyomott ülésnél volt.Összességében, nekem is egyre jobban tetszik. :-)
Jimmi T.2012-02-23 08:40:52 // 5080
Na akkor mindent bele ! A radar elhelyezése és a tapasztalataitok vele, továbbra is érdekel majd. Az alap Julis motor is verte az összehasonlító tesztekben a W 1.4 -esét mind rugalmasság mind egyéb menettulajdonságokban. Legyetek nyugodtak. Ciao
'''''2012-02-22 17:09:35 // 5079
Holnap 2-re megyünk a verdáért.Normál matrica lesz elöl,megtörve.A radar is kész lesz addig,bár elöl a magyar rendszám mérete miatt nem a gyári helyre fog kerülni.Még nem mentem Julissal,ki sem próbáltunk egyet sem.Remélem bejön majd az alap motorral is.Megint a szívünkre hallgattunk autóvásárláskor. :-)
Gerion2012-02-22 17:05:57 // 5078
Ha 130-cal megyek pályán, többnyire előzök... Nagyon lelassult a tempó. 150 körül menni már gyakran kényelmetlen néha, annyi autót kell "letolni" magam elől, sőt a sűrű fékezés, visszagyorsítás megint jelentős pluszfogyasztás a 150-es sebesség fogy.átlagán felül is.
Gerion2012-02-22 17:03:10 // 5077
A 70 egy szélsőség, megnéztem fed.komp. szerint, menten 2 percig ennyivel... :) Viszont 120 és 150 között is van bő 1200 Ft 100km-enként, ami 6000Ft egy Debr-Bp-Debr teljes útra.
.......................2012-02-22 16:14:12 // 5076
Na persze ,70kmh val mész a pályán,
megölnek a kamionosok,mert feltartod öket,persze elözniük + nem szabad.
A románok rendszerint 110 el mennek a pályán,ök is a fogyira mennek..
De sajnos nálunk is eljön ez az idö :(
megölnek a kamionosok,mert feltartod öket,persze elözniük + nem szabad.
A románok rendszerint 110 el mennek a pályán,ök is a fogyira mennek..
De sajnos nálunk is eljön ez az idö :(
Gerion2012-02-22 16:08:18 // 5075
A fogyasztás-sebesség viszony nem semmi... A Volvom 70-nél 4 liter, 90-nél 4.7, 110-120-nál 7 körül, 150-nél meg 10 liter százon fed.komp szerint. És ahogy megdrágult az üzemanyag, pár liter különbség egy Budapest-Debrecen oda-vissza 500 kilóméteren komoly ezrekben mérhető. Ha 70-nel tudnék menni oda-vissza, akár kb. 13 ezret is spórolhatnék egy úton, bár az idő is pénz, plusz (egyelőre? :)) képtelen vagyok 120-130-nál lassabban menni, mert simán elálmosodom a monoton autópályán. :)
pe-Ti2012-02-22 10:57:56 // 5074
He-he 50 helyett majdnem 80 volt egyébként mostanság visszavettem a tempón pályán 130 országút 110 így a fogyim is 1-2 lityivel kevesebb. :-P
Jimmi T.2012-02-22 08:28:19 // 5073
Vagy csak azért nem jött csekk mert szokásosan tötymörögtél :-) A kis dekor matrica rendszám itt nálunk(Kisvárdán ) valszeg elfogadott. A rendőrségi parkolóban szokott egy állni, és egyenruhás csóka jár vele. Ő csak tudja mit lehet :)) ( vagy neki nem muszáj )
pe-Ti2012-02-21 21:07:25 // 5072
Az már veszélyes mostanság: "egyedi azonosító meghamisítása"....bűncselekmény úgyhogy csak óvatosan már a dekorosok többsége sem vállalja be!
Egyébként a B-s motorrendszám maga a traffipax védelem jó párszor kaptak le előröl de nem jött csekk eddig valószínű nem értékelhető a fotó vagyis nem látszanak a kis betűk meg a számok pedig próbálkoznak rendszeresen a múltkor már a tompítottat is felkapcsolta a yard a mérőkocsin, hogy látszódjon a fotón de semmi eredmény ezidáig pedig már több mint egy éve így járok!
Egyébként a B-s motorrendszám maga a traffipax védelem jó párszor kaptak le előröl de nem jött csekk eddig valószínű nem értékelhető a fotó vagyis nem látszanak a kis betűk meg a számok pedig próbálkoznak rendszeresen a múltkor már a tompítottat is felkapcsolta a yard a mérőkocsin, hogy látszódjon a fotón de semmi eredmény ezidáig pedig már több mint egy éve így járok!