Bocs a zavarásért, de hátha :-(
TBi tulajok közül nincs valakinek hidegindításos kerregős motorhang problémája?
Shadin2017-08-16 16:02:02 // 8870
otci2017-08-16 15:35:16 // 8869
Engem érdekelne.
A frissítést honnan tudom letölteni?
A frissítést honnan tudom letölteni?
LeZo2017-08-16 15:03:22 // 8868
Ezt már nézegettem én is, le is töltöttem, de az olvashatósága - azaz inkább szerintem olvashatatlansága - miatt fenntartásaim vannak vele...
Gegee2017-08-16 14:49:30 // 8867
Meg is csináltad! :)
Viszont a háttérkép miatt a TRIP adatok nehezen olvashatók. Ez kicsit zavaró. Legalább is számomra.
Viszont a háttérkép miatt a TRIP adatok nehezen olvashatók. Ez kicsit zavaró. Legalább is számomra.
Norby2017-08-16 14:34:22 // 8866
Gegee2017-08-16 14:22:05 // 8865
Még nem, de csak most hallottam róla először. :) Viszont jól néz ki! A srác megemlítette, hogy nem tudja visszacsinálni az eredeti állapotot, így majd lehet akkor próbálom ha neked sikerül illetve ha visszaállítható. :)
Norby2017-08-16 12:25:27 // 8864
pe-Ti2017-08-05 22:52:24 // 8863
Ciao!
7 éve van Pajzs az autómban a szalonból egyből hozzájuk mentem nekem semmi bajom vele .
"Okosok" mondogatták anno, hogy szar a pajzs meg majd állandóan lemerül az akksim, vetessem ki. ezzel az erővel minden utólagos riasztó szar....Ha véletlenül elfelejtem a gombnyomást valóban nem indít és hülye berregő hangot ad.
Én semmi rosszat nem tudok mondani róluk teszi a dolgát és kész.
7 éve van Pajzs az autómban a szalonból egyből hozzájuk mentem nekem semmi bajom vele .
"Okosok" mondogatták anno, hogy szar a pajzs meg majd állandóan lemerül az akksim, vetessem ki. ezzel az erővel minden utólagos riasztó szar....Ha véletlenül elfelejtem a gombnyomást valóban nem indít és hülye berregő hangot ad.
Én semmi rosszat nem tudok mondani róluk teszi a dolgát és kész.
Steewy22017-08-05 22:09:21 // 8862
Nem hiszem mert tavaly én hoztam ki a szalonbol 0km-el és ezt nem először csinálta először hogy a aksi újratöltve újból előjött utána valami fő relle csere a kulcs szekrény mögött azt hitük rendbe de mégse úgyhogy csak találgatnak
CseBali2017-08-05 18:37:24 // 8861
...nincs véletlenül v.mi lopásgátló rendszer az autódban?
Én amikor az enyémet vettem, volt benne pajzs védelmi rendszer és azt tudom, hogy az előső tulaj is egyszer panaszkodott, hogy nincs jóban az autó saját rendszere és a pajzs! nekem egyszer produkált olyan, hogy a nem indult, akkor a pajzs a start-stop-al keveredett össze!
Ki is vetettem a pajzsot...
Én amikor az enyémet vettem, volt benne pajzs védelmi rendszer és azt tudom, hogy az előső tulaj is egyszer panaszkodott, hogy nincs jóban az autó saját rendszere és a pajzs! nekem egyszer produkált olyan, hogy a nem indult, akkor a pajzs a start-stop-al keveredett össze!
Ki is vetettem a pajzsot...
Steewy22017-08-05 08:34:14 // 8860
Na a mai nap is nagyon jol kezd a drága kis autom sajnos ma megint nem akart bestartolni kulcs elfordit és semmi ujra proba semmi, semmi féle hibauzenet a harmadik probálkozás nagy nehezen bestartol de erre bedadog a motor motor hiba 4 villanás utána megnyugszik jovohéten megint servis látogatás :(:(:(
Steewy22017-08-04 13:00:38 // 8859
Nekem valahogy olyan érzetem van mindha engedne a gaz valahol mert mikor mertek pár napig jó volt de azota semmi abszolút nem fúj hideg levegőt csak persze a szerviz most szabadság szezon van majd utána megnezuk úgyhogy most rájuk várok mert a másik autoba ami Punto Evo 1.2 valahogy a kezdetektől erősebb a klíma
Piritu - 1.000.0002017-08-04 12:02:41 // 8858
Érdekes, hogy azóta nem csinálta, pedig melegebb is volt. Gyanítom, hogy ott a magas páratartalom is játszott. Egyszerűen nem tudott kifolyni a kondenzvíz.
Gegee2017-08-04 11:43:54 // 8857
Rá tud fagyni. :) Egyik ismerősöm járt így tegnap a 38 fokban. Tolta a klíma a hideget és 160 km utána egyszer csak egyre enyhébb levegőt kezdett fújni, majd idővel már nem is volt hűvös sem. Lehúzott ablakkal fejezte be az utat, majd ő is ugyan azt vette észre, amit Te. Leállítás után őt is zavarta a gondolat, hogy persze pont ebben az időben mondta be az unalmast ez is, hajtotta a gondolat és egy óra elteltével ránézett az autóra, bazi nagy tócsa az autó alatt, majd autó indít és a légkondi tökéletes.. Nincs más magyarázat. :)
Piritu - 1.000.0002017-08-04 08:39:08 // 8856
A 7 fokos levegőnek elégnek kell lennie, ha tartja, akkor a klíma jó.
Steewy22017-08-03 22:50:50 // 8855
azt nem tudom mert még garanciás az auto mivel csak 1 éve van nálam és a szerelok szerint minden rendbe vele hogy ok mérték multiméterrel és 7 fokos levego kerul a kabinba csak valahogy mind utas nem érzel semmit és már 3-szor voltam reklamálni
és ami a legjobb hogy volt olyan is hogy elforditotam a kulcsot és nem reagált semmire sem az auto mind ebbe a videoban a kicsi 500-as https://www.youtube.com/watch?v=Q0hXoUI4dyk és nem volt semmi hibauzenet
és ami a legjobb hogy volt olyan is hogy elforditotam a kulcsot és nem reagált semmire sem az auto mind ebbe a videoban a kicsi 500-as https://www.youtube.com/watch?v=Q0hXoUI4dyk és nem volt semmi hibauzenet
Piritu - 1.000.0002017-08-03 22:34:22 // 8854
A klíma hibatárolóját néztétek? Nincs benne valami hibaüzenet?
Steewy22017-08-03 22:26:30 // 8853
ahogy néztem tiszta most ujra is feltoltoték gázal és azt mondták hogy minden rendbe de valahogy nem akar mukodni
Piritu - 1.000.0002017-08-03 22:13:29 // 8852
Steewy22017-08-03 21:44:38 // 8851
Hello
segitségetekre lenne szukségem mult héten cseréltek a kocsiban klima kompresszort de még a csere után is nagyon gyatra a klima mindha nem is mukodne nektek milyen a kocsiba?? nagyon fontos lenne mert a szerviz csak himez-hámoz koszonom elore is
segitségetekre lenne szukségem mult héten cseréltek a kocsiban klima kompresszort de még a csere után is nagyon gyatra a klima mindha nem is mukodne nektek milyen a kocsiba?? nagyon fontos lenne mert a szerviz csak himez-hámoz koszonom elore is
BalázsB2017-08-03 18:39:45 // 8850
Szia!
Köszönöm a segítséget, megérdeklődöm van e náluk és akár holnap meg is veszem ha van.
Sajna cityre nem jutottam el, így nincs ilyen kedvezmenyem. De épp Budaörsön van a Giu javitason lehet ott is tudnak segíteni ebben. Holnap kiderül :)
Köszönöm a segítséget, megérdeklődöm van e náluk és akár holnap meg is veszem ha van.
Sajna cityre nem jutottam el, így nincs ilyen kedvezmenyem. De épp Budaörsön van a Giu javitason lehet ott is tudnak segíteni ebben. Holnap kiderül :)
Balázs156SW2017-08-03 13:55:13 // 8849
Nagyon szép gép, de gyanúsan régóta van fenn. Látta valaki? https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_2.0_jtdm-2_distinctive_25-ezer_km_8c-rosso-sprint-11732806
pe-Ti2017-08-03 08:40:33 // 8848
Ciao!
Gyári innen, hidd el ezzel jársz a legjobban árban is.
Sőt az AC-n kaptunk olyan kupont ami a gyári alkatrészekre 40 % kedvezményt ad a márkaszervízekben nézz utána ott is.
Én most már javarészt gyári cuccokat rakok az enyémbe.
Gyári innen, hidd el ezzel jársz a legjobban árban is.
Sőt az AC-n kaptunk olyan kupont ami a gyári alkatrészekre 40 % kedvezményt ad a márkaszervízekben nézz utána ott is.
Én most már javarészt gyári cuccokat rakok az enyémbe.
BalázsB2017-08-02 22:13:32 // 8847
Sziasztok,
Nem rég óta vagyok Giulietta tulajdonos, de már épp itt volt az ideje hogy beköszönjek hozzátok! :)
Kb 1,5 hónapja van meg a "profondo blu" színű 2.0 jtdm2 Giu.
Eddig nagyon meg vagyok vele elégedve :)
A tartós használat elott szeretnem lecserélni az olajat, szűrőket amiket mar meg is vettem, de persze cserélném a vezérlésű is..
A vezérlés szettekből melyik márkát tudnátok jo szívvel ajánlani nekem?
Erről az oldalról néztem őket pl: Gates, INA, Dayco, Continental, SKF...
https://www.autoalkatreszek24.hu/automarkak/alkatresz-alfa-romeo/giulietta-940/11001/10438/leghuetes.html
Köszönöm előre is a segítségeteket! :)
Nem rég óta vagyok Giulietta tulajdonos, de már épp itt volt az ideje hogy beköszönjek hozzátok! :)
Kb 1,5 hónapja van meg a "profondo blu" színű 2.0 jtdm2 Giu.
Eddig nagyon meg vagyok vele elégedve :)
A tartós használat elott szeretnem lecserélni az olajat, szűrőket amiket mar meg is vettem, de persze cserélném a vezérlésű is..
A vezérlés szettekből melyik márkát tudnátok jo szívvel ajánlani nekem?
Erről az oldalról néztem őket pl: Gates, INA, Dayco, Continental, SKF...
https://www.autoalkatreszek24.hu/automarkak/alkatresz-alfa-romeo/giulietta-940/11001/10438/leghuetes.html
Köszönöm előre is a segítségeteket! :)
Piritu - 1.000.0002017-08-02 20:57:55 // 8846
Nálam meg még mindig működik :-)
Norby2017-08-02 17:04:41 // 8845
Nekem is megjött ma.
Nagyon kényelmes a kinyitás és nem vészesen nehéz lecsukni.
Köszönöm sz infót!
Nagyon kényelmes a kinyitás és nem vészesen nehéz lecsukni.
Köszönöm sz infót!
ödi1592017-08-02 14:32:50 // 8844
A Pirutunál látott csomagtartó rugo megjött ,beraktam nagyon jólett.
Steewy22017-08-02 12:53:24 // 8843
Hello mindenki olyan kérdésem lenne hogy az én kis autóban mivel meg garanciás ezért kéthete klíma kompresszort cseréltek mert nagyon gyatra a klíma de valahogy a probléma nem oldódott meg nektek milyen a klíma ??? 1.4 105hp manual klímás a kicsike köszönöm a válaszokat
Piritu - 1.000.0002017-07-31 23:18:41 // 8842
Szerintem meg nem kell vele foglalkozni. A kocsikázásnak nem arról kell szólnia, hogy mikor regenerál a Vas.
Tegye a dolgát és csak akkor szóljon,ha tényleg gáz van.
A Giulietta pont ezt teszi.
Az eltömődött szűrőt akkor kell külön (jó pénzért) takarítani, ha a user nem olvasta a használati utasítást és a virító lámpa esetén se tesz semmit. Az ilyennek úgyis mindegy lenne, fizessen csak.
Tegye a dolgát és csak akkor szóljon,ha tényleg gáz van.
A Giulietta pont ezt teszi.
Az eltömődött szűrőt akkor kell külön (jó pénzért) takarítani, ha a user nem olvasta a használati utasítást és a virító lámpa esetén se tesz semmit. Az ilyennek úgyis mindegy lenne, fizessen csak.
Öcsi2017-07-31 23:00:06 // 8841
A fedélzeti comp. direkt azért van pillanatnyi fogyasztásra állítva, hogy észrevegyem, ha regenerál, de eddig még nem sikerült észrevenni. Jobb szeretném, ha jelezné az autó, hogy most nem kell leállítani. Kevesebbszer kellene az eltömődött szűrőket takarítani sok pénzért.
ödi1592017-07-31 12:58:29 // 8840
Most megnyugtattál mert a Giu-ban még egyszer sem égett a lámpa.A159-ben többször égett és azon éreztem is a tisztitást. AZ igaz a Giu-ban 138000 km van a 159. 278000km volt.
Piritu - 1.000.0002017-07-31 06:22:57 // 8839
Tuti, hogy nem vetted észre. Normál esetben nem is jelzi a kocsi, hogy éppen regenerálás van, csak néhány jelből venni észre. (pill.fogyasztás, morgósabb alapjárat, álló helyben dől a meleg a kocsi alól, stb.) Valahol 500-1000 km-enként csinálja.
A lámpa csak akkor jön, ha többször is félbeszakadt a folyamat.
A lámpa csak akkor jön, ha többször is félbeszakadt a folyamat.
Öcsi2017-07-30 23:34:42 // 8838
Üdv. mindenkinek!
Az történt velem,hogy kigyulladt a részecskeszűrő regenerálás lámpa. Az előzménye az, hogy hazajöttem Miskolcról, betolattam az udvarra, kipakoltam a cuccot, majd kb 2 óra múlva be akartam állni a garázsba és miután beindítottam az autót vettem észre a jelzést.
Az autó a napon állt, +30 fok volt, amikor beakartam állni a víz kb 60 fokos lehetett.
Így nem álltam be a garázsba, elindultam, és 7km után elaludt a lámpa.
Azt nem tudom, hogy amikor Miskolcról hazajöttem, akkor jelzett-e már.
2016 márciusban vettem az autót, azóta mentem 12000km-t, még nem volt regenerálás
( vagy nem vettem észre?).
Az autó nagyon megy, dugulás nem lehet. Rövid utakra használom, ez a miskolci út is csak 22km volt.
Szerintetek ez a regenerálás gyakoriság sok, vagy kevés?
Az történt velem,hogy kigyulladt a részecskeszűrő regenerálás lámpa. Az előzménye az, hogy hazajöttem Miskolcról, betolattam az udvarra, kipakoltam a cuccot, majd kb 2 óra múlva be akartam állni a garázsba és miután beindítottam az autót vettem észre a jelzést.
Az autó a napon állt, +30 fok volt, amikor beakartam állni a víz kb 60 fokos lehetett.
Így nem álltam be a garázsba, elindultam, és 7km után elaludt a lámpa.
Azt nem tudom, hogy amikor Miskolcról hazajöttem, akkor jelzett-e már.
2016 márciusban vettem az autót, azóta mentem 12000km-t, még nem volt regenerálás
( vagy nem vettem észre?).
Az autó nagyon megy, dugulás nem lehet. Rövid utakra használom, ez a miskolci út is csak 22km volt.
Szerintetek ez a regenerálás gyakoriság sok, vagy kevés?
berobbantam2017-07-30 21:13:15 // 8837
Szia
Én nem vagyok hozzáértő,de amennyire tudom van valami érzékelő jegesedés ellen.Elvileg nem fagyhatna rá.
Én nem vagyok hozzáértő,de amennyire tudom van valami érzékelő jegesedés ellen.Elvileg nem fagyhatna rá.
Piritu - 1.000.0002017-07-30 20:15:35 // 8836
Olaszországban érdekes dologra lettem figyelmes.
Meleg volt rendesen (30+) és elég párás a levegő. A klíma - mint mindig - full automatán ment, szépen tartotta a 24 fokot bent.
Jó két órányi út után egyre kevesebb levegőt fújt be a klíma. Feljebb tekertem a ventilátort, még kevesebb jött. Egyszer csak hallani lehetett, hogy a műszerfal belsejében hurrikán tombol, de a levegőből nem jut be semmi.
Gondoltam, hogy elkeveredett a klíma vezérlése és lezárta a levegő útját. Emlékeim szerint indításkor alaphelyzetet vesz a rendszer, gondoltam adok neki egy esélyt. Kajaszünetet tartottunk és utána minden működött, ahogy kell. Ami még feltűnt, hogy a kocsi alatt hatalmas pocsolya volt a kondenzvízből.
Pár nap és 5-600 km múlva megint előjött a szitu.
No, gondoltam megvagy, kapsz egy újraindítást. Megálltam, motort leállít, újra indít, csak nincs levegő.
Ekkor jutott eszembe a sok víz a kocsi alatt. Csak abból jöhetett, ami a klímahűtőben lecsapódott.
Mi van ha rá is tud fagyni?
Mentem tovább, de lekapcsoltam a klímakompresszort. Egyszer csak elkezdett jönni a jéghideg levegő befelé. Egyre több és még percek múlva is hideg volt, aztán egyre melegebb, végül a kinti hőmérséklet.
Visszakapcsoltam a kompresszort és újra működött minden.
A tapasztaltak is azt támasztják alá, hogy ráfagyott a kondenzvíz a klímahűtőre és elzárta a levegő útját.
Járt már így valaki? Majd milla km-t tettem meg eddig klímás autóval, de ilyet még nem tapasztaltam...
Meleg volt rendesen (30+) és elég párás a levegő. A klíma - mint mindig - full automatán ment, szépen tartotta a 24 fokot bent.
Jó két órányi út után egyre kevesebb levegőt fújt be a klíma. Feljebb tekertem a ventilátort, még kevesebb jött. Egyszer csak hallani lehetett, hogy a műszerfal belsejében hurrikán tombol, de a levegőből nem jut be semmi.
Gondoltam, hogy elkeveredett a klíma vezérlése és lezárta a levegő útját. Emlékeim szerint indításkor alaphelyzetet vesz a rendszer, gondoltam adok neki egy esélyt. Kajaszünetet tartottunk és utána minden működött, ahogy kell. Ami még feltűnt, hogy a kocsi alatt hatalmas pocsolya volt a kondenzvízből.
Pár nap és 5-600 km múlva megint előjött a szitu.
No, gondoltam megvagy, kapsz egy újraindítást. Megálltam, motort leállít, újra indít, csak nincs levegő.
Ekkor jutott eszembe a sok víz a kocsi alatt. Csak abból jöhetett, ami a klímahűtőben lecsapódott.
Mi van ha rá is tud fagyni?
Mentem tovább, de lekapcsoltam a klímakompresszort. Egyszer csak elkezdett jönni a jéghideg levegő befelé. Egyre több és még percek múlva is hideg volt, aztán egyre melegebb, végül a kinti hőmérséklet.
Visszakapcsoltam a kompresszort és újra működött minden.
A tapasztaltak is azt támasztják alá, hogy ráfagyott a kondenzvíz a klímahűtőre és elzárta a levegő útját.
Járt már így valaki? Majd milla km-t tettem meg eddig klímás autóval, de ilyet még nem tapasztaltam...
Norby2017-07-29 15:24:29 // 8835
Gegee2017-07-28 21:26:19 // 8833
Gratulálok! Szép darab! Egyik legszebb szín, amelyben szépen megjelennek az autó karakteres vonásai. :)
Bettesp2017-07-28 20:11:11 // 8832
A kilincs újra régi fényében tündököl. :) Cserélve lett a komplett ajtókárpit, egy szerintem "újabb" konstrukcióra. A nagy hangszórónál belül gyárilag van szigetelésképpen egyfajta szivacsbetét a kétfajta műanyag között, így vélhetően a cincogás megszűnik. Valószínűleg az első szériák hibájából tanulva fejlesztésképpen kerülhetett oda.
Boldogság van újra... :)
Boldogság van újra... :)
Piritu - 1.000.0002017-07-26 21:54:57 // 8831
Azért furcsa a 159 után, mert egy teljesen más világ. Nincs a tank fíling, és van pár dolog, amivel nem foglalkoztak (pl. a kézifék használata kartámasszal), de nagyon egyben van az autó. Nem beszélve a mínusz jó párszáz kilóról, amit megint jól érezni :-)
Norby2017-07-26 21:46:33 // 8830
Én is így gondolom. Nem baj ha erős, bár inkább feleségem fogja hadználni.
Furcsa az 159 után, de nem rossz. Más. Még gyűjtöm a tapasztalatokat, de egyenlőre tetszik.😀
Furcsa az 159 után, de nem rossz. Más. Még gyűjtöm a tapasztalatokat, de egyenlőre tetszik.😀
Piritu - 1.000.0002017-07-26 21:40:36 // 8829
Gratula! Szerintem a legjobb motorral vetted. Sok-sok örömteli km-t! :-)
Zolibácsi2017-07-26 21:35:36 // 8828
Grat, majd meselj milyen a 159 utan
Kazes☻2017-07-26 21:12:25 // 8827
Cííp, grat! Sok boldog km-t! :)
Norby2017-07-26 21:10:31 // 8826
Bettesp2017-07-26 17:58:45 // 8825
Én is ettől tartottam... :( Bár "végre" lesz rá okom hogy megnézzem mi cincog néha az hangszóró környékéről/mögül rázós úton!
Jimmi T.2017-07-26 17:08:03 // 8824
igen. ajtókárpittal együtt vagy műanyag hegesztős :-(
Bettesp2017-07-26 16:14:12 // 8823
Sziasztok,
Letört a bal-első, belső kilincsem. Vélhetően elfáradt a műanyag.
Járt már valaki hasonlóképpen? Mennyire macerás a csere?
Letört a bal-első, belső kilincsem. Vélhetően elfáradt a műanyag.
Járt már valaki hasonlóképpen? Mennyire macerás a csere?
Balázs156SW2017-07-26 10:36:41 // 8822
Én több, mint 50 e km-t nyomtam bele, kifogástalan. A lóerő nem tűnik soknak, de a nyomaték miatt jól lehet vele előzni. Kétszer volt lambda szonda jelzés, egyszer kivette Csőri, egyszer magától abbahagyta. Mindig sport fokozatban használom.
Piritu - 1.000.0002017-07-26 07:45:59 // 8821
Köszi fiúk az infókat :-)