Fórum >> Típusok >> Giulietta

szelod92019-08-25 17:51:18 // 11231
Vagy lehet, hogy rájöttek, hogy túl olcsón hirdették meg 😂😂
Piritu - 1.000.0002019-08-25 16:02:42 // 11230
Délben arra kanyarodtam, még a telepen van az autó. Az ablakában egy papír amit nem tudtam messziről elolvasni. Lehet hogy átírásra vár?
G-MANN🍀2019-08-25 14:37:17 // 11229
Szia, szerintem a váltás pillanata gyors, csak nem akkor vált amikor jól esne, később. Szoftver frissítés segíthet. Ha rángat, az sajnos nem hangzik jól, nekem nem csinált ilyet a QV TCT. Addig is hidegen érdemes kormányról elváltani, amikor gondolod, hogy jó lenne.
Josh.812019-08-25 14:23:15 // 11228
Megjártam Bp-et és megnéztem pár Giuliettát a 120 és 170le és TCT változatot is vegyesen. Meggyőző volt a 170le.Szerintem azt a motort vállasztom TCT váltóval.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1_4_tb_multiair_distinctive_tct_automata_valtoval-14709853

Ő a legesélyesebb, jövő héten eldől, hogy megveszem-e..
Annyi kérdésem lenbe hozzátok, hogy mit jelent pontosan, hogy ha villog a fő kilométer számláló?? Totál le volt merűlve az akkumulátor mikor próbaútra vittem volna, bikázni kellet, és ezt vettem észre, hogy villog a fő km.! Olvastam, hogy valami Can illesztési hiba vagy bluetooth hiba is talán.? Nem tudja valaki mi okozhatja ezt a villogást, volt ilyen konkrét jelensége valamelyikőtöknek?
Előre is köszönöm, üdv
Botond12222019-08-25 14:15:43 // 11227
Sziasztok! Valakinek esetleg van ötlete hogy miként ent tudnánk egy kicsit felgyorsitani a TCT váltó váltásait?
Feleségem GOLGF DSGből ült át és imádja a Giuliettat (QV) csak kicsit zavaró a sokkal lassabb váltás.
Reggelente kb 2 percig kicsit rángatva vált ez normális?
Köszi előre is!
Gegee2019-08-23 21:56:32 // 11225
Gratula az új vashoz Sanyibá! :) Jó választás.
Lev2019-08-23 21:16:54 // 11224
Ugyanígy jártam én is,ismerősnek ajánlottam volna,de már késő volt,mondjuk nem olyan meglepő,hogy ilyen hamar elkelt . Képeket itt az oldalon is tudtam volna mutatni neki,de nem akartam fájdítani a szívet :)
Piritu - 1.000.0002019-08-23 21:06:53 // 11223
mondjuk ha beírja a rendszámot a gugliba sok képet dob róla :-)
Piritu - 1.000.0002019-08-23 21:05:14 // 11222
Azért volt benne pár tévedés. Délután akartam írni nekik hogy nincs benne automatikusan sötétedő tükör, meg automata ablaktörlő, ellenben 225/45*17-es a kerék (16-ost írtak) meg van rajtautomatika. Okafogyott lett a korrekció.
Piritu - 1.000.0002019-08-23 20:45:30 // 11221
A kereskedő fickót nem nagyon érdekelte hogy utána lehet nézni a kocsi történetének.
szelod92019-08-23 20:00:18 // 11220
Ma délelőtt 11 körül még fent volt. Délután 2-kor már nem tudtam megmutatni a havernak. Valóban nagyon jó ár-èrtèk volt. Még én is elgondolkodtam volna rajta. Külföldi viszonylatban is korrekt hirdetés volt. Évjárat-felszereltsèg és kilomèterben is. Reméljük, hogy jó kezekbe került 😉
KrTibi2019-08-23 19:43:15 // 11219
Ilyen felszereltséggel és előélettel ajándék volt
Piritu - 1.000.0002019-08-23 19:29:05 // 11218
Lehet hogy el is vitték a volt autómat? Tegnap este még fenn volt a hahu-n, ma meg már nem találom.
Remélem regel majd az új tulaj.
Tbi Gabesz2019-08-23 12:45:58 // 11217
Koszi :)
Piritu - 1.000.0002019-08-23 11:12:38 // 11216
Szóval elkelt már :-(
(A fene az automatikus javításba...)
Jimmi T.2019-08-23 09:17:26 // 11214
az enyém lassan kikopik , lehet érdekelne
petbalog2019-08-23 09:11:29 // 11213
Eleinte hidegindítás után 3 hengerezett, egyenetlen alapjárat. Aztán néha bedobta a check engine-t is, P1061-4 a hibakódok, utolsó számjegy a henger számára utal, néha menetközben is bele-beledadogott, olyankor check engine szintén. Igazából nekem melegen még akkor is működött jól, a reggeli első indítás volt gyötrelmes, a végefelé már csak 2 hengerrel indult és kellett neki pár perc mire összeszedte magát, de az első tünet megjelenésétől majdnem fél év telt el a modul cseréjéig.
Piritu - 1.000.0002019-08-22 20:31:42 // 11212
Lomoltam a garázsban a Giulietta után és megtaláltam a kocsihoz adott gumiszőnyeg készletet. Még bontatlan. Ha valakit érdekel keressen meg, egy tálca jobbfajta sörért vihető...
G-MANN🍀2019-08-22 16:07:47 // 11211
Én Giulietta TCT t is imádtam, teljesen más (Giulia zseni!!!), de nagyon élvezhető, sokszor kormányról bele váltogattam, úgy az igazi, akkor azt csinálta amit én akartam és manuálba sem kell átrakni, elég csak bele váltogatni, ha van igény :-)
Piritu - 1.000.0002019-08-22 13:22:52 // 11210
Így van, a két váltó nem azonos ligában játszik.
Tbi Gabesz2019-08-22 12:17:03 // 11209
A multiair milyen tuneteket produkalt mikot tonkrement ?
pettinke2019-08-22 11:43:04 // 11208
Ég és Föld a Giulietta 6-os TCT-je meg a Giulia 8-as ZF-je.
Mármint, a Giulia az egekben van :-) sokkal jobban kitalálja, mit szeretnél, és gyorsabban is vált, meg simábban, mint a TCT. A fülekkel ugyanúgy bármikor bele tudsz nyúlni, ha szeretnéd. De nem igazán kell. A kanyar előtti motorfékkel szoktam szórakozni, meg az előzés előtti visszaváltással, de amúgy nem kell.
És mindezzel együtt a TCT egy nagyon jó váltó! Miért mondom? Mert előtte a 2016-os Honda Civic 5-ös automatáját is használtam, ami egy kalap kaki :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-22 10:39:29 // 11207
Kiváncsi leszek a Giulia-s tapasztalatokra majd hosszabb távon. Jelenleg én is úgy vagyok vele, hogy jó az automata, de ha autózni akarok egy rendeset, kirakom manualba és a fülekkel váltok. Egy program képtelen kitalálni, hogy én épp kanyar előtt fékezek és vissza szeretnék kapcsolni, és motorfékkel beérkezni. Maga az egész érzés, hogy nem az és akkor történik, ahogy szeretném, elrontja az egészet. És nem csak szerpentinen, egy sima, átlagnál kanyargósabb úton én már húzom manualba. Fülekkel váltva már kerek a világ, érdekes módon a váltás pici késedelmét megszokja az ember, az nekem pl nem zavaró. A kézi váltós gépészkedés pedig más világ. Mai modern autóban nem feltétlenül vágyok rá.
petbalog2019-08-22 10:10:58 // 11206
Nekem 191 ezer km van a Multiairben, de egy percig nem bántam meg, hogy ezt vettem, érezhetően erősebb mindenhol a 120-asnál, fogyasztása pedig nálam 7.4 l/100km 42 ezer km után. Multiair modult 160 ezer körül cseréltettem, arra mindenképp el kell tenni azt a 300 ezer ft körüli összeget, de azon kívül semmi baja, nulla olajfogyasztás van és a turbóm is tökéletes állapotú, 10 ezrenként cserélek olajat (Motul). TCT-vel nem tudom milyen lehet, rosszat nem hallani azokról a váltókról, én 175 lovas dízelben próbáltam olyat, nem rossz, sőt, de azért nem egy 2019-es szintű automata gyorsaság szempontjából. Ja és a 175 lovas dízel és a Multiair ugyanúgy mennek kb. :)
Piritu - 1.000.0002019-08-22 07:22:36 // 11204
Egy kiadós szerpentinezés után ezt írtam.
Mindettől eltekintve a hétköznapi életben jól vizsgázott, tette a dolgát. Beülsz, beteszed N-be, elmész vele 1000 km-t és kiszállsz. Közben nincs a váltásra gondod. Nagyon gyorsan vált kézi váltóval ilyen gyorsan nem lehet. Amit nem tud az az hogy te mit akarsz majd csinálni. A kormányfülek kellenek hogy jelezni tudd a szándékodat. (A Giulia automatája ezt valahogy másként oldja meg, ott nem hiányzik.)
Személy szerint a megtett 16xezer km alatt nem szerettem bele, de nem is bántam meg hogy TCT-s kocsit vettem.
Josh.812019-08-21 23:31:38 // 11203
Köszönöm mindenkinek a számomra bíztató hozzászólásokat és véleményeket.
Igy már biztosabb a 170es Multiair vétele.
És a duplakuplungos(TCT) váltó milyen a Giulietta-ba? Ilyen esetleg van valamelyikőtöknek az Alfájában? Kicsit vonakodom tőle, sosem volt duplak.váltóval szerelt autóm. 1.8 Tbi Deltát vezettem anno, abban meggyőző volt a TCT..és tetszett. Viszont a Hatos kézi a 2.4 166-ban nagyon jól muzsikált és még a feleségem 1.4benya 100 lovas Fiat 500L-ben is tűrhető és használható a manuális 6 kiosztása. De Én is öregszem:) és egyre hasznosabbnak találom az 'autómata' váltókat.
Pro-kontra..? Köszönöm.
A 245 lovas Giulietta Tbi-khez létezik TCT váltó, vagy csak 6os kézi?
Ismét köszönöm skacok, hali
Tbi Gabesz2019-08-21 19:41:53 // 11202
Kinek a pap kinek a papne . 159 1.9 JTDM em volt elotte . Elég sokat koltottem ra . Megfogadtam hogy csak benzinest veszek . Lekopogom eddig nem koltottem ra semmi pluszt . 130 ezer van benne. Nekem bevalt es nagyon jo motor .
szelod92019-08-21 18:39:10 // 11201
Állítólag Multiair betegsége van ember Szlovákiában a határ mentén. Érdi bontós Peti említette. Egy komplett szerviz kb 500 euró körül mozog. Végül én dízel mellett döntöttem, de hasznos lehet tudni ezt is😁
Tbi Gabesz2019-08-21 17:39:20 // 11200
Vedd meg nyugodtan a vilagbol kimennek . Nekem bevalt ez a motor.10 ezrenkent olajcsere es nem lesz gond vele.
Tbi Gabesz2019-08-21 17:36:24 // 11199
Csak nem :))) ugy 250 e be kerul
Piritu - 1.000.0002019-08-21 17:20:00 // 11198
Van itt olyan cartárs aki már többször cserélt :-(
Tbi Gabesz2019-08-21 17:09:27 // 11197
Nekem 170 lovas van . Nincs vele gondom . Amit mondanak az a multiair modul. Ez huzos aron van . De ennyi .
Piritu - 1.000.0002019-08-21 16:27:04 // 11196
Fel kéne tennem a szemüveget ha telón olvasok :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-21 15:51:48 // 11195
Én csak egy rövid benyomást szereztem a Giulietta-ról, de azonnal érezhető különbség, hogy a Giulietta közvetlenebb. A kanyar sebességet ki tudja... de a 159 tényleg olyan, ahogy Előd írja. Nem igazán érezhető, hogy meddig feszítsd a húrt. Irgalmatlan gyors, de nem minden a kanyarsebesség. :-) Két teljesen külön világ a két autó. Nekem a Giulietta hagyományos értelemben Alfásabb érzés volt. A 159 egy higgadt profi, ami helyetted dolgozik. Nem úgy kanyarodsz, hogy érzed, hanem hogy "úgyis megoldja". Ugyanezt kapod gyorsításkor is. A Giulietta (1.4 M.air) vidáman vágtat, 240 lóból átülve nekem mosolyt csalt az arcomra. A 159 még nagy dízellel, chipelve sem ad ilyet egy pillanatra sem. Nem azért, mert nem megy jól, csak nem igazán érződik. Abban fékezéskor jön át az információ, hogy mennyivel voltam gyorsabb épp bárkinél. Gyorsításkor pedig a tükörben összemenő autók jelzik, hogy valószínűleg nagyon megy. Előnye, hogy az utazási betegségben szenvedők nem lesznek benne rosszul erősebb tempón sem :-)
Josh.812019-08-21 15:15:24 // 11194
Igen, arra gondoltam.. :) És a TCT váltóra, meg ezek kombinációjára.
Dieselt nem szeretnék, azért köszi!
szelod92019-08-21 14:10:49 // 11193
Szerintem félreértetted. A benzines 1.4 Tb 170 lovasra gondolt (Multiair)
Piritu - 1.000.0002019-08-21 14:07:30 // 11192
A 2.0-ás motorral nincs semmi gond. Nem nagyon van gyerekbetegsége, talán az egy hűtő fedele.
Ha egy jó kocsi érdekel az enyém holnaptól Győrben lesz a Rieglernéll. Tudom ajénlani.
Josh.812019-08-21 13:44:52 // 11191
Sziasztok.
Rengeteg blogot és hozzászólást elolvastam, de hátha kapnék valami más infót is, hogy a 170 lovas Multiair motor mennyire sérülékeny instabil motor esetleg?Ezt a teljesítményt szeretném magamnak a 120-as helyett. Esetleg a TCT válltóval..?! Kinéztem 2 Giuliettát Bp.-en ezekkel a motorokkal és TCT- váltóval vel. Ha nem beszélnétek le róla akkor elhozom az egyiket ha megegyezünk..:)
Köszönöm az infókat és segítséget. Remélem mihamarabb csatlakozni tudok a Ti csapatatotokba is a 166 után.
Üdv.
szelod92019-08-18 10:12:26 // 11190
Nem könnyű ez az összehasonlítás, mert a 159 alatt nekem komplett állítható futómű volt, nagyon letekerve és keményítve. Az szinte nem is rúgózott, ezért nagyon stabil volt. A Giulietta alatt is van egy 30 millis Eibach ültetés, de az nem kemény. Eddig az a tapasztalat, hogy lehet ezzel is gyorsan kanyarodni, de más stílusban kell vezetni. Kicsit jobban lehet érezni a határait az autónak. A 159 minden előjel nélkül csúszott meg, és amikor megcsúszott akkor nagyon meg kellett fogni. Hiába volt benne minden elektronika. Viszont nekem a 19es kerekek és 16V motor volt benne. Ugyanebben a stílusban bő egy, literrel evett többet nálam. A rekordom 6,2 volt vele pályán.
tdemeter2019-08-17 18:06:23 // 11189
Nekem pályán volt ugyanannyi a 159-el is. Olyankor nagyon kevés korom termelődik, szerintem az teljesen normális
tdemeter2019-08-17 18:04:00 // 11188
És kanyarodni is kanyarodik úgy? Bár nekem nem valószínű hogy lesz ilyen autóm már (bár ki tudja még mi lesz) de mindig is kíváncsi voltam erre a kérdésre. Egy időben szemeztem nagyon egyel, aztán nem lett belőle semmi.
szelod92019-08-17 11:11:32 // 11187
Két hét alatt beleszaladt a gépbe 3000 km. Eddig a nagy átlag 6 literen áll, a legutóbbi német út pedig 5,8 a fedélzeti computer szerint. Ezzel nagyon elégedett vagyok. Hasonló körülmények között a 159 legalább egy literrel többet evett volna. Sajnos a fékeket nem sikerült megvasalni, úgyhogy az új tárcsa-betét szett már meg van rendelve. Eleinte féltem attól, hogy nem lesz annyira kényelmes az ülése, mint a 159 TI-nek hosszútávon, de kellemeset csalódtam. Ebben is abszolút jól érzem magam. Ami még meglepő az a dinamikája az autónak. Sokkal könyebben indul meg nagy tempóról, mint az 59 (fizika)

Egyelőre nem bántam meg :D
farki62019-08-12 18:41:17 // 11186
Nagyon köszi
szelod92019-08-11 12:03:51 // 11185
Köszönöm a segítséget. Sikerült megtalálni. Az autó 2012/9 havi, megnéztem és tényleg azt a cikkszámot dobja, amit te is írtál. Akkor ezt rendelem végül. Köszi mégegyszer :)
KrTibi2019-08-11 11:56:54 // 11184
Vagy ez, vagy 2012 közepén volt a váltás, utána a GDB1648 (77366389) kell. Eperben a nyereg sorában jobb oldalt kattints a kék ikonra, utána mutatja a nyerget robbantva, benne a betét szettel.
szelod92019-08-11 10:59:16 // 11183
Ez a betét jó lehet nekem a nagyfékbe? Nem találtam ePerben a cikkszámot. Facebookon TRW kombót ajánlottak. Tárcsának pedig ezt
Piritu - 1.000.0002019-08-11 10:11:01 // 11182
Nekem eddig a gyári is és az utólag betett kombó is "pulzált" közepes fékezésnél. Kellett nekik vagy 10e km mire beálltak. Pár komolyabb fékezés (200-0) látványosan javít a helyzeten.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak