A dizel jó, nagyon is. csak nem a CF4-es. most pár napja azon dolgozok, h CF3 legyen a gépből.
A képen látható, h leficcent az 1ik örvénylapát. a szivó szelep mellől pecáztuk ki. annyi idő alatt szakadt le, mig az emelőről leálltam a kocsival. szerencsére csak kevés ideig járt és csak alapjáraton. igy nem jutott messzebb.
Itt már leugrottak a szükséges dolgok, h a CF3as pierburg alu szivósort fel tudjam rakni.
Ez a bontott szivósor egy 150e km-t futott svájci kocsiból van. sok rövid távú használat is lehetett benne mert egr csere is volt, illetve raktak alá egy csökkentett átfolyású (vakoló) lapot is.
Kitakaritottam a szivósort (kb 20 deka kox), összeragasztottam és már a helyén van.
Kevlár kuplungot is most raktam be, vizsga után repül a DPF és CF3 katica lesz a helyén. Aztán remap. Ha rendben találom majd a gépet, mert van még néhány alkatrész ami beépitésre vár.
Amikor itt okoskodok, az nem azért van, mert már képen láttam, h a nagyok hogy csinálják, hanem saját kezűleg hajtom végre.
Csabo222020-06-23 20:44:57 // 10372
Csabo222020-06-23 20:23:39 // 10371
Ha kézzel a km óra bal oldalán tudod állitani a fényszóró magasságot akkor nem volt benne soha xenon. nagyon nagy valószinűséggel
Kazes☻2020-06-23 15:19:16 // 10370
Meg még több is! ;)
Shadin2020-06-23 14:21:39 // 10369
Köszi! Így már világosabb a helyzet, csak azért kérdeztem, hogy a fényszóró mosós autón esetleg gyári xenon lámpát halogénre cserélték-e...
G-MANN🍀2020-06-23 13:56:33 // 10368
Téli csomaghoz volt itthon kérhető a fényszóró mosó, vagy xenonhoz kötelezően 😉👍
Jorjie2020-06-23 13:01:58 // 10367
Nekem sima lámpa van semmi nélkül, egyszerű halogén. Ami "szezonlámpa" az projektoros, fényszórómosóval. Az olaszokat ismerve mindenféle kombináció előfordulhat ezekből :-)
Laciferi2020-06-23 12:04:57 // 10366
Azt latod nem tudom, de nekem olyan van, sima izzok , nem xenon es a fenyszoro moso szerintem nem minden Gt-ben volt alapbol, lattam olyat is amiben nincs, lehet az alacsonyabb felszereltsegu :)
Kazes☻2020-06-23 12:03:55 // 10365
Talán csak a xenonhoz... de biztos nem vagyok benne. :)
Shadin2020-06-23 12:03:29 // 10364
Hasonlóképp gondolkodom, kb. mindegy lesz hogy milyen motor van benne, ha megtetszik megveszem és majd valahogy lesz, mert mindig van valahogy :-)
Dévid2020-06-23 11:54:07 // 10362
Undorodom a dieseltől, de V6-ra nincs pénz a többi benzines motorról meg kialakult véleményem van, igy számomra felejtős volt. Amit vettem, ismert előéletű volt, meg olcsó. Szükségem nincs rá, de megtetszett. Egy év alatt szerintem 4000 km sem ment bele, nagyon nem használom. Ha megkotlik, meg lesz javítva, van másik addig. Nincs feleség, gyerek, állat, semmi. Nincs hitelem, még van munkám, nem iszom, nem dohányzom, valahogy csak fenn tudom tartani.
Shadin2020-06-23 11:48:10 // 10361
Had kérdezzek egy butát :-(
A fényszórómosó az egy függetlenül rendelhető extra volt, vagy csak konkrét fényszóró típushoz?
Nem vágom a GT lámpáit.
Van vetítőlencsés halogén, vagy xenon, vagy csak a "sima" kétaknás lámpatest opcionális mosóval?
A fényszórómosó az egy függetlenül rendelhető extra volt, vagy csak konkrét fényszóró típushoz?
Nem vágom a GT lámpáit.
Van vetítőlencsés halogén, vagy xenon, vagy csak a "sima" kétaknás lámpatest opcionális mosóval?
Laciferi2020-06-23 11:34:22 // 10360
Kb igen :) Nem egy alazos auto, de szerintem a Gt onmagaban annyira szep forma, hogy hozza inkabb a vonulas illik nem a nyel gazon a kanyarban stilus :) ha kifogsz egy jot akkor szerintem nagy bajod nem lesz vele, alkatresz arak hasonlo, mint a 156-147 dolgai, futomu pl ugyanaz. Vezerles olcsobb, mint a JTS :) nem kell balansz tengely :P igaz a 8 gyertya gyariban draga, de csak 100 e km-kent kell de tudod, mert ott a 145 ;)
Shadin2020-06-23 11:03:32 // 10359
145 sem egy nagyon könnyű darab, az 1.6 TS-t szeretem benne.
A GT 1.8 TS meg majdnem annyival erősebb mint amennyivel nehezebb.
A GT 1.8 TS meg majdnem annyival erősebb mint amennyivel nehezebb.
Shadin2020-06-23 11:01:36 // 10358
Köszi!
145 1.6 TS-ből ülök át, ha minimum annyit tud akkor már boldog vagyok, akát 1.8 TS, akár 2.0 JTS.
Olajhűtő a JTS-ben nincs, vagy nagyobbat kellene bele tenni, mint pl. a 2.0 TS-é?
145 1.6 TS-ből ülök át, ha minimum annyit tud akkor már boldog vagyok, akát 1.8 TS, akár 2.0 JTS.
Olajhűtő a JTS-ben nincs, vagy nagyobbat kellene bele tenni, mint pl. a 2.0 TS-é?
Kazes☻2020-06-23 10:55:16 // 10357
Ezt ne nekem írd, én ismerem és ezért is írtam, hogy jó! :)
Arslan2020-06-23 10:50:34 // 10356
Bár az enyém 156 nem Gt de mindegy is a neked lényeges ugyanaz. 2.0 jts. Nem olyan forgós mint az 1.8 ts-em volt, 3200-nál már tudja a max nyomatékot, ettől függetlenül vígan forog tiltásig. Váltójs ugyanolyan rövid mint a ts-eké. Hangja még szebb, kifejezetten morgós, lelkesítő nagyon. Időnként egyes kettes katalizátor hibát dob, alacsony érték. Törlés nélkül sem változik negatívan semmi. Fogyasztás 7.5-8 között. Érdemes rárakni egy olajhűtőt, 2.0 ts az alja, így megelőzendő a hajtókarcsapágy problémát. Motul 10w60-al pár deci a fogyás olajcserék között. Ez január óta kicsit több mint 9000 km tapasztalata. Fontos a bizton visszakövethető gondos múlt.
Laciferi2020-06-23 10:25:25 // 10355
Nem egy erogep az 1.8, de arra amire autos kolleganak kell tokeletesen megfelel :) Egyebkent idonkent szoktam palyazni vele, ha nem volt TS-ed azt kell megszokni, hogy kb 4000-ren porog 140-es tempoval, tehat kicsit hangosabb tud lenni, de megfelelo kipuval szep hangja van amugy :) Ha nem is ugrik, meg mint egy Busso , de azert van benne tartalek , kb 10 mp a 100-as sprintje, menet tulajdonsagai kb olyanok, mint egy 1.6 TS 156, mert ez a kocsi ha benne ulsz es felig meg van tankolva akkor kb 1400 kg :)
Shadin2020-06-23 09:12:43 // 10354
De akkor nem lenne Alfa a családban. "Logikus" autóm már van :-)
Zolibácsi2020-06-23 07:23:21 // 10353
rohangálós kocsinak lehet inkább egy
1.4 tb Fiatot punto/bravo/mito jobb lenne valahol 1.3 körül vannak azok is nem.
1.4 tb Fiatot punto/bravo/mito jobb lenne valahol 1.3 körül vannak azok is nem.
Piritu - 1.000.0002020-06-23 06:28:04 // 10352
Nekem a 120 lovasom volt.
AlfaGT2020-06-22 23:26:00 // 10351
http://www.zeperfs.com/en/duel1427-2661.htm
Csabo222020-06-22 21:32:37 // 10350
Azért a kartergáz visszavezető csöveket ne kösd be az utastérbe ;)
Zolibácsi2020-06-22 21:06:25 // 10349
csúnya amit mondok, de egy kiherélt, nem sz@rrá húzott 1.9 jtd minden füstölés nélkül, ugyanúgy bírni fogja a rövid távokat mint bármelyik benzines és kevesebbet is fog enni.
Piritu - 1.000.0002020-06-22 20:27:28 // 10348
Egyszer volt szerencsém menni egy 1,8TS-el. Stoperral mérve pont úgy ment mint a 147 1,6TS.
Kazes☻2020-06-22 19:21:08 // 10347
Akkor marad az 1,9 jtd és ha nagyon muszáj, megíratod. :) Battáról a XI.-be (ha még az van meg) azért simán jó, mégsem két lépésnyi távolság. :)
Különben az 1,8 Ts jó moci és nem is az a harmatgyenge. Szvsz! :)
Különben az 1,8 Ts jó moci és nem is az a harmatgyenge. Szvsz! :)
GT Ɨ|ѯ2020-06-22 19:14:39 // 10346
1.8 TS kissé harmatos erő de akkor inkább azt.
Shadin2020-06-22 19:04:03 // 10345
Konkrétan 2.0 JTS pozitív/negatív vélemények esetleg? V6 nem lesz, drága és a két tinédzser gyerekem is vezetni fogja. Q2 felé hajlok, de ez harmadik autó lenne, némi reggeli kenyérért rohangálós kis távolságokra, meg nem sok élvezkedés ill. munkába ingázás. Nem biztos, hogy a dízel a jó választás.
Marad az 1.8 TS amit gyengének mondanak, és a 2.0 JTS ami meg még Alfás körökben is betegágyként hírlik.
Na most legyek okos :-(
Marad az 1.8 TS amit gyengének mondanak, és a 2.0 JTS ami meg még Alfás körökben is betegágyként hírlik.
Na most legyek okos :-(
GT Ɨ|ѯ2020-06-22 18:42:21 // 10343
bakkR...tényleg jut eszembe:-))
mondjuk fér bele rendesen:-D
mondjuk fér bele rendesen:-D
Kócosw2020-06-22 12:36:00 // 10342
miert nem?en annak vettem. Városi bevásárló autónak...
Kócosw2020-06-22 12:35:09 // 10341
láttam ilyen fagyállós storyt.. 😎
GT Ɨ|ѯ2020-06-22 07:31:28 // 10340
Ez is 1 vélemény, ennek ellenére lehet fikázni, lehet rá mondani bármit de 1x az életben kellene mindenki segge alá, hogy átérezze miért ennyi és mit tud, teljesen más világ, természetesen nem szaladgálós városi bevásárlókocsi és ezért az állaga megóvandó / részemről /
Csabo222020-06-21 22:21:33 // 10339
Örvénylapátos szivósor rohadt nagy okosság. pár napja pecáztuk ki a szivó szelep mellől az 1ik lapátot. mákom volt h nem jutott messzebb. dpf visszafogja a kocsit, amihez épp elég a gyári teljesitmény. plusz jó apróra bontja a kormot amit esélyed sincs felköhögni.
És akkor még nem beszéltünk arról, h pl a bőrülések oldala műbőr. maga a bőr sem olyan jó minőségű mint a korábbi évjáratoknál. plusz a sok idétlen spórolós megoldás ami jelentkezik a gyártás előrehaladtával.
És akkor még nem beszéltünk arról, h pl a bőrülések oldala műbőr. maga a bőr sem olyan jó minőségű mint a korábbi évjáratoknál. plusz a sok idétlen spórolós megoldás ami jelentkezik a gyártás előrehaladtával.
Csabo222020-06-21 22:14:56 // 10338
Ha volt, akkor azért nem tudod megvenni. ha nem volt, akkor meg azért. Ár / érték arányban nem ésszerű. kevés Alfa az, de a V6 kissé túl van napjainkban misztifikálva.
Nyilván ha a garázsban tárolgatja vki akkor kevés dolog tud rajta megnyekkenni. Max a HF tömités a túl erős fagyállótól :D
Nyilván ha a garázsban tárolgatja vki akkor kevés dolog tud rajta megnyekkenni. Max a HF tömités a túl erős fagyállótól :D
Dévid2020-06-21 20:25:12 // 10337
Ismerek pár V6 tulajt, nem szoktak panaszkodni hibákra. Vezetni még nem sikerült, de ez nem az autó, inkább az én hibám. Vagy a híremé. :D
GT Ɨ|ѯ2020-06-21 20:00:18 // 10336
tartós dolgok ezek:-)
Piritu - 1.000.0002020-06-21 19:57:44 // 10335
Ahhoz nem kell JTS. Egy "sima" TS-hez sincs lassan semmi ami autó specifikus :-(
Kócosw2020-06-21 19:53:34 // 10334
csak ne menjen benne tönkre olyan alkatresz ami specifikus... 🤪
GT Ɨ|ѯ2020-06-21 19:25:25 // 10333
A szerelőd is csak a sémákat pufogtatja, nem volt neki ezek szerint:-)
Teljesen elérhető és fenntartható nem kell hozzá jól keresni nem Ferka ez
Teljesen elérhető és fenntartható nem kell hozzá jól keresni nem Ferka ez
Laciferi2020-06-21 17:42:58 // 10332
Nekem a szerelőm mondta, hogy az csak azoknak való akik igazán jól keresnek :D Megfogadtam a tanácsot, mert én nem keresek jól
GT Ɨ|ѯ2020-06-21 15:52:46 // 10331
Egyáltalán nem pénztemető a Busso ha volt és van gazdája:-)
Dévid2020-06-21 11:23:21 // 10330
Egy jól karban tartott, megvigyázott fiatalabbal sincs gond. Nekem legalábbis semmi. Néha ki kell pucolni ezt-azt, de minden jól működik benne (EGR, DPF) így 260.000 km-felett is.
Oké, egy agyon húzott Golf II a múlt héten megkúpolt, de az kb. 300 kilóval könnyebb. :D
Oké, egy agyon húzott Golf II a múlt héten megkúpolt, de az kb. 300 kilóval könnyebb. :D
Csabo222020-06-21 10:24:27 // 10329
2005 év végéig keress jtd-t. Az euro 3, nincs benne a sok baromság mint az euro 4ben. Sztem 1.3ból lehet találni csak ügyesnek kell lenni és nem kell csodát várni. Lényeg h az alap legyen jó, aztán a hibákat szép lassan lehet orvosolni.
Csabo222020-06-21 10:21:13 // 10328
Száraz úton és gyári teljesítmény mellett sztem fölösleges. Amúgy más körülmények között tényleg jó.
Kérdés ki hogyan autózza ki a Q2 tudását, megéri e...
Kérdés ki hogyan autózza ki a Q2 tudását, megéri e...
Laciferi2020-06-21 09:17:11 // 10327
Hát arról engem is lebeszéltek, volt egy ismerősömnek egy eladó JTS-e, 47000 km volt benne, de nem mertem megvenni :) Jó választás lehet az 1.8 TS ha kicsit áldozol a sportosság jegyében visszafelé :) Vagy még a Busso Gt is pöpec lehet, csak azért az egy nagy pénztemető tud lenni, mert drága szervízeltetni, meg 1.3-ból nem jön ki, az nagyjából a duplája lesz árban
Zolibácsi2020-06-20 21:32:05 // 10326
Q2 egy kiváló találmány, érdemes inkább olyat nezni
Shadin2020-06-20 18:46:56 // 10325
~1,3 a keret, mindenre is nyitott vagyok.
JTS-ről nagyon lebeszél mindenki :-(
JTS-ről nagyon lebeszél mindenki :-(
Zolibácsi2020-06-20 17:07:12 // 10323
2.5 misiert oda adom az enyémet :)