KGBMAN2010-06-27 16:22:40 // 2117
Jól tartja az ívet az fix :)
Dévid2010-06-27 16:13:57 // 2116
Jah. Ez tény. És simán lehet bármely íven előzgetni ezekkel a kerekekkel. Azért nem 185/65 R15. :)
Piritu - 1.000.0002010-06-27 16:05:29 // 2115
köszönöm a segítséget, tényleg ezt akartam :-)
KGBMAN2010-06-27 16:00:24 // 2114
Nem lehetett semmi :( De legalább szép felniken áll :)
KGBMAN2010-06-27 15:50:40 // 2112
Azt meg hogyan csinálta???
Dévid2010-06-27 15:48:37 // 2111
El akartam indítani, és felrobbant a szívósor.
KGBMAN2010-06-27 15:47:45 // 2110
Mit csináltál szegény verdával?
Dévid2010-06-27 15:39:19 // 2109
Így könnyebb, ez tény, bár a kolléga linkjének megpiszkálásával is eljutottam ide. :)
Piritu - 1.000.0002010-06-27 14:54:13 // 2107
Hmmm, e szerint a 205/50x16-nak nem váltómérete a 225/45x17
Piritu - 1.000.0002010-06-27 14:32:24 // 2106
Nem tudom, hogy mondjuk egy műszaki vizsgán/úti ellenőrzéskor mit mond rá a hatóság. Tudtommal egy mérettel el lehet térni a gyáritól. Amúgy meg ha meg el tud forogni a kerék akkor nagy gáz nem lehet.
Dévid2010-06-27 14:28:10 // 2105
Most épp mozgásképtelen a kocsim, szóval nyugodt vagyok, hidd el. :D
KGBMAN2010-06-27 14:26:53 // 2104
Arra is sor kerül, nyugalom :)
Dévid2010-06-27 13:24:21 // 2103
Tök mindegy milyet raksz fel, de egy találkozón már össze kellene futnunk, hisz megígérted hogy viszel egy karikát a versenyszemélykabrióddal. :D
KGBMAN2010-06-27 13:16:41 // 2102
De ettől még felrakható, nem?? :)
Piritu - 1.000.0002010-06-27 12:55:39 // 2101
gyátró = gyártó
Piritu - 1.000.0002010-06-27 12:55:17 // 2100
"A 18 nincs is feltüntetve :)" - talán mert nem gyári méret :-)
Piritu - 1.000.0002010-06-27 12:50:09 // 2099
szerintem a kocsi gyátró ajánlása a mérvadó
Piritu - 1.000.0002010-06-27 12:48:27 // 2098
A 16-ossal én 2,5-2,7-el járok, ahogy a könyv írja
gyml2010-06-27 12:32:18 // 2097
Én inkább a kocsira tippelnék, mert a gumigyártó nem tudja mire teszed fel és mekkora súly lesz a gumin.
KGBMAN2010-06-27 11:03:25 // 2096
A 18 nincs is feltüntetve :)
Nekem a téli is 2.5 bar-on van.
Mondjuk arról lövésem nincs mi a mérvadó. Az ami a gumin fel van tüntetve vagy az ami a kocsin?
Nekem a téli is 2.5 bar-on van.
Mondjuk arról lövésem nincs mi a mérvadó. Az ami a gumin fel van tüntetve vagy az ami a kocsin?
gyml2010-06-27 09:57:20 // 2095
gyml2010-06-27 09:42:55 // 2094
Akkor ez típushibának tűnik, ha több embernél is eltört. Nem túl erős anyag.
KGBMAN2010-06-27 08:51:11 // 2093
Én is a bontóra szavaznék. Vagy ragasztás helyett kiszerelni, AWI hegeszteni..
Rohodi Mihály2010-06-26 21:23:36 // 2092
Kétkomponensű fémragasztóval, igen, az első Spideremnél én is megcsináltam, bár pár hónap után újra eltört. Egyébként pár ezer forintért rendelhető alkatrész, vagy bontóban is biztos találsz :-)
gyml2010-06-26 19:50:29 // 2091
Dévid2010-06-26 15:13:57 // 2090
Szervusztok tetőtlenek!
'84-es Spiderhez mennyire nehéz és drága alkatrészeket szerezni?
'84-es Spiderhez mennyire nehéz és drága alkatrészeket szerezni?
Piritu - 1.000.0002010-06-26 13:03:20 // 2089
itt vagyunk vegyesen a GTV tagokkal :-)
Piritu - 1.000.0002010-06-26 13:00:01 // 2088
Vannak még páran, de nem aktív fórumozók. Van hogy hetekig nem ír senki :-(
gyml2010-06-26 12:50:20 // 2087
Rajtunk kívül nincs senkinek Spider-e? Nem látók más sorstársat fórumozni.
Piritu - 1.000.0002010-06-26 10:03:06 // 2086
A 205/50 R16 a gyári méret.
KGBMAN2010-06-25 19:35:28 // 2085
most 205/55 R16 van fent
Tavaly 225/45 R17 volt
Most meg 215 v. 225 /40 R18 lesz.
Tavaly 225/45 R17 volt
Most meg 215 v. 225 /40 R18 lesz.
gyml2010-06-25 19:13:46 // 2084
Nektek mekkora felni és gumi van a gépen? Nekem 17-es 215/45R17. Viszont valahol olvastam, hogy a 225/45 R17 a rá való méret. Téligumiban meg 205/50 R16-osom van.
KGBMAN2010-06-24 21:32:50 // 2083
Most hogy mondod :) Valóban lesz rá idő :) Meg kiglancolni a kicsikét :)
Piritu - 1.000.0002010-06-24 21:21:06 // 2082
áh, valld csak be hogy az egészet azért intézted így, hogy legyen időd felrakni a 18-asokat :-))
Piritu - 1.000.0002010-06-24 21:19:41 // 2081
Talán nem volt bekötve a biztonsági öve? :-DD
KGBMAN2010-06-24 20:28:23 // 2080
Hála a Yard lelkes alkalmazottainak akik a várost sűrűn és és nagy számban járták az esemény elmaradt. Az operatőr miatt így is majdnem meg lettünk dorgálva.
Szóval projekt elodázva :(
Szóval projekt elodázva :(
KGBMAN2010-06-24 16:48:50 // 2078
Most azért sajnálom, hogy nem a 18as gurulók vannak már alatta.. Mekkorát mutatna. Viszont az orrész az hiánytalanul szép a krómos scudettoval és a feka lámpákkal. Jól mutat majd ha be lesz vágva :)
Piritu - 1.000.0002010-06-24 16:26:37 // 2077
Kíváncsian várjuk az eredményt :-)
KGBMAN2010-06-24 16:15:11 // 2076
Úgy néz ki ma este a pók statisztálni fog a következő Superbike TV műsor elkészítéséhez. :) Kellett egy autó, ami:
1: nyitott, hogy jól lehet követni a motorost forogva.
2: van benne megfelelő mennyiségű kraft.
3: lehetőleg a stáb ismerőseinek egyikének birtokában legyen aki van olyan kedves sofőrt és üldözőt játszani. :)
Rám esett a választás :)
Fel leszünk szerelve vákumtappancsos Contour HD kamerával, operatőrrel, sisakos kommunikációval, mert egy motort fogunk követni a városban..Majd pedig tempósan követjük a pályán ;) A motoron szintén lesz pár kamera, a motoroson sisak telekom (másképp kivel beszélnénk ugyebár:) ), így a jelenet mindkét nézőpontból realtime rendezhető, szervezhető, megörökíthető. Ezt később összevágják és ha elég jóra sikerül leadják. Ha meg nem akkor volt egy jó esténk :)
1: nyitott, hogy jól lehet követni a motorost forogva.
2: van benne megfelelő mennyiségű kraft.
3: lehetőleg a stáb ismerőseinek egyikének birtokában legyen aki van olyan kedves sofőrt és üldözőt játszani. :)
Rám esett a választás :)
Fel leszünk szerelve vákumtappancsos Contour HD kamerával, operatőrrel, sisakos kommunikációval, mert egy motort fogunk követni a városban..Majd pedig tempósan követjük a pályán ;) A motoron szintén lesz pár kamera, a motoroson sisak telekom (másképp kivel beszélnénk ugyebár:) ), így a jelenet mindkét nézőpontból realtime rendezhető, szervezhető, megörökíthető. Ezt később összevágják és ha elég jóra sikerül leadják. Ha meg nem akkor volt egy jó esténk :)
Piritu - 1.000.0002010-06-24 15:11:35 // 2075
..és ezt Puskin óta tudjuk :-)
Kazes☻2010-06-24 15:09:23 // 2074
Minden az Anyegin múlik! :)))
Piritu - 1.000.0002010-06-24 15:07:03 // 2073
Igazából a légtelenítésétől tartottam, mert a manual is csak azt említi, hogy speciálisan kell, de hogyan, azt nem.
18 volt cserével együtt.
18 volt cserével együtt.
KGBMAN2010-06-24 15:05:12 // 2072
És nem is olyan húde drága. Ofiék is jó árat adnak a gyárira, meg Unix is a nem gyárira. Most genyózni a felújítással ami ki tudja meddig jó.. nem célszerű..
Kazes☻2010-06-24 15:00:23 // 2071
Nekem már volt, de hál' Istennek nem nagy sebességnél és meg tudtam állni. :))) A haveromnak is volt, de Ő hülye volt mert már tudott róla és nem is tudott megállni, csak egy teherautó hátába koccolva, még a jó öreg 132-ével. :)
Kazes☻2010-06-24 14:58:41 // 2070
Pedig sokszor megéri. Bár nem ismerem a mai árakat, mert nem tegnap csináltam, de anno fel vagy harmada volt a felújító szett és ha a munkahenger nem sérült, nem vállas, akkor új karmantyú és hajrá. És sokszor nem vállas, hiszen a gumi nem tud rajta annyit koptatni, sőt az kopik el. :)
Piritu - 1.000.0002010-06-24 14:24:43 // 2069
A Spider főfékhengerénél spekuláltam és is a felújító készleten, aztán arra gondoltam, hogy ha a tömítés elkopott, a vas se új már, úgyhogy komplett csere lett belőle.
KGBMAN2010-06-24 14:15:24 // 2068
Ilyen nem volt, soha ne is legyen :) SENKINEK!