gyml2010-06-22 19:30:07 // 2015
Az a tuti, csak kíváncsi voltam. A blogodban láttam egy alkalommal, hogy kiszámoltad az átlagfogyasztásod. Máskor mekkora szokott lenni?
Piritu - 1.000.0002010-06-22 19:22:41 // 2014
Nem tudom.
Akkor szoktam tankolni, ha elkezd világítani a narancssárga lámpa. Akkor még kb. 9 lityi van benne.
Akkor szoktam tankolni, ha elkezd világítani a narancssárga lámpa. Akkor még kb. 9 lityi van benne.
KGBMAN2010-06-22 19:21:48 // 2013
Ezt a koncepciót csak egy kanna benzinnel a csomagtartóban próbálnám bizonyítani :)
gyml2010-06-22 19:08:01 // 2012
Akkor 0 alá is lemegy?:) Szinte termeli a benzint.:)
KGBMAN2010-06-22 18:43:25 // 2011
Ugyanaz a tank.. :) Csak volt még benne 5l :)
gyml2010-06-22 18:32:32 // 2010
A mutató meddig megy le? Én rögtön megtankoltam, amikor a 0-hoz ért.
Piritu - 1.000.0002010-06-22 18:12:58 // 2009
70 literes, 60 lityi után nekem is belenézett a kutas, hogy hová megy :-)
gyml2010-06-22 18:03:45 // 2008
Tudja valaki, hogy mekkora a Spider tankja? Nekem kb a 0-n volt a mutató és majdnem 65l-t tudtam tankolni. Pedig valahol olvastam, hogy 70 literes,de az lehet hogy a GTV-re vonatkozik.
KGBMAN2010-06-18 09:37:22 // 2007
Spideré EGÉSZEN biztosan 12x1.25.. És a Spider gyári csavarjának szárhossza a kúp tövétől számítva 25mm.
Ezt katalógusból néztem ki. ha hosszabb nem baj, elvágni lehet belőle :)
Ezt katalógusból néztem ki. ha hosszabb nem baj, elvágni lehet belőle :)
Rohodi Mihály2010-06-18 09:24:00 // 2006
Piritu - 1.000.0002010-06-17 22:12:11 // 2005
Honnan is lehet, amit a képre tettem ? :-))))
KGBMAN2010-06-17 18:53:01 // 2004
1: Más az átmérő. (Alfa 12, Audi-VW 14) A menetemelkedés talán ugyanannyi, de így már lényegtelen.
2: A kulcsnyílás még hagyján, de rövidebb maga a csavar.
Szerintem bemész egy gumis szaküzletbe és ott veszel pár ezresért. Megéri..
2: A kulcsnyílás még hagyján, de rövidebb maga a csavar.
Szerintem bemész egy gumis szaküzletbe és ott veszel pár ezresért. Megéri..
KGBMAN2010-06-17 18:46:02 // 2003
Liqui Moly.. Van tisztítója és ápolója is. Unix Trade-nél beszerezhető. Vagy ha egy jobb napon találsz meg, akkor nálam is:)
gyml2010-06-17 17:38:19 // 2002
Nem lettek jók.:( Az Audi csavarjai vastagabbak és rövidebbek.
gyml2010-06-14 18:53:48 // 2001
Szereztem 4db Audi-s kerékőrt. Ezek univerzálisak? Jók a Pók kerekeihez is? Nem iazán szeretném téglákon találni az autót.
Piritu - 1.000.0002010-06-13 13:22:24 // 2000
Piritu - 1.000.0002010-06-13 13:18:24 // 1999
gyml2010-06-13 11:37:48 // 1998
A tetőhöz tartozó szivattyú olajszintjét kell ellenőrizni? A tető szövetet ti mivel ápoljátok?
KGBMAN2010-06-12 08:06:35 // 1997
Ez a Metabond Old Spezial is jónak tűnik. :)
KGBMAN2010-06-12 07:45:02 // 1996
Ez nem kompresszor.. :))))))) Ez autó :)
gyml2010-06-11 23:18:25 // 1995
Vezérléscsere leinformálható volt Alfa Szamosinál. A tulaj még ablaktörlő lapátot is cseréltetett. Nincs hangja a vezérlémódosítónak sem.(Az is új). Csak az olajat, meg a szűrőket kell lecserélnem. 5W40 is van a 20K-ból? Nem hajtom túlzottan a gépet,inkább élvezem a tető nélküli suhanást és az irigy pillantásokat.
Piritu - 1.000.0002010-06-11 22:44:49 // 1994
A cégnél a kompresszoroknál nem működött, előbb kellett felújítani őket,mint nélkülük :-)
Piritu - 1.000.0002010-06-11 22:40:21 // 1993
Elég kényes a kiszárításra a dolog, ahogy mondod trafók, meg a komplett elektronika is.
Piritu - 1.000.0002010-06-11 22:39:19 // 1992
Kerepeltek is ezerrel a hidrotőkék, amíg nem tellettek fel a friss olajjal :-(
Viszont a kocsit 196000 km-el adtam el 2003-ban és még mindig megy,mert a múltkor láttam. A negyed misin tuti túl van :-)
Viszont a kocsit 196000 km-el adtam el 2003-ban és még mindig megy,mert a múltkor láttam. A negyed misin tuti túl van :-)
Poló2010-06-11 22:38:34 // 1991
Én meg lemostam itthon. 1-2 óra alatt meg is voltam vele, igaz utána kiszedtem a trafókat.
Most télen meg a Ducato-ból rázkódott ki a nívópálca, na azt elvittem mosatni, de elég gányul csinálták meg.
Most télen meg a Ducato-ból rázkódott ki a nívópálca, na azt elvittem mosatni, de elég gányul csinálták meg.
Poló2010-06-11 22:36:44 // 1990
KGBMAN2010-06-11 22:35:49 // 1989
Ez most hagyjuk.. Majd elmondom az okot élőszóban. :)
A lényeg hogy nekem működik. És ez nem reklám, hanem tapasztalat.
A lényeg hogy nekem működik. És ez nem reklám, hanem tapasztalat.
Piritu - 1.000.0002010-06-11 22:35:48 // 1988
Jó sztori volt, mert bevittem motormosásra. (Miután elment feltöltöttem és még 1600 km-t mentem vele hazáig, a por rendesen beleült az olajba)
Mondom: Kéne egy motormosás.
Erre a szaki: Nem kell mosni a motort a mai kocsiknál!
Mondom: De nekem igen!
Aztán belenézett és közölte: Tényleg mosni kéne. :-DDD
Aztán elvolt vele fél délelőtt...
Mondom: Kéne egy motormosás.
Erre a szaki: Nem kell mosni a motort a mai kocsiknál!
Mondom: De nekem igen!
Aztán belenézett és közölte: Tényleg mosni kéne. :-DDD
Aztán elvolt vele fél délelőtt...
Poló2010-06-11 22:34:12 // 1987
Akkor az enyémben volt még olaj bőven :))
A tiedet viszont megkajálta szinte nullára, 4,4 a feltöltési mennyiség, max 1,5-2 liter maradhatott benne.
A tiedet viszont megkajálta szinte nullára, 4,4 a feltöltési mennyiség, max 1,5-2 liter maradhatott benne.
Piritu - 1.000.0002010-06-11 22:32:25 // 1986
A reklámszöveget köszönöm már olvastam évekkel ezelőtt :-)
A TS-nél a Racing-ből se fogy annyi, mint a 20k-ból pedig annál nem beszélnek semmiféle rétegről :P
Amúgy tényleg sok 1000-1500km-en egy lityi, ez már motorgenerál kategória, ha ezt el tudod odázni végül is miért ne?
A TS-nél a Racing-ből se fogy annyi, mint a 20k-ból pedig annál nem beszélnek semmiféle rétegről :P
Amúgy tényleg sok 1000-1500km-en egy lityi, ez már motorgenerál kategória, ha ezt el tudod odázni végül is miért ne?
KGBMAN2010-06-11 22:31:01 // 1985
Ha nagyon jó cuccot akarsz akkor Racing, ha nem hajtod annyira akkor 20K :)
Mindkettő Selenia :)
Mindkettő Selenia :)
KGBMAN2010-06-11 22:29:35 // 1984
Mi ez a cucc és milyen mociba való? :)
Poló2010-06-11 22:29:15 // 1983
Na ugyanez volt a gond nálam is, nekem is ott ment el az olajam. Legurultam Kaposújlakra meg vissza, meg még valamennyit mentem vele. Aztán felnyitottam a motorháztetőt és wááááááá :-O
Nekem a lámpa nem gyulladt fel.
Nekem a lámpa nem gyulladt fel.
KGBMAN2010-06-11 22:28:30 // 1982
Holnap megnézem neked :)
Piritu - 1.000.0002010-06-11 22:28:29 // 1981
nekem anno 4 lityi felett ment be a 146-ba.
KGBMAN2010-06-11 22:27:48 // 1980
Nahh akkor elkerülendő a félreértést Enélkül 1000-1500km-en megkajlt egy lityó olajat.
Amióta ez benne van azóta ilyen NINCS :) Teccikérteni?
Felvisz egy réteget a motorban ami strammabb mint az olajfilm. De olvass utána mi ez pontosan.
Amióta ez benne van azóta ilyen NINCS :) Teccikérteni?
Felvisz egy réteget a motorban ami strammabb mint az olajfilm. De olvass utána mi ez pontosan.
Piritu - 1.000.0002010-06-11 22:27:44 // 1979
Mondjuk én is mentem a 146-al fogyó olajjal egészen addig, amíg az olajnyomás jelző lámpa megállásra nem szólított fel. Ok, nem húztam meg az olajbetöltő fedelét és elveszett menet közben az autópályán. Annak se lett baja, pedig "csak" 20k volt benne.
Poló2010-06-11 22:26:01 // 1978
Azóta mentem 25ezer km-t, szóval már kijött volna, ha valami történt volna vele. Valami 2 liter olajat öntöttem bele, mire maximumom lett a szint.
Piritu - 1.000.0002010-06-11 22:23:18 // 1977
"(a pálca nem ért bele az olajba)" - ki kell cserélni hosszabbra :-DDD
Viszont ez már komoly érv mellette.
Viszont ez már komoly érv mellette.
Piritu - 1.000.0002010-06-11 22:21:42 // 1976
Mondom Erhard242 (és ez már a reklám helye)
Poló2010-06-11 22:21:40 // 1975
Nem mondtam, hogy jobban bízok benne, unokatesóm beszélt rá, ő az 1 éves 1,5 dci Megane-ba tette, azt mondta, hogy jó, mondom egy próbát megér. Azóta egyszer sikerült mennem kevés olajjal (a pálca nem ért bele az olajba), mert kinyomta a motortérbe, 600 km-t mentem így, még a vezmód se lett cserés. Hogy ettől nem lett semmi baja vagy sem... Ki tudja...
Piritu - 1.000.0002010-06-11 22:20:55 // 1974
a 16-on milyen mértű gumi van?
Piritu - 1.000.0002010-06-11 22:20:02 // 1973
"Én kísérleteztem és bejött." - bocs, de ez önámítás :-)
Nélküle a gyár által ajánlott olajjal mentél 250 ezret a felújításig, ezzel meg 300-at? Vagy mi alapján jött be?
Amúgy mibe van egy ilyen lötty?
Nélküle a gyár által ajánlott olajjal mentél 250 ezret a felújításig, ezzel meg 300-at? Vagy mi alapján jött be?
Amúgy mibe van egy ilyen lötty?
Piritu - 1.000.0002010-06-11 22:17:46 // 1972
"Na és a tuning box a dízelbe? :P"
Nincs is benne :P
...és honnan szedted a teszteredményeket a 2,0TS Selenia+bonddal, hogy jobban bízol benne, mint a nélküle? Kétlem, hogy a bond gyártója lement volna pár km-t is 2,0TS motorral:-)
Nincs is benne :P
...és honnan szedted a teszteredményeket a 2,0TS Selenia+bonddal, hogy jobban bízol benne, mint a nélküle? Kétlem, hogy a bond gyártója lement volna pár km-t is 2,0TS motorral:-)
KGBMAN2010-06-11 22:17:21 // 1971
Ez nemtom milyen, de nagyon dícsérik...
Neked akartam szegezni a kérdést: Benyaszűrőt hol szerezted?
Csak Polo-nak sikerült :)
Neked akartam szegezni a kérdést: Benyaszűrőt hol szerezted?
Csak Polo-nak sikerült :)
KGBMAN2010-06-11 22:16:04 // 1970
16-os télin.. még pár napig.. aztán 215 vagy 225 /40 R18 lesz, hála Csöri bácsinak :)
Megvannak a felnik :)
Megvannak a felnik :)
Poló2010-06-11 22:15:58 // 1969
Benzinszűrőt én sehol. Ofi a találkozókon ad nagy kedvezményeket, érdeklődj nála, hogy melyiken fog legközelebb. Meg az olajos topicba szoktak linkelgetni olcsó Selénia olajat. Én most 15-ért vettem az 5 litert egy munkatársamon keresztül, így nem kellett érte utazgatnom.
KGBMAN2010-06-11 22:14:21 // 1968
Én kísérleteztem és bejött.. Meg még sokaknak. Valszeg ha beletenné a gyár igencsak drágább lenne az olaj. :)
Piritu - 1.000.0002010-06-11 22:13:52 // 1967
Háááááát, ha jól emléxem a manual szerint kétféle van és a beépített tömítésektől függ, hogy melyik kell bele, különben megeszi. De lehet hogy rosszul emlékezem.
KGBMAN2010-06-11 22:13:29 // 1966
Majd Ofi-n keresztül vagy Unix által veszem :)
Benyaszűrőt hol szereztél?
Benyaszűrőt hol szereztél?