Fórum >> Típusok >> Spider

Andy2009-11-06 22:13:32 // 1298
De nincs ám! :)) Házi gyártású a rögzítés. Célnak megfelel, de nem cíííp!
KGBMAN2009-11-06 22:11:40 // 1297
Anya pókjában nincs ilyen???
Andy2009-11-06 22:08:24 // 1296
És ha elkészíthető akkor anyáéba is kell ilyen! :))))
KGBMAN2009-11-06 22:07:57 // 1295
Sajna nem egy megélhetési képes termék, ellenben a hülye fejem miatt már látom, hogy gyártási költségen fogom az ittenieknek ajánlani. Akár karbon, akár üvegszál verzióban. Én a "segítsük egymás"t elv embere vagyok, nem a "húzzuk le a másikat" változaté. Ezért van csóróság. Ellenben jót teszek vele másoknak :)
Rohodi Mihály2009-11-06 21:40:25 // 1294
hát akkor ott a megoldás :-)
KGBMAN2009-11-06 21:37:02 // 1293
Nálam viszont megvan mind2, faterm meg okleveles szerszámkészítő mérnök. Én még a szerszámot sem tudom, de Ő már azt is tudja melyik miért nem lesz jó. Csak bámulok. Lenne még mit tanuljak tőle...
Rohodi Mihály2009-11-06 21:22:10 // 1292
hát a 4. képen lévő közepe trükkös :-), ahová a bajonettzár záródik. amit a suzukisok lemásoltak nekem, az is ott lett elszúrva. pedig náluk volt az eredeti, de sajnos a bajonettzár nem...
KGBMAN2009-11-06 21:12:16 // 1291
Ilyen van nekem is, csak be van építve. nem lehet nagy kunszt, megkérdezem a fatert le tudja-e gyártatni.
Rohodi Mihály2009-11-06 21:03:36 // 1290
Ezek azok. De ilyened van nem? (ebben van még 1 bakelitgyűrű, abban meg az ablakfűtés érintkezője)


ez meg a tetőn lévő bajonettzár rész, gondolom a tiéd ugyanilyen:
KGBMAN2009-11-06 18:39:55 // 1289
Igen. Arról amit be kell építeni a tetőhöz. Megtennéd, hogy majd mail-ben átküldöd?
Rohodi Mihály2009-11-06 16:53:20 // 1288
Mármint a 2 vasdarabról? van persze, csak az otthoni gépen.
KGBMAN2009-11-06 15:09:15 // 1287
Nahh éppen emiatt kérdeztem.. Mintát kéne venni róla, mert ha a karbonos elkészül akkor ezt lehet eladom. Illetve a srác tudna még gyártani a minta alapján, kárpitos van, csak a rögzítés részét kéne megoldani mindkét oldalról. Van fotód erről a cuccról?
Rohodi Mihály2009-11-06 14:33:21 // 1286
Én anno átlátszó polikarbonátból akartam megcsináltatni, az lenne az igazi királyság, kabrio feeling télen is :-)))
Rohodi Mihály2009-11-06 14:32:04 // 1285
szerintem nincs hozzá semmilyen takaró, ez ilyen, a műanyag fül gumi sarka nyomja a kárpitot.
Rohodi Mihály2009-11-06 14:30:49 // 1284
ha jól emlékszem, 300 euro volt... le is másoltattam a suzuki gyárban, de nem lett pontos sajnos, a belseje a bajonettzár résznél elég nehezen másolható.
KGBMAN2009-11-06 13:54:58 // 1283
Lehet, hogy majd az újon csináltatok egy olyan fészket, ami párnázva van és rögzíti azt a műanyag fület. Illetve kap egy takarót, hogy ne lehessen látni. Vagy van rá, csak én nem kaptam meg vele?
KGBMAN2009-11-06 13:53:05 // 1282
Nekem nem bőr a kárpit, hanem a vászontetővel azonos szürke anyagból van. Még... :D
De jó ötlet a bőr, csak kissé rideg. Majd ha netán meglesz karbonból a tető, akkor azt belülről behúzatom bőrrel.

Mennyibe kerülhet egy olyan szett amit neked utólag kellett megvenni? Nem emlékszel?
Rohodi Mihály2009-11-06 13:16:15 // 1281
Sosem láttam gyárit.... olyan drága volt, hogy az alkatrészes rendszer nem tudta kiírni az árát a 7 karakter miatt :-)))) Az enyém is wiesmann, igen, a bőr kárpitot nyomja a kis fül sarka... Egyébként szerintem iszonyú igényes termék.
KGBMAN2009-11-06 11:25:47 // 1280
Hajszárító vagy jól felfűtött fényező műhely. Ott vászonnal együtt felmelegszik 50-60 fokra. Mégiscsak jobban hajlik, mint -20 fokon. :) Vagy kiadós nyári napsütés, az hasonló. Fekete ponyva szívja a meleget.

2.5 milla????? Azt a mindenit. Hallottam, hogy a Wiesmann a legjobb aftermarket, ehhez képest nem tudom mivel tud többet a gyári változat.

Nekem Wiesmann van, tökéletesen megfelel :) Csak az zavar, hogy az a műanyag fül a kárpitra támaszkodik fel.
Rohodi Mihály2009-11-06 09:37:41 // 1279
Hát igen, eladta az autót, és ezt a tartót benne felejtette... mint általában mindenki. Olyan 250.000-400.000 HUF között szoktak a tetők felbukkanni az e-bay-en, a Wiesmann a legdrágább :-), de több féle van, még formára is.
Gyári tető anno amikor még volt újonnan 2.500.000 HUF volt :-))))))))))))
Az alut nem tudod melegíteni, mert ugye az a tető vászon anyagával körbe van varrva. Nem kell félni a hajlítástól, csak óvatosan kell, nehogy megroppanjon.
KGBMAN2009-11-06 09:29:54 // 1278
Nem is tudtam, hogy azt külön utólag be kell szerelni. Nekem benne volt, nem foglalkoztam vele :) Gondolom az sem olcsó. Nem tudom mibe fáj egy komplett tető, de biztos horror ára van.

A gumi ép, éppen most keresgélek valami olyan szert ami magas glicerin tartalommal bír és ápolja a gumit. Azzal meg lehet előzni a gumi kiszáradását.
Akkor ezt az állítást majd tavasszal el is végzem. Az Alut meg csak úgy hajlítom, ha némileg melegítve van, akkor kevésbé rideg.
Rohodi Mihály2009-11-06 08:41:36 // 1277
igen, arra, 2 db vas gyakorlatilag + az ablakfűtés kábelkötege relével.
Állítás: A karmoknál van egy kis imbuszkulccsal lazítható csavar, azt kilazítod, utána tekersz egyet magán a karmon, az menetes, aztán vissza a rögzítő imbuszcsavar és ennyi. Ha ezután is van középen szélzajod, akkor fizikai erővel kell egy kicsit hajlítani az első tetőkereten, mert nem fekszik fel rendesen a szélvédő keretre. De ezt nagyon óvatosan, mert ha jól emlékszem ez aluból van, és könnyen törik. Persze mindezeket csak akkor érdemes elkezdeni, ha egyébként a szélvédő feletti gumikéder ép (amire felfekszik a tető első pereme.
KGBMAN2009-11-06 07:46:48 // 1276
Installáló kit?? melyikre gondolsz? Arra ami a műanyag lapok alatt van és abba csatlakozik a rögzítőrúd?
Jut eszembe nem tudod hogyan lehet a vászontető rögzítőkarmain állítani, hogy szorosabbra húzza vele az ember a tetőt? Magam a szélzaj, de ha belekapaszkodok középen akkor elhalkul. Szóval az összehúzatáson kéne javítani.
KGBMAN2009-11-06 07:42:41 // 1275
Pedig ott laknak :) Viszont tényleg nem jártam még náluk hardtoppal. Fura :)
Rohodi Mihály2009-11-06 00:41:48 // 1274
pedig tuti a te vasad volt, ebből a színből sincs sok,pláne nem harddal:-)ha a nővéredék a vecsési úton laknak, akkor bukta, mert ott láttam többször is
Rohodi Mihály2009-11-06 00:37:53 // 1273
kemény.... még szerencse, hogy a végén sikerült szerezni.. én az e-bayen Németországban vettem az enyémet, szerencsére 30km-re a Wiesmann üzemtől, mert az enyémnek meg nem volt meg az installáló kitje, amit a kocsiba kellett beszerelni,hogy tartsa. úgyhogy tető be a rönó trafic hátuljába, és onnan egyből a gyárba, ott megrendeltem, 2 hét múlva meg is jött postán.
A zárra azt tippelem, hogy nem kenési gond, ezek inkább elöregszenek, de inkább próbáld meg, hogy kárpit le, aztán nézd meg, hogy a zár magában könnyen működik-e, úgy kiderül.
Amíg nincs rá szükség, ne gyártass bronzot, 2 nap alatt megvan ha kell, de így is valami 8-10ezer HUF körül van, ha jól emlékszem, bár a gyári emelő-szett meg asszem 70ezer....mert persze a szerkezet csak együtt van a motorral...
KGBMAN2009-11-06 00:28:56 // 1272
Nekem a nővéremék laknak ott, náluk szoktam lenni, de nem hetekig. Mióta Hardtop van azóta nem is voltam. Csak most lett újra használható szeptemberben. Az egy korábbi tulaj lehetett. A negyedik vagyok én, 2 csaj és egy pasi volt korábban. Az egyik nőnek csak nagyon rövid ideig volt meg és valahogy pont őszi-téli szezonban. Talán Ő lehetett, akinél láttad. Biztos túl erős volt neki a gép és eladta :D
KGBMAN2009-11-06 00:24:02 // 1271
Hát úgy, hogy a tehetségtelen szerelők egyike a műhelyben ahol tároltuk leverte. Persze sz..nak, bajnak nincs gazdája, ennek se volt. Senki nem merte felvállani, egyrészt anyagilag, másrészt verésileg. Mert ez utóbbiból járt volna rendesen, ha elkapom. Aztán így vártam rá ennyit. De hűla Koryy-nak már ez is megvan.

Ezt a bronz ablakemelé kereket olvasom, lehet én is beneveznék 2-re prevenciós jelleggel. A sofőr oldalon nehézkesen mozog a zár. Van tipped mitől lehet? Kéne rá valami zárolajzó? gyanús hogy a mechanikánál kell kenés, de majd jól szétszedem és megnézem.
Rohodi Mihály2009-11-06 00:09:10 // 1270
"szép" blog, végigolvastam. hogy tört be a hardtopod üvege? Réges-régen láttam az autódat Gyálon pár hétig (nem tudom,akkor is a tiéd volt-e?), de az biztos, hogy ezen láttam élőben először hardtopot :-)
KGBMAN2009-11-05 23:40:53 // 1269
Nem nehéz megismerni a képek miatt sem.:)
Nekem már régen megvolt amikor olvastam és tényleg ilyen érzés.
De azért nálam sajna volt kontra is bőven, nem csak pro.
KGBMAN2009-11-05 23:38:52 // 1268
Én inkább nem írom meg.. Mert abban legalább annyi a rossz mint a jó. És ha nem lennék ekkora állat már régen eladtam volna. De hát vajból van a szívem..
Blogoban itt olvasható a kálvária.
Szóval volt az aki nagyon lehúzta az alfát szintén a népítéleten. Nos én kb olyan lennék, mint Te meg Ő együtt.. Néha utálom amikor megszivat, amúgy imádom. Mostanság kevesebbet szivat, de régebben többet állt mint ment... Pimasz olasz ribanc :DDDD
Rohodi Mihály2009-11-05 23:24:45 // 1267
.....és meggyőződésem, hogy nem rosszabbak (sőt) mint a germán, francia, vagy japo autók......
Rohodi Mihály2009-11-05 23:21:49 // 1266
ennek örülök :-) nyomás mindenki a totalcarra/népítéletre, megírni a pozitív tapasztalatokat, az "átlag" autós is onnan "okosodik" :-))))) ja, és sok képet mellé, ezek az autók örökké gyönyörűek.....
GTPeti2009-11-05 23:20:05 // 1265
Köszönöm. Jó írások. :)
White Lady2009-11-05 23:15:26 // 1264
Nekem nagyon tetszik amit írtál...és minden szó igaz!!!
Rohodi Mihály2009-11-05 22:59:06 // 1263
hát úgy emlékeztem, hosszabbat írtam:-)))) nem kritizálni, azóta sokat fejlődött a szókincsem :-))))

red

yellow
Rohodi Mihály2009-11-05 22:52:17 // 1262
nem keverted össze, itt más a márkaneve,eszembe jutott, az eredeti gyártó lester (máshol ledl) volt, gondolom más néven is forgalmazzák.
GTPeti2009-11-05 22:51:52 // 1261
Ha dobnál egy linket, én is elolvasnám!
Rohodi Mihály2009-11-05 22:50:07 // 1260
hihetetlen, hogy mindenki megismeri a totalcar/írásomat. :-)))) volt olyan, aki azt mondta, amiatt választott z3 bömös helyett szpájdit :-)))
KGBMAN2009-11-05 22:48:41 // 1259
Igen, tényleg. Én kevertem össze. A carboin betétes verzió nagyon tetszik nekem is :)
Rohodi Mihály2009-11-05 22:47:00 // 1258
itt más a neve, de igen, ilyen. a frontom cadamuro.
KGBMAN2009-11-05 22:45:12 // 1257
Azt hiszem a Te írásod olvastam a totalcar népítéleten. Nagyon tetszett az egész. Olyan volt, mintha a saját gondolataim olvastam volna :)
KGBMAN2009-11-05 22:42:26 // 1256
A front autodeltának tűnik, a küszöb biscione..
Innen nézem
GTPeti2009-11-05 22:32:54 // 1255
Ezt a sárgát egy kívülálló meg simán leFerrarizza. Egyebet nem tudok elmondani. :)
Rohodi Mihály2009-11-05 22:28:45 // 1254
nem autodelta, de ha összevernek se jut eszembe a neve. hiába, öregszem :-)
Rohodi Mihály2009-11-05 22:13:45 // 1252
Köszi :-)
Hát dilemma is volt, hogy az újra is Cadamuro kerüljön-e, de a végén inkább ezt választottam...
KGBMAN2009-11-05 22:06:10 // 1251
Én is gyorsan meggondoltam magam, ne aggódj :DDDDD
GTPeti2009-11-05 22:04:56 // 1250
Ez a küszöb bizony elég ízléses!
(Pedig Alfához csak keveseknek sikerül ízléses kiegészítőt gyártani.)
Rohodi Mihály2009-11-05 22:02:37 // 1249
inkább ne:-)))))))))))))))))))))))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak