Fórum >> Típusok >> Sprint

pedrito2006-11-16 14:12:36 // 4872
A kérdésnek pont ez a lényege, hogy nem tudjuk, hogy mennyit ér, aztán majd leesik az állunk, vagy nem, amikor megtudjuk. Meg talán nem is az, hogy mennyit ér, hanem hogy tényleg gyári és tényleg sud-kormány-e? Nekem nagyon tetszik. Igazi, nem túljátszott, de mégis profinak tűnő, coupé-ba való "kiegészítő".
Ferke2006-11-16 14:02:22 // 4870
Mennyit kérnek érte?:)
pedrito2006-11-16 13:49:31 // 4869

Üdvözletem mindenkinek!
Szerintetek mennyit érdemes az alábbi, állítólag sud sportkormányért adni? Ha valaki tud bővebbet, légyszi írja le, mert én annyira nem vagyok otthon AR-kormányokban. Előre is köszi!
Ferke2006-11-15 14:21:08 // 4868
durvaaaa!:)))
pedrito2006-11-15 14:01:15 // 4867

:-)
Ferke2006-11-15 13:42:18 // 4866
Pont akartam kérdezni, de gondoltam én bénázok, és már belinketed, csak nem találom. Nem akartam hülyét csinálni magamból:)))))
Face2006-11-15 13:27:40 // 4865
Na ez multkor lemaradt, a Haynes-ből a kapcsrajz magyarázó szövegei: Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ferke2006-11-15 13:07:01 // 4864
De mikor??? Csak szűnne már meg!!!:)))
granturismo2006-11-15 12:40:55 // 4863
Azért ez nem teljesen így van. Be lehet hozni minősítésre (a kinti minősítést nem fogadják el itthon újra kell minősíteni) és ha itt megkapja a minősítést akkor nincs regadó. Ha nem kapja meg akkor nem lehet üzembe helyezni csak mint alkatrészt lehet behozni. De akkor is kell nyilatkozat valami bontóstól aki átveszi tőled bontásra. Tehát önmagásben az, hogy egy autó elérte a veteránkort nem jelenti azt, hogy mint veterán behozható. ha nem éere el a 30 ésves kort de régebbi mint 96-os gyártás akkor egyáltalán nem hozható be. Egyébként ez utóbbi rendelkezés valószínűleg megszűnik.
tt (tt Alfa team)2006-11-15 11:57:02 // 4862
Kint regisztrált oldtimernek kell lennie.
pedrito2006-11-15 11:45:48 // 4861
Behozatal szempontjából mit jelent az, hogy oldtimer egy autó? Elég ha valami 30 évnél öregebb, vagy kell OT-s rendszám is?
pedrito2006-11-15 11:42:29 // 4860
Akkor meg pláne!
tt (tt Alfa team)2006-11-15 11:36:19 // 4859
Oldtimerre nincs regadó!
pedrito2006-11-15 09:12:20 // 4858
Hát ez hihetetlen! Majdnem féláron, mint itthon... Jó, persze erre még rájön a regisztrációs adó, ha rájönne, de lehet, hogy ilyen öreg autót már nem lehet behozni, vagy ha be lehet, akkor valami más jön rá, de akkor is! Egy német jóval olcsóbban juthat hozzá, mint mi felzárkózó, új EU tagok. Ha az ember nem néz körül, akkor úgy átverik, hogy nagyon. Nem mintha az a veszély fenyegetne, hogy most bármelyiket is megvenném.
Parasznya2006-11-13 19:44:08 // 4856
Köszke mindenkinek a segítséget na majd alakul valahogy
Kacorka2006-11-13 16:29:22 // 4855
Aha... Biztosan :-) 8,5-t kérnek csak az Indy-ért úgy emlékszem. És hát olaszokkal üzletelni ugye amúgy sem egyszerű. Amúgy mindkettőn olasz oldtimer vizsga van. Talán akkor nálunk is átmegy, bár veterán ügyben már semmi sem biztos.
Ferke2006-11-13 16:03:25 // 4854
Együtt 8ért odaadnák szerinted?:)
pedrito2006-11-13 15:40:20 // 4853
Ja, úgy mindjárt más, akkor sima ügy :-))).
Kacorka2006-11-13 15:28:19 // 4852
Csomagban kell venni a Maserati Indyvel és akkor olcsóbban adják :-))))) Azt is ő árulja.
pedrito2006-11-13 15:18:26 // 4851
És ahogy látszik a képeken, hibátlan állapotú. Kíváncsi lennék a motorhangra... Brutális lehet.
Ferke2006-11-13 15:11:47 // 4850
Hmm...hát végülis mégiscsak egy Montreal..:)
pedrito2006-11-13 15:08:22 // 4849
Az a káromkodás Euro akart lenni.
pedrito2006-11-13 15:07:31 // 4848
Sziasztok! Az irány ár: 6.000.000 Ft, de 24.000 €-ért is elvihető. Kinek kell? :-)
Ferke2006-11-13 14:40:41 // 4847
Na miért? Ennyire sokra tartják? Mondtak rá árat egyébként?
tt (tt Alfa team)2006-11-13 14:38:58 // 4846
Megkaptam a választ, úgy tűnik nem lesz! :((
gargapitic2006-11-13 14:29:34 // 4845
sok sikert:) részemről országomat egy montrealért:)
Face2006-11-13 13:09:53 // 4844
Ahogy igértem, a feljavított Sprint kapcsolási rajz, a Haynes könyv rajza alapján készítve. Az ottani számozások érvényesek rá, ami pluszban van rajta annak a magyarázatát ráírtam. Jó szórakozást :))): Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ferke2006-11-13 12:14:23 // 4843
Ez tt-nek tuti üzlet lenne! Én már indulnék is!:)))
Kacorka2006-11-13 11:09:27 // 4842
Komoly. Nagyon komoly. Ha egyszer tényleg öszeáll az istállód tényleg egy kis szoboszlói kegyhely lesz az alfistiknek!! :-) Még melléteszel egy autós éttermet alfás tematikával és kész szuper üzleti vállalkozás! Mondjuk ilyenekre gondolok, hogy pl. hengerfejen sütött hátszín vagy cuorepörkölt meg hasonló hülyeségek :-)
Ferke2006-11-13 10:19:26 // 4841
Nagyon jó lesz ez!:)))
tt (tt Alfa team)2006-11-13 10:13:44 // 4840
Az ígért istállóképek! A környezetet még ne nézzétek, az is alakulóban van...
Ma is csinálják a kőművesek, állanó változás alatt van a téma! :)))))
Ferke2006-11-13 09:17:41 // 4839
Ez komoly???:))) Ha ez összejön, mindenképp vendégségbe kell menjünk Hozzád! :)))
Face2006-11-12 20:16:32 // 4838
Bevallom nem mertem még szétszedni őket.. féltem h mekkora rozsdahalmot találok bent... :((, de télen most már ezt is megejtem ha lekerül garázsba..
tt (tt Alfa team)2006-11-12 20:09:09 // 4837
Én kiszedtem az ablakemelő mechanikát és megtakarítottam. Az egészet egybe újrahorganyoztattam, majd nagyon vastagon megzsírozva FBS-sel visszaragasztottam ahelyére + 3db 6-os csavar. A lefolyócsövet szintén szigetelővel ragasztva raktam vissza a helyére, így ha mégis eldugulna portól, remélem a felgyülemlő víz nyomása megoldja a problémát. Lehet, hogy van ennél jobb is, pl. ha vastagabb csövet rakunk be, de ez nagyobb átalakítás nélkül megoldásnak tűnik.
Face2006-11-12 20:08:53 // 4836
Engem érdekel :)), egy igazi kis Magyar Alfa múzeum lesz belőle egyszer. Igazi fanatikus vagy, le a kalappal! :)))
Face2006-11-12 20:04:07 // 4835
Megázásról jut eszembe, nincs valamelyikőtöknek valami jól bevett technikája/megoldása a hátsó ablakok tekerő mechanika házán lévő vízelvezető cső állandó eldugulásának megoldására? Az agyamra megy h amint kap egy nagyobb esőt a kocsi, a befolyó víz és a bent lévő por keverékéből kialakuló sarat mindig piszkálhatom meg/ki alulról a kerékíven lévő kifolyón keresztül egy hosszu bowdennel h normálisan le tudjon folyni és ne kezdejen el befelé csöpögni a kasztniba a ház nem tul jól szigetelő szivacstömítésén keresztül...
Whiteskull2006-11-12 19:46:21 // 4834
Hát szerintem mindenki szorít neked. :))) El se hinném. Nemrégiben MViking Giuliája, és most ez is. :))))
tt (tt Alfa team)2006-11-12 19:39:15 // 4833
Nem is írtam még: Komolytalannak egyáltalán nem nevezhető bartel-szolgáltatást ajánlottam a használtautón fent levő Montrealra! Sajnos még csak vissza sem hívtak, hogy érdekli-e őket, vagy sem. Holnap, ha nem felejtem el rákérdezek.
Whiteskull2006-11-12 19:39:04 // 4832
És akkor eljön a mennyeknek országa. :DDDD
tt (tt Alfa team)2006-11-12 19:36:39 // 4831
Természetesen! Bár csak annyira féltem őket, hogy ma egy kicsit megázott az ezüst, és kb. 3 órán keresztül törölgettem, szárítgattam... A feketét meg ki sem hoztam. Holnap lefotózom a garázs jelenlegi állapotát, hátha érdekel vkit! Ha azzal végre készen leszünk (amit már rohadtul várok) végre por- szél- nedvesség és napmentes tároló lesz tíz vadállatnak! Utána már csak restaurálni kell a többit, lesz hová tenni őket!
Whiteskull2006-11-12 19:29:32 // 4830
Egyszer talán egy találkozóra is elhozod. :)))
Whiteskull2006-11-12 18:23:45 // 4828
Ez nagyon szép! Elállt a lélegzetem! :)))
Bluesprint2006-11-12 15:34:31 // 4827
csudálatosan dönörűű, tegnap míg nem esett én is megfuttattam a kékséget rettenetesen élvezetesen jó
tt (tt Alfa team)2006-11-12 13:16:16 // 4825
Letakarítgattam...
Face2006-11-12 10:46:41 // 4824
Ezeknek is van holtjátéka sajnos, és az egyik be is van ragadva... 12.9-es csavar menne bele, aztán max pár évente kicserélem ha elkopik... az már oldható lesz... vagy akár megperselyezés is szóba jöhet. Itt egy kép 127_sud oldaláról A négy zsanér együtt... Ehhez hasonlóan.
kando.2006-11-12 10:30:38 // 4823
De ha ezek egyben vannak és jók, miért akarod szétfúrni a stifteket ? Olyan erős csavart nem nagyon találsz a stift helyére, mint a gyári, ha csak nem hengerfej-csavart teszel oda vagy valami olyant, mint a gyári. (ha meg keményebb annál, akkor idővel szétkoptatja a furatot a zsanérban, akkor meg azért fog lógni.. :) ).
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak