Fórum >> Típusok >> Sprint

kando.2006-04-22 12:52:50 // 2522
Esetleg szilentek, kopottak lehetnek...
Ferke2006-04-22 12:51:59 // 2521
Szasztok!Milyen futómű problémája lehet? Kihajtás, féltengelyek? Én a váltóra tippelnék még, mert a kuplungom az teljesen tropa, és maga a váltó sincs a toppon. Lehet, hogy ez az oka?
Scott2006-04-22 09:35:17 // 2520
Az első bak nem szokott tönkremenni. Az egy igen masszív, tömör gumi. Ferke ! Bitos vagy benne, hogy a bak miatt van a rázkodás ? Meg kéne nézni azt a gépet, lehet valami futómű probléma.
Gery832006-04-22 07:39:27 // 2519
Ezt én sem értem... :\
tt (tt Alfa team)2006-04-21 21:26:43 // 2518
Mi az összefüggés!???
Ferke2006-04-21 20:21:34 // 2517
Olasz csak azt mondja, hogy ha atartóbakok közűl az első lenne rossz, akkor lassításkor belazulhat a szíj, és esik az alapjárat.
Buddha2006-04-21 20:15:04 // 2516
??? A szíjak feszességei nincsenek összefüggésben az erőátvitellel! ...vagy félreértettem a dolgot! :-)
Olasz2006-04-21 19:56:51 // 2515
Mostanság elég sok a dolog :(((( Alig tudok itt lenni, akkor is csak olvasgatom vissza a cuccokat, hogy képben legyek, de reagálni nem sok időm marad :( Most is lépnem kell, bár most kellemes időtöltés miatt :ooooo
Ferke2006-04-21 19:45:25 // 2514
Szia! Téged is látni itt néha?:) Ilyen tünetem nincs, csak finom gyorsításkor rázkódik minden, de egyre duvábban. Most látom, hogy a bárdi is nyitva van holnap, asszem ott kapok cuccot.
Olasz2006-04-21 19:41:02 // 2513
Ha az elsőd van megzakkanva, akkor valószínű hogy üresben gurulva, majd fékezve nagyon leesik a fordulatod, mivel lazul a szíj.... Én ezt tapasztaltam.
Ferke2006-04-21 19:27:31 // 2512
Köszi, de már buktam, most végeztem a melóval:(
Ferke2006-04-21 19:26:57 // 2511
Na, ezt pl nem tudtam, de simán lehet, hogy ez , vagy ez is okozza ezt a rázkódást.
tt (tt Alfa team)2006-04-21 18:29:48 // 2510
Szeva! A motr jobb oldalán alul is van egy oldalirányú stabilizáló kar. Az rendben van?
Buddha2006-04-21 16:17:32 // 2509
Az Unix 19.00-ig van nyitva! Ha gyors vagy eléred!
Ferke2006-04-21 15:33:29 // 2508
Mindenképp megszivtam, 6 előtt nem tudok lelépni a mh-ről, a hegyalja meg itt lett volna 2 házzal odébb, az még belefért volna. Lehet, hogy nézek ideiglenesen valami bontottat holnap.
Face2006-04-21 15:31:42 // 2507
Unixnál van! 5 rugó körüli összegért. Impergom
Ferke2006-04-21 15:25:41 // 2506
Na, ezt buktam. Hétfőre lesz csak nekik, pedig meg akartam csinálni 7végén, pont lett volna időm rá. :(
pb_2006-04-21 14:55:10 // 2505
Ja, ez az.
Ferke2006-04-21 14:52:05 // 2504
Ez lenne az, ugye?
MOTORTARTO GUMIBAK ELSÖ ALFA 33 7276.-
Ferke2006-04-21 14:50:25 // 2503
Hát a motortartót elöl talán énis kizárnám. TEhát majdnem 100%, hogy a váltó 1. tartója?
pb_2006-04-21 14:47:37 // 2502
Akkor az 1. lesz. A Hegyaljánál lehet kapni, igaz nem olcsó asszem vmi 8k. A hátsó pedig 1,5-2k körül van.
Ferke2006-04-21 14:45:25 // 2501
Nem tudom, melyik lehet a kettő közűl, de bizonyos fordulaton, monnyuk 1500-on tartva, és onnan finoman gyorsítva, oldalirányban olyan szinten beremeg az egész kasztni, hogy majd szétesik
pb_2006-04-21 14:32:33 // 2500
Melyikre gondolsz konkrétan? A váltó 1., vagy hátsóra?
Ferke2006-04-21 14:08:07 // 2499
Nna, az első probléma üzemidő alatt, szétment valamelyik tartóbakom. Nincs véletlenül valakinek elfekvőben motor-és váltótartó bakja?
Ferke2006-04-21 13:55:20 // 2498
Na így már tiszta a dolog, köszi!
Buddha2006-04-21 13:52:54 // 2497
Hali! Gyertyából nagyon sok méret van, de az Alfa boxerekben mind 14-es menetátmérővel használják! Tehát: Menetátmérő:14mm, menethossz: 19mm, menetemelkedés: 1,25mm. A kulcsnyílás már lehet 20,5, és 18 mm-is, de ez részletkérdés.
Scott2006-04-21 13:22:40 // 2496
Szerintem az autós gyertyák menet mérete szabvány. A kétkerekű motorokhoz való gyertyák kisebb menetűek.
Ferke2006-04-21 11:26:15 // 2495
Na akkor nemkapkodok, először lemérem. Az adaptert 14-18mm-ig írja, én úgy emlékszem, hogy a régebbi vasak 18mm-esek, az újabb, vékonygyertyásak pedig 14. De lehet, hogy tévedek.
pb_2006-04-21 11:21:14 // 2494
Ez ügyben sajnos nem tudok nyilatkozni. Le kéne mérni az 1ik gyertya ármérőjét, a menetes részen.
Ferke2006-04-21 11:09:48 // 2493
Ennek, amit küldtél, a mérete jó kell, hogy legyen a sprinthez is, ugye?
Ferke2006-04-21 11:08:13 // 2492
szuper! köszi! Na ezt megveszem, aztán ha valakinek kell, legalább lesz kéznél.:)
pb_2006-04-21 10:44:08 // 2491
Pl.: Felex-drive kompressziómérő EQUUS Ahogy nézegetem neten az árakat 1 mérés min. 2k.
Ferke2006-04-21 10:33:20 // 2490
Nem mondod?Csak?:)) Ha ezt tudom! hol kapok?
pb_2006-04-21 10:31:51 // 2489
Így nem tudok helyet, nem nagyon jártam ilyen helyeken. Inkább azt mondom, hogy vegyél 1 ilyen műszert 3-5k között van. 2 mérés, és behozza az árát.
pb_2006-04-21 10:28:49 // 2488
Igénytelen kidolgozása miatt csattog-zörög a tárcsa.
Ferke2006-04-21 10:27:02 // 2487
Tééleg, pb_, a pörgős topicban nem nagyon aktívak, nem tudod, hol tudnék hétvégén gyorsan méretni egy kompressziót? Kéne tudnom, hogy mennyire ramaty a motor.
pb_2006-04-21 10:26:30 // 2486
Nem alaptalanul.) Ha hosszú távra magadnak szeretnél 1 jó autót, akkor nem javallom. Inkább a lentebb említett Valeo, Sachs, vagy Borg&Beck valamelyikét.
Ferke2006-04-21 10:25:54 // 2485
Hogyan tud gagyi lenni egy ilyen?Idő elött szétesik a szerkezet? Vagy csattog-zörög a tárcsa?
Ferke2006-04-21 10:22:42 // 2484
Most így, hogy mondtad, kicsit félek ettől a gsttől!:)
pb_2006-04-21 10:16:59 // 2483
Igen.
Ferke2006-04-21 10:13:33 // 2482
Mármint ezt a gst-t?
pb_2006-04-21 10:12:51 // 2481
De, ha kell 1 ilyen szett, akkor tudok 1et 12k-ért, asszem 1k vagy tán 2k km-et futott.
Ferke2006-04-21 10:09:25 // 2480
Fenébe!:) akkor keresem gt-tt. köszi!
pb_2006-04-21 10:08:36 // 2479
ERŐSEN felejtős!!
Ferke2006-04-21 10:06:43 // 2478
Naa, most telefonáltam, a hegyaljában a GST van, azon az áron, amit már lentebb írtam, mínusz 20-25%, tehát még olcsóbb, mint gondoltam! Kérdés, hogy milyen az a GST???
Ferke2006-04-21 10:04:37 // 2477
Ahaa, köszi! Ahogy néztem, bárdinál is ez a három van: Valeo, Borg&Beck, Sachs.
Scott2006-04-21 09:57:54 // 2476
Hívd fel gt-t. Ő kedvezményesen tud rendelni a bárditól, biztosan segít.
pb_2006-04-21 08:04:18 // 2475
Nem ritkaság, csak drága. Vagy választhatod a GST-t, Schneidert, vagy társait. Esetleg a LUK-ot kéne +nézni, hogy csinál-e 33-hoz kuplungot.
pb_2006-04-21 07:59:13 // 2474
Sajnos ennyi, kb. 3 fajta közül választhatsz: Valeo, Borg&Beck, Sachs. A Valeo a legolcsóbb a 40-45k körüli árával. A másik 2 50 fölött van.
pb_2006-04-21 07:56:28 // 2473
Tapasztalataim alapján vigyázni kell a nonames kuplungokkal. Könnyen előfordulhat, hogy a tárcsa pl. alapjáraton el kezd zörögni, aztán, ha +kérdezel, 1 szakértőt rögtön azt mondaná, hogy nyelestengely csapágy. Ez el is képzelhető, csak igazából akkor hullik majd ki hajad, amikor rendbe teszed a váltót, és még mindig csinálja.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak