Fórum >> Típusok >> Sprint

Ékszij2010-03-21 20:05:00 // 27223
Kivágom a ház alját odarögzítem a cső egyik végét hogy ne tudjon meleget szívni a másik végét meg előre hogy onnan kapja a hideg levegőt
sprint832010-03-21 20:03:58 // 27222
De, hogy vezeted oda normálisan?? Körülötte minden forró. Itt nem olyan egyszerű mint az injektorosnál ahol messze van a motortól.
pb_2010-03-21 20:00:39 // 27221
Kivágott léxűrűháznál? Vagy mire gondolsz?
Ékszij2010-03-21 19:59:15 // 27220
De ha mondjuk meg tudom oldani a csövezést akkor nem lesz akkora szívóhang nem ?
pb_2010-03-21 19:57:55 // 27219
Papírxűrő, ha + gyorsulás, akkor nem kell semmilyen.))
pb_2010-03-21 19:55:24 // 27217
Jó ötlet az, csak úgy csináld, ahogy az Lőbb írtam.
pb_2010-03-21 19:54:34 // 27216
Jó az, csak oda kell vezetni a hideg levegőt. A direktnél sem lesz jobb a helyzet, és még a motort is Lcseszi.
sprint832010-03-21 19:40:21 // 27215
Ha a K&N-re gondolsz az valami horror árban van. Nézd meg 127sud kolléga blogját, én is valami olyasmit szeretnék. Az ára is jóval barátibb.
Ékszij2010-03-21 19:37:59 // 27214
Tuning króm szűrű volt a terv de az ára miatt az is felejtős a részemről :(
sprint832010-03-21 19:08:18 // 27213
Ha normálisan haladsz mondjuk 90-100-al nem veszed észre a hatását, de ha fel van hevülve nagyon a motor vagy nyáron nagyon meleg van akkor érezni a teljesítmény csökkenést. Meg torpan is egyet.
Ékszij2010-03-21 19:04:16 // 27212
Gondolkodtam én is ezen a tuningon ha már flexelgetek de ezek szerint nem jó ötlet .
sprint832010-03-21 16:45:03 // 27211
Itt a tavasz! Nagyon nagy a pangás erre!

Megvolt a karbi állítás délelőtt. Most már jó az alapjárat is és a pici torpanás is megszűnt. Az egyik torok sántított picit, de beállítottuk szépen. Minden toroknál egyforma lett a depresszió, szépen egyformán mozdultak is. A holtjátékokon kellett még kicsit finomítani. Jó kis 2 órás meló volt az egész))
Az őszi karbi felújításnak meg lett az eredménye, eddig is tettszett a kocsi, de ilyen soha nem volt még.:))))

Viszont visszatettem a gyári légszűrőházat, nem volt jó ez a kivágott aljú. Jó volt, hogy jobb a hangja, de rengeteg meleg levegőt szívott ott. Majd egyszer hátha összejön egy korrekt direkt szűrő.
pb_2010-03-21 11:14:43 // 27210
Nagy valószínűséggel test baja lesz a hátsó ablaktörlődnek.
krecsi2010-03-21 11:08:17 // 27209
Tudnak érdekes dolgoz produkálni ezek:) Azt hiszem egy áramkörön van az óra, rádió, szivargyújtó, duda. Végig kell mérni. Nekem egy időszakban csinált olyat az óra, hogy mikor nem volt gyújtáson, akkor megállt. Aztán gondolt egyet, és azóta jó. Mostanában a hátsó ablaktörlő csinálja azt, ha felnyitom a csomitartót és lezárom, akkor nem működik, míg ezt meg ezt a folyamatot meg nem csinálom mégegyszer.Pedig jól le van zárva, már az érintkezést is néztem, de már ki is cseréltem. Kimérni nem tudom, mert nem akarok a csomitartóba bebújni:)
Atttis2010-03-20 20:58:12 // 27208
Nem merem levenni. De azért így is látom hol a hiba, ha aknából benézek alá vagy csak leveszem a kereket és bedugom a fejem. Nem szép látvány, de a nyáron talán orvoslásra kerül. Most hogy néztem az alját meg is lepődtem mennyire rendben van rosszabra emlékeztem. Akarok venni egy homokfúvót, hogy könnyebben mennyenek a dolgok.
sprint832010-03-20 17:47:22 // 27207
Ha levennéd a sárvédőt szerintem lehet dobnál egy hátast:)) Ott az egyik gyenge pont sajna.
sprint832010-03-20 17:46:32 // 27206
Valami kontakt hiba lehet, Sprintnél nem lehet tudni konkrétan:)) Át kell nézni mindent, lehet test hiba is. Az is szokott hülyeségeket eredményezni.
sprint832010-03-20 17:44:50 // 27205
Ma megvolt az idei első fürdőzés.

Lemostam a téli port, szeptember végén volt utoljára takarítva a kocsi:)) Mondjuk nem is igazán volt azóta sehol.
Kerültem is egyet, jó volt. Viszont a karbikon picit finomítani kell. Holnap délelőtt ha minden jól megy meg is lesz ez is. Próbálgattam a kormányt is, nem tűnik rossznak. Egyáltalán nem nehéz tekerni az átmérője miatt. Viszont sokkal jobb a fogás rajta mint a gyárin.
Atttis2010-03-19 14:03:16 // 27204
És lett egy új hibám. He benyomom a szivargyújtót, akkor körülötte viágít az égő és nem melegszik. Ha ráadom a lámpát lekapcsol az égő és nem melegszik. Mikor benyomom akkor az óra nem mutat, majdha kiengedem visszaáll 10:00 ra. Meg ha lámpát kapcsolok csak natúrban akkor is elalszik az óra. Mi lehet a hiba?
Atttis2010-03-19 14:00:53 // 27203
Végre tegnapelőtt visszakerült a kocsi a garázsba, aknán végignéztem alul mennyire is viselte meg a tél, és kiderült hogy csak a bal első sárvédő alatt rosszabodott kicsit a helyet, a többi nem változott.
krecsi2010-03-18 12:04:18 // 27202
Ja, ezt kihagytam:
Szóval kéne 1 db olyan rúgó is, ami a dugóban található
krecsi2010-03-18 11:59:56 // 27201
Keressek!
Belső fékeshez első féknyerget/féknyergeket. Voltaképpen nekem csak a benne lévő rúgó kellene.

Face kolléga által rajzolt 10-es alkatrész. (Így utólag engedélyt kérve tőled, hogy belinkeljem:))
Ha csak rúgó (2db) van, az is jó. De ha van vkinek felesleges, jó árban lévő komplett féknyereg, arra is vevő lennék. Csak maradt annak, aki külsősre alakította.
Amik nekem vannak pótok, azok nem biztos, hogy jobbak a mostaninál. Így inkább addig hanyagolnám a szétszedést.
Kacorka2010-03-18 09:50:53 // 27200
Én is írtam neki, de még nem jött válasz.

Én a grill díszlécre lennék vevő....
Ferke2010-03-18 08:17:33 // 27199
Hát én:) Váltottunk pár mailt, a lökösök elég gatyák, de érdekelnének, meg még 1-2 apróság, ezt megírtam, abban maradtunk, hogy kitalál rá valami árat, de még semmi....
kesa2010-03-17 23:21:37 // 27198
Valaki rákérdezett esetleg?
Nem akarom felesleges érdeklődéssel "felverni" az árát.
Ha bontásra kerül, minimum a hátsó fényvisszaverőkre vevő lennék.
krecsi2010-03-17 08:57:02 // 27197
Hígítóra már nem kell inni:))
Ékszij2010-03-16 21:57:11 // 27196
Tegnap előre lépés történt , alváz védőztem a sprintet . Jól be hígítoztam :D aztán megünnepeltük hogy 8 dobozt elfújtam és ittunk egy kis házi bort :D alig találtam haza :D
sprint832010-03-15 20:30:00 // 27195
Meg azt is írja, hogy szét van szedve, de hátha valami használható még belőle.

Az enyémen még a tavalyi por van rajta:)) Október elején mostam le utoljára.
De már aktuális lenne ez is, meg egy alapos belső takarítás, ott is tiszta por minden.
Whiteskull2010-03-15 20:16:10 // 27194
Hát csak alkatrésznek gondoltam. :))))
krecsi2010-03-15 20:14:02 // 27193
Kicsit erősen kell nézni, hogy vki lásson benne fantáziád:) De semmi se lehetetlen. De sajnos már nagyon nagy meló kell ezekhez:( Az enyémnek is betett a tél rendesen. De én napi szinten használtam. Múltkor alánéztem és tiszta rozsda volt minden. Az utcánkban az olvadás után nagy vízben kellett átgázolni, aztán ez simán rászáradt. Letakarítottam és szerencsére még nem az anyag rozsdásodott. Múltkor leszedtem a kereket és még a fékbetét, porvédő gumi szélén is só volt. Szóval akinek fel van újítva, csak szigorúan jó időben kihozni!
Whiteskull2010-03-15 20:12:06 // 27192
Néztem. :)))
sprint832010-03-15 19:51:39 // 27191
Van egy eladó krómos Sprint az adok-veszekben!
pb_2010-03-15 19:45:45 // 27190
Dehogy.D
pb_2010-03-15 19:44:33 // 27189
Mondom én, hogy hozzáértő kell ide.DDD
pb_2010-03-15 19:42:59 // 27188
Csak annyit mondok, hozzáértőre kell bízni.DDD
sprint832010-03-15 19:42:01 // 27187
Háát majdnem, de beindítani nem volt kedvem így kitoltam a garázsból és úgy cseréltem ki:)))

Az nem olyan nagy meló, én se cseréltem csak megpucoltam és visszatettem, jónak tűnt. 2 hónapig bírta:))) Én se sok olyan alkatrészt tudok mondani ami nem volt cserélve, vagy legalább felújítva.
Sokáig a váltó olaj folyással küzdöttem, de most már úgy néz ki patent, teljesen olaj mentes a váltó kívül.
pb_2010-03-15 19:41:35 // 27186
A fényeinek beszereléséhez, tudok ajánlani 1 jó szakMbert.DDDD
Whiteskull2010-03-15 19:37:10 // 27185
Húú! Trélert kellett hívnod? :)))))))))

Hehe, itt viccelek, de nekem az egyetlen alkatrész szállt el a kuplungban, amit nem cseréltünk. A főhenger. :)))))))))))

Ha lesz kedvem, meg jó idő ki is cserélem. :)))))))))
sprint832010-03-15 19:35:50 // 27184
Most adódott egy komoly hiba:)) Volt mit csinálni rajta, kiégett az egyik tolató lámpa izzója:))
Whiteskull2010-03-15 19:33:19 // 27183
Így ahogy mondod. :)))))))))))
sprint832010-03-15 19:32:40 // 27182
Túl sok a hiba forrás bennük, nekem elég bőven egyenlőre a 8V:)) Vadulásra ott a V6:)))
Whiteskull2010-03-15 19:32:19 // 27181
Nem bonyolult gépek, így nemigen lesz baj vele. :)))))
sprint832010-03-15 19:31:22 // 27180
Most már én is erősen gondolkoztam rajta, ha tényleg jön a jó idő elő kellene venni a Sprintet mondjuk 1 hétig bejárni melóba vele. Kíváncsi vagyok milyen hiba jön elő rajta, ősz óta nem igazán ment.
Whiteskull2010-03-15 19:22:09 // 27179
Hát ha eljön a tavasz, akkor mindenképp a sprinttel akarok járni. :))))))))))))

A 33-ast inkább a mami használja, utána meg meg neki a Giulietta, vagy valami másik alfa. :)))
Whiteskull2010-03-15 19:20:03 // 27178
Teljesen felesleges. A 8 szelepes motorok minőségét sose érik el. :))))))))))

Egy gyertyacseréről meg ne is beszéljünk. :))))))
sprint832010-03-15 19:19:52 // 27177
Minden napos lesz a Sprint? Arra nem a 33 vagy a Giulietta van?
sprint832010-03-15 19:18:38 // 27176
De ez nem mostanában lesz, ahogy elnézem, hogy mit össze kínlódik mindenki a 16V-kel. Nem sok normális fel lelhető darab van.
Whiteskull2010-03-15 19:18:37 // 27175
Semmi . Sajnálom a mindennapokban használni. Fel lett újítva teljesen a motor, most már be is lett járatva a kb. 20000 km alatt. Megy a sufniba. :))))))))))))

A mindennapokra meg beleteszek valami belepisilős motort, amit nem kell sajnálni. :)))))
pb_2010-03-15 19:14:41 // 27174
Én is ezt mondanám.DD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak