Fórum >> Típusok >> Sprint

pb_2010-02-22 00:08:52 // 27023
Nem rossz. Hol ezeket beszerezni?
127_sud2010-02-21 22:22:14 // 27022
Én Serratub-ot fogok tenni az Alfasud-ba. Nyitható is és elég jól néz ki. Már van is egy csomó bilincsem méret alapján összekészítve az autóhoz :)
pb_2010-02-21 21:56:13 // 27021
Naja.)) Néhány célszerszám gyártásában én is benne voltam már.)) Mondjuk nálam csak 1 ilyen van, még anno leszedtem, aztán visszatenni már nem tudtam. Mondjuk nem is nagyon Rőlködtem vele, mert kéznél volt valami awab féle.)) Köszi a linket!
Viszont azon gondolkodtam nem rég, hogy milyen bilincsekre kéne cserélni a +lévőket. Valami olyasmi kéne a mint a gyári, ami 6lap fejű, ill nutos is. Sajnos néhány bilincs már Lég viharvert.(
127_sud2010-02-21 21:42:45 // 27020
Nem ismerem pontosan a V6-os motor, de lehet nehezen is fér el a csavarozós bilincs feje. Én már sokat használtam a fogót a 156 SW-n is, de a Panda-n is sok ilyen bilincs van. Fasza olcsó volt a fogó, de akkor pont volt pénzem és nem akartam gányolni. Szép gyárinak néz ki most is a motortér bármit szedtem szét. És persze nem négyféle bilinccsel van megoldva minden.
Amúgy meg nem is drága egy ilyen gumicső, nem érdemes vele gányolni.
Holnap teszek fel rendes képet is a fogóról.
127_sud2010-02-21 21:34:31 // 27019
Célszerszám nélkül sokszor csak a szopás van. Én is gyártattam már pár célszerszámot az Alfasud-hoz (féltengely szimering cseréhez pl.).
Elvileg lehet kapni gyáriban is, és a Norma Cobra fantázianevű is ilyen:
http://www.norma.net.au/norma-cobra.html
pb_2010-02-21 21:23:05 // 27018
Célszerszámmal könnyű.))) 1ébként lehet ilyen roppantós bilincseket kapni?

Mi a tököm ez? Szerencsétlen.)
pb_2010-02-21 21:20:45 // 27017
Természetesen.DDD
sprint832010-02-21 21:20:21 // 27016
Az egész motortér elég gáz. Ráadásul gondolom így nem is tud mozogni rendesen a szívósor, mert azért lenne harmonikás a gyári gumiátvezető. Látszik is gáz gázadásnál, hogy kitágulnak.
Majd tegyél már fel képet erről a fogóról légyszi, kíváncsi vagyok rá.
127_sud2010-02-21 21:13:15 // 27015
Én sem szerettem azokat a bilincseket amíg nem vettem fogót. Most már azt mondom nagyon jók. Mindegyik rozsdamentes nem gagyi horganyzott, és a különböző átmérőket külön színekkel jelölik. Majd csinálok képet a fogóról. Nagyon könnyen lehet leszedni és feltenni ezeket a bilincseket. és persze nem lehet túlhúzni. Egy elrettentő példa, hogyan lehet gányolni:

Milyen csöveket tettek erre a szerencsétlen autóra? Borzalom...
127_sud2010-02-21 21:07:27 // 27014
Gondolom az olajcsövek csatlakozásait keresed/hiányolod. Ez régi klasszikus 8V :)
sprint832010-02-21 20:30:17 // 27013
Nem azok vannak már rajta, ha azokra a roppantósokra gondolsz. Ezen vegyesen vannak fele awab fele meg olyan szalagos tekerős fajta. De csak volt mert awabot tettem mindenhová. Én nem nagyon szeretem se a tekerőset se a roppantósat. Nekem mindig csak bajom volt azokkal. Mondjuk a roppantósba az jó h nem lehet vele túlhúzni, az ilyen gumik meg kényesek erre mert kinyúlik.
pb_2010-02-21 20:09:49 // 27012
Hogy rühellem azokat a bilincseket.) A fogóról viszont tehetnél fel képeket.
pb_2010-02-21 20:08:48 // 27011
Szépek a cuccok, de az olajteknőről, mintha hiányoznának valamik.D
pb_2010-02-21 20:07:54 // 27010
Így könnyű.)))
pb_2010-02-21 20:06:23 // 27009
Az biztos. Van 1 ismerősöm. 1 amerikai verdát csinált + OTsra, asszem 2 fölött állt +. Úgyhogy nagyon lakatolgatni nem is kellett, az is igaz, hogy az utolsó csavarig szét lett borítva.)
127_sud2010-02-21 19:25:12 // 27008
Most ezeknél csináltatom a cuccokat, meg vagyok velük elégedve. Meg nincs is messze nekem. A Fiat-omhoz a féktárcsát és fékdobot is horganyoztattam, persze ezüstre. Tök jó lett és nem lesz rozsdás.
Ferke2010-02-21 19:16:45 // 27007
Ez lett a befutó végül a 4-ből? Szóval Ők jók?:)
Ferke2010-02-21 19:14:46 // 27006
Köszi! gondolom a yetro.hu-n fent lesz majd?!:)
sprint832010-02-21 18:48:57 // 27005
A krómozást szeretném én is.
127_sud2010-02-21 18:37:55 // 27004
A szívócsöveket én biztosan krómoztatnám, talán gyárilag is úgy voltak. Persze vannak más jópofa felületkezelések is:
http://vargaspecial.hu/termek.html
Megvannak a gyári bilincseid amik egy bizonyos méretre valók, és spéci fogóval lehet levenni? Én vettem megfelelő fogót, frankó olcsó volt.
127_sud2010-02-21 18:16:21 // 27003
A legtöbb helyen 100-180Ft 1kg csavar horganyozása. A nagyobb lemezfelületeket inkább megsaccolják külön, de van amikor csak az össz. kg alapján kell fizetni.
sprint832010-02-21 18:15:49 // 27002
Most azon agyalok, hogy a 155 szívó csöveivel mit lehetne kezdeni. Krómozni, vagy nikkelezni kellene szerintem. Csak nem tudom ki vállal ilyet.
sprint832010-02-21 18:12:58 // 27001
Tényleg nagyon szépek. Nekem mondjuk azért volt ennyi az ára mert apám is odahordja a céges cuccokat hozzájuk és azért nem kértek semmit.
127_sud2010-02-21 18:03:29 // 27000
Ügyes vagy/voltál :) Nekem is voltak jó húzásaim, pl. amikor kaptam egy zsír új komplett homlokfalat az Alfasud-hoz. Csak kapcsolatok révén, pedig mint tudjuk ez egy igencsak ritka dolog.
Amúgy nagyon kevés helyen tudnak jól öntvényt is horganyozni. Én a féknyergekkel szívtam sokat mire meglett a megfelelő hely:

És persze volt olyan ami olcsó volt de magától kezd leválni. Vagy tök matt lett pedig jó volt a felület.
sprint832010-02-21 17:53:13 // 26999
...kávéba... (idióta laptop billentyűzet.)
sprint832010-02-21 17:51:33 // 26998
Nekem eddig 2 kg kávába került a horganyzás:)) Pedig vittem jó pár cuccot, le vannak pl. azok is amik kellettek volna az injektoros motorhoz.
127_sud2010-02-21 17:48:11 // 26997
Ha jól emlékszem májust mondtak, és átmegy majd a mezőny Ausztriába is. Tényleg jó buli szokott lenni...
127_sud2010-02-21 17:47:08 // 26996
Iszonyat pénzt bele lehet nyomni egy autóba, kérdés kinek mennyi van és mennyit szán rá. Ha valaki már csinált legalább egyszer ilyesmit utána már tisztában van az összegekkel. Én már csak a horganyzásra költöttem vagy 50 ezret (igaz 2 autóhoz való cuccokkal) és még nem vittem el mindent. És vagy 4 helyet kipróbáltam mire meglett a megfelelő "szakember". Azért szép dolog egy autót felújítani (restaurálni) rendesen.
Ferke2010-02-21 17:24:09 // 26995
Mikor lesz idén a yetro?
pb_2010-02-21 11:43:52 // 26994
Naja, aki valamennyire is képben van, annak vannak sejtései, a munka nagyságáról, időről, energiáról, pénzről, stbről.
pb_2010-02-21 11:41:35 // 26993
Jah bocs.)))
pb_2010-02-21 11:40:45 // 26992
Az a lényeg.D
127_sud2010-02-21 10:42:58 // 26991
Köszi. Ha már ilyen régóta csinálom (illetve húzom az időt) akkor legalább legyen a lehető legjobb.
Lehet meglesznek az új BOGE gátlók (mind a 4db), majd jelentkezem.
Az idei Yetro-ra is mindenképpen szeretnék menni, már kinéztem kölcsönautót is.
Kacorka2010-02-20 22:49:25 // 26990
baba lesz :-)
127_sud2010-02-20 22:05:54 // 26989
Sajnos még sehogy. Most fejeztem be mindent amit szerettem volna én megcsinálni a fényezés előtt. Az idei Yetro-ra is úgy tűnik kölcsönautóval megyek mint mindkét legutóbbira. Bár most már szeretnék nem egyedül indulni, remélem most tud jönni a feleségem navigátorként :) Persze sok minden változhat még de nem hiszem, hogy kész leszek. Elkezdtem blogot írni a gépről, így jobban követhető és talán kedvet is kapok a gyorsabb szereléshez.
Kacorka2010-02-20 21:28:00 // 26988
Szia Laci, Jut eszembe, hogy áll a sud? :-)

Remélem yetro-ra már azzal jössz!!
127_sud2010-02-20 21:05:29 // 26987
Amúgy ha valaki kicsit is képben van akkor egyértelmű nem lehet 500 ezer alatt megúszni egy valamire való felújítást (még ha maga is csinálja az ember). Utolsó csavarig felújítás pedig 1-2 milka között van (vagy még több). Egy elfogadható fényezés olcsón is 2-300 ezer és nem mondtam sokat. Persze nem is beszéltünk lakatolásról meg egyéb dolgokról. Emberek néha olyan hülyeségeket írnak, hogy nem lehet felfogni egyszerűen. Van aki úgy hirdeti a régi autóját, hogy OT vizsgára vihető állapotban van. Közben meg egy-két fényképről is látszik vagy 10 minősítést kizáró ok. Persze vihető OT vizsgára de már a kapuban is hazaküldik. Amúgy meg hogy lehet valaki olyan suta, hogy nem bír elforgatni egy képet...
Kérünk képeket a többi roncsról :)
Ékszij2010-02-20 20:18:28 // 26986
Látnád a többi roncsot amit kaukázusi medveölőkkel őriztet nehogy ellopják :D
Majd ha arra járok csinálok képeket :D
Ékszij2010-02-20 20:15:18 // 26985
Azért mert nem lehet közelebbi képet csinálni róla :)
Ékszij2010-02-20 20:13:43 // 26984
Vagy ha koppan lehet fújkálni össze-vissza :)
Atttis2010-02-20 19:09:24 // 26983
Nekem 700 ért odaadta volna de elkergettem, mert egyfolytábvan ellentmondásokba ütközött, meg mert nem volt eredeti, meg mert nem volt lóvé sem annyi.
Atttis2010-02-20 19:08:18 // 26982
Most hogy jól meglett küldve az enyém, jelzem még mindig nem tökéletes, a váltó megsem szólalt pedig állat módban használtam azt is. fel és leváltásnál sem volt gond.
sprint832010-02-20 18:24:22 // 26981
De nyáron tökéletes az a lényeg:D
pb_2010-02-20 18:12:41 // 26980
A 80W-90es olajjal ilyen. Ill a szinronok sincsenek már a topon.
sprint832010-02-20 18:08:06 // 26979
Ja, megviccelt amúgy a Sprint a múltkor azt el is felejtettem megírni. Volt egyszer mikor olyan szárazabb idő volt és kerültem egyet. Olyan -10 fok volt. Beindítottam kicsit melegítettem, a váltó olaj mint a kő. Kiálltam, elindultam vele 1-2-3 kicsit mentem 3ban és egyszer csak kidobta a 3at. Ilyet nem csinált soha még. Gondolom az olaj miatt lehetett, ahogy melegedett utána semmi gond nem volt vele. GL 4es az olaj egyébként.
pb_2010-02-20 18:00:47 // 26978
Azon is jót röhögtem,)))
sprint832010-02-20 17:59:32 // 26977
Az volt az, meg szinte mindenhol ahol nem érte az alvázvédő vagy az a takony amivel minden le volt fújva:))
pb_2010-02-20 17:57:10 // 26976
Ja, és szépen látszott a rozsda a fenéklemezen.D
sprint832010-02-20 17:52:56 // 26975
Amit nyáron hirdetettek piros Sprintet aszem olyan 900 körül azzal nem tudom mi lett, gyorsan eltűnt utána. Volt egy kép ott is az aljáról ahol le volt fújva rücsivel a futómű is:))
sprint832010-02-20 17:51:09 // 26974
Szerintem ez úgy ahogy van felejtős. Elég gázul nézki, olyan igénytelen benyomást kelt:))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak