Fórum >> Típusok >> Sprint

Ferke2008-04-19 17:17:27 // 19023
Naja. Lábraállt a vas!:))))
A futómű még nem tökéletes, azt a fél centi, ami benne maradt, érezhető, kanyarban csikorgatja a gumit (bár a gumi se tiptopp).
Viszont a hátsó híd is kapott sajna, az is cserés.:(
pb_2008-04-19 12:36:41 // 19022
Akad itt-ott Lfekvőben.))
pb_2008-04-19 12:35:45 // 19021
Ha tuttisra szeretnéd +csinálni, akkor ki kell cserélni a bilincset, és a csövet is, ezenkívül + kell tisztítani a csonkot is. Vagy 1 1xűbb +oldás, +tisztítod a csonkot, és szigszalagot teszel a csőre, majd arra a bilincset.
Ferke2008-04-19 11:45:26 // 19020
Szerencsére eddig volt minden, ami kellett.:)
Nelly2008-04-18 20:40:40 // 19019
Darabra is sok, hát még Ft-ban...
krecsi2008-04-18 20:19:23 // 19018
1-2 honapja leszedtem a hengerfejemet. Összerakás után feltöltöttem a rendszert vizzel. A termosztát és a jobb oldali henger közötti rövid vizcsönél folyt a viz. Jobban megtéptem a billincset és néhány perc mulva abbahagyta. Ma töltöttem a kiegyenlitőbe vizet, mert szivárog a fütésnél. Haza értem a munkahelyemről (7 km), hallom hogy sistereg a kipufogo. motorháztető fel, hát megint folyik a viz a rövid csönél. Mire leszedtem a légszüröt abba hagyta. Félig van a tartály, igy ne folyik. Azota mentem 50 km-t és semmi gond. Na most akkor mi van???
pb_2008-04-18 18:52:10 // 19017
Zsír.)((((
Ferke2008-04-18 17:14:44 // 19016
Íme a listám a leamortizált alaktrészekről:)
- 1db lengőkar
- 1db hossztartó
- 2db lengéscsillapító
- 1db kormányösszekötő
- 1db féltengely kpl.
- 1db kerékagy
- 2db féktárcsa
Ferke2008-04-17 06:18:31 // 19015
Rendicsek. Még nekem is csak holnap dől el.
kesa2008-04-17 00:47:25 // 19014
Mennék én is szívesen, de most hétvége nem jó, melózom megint :P.
Jövő héten vevői audit, és sok mindent meg kell még csinálni addig.
Ha van valami értékelhető, akkor a korábban megbeszéltek szerint érdekelnek a cuccok.
pb_2008-04-17 00:29:44 // 19013
Célszerű levenni, mire felszenveded a szimmeringet, leszidod s csillagot is az égről.)
Ferke2008-04-17 00:20:26 // 19012
Nem:(( Lehet, hogy most hétvégén nekiveselkedem a dolognak és átmegyek.
Ferke2008-04-17 00:19:24 // 19011
Pl hidegen enyhe vagy erősebb kékes füst. Nem kell levenni a hfejeket, csak a dugót állítsd a felső holtpontra ott, ahol dolgozol, így nem esik be a szelep.:)
Bár én lehet, hogy levenném, mert jó nagy xopás meló behajolva csinálni ezt.
kesa2008-04-16 23:56:49 // 19010
Szelepszár-szimmering cseréhez le kell / érdemes levenni a hengerfejeket?
Pontosan mi utal szellepszim hibára?
kesa2008-04-16 23:51:22 // 19009
a remény hal meg utoljára... :)))

te sem hívtad az érdi faszit?
Ferke2008-04-16 23:37:34 // 19008
Ez egy igen naív kérdés volt!:)))
kesa2008-04-16 23:12:36 // 19007
Krómos Sprinthez van cuccod?
Ferke2008-04-16 21:36:31 // 19006
Hoppá, találtam 2db első indexet. Már annyi vacak van, hogy nem találom köztük, ami kéne. Már csak a vasat kéne autóvá varázsolni, amire az indexeket felraknám.:))
Ferke2008-04-16 10:27:13 // 19005
Kössz!:)
pb_2008-04-16 10:07:19 // 19004
195/50 a váltóméret.
Ferke2008-04-16 10:00:14 // 19003
Tudja vki, hogy 15 collos felnire milyen gumi való, Sprint alá?
Karyka2008-04-16 09:18:50 // 19002
szevasztok ! sprint cuccok olcsón elvihetők !! igaz már írtam 1 X de nem nagyon reagáltatok , szonálás lessz úgyhogy ha kell valakinek valami akkor írjon , mert
sajnálom a cuccokat de nincs hol tároljam!!!! Na salute a tutti ................
Ferke2008-04-15 15:46:40 // 19001
Arra gondoltam én is, igen.:)
pb_2008-04-15 15:37:36 // 19000
pb_2008-04-15 15:36:26 // 18999
pb_2008-04-15 15:27:29 // 18998
Mind1ikre.)
pb_2008-04-15 15:27:01 // 18997
Én eddig csak úgy próbáltam + kivenni, mikor kint volt a motor. A visszatétel Lég szenvedős. A műanyag fedelet le kell venni, csak úgy jön ki.)
Ferke2008-04-15 15:15:43 // 18996
Melyikre gondolsz? Ami a kormányműhöz fogja a rudakat (2db), vagy ami a tűzfalhoz fogja a kormányművet (2x2db)?
Ferke2008-04-15 15:14:26 // 18995
A 16v-nél biztos durvább, nekem elsőre csak annyi volt a gáz, hogy az oldalsó műanyag xarral együtt akartam kivenni, és letelt kicsi idő, mire rájöttem,h ogy így nem fog kijönni, csak ha lehúzom azt a hosszú dugót:)
pb_2008-04-15 15:12:37 // 18994
Akkor ügyes vagy, de sztem Lég kemény kivenni a kormányművet beszerelt motornál.)
pb_2008-04-15 15:10:20 // 18993
A kormányműnél lévő csavarhoz nem 1xű hozzáférni, főleg lehúzni mondjuk nyomatékra.)
Ferke2008-04-15 15:06:38 // 18992
Nem fárasztom magam a biztosítóval, szerintem többe kerülne a rohangászás, mint amennyit a konyhára hozna. Már neki is álltam visszaállítani az eredeti állapotot...:)
Ferke2008-04-15 15:05:35 // 18991
Ez nagyon jóóó!!:))
Ferke2008-04-15 15:01:04 // 18990
Mondom, próbáld ki a karbikat, egy próbát megér, nem tart semeddig feldobni. Szombaton megyek délelőtt gödöllőre, átviszem őket, ha akkor Neked jó!
Nelly2008-04-15 14:59:45 // 18989
Királyság!!! Nem mindennapi! Nagyon gratula!
Nelly2008-04-15 14:56:57 // 18988
Azt hiszem megint elkiabáltam a dolgokat. Megint rángat!! Még mindig. (Kollégám mondta, hogy ez azért lehet, mert hirtelen engedem fel a kuplungot :):):):):):):) Az "ótó"-t meg elviszem egy pár napos wellnessre a legközelebbi szervízbe.
Nelly2008-04-15 14:52:48 // 18987
Biztosító?
Ferke2008-04-15 14:33:50 // 18986
Ja, ez nem a kormányösszekötő rúd volt, hanem a rúd+kormánymű mindenestül.
Ferke2008-04-15 14:22:55 // 18985
És az miért nem egyszerű??? Legutóbb 1 óra volt a ki-és beszerelés
pb_2008-04-15 13:13:56 // 18984
A nyomtávrúdra.)) Kormányösszekötő rúd, vagy nyomtávrúd, bárhogy nevezhetjük.)
Ferke2008-04-15 12:47:27 // 18983
Most Te mire gondolsz? A kormányösszekötőre? A Te olvasatodban melyik a nyomtávrúd???:)
pb_2008-04-15 11:30:41 // 18982
A nyomtávrúd cseréje nem lesz 1xű.)
Ferke2008-04-15 11:26:51 // 18981
Na ja. De majd a héten rendeződik a kerékszög.:)
Scott2008-04-14 16:01:37 // 18980
Aztaqva ! De csámpás lett szegény :PP
pb_2008-04-14 15:58:14 // 18979
Köszi!
krecsi2008-04-14 15:40:03 // 18978
Az én 83-as sprintemben (svájci kivitel) villás van, a 84-esben korongos. Tehát valoban akörül lehetett a váltás.
Ferke2008-04-14 14:40:58 // 18977
Ez igaz.:)
pb_2008-04-14 14:23:34 // 18976
Nem butább az, ez már 1 1/2 +oldás a htőkés rendszer felé. Csak avval nem számoltak, hogy lesznek olyan marhák, mint mi, akik a gyártás után 2x évvel is azon agyalnak, hogy csináljanak majdnem gyári korongos hfejeket.))
Ferke2008-04-14 14:01:29 // 18975
Lehet, de akkor meg érdekes, hogy visszaálltak egy butább megoldásra, mint a korongos?
pb_2008-04-14 12:42:40 // 18974
Én úgy tippelem, hogy 84-85 körül lehetett a váltás. Sztem a korai Sprintekben, 33amban villás volt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak