Mondtam, hogy fel lehetett emelni. Azt nem, hogy le is lehet engedni. :DDDDDDD
Egy fadarabot faragtam bele. :)))))
Whiteskull2010-01-04 21:55:16 // 26423
kesa2010-01-04 21:51:50 // 26422
Ja :D.
És neked volt normális állapotú, amit be tudtál rakni, vagy úgy kellett egyet összepakolni a hulladékokból?
És neked volt normális állapotú, amit be tudtál rakni, vagy úgy kellett egyet összepakolni a hulladékokból?
Whiteskull2010-01-04 21:47:51 // 26421
Nem volt benne. :D
kesa2010-01-04 21:46:20 // 26420
Miért, mi volt a baja?
Whiteskull2010-01-04 21:42:31 // 26418
Ja, és megcsináltam a hátsó ablakemelőt is. :)))))))
Most fel lehetett emelni. :))))))
Most fel lehetett emelni. :))))))
Whiteskull2010-01-04 21:39:15 // 26417
Ja.
Csinálok majd fényképeket róla. Egész tetszetős lett. :)))
Csinálok majd fényképeket róla. Egész tetszetős lett. :)))
kesa2010-01-04 21:38:10 // 26416
A csavarhelyeket már ismerem.
5-ért, csavarokkal együtt?
5-ért, csavarokkal együtt?
Whiteskull2010-01-04 21:36:05 // 26415
Bár valami takaró fedelet kell rá kreálni, mert így azért elég csupasz. :))))
Whiteskull2010-01-04 21:26:12 // 26414
Szerintem egy 5-ösért beszerezhető. :)))))))))))))))))
Ha kell, küldök. :)))
A csavarhelyek bent vannak, csak a műanyag dugókat kellett kihúzni. :)))))))))))
Ha kell, küldök. :)))
A csavarhelyek bent vannak, csak a műanyag dugókat kellett kihúzni. :)))))))))))
kesa2010-01-04 21:23:48 // 26413
Besza, befo... :D
Akkor ezennel a hátsó öv kérdése megoldva. Mennyibe fáj egy pár? Vagy tesód kocsijából kunyeráltad el?
Akkor ezennel a hátsó öv kérdése megoldva. Mennyibe fáj egy pár? Vagy tesód kocsijából kunyeráltad el?
Whiteskull2010-01-04 21:21:45 // 26412
Igen.
Egy kis pöcköt kellett csak kicsit lereszelni, at mehetett is a helyére. :))))
Egy kis pöcköt kellett csak kicsit lereszelni, at mehetett is a helyére. :))))
kesa2010-01-04 21:20:33 // 26411
156 hátsó öveket?
Whiteskull2010-01-04 18:12:28 // 26408
Ma sikerült hátra bekendácsolnom két biztonsági övet.
Mondjuk nem volt nehéz, mert a 156-osé egy az egyben belement, csak csavarozni kellett. :)))))))))))
Most már működik, csak valami szépészeti beavatkozást kell még eszközölni rajta. :))))))))))
Mondjuk nem volt nehéz, mert a 156-osé egy az egyben belement, csak csavarozni kellett. :)))))))))))
Most már működik, csak valami szépészeti beavatkozást kell még eszközölni rajta. :))))))))))
Whiteskull2010-01-04 18:10:09 // 26407
Most már csínján bánok az ilyen dolgokkal. :)))))
kando.2010-01-04 16:52:21 // 26406
Ljön az az idő is :P :DD
Atttis2010-01-04 16:09:53 // 26405
Én pont az említett dolgok miatt nem szabadultam meg tőle még.
Atttis2010-01-04 16:09:32 // 26404
Letörtem a bal tükröt is áááááááá :(((((
Ferke2010-01-04 15:55:53 // 26403
Na, hallom, Te meg már pletyizel! dot4 meg ilyenek! De rólad is hallottam ám csúnyákat, úgyhogy nemágusozzittnekem!:))))))))
pb_2010-01-04 09:25:43 // 26402
Nem mindenkit hívnak Mágusnak.DDDD
Ferke2010-01-04 09:21:36 // 26401
Még jó, hogy nagy ijedtedben nem generáloztad meg a motort!:))))))))))))))))))))))))
kesa2010-01-03 23:14:02 // 26400
Én adok érte 50e-t.
:)
:)
Whiteskull2010-01-03 22:22:13 // 26398
Ma előszedtem. :))))))
A múlt héten megijesztett egy kicsit. Na jó, az aksi sem volt a helyzet magaslatán, de a lényeg, hogy néhány hónap pihi után csak nyektetett az önindító, és már a hangján is hallani lehetett, hogy nem fog beindulni. :)))
Ezért aztán rendesen rákészültem ma, és először kitakarítottam a garázst, majd nekiálltam szétszedni a gyújtás rendszert, és megpucoltam minden érintkezést benne. A gyertyák is megtették a magukét, ezért 18000 km után cseréltem őket. Az új gyertyákkal és a feltöltött aksival, aztán már nem volt gond az indulás. Gondolom az is sokat segített, hogy az elektronikus gyújtómodul szinte szénfekete érintkezőit megpucoltam. :)))))
Ha nem lett volna családi kötelesség közben, akkor még mindig kint cirkálnék a kis pirossal. :)))))
A múlt héten megijesztett egy kicsit. Na jó, az aksi sem volt a helyzet magaslatán, de a lényeg, hogy néhány hónap pihi után csak nyektetett az önindító, és már a hangján is hallani lehetett, hogy nem fog beindulni. :)))
Ezért aztán rendesen rákészültem ma, és először kitakarítottam a garázst, majd nekiálltam szétszedni a gyújtás rendszert, és megpucoltam minden érintkezést benne. A gyertyák is megtették a magukét, ezért 18000 km után cseréltem őket. Az új gyertyákkal és a feltöltött aksival, aztán már nem volt gond az indulás. Gondolom az is sokat segített, hogy az elektronikus gyújtómodul szinte szénfekete érintkezőit megpucoltam. :)))))
Ha nem lett volna családi kötelesség közben, akkor még mindig kint cirkálnék a kis pirossal. :)))))
pb_2010-01-03 17:54:00 // 26397
Mit nem hoznál L szívesen?))
pb_2010-01-03 17:53:12 // 26396
Add L, leglább +szabadulsz az ilyenektől, mint karbi állítgatás, szelephézag állítás, és tsai.
kando.2010-01-03 17:20:45 // 26395
Persze attól még én is elhoznám szívesen.. :P :DDD
kando.2010-01-03 17:20:21 // 26394
Ej, ej, ennyire nem kéne még feladni..
Max időlegesen kivonod a forgalomból, addig nem kell rá sokat fizetni biztosításilag, de legalább megvan és tudsz dolgozni rajta.
Nem hinném, hogy ha nem járóképes az autó, nem tudnál meglenni nélküle egy ideig.. meg ez nem is az a naponta melóba/suliba járó típus (már..)
Max időlegesen kivonod a forgalomból, addig nem kell rá sokat fizetni biztosításilag, de legalább megvan és tudsz dolgozni rajta.
Nem hinném, hogy ha nem járóképes az autó, nem tudnál meglenni nélküle egy ideig.. meg ez nem is az a naponta melóba/suliba járó típus (már..)
sprint832010-01-03 17:11:37 // 26393
Háát meggondolom még:D A V6 legalább annyira álom mint a Sprint.
krecsi2010-01-03 17:09:36 // 26392
Ha egy v6 az álmod, akkor szerintem csinálj neki helyett és ajándékozd el a sprintet!:)
Mondjuk nekem:))
Mondjuk nekem:))
Ékszij2010-01-03 16:58:04 // 26391
Ha eladod alfád lehet másik ... de sprinted ?
sprint832010-01-03 16:57:33 // 26390
Szerintem amennyiért vettet annyiért nem hiszem, hogy eltudnád adni. Ha abból indulok ki, hogy milyen hibákat írtál le eddig... Meg Garga se kevés ideig árulta, nem akarlak bántani, de szerintem drágán vetted. Ha megtartod akkor készülj fel arra, hogy elég sok lóvé rámegy (feltéve ha nem csak szinten tartani akarod, hanem komolyan belemerülni). Saját tapasztalatból mondom, amennyit én ráköltöttem most tudnék venni mondjuk egy 2002 körüli elég jól felszerelt 156-ot... És még most sem értem korántsem a terveim végére. Meg az sem elhanyagolható, hogy a 0-ról indultam vele.
De most parkoló pályán van szó szerint, a V6 dolog élvez elsőbbséget jelenleg:))
De most parkoló pályán van szó szerint, a V6 dolog élvez elsőbbséget jelenleg:))
krecsi2010-01-03 16:51:03 // 26389
Ez így van. De ha egyszer gatyába rázod, utána nincs vele gond. Sokkal kevesebb a meghibásodása, mint egy tőle sokkal fiatalabb autónak. A költségek leginkább onnan adódnak, hogy már fanatikusak vagyunk:)
Lali752010-01-03 16:41:52 // 26388
Ha eladod,meg fogod bánni!
Ha nem adod el,ráköltheted 3 autó árát.
Ha kivonod forgalomból,lesz egy Sprinted,amit nézegethetsz!
Vagy használod,és élvezed,hogy van egy koros alfád,amiről offosok nem is tudják,mi az!
Az,hogy mennyit ér?Fanatikusnak felbecsülhetetlen,offosnak értéktelen.....
Szerintem használd!!!!!(Hidd el,én szívesen járnék egy Sprint-tel!)
:-D
Ha nem adod el,ráköltheted 3 autó árát.
Ha kivonod forgalomból,lesz egy Sprinted,amit nézegethetsz!
Vagy használod,és élvezed,hogy van egy koros alfád,amiről offosok nem is tudják,mi az!
Az,hogy mennyit ér?Fanatikusnak felbecsülhetetlen,offosnak értéktelen.....
Szerintem használd!!!!!(Hidd el,én szívesen járnék egy Sprint-tel!)
:-D
krecsi2010-01-03 16:32:55 // 26387
nekem van egy olyan állítom, de most nem rémlik, hogy mennyire is lehet ezt szétszedni. Az biztos, hogy a ház törött és a tükörlap nincs meg. De maga az állító az jó.
krecsi2010-01-03 16:30:23 // 26386
Szerintem ha már eljutottál idáig, hogy megy, akkor ne add el. Most hogy ennyit költöttél rá, biztos nem tudnál jól kiszállni belőle. Mit ér most? Kinek mit. Na meg a képek alapján nem lehet eldönteni.
Atttis2010-01-03 16:16:31 // 26385
Atttis2010-01-03 16:08:59 // 26383
Köszi írtam neki.
A jobb oldali gyári tükröm, lehet hogy már utángyártott, mert abban nincs alfa romeo felirat a balban pedig van, de nem is az a lényeg hanem, hogy szeretném visszarakni azokat a tükröket, csak nincs hozzájuk állító szerkezet.
A jobb oldali gyári tükröm, lehet hogy már utángyártott, mert abban nincs alfa romeo felirat a balban pedig van, de nem is az a lényeg hanem, hogy szeretném visszarakni azokat a tükröket, csak nincs hozzájuk állító szerkezet.
kesa2010-01-02 22:40:40 // 26382
Úgy rémlik, van egy pár Sud tükör, bontottak, nem a legtutibb állapotban, de szerintem egy pucolással elég kulturált esztétikai állapotba lehet hozni.
sprint832010-01-02 17:56:02 // 26381
Sajna tükörrel nem tudok szolgálni, de Mattyancs cartársnak volt eladó Sud tükre nemrég, kérdezd meg Őt. Ha esetleg eladnád a gyári jobbos tükröt gondolj rám! Megvenném azonnal.
Atttis2010-01-02 17:47:33 // 26380
Hát remélem nem olyan lesz az újév mint ahogy kezdődött.
Tönkre ment a szivató bovdenem. A belsejéből jön ki valami fehér műanyag, mindig levágom, de mindig csak, jön, és akkor mikor sok kijön nem megy vissza a szivató, benyomom, és akkor vissza nyomja. Az 1,3 henger felöli karbi meg szorul mint állat.
Tegnap leesett a jobb oldali tükröm, megkerestem, de darabokra törött, az egész. Valaki át ment rajta. Nem gyári tükör volt hanem sudé kivülről állítható.
Megvan hozzá a gyári tükröm, az belülről állítható, de nincs meg az állítója, + a jobb oldali tükörhöz a bovdenek sem.
Valakinek nincs esetleg 1db fölös jobb oldali sud tükre, vagy új gyári belülről állíthatóshoz, állító cuccai. Nekem az ajtókárpitok sem gyáriak, és semmi nincs a tükrökhöz, csak a bal oldalihoz bovden, de az is elvan vágva asszem.
Tönkre ment a szivató bovdenem. A belsejéből jön ki valami fehér műanyag, mindig levágom, de mindig csak, jön, és akkor mikor sok kijön nem megy vissza a szivató, benyomom, és akkor vissza nyomja. Az 1,3 henger felöli karbi meg szorul mint állat.
Tegnap leesett a jobb oldali tükröm, megkerestem, de darabokra törött, az egész. Valaki át ment rajta. Nem gyári tükör volt hanem sudé kivülről állítható.
Megvan hozzá a gyári tükröm, az belülről állítható, de nincs meg az állítója, + a jobb oldali tükörhöz a bovdenek sem.
Valakinek nincs esetleg 1db fölös jobb oldali sud tükre, vagy új gyári belülről állíthatóshoz, állító cuccai. Nekem az ajtókárpitok sem gyáriak, és semmi nincs a tükrökhöz, csak a bal oldalihoz bovden, de az is elvan vágva asszem.
Atttis2010-01-02 17:39:29 // 26379
Itthon fülre állítottam, és majdnem sikerült a 8 fok. Bevittem a szervízbe gyújtás állításra, nem tudom mire álították, de rosszabb lett mint volt, azt mondták ,hogy az én jelem nem jó,mert a műszer 20 fokot mutatott arra a jelre.
sprint832010-01-01 12:54:25 // 26378
BUÉK a tisztelt nagyérdeműnek!! :))
Kacorka2009-12-31 21:16:22 // 26377
Boldog Új Évet Sprinterek!
krecsi2009-12-31 17:25:08 // 26376
BUÉK
krecsi2009-12-31 17:18:31 // 26375
alapjáraton I-en kell lennie 8fokon, 4500-as fordulaton pedig a II-es jelölésen 36 fokon. De gondolom csak fülre állítod.
Atttis2009-12-31 16:45:15 // 26374
Már rá jöttem, ezek szewrint az én jelem jó volt.