Whiteskull2006-04-25 11:22:16 // 2572
Ez jó! :)) Mondd meg neki, hogy nézzen körül alaposabban, hátha van más is. :)))
Ferke2006-04-25 11:21:03 // 2571
Ferke2006-04-25 11:19:47 // 2570
Na a legnagyobb sztori. tegnap megyek a lakatosomhoz (aki elhajtott), messziről nézi a verdát: mi ez? Vw sirocco? Háhá, mondom, nagyon vicces, ondom Alfa sprint. Erre ő: nemár, ehhez van egy kpl garnitúra gyári hengerfejtömítésem. Na mondom, az hogy lehet? Asszonya 84-86 között kijárt alkatrészért, mert itthon nem lehetett kapni ilyeneket, és eg yügyfélnek hozta, Bécsből, akkoriban 20e ft!-ban volt ez neki mindenestül, aztán az embert, aki rendelte, sose látta többé.
TEhát van egy 20 éves!!! Hfej tömítés garnitúrám, gyári csomagolásban!!!:)))
Whiteskull2006-04-25 11:17:06 // 2569
Akkor olyan nagyon nagy gond nem lehet a motorral. :))
Ferke2006-04-25 11:16:08 // 2568
Na igen. Ezért megyek Scott-hoz a héten!:)
Viszont fura, hogy így is 10 alatt marad picivel a fogyi, tök nagy dugóban, belvárosban.:)))
Whiteskull2006-04-25 11:13:54 // 2567
Jé az enyém is néz ki, csak sokkal tisztább. :)))
Ferke2006-04-25 11:10:54 // 2566
huha, nem igy akartam becsatolni, bocsi..:) Bár így még jobban látszik.
Ferke2006-04-25 11:10:26 // 2565
No kicseréltem a gyertyákat, és a héten segít nekem Scott belőni a karbikat, mert ahogy nézem, nem annyira egészségesen néznek ki.
Itt a kép, ha van vakinek véleménye, ossza meg pliiz.:)
Whiteskull2006-04-25 10:31:45 // 2564
:)))
Ősszel nekem is kell csináltatnom egy kis javítást rajta.
Ferke2006-04-25 10:29:01 // 2563
Hát nem életbevágó, az tény, dehát az ember ugye minél előbb szeretné a gépet makulátlanul látni. Másik kérdés, hogy erre most még anyagi keret sem nagyon lenne, max állatinagy családi veszekedések árán.:)
Teht a terv picit módosul: megcsinálom pöpecre a motort, váltót, futóművet, majd következő ciklucban jöhet a kasztni.
Whiteskull2006-04-25 09:36:15 // 2562
Meg tudlak érteni. :))
Sőt még a feleséged is. :))
Meg tényleg jobb ezt holtszezonban megcsináltatni. Ahogy a képeket néztem úgysem élet-halál kérdés az azonnali javítás. :))
Ferke2006-04-25 09:33:54 // 2561
Nem mondanám égetően sürgősnek, mert most kicsit a családra is kell koncentrálnom, asszony kicsit mérges már, ha az autó szót meghallja...:)
Whiteskull2006-04-25 09:26:31 // 2560
Persze neki tudnak állni előbb is. :))
Whiteskull2006-04-25 09:23:07 // 2559
Én úgy gondolom, hogy nyáron használd csak egészséggel a kocsit, és ha ősszel neki állnának, akkor nem esik ki a szezonból semmi. Télen úgy sem szabad ezeket használni. :))
Már persze akkor, ha sokáig meg akarod őrizni szép állapotban.
Ferke2006-04-25 09:20:41 // 2558
Hát nagyon úgy néz ki, hogy nem találok mást, mármint pestközeli helyen, ráadásul ha találok is, az nem biztos, hogy megbíznék benne.
Meg tudnád kérdezni nekem a Mestert, hogy mikorra tudná esetleg időzíteni ezt a projektet?:)
Whiteskull2006-04-24 20:27:43 // 2557
Sajnos ilyen gumim nincs. :(
Whiteskull2006-04-24 20:26:57 // 2556
Hát akkor:
Bronz:
-Face
Műanyag:
-Face
-Whiteskull
Akinek kell, írja tovább. :))
Face2006-04-24 20:24:48 // 2555
Hölgyeim és Uraim, :-))) jövő hónap elejére-közepére ütemeznünk kéne lassan ezt a sebességmérő fogaskerék esztergáltatás projektet! Összegezük akkor hogy kinek kell belőle és milyen anyagból! (bronz v. specko műanyag)
- Nekem lesz 1db bronzból (meg lehet mégegy műanyagból backupnak.. ezt még kieszelem)
És hamár a témánál vagyunk.. :) ha minden igaz a sebességmérő spirálja a fűtésdoboz menetirány szerinti jobb oldalan megy át a kasztnin a váltóhoz ... na most itt nekem csak egy téglalap alakú nyílás van... itt feltételezem valaha volt vmi gumitömítés amin átmegy... nincs valakinek egy ilyen elfekvőben?
Üvegtigris2006-04-24 20:08:45 // 2553
"fékezésnél előrebillen a motor és lazul a szíj"
Ezt én sem értem : ) Légyszi írd már le pontosan, hogy milyen szíjra gondolsz, mert úgy látom nem vagyok egyedül.
Ferke2006-04-24 18:38:46 // 2552
Hello Srácok! Na most vagyok nagy bajban, a lakatosom elhajtott, nem tud elvállalni. Tehát ha valaki tud egy jó lakatost, aki elvállalna egy teljes kasztnizást, akkor csak szóljatok bátran!:)
pb_2006-04-23 20:54:47 // 2550
Ja, igen, most, hogy írod már kapcsoltam.)
Buddha2006-04-23 20:42:12 // 2549
Az Alfette nyereg a kézifék miatt kell, mert a Sprinten 85 előtt elöl volt, így a Sprint nyergen nincs kézifék lehetőség.
pb_2006-04-23 19:28:01 // 2548
Aha. Tehát akkor a válasz, tárcsásítás ügyben, 1 85 előtti hidat, mert az tárcsás, és azt kell alárakni az autónak. Ha valaki brutálabb fékeket akar, akkor Alfetta nyergeket, kell feltenni némi átalakítással.
Gery832006-04-23 19:15:51 // 2547
Hupsz!
Bocs téves info!
Sprint futómű ügyben 85 a határvonal!
Gery832006-04-23 19:15:03 // 2546
pb_2006-04-23 18:31:21 // 2545
"Íme az eredeti sprint hátsó futómű (a régemmi '83-mal bezárólag)"
Akkor a 86-osnak milyen is a hátsó féke? Mert, ha dobfék, akkor erősen hajazhat a 83-90 között gyártott nagylámpás 33-sok hátsó fékére, ill, hídjára. Na most, hogy ebből tárcsafék legyen, min agyat kell cserélni, vagy hidat. Tehát a kérdés az, hogy a 83 előttiek futóművét alá, lehet-e rakni a 83 utániaknak vagy elég az agy csere is.
Ha ez az eset áll fenn, akkor a kérdés azért nincs +válaszolva, mert akkor nem elég a szimpla nyereg csere.
Ferke2006-04-23 16:16:40 // 2544
Á, közben már meg is van, Scott manuáljából kilestem, köszi. Csak az volt a fura, hogy letesteltem, de akkor se mozdult a mutató, tehát tovább dolgozom rajta! (Ja, és FORZA FERRARI!!!:-DDD)
Gery832006-04-23 14:43:36 // 2543
Jaja... Én sem vágom. Miért lazulna meg a szíj? Mi köze annak a motortartó bakhoz???
Buddha2006-04-23 14:04:41 // 2542
Bocsáss meg, hogy beleköhögök de le kell írnom megint: az erőátvitelnek semi köze a szíjak feszességéhez! Nem tudom Te milyen szíjra gondolsz, de minden szíj a motorral együtt mozog hajtott és hajtó tengellyel, feszítővel együtt tehát nem lazulhat a motor mozgásával! Ha a motort egy asztalon indítod be a szíjak ott is feszesek maradnak!
Ezt valahogy egyáltalán nem értem! :-)
Olasz2006-04-23 13:47:07 // 2541
Tehát. Ha az első mocitartó bak xar, akkor fékezésnél előrebillen a motor és lazul a szíj, ezért ha üresben van a váltó, és fékezel, esik az alapjárat, sőt le is állhat az autó. Ebből csak az következik hogy xar az első motortartó bak. Ennyi. Mert a kérdés az volt, hogy melyik mocitartó bak xar. Ha ezt is produkálta volna az autó, akkor tuti hogy xar az első. Ennyi.
Hari2006-04-23 13:03:39 // 2540
Ha a boxeren keresed a hőfokmérő jeladoját, akkor a jobboldali hengerfejen az olajszürő felöl. / M6-os csavarral van rögzítve./
Ferke2006-04-23 12:26:26 // 2539
Szasztok srácok! Tudja valaki, hol a fenében van a motorhőfok jeladója?Sehol nem találom!:)
Gery832006-04-23 12:05:02 // 2538
pb_2006-04-23 01:21:53 // 2537
Ez ok. De úgy érzem, ezzel az alap kérdés, még mindig nincs +válaszolva, vagyis, hogy a Sprint dobféke helyett, melyik típus tárcsafékét lehet felrakni. Legalábbis, ha jól értettem Ferke cartárs valami ilyesmire gondolt. Én még mindig azt mondom, hogy a 33 esélyesebb.
pb_2006-04-23 01:17:46 // 2536
A középső felfüggesztést álló helyzetben is lehetne ellenőrizni. + kell rángatni a blokkot oldal irányban, ha nagyon könnyen leng, akkor szilent, ill ha szemmel láthatólag +ereszkedett a szilent, akkor is csere.
Buddha2006-04-22 22:20:56 // 2535
Ez lehet belső féltengelycsukló is, szereti megtréfálni az embert. Elsősorban én is valamelyik motortartó bakra gondolok, mert eszerint terhelésre jön elő! Ha gyorsítasz a reakciónyomaték a motor-váltó egységet hátra akarja forgatni a féltengely vonalában. A hátsó bakot lefelé, az elsőt felfelé feszíti. Így nem lehet biztosan megmondani, hogy pontosan mi hibás, az a legjobb ha megnézi valami tapasztalt fanatikus! :-)
tt (tt Alfa team)2006-04-22 21:18:21 // 2534
Szeva! Nálam is munkaőrület van, de holnap megint Sprint-napot tartok. Ezüst lesz a holnap színe! belső kárpit műszerfal, hangszigetelés stb. Teszek majd fel fotókat is. A motor a karbiszerelésnél tart, elvileg nincsen sok már hátra, csak kevés a time.... Minenesetre a sprint szelleme legyen veletek!!!
Gery832006-04-22 20:42:09 // 2533
Szívesen!
Igen, vagyis a tesómé... ;)
Még meggondolom, oszt megbeszélem vele...
Ferke2006-04-22 18:35:25 // 2532
Bocs, újraraktam a windowst, azért nem voltam. Tehát álló helyzetben nem, csak 2.-3.-ban, amikor már megyek, majd beállok egy sebességre, majd újra elkezdem kicsit nyomni, na akkor csinálja.
Ferke2006-04-22 18:34:18 // 2531
Köszi Gery! Az Alfetta nyereg a Tied?Nem eladó?:)
Buddha2006-04-22 14:45:29 // 2529
Így igaz! Nem voltam 100%-an képben... ;-)
Gery832006-04-22 14:43:32 // 2528
Sajna nem, mert két lemez közé illeszkedik....
Buddha2006-04-22 14:13:49 // 2527
Ahogy látom talán elég lesz rövidebb acélcsavar is... :-)
Gery832006-04-22 13:34:54 // 2526
Buddha2006-04-22 13:04:20 // 2525
Állóhelyzetben is ráz mikor pörgeted a motort?
Ferke2006-04-22 12:56:46 // 2524
Annak akkor kopognia kellene a rossz úton, rendesen. Meg az úttartása, stabilitása is rossz kéne legyen, de ennek semmi jele.
Ferke2006-04-22 12:56:03 // 2523
Mármint lengőkar v. futómű szilentekre gondolsz?