Fórum >> Típusok >> Sprint

pb_2006-05-14 20:49:03 // 2772
Na, akkor jó. Sztem majd akkor szedd ki, mikor leveszed a hfejet. 2 db anyát rá lehet még csavarni?
Ferke2006-05-14 20:41:49 // 2771
pb, mondtam, hogy ne lesz ez vészes, délelőtt álltam neki, közben futam, aztán fél5-kor már motor-váltó+elöl minden kint volt, semmi gond nem volt, 1-et leszámítva: az egyik kipuff tőcsavar beszakadt a blokkba! Van tippetek, hogy szedjem ki? kb 1-másfél cm kiáll még belőle.
Ferke2006-05-14 20:35:24 // 2770
Bakker, bocsi, de elfelejtettem! Ne hari! De a héten megyek ki, és megnézem mind, amiket felsoroltál!
Ferke2006-05-14 20:34:29 // 2769
No para, csak ha azt felrakom, akkor nem tudom berakni. TEhát miután beraktam, utána raktam rá!:)
Ferke2006-05-14 20:33:48 // 2768
nA ez ma sem jött össze, mert mostanáig a motor-váltó jött kifele, de saztem már csak jövő hét vége, ha neked is jó
Face2006-05-14 10:56:00 // 2767
Okés, köszi!!! Érdekelne még az akksi odaszorító izé mizé, a kilomtéróraspirál nyílás akksi melletti dugasza, illetve zárható tanksapka ha van :)))) Jövő héten pedig akár meg is látogatnálak megnézni a gépeket, ha neked is jó valamikor! :)))
Scott2006-05-14 10:51:44 // 2766
Ferke ! Néztem az oldaladon a kormányművet. Ahogy elnézem hiányzik az egyik oldalról egy hosszú műanyag kupak. Egy olyat nem ártana szerválni, mert így hiába raktál fel új gumiharangokat ott tele fog menni retekkel az egész.
pb_2006-05-14 00:28:30 // 2764
+ lehet próbálni, +javítattni, de 2 lehetőség van, vagy nem vállalják, vagy nem fogja sokáig bírni a javítás. Mindenesetre több k javítási költséget nem ér.
Ferke2006-05-14 00:09:00 // 2763
bb! nem tudtam átugrani, ezér nem is hivtalak, viszont holnap megint megyek a 17.ker-be, egész nap ott leszek, ha nem gáz, rádcsörögnék, ok?
Ferke2006-05-14 00:08:07 // 2762
Holnap megnézem neked azt a gumiizét!
Ferke2006-05-14 00:04:15 // 2761
Hello Sprintesek!Megvettem az egyik donort, főképp a régi cuccok miatt (sok krómcucc, lökös, ja+első kis kötények!) Valszeg lesz egy csomó cuccom, ami nem kell, azok közül majd lehet szemezgetni. Viszont ahogy rángattam le a felső vizcsövet a hűtőről, kicsit megreccsent, és elkezdett folyni (a kiálló rész tövénél). Érdemes sztetek ezt megjavíttatni/megjavítani? vagy már túl öreg, és ennek annyi?
bb182006-05-12 05:40:47 // 2760
ha gumit teszel bele az sem baj, de zárd le mindenképpen. lehetöleg oda valo dugoval, aminek az a feladata, hogy bentröl a viz kifolyik, de kintröl nem verödik be. esetleg nézd meg a zsiguli vagy fiat tipusok jok-e bele.
pb_2006-05-11 22:33:51 // 2759
Sztem ott nem gumi dugó volt, hanem fém, mint a 33-ban. Tavaly még lehetett újat szerezni.
Face2006-05-11 20:16:59 // 2758
Jut eszembe... kábelezés végett szedem fel a kárpitot a vezető ülés elött, mellett erre mit látok... :((( egy szabályos kerek viszonylag nagy lyuk a padlólemez közepén... gondolom vízleeresztő csak elvesztettem a gumidugóját... :((( Az a fura h erről sehol nemlátok említést a manuálokban... nektek is van ilyen? Vagy inkább úgy kérdezem.. nincs valakinek elfekvőben egy idevaló dugasz? :)))
Face2006-05-11 20:11:08 // 2757
Hát igen, ez sajnos várható volt... sejttem h anno az uccsót vitted el... :( Gyártatás lesz ebből... :( de nem baj, legalább jó kis bronzból lesz :))))
Gery832006-05-11 16:38:18 // 2756
Hali! Valszeg a szélvédő/A-oszlop páros lesz a ludas. Az ablaktörlő sztem biztos nem, mert annak köze sincs az utastérhez.
kando.2006-05-11 14:47:02 // 2755
krisz33 fényezéssel foglalkozik, Től e kérjél esetleg időpontot, ajánlatot. A motortér felől nem tud beázni ? Ha a kormánynál csöpög a víz, talán a szélvédő alatti szellőzőknél vagy vízelvezetőknél bejut a víz az utastérbe is.
Dawe2006-05-11 14:42:16 // 2754
Hali! tudnátok segíteni??? elkezdett beázni a kocsim. a kesztyűtartó akvárium lett, azt beragasztottam. most meg a kormány alatt csöpög a víz ( vödröt tettem alá) . Úgy gondolom a szélvédőnél lehet a bibi, de lehet, hogy az ablaktörlőnél folyik be. Volt már valakinek hasonló problémája??? Amúgy most járok ott a géppel, hogy annyit költöttem rá, amennyiért vettem. Kicseréltettem rajta minden olyan alkatrészt, olajat, stb. ami kophat, elhasználódhat!:) Már csak a kasznit kell néhány helyen megfoltozni, aztán viszem lefujatni a gépet, tűz pirosra, fehér felnikkel!! Foglalkozik valaki fújással??? Előre is köszi.
127_sud2006-05-10 07:06:50 // 2753
Pontosan másfél éve vettem gyáriban (1350.-), de már nem szállítható. Még van egy hely ahol lehet elfekvőben, de sajnos kicsi rá az esély. Ha valami pontosat tudok akkor jelzem.
Üvegtigris2006-05-08 20:34:07 // 2751
"meleg, járó motornál mérve" : DDD
bb182006-05-08 06:03:22 // 2750
nem járo motornál és nem beinditva, de üzemmeleg motor és nem baj ha üzemképes is éppen ez miatt. :-))
Ferke2006-05-07 20:24:36 // 2749
Ok, tehát ez a mostani eredmény nem túl bíztató?Manuált néztem, abban min 10.3-at ír, de meleg, járó motornál mérve. Sajnos beindítva nem tudtuk megmérni.
bb182006-05-07 20:18:46 // 2748
én elöbb lecserélném az olajat valami tcso gazdaságosra, járatnám pár orát, és utána megismételném a mérést. lehet hogy sokkal jobbak lesznek az értékek.
pb_2006-05-07 20:03:19 // 2747
Az 2-es, 3-as nem valami bíztató. De ez visszavezethető akár a szelepekre is. Erre a motorra is ua. tudom mondani, mint a saját motorodra, szét kell szedni.
Ferke2006-05-07 19:46:24 // 2746
Hello Fiúk. Na megmértem a donornak vásárolandó rozsdaboglyában a motornak a kompresszióját, és meglepő az eredmény, legalábbis a sajátomban lévőhöz képest. I-es:10,5!, II.es: 6,5, III-as: 5,6, IV-es:7,3 Mindezt nyitott karbival de úgy, hogy a motorra 2-3 éve nem volt ráindítva, és az első henger megmérése után az akku már nem is volt túlságosan a toppon: tehát hideg motorral, valszeg borzasztó állapotú motoorolajjal, és gyengéébb akksival is ilyen értéket mutatott. Tehát nyugtassatok meg, hogy ennek elég a gyyűrűzéstől kezdeni a felújítását!:)))
bb182006-05-05 19:38:02 // 2745
természetesen, hiszen ha rosszul van beállitva akkor pl. nem kap elég levegöt, vagy sok megy vissza mellette.
Ferke2006-05-05 19:17:21 // 2744
szelepállítás befolyásolja a komp.mérést??? A többi ok, kipróbálom meleg motorral, padlógázzal is, köszi!
bb182006-05-05 18:51:19 // 2743
ha nem teljesen nyitott a fojtoszelep ( padlogáz ) akkor semmit nem ér az egész. -meleg motor -rendesen feltöltött akku -padlogáz ezek a minimum feltételek. nem árt ha jo az önindito is. elötte persze szelepállitás ha nem hidrotökés.
Ferke2006-05-05 16:46:03 // 2742
Valszeg azért több lenne ez, ha melegen mértem volna, és nyitott folytószeleppel, nem?Mert ha hozzáadok 2-3 bar-t, akkor kb 9, 6, 5, 2-3 bar körüli értékek lennének. A 4-es hengeren meg sem mozdult a mutató, lehet, hogy abban reálisan 2-3 bar lehet a komp.
Whiteskull2006-05-05 16:41:13 // 2741
Hát nem tudom. Ha ezek lennének a valódi értékek, akkor szinte el sem szabadna indulnia a motornak. :(
Ferke2006-05-05 16:37:12 // 2740
A 4-es henger mintha nem is működne:(
Ferke2006-05-05 16:36:44 // 2739
szasztok Srácok! Íme a a kompressziómérésem eredménye, igaz nem teljesen hideg motornál, és nem nyitott folytószelepnél. e azért ez így is tragikus!:)
127_sud2006-05-04 18:53:55 // 2738
Szerintem holnapra megtudom, legkésőbb jövő hét eljére.
Ferke2006-05-04 17:24:15 // 2737
Srácok, megy innen valaki a youngtimer találkozóra?
Üvegtigris2006-05-04 12:22:39 // 2736
Kb. mikorra derül ki, hogy tudsz-e még ilyet?
Üvegtigris2006-05-04 11:35:13 // 2735
Jelentem: Nekem kellene bonomitből vagy mifenéből, de ha 127_sud kollega tudna még akkor természetesen az kellene.
ingegnere2006-05-04 10:57:55 // 2734
Én nem tudok az enyéim állapotáról nyilatkozni,ha rajtam múlik akkor kell, de úgy egyébként még nem látom szükségességét. Mondjuk jó, ha nem 6.000 .:-))))
127_sud2006-05-04 09:28:42 // 2733
Mivel részben ezzel foglakozom, sikerült szereznem :))) Nem tudom tudok e még szerezni (van e még), de megpróbálok.
Face2006-05-04 08:38:13 // 2732
Hát ezt beszarás! :))) Hol szerezted? Gyártatva jóval drágább ~6 rugó körül, de én bronzból akarom megcsináltatni... bár nem mondanék nemet egy ilyen darabra sem :) fék témára még nem jutott időm utánajárni, holnap szakdogabeadási határidő de nemsoká aktuális lesz, keresni foglak ;)
127_sud2006-05-04 07:38:41 // 2731
Egy éve vettem gyári Alfa dobozban km-óra meghajtót, kb. 1000Ft-ért. Nem tudom legyártva mennyibe kerülne? Sikerült megoldani a féknyereg dugattyúkat? Ha kell segítség keress meg az Unix-ban nyugodtan.
Ferke2006-05-04 00:11:18 // 2730
Ja, már képben vagyok!:) Na majd ha szedem szét a váltót, kiderül, bár egyenlőre méri rendesen a sebességet.
Face2006-05-04 00:07:57 // 2729
Nem, oldalamon van róla kép (neten találtam), ez az a fogaskerék ami bemegy a váltóba és forgatja a kilóméteróraspirált.Széttörése ~20 év után elég gyakori..
Ferke2006-05-04 00:01:37 // 2728
Ez melyik fogaskerék?Ami az órában van?Már asse tudom, mi rossz, és mi működik nálam!:)
Face2006-05-03 23:58:51 // 2727
Kollégák megint csak felhoznám ezt a sebbeségmérő dolgot... Eddig én meg Whiteskull vagyunk mint tuti megrendelők. Ha jól emlékszem Gery83, Üvegtigris és qgedeak jeleztek valamikor, hogy esetleg kell nekik, kérlek benneteket mondjatok vmit, hogy akkor mi legyen. Írtam a Sud tulajok oldalaira is, hátha kell nekik is, az Ő jelentkezéseiket is szivesen látjuk :))) meg bárkiét aki eddig nem lett megemlítve és esetleg kell neki :))))
Ferke2006-05-03 23:23:25 // 2726
Na engem most felbosszantott, ha ezt tudom, hogy az összes olasz autónepper weboldalon egyetlen sprintet sem találok, talán be se linkelem!
Kozi2006-05-03 23:15:12 // 2725
Jó ez a link!Már belenéztem pár oldalba.
Ferke2006-05-03 22:54:40 // 2724
Érdekességképp itt egy link, ha valaki olaszoknál akar autókat keresgélni autókereső linkek
bag2006-05-03 17:21:35 // 2723
Sziasztok! Nem ismeri véletlenül valaki a unix által forgalmazott EPS-FACET nevű gyújtáskábelt? Vennék egy készletet, de nem tudom milyen a minősége, megéri e megvenni... Köszi! Gábor
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak