Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning

GTPeti2008-12-16 22:33:24 // 9192
Ezmiez? Farmotoros hogy hátra is tett kartervédőt? :)
ImO2008-12-16 22:32:44 // 9191
Megbótoljuk jó áron a liszenszet! :-))) ;-)
Dévid2008-12-16 22:32:20 // 9190
Enyémbe gyárilag vannak vezérműtengelyek, megy is, mint rakéta, viszont a megállással gondjaim vannak. :)
ImO2008-12-16 22:31:13 // 9189
Azt néztem én is! Faxa! ;-)

156 V6
Taxi33™2008-12-16 22:30:59 // 9188
Dévid2008-12-16 22:30:42 // 9187
Nekem a gyári 5 karikás GTA felnik jönnek nagyon be. Feketében, a karikák polírozva, ahogy valakinek a kocsiján láttam. :) Nyami-nyami, kár hogy nem nekem jutott eszembe...
ImO2008-12-16 22:27:08 // 9186
A felni tényleg kaka, de a gyári GTA küszöb is hasonlóan van felpakolva.

Lali752008-12-16 22:26:03 // 9185
Osztom a véleményt,de olasz autók fékje jelentősen túl van méretezve
(vagy más autóké alul....).De egy kipuff rendszertől még nem fog ülésbe préselni!
Amúgy önmagában a kipuff kb 5% teljesítményt jelenthet,nem ez a lényege tudtommal,
Hanem,hogy alacsonyabb fordulatra hozza a nyomatékot.Ezáltal rugalmasabban viselkedik a motor!Együtt egy direktszűrővel,és vezérműtengelyekkel,már érhető el jelentősebb telj. növekedés!(kb. 15-25%)
Ezt tapasztalatból is írom......
GTPeti2008-12-16 22:25:47 // 9184
A színe sem rossz, hiszen tuningolt verda. És visszafogott, nem carstyling-os/homasitás...
Taxi33™2008-12-16 22:25:26 // 9183
pb_2008-12-16 22:24:35 // 9182
60ast rá.DDD
Dévid2008-12-16 22:23:58 // 9181
Szerintem a színe nagyon ott van... pont egy ilyen színűt néztem a múltkor egy autókereskedelmi portálon, egy szép V6-ot. :)
GTPeti2008-12-16 22:22:05 // 9180
Nem rossz ez!
HátvédRomeo2008-12-16 22:21:00 // 9179
Kicsit, Faszt end dő furfangolás, de egy 5 luku GTA felnivel szebb lenne. Bár így se rossz: :-)
Dévid2008-12-16 22:20:33 // 9178
Ehh, neketek sem lehet a kedvetekbe járni. :)
ystuc2008-12-16 22:15:48 // 9177
Erről nem is beszélve. :-)
No meg talán egy bolhafingnyi ültetés. :-)
Seriff2008-12-16 22:15:08 // 9176
És MÁS felni :)
Seriff2008-12-16 22:14:29 // 9175
Hát még azért sem vagyok oda... Nézd meg, hogy nem simul bele az oldalába, hanem látszik, hogy kilóg kicsit az illesztéseknél.
ystuc2008-12-16 22:14:27 // 9174
Nem olyan rossz ez. Nagyobb felni kéne rá.
Lali752008-12-16 22:13:36 // 9173
Szerintem Jól áll rajta a küszöb......
Seriff2008-12-16 22:03:20 // 9172
Ocsmány.
Dévid2008-12-16 21:25:15 // 9171
Szerencsére a 156-on nincs sok mit tuningolni, hisz szinte úgy tökéletes ahogy a gyárból kijött. Azért egy picit faragni akarok rajta, de főként eredeti alkatrészekkel. Progresszív rugók azért elférnének alatta, meg egy garnitúra 17-18"-os felni valami tapadós gumival. :)
Buksi2008-12-16 21:15:11 // 9170
Kau2008-12-16 21:02:59 // 9169
A tuningban az a jó, hogy előtte felméred, hogy mit akarsz cserélni és az mivel jár. Akkor rájössz, hogy egy csomó más gyári alkatrész, amit nem kéne cserélni, már elhasználódott, csörög, kopog, nem 100-as. Ezeket kicserélteted és már nem is marad pénz a tuningra.
Tapasztalatból mondom... :)))
Buksi2008-12-16 20:12:54 // 9168
Azt meg én nem tudhatom! :-DDD
Átok79146TD2008-12-16 20:12:06 // 9167
vagy hülye...:)))))))))
Buksi2008-12-16 20:08:35 // 9166
Mer' te vagány vagy! :-DDDD
Dévid2008-12-16 20:07:07 // 9165
Holnap el is kezdem a futóművel... Találtam végre egy futóművest, aki bevállalja a vasamat. Azt mondta először át is nézi, nem sérült-e valami a balesetben, hátha amiatt érződik furcsának. Persze valahányszor kanyar közeledik, én már lassítok is vissza, mert félek, hogy megint meglesz a baj. Kicsit durva érzés, hogy amit eddig 90-100-al abszolváltam, ott most 50-60-al közlekedek csak. Sajnos félek már ebben a kocsiban, a másikkal most is "normálisan" megyek.
Átok79146TD2008-12-16 20:06:13 // 9164
én meg kb lesz@rom..:)
a féket meg a futóművet..:)
250 paci egy tömörgumis talicskába oszt hagy szóljon::)
HátvédRomeo2008-12-16 19:57:59 // 9163
Először is fel kell mérni a vas futóművét, fékjét, hogy belefér e még a + akárhány Ló. HA belefér, mert szakember és gyári adatok is bizonyítják lsd, mikor mittom én 1.8 és 2.0-nak ugyan az a futóműve fékje tudása, akkor lehet estleg, DE mondom szakember segítségével erőt gyurni a gépbe.
Ha meg nincs alapból futómű és fék a + lovakhoz, akkor meg a pénztárcától függően, igen futómű fék tuning, és mikor ismét pénz áll a házhoz, akkor erőt is bele.
Vallom ezt én is! :)
Buksi2008-12-16 19:55:42 // 9162
:-)))))))))))

Makita2008-12-16 19:53:55 // 9161
Ez nagyon dög:)
HátvédRomeo2008-12-16 19:53:40 // 9160
Boximé is gyárból 45-ös rendszerrel gurult ki. :-)
Buksi2008-12-16 19:50:47 // 9159
ystuc2008-12-16 19:37:20 // 9158
Szerintem meg tanpályán kellene elkezdeni. Aki tudja kezelni az autót, az tuningoljon motort. (Meg persze féket is)

Nagyon sokan vannak, akik azt hiszik, hogy ha nyomják neki, és tudnak gyorsan menni, az királyság. Rendet kéne rakni a fejekben...
De lehet, hogy ez nem a megfelelő topic erre...
Buksi2008-12-16 19:34:24 // 9157
Buksi2008-12-16 10:28:31 // 9156
Hát igen! Sztem is a tuningot a fékeknél kell elkezdeni! :-)
Buksi2008-12-16 10:27:54 // 9155
A sport szeletet én is nagyon szeretem! :-DDDD
Dévid2008-12-16 09:14:33 // 9154
Mellesleg szerintem sokan nagyon rossz irányból közelítik meg az autótuningot. Én úgy tartom, ha már meg tudsz állni becsületes távon 100 km/h-ról, utána kezdheted el piszkálni a motort, hogy gyorsabban érd el azt a bizonyos 100-200-300-ast tempót. Tapasztalatból írom, hogy nagyon rosszul tud esni, mikor a fékút vége már nem az aszfalton van. :)
Dévid2008-12-16 09:08:06 // 9153
Haver is mondta, hogy rakassak 45-ös rendszert a gép alá, mert a 1.6 Tádé Gófjának mekkora erőt adott... Befektettem a 156 alá... Azóta nincs több kérdése. :DDDDD
Kau2008-12-16 08:50:36 // 9152
Ezt most találtam az egyik oldalon. Ez a sok Sport cucc legalább 10 lóerő. Különösen a Sport szőnyeg és a Sport szelet :))))

A Tuning termékek közt mindent megtalálhatunk, amire hétköznapjainkban szükségünk lehet, így (többek között) sport pedálokat, küszöbvédőket, sport szőnyeget, sportüléseket, öveket és övpárnákat, sport tükröket, toronymerevítőket és kipufogó végeket...
Átok79146TD2008-12-16 06:56:32 // 9151
ugye turbósnál egy kicsit más aszitu..
mert kisebb lesz az emapod ha csökkented a kipuff oldali folytást....:)))
de akkor sem beszélnék 10%ról....
Cacho2008-12-13 07:34:02 // 9148
Nagyon erős :)
Cacho2008-12-13 07:31:51 // 9147
Hallottál?
De ugye a mérőpadi eredményeket nem láttad? :)
Átok79146TD2008-12-13 07:31:03 // 9146
oké..:)

a 10százalék erős...:)))

:)))
HátvédRomeo2008-12-13 07:07:43 // 9145
120 lonál 5-10% kb relatíve számolás 5-10 lo. Egy rendszer képes hozni 5-6 lovat. Azt már érezni, hogy javult. 2-3 lo között nem érezni igazán semmit még.
De mondom nem ilyen Mannumm tyuning, meg ilyen hasonló parasztvakításos tyuningok, amin dupla cső azt az egyik meg csak dizzájn elem. Na az vicces. :-D
Átok79146TD2008-12-13 05:56:52 // 9144
ti miért nem alszotok?:))))

a kipuff rendszer tuningja szvsz hoz érezhető javulást..
pl a katalizátor előtti és utáni menetkor érezhető volt némi különbség....de szerintem az 5-10 százalék erős....
Xixo2008-12-13 04:00:19 // 9143
A Barinak is nagyon jó hangja volt. Ha normálisan közlekedtél, akkor semmi, ha meg toltad neki, akkor lehetett ám hallani!! :))
A legjobb az volt, amikor tiltásnál ledadogott. Persze ilyet azért nem sűrűn csináltam. :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak