Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning
Scott2005-11-29 20:34:06 // 1792
Kezét-lábát törném az ilyennek. Az izléstelen állatja...
András bácsi2005-11-29 19:48:09 // 1791
Pontosan nehéz megmondani. Én a küszöbpárt 30e-ért vettem. Az első toldat gyártótól függően 60-120e. A kis szárny a csomagtártetőre is kb. 60, a hátsó szoknya - ami pl.nekem nem is tecc - 40-80e. Plussz a fény.
GEORGE2005-11-28 22:33:33 // 1790
Asszem az ezüstöt láttuk kint az osztrákoknál Cacho kollégával, vissza van peremezve a sárvédő éle, hogy elférjen asszem 19-es felni :-)
gyurma2005-11-28 22:16:18 // 1789
Szia,valóban hókotró az eleje.Nekem Zender van körbe és 30mm ültetés.Igy 2x már cseréltem olajteknőt.Most be van burkolva az alja:-) De igy mutat jól!!!
ystuc2005-11-28 21:45:14 // 1788
Az attól függ, hogy eredeti máekás cuccokat veszel, vagy üvegszálból megcsináltatod nagyjából ugyanazt. Mint én. :-)
Kovi2005-11-28 21:39:13 // 1787
Az érdekes lehet.
Mibe kerül körbeszoknyázni a vasat???
András bácsi2005-11-28 21:23:15 // 1786
Hasonló küszöb már van, Zender első toldat meg talán a jövő héten lesz. :) A többi már csak idő kérdése.
Kovi2005-11-28 21:21:27 // 1785
Ollah2005-11-28 20:53:38 // 1784
Bárhogy nézem, nem tudom elhinni... :DDD
A hókotrók első "köténye" ehhez képest smafu. Iszonyatosan igénytelen. Azok a kerekek a szép sárvédőív díszítés alatt... Ja, de a legjobb a narancssárga izé a, a, a, NOS, nemtom minek nevezzem azt az első izét, ami az orrára van szerelve. Lehet, tényleg hókotró. :DDD
Jantyik! Az a szárny tecc? Tiszteletben tartom. ;)
Miután letörtem, szétverném a gazdi hátán. Felebaráti szeretetből. :)))
GEORGE2005-11-28 20:49:32 // 1783
Szeva, te sose használod a ceruza ikont??
Akkor lehetne tudni kinek a hsz-ére irsz :-))
GEORGE2005-11-28 20:48:44 // 1782
Háááááát......
Több mint érdekes!!!
Ha ezek után valaki cicásnak tartja a 146ti-m akkor nézegesse eme képeket :-)))))))
ystuc2005-11-28 20:45:21 // 1781
Viszont ha keményebb tél lesz, hókotrónak teljesen jól beválik! :-)
Thomasz2005-11-28 20:41:26 // 1780
egyedül a hátsó szárny tetszik a spider-on,a többi ultragáz...
Ollah2005-11-28 20:35:33 // 1779
Lehet, a fáradtság teszi, de nem tudok szörnyülködni rajta, eccerűen rajtam van a röhögőgörcs. Persze egy gyengébb pillanatomban biztos megkergetném baltával az embört, de ez akkor is gigaLOL. :DDD
beeep1462005-11-28 20:31:38 // 1778
Komolynak tűnik, és milyen büszke lehet rá a gazdája... Mindig elgondolkodom, hogy vannak olyan autók amik azért születnek, hogy az ilyen tunning dolgokat rárakják, na de egy Alfa Spiderre...???!!! Noormális???
Ollah2005-11-28 20:21:00 // 1777
MUHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!! Basszus, a 33 egy műremek a Spider mellett! Óriási! Először aszittem, valami vicc a Spider, de nem, tök komolynak tűnik. Hihetetlen... :DDDDDDDDDDDDDDDDD
ystuc2005-11-28 19:39:30 // 1776
Na igen, valami ilyesmi reakcióra számítottam... :-)
beeep1462005-11-28 19:36:02 // 1775
Hát azért az érdekes szónál eszembe jutott keményebb is... :-)) Szerintem nagyon nem jó kezekbe került ez a 2 autó..
ystuc2005-11-28 19:22:46 // 1774
Vega2005-11-25 18:45:08 // 1773
Volt gyarulag 164-bol SW...vagy kombi...nevezdd aminek akarod...ritka ronda volt sajnos!!! Nem hiszem ,hogy szeriaba gyartottak...de tudom ,hogy keszult belole...
Seriff2005-11-25 15:17:33 // 1772
Ez a szürke egyszerűen gyönyörű.
PS: Minek az a légterelő vagy mi a manó az oldalablakra? Vrr...
beeep1462005-11-25 14:17:17 // 1771
Poló2005-11-25 13:30:48 // 1770
Polo Caddyről már hallottam, de az dobozos. Mindegy. Mind gagyi fosvágen :)
ystuc2005-11-25 13:28:02 // 1769
Igen, azt gyártották. Golf Caddy, vagy mi a neve...
Poló2005-11-25 13:26:38 // 1768
Győrszemerén egy Golf szokott állni. Vagy azt gyártották ilyen formában is? Carstylingon fönn van.
ystuc2005-11-25 13:19:50 // 1767
Ja. Amúgy nekem tetszik. Egyedi, és tök jó. Magyarországon van egy 3-as BMW, ami hasonló átalakításon ment át. Nekem az is tetszik. Ami még negyon ütős lenne, ha valaki a 164-esből SportWagont kreálna... :-)
Poló2005-11-25 13:13:10 // 1766
Nem kis meló lehetetett vele.
ystuc2005-11-25 13:04:43 // 1765
Na, ez a nem semmi 164-es! Klikk ide!
lac1462005-11-08 15:30:42 // 1764
Korban vele egykorú a 33-as. Ha pedig már Golf II GTI-ről van szó, akkor hasonlítsuk hozzá az Alfa 33 1.7 csíklámpásat! Te melyiket választanád?:PPP
Egyébként ennek a kettes Golfnak még van vmi karakterisztikája, egyedi, csak a Golfokra jellemző stílusjegyei. Ha viszont ezeket keresnéd a mai német fosvágenoknál, akkor csak innen-onnan összelopkodott (japán főként) ötletekkel találkoznál.
Poló2005-11-08 15:18:59 // 1763
Ez az ember nem normális!
Seriff2005-11-08 14:56:14 // 1762
Seriff2005-11-08 14:54:00 // 1761
nem tartom csúnyának, mondjuk a klasszikus túlzás volt:) nagybátyám vett egy piros 16V GTI-t a 90es évek elején, nekem párévesen tetszett...
...najó, nézegettem képeket az imént, mégsem olyan szép, de 6-7éves gyereknek tetszhet újkorában azt hallottam:)
befejezem az OFF-olást, mielőtt saját magamat fújolnám
...najó, nézegettem képeket az imént, mégsem olyan szép, de 6-7éves gyereknek tetszhet újkorában azt hallottam:)
befejezem az OFF-olást, mielőtt saját magamat fújolnám
lac1462005-11-08 14:41:31 // 1760
Azért írtam a Golf II-t, mert azokat szokták lecsupaszítva, full sima hátsórésszel tunningolni... Ezt a klasszikus formát komolyan mondtad???:)
Seriff2005-11-08 14:39:29 // 1759
A golf2 szép, klasszikus forma:) vegyen golf5-öt, az ocsmány, lehet, hogy feldobná az ilyesmi:DD
lac1462005-11-08 14:37:28 // 1758
Az ilyen elvetemült állat miért nem vesz egy Golf II-t és azon éli ki a hajlamait?????
Seriff2005-11-08 14:32:14 // 1757
A felni viszont nem rossz rajta
Seriff2005-11-08 14:31:14 // 1756
Miért kellett ilyet csinálni szegény kocsival, mit vétett??
Ollah2005-11-08 14:20:51 // 1755
Okádék. Láttam Tökölön, no comment...
zekedani2005-11-08 14:16:51 // 1754
Vega2005-11-01 15:16:43 // 1753
Csak T.S-rol beszelunk ugye!!! Ezek az elso szeria, leiras alapjan a 99 elotti modellek)
1.4-2.0 TS valtoinak a szama c.510.5
Diffi attetelezesek!!! Ami minket nem erint de azert leirom!!!
2.0 1:3,562
1.4 1:3,866
1.4 1:3,933 (ket verzio van belole, ennek a szama is mas c.513.5)
1.6 1:3,562
1.6 1:3,353 (ebbol is 2 verzio van, valto tipusaszama ugyan az)
1.8 1:3.733
Es akkor a sebessegi fokozatok..
2.0 TS
1 1:3,545
2 1:2,238
3 1:1,520
4 1:1,156
5 1,0,946
A hatramenet mindegyiknel 1:3,909
------------
1.4 TS
1 1:3,909
2 1:2,238
3 1:1,520
4 1:1,156
5 1,0,919
Kiraly, rovidebb egyes NEM IS KICST es hosszabb otos!!!!!!!
------------
1,4 TS csak a masik valtoval ill. diffivel, ugyan az csak ennel a diffi attetelezese rovidebb
igy a fokozatok is tovidebbek!!! a mi szempontunkbol kukk mindegy...
------------
1,6 TS
1 1:3,909
2 1:2,238
3 1:1,520
4 1:1,156
5 1,0,971
Ez is jo lenne mert az egyese ugyan ugy rovidebb a 2.0-nal (ugyan ugy mint az 1.4-nek)..csak eppen az 5. fokozat is rovidebb a 2.0-nal...jobban gyorsulna de tobbet forogna 5.ben...
-------------
1,6 TS masik valtoval, csak a diffi attetelezese mas..
-------------
1,8 TS
1 1:3,909
2 1:2,238
3 1:1,520
4 1:1,156
5 1,0,946
Ez sem lenne egy rossz alternativa...5. ugyan olyan hosszu, az egyesi viszont nem kicsit rovidebb!!!
Nem tudom milyen modon kapcsolodik a valto a diffihez de legroszabb esetben egy fogaskereket a diffiben is cserelni kell..bar ezt ketlem!!!!!!!! Pirit kerdezzetek meg, tuti megmondja....
Erdemes megnezni meg a teljes attetelezest is, csak egy ket erdekesseg!!! Diffivel egyutt szamolva!!!!
Lehoszabb 5. fokozata az egyik 1.6-osnak van 1:3,256 csak utana jon a 2.0 1:3,370-el...Ez mondjuk azonos sebessegnel 5.-ben valamivel tobb mint 200 ford/perc kulombseget jelent!!!
legrovidebb 1. fokozata az 1.4-esnek van (c.513.5) 1:15,374 leghoszabb pedig a 2.0 Ts-nek 1:12,631 ami iszonyat nagy kulombseg...Ez pl. ugyancsak hasonlo sebesseg eseten pl. 6000 fordulaton 1300!!!!!!!! ford/perc kulombseg!!! Ez valami brutalis!!! Tobb mint 20%
Az 1,8-asnak ami ugye alig 10 loval gyengebb a 2.0-nel is JOVAL rovidebb az esese 1:14,592 (15%!!!!) es megis rosszabb a gyorsulasa...en ebbol arra kovetkeztete ,hogy pl a 2.0 TS egy 1.4 valtoval valami iszonyuat gyorsulna...
Ha a diffi maradna es csak a valtot cserelnenk 1.4-re akkor a kovetkezo lenne a valtozas:
1.-ben ugyan annal a sebessegnel 10%-al magasabb fordulatot jelentene
5.-ben ellenben kb. 3%-al alacsonabbat!!!!!
De persze lehet meg a diffivel is jatszani..csak kerdes mennyire munkaigenyes es megeri e!!!
Egyebkent ugy meg tudod nezni mit gyorsualna egyesbe a vas 1.4-es valtoval ha rukvercben teszed es tolsz neki egy koveret :)))))) Ugyan az az attetetelezese mint az 1.4-es egyes fokazatanak!!!! Az egyeshez kepest meglepo :)))))))))
Na hat roviden ennyi..
Vega2005-11-01 14:20:22 // 1752
Na GEORGE!
Megvannak az adatok!
Azon gondolkozom ,hogy diffi attetel enekunk olyan mind1...a lenyeg a valto attetelezese...azokat mindjart beszurom!
GEORGE2005-11-01 13:28:09 // 1751
De amelyik 145-146-ba már műanyag "tetejű" mocivan az van a 156-okba is.
Az 1,6, 1,8 2,0 ugyanazok a mocik mint a 156-ba is van.
A csocsinak, a moltibnek ugyan az a mocija van mint nekem van a 146ti-be.
A váltó kivüröl ugyan az mindhármunkéban, csak a csocsinak rátettek egy "vackot" ami helyette váltogatja a fokozatokat:-)
GEORGE2005-11-01 13:22:13 // 1750
Kiváncsivá tetté! :-)
Vega2005-11-01 13:05:03 // 1749
Ohh, valoszinukeg nem voltam eleg egyertelmu...en most csak a 145/146-os szeriarol beszelek....legalabbis a 145 az TUTI biztos...feltetelezem a 146-os is teljesen megegyezik vele ezen a teren!
Tehat itt a 145 1.4 1.6 1.8 2.0 T.S mocikrol es valtokrol van szo!!! Diffijuk mindegyiknek ugyan akkora attetelezesu...
De ha gondolod elokersem a tablazatot..csak elobb kajolok valamit!
1.4 TS valtoja a NYERO MEGOLDAS ez tuti biztos!!!
GEORGE2005-11-01 11:47:56 // 1748
A két autó mocija:-)
....
146 ti 2000 16v ............156 2000 16v
Én is kiakartam cserélni a 146ti-ben az 5.-et a Tibi 156-nak az 5.-re mert nekem is jobban tetszene hogyha kevesebbet forogna 5.-ben mint most.
De azt mondja a Piri, hogy a difink áttétele is más, tehát nem lenne elég csak 5.-et kicserélni
....
146 ti 2000 16v ............156 2000 16v
Én is kiakartam cserélni a 146ti-ben az 5.-et a Tibi 156-nak az 5.-re mert nekem is jobban tetszene hogyha kevesebbet forogna 5.-ben mint most.
De azt mondja a Piri, hogy a difink áttétele is más, tehát nem lenne elég csak 5.-et kicserélni
GEORGE2005-11-01 11:40:05 // 1747
A ti-k nek is más a diffije nem?
A 156-ba a 32301 moci van mint az újabb 146 ti-kben.
A 146ti 5000-el 170km/h megy,
A 156 5000-el 180km/h megy.
Vega2005-11-01 11:36:33 // 1746
Gyerekek!
Mar emlitettem a 145-146-os topicban ,hogy az egyes szinkronja baszakszik, ezert mindig elobb kettesbe rakom es onnan huzom at egyesbe indulasnal..ezzel is kimelem ,hogy ne bassza tovabb...
Szamosiek 80 e-ert javitanak egy ilyet....ez szerintem GUSZTUSTALAN osszeg...na de mind1...
Megvan az Alfa 145 Workshop es olvasgattam...az 1.4-es T.S valtoja maskeppen van attetelezve...az egyes ROVIDEBB!!!! az otodik HOSSZABB!!!!! Ez gyorsulas szempontjabol igen kedvezo es vegsebesseg szempontjabol is, de legalabbis otodikben kevesebbet fog forogni, nem sikit ezerrel feleslegesen...egyebket kb. 300 fordulatrol beszelunk. Egyesben joval tobbrol!!!!
Anyagara es felfogatass szempontjabol sejtesem szerint hajszal pontosab megegyezik marmelyik masik TS valtojaval, tehat 1.6 1.8 2.0!!! Nem kizart ,hogy a bontoban olcso penzert szerzek egyet es nem szinkront csereltetek hanem valtot....es joval olcsobban meguszom!!!
Egyebkent a 2-3-4-es fokozat az osszes valtoban ugyan az!!!! Az 1.6 1.8-as motorokenak ugy remlik az egyese rovidebb de az otodik is...Vagy epp forditva de tudom ,hoyg nem lett volna jo...az 1.4-es valto a MEGOLDAS :)))
Diffi attetelezese az osszesnel ugyan annyi...kiveve a JTD-t....na meg itt a valto is teljesen mas, de az hasznalhatatlan...
Nem kizart ,hoyg megjatszom :)
GEORGE2005-10-31 06:36:15 // 1745
Keresd meg Pirit. ő már megcsinálta a 156-ra a mocitetőt.
Pille könnyű lett! :-) Olyan 5 kg körüli :-)
Itt a száma: 30-339-3566 mond, hogy én küldtelek :-)
Vega2005-10-31 00:44:07 // 1744
Igen, plusz mas elemeket is, csak nem tom hol csinalnak ilyet..es mind ezt mennyiert....
valaki?
Blacky2005-10-30 16:01:05 // 1743
Pl: A géptetőt kiöntöd üvegszálból: kb. -15 kg