Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning
Buksi2008-07-30 00:19:00 // 8092
Jobb, ha meg sem tudod! :-DDDD
Whiteskull2008-07-30 00:15:33 // 8091
Miért? Eddig mit hazudtak neked? :DDDDDDD
Buksi2008-07-30 00:12:37 // 8090
Most már elhiszem, hogy a méret a lényeg! :-DDD
Poló2008-07-29 23:09:10 // 8089
Buksi2008-07-28 19:50:04 // 8088
Ne haragudj, de én nem vagyok olyan! :-DDD
Buksi2008-07-28 18:27:11 // 8086
Mi van, verekedni akarsz? :-DDDD
GT Ɨ|ѯ2008-07-28 14:11:50 // 8083
Csomagtartóba sem?:-)
Buksi2008-07-28 13:58:00 // 8082
Na, olyanom sem lesz soha! :-)))
Kau2008-07-28 12:30:28 // 8080
Meg egy neont alulra :)))
Buksi2008-07-28 11:05:55 // 8079
Hát "tuning" matrica semmi képpen nem lesz rajta! Kap majd a gép egy telifényt, meg egy kis lökös "ráncfelvarrást" és már kész is! ;-))
GT Ɨ|ѯ2008-07-28 10:50:47 // 8078
akko' mit képzeltél L?:-)
Buksi2008-07-28 10:48:37 // 8077
Na olyanom soha nem lesz! Akkor inkább legyen ennyivel gyengébb az autóm! :-))))
GT Ɨ|ѯ2008-07-28 10:46:10 // 8076
1-2 mentális LE matrica?:-)))
Buksi2008-07-28 01:19:29 // 8075
Deeee, azért nem fogom olyan könnyen feladni! ;-))))
GT Ɨ|ѯ2008-07-25 18:52:33 // 8074
akkor idén már semmi?:-)
Buksi2008-07-25 17:38:54 // 8073
Egyenlőre sajna álla projekt! :-(
GT Ɨ|ѯ2008-07-25 12:16:33 // 8072
tuning terén valamit haladtál?:-)
Átok79146TD2008-07-24 15:22:26 // 8071
mármint melyik?:DDDD
Lali752008-07-23 20:17:40 // 8070
ami visszadurrog a szívócsőbe..........:-D
Buksi2008-07-23 17:12:57 // 8069
Eszemben sincs! :-))))
GT Ɨ|ѯ2008-07-23 16:45:49 // 8068
ne húzz le több bőrt a rókáról..:-)
Buksi2008-07-23 16:33:06 // 8067
Király ez a Brera! :-))))
Bazsa722008-07-23 12:30:21 // 8065
Vagy már annyira GT extra, hogy már BRERA:))))))))))
Bazsa722008-07-23 12:27:38 // 8064
Bakker, breát akartam írni, és gt-t írtam:))))))))
Freudi elszólásom biztos azért van, mert tudat alatt egy GT-re vágyom:)))))))))
Freudi elszólásom biztos azért van, mert tudat alatt egy GT-re vágyom:)))))))))
ystuc2008-07-23 12:19:13 // 8062
Akkor nem Brera...
:-)
:-)
Bazsa722008-07-23 12:16:41 // 8061
Átok79146TD2008-07-23 11:57:31 // 8060
valamint a beszívott levegő mennyiségétől....DD
és itt jön képbe a szegény vagy dús keverék....DDD
és itt jön képbe a szegény vagy dús keverék....DDD
Átok79146TD2008-07-23 11:56:19 // 8059
én is teszek....:))pl nem cigizek:DDDD
Átok79146TD2008-07-23 11:51:18 // 8058
ezt fogom kitapasztalin hamarosan remélem:DDD(tartósság):))))
Átok79146TD2008-07-23 11:49:40 // 8057
nagy mennyiséget éget el, és nagy is a teljesítménye.))))
a súly-lóerő arány valamint az áttételezés már más kérdés...
pl úgyis lehet komolyat tunigolni ha kib@szod az anyóst a hátsó ülésről..:DDDD
a súly-lóerő arány valamint az áttételezés már más kérdés...
pl úgyis lehet komolyat tunigolni ha kib@szod az anyóst a hátsó ülésről..:DDDD
ystuc2008-07-23 11:48:10 // 8056
Teljesen igazad van. Apró pontok vagyunk, de pl a flakonokat én is szelektíven gyűjtöm, még ha a több ezer ember nem is tesz így. Lehet, hogy hülyeség, de a tudat, hogy teszek valamit, kicsit jólesik magamnak. :-)
Más: Ugyebár a motorokat szakemberek, mérnökök rakják össze. Tehát alapból elvileg úgy jó a kocsi műszakilag, ahogy kijött a gyárból. Természetesen vannak kivételek. :-) Pl egy nagyobb fék, tuti, hogy nem fog ártani. :-)
De a motor tartósságát elvileg úgy őrizhetjük meg, ha nem piszkálunk bele. Se a fojtásokba, se semmibe. Elvileg... Persze itt is vannak kivételek, és lehet elérni nagyobb teljesítményt. A kérdés, hogy hosszú távon megéri-e? :-)
Más: Ugyebár a motorokat szakemberek, mérnökök rakják össze. Tehát alapból elvileg úgy jó a kocsi műszakilag, ahogy kijött a gyárból. Természetesen vannak kivételek. :-) Pl egy nagyobb fék, tuti, hogy nem fog ártani. :-)
De a motor tartósságát elvileg úgy őrizhetjük meg, ha nem piszkálunk bele. Se a fojtásokba, se semmibe. Elvileg... Persze itt is vannak kivételek, és lehet elérni nagyobb teljesítményt. A kérdés, hogy hosszú távon megéri-e? :-)
Átok79146TD2008-07-23 11:42:40 // 8055
ha már légszennyezés..a katalizátor nem tudom megszűri e a no-ot?:DDDD
Átok79146TD2008-07-23 11:40:49 // 8054
nézd....
lehet hogy meg fogtok kövezni de...:))))))
amíg 30al menő fekete füstöt okádó ikarusok kamazok ifák vannak az utakon..
aaddig nemhinném h az én autóm katalizátornélkülisége okozná a globális felmelegedést....:))
kül meg szét van rohadva és most valahogy nem kívánok 15000-ér venni egyet..:)))
lehet hogy meg fogtok kövezni de...:))))))
amíg 30al menő fekete füstöt okádó ikarusok kamazok ifák vannak az utakon..
aaddig nemhinném h az én autóm katalizátornélkülisége okozná a globális felmelegedést....:))
kül meg szét van rohadva és most valahogy nem kívánok 15000-ér venni egyet..:)))
GT Ɨ|ѯ2008-07-23 10:22:42 // 8053
a kéziféket kiengedte a dévús?:-DDDDDDDDDDD
Lali752008-07-22 21:17:27 // 8052
igaz,elnagyoltam,de telorol xar irni hosszan.Csak szerettem volna felhivni a figyelmet a tuning lenyegere,a telj nov teren. Nem a kat.on mulik a dolog.Szerintem...
Buksi2008-07-22 21:14:23 // 8051
Igazából nem éreztem és érzek különbséget! Hogy megérte-e? Gyertya így is úgy is kellett bele, gagyit meg semmiképpen nem akartam, úgyhogy igen! :-)
zolee1452008-07-22 21:07:21 // 8050
Nemcsak tuningban nem vagyok otthon, de a fizika sem az erősségem. Annyi azért egészen biztos, hogy egy kicsit elnagyoltad az "alapokat".
Ha valami nagy mennyiséget éget el az mondjuk az Ural teherautó, de szerintem egy átlag személyautónak nagyobb a teljesítménye.:D
Abban viszont megegyezhetünk, hogy csodák nincsenek. Vagyis nagyobb teljesítményhez nagyobb fogyasztás tartozik. Aztán itt jön az, hogy csak szimplán növeljük a lökettérfogatot, vagy adott keretek közt a nyomást növeljük. Az utóbbi, vagyis pl a turbos megoldás elvileg arányaiban nem jár akkora fogyasztás növekedéssel, mintha ugyanazt a teljesítményt simán lökettérfogat növeléssel érnénk el.
Ha valami nagy mennyiséget éget el az mondjuk az Ural teherautó, de szerintem egy átlag személyautónak nagyobb a teljesítménye.:D
Abban viszont megegyezhetünk, hogy csodák nincsenek. Vagyis nagyobb teljesítményhez nagyobb fogyasztás tartozik. Aztán itt jön az, hogy csak szimplán növeljük a lökettérfogatot, vagy adott keretek közt a nyomást növeljük. Az utóbbi, vagyis pl a turbos megoldás elvileg arányaiban nem jár akkora fogyasztás növekedéssel, mintha ugyanazt a teljesítményt simán lökettérfogat növeléssel érnénk el.
Kau2008-07-22 21:06:17 // 8049
A Magnumnál vannak is ilyenek, én mindent elhiszek :))
Pláne, ha mellém áll és bizonyít.
Erről jut eszembe. Egyszer egy Bombasstiknál dolgozó srác ellen gyorsultam. Dévúja vót :)
Komolyan aggódtam előtte, hogy nem nézek ki semmit a kocsiból, mit tudhat? Kapott 30 métert kétszázon, így tovább nem aggódtam :))
Pláne, ha mellém áll és bizonyít.
Erről jut eszembe. Egyszer egy Bombasstiknál dolgozó srác ellen gyorsultam. Dévúja vót :)
Komolyan aggódtam előtte, hogy nem nézek ki semmit a kocsiból, mit tudhat? Kapott 30 métert kétszázon, így tovább nem aggódtam :))
zolee1452008-07-22 21:01:30 // 8048
Minimum 20% javulás, amit az eladó általában az "Eredeti teljesítmény x 20 = Tuning utáni teljesítmény" képlettel számol, mely nyilván elégedettséggel tölti el a tulajt, hiszen ki ne örülne, ha néhány ezresért egy majd' 3000LE-s autóban ülhetne?.:)))
Lali752008-07-22 21:01:06 // 8047
menjunk vissza az alapokhoz.Mitol fugg a telj.?egesi csucsnyomas.!mitol fugg?elegetett keverek mennyisegetol.!innen indul a folyamat.!Nem?
Kau2008-07-22 20:54:08 // 8046
És érezted a javulást? :)))
De komolyan, megérte?
De komolyan, megérte?
Buksi2008-07-22 20:51:41 // 8045
Racsing gyertyám már van! :-)))))))))))))
zolee1452008-07-22 20:49:39 // 8044
Nem vagyok nagy szakértője a témának, csak az van ami itt-ott olvastam. na szóval alapvetően kell a folytás a motornak. Ha kiveszed a katalizátort elvileg egy kicsit nőnie kéne a teljesítménynek, de szerintem ez kb a mérési tűréshatáron belül marad. Nem hiszem, hogy érezhető lenne a változás, ilyen formán a sport katalizátort is egyenértékűnek tartom a NOS matricával.
Teljesítményt nagyobb lökettérfogatból, vagy több levegővel lehet elérni...tehát nagy motor, vagy turbo / kompresszor stb. A többi csak szimpla finomítgatás, talán valamilyen szintű hatásfokjavítás lehet, de nem hiszem, hogy érezhető lenne.
Amiket odaírnak %-os teljesítménynövekedést a katalógusokban az meg megintcsak vicc. Ha veszel egy krómvéget, sportgyertyát, xenon-színű izzót, meg nos matricát máris másfélszeres teljesítményed van. :)))
Teljesítményt nagyobb lökettérfogatból, vagy több levegővel lehet elérni...tehát nagy motor, vagy turbo / kompresszor stb. A többi csak szimpla finomítgatás, talán valamilyen szintű hatásfokjavítás lehet, de nem hiszem, hogy érezhető lenne.
Amiket odaírnak %-os teljesítménynövekedést a katalógusokban az meg megintcsak vicc. Ha veszel egy krómvéget, sportgyertyát, xenon-színű izzót, meg nos matricát máris másfélszeres teljesítményed van. :)))
Xixo2008-07-22 20:37:03 // 8043
Mondjuk olyan 100ezer kilóméter után már az se véd, úgyhallotam...
Online tag
1
Vendég1
724