Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning
Kovi2006-04-06 21:45:30 // 2642
Hát akkor tudom már!!!!!!:-))))) Raknak bele hogy legyen!!!!!!:-)))))))))
DCS2006-04-06 21:44:34 // 2640
Ilyen maximum ,akkor létezik ,ha az a motor alapra legalább 800 lovacska!
Egyébként ilyen nincs!
zar1162006-04-06 21:25:11 // 2638
Vigyázz, mer megcsinálja!
:-)
Poló2006-04-06 21:23:11 // 2637
Szívó motorban hol van turbonyomás? :))))))))
Kovi2006-04-06 21:21:47 // 2636
Ha viszik hozzá a turbo nyomást 0,8-rol 4,0-ra akkor azért lehet menni vele talán egy kört.Ha lenem lövi elöbb a hengerfejet.:-)))))))
zar1162006-04-06 21:21:19 // 2635
4-ről ötre szerintem kevés az esély, nem lehet úgy elosztani a lukakat, hogy egyenletes legyen a teherelosztás...
Esetelg, ha befoltoznak hármat, aztán újrafúrják. De ebben én nem bíznék.
GEORGE2006-04-06 21:12:22 // 2634
+100 ló egy egyszerű chip tuningtól!?!?!?
KI VAN ZÁRVA!
Kovi2006-04-06 21:12:16 // 2633
Another point of concern was the cooling system. The evo1 engine proofed the V6 radiator to be too small for serious power figures. After gathering a pile of information on aluminium radiators I found a radiator used in the US NASCAR series to fit my needs. It has a huge dual core, enough to cool down 700hp. Brilliant! After some modification it fitted the chassis like a glove. The stock fan seemed to be designed for the radiator too. It flows more air than all the performance fans I could find. I was amazed to learn that one big fan flows more air than two smaller fans covering a large flow area.
Ha valaki tud angolul olvashato a 700hp és 75 twinturbo vagy bi!!!!!.-)))))
Csabi egy ilyet kérlek!!!!!!!
Ha valaki tud angolul olvashato a 700hp és 75 twinturbo vagy bi!!!!!.-)))))
Csabi egy ilyet kérlek!!!!!!!
Vega2006-04-06 21:09:06 // 2632
Hat ez eleg komolytalan kerdesnek hangzik...az a +100 jobb esetben is csak +10 :)))
TSiga ( I am the TSIG)2006-04-06 20:58:00 // 2631
Kovi2006-04-06 20:53:18 // 2630
ystuc2006-04-06 20:45:18 // 2629
Kovi2006-04-06 20:33:56 // 2628
Lacza2006-04-06 20:33:08 // 2627
Sziasztok.
Csabi tőled kérdezem:
Lehetséges,hogy egy chiptuning +100 lóerőt ad az autómnak és nem teszi tönkre a motort?
Kovi2006-04-06 20:30:25 // 2626
Cho Simba (TomQ4)2006-04-06 16:07:19 // 2625
Annyira nem érdekes, végülis nem szériaautók voltak, szóval esélytelen hogy szerencsém legyen hozzájuk :(
zekedani2006-04-06 15:35:05 // 2624
De gondolom az baromi macerás és drága mulatság lenne, igaz?
DCS2006-04-06 15:33:34 // 2623
valami jó kis GTV futóművet kellene alá műteni .... :-)
DCS2006-04-06 15:30:22 // 2622
Igen,valami hasonlóról én is hallottam,de pontos adatokat én sem tudok. Elvileg készült GTV-ből Dél afrikában is valami "szörnyűség",ezekről Fastcar ,vagy Zar116 kollégákat kellene megkérdezni!
BeeGee2006-04-06 15:24:42 // 2621
Akkor javaslom, ha lehetőség van, furat nélküli felnit keress, ha a kiszemeltből nincs megfelelő - biztos nem lesz könnyű, használtan meg lehetetlen találni...
zekedani2006-04-06 15:21:29 // 2620
Nincs nincs. Ennyire nem szaladtam még előre. Csak egy kósza ötlet volt. Hogy megvalósítható-e egyáltalán.
BeeGee2006-04-06 15:19:09 // 2619
Nem akarok hülyeséget mondani, de ha jól tudom áttudják alakítani.
Volt egy batár angol kocsim, arra nem lehetett kapni felnit, így maradt az, hogy 'nyers' felnit kellett keresni, és azt fúrták az osztókörhöz. Arra viszont nem vennék mérget, hogy már megfúrt felnit lehet-e. Szerintem igen...
Megvan már a felni?
zekedani2006-04-06 15:14:57 // 2618
Én minden megoldásra kíváncsi lennék.
BeeGee2006-04-06 15:13:22 // 2617
Nem egyszerübb a felni osztókörét átalakíttatni?
Slowfeet2006-04-06 15:12:40 // 2616
A 177-es B12-sel 510 ló volt, de a legjobb V8-as turbók a 80-as évek elején a Scuderia marlboro időszakában 640Le-sek voltak (183T), feltegyek egy kis anyagot róla?
zekedani2006-04-06 15:12:35 // 2615
145-ös. 1.6 TS, 2000-es évjárat.
DCS2006-04-06 15:04:27 // 2613
Most még igen! De akár közép Európában is pályázhatna erre a címre!
zolee1452006-04-06 15:02:34 // 2612
Megtaláltam!
156 1,8 TS
166320 LE!!!!
:))
Cho Simba (TomQ4)2006-04-06 12:44:52 // 2611
Bár a Brabham Alfa Romeo F1 kocsija meg 500 lóerő körül volt, 3000ccm, 12 henger,...
Cho Simba (TomQ4)2006-04-06 12:40:03 // 2610
1937 körül volt egy 4,5 literes ikerfeltöltős 430 lóerős változat, Nuvolari, meg Farina taposta benne a pedálokat, igaz csak 4 példány volt belőle. Ezt utána még piszkálgatta valami ember és olyan 450 lóerő körül állt meg. 310 volt a végsebessége...
zekedani2006-04-06 12:38:53 // 2609
Sziasztok!
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy át lehet alakítani valahogy az autóm kerékfelfogatását 4*98-ról 5*98-ra mondjuk? Ha igen, ez mennyire bonyolúlt és kb milyen összeget takar?
drPN2006-04-06 12:38:38 // 2608
Erről még én is...:))
Cho Simba (TomQ4)2006-04-06 12:26:28 // 2607
Erről még Luigi csak álmodik :)
drPN2006-04-06 10:13:51 // 2606
159 3.6 V6 JTS Biturbo 480cv & 720 Nm (version GTAm Autodelta)
Ronnie2006-04-06 10:12:28 // 2605
Már megnéztük padon is, nézz át a "direktszűrő" topicba, éjjel leírtam!
Benőke2006-04-06 10:04:30 // 2604
Aham. Akkor is Alfa :D
drPN2006-04-06 09:55:37 // 2603
Láttam már róla képeket, de szerintem az nem gyári, hanem az Autodelta csinálja. És mondjuk adatokat sem nem tudok róla.
Benőke2006-04-06 09:53:29 // 2602
Gyártanak hébe hóba 3,7 V6 -al is nem?
Kovi2006-04-06 09:53:19 // 2601
Szerintem van az amerikai körpályás versenyeken egy Gtv biturbo!!!!Én is csak hallomásbol tudom ugy hogy nem biztos a forrás de kb 800LE.
De lehet rosszul.
Benőke2006-04-06 09:52:52 // 2600
2 lehetőség van.
Vagy amit tipoatti kolléga mondott hogy az 1,4TS a legjobb :)
Vagy a 3,7 -es V6 -os :)
drPN2006-04-06 09:52:13 // 2599
Egyébként nincs ötletem. Szériában szerintem az új 3.2-es motor lesz a csúcs.
drPN2006-04-06 09:50:49 // 2598
Mo-on Hadada Q4-ese eséllyel pályázhatna a címre, igaz?
tipoatti2006-04-06 09:41:00 // 2597
Lehet, hogy a 145 1,4 TS? Ez elképzelhető? ;-)
DCS2006-04-06 09:35:05 // 2596
Jó reggelt Mindenkinek!
nagyon elcsendesedtetek!
A mai témánk :melyik a legerősebb Alfa a világon??Milyen paraméterekkel bír??
Segítsetek légyszi!!!
Csaba
zar1162006-04-05 12:54:45 // 2595
Köbcenti tuning!
1,6 fűnyíró upgrade 2.0-re és tovább, V6 rulez!
Na csáá
zolee1452006-04-05 10:44:10 // 2594
elvileg az ilyen motoroptimalizálás arról szól, hogy a szériagyártásnak vannak tűrései, és a saját autódon addig farigcsálsz, míg ki nem hozod belőle a maximumot. Ez sztem pár %, és a fogyasztás normál használat mellett még csökken is. Ezután jön a teherautóra való turbó és barátai, és akkor részesedést kell venned valamelyik olajtársaságban.DDD
ystuc2006-04-05 10:42:29 // 2593
Esetleg nyitottabb rendszer, ugyanannyi benya, jobb égés --> nagyobb teljesítmény, ha jól tévedek... ;-)