Esetleg még ez???
GT 1.9 JTD
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Autóvásárlás
Zozo852014-11-15 19:40:52 // 35003
Zozo852014-11-15 19:25:47 // 35002
Zozo852014-11-15 16:48:54 // 35001
ááááááááá
utálom a patkány kereskedőket!!!
Valaki adja már el a 156-át :D
utálom a patkány kereskedőket!!!
Valaki adja már el a 156-át :D
Zozo852014-11-15 16:41:31 // 35000
de hogy derítsem ki h tekert-e az óra??
Abból hogy kopottas, repedezett a bőr az még nem 100%...:S
Max megnézem a szervizkönyvet amit adnak mellé és felhívom őket!!
Abból hogy kopottas, repedezett a bőr az még nem 100%...:S
Max megnézem a szervizkönyvet amit adnak mellé és felhívom őket!!
Andy2014-11-15 16:20:29 // 34999
Azt nem mondtam, csak legyél nagyon nagyon körültekintő. :)
Bár én oda nem teszem be a lábam egy jó darabig.
Bár én oda nem teszem be a lábam egy jó darabig.
Zozo852014-11-14 22:32:49 // 34998
Akkor mondjak le erről a "peldanyrol" ??
Andy2014-11-14 22:14:07 // 34997
Gyűjtőnevük a Delta-popp.
A héten körbejártam az egész telepet. alig-alig van normális autójuk. Ütött kopott romok tömege. És hihetetlen módon minden egyterűben 150-170 ezer a méter 10-12 éves korban. Hihető... :)))
A héten körbejártam az egész telepet. alig-alig van normális autójuk. Ütött kopott romok tömege. És hihetetlen módon minden egyterűben 150-170 ezer a méter 10-12 éves korban. Hihető... :)))
Zozo852014-11-14 21:36:39 // 34996
Azt írja hogy fastbackkft.
Lehet h szomszédok és ugyanazt csinálják ők is :S :D
"Leinformálható futásteljesítmény, szervizkönyv, 1 év garancia" :O
Lehet h szomszédok és ugyanazt csinálják ők is :S :D
"Leinformálható futásteljesítmény, szervizkönyv, 1 év garancia" :O
Kristyon2014-11-14 21:01:12 // 34995
Így telefonról nèzve szépen néz ki, de az ülèsek nem a sajátjai, azokat egy face előttiből raktàk bele...
Na meg a felszereltsèghez amit írtak azèrt annak egy része biztosan nincsen benne...
Na meg a felszereltsèghez amit írtak azèrt annak egy része biztosan nincsen benne...
Andy2014-11-14 20:45:48 // 34994
Óratekergető brigád ha Delta-popp-ra gondolsz.
A héten saját szememmel láttam a csávót amint ült egy autóban, ölében a kiszerelt műszercsoporttal. Qrva gyorsan nem vettem náluk semmit. :)))
A héten saját szememmel láttam a csávót amint ült egy autóban, ölében a kiszerelt műszercsoporttal. Qrva gyorsan nem vettem náluk semmit. :)))
Bgabor2014-11-14 18:43:47 // 34993
A kormány nagyon nincs megkopva a rádióvezérlő gombok is szép állapotban vannak ,megérné megnézni élőben.
Bgabor2014-11-14 18:41:45 // 34992
167000-km nél szerintem nem így néz ki a vezetőülés felőli bőr,ha jól látom repedezett.
Zozo852014-11-14 18:27:51 // 34991
Sziasztok
Tud valaki valamit erről az autóról?
156 JTD 1.9 8V
10 kerület Fehér úton vannak...megbízhatóak? "félek" a kereskedőktől
Tud valaki valamit erről az autóról?
156 JTD 1.9 8V
10 kerület Fehér úton vannak...megbízhatóak? "félek" a kereskedőktől
Papamaci2014-11-12 18:31:43 // 34990
Na én ezért kivettem a mariskából 2.0 20v. és beleraktam a 155-be.:DD
WarbiRunner (Gyuri)2014-11-12 10:36:41 // 34989
Ezt sosem fogom megbocsájtani az Alfának, hogy 2.0TS-t rakott a 146-ba csúcsmotornak :-) Egy szívó 2.0 20v 146 nekem kb a nagybetűs Autó lenne. De hát ezek hülyék hozzá...Kombi Mareába belerakják, abba amibe való meg nem.
Egyébként a tegnapi nap szomorú képet festett a hazai autókereskedői morálról. Rosszabb mint valaha. Borzasztó cinikus és agresszív emberekkel találkoztunk, már-már elment a kedvünk az egésztől. Addig vagy jófej, amíg csodálod az autót. Nem fikáztuk az autókat, szépen kiolvastuk, átnéztük, megbeszéltük. De nekem úgy tűnt, hogy a nepperek gyűlölik azt aki ért is az autóhoz. Azt meg hagyuk is, hogy szemrebbenés nélkül van kiírva az ECU szerint 310e-t futott, kívül belül lelakott roncsra 125e km. A hibatároló fullon, mindegyikben szar akksi, szeméttelepre való gumik. Az egyikben a turbo visított, és hiába mutattam neki, hogy ott áll kint az Alfám amiben szög ugyanez a motor van, csak meg akart győzni, hogy az úgy jó, már 40 ilyet adott el. Egy helyen kioktatott minket az ember, hogy ilyen kütyüvel ne olvasgassunk má 7-800e-res autókat, mert nevetséges. Neki is megmutattam, hogy mennyi van valójában a 150e-t futott csodában. És basszus felcsillant a szeme és megkérdezte, hogy tudok e Opellal is ilyet, vagy lehet e....hagyjuk :-) Aztán mikor megmondtuk neki, hogy eddig az az autó tetszik nekünk, de egy utolsót még megnéznénk, bepöccent, és ismét kioktatott minket, hogy úgysem veszünk autót, csak kritizálunk, meg olvasgatunk...kellemes emberek.
Úgyhogy már-már feladva az egészet, elmentünk még épp sötétedés előtt megnézni egy utolsót, egy magánszemélynél. Minden mindegy alapon. Ez drágább volt egy kicsit mint a kereskedősök, vagy épp csak annyival, hogy a kereskedő "ingyen" adja a forgalomba helyezést, névre írást. Szóval mondtam Balázs barátomnak, ha itt vagyunk, nézzük meg, hogy legalább teljes legyen a kép. Mondjam? Megvettük. Nem volt összefestegetve, nem volt rozsda a küszöbön. Pöccre indult,gyönyörűen járt, nem volt dugig a hibatároló és millió km sem volt benne. 4 egyforma márkás gumi, rendes mintával..csoda. Nem maiak, de legalább használható vele az autó.És mindenek előtt egy végtelenül szimpatikus, normális úriemberrel találkoztunk. Ja igen...kiderült, itt tag, Alfája is van. Köszönet neki :-) Komolyan mondom, nekünk már emberileg hiányzott egy fél normális mondat ott a nap végére...
Egyébként a tegnapi nap szomorú képet festett a hazai autókereskedői morálról. Rosszabb mint valaha. Borzasztó cinikus és agresszív emberekkel találkoztunk, már-már elment a kedvünk az egésztől. Addig vagy jófej, amíg csodálod az autót. Nem fikáztuk az autókat, szépen kiolvastuk, átnéztük, megbeszéltük. De nekem úgy tűnt, hogy a nepperek gyűlölik azt aki ért is az autóhoz. Azt meg hagyuk is, hogy szemrebbenés nélkül van kiírva az ECU szerint 310e-t futott, kívül belül lelakott roncsra 125e km. A hibatároló fullon, mindegyikben szar akksi, szeméttelepre való gumik. Az egyikben a turbo visított, és hiába mutattam neki, hogy ott áll kint az Alfám amiben szög ugyanez a motor van, csak meg akart győzni, hogy az úgy jó, már 40 ilyet adott el. Egy helyen kioktatott minket az ember, hogy ilyen kütyüvel ne olvasgassunk má 7-800e-res autókat, mert nevetséges. Neki is megmutattam, hogy mennyi van valójában a 150e-t futott csodában. És basszus felcsillant a szeme és megkérdezte, hogy tudok e Opellal is ilyet, vagy lehet e....hagyjuk :-) Aztán mikor megmondtuk neki, hogy eddig az az autó tetszik nekünk, de egy utolsót még megnéznénk, bepöccent, és ismét kioktatott minket, hogy úgysem veszünk autót, csak kritizálunk, meg olvasgatunk...kellemes emberek.
Úgyhogy már-már feladva az egészet, elmentünk még épp sötétedés előtt megnézni egy utolsót, egy magánszemélynél. Minden mindegy alapon. Ez drágább volt egy kicsit mint a kereskedősök, vagy épp csak annyival, hogy a kereskedő "ingyen" adja a forgalomba helyezést, névre írást. Szóval mondtam Balázs barátomnak, ha itt vagyunk, nézzük meg, hogy legalább teljes legyen a kép. Mondjam? Megvettük. Nem volt összefestegetve, nem volt rozsda a küszöbön. Pöccre indult,gyönyörűen járt, nem volt dugig a hibatároló és millió km sem volt benne. 4 egyforma márkás gumi, rendes mintával..csoda. Nem maiak, de legalább használható vele az autó.És mindenek előtt egy végtelenül szimpatikus, normális úriemberrel találkoztunk. Ja igen...kiderült, itt tag, Alfája is van. Köszönet neki :-) Komolyan mondom, nekünk már emberileg hiányzott egy fél normális mondat ott a nap végére...
DKori2014-11-11 21:22:51 // 34988
Sziasztok!
Én még annyit tudok (ha valakinek újdonság :) ), hogy a dízelnél az 1.9 és a 2.4 nagyon szoros rokon, kvázi közös fejlesztés, furatuk/löketük egyezik csak a 2.4ben ugye egyel több a henger.
Tény h a TS motoroknak "négyhengeres szinten" gyönyörű a hangjuk, de azok az 5 hengeres 20v-k nagyon szépen öblögetnek, valóban érdekes h pont Alfáéknál nem erőltették (valószínű azért mert amikor megjelent még volt 2.0 V6 TB ami megint más dimenzió...).
Én még annyit tudok (ha valakinek újdonság :) ), hogy a dízelnél az 1.9 és a 2.4 nagyon szoros rokon, kvázi közös fejlesztés, furatuk/löketük egyezik csak a 2.4ben ugye egyel több a henger.
Tény h a TS motoroknak "négyhengeres szinten" gyönyörű a hangjuk, de azok az 5 hengeres 20v-k nagyon szépen öblögetnek, valóban érdekes h pont Alfáéknál nem erőltették (valószínű azért mert amikor megjelent még volt 2.0 V6 TB ami megint más dimenzió...).
Abarai2014-11-11 12:03:53 // 34987
Azokról fogalmam sincs. Nem kenyerem a gázolaj. :) Esetleg a Fire is szóba jöhet, de ez tényleg csak tipp.
dev1662014-11-11 10:58:28 // 34986
Ott vannak még az 1.0 JTD/XSDE és 1.3 JTD/SDE motorok is, amik gyanítom, hogy GM eredetűek, mármint a blokkok és máshol is gyártják őket.
dev1662014-11-11 10:43:32 // 34985
azért jó látni, hogy a Fiat viszonylag egyszerűen elő tudna húzni a kalapból egy 2446cm3-s öthengeres turbós blokkot, ami a mai technikával akár egy turbóval is gond nélkül 400LE közeli teljesítményt tudhatna. Futhatna a 4C erősebb változata 5C néven pl. :)
Na jó, visszatérek a földre. Más időket élünk. Ha a lökettérfogat változik az csak egy irányba történhet, lefelé:((
Na jó, visszatérek a földre. Más időket élünk. Ha a lökettérfogat változik az csak egy irányba történhet, lefelé:((
Abarai2014-11-11 10:14:55 // 34984
Néztem én is, de erősen hiányos. Egyszer találtam egy jó kis doksit erről angolul, de most nem akar felbukkanni.
dev1662014-11-11 10:00:54 // 34982
jó kis iromány...
tipoatti2014-11-11 09:41:09 // 34981
Szia!
SW-ből tudok ajánlani jó 2.0 JTD-t...
SW-ből tudok ajánlani jó 2.0 JTD-t...
Abarai2014-11-11 09:30:56 // 34980
A V6 egészen más történet, az echte Alfa motor, és jóval öregebb a Modularoknál. Csiszolni rajta nem került annyiba, mint új motorokat fejleszteni, és az Alfánál főleg a presztízse miatt ragaszkodtak hozzá. Lehet, hogy a 20V turbó is ment úgy, mint akár a 3.0 V6, sosem lesz olyan "rangja". Ennél furcsább, hogy a Fiatokba és a Lanciákba 5 hengeres 2 literes blokkokat tettek, az Alfákba meg 4 hengerest, pedig ugyanaz a motorcsalád, ráadásul a 2.4 JTD-nek is találtak helyet a 156-ban, szóval elfért volna egy 5 hengeres TS is. Erre nem tudok érdemi magyarázatot. :)
Gugliztam egy sort, és itt találtam meg a legjobban összeszedve:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=96302589&t=9134458
Gugliztam egy sort, és itt találtam meg a legjobban összeszedve:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=96302589&t=9134458
dev1662014-11-10 21:57:19 // 34979
Hol olvastad ezeket? Érdekel a téma. Mindenesetre az alapok gondolom ugyanazok egy konszernen belül, de ezek az öthengeres benzinesek elsősorban Lancia-kban voltak. Érdekes, hogy mi szükség volt a konszernen belül egy 2.4 20V és 2.5 V6 24V blokkra, de ugyanígy a 2.0T 20V és a 2.0 TB 12V, illetve a 2.0 20V és a 2.0 TS is nagyjából ugyanazt tudja és egymás mellett léteztek, de minek?
lehet, hogy pont ezek a pazarló megoldások (drága motorfejlesztések) juttatták a csőd szélére a Fiat-ot anno és tették szükségessé a GM házasságot, ami csak újabb károkat okozott.
lehet, hogy pont ezek a pazarló megoldások (drága motorfejlesztések) juttatták a csőd szélére a Fiat-ot anno és tették szükségessé a GM házasságot, ami csak újabb károkat okozott.
Abarai2014-11-10 21:01:45 // 34978
A JTD-nek keresztelt HDI-k nyilván nem. Na de pofáztam már eleget és ez itt teljesen off. Inkább visszatérek a sörömhöz.
Abarai2014-11-10 20:58:11 // 34977
Nem bírtam ki, utánanéztem. :)
A Fiat 1.4 12v is Modular, ahogy a JTD-k is 1.6-tól fölfelé. Amin meglepődtem, hogy még az 1750 turbó is az. Durva. :)
A Fiat 1.4 12v is Modular, ahogy a JTD-k is 1.6-tól fölfelé. Amin meglepődtem, hogy még az 1750 turbó is az. Durva. :)
Abarai2014-11-10 20:53:37 // 34976
Mintha Kappában is lett volna 2.0 20v szívó.
A Lancia fejlesztés viszont eléggé karcos. Amennyire tudom, a Fiat Modular családjának a tagjai, ugyanúgy, ahogy az 1.8 16v (TS és 4 gyertyás is), az 1.6 és 2.0 TS, a 2.0 JTS, talán még az 1.4 TS is. Elvileg csak a Fiat 1.6 volt csak más kalapban. Az még a régi Lampredi blokk.
A tévedés joga fenntartva, mert elég régen olvastam ezekről. :)
A Lancia fejlesztés viszont eléggé karcos. Amennyire tudom, a Fiat Modular családjának a tagjai, ugyanúgy, ahogy az 1.8 16v (TS és 4 gyertyás is), az 1.6 és 2.0 TS, a 2.0 JTS, talán még az 1.4 TS is. Elvileg csak a Fiat 1.6 volt csak más kalapban. Az még a régi Lampredi blokk.
A tévedés joga fenntartva, mert elég régen olvastam ezekről. :)
dev1662014-11-10 15:31:27 // 34975
Én ezekről az öthengeresekről tudok, mind Lancia fejlesztés:
2.4 20V szívó (Kappa, Thesis, Lybra)
2.0 20V szívó (Lybra)
2.0 20V turbó (Kappa, Thesis)
2.4 20V szívó (Kappa, Thesis, Lybra)
2.0 20V szívó (Lybra)
2.0 20V turbó (Kappa, Thesis)
VKG231!!! (156+75)2014-11-10 14:30:43 // 34974
Illetve ugye annyi a kül, hogy oda eredetileg is csak a lancia vezmódok kerültek be, szóval az azért elmegy 100K-t.
WarbiRunner (Gyuri)2014-11-10 13:44:12 // 34973
ja, hogy 5 hengeres az, csak nem turbo..jó, csak olvasni kéne tudni :-)
WarbiRunner (Gyuri)2014-11-10 13:43:31 // 34972
Ez is jó infó, köszi. Ezek szerint a vez.mód probléma itt is fenn áll.
WarbiRunner (Gyuri)2014-11-10 13:42:36 // 34971
Merthogy a 2 lityós nem 5 hengeres? Van pár 2l-es Lybra, én magamnak bekedvenceltem párat kapásból, tuti olyat vennék. A 2l 20v motor az egyik kedvencem, mióta volt alkalmam kb 500m-t vezetni egy ilyet :-) Mondjuk fogyasztásban nem az az optimum.
Az 1.8 láncos TS meg tudom hogy jó, meg mennyi az elvi ára. De mi már konkrét autókat nézünk, holnap szerintem el is hozunk valamit. A ha.hu-n meg nem tolonganak a hibátlan 1.8 ts-ek :-)
Az 1.8 láncos TS meg tudom hogy jó, meg mennyi az elvi ára. De mi már konkrét autókat nézünk, holnap szerintem el is hozunk valamit. A ha.hu-n meg nem tolonganak a hibátlan 1.8 ts-ek :-)
Abarai2014-11-10 13:27:03 // 34970
Ez az 1.8 volt egy ismerős Stilójában. Ő az olajfogyásra (jelentsen ez bármit, engem biztos nem hatott volna meg a JTS után :)) és a vezérlésmódosító halálára panaszkodott akkoriban.
dev1662014-11-10 12:46:18 // 34969
de thesis van ;)
VKG231!!! (156+75)2014-11-10 12:40:15 // 34968
(Szerintem amúgy 2.0 20v turbo Lybra gyárilag nincsen!)
VKG231!!! (156+75)2014-11-10 12:39:55 // 34967
Igen, a 2.0 20V ott a legjobb választás elviekben!
dev1662014-11-10 12:36:15 // 34966
ott van még az öthengeres benzines Lancia motor, sőt turbós változata is van. finom kis darab lehet, csak ritka.
VKG231!!! (156+75)2014-11-10 12:32:54 // 34965
Igen, én is azt hallottam, hogy az 1.8 elég jó, de bármit le lehet gyilkolászni, ha akarják...
Pedig hát elég szép 8V-t lehet kapni 6-700-ból...
Sőt, annyiból már nagyjából ki van lakatolva és van alatta gumi is, meg át van írva. Meg beleraksz egy Dedra hátsó padot és az lehajtható...
De hát a szerelem... :P
Pedig hát elég szép 8V-t lehet kapni 6-700-ból...
Sőt, annyiból már nagyjából ki van lakatolva és van alatta gumi is, meg át van írva. Meg beleraksz egy Dedra hátsó padot és az lehajtható...
De hát a szerelem... :P
DJ2014-11-10 12:14:22 // 34964
Sziasztok!
Vélemény ezekről?
Esetleg valaki ismeri valamelyiket?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_q4_distinctive-8420881
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_progression__pdc_navi_6.seb-8421097
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_distinctive_ti-8028638
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_distinctive_bor_navi-8424205
Vélemény ezekről?
Esetleg valaki ismeri valamelyiket?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_q4_distinctive-8420881
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_progression__pdc_navi_6.seb-8421097
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_distinctive_ti-8028638
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_distinctive_bor_navi-8424205
WarbiRunner (Gyuri)2014-11-10 12:09:46 // 34963
Aha..akkor nem is tudom hogy jó választás e :-) Mondjuk a TS-ek közül pont az 1.8 amiről nincs sok rémhír és egy Lybra-t hátha nem is tipornak annyira. Egyébként próbáltam 155 felé terelni a nézelődést, csakhát nem lesz jó..kevés légzsák, nem kombi, ilyesmik..:-) MEg csak 16v van a "hely"i kínálatban ha jól látom.
VKG231!!! (156+75)2014-11-10 12:03:28 // 34962
Jajah, azért VVT a neve, mert variable valve timing... Igazán zseniálisan kitaláltam :D
WarbiRunner (Gyuri)2014-11-10 12:02:38 // 34961
KÖszi! :-) Attól tartok a Lybra már túl nehéz annak a motornak, de van a listán egy keveset futott(nak mondott) ebből is, nekem szimpatikus. Lehet megnézzük.
VKG231!!! (156+75)2014-11-10 12:01:01 // 34960
1.8 VVT = 1.8 TwinSpark, csak 131 lóerővel. Elvileg csak 1-1 gyertyával azt hiszem, ezért gyengébb, de vezérlésmódosítóval.
.......................2014-11-10 11:44:39 // 34959
Az 1.6 16v fiat lancia blokk egy nagyon strapabíró darab,
Nekem az volt fiat bravoban,
7 et evett autópályán ,városban egyaránt
nem kopik ha rendesen volt szervízelve,még 250e km nél sem volt kartergáz,sem az olajat nem ette
Hidrotőkére sem érzékeny
még ma is gyártják brazilban torque a blokk neve
A bravban nem volt légtömegmérő se,az euro 3 as ban
Euro 4 et átdolgozták,abban van már
Nekem az volt fiat bravoban,
7 et evett autópályán ,városban egyaránt
nem kopik ha rendesen volt szervízelve,még 250e km nél sem volt kartergáz,sem az olajat nem ette
Hidrotőkére sem érzékeny
még ma is gyártják brazilban torque a blokk neve
A bravban nem volt légtömegmérő se,az euro 3 as ban
Euro 4 et átdolgozták,abban van már
WarbiRunner (Gyuri)2014-11-10 11:17:53 // 34958
Így van :-) A futómű jó hír, akkor nincs felső lengőkaros móka minden tavasszal :-) A motor ha jtd, akkor képben leszek. Az 1.6 nem tudom elég erős e, nem fogyaszt e túl sokat vele? Az 1.8-ról meg azt hallottam, hogy nem egyezik a Marea jó kis Hitachi vezérléses 1.8-asával, hanem valami változó vezérléses problémásabb darab. Ez igaz?
Béci Ɨ|ѯ2014-11-10 11:11:01 // 34957
A futóműve jóval egyszerűbb, mint a 156-nak, de hátul multilink az is. Rozsdát csekkoljátok az alján. Meg persze a motort - váltót, de Te gondolom azért mész... :-)
WarbiRunner (Gyuri)2014-11-10 10:01:01 // 34956
Apropo Lancia....Lybra vadászatra indulunk holnap. Szóba jön benzines is, úgyhogy akinek ötlete tapasztalata van a benyás Lybra-kkal, ne tartsa magában. Jtd ügyileg képben vagyok, mármint a motorikusan.
A futómű ezekben milyen? Faék egyszerű, mint a 146-ban, vagy kettős kereszt elöl, multilink hátul, mint a 156-ban?
Konkrét fő cél alany is van, ha erről van valakinek infója, az nagy segítség. Szeged nincs közel, ha eleve felesleges, nem indulunk el.
Másik irányba indulva:
Pest
Körmend
Illetve még talán ez. Erről ordít hogy újra van bőrözve, szóval ha vakon rá kéne mondanom, akkor pont egy 100-ast tekertek rajta, végülis még simán reális.
A futómű ezekben milyen? Faék egyszerű, mint a 146-ban, vagy kettős kereszt elöl, multilink hátul, mint a 156-ban?
Konkrét fő cél alany is van, ha erről van valakinek infója, az nagy segítség. Szeged nincs közel, ha eleve felesleges, nem indulunk el.
Másik irányba indulva:
Pest
Körmend
Illetve még talán ez. Erről ordít hogy újra van bőrözve, szóval ha vakon rá kéne mondanom, akkor pont egy 100-ast tekertek rajta, végülis még simán reális.
Sümi Z2014-11-09 19:10:29 // 34955
Sziasztok!
Fájó szívvel :-( ALFA 145 1.6TS
Fájó szívvel :-( ALFA 145 1.6TS
Online tag
1
Vendég1
481
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...