Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Autóvásárlás

count M2005-05-05 12:42:57 // 307
szutyok mester, ide jöhet. :) r.cM
alfatech2005-03-29 16:53:06 // 306
Az egésszel "csak" annyi a gond, hogy mint sokminden más esetében ebben az országban, sosem lehetsz biztos abban, hogy lobogtasd bár a legeredetibb papírt a kezedben, az más hatóságok előtt is ugyanazt jelenti vagy ugyanolyan értékkel rendelkezik. Én ugye a legnagyobb nyugalommal adtam el egy korrektnek hitt autót, aztán jött a hidegzuhany - és hogyan bizonyítottam volna, hogy a nálam töltött bő 1 év alatt semmiféle külső behatás nem érte az autót? Lényeg hogy végül jóra fordult minden, csak ugye Lobotéknak az idegeskedésen kívül ahogy írja, anyagi ráfordítást is jelentett a dolog.
tzoli1552005-03-29 14:57:22 // 305
Hali! Most csak az alvázszámos részre válaszolok, a többit később mert sietek. "Az autó hátuljának sérülését természetesen említetted"- akkor ez tiszta sor- nincs átverés. "Az autó alvázsszáma nehezen, de olvasható volt, Lobotékkal is kiolvastuk"- ezt mondtam én is hogy főleg a vizsgálókamerával simán olvasható. "Nem állítottam, hogy Te tudtál arról, hogy nincs rendben az alvázszáma"- nincs miről tudni, mert az alvázszám rendben volt!!!!! "Viszont a kérdés továbbra is kérdés marad, a választ Neked sem kell feltétlenül tudnod rá: egy A-ból hogyan lesz hirtelen feljelentés?"- A vizsgálók részéről a kötözködés szerintem biztosan azért volt, mert a számoktól hátrafelé kb. 10-15 cm.-re hegesztési varratot találtak. Mint már leírtam, annak idején én erre külön felhívtam a vizsgáló figyelmét, nehogy egyből rosszra gondoljon.Nem is volt probléma. Direkt úgy csináltattam a hátulja cserét, hogy az alvázszámos rész előre felé egyben maradjon a kasznival, véletlenül se úgy hogy mondenfelől hegesztés legyen.Akkor simán mondhatták volna hogy lopott. Ja és most jut eszembe, a pótkeréktartó is cserélve lett, az meg konkrétan a szám mellett van, tudatlan vizsgáló egyből azt hiszi megfogta a lopott kocsit. Na. A bocsánatkérést elfogadom, de tudod ez tényleg úgy jött le a pártatlan olvasó felé, hogy én egy akármicsodával belekókányoltam egy alvázszámot és röhögök a markomba, pedig erről szó sincs. A dolog a vizsgálattal gondolom nem most történt én pedig ha véletlenül nem olvasgatok, nem is tudok róla. Üdv: Zoli
alfatech2005-03-29 10:44:53 // 304
Szia Zoli! Sorban reagálva a felvetéseidre: Szamosiék az autót valóban átnézték és javasolták, hogy ne vegyem meg, mert nagyon sokat kell majd ráköltenem, azokon az aktuális hibákon felül, amiket ők akkor összeírtak és amelyek egy részét kijavítottad. Ennek ellenére, az autó kinézete eladta magát és nem hallgattam a szakértőkre. Az árról kár vitázni, mivel megegyeztünk. Egyikünk számára sem volt kötelező a másik ajánlatát elfogadni. A meghirdetett ár sokszor nem tükrözi az autó piaci értékét, ami ez az Alfa 75 V6 esetében finoman szólva "mérsékelt" - gyakorlatilag nincs piaca. Mindenesetre, miután ráköltöttem közel a vételárát mégegyszer egy év alatt, hogy megbízhatóan használható legyen, a vételár 2/3-áért adtam el (ugyanúgy a felnikkel együtt), amennyiért sokkal rosszabb műszaki állapotban megvettem. De ez az én bajom, hiszen mindenki eltanácsolt az autótól, annak ellenére, hogy esztétikailag kívül-belül szép volt. Nyilván Te sem kaptad vissza a belé fektetett pénzed, ugyanúgy, ahogyan én sem, de szerintem ezt egy 20 éves autó esetében egyikünk sem várta el. Én is úgy képzeltem, hogy hosszabb távon megmarad a 75-ös, legalább mint második autó, de mire nagyjából a végére értem a javítgatásoknak, elegem lett belőle, bár az utolsó félévben már megbízhatóan üzemelt. Szerencsére az alkatrészcserék és javítások meghozták a várt hatást, mert ahogy tudom, Lobotéknál továbbra is jól szerepel. Ha érdekel, miket kellett javítani még rajta a szokásos karbantartáson kívül, a teljesség igénye nélkül, amikre hirtelen visszaemlékszem: - kipufogó flexi csövek, leömlők csere - új akku, mert a benne lévő még kb. 2 hetet bírt - új relé a gyújtásnak (emiatt legalább 3x otthagyott, talán tudod nem olcsó) - üzemanyagtank hegesztés (első perctől fogva folyt ha >15 l volt benne) - 2-es, 3-as szinkron, hátsó váltótartó bakok, hátsó hardy, hátsó szilentek (bőven 6 számjegyű költség) - kuplung munkahenger csere - hátsó rugók cseréje, mert beleütöttek a karosszériába amikkel kaptam - üzemanyag-ellátó rendszer tisztítása (dugulások miatt nem kapott benzint) - jópár apróság (el. ablak, hőgomba, gömbfejek, szilentek, stb.) Ahogy Scott írta, valóban elég hangosan járt a motor és kelepelt, ami nem szelephézag állítás kérdése lehetett, mert az rendben volt, de a hangot mégiscsak okozta valami - nem tudom mi. Mindezt csak azért írtam le, mert Te kezdted boncolgatni az autó műszaki állapotát és érték-ár arányát. Így talán teljesebb a kép. Ez mind nem is érdekel, mert ha még jobban átnézzük, egy részük talán kiderül (a váltót tudtam, milyen). Az alvázszámról: Az autó hátuljának sérülését természetesen említetted, ugyanúgy ahogy én is az összes érdeklődőnek és Lobotéknak is. Az autó alvázsszáma nehezen, de olvasható volt, Lobotékkal is kiolvastuk. Az viszont továbbra is megválaszolatlan kérdés marad számomra, hogyan kaphatott A-t egy évvel azt megelőzően, hogy aztán egy másik helyen fel akarják jelenteni az új tulajdonosát, holott az alvázszámon a nevezett időszakban semmiféle romlás nem következett be - és még az A-t adó helyen is további procedúrának vetik alá. Nem állítottam, hogy Te tudtál arról, hogy nincs rendben az alvázszáma, de tapasztalatnak jó volt: soha többet nem veszek úgy autót, hogy nem én végeztetem el az eredetiségvizsgálatát vagy ne mutassam meg ilyen tevékenységet folytató szakembernek. Az "átverés" szót visszavonom, a megfogalmazásomból tényleg úgy jöhet le, hogy ezzel vádollak. Bocsánat, valóban Neked kellet volna írnom első körben, illetve nem kellett volna azt írnom, hogy várom a véleményed. Hidd el, ha Lobotéknak nem sikerül az autót átíratni, felvettem volna Veled a kapcsolatot. Viszont a kérdés továbbra is kérdés marad, a választ Neked sem kell feltétlenül tudnod rá: egy A-ból hogyan lesz hirtelen feljelentés?
tzoli1552005-03-28 22:04:36 // 303
Elhiszem, persze. Szamosiéknál is volt már kis hang, de azt mondták a motor zer gút. Lehet hogy a sok kis meghajtó - mókus épp kajált, törték a mogyorót. :o))
Scott2005-03-28 22:00:02 // 302
Egy szó mint száz valami nagyon kattogot, elhiheted , ami nem tetszett . Hogy konkrétan mi gőzöm nincs, csak tippeltem. :)
tzoli1552005-03-28 21:57:18 // 301
Értem, én is csak azért írtam, hogy szerintem a vezműtengely nem szólhat, ill. ha a hézagok esetleg megnőttek azóta. ;o)
Scott2005-03-28 21:48:07 // 300
Persze , persze nincs is ezzel gond. Csak arra írtam, hogy kérdezted Lobotot miért kell generálozni. :)
tzoli1552005-03-28 21:43:51 // 299
Hali! A felújított hengerfejekbe elvileg jó állapotú vez.műtengelyek lettek rakva (Trencsik Roland, Tata) . Viszont az injektorok nem voltak cserélve, az is csattoghat, volt is hangja picit. A kocsit nem eladásra, hanem magamnak építettem akkor, csak mire készen lett, pénz állt a házhoz, tudtam újabbat venni. Tényleg szívem - lelkem adtam a felújításába. Ja meg kb. 400E forintomat. Az én lelkiismeretem tiszta. Üdv: Z.
Scott2005-03-28 19:16:25 // 298
Na jó , így utólag bevallom. Tavaly ősszel én is megnéztem ezt az autót, alfatech nagyon korrekt volt, még részletre is odaadta volna. Egy dolog nagyon nem tetszett: nagyon csúnya kelepelő hangja volt. Először a szelepekre gondoltam, de alfatech azt mondta az teljesen jó, így kizárásos alapon a vezérműtengely lehetett ( persze ezt már magamban tartottam ). Szal egyrészt ezért, másrészt a katasztrófális anyagi helyzetem miatt sem döntöttem melette. Viszont esztétikailag valóban kifogástalan, csodaszép :))
András bácsi2005-03-28 18:13:11 // 297
Nem mintha Zoli védelemre szorulna, de - a 75-ös alvázszáma a sok pontból összetákolt valami, - a 75-ös csomagtartója nem éppen puskapor tárolására alkalmas száraz hely, ez a kettő együtt épp elég ahhoz, hogy kókányolás nélkül is eltűnjön a szám.
tzoli1552005-03-27 20:50:18 // 296
Hali! Sajnálom hogy gondotok volt a kocsival, de örülök hogy megoldódott. Miért kell rajta motorgenerált csinálni? Fél évvel mielőtt Dávid úr megvette, cserélve lett a főtengely+ csapágyak (alkatrészek: alfa kontakt, zsámbék), gyűrűk, olajpumpa, összes tömítés a motorban, 2 felújított hengerfej. Nem volt kopás a hüvelyekben sem. Remélem a jövőben inkább a kellemes oldalát ismeritek meg az autónak. Üdv: Z.
tzoli1552005-03-27 20:44:08 // 295
Üdv! Kérésedre itt az előző tulaj véleménye. Amikor az autót tőlem megvetted, előtte a Szamosinál átnézték, a te kérésedre.A hibákat amit felírtak, azt hiszem nagyjából kijavíttattam, de azért szögezzük le, neked egy 20 éves roncs áráért egy gyári állapotú 5 évesnek kinéző lett volna a legfrankóbb. A lényeg az, hogy '86-os autót vettél, az eredeti meghirdetett ár kb. feléért, sok pótalkatrésszel, + garnitúra felnivel, friss fényezéssel, kijavított hibákkal. Az eredetvizsgával kapcsolatban : szerintem mondtam neked, hogy az autó hátulja ki lett cserélve, de úgy hogy az alvázszám sértetlen maradjon, erre a lakatos figyelmét is külön felhívtam.Az alvázszám nem volt "buherálva" vagy "piszkálva".Amikor én vettem akkor sem volt szuper látható, de megpucoltam és lelakkoztam, hogy tovább már ne romoljon.Végül is minden egyes része látható volt, főleg az eredetvizsgáló nagyítós kamerával. Amikor eredetvizsgára vittem, mutattam a srácnak aki ott volt hogy mi lett rajta csinálva, mutattam a hegesztési varratot, megnézte és azt mondta semmi gond vele. Tehát az eredetvizsga nem gagyi volt az autón, nem kenőpénzért adták, Tatabányán a legszigorúbb hely az, ahová vittem. Végül, ha az én véleményemre voltál kíváncsi, miért nem kérdezted meg? Nem egészséges a hátam mögött másokat átverő emberként feltüntetni engem, úgy hogy mégcsak nem is monhatok véleményt,hanem véletlenül akadok a lefikázásomra. Szerinted ez korrekt a te részedről? Kíváncsian várom a véleményed! Üdv: Zoli
Viktor852005-03-27 16:12:10 // 294
bandi752005-03-25 14:00:05 // 293
az az :-)
Bg.2005-03-25 11:04:19 // 292
Eg ykollégám kérdezett használt 147 2.0-ról. De ilyen nem nagyon látni eladót, csak tengernyi 1.6 és pár 1.9 JTD...
Paco2005-03-25 10:18:17 // 291
Akár egész 4 mikronnyi rétegben is :))))
BFMSE2005-03-25 09:45:49 // 290
nem rozsdal, hanem oxidal, azt meg ugye az aluminium is tud...
Paco2005-03-25 08:35:47 // 289
Na ja, de nagyon sok Alfa ma már könnyűfémblokkos (kivéve a 16VTS-eket) Azon mi rozsdál? :)
bandi752005-03-25 08:32:52 // 288
a cimbim tavaly vett 45QV-t, az eredetvizsgálók egyetlen karaktert nem tudtak 100% biztonsággal azonosítani, emiatt már küldték volna a havert a KPM-hez. Aztán belenéztek a papírokba, kiderült hogy már motorkódos, mert német, vagy azért mert az előző vizsga alkalmával megkapta a kódot, így akkora A-t kapott, hogy alig fért rá a papírra. Kicsit megkapja a rozsda a szám környékét, és szép lassan olvashatatlanná válik. Nekem a kis lancián (98-as) olyan szemét módon van beütve, hogy már most is sokat kell tisztitani, meg törölgetni, hogy nagynehezen ki lehessen olvasni a számot.
Rizzo2005-03-23 22:44:55 // 287
Ma csináltattam új forgalmit. A motorszám rovat már úgy szerepel hogy: motorkód/motorszám:...........
Rizzo2005-03-22 22:23:01 // 286
Azért fog nagy A-t kapni a következő vizsgálaton a Tempra,mert az előző vizsgálathoz képest nem történt változás az autón és a papírjain. Mivel az eredetvizsgálaton a forgalmit vetik össze a kocsival.
Lobot2005-03-21 22:21:43 // 285
alfatech: Szerintem az előző tulaj sem tudna neked mit hozzá fűzni, mert véleményem szerint anno nála is simán megcsinálták a vizsgát.... Tatabányán. Ez egy ilyen szerencsétlen helyzet volt, hogy itt nálunk kettőből két helyen gyakorlatilag szartak az egészre, és ahelyett, hogy korrektül megnézték volna a dolgot, inkább szívóztak. A feljelentősdi pedig lehet, hogy még az öcsém előző afférjának volt köszönhető. Mindenesetre akkor ez nagyon szarul jött ki. Egyébként is kicsit kiélezett volt a hangulat más okból kifolyólag... De így, hogy most már van új alvázszám, gyakorlatilag rendeződtek a dolgok. Örülünk ám a masinának.:-))) Ha végre valaki megvenné GTV-t, akkor lenne nagy karbantartás is rajta (az aljának a lakatolása, motor generál). Tényleg! Vegye már meg valaki a GTV-t! :-)
krisz332005-03-21 20:42:36 // 284
Sziasztok most olvastam nagyjábol a vitatémát :-)) jo buli volt :-)) csak anyit szeretnék hozzá szolni ,hogy Fateromnak pár ével ezelött autokereskedése volt és nem egy auto volt kodos motorszámal de etöll ugynolyan olyan értékü autok voltak mint a többi ,ez sajnos az ország hibája hogy igy levagyunk maradva minden országtol ,az osztrákoknál pl 3db 50 köbcentis jármüved lehet egy rendszámal ,és GEORGÉt ismerve nem hiszem hogy fars gépet adnael bárkinek is ,de ezek az oldalak ezért vannak :-))))) Üdv Mindenkinek és FORZA BOXER :-)
GEORGE2005-03-21 19:54:48 // 283
Félre érted! Senkire sem haragszom! Csak a tényeket közöltem de lehet nem tudtam úgy leírni, hogy egyértelmű legyen az, hogy nem haragszom sőt megbántva se érzem magam. Én úgy látom vitatkoztunk egyet, hisz különbözök vagyunk, külön véleményekkel s teljesen más nézőpontokkal, más infokkal! Ha titkolni akartam volna bármit is a kocsimal kapcsolatban akkor nem irtam volna be, hogy mi történt aznap velem, hanem mélyen hallgattam volna a dologról! Csak a társaság véleményét kértem ki mintahogy mások is más témában hiszen ezért van a topic nem? Baráti üdvözlettel mindenkinek: GEORGE146ti
granturismo2005-03-21 14:34:05 // 282
George Most én a lelkedbe tapostam azzal a hozzászólással vagy mi? Mert hogy már második választ írsz rá. Hagyjuk itt a témát akkor szerintem. Te is ezt kérted az imént. Mindenkinek megvan a maga véleménye a dologról aztán kész. Akinek meg nincsen az olvassa vissza és alkosson magának egyet! Hanyagoljuk szerintem is mostmár ezt a dolgot. Ha megbántva érzed magad a magam részéről elnézésedet kérem a véleményem miatt. Talán nem kellett volna beírnom. Jobb az ilyen dolgokat privátban lekommunikálni.
GEORGE2005-03-21 14:27:49 // 281
Elmentem melozni mert a bútorok nem rakodnak öszze maguktól.....:-(
GEORGE2005-03-21 14:26:23 // 280
Ha ezt a kocsit ezekután senki nem fogja "bántani" törni, motor ki -be, stb ha abban az állapotban tarja mint én, s csak gondozza, ha elviszi eredítégvizsgára akkor evvel az aztóval sosem lessz gond, mintahogyan most sincs vele gond. Nekünk még új ez a motorkódos dolog, de majd hozzászokunk s egyszer majd a hatóságok is felnőnek az ilyen jellegű dolgok korrekt kezeléséhez akkor nem lesznek ilyen találgatások sem hogy szerintem de én szerintem meg nem stb. Sajna politika de ehez a hivatalokból ki kéne már irtani azt a sok begyöpösödött komunista hitvány hivatalnokokat. És akor szelleméhez igazodó fiatalokkal feltölteni helyüket! Én szerintem!
GEORGE2005-03-21 14:01:43 // 279
Én azt kérdeztem a 190-es beírásomban hogy mit jelent a záradék amit beírtak az eredetvizsgálatba. ! Ha elolvastad akkor látnod kéne mit irtam abban szó sincs a kicsiszolásról kirohadásról arról van szó, hogy csak motorkódot találtak a motoron. A kicsiszolást már te irtad hozzá. Meg azt is hogy soha nem fog nagy A-t kapni. De ha nekem mostmár 4 különböző helyről azt mondják hogy igen is nagy A-s lessz s az Alfetech nem tudom hány helyen kérdezte meg de neki ugyan azt mondták mint nekem egymástól totálisan független emberek akkor kinek higyünk? A német forgalmiban CSAK MOTORKÓD szerepelt. Az autónak az eleje NÁLAM S MIÓTA MAGYARORSZÁGON VAN SOHA NEM SÉRÜLT FÖLEG ANYIRA, HOGY MOTOR KELETT VOLNA CSERÉLNI. Aki látta már eddig a kocsit annak nem is lehet kétsége afelöl, hogy sérült lett volna. Én vétel elött megvizsgáltattam s akkor a szervízben azt mondták nem volt sérülve! A motor én nem szereltettem ki soha sem minek tettem volna. A biztosítonál utána lehet nézni volt-e sérülés kárja vagy okoztam-e vele én akármit is. A bal hátsó ajtóra kifizetett káron kivül nem találtok semmitse azt is egy félkegyelműnek köszönhetem aki nem tud kiállni egy parkolóból. De mostmár lapozzunk az Autó szerintem kifogástalan mind műszakilag mind esztétikailag. Scudora lessz cserélve azért eladó.
GEORGE2005-03-21 13:44:40 // 278
Ma megint beszéltem egy 4. vizsgáló cég emberével személyesen s ő is mondta mint a másik három ember. Többek között említette, hogy azt el sem tudom kébzelni hány autóval találkozik amelyiknek csak motorkódja van. SEMMIFÉLE ÉRTÉKCSÖKENTŐ HATÁSA NINCS a motorkódnak. Sőt ha esetleg motor kell cserélni a világ legegyszerübb dolga lenne. Értékcsökentéssel csak az ALVÁZSZÁM SÉRÜLÉSE, ILLETVE ANNAK KÖZELI RÉSZÉN LÉVŐ BÁRMILYEN GYANUS BEHATÁS bír csak. de az ilyen autók soha nem kapnak semmilyen féle nagy betüs jelzést.
GEORGE2005-03-21 13:39:14 // 277
Nem tudom miért nincs benne én így vásároltam 2003 augusztusában. Van olyan felület ahová beszokták ütni de ezen ott nincs semmi csiszolás rongálási nyom nem látszik különbem az eredetvizsgálaton beirták volna ha találtak volna rongálodott motorszámot. Ennek motorkódja van s kész.
explosive2005-03-21 11:48:22 // 276
Én ezt soha nem merném rád mondani:)) De azt tudom hogy aki nálad nyugodtabb az már halott:DDDDDDDD
explosive2005-03-21 11:47:14 // 275
Szerintem ezt a legelső gazdájától kellene megkérdezned:)
Paco2005-03-21 11:15:37 // 274
Még egyszer kiemelném a tévedések elkerülése miatt: az EU FORGALMIBAN nincs motorszám, nem az EU-ban!
granturismo2005-03-21 11:12:04 // 273
Szerinetem nem kell vérre menni azért emiatt, csak beszélgetünk.... Mindenesetre ez akkor sem egy normális állapot szerintem. Az is lehet, hogy valahol A-t kap, de később mégis újra probléma lesz.
alfatech2005-03-21 11:04:35 // 272
Azért egy 9 éves kocsin nem szabad a motorszámnak oxidáció következtében olvashatatlanná válnia. Ha egyszer gyárilag bele volt ütve, akkor gáz ha nem látszik, mert valamilyen rendkívüli eseménynek ezesetben történnie kellett. De a szóban forgó autón nem erről van szó, a már többször idézett 172-es indoklás értelmében.
BFMSE2005-03-21 10:55:37 // 271
A motorszam olasz kocsiknal elofordul, hogy az oxidacio miatt olvashatatlanna valik. Persze vannak olyan eljarasok, amikor valami vegyi anyaggal, vagy mikroszkoppal vagy mittomen mivel el tudjak olvasni. Ha meg nem olvashato, akkor rairjak a sulytabla alapjan gondolom, hogy milyen motor van benne. Mert szerintem a KPM-es emberke nem tudja megmondani, hogy pl egy 150 vagy 155 lovas twin spark motort lat a motorterben... Egyebkent EU ban tenyleg nincs motorszam, ugyhogy nincs jelentosege annak, hogy olvashato-e vagy nem... szerintem! :)
Azmo2005-03-21 10:53:26 // 270
én is ezért zavarlak néha, mi?:)
Paco2005-03-21 10:52:51 // 269
Mondjuk az zavarni szokott amikor az emberek ből hiányzik a logikus gondolkodás képessége, és dühből beszélnek. No de mindegy, ki vagyok én, hogy megreformáljam az emberiséget? :)
Paco2005-03-21 10:51:42 // 268
Engem nem zavar, mert hülye is vagyok :)
a2005-03-21 10:38:53 // 267
Vigyázz! Ezek után téged is olyan hülyének fognak beállítani, mint engem!
a2005-03-21 10:30:47 // 266
Ki a frász beszélt itt eddig George temprájáról? Nekem honnan a pékből kellene tudnom, hogy valakinek van egy temprája, amiben nincs motorszám, és el akarja adni?
a2005-03-21 10:29:06 // 265
Sőt a mostani autómnak is van motorszáma, ami tavaly novemberben jött az országba. És A-t is kapott elsőre is... De biztosan én vagyok a hülye...
a2005-03-21 10:28:09 // 264
Érdekes... Sok autóm volt már, sok jött No-ból, és mindnek volt motorszáma... Mégha a német forgalmiban az nem is szerepelt...
alfatech2005-03-21 10:27:55 // 263
Így igaz!
a2005-03-21 10:25:14 // 262
De miért nincs benne?
a2005-03-21 10:24:27 // 261
Nem akarok senkivek összeveszni, de... Egy kurva szóval nem írtál korábban semmit, csak annyit, hogy értékcsökkentő-e az, ha B-t kap azzal az indoklással, hogy a motorszám nem található meg a motoron, csak a motorkód beazonosítható! Kicsit olvass már vissza...
granturismo2005-03-21 10:07:29 // 260
Ezek szerint a forgalmiban sem szerepel motorszám csak a motorkód?
alfatech2005-03-21 09:51:41 // 259
Nem, nem kap semmiféle azonosító számot a motorkódon kívül, hanem mivel mostmár egyezni fog a jelenleg a forgalmiban szereplő és a blokkon olvasható motorszám (mindkettő effektíve csak a motorkód), ezért kap A-t.
alfatech2005-03-21 09:48:46 // 258
Maradjunk annál a fikciónál, hogy tiszta sík lemezfelületről van szó, mert ha netán rohadás vagy sérülés nyoma látszik, úgysem veszem meg az autót. Amúgy pedig a jelenlegi B minősítés indoklása az adott esetben így szól: "172 - A vizsgált jármű motorja azonosító adatot nem tartalmaz, típuskódja megállapított, motorkód: 160D1000" Gondolom ha csiszolás, korrózió, egyéb sérülés lenne, akkor nem az idézett 172-es indoklást kapta volna, nyilván van arra másik.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak