Nem csak a mélység a gond, hanem a mágnes nagysága is. Ha túl nagy nem fér el a csavaroktól.A két felső lyuk mögött pléh van.
A felső pl nem fér el, az alsó a gyári:
Ez már elfér:
Jah. Csak asszem annyi a trükk benne, hogy viszonylag "sekély" szuszogót kell nézni, különben el fog akadni az ablak benne. Már kidobtam a dobozukat, de én anno alsó-közepes JBL-eket vettem bele, viszonylag korrektül szólnak, és csont nélkül elfértek.
ez picsafüst, hallottad volna az enyémet akkor, amikor eltörött tőben a kipufogóm közvetlen a katalizátor mögött. :D Egy kettes gázelvételre olyat szólt, hogy a gyalogmókus beleugrott a bozótba ijedtében. Kicsit sajnáltam, de Robi aszondta hogy úgy kell neki fasznak sétálgatott az úton (igaz, hogy annak meg a szélén) amikor ott a járda a túloldalt, szóval hirtelen meg is nyugodtam. :-P
Húúú de megfogtam ma egy motortesó CDTI Vectrát :-) A kis kormos ha helyzet van, bírja kapkodni magát. A 210-et is úgy futotta hogy Ferkoval játszmáztunk, most meg a gödöllői emelkedőn köhintette ki a 180-at. A Vectrásnál csak én lepődtem meg jobban. :-D Elég rendesen megfogtam. Vagy 20km-en keresztül még próbálkozott, de nem bírt jönni.
http://www.arukereso.hu/akkumulator-c3660/f:banner,kapacitas=3,inditoaram=4/
Ezzel jól jársz tuti!! Nekem is ilyen van, előző autómba 5-évig bírta és még azzal adtam el, csillag garázs alatt is teker bármilyen hidegben :)))))
Gyerekek, aszondja meg nekem valaki, hogy mitől fogyasztott az autóm 650km város+100km országút kombinációban 6.8l-t. Úgy, hogy a városi használatban rövid távokat megyek, hideg motorral. Ha meg bemelegszik, akkor nem épp úri stílusban ámde hatékonyan kerülöm ki a sok 40-el spórolót.. Másfél hónapja ugyanez egy literrel feljebb állt volna meg legalább. És nem csak a -20 fokokban, de az 5-10 fokokban is. Lehet hogy mégsem haluzom hogy 15 fok alatt hangosabb az autó? A saját blogomban visszaolvasva már régebben is feltűnt ugyanez.
Sziasztok!
Néhány hét garázslakás után kikerült a gép a "műhelyből" új légtömegmérőt is kapott korábbi bevillanó motorvezérlő visszajelző miatt-a korábbi tünet változatlanul megmaradt, szívócsöveket coolert kitisztítottam kívül belül, azonban a korábbi hiba , 1es és 2 es 3as fokozatban pörgethető vidáman a motor (cf2es 2,4JTD 136le A34202 cucc) azonban 4. től felfele 2500-3000es fordulat körül padlógáznál bevillan a motorvezérlő hibajel-van hogy kialszik-van hogy csak gyújtás levétel után, véleményetek szerint régifajta még nem vellanyos EGR szelep lekormolódása is okozhat ilyet? még nem szedtem szét de tervben van, esetéegesen Győr környékén tudtok valakit aki ért a lelkivilágukhoz és diagol hasonló gépcsodát?
Pár helyen olvastam többet árt mint használ a BOV...
akkora hangja soha nem lesz mint a benzinesnek a másik hogy szervóról kell vagy fékrásegítőről kell leszedni a vákumot...