Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia

Zerobi2015-01-21 09:37:51 // 28052
Értem. És a vezérmű tengely jelölése pozíciója?
.......................2015-01-21 09:25:04 // 28051
a vez tengely pozicionálásához a jtdm eknél egy tüskét kell betekerni
a fötengelyhez is van egy lemez amivel pozicionálod ,ha vez szíjat cserélsz

ilyen
Zerobi2015-01-21 09:03:42 // 28050
Üdw Cartársak!
Tud valaki segiteni hol találok jelöléseket főtengely és vezérmű tg 1.9 Jtd-M 16 V -hez? Esetleg fotó vagy rajz? :)
Liquid2015-01-21 08:11:49 // 28049
szerintem nincs összefüggés ezzel, az előbb volt
.......................2015-01-21 08:09:19 // 28048
Akkor valamit elprogramozott a csippes bácsi,
Nem azóta csinálja mióta próbáltátok a progikat ,hogy ne füstöljön?
Liquid2015-01-20 22:02:39 // 28047
most nyár vége óta, azelőtt nem volt ilyen probléma se injektor javítás előtt se után
.......................2015-01-20 20:28:04 // 28046
A hibakódot ki kellene olvasni
Szabeee2015-01-20 20:21:43 // 28045
* kiegészítés:

egyik bukkanó után "megjavult" - töltött a turbo, ugyan olyan menetteljesítményem volt, mint máskor.
következő bukkanónál megint megállt, ismét emmi gázreakció, a motor csak felpörög turbo nyomás nélkül, majd menet közben 2. fokozatban olyan 2500-as fordulatnál megjön a turbo nyomás, és akkor addig normálisan működik, amíg nem állok meg, lasssítok le stb. ha hirtelenebben engedem fel a kuplungot, akkor simán leáll a motor..... tanácstalan vagyok, ilyet csinálhat az LMM vagy másra gondoljak? Az új lmm és a sajátja is ugyan ezt csinálja.
Szabeee2015-01-20 18:56:02 // 28044
Hali! Ha tettem új légtömeg mérőt, akkor egy idő utan automatikusan el kell aludni a "check engine" lámpának vagy csak akkor teszi ezt meg, ha szamitogepre van kötve es törölve a hibakod? Ha radugom a csatlakozót füstöl, rangat, nem reagál a gazpedalra. Ha lehúzom, akkor normálisan megy a kocsi... Szerintetek mi lehet?
.......................2015-01-20 16:40:03 // 28043
az Injektor felújítás után is így nehezen Indult?
vagy mióta csinálja?
WarbiRunner (Gyuri)2015-01-20 16:23:57 // 28042
Én azzal járok ősz óta, de az az igazság, hogy az idításkor nem érzékelek különbséget a korábbiakhoz képest. A porlasztó felújítás inkább dobott rajta, de az sem olyan rettenetes sokat. Annyi, hogy 0 fokban csörrent tavaly, most -6 fokban csörren. Ez egyébként akksi/lendkerék kérdés is szerintem, el lehetne diskurálni róla :-)
99% biztos vagyok benne, hogy a kettőstömegű lendkerék párosítva egy nem 100%-os akksival indítási nehézséget okozhat.
Peti156Sw2015-01-20 00:24:10 // 28041
Az a baj hogy nčmetország, tudok fekete helyeket, nem is eggyet másfčlszer anyičrt, de a károsanyag mčrčst egyik helyen sem lehet elsumákolni.
GTPeti2015-01-19 23:25:52 // 28040
Én pedig mindig meglepődöm, hogy milyen elementáris erővel, fél fodulat után indul. Pedig bevallom nem szoktam várni.

OMV prémiumnaftát már próbáltál? A prospektus szerint a cetánszáma 60, míg a normálé 51. ("Meggyúlladási hajlandóság.")
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-19 19:52:56 // 28039
nekem is ugyan ez van az aelső indításnál..ha várok 5-7mp-ig pöccröff
Alfa GT-Csaba2015-01-19 19:37:27 // 28038
Azért mert amikor az izzító jel elalszik utána még minimum 10mp-ig izzít!Éppen a múltkor lámpáztam le .Szóval ha rögtön indítasz még csak a gyertya eleje izzik ha 10 mp-ig izzítasz akkor meg az egész gyertya
Liquid2015-01-19 19:35:04 // 28037
sajna ez kezdi meghaladni a képességeimet :)
Egyébként, most hogy nincs olyan hideg, jóval készségesebb lett az autó.
Ha a gyújtás után, várok 5-10 másodpercet akkor néhány tekerés után indul. Ha az izzítás-jel kialvása után egyből indítok akkor nehezebben indul.
GTPeti2015-01-19 19:33:06 // 28036
Itt is vannak "jobb" helyek, de nem egyszerű olyat találni. Barát-barátja kapcsolat talán segít. Én sem tudok egyébként ilyet. Olyan, hogy FB-n hírdetnek, hogy "hozd hozzánk, nem lesz gond", na ilyen tényleg nincs.
[k i z z o]2015-01-19 18:58:26 // 28035
Németországban?
WarbiRunner (Gyuri)2015-01-19 16:22:59 // 28034
Elméletileg alap szinten a rail szenzoron tudsz mérni feszültséget. Ez kb arra jó, hogy láss egy van/nincs állapotot. Ha jól rémlik a 8v-nél 1.2V körül kell mérni, az jelent kb 300Bar-t. Ha nagyon sok indítózás kell, akkor talán valamire jó lehet, hogy lásd tényleg 0 körül van e, vagy felépült nyomásnál teker még sokáig.
A szkóp pont ezért lenne jó, mert az időbeli változás itt fontos, és a pontos érték is számíthat, ha pl valamelyik porlasztó engedi el a nyomást. 300Bar tudtommal nem elég neki, úgy rémlik, hogy 400Bar körül engedélyezi a porlasztókat, és aztán áll be 300-ra.
Alfa GT-Csaba2015-01-19 16:12:41 // 28033
A legnagyobb baj ,hogy rossz helyre vitted vizsgáztatni ;)
Föckös2015-01-19 14:01:33 // 28032
Mérnök Úr mindig segítőkész :-)
GTPeti2015-01-19 13:23:32 // 28031
Küldtem emailt, kaptál tippeket. ;)
Peti156Sw2015-01-19 13:05:19 // 28030
Sziasztok! Sajnos megbuktam a műszaki vizsgán, magas károsanyag kibocsátás miatt. 2.4 jtd 20v-ről van szó. A vizsgabiztos azt mondta kormoljam ki a pályán, de fčlek hogy nem segít(nčmet műszaki vizsga). Mik lehetnek a problčma okai? Hibakód nincs. Agr? Turbó? Injektor? Vagy mčg valami? Remčlem kapok tippeket igy látatlanban. Üdv.
Coyote2015-01-13 15:05:48 // 28029
bánhatod, de vissza nem kapod :-P
nagyon jó kis machina és nagyon szeretem/szeretjük. :-)
épp most számolgatom és nézelődőm mennyi lenne az első-hátsó futómű felújítása kompletten. ez lesz a kövi nagy projekt. de ha szeretnéd egyszer össze futunk és mehetsz egy kört vele meg engedem ;-)
mex862015-01-13 14:10:30 // 28028
mondhatjuk...
azóta egyik sem tetszett kb ennyire ami volt, pedig volt pár...
nem is maradt meg egyik sem 2 évre mint a nagyvad, ami nälam mär maratoni...
Föckös2015-01-13 13:51:42 // 28027
(és azóta is bánod, h eladtál egy ilyen jó kocsit:-))
mex862015-01-13 12:25:37 // 28026
akku nem volt túl öreg benne amikor eladtam a vasat
kizärnäm
azota nem telt el egy év sem.
Föckös2015-01-13 11:59:43 // 28025
most olvastam, hogy Sanyinak beindult 4edik indításra, és a rádiója elfelejtett mindent.
így azért sanszosabb, hogy vagy kontakt hiba, vagy az akksija kukás...
:-S
mex862015-01-13 08:08:52 // 28024
szerencsére nekem ilyet nem csinält, de megmozgatnék minden elérhetö stekkert.
railcsövön stb. hätha...
asszony offosa csinält mult héten ilyet h hol indult, hol nem, ha igen akkor pöccre.
hétvégén vezérléscsere volt, akkor leszedegettem minden stekkert, meg kivettem az FHP jeladot és megpucoltam, azota kopp-kopp indul mindig...

anno amivel én szivtam 166näl az a laza akkusaru volt (annak ellenére hogy totäl rä volt huzva, csak kicsi volt az akku polusa) de akkor olyan volt mintha le lenne merülve az akku, szal valszeg nälad most nem ez äll fent.
Liquid2015-01-12 22:03:34 // 28023
az izzízás vezérlő kap áramot az biztos, többet még nem sikerül kimérnem
Liquid2015-01-12 22:03:08 // 28022
elvileg jók (tél elején cseélve mind atz 5), hiba nincs
.......................2015-01-12 22:02:29 // 28021
Izzító gyertya?
Liquid2015-01-12 20:04:55 // 28020
aha, akkor az a része rendben :)
csak tök hidegen szórakozik
Föckös2015-01-12 18:09:04 // 28019
óóó nekem télen nyáron sokat forgat, hogy beinduljon...
nem akarom tudni az okát, de sejtem...
.......................2015-01-12 17:38:46 // 28018
Az úgy jó,így kell működnie
A kérdés szerintem,hogy miért telik el annyi idő míg eléri a 300bart ,és beindul
Liquid2015-01-12 17:05:14 // 28017
a ffenét :) nem vagyok akkora spíler, csak arra akartam célozni, hogy tudok-e mondjuk valahol ellenállást vagy feszt mérni, netán MES-sel valamit monitorozni?
Tökhideg motornál van ez, ha már egyszer indítva volt, akkor pár tekerés után beröffen.
Coyote2015-01-12 16:43:07 // 28016
hát azt nem tudom. nem tudomeg mérni. csak fura hogy eddig nem csinálta . előző nap még mentem vele elég sokat nem vettem észre semmit rajta. és gépre sem tudom rá dugni mert se program se csatlakozóm nincs. ráadásul fizetős parkoloban is állok így elég költséges ott parkolnom naponta :-D
WarbiRunner (Gyuri)2015-01-12 16:34:41 // 28015
Ugyanott kezdeném mint Liquid cartárs. Üzemanyag nyomás van e indítózáskor? Kb 400bar-nak kéne lenni, hogy engedélyezze a porlasztókat.
WarbiRunner (Gyuri)2015-01-12 16:32:43 // 28014
Lassan épül fel a nyomás. Elvileg ha nincs meg a nyomás, nem kéne "elkapnia" sem, tehát valami hatására csak hirtelen észbekap. A nyomásszabályzó nekem a gyanús. De hogy hogy debuggold?...szkóp? :-)
Coyote2015-01-12 15:20:27 // 28013
sziasztok. ma reggel a kormos nem akart indulni és azóta se. AC zúg bug, akksi rendben. 5X6szor próbáltam reggel egymás után, de semmi. van esetleg valaki aki járt már így?
Liquid2015-01-12 13:44:09 // 28012
Hidegindítás probléma: megnéztem MES-sel a mért illetve elvárt üzemanyagnyomást. Indítózás közben gyakorlatilag 0, akkor emelkedik amikor elkapja. Ez gondolom nem jó :)
Milyen okai lehetnek ennek, illetve tudok valamit debuggolni ezügyben?
Manky9562015-01-10 13:42:49 // 28011
Köszi! :)
mex862015-01-09 20:26:21 // 28010
ismét emelem kalapom a tudásod előtt :)
kisautónkat is jól megírtad :D
épp most jöttünk haza, esik az eső de nem fagy meg semmi, ahol olyan az aszfalt még 90nél is villogott az ASR :D
WarbiRunner (Gyuri)2015-01-09 20:19:48 // 28009
Na most tudtam megnézni. Elég komolyan szedi a lábát, nem semmi! :-)
csokagm2015-01-09 19:58:05 // 28008
Gondolom egy forgalomtól elzárt területen... :D
Föckös2015-01-09 19:40:01 // 28007
először is grat a Kához, és ennek margójára az utolsó sort:-))

Figyelj, ezek a srácok tényleg másképpen gondolkodnak.
A holland ismerősömnek 294 lovas a hétköznapi, meg van egy v6osa is..
A cseh srácnak az 1,9es a járkálós, és van egy kompresszoros v6osa is...

Jó kis remap bátran Petikém, és valóban egy nagyobb csiga még nem feltétlen az extrém tuning.
DOIT :-)
Manky9562015-01-09 19:29:32 // 28006
egyenes az út, ott teszteltem ahol veled is mentünk :)
'''''2015-01-09 19:24:53 // 28005
240-nél? :-)
Manky9562015-01-09 19:07:54 // 28004
3 újjal a kormányt fogom 2 újjal a bunkofont :)
'''''2015-01-09 19:06:56 // 28003
De ha fogod akkor hogy fogod a kormányt vagy hogy váltasz?Ez nekem nem állt eddig össze. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak